Gathering of Tweakers

Quicksearch
quote:
Infinitytron schreef op donderdag 27 december 2007 @ 19:52:
Wanneer je naar de radio luistert en je schuift de telefoon dicht dan gaat de muziek gewoon verder. Hierdoor springt de radio naar de achtergrond en kan je naar je menu gaan en andere dingen gaan doen. Wanneer ik dit doe bij de mp3speler dan gaat de muziekspeler niet naar de achtergrond en kan ik dus ookm niet in het menu komen. Weet iemand hoe dit opgelost kan worden?

En die games voor de g600, weet iemand nog leuke die werken?
Bump! :)

Hattrickteam = Vincitore Kickers (362001), IX.1741

Vandaag sinds tijden een samsung gekocht. Leuk toestel die G600, maar wat een shit-bereik heeft dat ding t.o.v. een Sony Ericsson en Nokia! Zelfs mijn LG shine had een beter bereik....

Is er een software update o.i.d. te doen?

Ik heb trouwens ook G600XAGH2. Ik vind het een wat trage firmware. Vooral het scrollen door bestanden en instellingen gaat zeer langzaam. OOk vandaag verbaas ik mij er over dat het toestel voor mij ligt, vol bereik heeft, maar als ik 'm oppak er nog maar 1 streepje staat. Jammer dat dit model bevestigd wat ik altijd al van Samsungs vond, een matige antenne... Ik denk dat morgen deze rakker terug gaat en plaats maakt voor een SE K850i.

|::::...

Ik ben ook niet tevreden over deze telefoon. Nu 2 weken in bezit, en ten opzichte van mijn 2,5 jaar oude W800i een regelrechte achteruitgang. Het design is mooi en lekker compact, maar verder is het k@#te ding.

- geen bereik, zelfs niet thuis. Wel indicatie vol bereik, maar een normaal gesprek valt niet te voeren! Niet van provider gewisseld btw.
- Fotokwaliteit is niet best, of je moet hem op een statief zetten met een lamp erbij... en instellingen fotocamera worden niet bewaard, maar steeds teruggezet.
- bediening menu's/camera is langzaam
- geen RDS op de radio, omslachtig voorkeurszenders wisselen.
- T.o.v. w800i minder mogelijk heden MP3 player.

Misschien waren mijn verwachtingen te hoog als je de prijs in ogenschouw neemt, maar ik ga hem ook terugbrengen /ruilen voor een k850i als dat nog kan... Wat zijn mijn mogelijkheden nog om het toestel te ruilen na twee weken?? (Orangeshop)
quote:
chrisr5gt schreef op zondag 30 december 2007 @ 17:11:
Ik heb trouwens ook G600XAGH2. Ik vind het een wat trage firmware. Vooral het scrollen door bestanden en instellingen gaat zeer langzaam. OOk vandaag verbaas ik mij er over dat het toestel voor mij ligt, vol bereik heeft, maar als ik 'm oppak er nog maar 1 streepje staat. Jammer dat dit model bevestigd wat ik altijd al van Samsungs vond, een matige antenne... Ik denk dat morgen deze rakker terug gaat en plaats maakt voor een SE K850i.
48 uur in bezit geweest en gelijk terug gebracht. Iets bijbetaald voor en SE T650i. Geweldig mooi ding en tenminste wél bereik thuis.

|::::...

Ik kreeg het advies bij Orange om de netwerkmodus op GSM 900/1800 te zetten i.p.v. Quad-band. Dit heeft het bereik enigszins verbeterd.
Ik heb ook een G600 i.c.m. een T-mobile abbonement en ik heb verder geen problemen met het bereik met deze telefoon. Af en toe als ik ergens binnen ben, en me telefoon zit in mijn broekzak dat ik dan geen bereik heb, maar verder is die top :). Welke providers gebruiken jullie dan, misschien dat het daar aan ligt.

ik las hier enkele pagina's terug van iemand die zijn camera kon scherpstellen? Hoe doe je dit? Ik kan enkel duwen om een foto te nemen , maar er stelt zich helemaal niks scherp....nog altijd niemand geen oplossing om een mp3 in te stellen als berichtentoon? Ook bij mij gaat dit in geen enkel profiel.

quote:
bluefreak1891 schreef op donderdag 03 januari 2008 @ 17:46:
ik las hier enkele pagina's terug van iemand die zijn camera kon scherpstellen? Hoe doe je dit? Ik kan enkel duwen om een foto te nemen , maar er stelt zich helemaal niks scherp....nog altijd niemand geen oplossing om een mp3 in te stellen als berichtentoon? Ook bij mij gaat dit in geen enkel profiel.
Hij stelt automatisch scherp als je het knopje half induwt toch? Het instellen van een mp3 als berichtentoon is helaas niet mogelijk

quote:
Infinitytron schreef op donderdag 03 januari 2008 @ 20:18:
[...]

Hij stelt automatisch scherp als je het knopje half induwt toch? Het instellen van een mp3 als berichtentoon is helaas niet mogelijk
Van het minste dat ik aan het knopje haper of lichtjes druk, neemt ie een foto hoor....niks scherp te stellen.

quote:
bluefreak1891 schreef op donderdag 03 januari 2008 @ 20:31:
[...]

Van het minste dat ik aan het knopje haper of lichtjes druk, neemt ie een foto hoor....niks scherp te stellen.
jawel. als je m heel iets indrukt zie je het aimdingetje groen worden

Ik mag aannemen dat je het knopje op de zijkant gebruikt...?

Thuiswerk Nederland

quote:
chrisr5gt schreef op donderdag 03 januari 2008 @ 20:43:
Inderdaad, als je niet het knopje aan de zijkant gebruikt maar de kleine ronde knop in het midden van de grote ronde knop. Dan maakt hij direct een foto zonder scherp te stellen. Als je de knop aan de zijkant iets indrukt zie je dat de camera zich scherp stelt.

We zoeken nog collega's. Wil je ook met thuiswerk bijverdienen ? Kijk op http://www.thuiswerknederland.nl

Thuiswerk Nederland

quote:
emreorhan schreef op dinsdag 18 december 2007 @ 15:29:
[...]

iemand al een oplossing voor dit probleem?
Ga in je telefoon naar het menu -> Telefoon -> USB-instellingen -> Massaopslag -> Opslaan

Als je nu je telefoon aansluit op de pc dan komt er een extra station bij "deze computer" te staan. Je ziet dus een extra schijf. Dit is je geheugen kaart. Zo kun je wel direct bij je geheurgen kaart komen zonder `m er uit te halen.

We zoeken nog collega's. Wil je ook met thuiswerk bijverdienen ? Kijk op http://www.thuiswerknederland.nl

quote:
chrisr5gt schreef op donderdag 03 januari 2008 @ 20:43:
Nope , dat deed ik niet :*) , kben blij dat ik het hierop heb gezet. Alvast vriendelijk bedankt , nu lukt het.
Ik vond niks terug van de camera in de beschrijving.

Thuiswerk Nederland

Na het toetsen van *#1234# zag ik op mijn telefoon dat ik Dev. Version G600XAGH2 heb.
Wie weet wat de nieuwste firmware is, en waar ik indien nodig de nieuwe versie vind ?

quote:
bryanw schreef op vrijdag 04 januari 2008 @ 14:02:
Na het toetsen van *#1234# zag ik op mijn telefoon dat ik Dev. Version G600XAGH2 heb.
Wie weet wat de nieuwste firmware is, en waar ik indien nodig de nieuwe versie vind ?
je raakt wel je garantie kwijt he als je nieuwe firmware dr op zet
en het kan zijn dat je al je dingen op je telefoon kwijtraakt.

Reg. datum: 10 januari 2001

Ik heb inmiddels sw versie:G600XEGL1
Is wel engels,maar met mp3 als berichttoon,en nog meer patches :P _/-\o_
De nederlandse laatste softwareversie is:G600XAGJ1

Alles gewoon nog in me gsm hoor,ben niks kwijtgeraakt ;)

talita wijzigde dit bericht 04-01-2008 22:19 (15%)

quote:
talita schreef op vrijdag 04 januari 2008 @ 22:18:
Ik heb inmiddels sw versie:G600XEGL1
Is wel engels,maar met mp3 als berichttoon,en nog meer patches :P _/-\o_
De nederlandse laatste softwareversie is:G600XAGJ1

Alles gewoon nog in me gsm hoor,ben niks kwijtgeraakt ;)
Hoe kreeg je dat voor elkaar? Zijn er ook dingen waar je rekening moet mee houden als je dit op je gsm zet? , naar garantie toe ofzo? Staat je hele menu en al dan in het Engels?

Reg. datum: 10 januari 2001

garantie ben je kwijt ja,hele menu is inderdaad engels.google maar even,want dat mag hier niet besproken worden;)

Het is natuurlijk mooi dat er door die nieuwe firmware een mp3 als berichtentoon kan, maar om me garantie daar nou door te laten verlopen... dat hoeft van mij nou ook weer niet. Dan maar een gewone standaard sms toon :p

bluetooth perikels....mijn wagen is een nissan quasqai, waarbij de radio een bluetooth verbinding is( een droom als alles goed werkt).. Tot vandaag alles goed. Je kan dus je gsm zo instellen dat ie een apparaat goedkeurt. Dat was ook zo. Nu , deze morgen , koppelt ie de hele tijd aan en trug af , aan en trug af....zo de hele tijd. Ik ben echt radeloos ;-).
Ik heb al de car bluetooth in mijn gsm gewist en terug toegelaten,alsook het omgekeerde . Maar het blijft iedere keer hetzelfde.

bluefreak1891 wijzigde dit bericht 06-01-2008 12:18 (3%)

quote:
bluefreak1891 schreef op zondag 06 januari 2008 @ 12:17:
bluetooth perikels....mijn wagen is een nissan quasqai, waarbij de radio een bluetooth verbinding is( een droom als alles goed werkt).. Tot vandaag alles goed. Je kan dus je gsm zo instellen dat ie een apparaat goedkeurt. Dat was ook zo. Nu , deze morgen , koppelt ie de hele tijd aan en trug af , aan en trug af....zo de hele tijd. Ik ben echt radeloos ;-).
Ik heb al de car bluetooth in mijn gsm gewist en terug toegelaten,alsook het omgekeerde . Maar het blijft iedere keer hetzelfde.
Het is al opgelost hoor , gewoon even de gsm af en terug aangezet en alles is opgelost.

Reg. datum: 10 januari 2008

quote:
dondersgoei schreef op donderdag 27 december 2007 @ 20:13:
[...]

misschien dat er hier iets voor je tussenzit?
*#06# --------------------- imei
*#1111# ------------------ S/w Version
*#1234# ------------------ Dev.Version FW
*#2222# ------------------ H/w Version Rev
*#0206*8376263# ------ S/w Version ,Dev.Version FW,H/w Version Rev,time and Month and year flash *#0206*8378# ---------- Test Mode
*#4777*8665# ---------- GPRS Tool
*#0206*523# ------------ brightness of the display of 1-5
*#7465625# -------------- Interrogate - indication locks
*#0206*377# ------------ Error -- Table errors
*#0206*327# ------------ EEP(01/10)
*#0206*667# ------------ Debug mode
*#92782# ----------------- User agent (samsung-Sgh-G600/G600XEGH3)
*#232337# --------------- bluetooth addrnap uap lap
*#28837# ----------------- S/w Version BT and H/w Version BT
*#288378# --------------- Bluetooth Test
*#56658378# ------------ Look Test (Bomba code in a well-meaning words)
*#638738# --------------- Profiles Gprs- Inet settings (choice of various countries)
*#36245# ----------------- Test Mode (e-mail, mms, etc.)
*#0206*3768665# ------ DRM Tool (java, etc.)
*#777324# --------------- PPP TEST Menu
*#0673# ------------------ Mp3 Test Menu
*#0206*6366# ---------- Memo test
*#4378378# ------------- Gfs test
*#7378378# ------------- RESours Test
*#688# -------------------- Vod Test
*#64898378# ------------ NITZ test mode
*#898378# --------------- Timezone test mode
*#875108# --------------- FM Radio- speaker volume 1-10
*#52828378# ------------ Java Test Menu
*#73887# ----------------- Setup Wizard:(off/on)
*#2769737# -------------- Browser Test Menu
*2767*8451# ------------- Reset
*#738277# ---------------- Auto Profile Setting (on/off)
*#0206*8376263# ------ S / w Version, Dev.Version FW, H / w Version Rev, time and Month and year flash
*#0206*8378# ----------- Audio Settings [menu (2) H / W test] et [menu (2) Audio Settings] on peut modifier ici tous les volumes de toutes les fonctions du téléphone qui y font appel (NE PAS MODIFIER TANT QU'ON NE SAIT PAS MAITRISER)
Heb je ook zo'n lijst voor de G800?

quote:
Mirtje schreef op donderdag 10 januari 2008 @ 20:44:
[...]

Heb je ook zo'n lijst voor de G800?
k heb dit toevallig gevonden op internet op een of andere vage italiaanse site. google wat en misschien dat je wat vind, makkelijkste is als je al 1 code weet, dan vind je meestal wel een site waar de rest ook wel staat.

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Adrastos

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Adrastos

[RSS][XML]

Update Tracker

Active Topics
Active Topics
Frontpage Nieuws
Frontpage Nieuws