Ik zou niet weten wat er puberaal is aan mijn post... Voel je je aangesproken?quote:
Asus P5K, Q6600 Quad Core, 4 Gb Corsair XMS DDR2-6400, eVGA GeFore 8800 GTX KO ACS3, OCZ GameXtream 850W, Dell 24" 2405FPW, G15, Z-500, Synology DS-207+ 1TB NAS
GoT Index » Spielerij - Games & Discussies » [PC][MMORPG] EVE-Online deel 11
Pagina's: 1 2 3 4 ... 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 last
[Nieuw Topic]Ik zou niet weten wat er puberaal is aan mijn post... Voel je je aangesproken?quote:Rudios schreef op woensdag 07 november 2007 @ 10:31:
[...]
Typisch dat mensen die bij goon zitten of goon goed kennen NORMAAL antwoord kunnen geven, en mensen zoals jouw die Goon niet kunnen uitstaan zelf een laag en puberaal antwoord geven. Erg typerend.
Asus P5K, Q6600 Quad Core, 4 Gb Corsair XMS DDR2-6400, eVGA GeFore 8800 GTX KO ACS3, OCZ GameXtream 850W, Dell 24" 2405FPW, G15, Z-500, Synology DS-207+ 1TB NAS
Jup you're right, mijn reactie kwam inderdaad zo over.quote:Count schreef op dinsdag 06 november 2007 @ 17:42:
[...]
En ja, er zijn geen long term goals behalve een beetje lol trappen maar wat zou dat? Het is toch maar een spelletje?
(mijn profiel:yared) So you think I should... vaporize, my tech_info, triple the bulk 25a-d/1, enhance the filterarray, and raid the isometric fusion... technically blind, sue me!
Er zullen best genoeg normale mensen in goonswarm zitten, feit is alleen dat alle idioten in goonswarm het meeste herrie maken en daarom heeft goonswarm het imago van een kleuter alliance.quote:Rudios schreef op woensdag 07 november 2007 @ 10:31:
[...]
Typisch dat mensen die bij goon zitten of goon goed kennen NORMAAL antwoord kunnen geven, en mensen zoals jouw die Goon niet kunnen uitstaan zelf een laag en puberaal antwoord geven. Erg typerend.
A64 3200+, 512 ddr400, xfx gt6600 GT
Er was een tijd dat posten op EVE-O ten strengste verboden was voor heel Goonswarm. Toen haalde een serieuze alliantie een signature van het interne GF forum af om er een 'Goonicide' campagne over te beginnen met als doel iedereen in de alliantie het spel uit te jagen. Dan liever de reputatie van kleuters, iedereen wiens mening er toe doet baseert hun oordeel niet op wat ze lezen in CAOD.quote:Elp schreef op woensdag 07 november 2007 @ 12:23:
[...]
Er zullen best genoeg normale mensen in goonswarm zitten, feit is alleen dat alle idioten in goonswarm het meeste herrie maken en daarom heeft goonswarm het imago van een kleuter alliance.
And to think they once said that computers would take away jobs.
Dat jij een hele alliance benoemd als een stel pubers van 12 jaar. Alles over 1 kam.... Dat getuigd ervan dat je niet veel anders doet dan de 'rotte appels' binnen Goon zelf. Erg jammer.quote:Darth Malak schreef op woensdag 07 november 2007 @ 11:24:
[...]
Ik zou niet weten wat er puberaal is aan mijn post... Voel je je aangesproken?
Rudios wijzigde dit bericht 07-11-2007 13:21 (6%)
quote:[b][message=29042648,noline]
Zelfde met BOB-> BOD noemen. Nadat er 1 director fout bleek te zijn. Het eerste wat ik van Goons wist was dat ze een programma hadden waarmee je in local kon zien wie er wel en niet rood was(voordat dat het na een patch voor iedereen mogelijk was). Was een cheat en werd door een groot deel van de Goons gebruikt. Het eerste wat ik van RA wist, was dat zij complex die een bug hadden bleven gebruiken. Dit was algemeen bekend en heeft een jaar voortgeduurd. Totdat FIX hetzelfde had met 1 van zijn complexen en het binnen een week heeft gepetioned, resultaat de RA complexen zijn gefixt en in Delve zijn geen complexen meer. Of laten we nog even de LV home system aanval nemen, waarbij het idee was om zoveel mogelijk tech 1 frigs in te jumpen en de server te crashen en ook nog gelukt is.
Great minds think in parallel gutters.
Eve Online: Brainwaste - Corp: Evolution - Alliance: Band of Brothers
Those who cannot adapt become victims of Evolution.
Nee hoor, er zijn echt allianties waar er enige vorm van kwalitetis controle is voordat de gemiddelde puber wordt toegelaten. Er er zijn wel degelijk corps e.d. waar dit soort kinderlijk gedrag niet voorkomt. Dus volgens mij ben jij nu aan het generaliseren of jullie eigen kinderlijke gedrag aan het goedpraten.quote:Rudios schreef op woensdag 07 november 2007 @ 13:19:
[...]
Dat jij een hele alliance benoemd als een stel pubers van 12 jaar. Alles over 1 kam.... Dat getuigd ervan dat je niet veel anders doet dan de 'rotte appels' binnen Goon zelf. Erg jammer.
Feit blijft dat er in elke alliance wel gedonder is, zal ook altijd blijven. Ik trek me iig weinig van vervelende spelers aan. Enigste waar ik niet zo goed tegen kan is gewoon een complete alliance betitelen als zijnde: allemaal pubers, vervelend, flamers, trollers etc etc. Er zijn massa spelers binnen iedere alliance die het goed voor hebben met alles en iedereen.
Voor de rest een beetje gezonde strijd is natuurlijk niet erg, dat hoort erbij
Even voor de goede orde, ik zit niet in de Goon alliance, for the good orderquote:Darth Malak schreef op woensdag 07 november 2007 @ 14:24:
[...]
Dus volgens mij ben jij nu aan het generaliseren of jullie eigen kinderlijke gedrag aan het goedpraten.
Ik was daarbij en kan je verzekeren dat het complete onzin is.quote:The Dokter schreef op woensdag 07 november 2007 @ 13:29:
Of laten we nog even de LV home system aanval nemen, waarbij het idee was om zoveel mogelijk tech 1 frigs in te jumpen en de server te crashen en ook nog gelukt is.
IJzerlijm wijzigde dit bericht 07-11-2007 15:27 (21%)
And to think they once said that computers would take away jobs.
99% van de huidige goon posts in CAOD ZIJN maar 1 regel of woordquote:IJzerlijm schreef op woensdag 07 november 2007 @ 15:00:
[...]
Ik was daarbij en kan je verzekeren dat het complete onzin is.
Edit: dat zulke verhalen nog steeds geloofd worden bewijst eens te meer dat de CAOD forums al lang verpest waren. Met een Goon post zie je tenminste na een regel al dat het bullshit is.
StarLite wijzigde dit bericht 07-11-2007 15:49 (3%)
tyrips, tywreps, tiewreps, tiereps, tie raps, ripties, taiwraps, kabelbindbandjes » Tie Wraps
\o/
EVE voice wordt gratis (of nou ja blijft gratis, blijkbaar is er nog nooit iemand geweest die er voor heeft moeten betalen. Ziet er allemaal zeer leuk uit alleen idd als je crashed is je voice com weg wat niet zo handig is.quote:StarLite schreef op woensdag 07 november 2007 @ 15:48:
Ik vraag me af hoeveel mensen hier EVE-Voice/VIVOX gebruiken, die nieuwe changes zien er erg goed uit, ingame muten van mensen, hotkeys voor het praten naar bepaalde squads, alleen scouts voice geven etc. Het grootste nadeel is nog wel steeds dat als eve down gaat dat je voice comms dan ook weg zijn en dat IEDEREEN in je fleet/gang het moet hebben (en er dus voor moet betalen) om effectief te zijn...
Is er iemand hier die het ook echt gebruikt en hoe bevalt het?
ik wil geen signature! :(
Great minds think in parallel gutters.
bron? Tis de 1e keer dat ik dit hoorquote:Maverick-X schreef op woensdag 07 november 2007 @ 16:29:
[...]
EVE voice wordt gratis (of nou ja blijft gratis, blijkbaar is er nog nooit iemand geweest die er voor heeft moeten betalen. Ziet er allemaal zeer leuk uit alleen idd als je crashed is je voice com weg wat niet zo handig is.
tyrips, tywreps, tiewreps, tiereps, tie raps, ripties, taiwraps, kabelbindbandjes » Tie Wraps
\o/
ik wil geen signature! :(
MazeMouse wijzigde dit bericht 07-11-2007 22:38 (19%)
Ik was daar ook bij en ik kan je garanderen dat deze dingen wel over TS zijn gezegd (alt van mij heeft een tijdje in goons gezeten). Weliswaar had ik niet het idee dat het echt serieus bedoelt was, maar ik vind het ook niet gek dat dit soort dingen daarna een eigen leven gaan leidenquote:IJzerlijm schreef op woensdag 07 november 2007 @ 15:00:
[...]
Ik was daarbij en kan je verzekeren dat het complete onzin is.
Edit: dat zulke verhalen nog steeds geloofd worden bewijst eens te meer dat de CAOD forums al lang verpest waren. Met een Goon post zie je tenminste na een regel al dat het bullshit is.
redwing wijzigde dit bericht 07-11-2007 22:50 (3%)
(mijn profiel:yared) So you think I should... vaporize, my tech_info, triple the bulk 25a-d/1, enhance the filterarray, and raid the isometric fusion... technically blind, sue me!
Mmmmmm, need moar.quote:
Dat ziet er erg goed uitquote:
ZVARRI! The truth has once again been elegantly revealed to me!
Act-Fancer Cybernetick Hyper Weapon!
Hoeft niet perse rampzalig te zijn. Volgens mij zijn ze ook bezig het mogelijk te maken, corp/alliance tags op de schepen te plakken....quote:Terr schreef op donderdag 08 november 2007 @ 13:34:
[...]
Dat ziet er erg goed uit
Het is wel jammer dat sommige schepen hun karakteristieke kleur gaan verliezen. De schepen van hetzelfde ras (lijken) nu dezelfde kleur te krijgen. Gallente schepen zien er nu groen/blauw/zilver uit, dus geen bruine/koperen tint meer voor de Iteron en Megathron.
Darth Malak wijzigde dit bericht 08-11-2007 14:31 (8%)
Dit topic is gesloten. ![]()
GoT Index » Spielerij - Games & Discussies » [PC][MMORPG] EVE-Online deel 11
Pagina's: 1 2 3 4 ... 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 last
© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Alectrona
© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Alectrona