Hoofdcategorieën
Topicacties

[PC][MMORPG] EVE-Online deel 11

Pagina: 1 2 3 4 ... 8 9 10 11 12 13 14 15 16 ... 38 39 40 41 last

Nieuw Topic
quote:
trogdor schreef op vrijdag 07 september 2007 @ 14:50:
Een van de problemen van eve vind ik dat er zo ontzettend veel spelers en corpsen zijn.
Als beginnend speler heb je zo echt geen flauw idee op welke van de invites je moet ingaan.
Na 2 maanden nu lvl3 en afentoe een lvl4 mission aan het doen, maar dat gaat ook vervelen.
Suggesties?

(caldari, railgun fanaat, alleen geintereseerd in schieten eigenlijk.)
Horizon Inc zoekt altijd nieuwe leden. Mail of convo Bloemkoolsaus, of kom langs in onze public channel ingame: Horizon Inc. (Let op de punt aan het eind).
http://www.horizon-inc.nl

If the road splits in two, take the thrid path.

Reg. datum: 21 januari 2004

Ik ben gisteren begonnen met EVE nadat ik gisteren las over de nieuwe engine die zou komen. Nu vraag ik me af waarom ik niet eerder ben begonnen :D. Ben een miner begonnen omdat ik dat in alle voorgaande mmo's altijd het leukste vond (het verzamelen van resources en op een vredige manier aan je geld komen).

Ik vroeg me eigenlijk af of hier inderdaad een beginners corp is. Ik ben een complete newb, maar het leek me wel leuk om met een paar tweakers in een corp te zitten aangezien 3ClipZ al zei dat hij in een training corp zat.

In ieder geval een super gaaf spel. Als de nieuwe engine er is zal ik helemaal tevreden zijn.

Internet Argument: "It's easier to be an asshole to words than to people."

quote:
Selsery schreef op zaterdag 08 september 2007 @ 13:30:
Ik ben gisteren begonnen met EVE nadat ik gisteren las over de nieuwe engine die zou komen. Nu vraag ik me af waarom ik niet eerder ben begonnen :D. Ben een miner begonnen omdat ik dat in alle voorgaande mmo's altijd het leukste vond (het verzamelen van resources en op een vredige manier aan je geld komen).

Ik vroeg me eigenlijk af of hier inderdaad een beginners corp is. Ik ben een complete newb, maar het leek me wel leuk om met een paar tweakers in een corp te zitten aangezien 3ClipZ al zei dat hij in een training corp zat.

In ieder geval een super gaaf spel. Als de nieuwe engine er is zal ik helemaal tevreden zijn.
yep leap corp opt moment heel wat recruits en ook veel nederlanders op het moment.

geef me een ingame mail/convo en we zien wel wat er gebeurd :)

name : splintercellxxx

eve-online

Ja, of niet natuurlijk
Reg. datum: 01 mei 2007

Leap is inderdaad hard aan het groeien :)

Reg. datum: 17 november 2000

En overweeg ook zeker om een paar weekjes/maandjes in Eve University te zitten en paar classes te volgen :) Leuke praktijkgerichte lessen, vriendlijke mensen, goed om ff te kijken hoe groot eve wel niet is hehe

Ze zei:"Kom je langs vanavond, er is niemand thuis!", dus ik kwam langs en inderdaad, er was niemand thuis, de trut!

waki miko Reimu

De laatste 15 matches van het pvp toernooi gaan zodirect beginnen.. heb er alweer zin in, om 18.20 moeten we op :)
Ja, of niet natuurlijk

Good luck. Ik kijk vanavond denk ik nog wel even de finale :)

Reg. datum: 17 november 2000

Die match snapte ik niet, waarom zat nrasa de hele tijd te kloten met sentries ipv een paar waves combat drones eropuit te sturen?

Ze zei:"Kom je langs vanavond, er is niemand thuis!", dus ik kwam langs en inderdaad, er was niemand thuis, de trut!

Ja, of niet natuurlijk

Ach, BoB is er iig uit :)

'ON ERROR RESUME NEXT

quote:
Dat was een toffe fight idd, 50 ECM drones op de gaurdian en dan met 50 blasters 1 voor 1 alles mollen. Was leuk om te zien :)

tyrips, tywreps, tiewreps, tiereps, tie raps, ripties, taiwraps, kabelbindbandjes » Tie Wraps
\o/

Reg. datum: 23 oktober 2000

quote:
Ik lag onder het buro van het lachen. BoB gepwnd door 10 T1 cruisers.

men hebben ze die film nou all es op eve tv gezet van bob ofniet ?

eve-online

...
Reg. datum: 13 november 2000

Heb eve na een jaar ook weer opgepakt. Zit in een leuke corp, bezig met het opzetten van een pos.
Gisteren lekker gemined in low security. Zit er weer helemaal in :P
Zoek wel een corp met enige europeanen, anders maak je veel diepe nachtelijke uurtjes....

...
Reg. datum: 18 februari 2002

quote:
MazeMouse schreef op zaterdag 08 september 2007 @ 21:21:
Leap is inderdaad hard aan het groeien :)
LEAP ftw! :P
Denk dat we wel goed de interne structuur in de gaten moeten houden en nu het rond de POS rustig is wat meer dingen organiseren (mining ops)?

Ja, of niet natuurlijk

Ik wil vanavond eens lekker stevig gaan Ice-Minen dus als je zin hebt ;)

...

quote:
MazeMouse schreef op maandag 10 september 2007 @ 18:49:
Ik wil vanavond eens lekker stevig gaan Ice-Minen dus als je zin hebt ;)
Zin wel, maar moet werken tot laat...13 uurige werkdagen FTL! :(

Ja, of niet natuurlijk

Ik ga niet ice-minen.... ik ga serieus her-overwegen of ik mijn subscription wel moet heractiveren...

Reg. datum: 07 januari 2006

Pff, database gecrasht... zul je net zien dat dit gebeurd als je eindelijk een faction spawn( True Sansha Lord) hebt. :'(

When in doubt, Ctrl-Q

...

quote:
tudeLati schreef op maandag 10 september 2007 @ 22:45:
Pff, database gecrasht... zul je net zien dat dit gebeurd als je eindelijk een faction spawn( True Sansha Lord) hebt. :'(
Hmmm dus het was jouw schuld dat de database crashte? :P

Reg. datum: 16 maart 2001

quote:
tudeLati schreef op maandag 10 september 2007 @ 22:45:
idd rot crash, ik had net al mijn circuits van 4 maanden salvagen geeject in een jetcan toen de server crashte 8)7 .. ik zweette toch wel even peentjes

gelukkig was de can er nog toen server weer up was.. voortaan zet ik mijn loot eerst even in de pos hangar eer ik het haul :+

angl2k wijzigde dit bericht 11-09-2007 11:44 (8%)

Reg. datum: 11 januari 2007

heb me ff een trial account genomen voor eve na 2 jaar wow.
lekkere verademing (geen kleuters meer :+ )
misschien een noob vraag, maar welk schip is goed als opvolger voor de reaper (minamar)?

ik heb een oogje op de rifter (dacht ik) vanwege z'n looks.
lekkere vorm 8)
ow ja, en fittings die haalbaar zijn voor me. (heb een paar autocannons 150 en 175mm en artillerie geloot)

ossu!

quote:
sluggha schreef op dinsdag 11 september 2007 @ 12:54:
misschien een noob vraag, maar welk schip is goed als opvolger voor de reaper (minamar)?
euh..ieder schip? O-)
Reg. datum: 11 januari 2007

quote:
lol... sorry, ik dacht dat er een soort van volgorde was.
als je de skills/isk hebt kan je er mee aan de slag dus?

hmmm..... streched limo on the way 8)

Is net nieuw
Reg. datum: 06 mei 2000

Nieuwe dev-blog van Oveur op http://myeve.eve-online.com/devblog.asp?a=blog&bid=501

Er worden 4 nieuwe T2 scheeps klasses aangekondigd voor de release in november:

-T2 BS voor missies/PVE maar ook PVP. Zullen denk ik een grote cargohold hebben met een salvage/tractor bonus.
-T2 BS voor Covert Ops en Infiltratie. Hebben een ingebouwde jumpbridge en vast nog meer enge dingen.
-Interdictor Cruisers. INTERDICTOR CRUISERS OMG !!! Doe mij er maar 50.
-T2 EW frigates. De omschrijving benadrukt dat ze small zijn, ze zullen wel een hele kleine sig radius hebben. Het zal wel lastig worden ze niet gewoon nieuwe interceptors te laten worden die als snelle tacklers worden ingezet.

De Datacore markt is al ontploft omdat er natuurlijk geen BPO's van deze nieuwe schepen zijn en je ze allemaal moet gaan Inventen. Skills trainen wordt gokken, ik ga denk ik wel alvast voor Interdictors V.

Verdere veranderingen:
-Heat verbeteringen, zal niet zo heel veel mensen boeien hoewel ze hun best erop doen.
-Geen killmails meer maar een kill log bij je character. Iedereen komt nu in die log (ipv 20 max) en er komen rigs op te staan die zijn opgeblazen en een overzicht van de loot. Handig als je je gangmates niet vertrouwt eerlijk te delen.
-Stealth Bombers kunnen de bom lanceren zoals een Survey Probe en de bommen worden goedkoper. Leuk idee maar aangezien een bom op dit moment niet eens een drone kan opblazen vrij nutteloos.
-Nieuwe graphics. Voor een spel van een paar jaar oud is EVE al verbluffend mooi, als ze het nog beter kunnen maken zonder performance verlies hoera.
-600 bugfixes. Oveur meldde dat er 1200 defects openstaan en hij wil de helft verholpen hebben.

And to think they once said that computers would take away jobs.

Reg. datum: 31 oktober 2004

quote:
sluggha schreef op dinsdag 11 september 2007 @ 13:13:
[...]

lol... sorry, ik dacht dat er een soort van volgorde was.
als je de skills/isk hebt kan je er mee aan de slag dus?

hmmm..... streched limo on the way 8)
Bij EVE heb je niet echt een volgorde.
Want je neemt een ship waar je op getraint bent.
Want je kan zelf met een FF een CC of zelf een BS killen met de goede skills en EQ.

Maar jij zit in een noobship en dan is bijna elke schip beter.
Je moet vooral kijken welke skills je heb voor attack (guns of missiles) of waar je op gaat richten.

Maar je kan beter nu nog een rifter nemen.

Pagina: 1 2 3 4 ... 8 9 10 11 12 13 14 15 16 ... 38 39 40 41 last

Dit topic is gesloten.

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2008 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden

Uitgever van: