Gathering of Tweakers

Quicksearch
hallo,

ik had een vraag. Als ik een foto heb genomen en wil bekijken, zitten er vaak kleine blokjes op (niet zo scherp), maar als ik hem inzoom, dus nadat ik hem heb genomen, wordt hij wel scherp.

Hebben jullie hetzelfde probleem?

alvast bedankt

emreorhan wijzigde dit bericht 15-12-2007 18:17 (33%)

Even een andere vraag waarover ik hier heel weinig teruglees. Hoe staat het met de belkwaliteit van het toestel. Is er sprake van heldere, natuurgetrouwe stemmen, of zijn ze blikkerig, slissend en nauwelijks herkenbaar? Ik heb namelijk het idee dat er een hoop tijd en energie wordt gestoken in het zoveel mogelijk 'feature-packed' maken van nieuwe toestellen, maar dat de kwaliteit van het bellen/gesprekken steeds ondergeschikter wordt. M'n ouwe 8310 klinkt bijvoorbeeld beter dan m'n K800i.. Ik verwacht eerlijk gezegd van een nieuw en modern toestel op zijn minst een goede kwaliteit van bellen en verbinding vasthouden. Ik ben dan ook benieuwd naar jullie ervaringen!

Thuiswerk Nederland

quote:
M2M schreef op vrijdag 30 november 2007 @ 19:14:
[...]

als je in je telefoon bij je memcard kan, dan moet dit geen probleem zijn.

dan zul je sowieso gewoon het ding op "vragen bij verbinden" moeten zetten. soms heb ik er last van dat het memcardje niet gelezen wordt, ff de contactjes schoonvegen helpt dan vaak.
Ik krijg het nog niet voormekaar om via de PC Studio muziek direct op mijn geheugen stickje te kopiëren, ik zie alleen de standaard mappen:

http://www.fmcosmetics.nl/images//voorbeeldje.jpg

Ik haal nu telkens het geheugen kaartje uit mijn telefoon om hem zo m.b.v. de Micro SD adapter in m`n laptop te plaatsen en zo muziek over te zetten op het kaartje.
Via de PC Studio kan ik alleen muziek etc plaatsen in de standaard mapjes op de telefoon.

Het zal ongetwijfeld mijn fout zijn, maar ik kan nog niet achter de oplossing komen....

We zoeken nog collega's. Wil je ook met thuiswerk bijverdienen ? Kijk op http://www.thuiswerknederland.nl

quote:
JvdM schreef op donderdag 13 december 2007 @ 17:37:
[...]

Waar haal je die apps en games vandaan als ik vragen mag?
...HOEST... mobile9.com ...HOEST...
quote:
bmo89 schreef op vrijdag 14 december 2007 @ 17:37:
Die kan je gewoon van usenet of met een torrent downloaden. Maar die van mij is ook geblokt zou graag weten hoe ik dit eraf kan krijgen.
ik ben volgensmij de eerste die dit heeft uitgevonden om de java blokkade van je G600 te omzeilen!!! (lol), je hebt hiervoor een JAD maker op je pc nodig (download: http://www.softpedia.com/...ny-SMS-GSM/JADMaker.shtml) sleep je .JAR bestandje in die JAD maker en je zult nu 2 bestanden hebben die dezelfde naam hebben, een .JAR en een .JAD bestandje (.JAR bestands grootte ligt aan de game of app en het .JAD bestandje is altijd 1kb) sluit nu je G600 aan op je pc via opslag modus en kopiëer de 2 bestandjes naar de map Other files. Ga nu weer uit USB modus en ga met je telefoon naar mijn bestanden > geheugenkaart > andere bestanden > Other files en verplaats de 2 bestanden naar Telefoon en ga dan weer naar mijn bestanden > andere bestanden > weer andere bestanden en selecteer bij het .JAD bestandje (1 kb) installeren. Ga nu naar Mijn bestanden > games & meer en daar komt hij tussen te staan! Hopelijk werkt het ook voor jullie... Maar dat zal wel aangezien het dezelfde telefoon is :P 8)7

heeft iemand al een oplossing voor het woordenboekprobleem?

Duitse italianen, ze bestaan naar het schijnt na milan-ajax..

quote:
bryanw schreef op zaterdag 15 december 2007 @ 11:23:
[...]

Ik krijg het nog niet voormekaar om via de PC Studio muziek direct op mijn geheugen stickje te kopiëren, ik zie alleen de standaard mappen:

[afbeelding]

Ik haal nu telkens het geheugen kaartje uit mijn telefoon om hem zo m.b.v. de Micro SD adapter in m`n laptop te plaatsen en zo muziek over te zetten op het kaartje.
Via de PC Studio kan ik alleen muziek etc plaatsen in de standaard mapjes op de telefoon.

Het zal ongetwijfeld mijn fout zijn, maar ik kan nog niet achter de oplossing komen....
iemand al een oplossing voor dit probleem?

Reg. datum: 20 december 2007

ik heb een vraagje is het bij jullie ook dat de verlichting van de 0 toets een andere kleur heeft dan de andere toetsen ?????????????????

ik zou dit graag weten anders moet ik er met terug

Een moderator wijzigde dit bericht 29-12-2007 20:27 (5%)
Reden: Aanhef en groeten is niet nodig

quote:
jimbo23 schreef op donderdag 20 december 2007 @ 09:47:
hey,

ik heb een vraagje is het bij jullie ook dat de verlichting van de 0 toets een andere kleur heeft dan de andere toetsen ?????????????????

mvg jimmy
nee bij mij niet

Reg. datum: 10 januari 2001

Ik kom er net achter dat je niet zelf een mp3 als berichttoontje kan gebruiken,of kijk ik eroverheen?

Thuiswerk Nederland

quote:
jimbo23 schreef op donderdag 20 december 2007 @ 09:47:
hey,

mvg jimmy
Maakt dat wat uit dan ?

We zoeken nog collega's. Wil je ook met thuiswerk bijverdienen ? Kijk op http://www.thuiswerknederland.nl

games werken niet,krijg de melding fout in java game,bij 4 waarvan ik weet dat ze het ook deden op mijn K850i.....jammer,heb de chrome versie,mooi toestelletje hoor

talita wijzigde dit bericht 26-12-2007 00:20 (49%)

quote:
talita schreef op maandag 24 december 2007 @ 22:25:
games werken niet,krijg de melding fout in java game,bij 4 waarvan ik weet dat ze het ook deden op mijn K850i.....jammer,heb de chrome versie,mooi toestelletje hoor
games werken niet meer is een beetje aparte opmerking als een een paar java games het niet doen;p

Dat komt, volgens mij, omdat bij elke telefoon een soort van activatie code nodig is om (java) spellen te activeren die je niet legaal hebt. Kopieren van je oude tel of pc is niet legaal, maar die code is er nog niet voor g800 (of ik kan em niet vinden:P)

Maar spellen doen het wel, mits je ze gewoon koopt via internet :)

Live, feel, Be, Die!

quote:
talita schreef op zaterdag 22 december 2007 @ 17:32:
Ik kom er net achter dat je niet zelf een mp3 als berichttoontje kan gebruiken,of kijk ik eroverheen?
kan wel, maar je moet het juiste profiel kiezen. Als je bijv auto kiest, kan je berichtmelodie van een mp3 instellen. Handig.

Live, feel, Be, Die!

quote:
Stranglem schreef op woensdag 26 december 2007 @ 21:33:
[...]

kan wel, maar je moet het juiste profiel kiezen. Als je bijv auto kiest, kan je berichtmelodie van een mp3 instellen. Handig.
Bij mij niet hoor als ik auto als profiel kies :? Gewoon melodie,dan staan de 4 standaard er alleen :|
Waarom kan het bij jou dan wel,ik heb zelfs een nieuw profiel aangemaakt,maar an alleen uit de 4 berichttonen kiezen |:(

talita wijzigde dit bericht 26-12-2007 23:38 (14%)

quote:
Stranglem schreef op woensdag 26 december 2007 @ 21:29:
[...]

games werken niet meer is een beetje aparte opmerking als een een paar java games het niet doen;p

Dat komt, volgens mij, omdat bij elke telefoon een soort van activatie code nodig is om (java) spellen te activeren die je niet legaal hebt. Kopieren van je oude tel of pc is niet legaal, maar die code is er nog niet voor g800 (of ik kan em niet vinden:P)

Maar spellen doen het wel, mits je ze gewoon koopt via internet :)
Ja als ik ze koop werken ze wel.Maar heb er 2000 op mijn pc staan :P
Heb het volgende gedaan.........

ik ben volgensmij de eerste die dit heeft uitgevonden om de java blokkade van je G600 te omzeilen!!! (lol), je hebt hiervoor een JAD maker op je pc nodig (download: http://www.softpedia.com/...ny-SMS-GSM/JADMaker.shtml) sleep je .JAR bestandje in die JAD maker en je zult nu 2 bestanden hebben die dezelfde naam hebben, een .JAR en een .JAD bestandje (.JAR bestands grootte ligt aan de game of app en het .JAD bestandje is altijd 1kb) sluit nu je G600 aan op je pc via opslag modus en kopiëer de 2 bestandjes naar de map Other files. Ga nu weer uit USB modus en ga met je telefoon naar mijn bestanden > geheugenkaart > andere bestanden > Other files en verplaats de 2 bestanden naar Telefoon en ga dan weer naar mijn bestanden > andere bestanden > weer andere bestanden en selecteer bij het .JAD bestandje (1 kb) installeren. Ga nu naar Mijn bestanden > games & meer en daar komt hij tussen te staan! Hopelijk werkt het ook voor jullie... Maar dat zal wel aangezien het dezelfde telefoon is

En dan werken ze helaas niet :)

Welke software verie hebben jullie? *#1234#
G600XAGJ1

quote:
talita schreef op woensdag 26 december 2007 @ 23:25:
[...]

Ja als ik ze koop werken ze wel.Maar heb er 2000 op mijn pc staan :P
Heb het volgende gedaan.........

ik ben volgensmij de eerste die dit heeft uitgevonden om de java blokkade van je G600 te omzeilen!!! (lol), je hebt hiervoor een JAD maker op je pc nodig (download: http://www.softpedia.com/...ny-SMS-GSM/JADMaker.shtml) sleep je .JAR bestandje in die JAD maker en je zult nu 2 bestanden hebben die dezelfde naam hebben, een .JAR en een .JAD bestandje (.JAR bestands grootte ligt aan de game of app en het .JAD bestandje is altijd 1kb) sluit nu je G600 aan op je pc via opslag modus en kopiëer de 2 bestandjes naar de map Other files. Ga nu weer uit USB modus en ga met je telefoon naar mijn bestanden > geheugenkaart > andere bestanden > Other files en verplaats de 2 bestanden naar Telefoon en ga dan weer naar mijn bestanden > andere bestanden > weer andere bestanden en selecteer bij het .JAD bestandje (1 kb) installeren. Ga nu naar Mijn bestanden > games & meer en daar komt hij tussen te staan! Hopelijk werkt het ook voor jullie... Maar dat zal wel aangezien het dezelfde telefoon is

En dan werken ze helaas niet :)
hij installeert het wel, maar als ik hem wil starten staat er: ''Fout in Java-game'' Wat kan ik hieraan doen??

Wanneer je naar de radio luistert en je schuift de telefoon dicht dan gaat de muziek gewoon verder. Hierdoor springt de radio naar de achtergrond en kan je naar je menu gaan en andere dingen gaan doen. Wanneer ik dit doe bij de mp3speler dan gaat de muziekspeler niet naar de achtergrond en kan ik dus ookm niet in het menu komen. Weet iemand hoe dit opgelost kan worden?

En die games voor de g600, weet iemand nog leuke die werken?

Hattrickteam = Vincitore Kickers (362001), IX.1741

Reg. datum: 02 november 2006

valt er op dit toestel ook hotmail in te stellen? Moet dit even voor een klant van me weten.

Spinvis wijzigde dit bericht 27-12-2007 22:58 (30%)

quote:
talita schreef op donderdag 27 december 2007 @ 00:31:
Welke software verie hebben jullie? *#1234#
G600XAGJ1
g600xagh2
zou daar veel verschil in zitten?

quote:
Geert - KZHU-CH schreef op zondag 04 november 2007 @ 10:55:
Weet iemand toevallig waar je kan vinden hoe je het geluid harder kan zetten? (Audio settings). Bij de D600 ging het met een code als *#8999*8378#.. welke is het op de G600?

Geert.
misschien dat er hier iets voor je tussenzit?
*#06# --------------------- imei
*#1111# ------------------ S/w Version
*#1234# ------------------ Dev.Version FW
*#2222# ------------------ H/w Version Rev
*#0206*8376263# ------ S/w Version ,Dev.Version FW,H/w Version Rev,time and Month and year flash *#0206*8378# ---------- Test Mode
*#4777*8665# ---------- GPRS Tool
*#0206*523# ------------ brightness of the display of 1-5
*#7465625# -------------- Interrogate - indication locks
*#0206*377# ------------ Error -- Table errors
*#0206*327# ------------ EEP(01/10)
*#0206*667# ------------ Debug mode
*#92782# ----------------- User agent (samsung-Sgh-G600/G600XEGH3)
*#232337# --------------- bluetooth addrnap uap lap
*#28837# ----------------- S/w Version BT and H/w Version BT
*#288378# --------------- Bluetooth Test
*#56658378# ------------ Look Test (Bomba code in a well-meaning words)
*#638738# --------------- Profiles Gprs- Inet settings (choice of various countries)
*#36245# ----------------- Test Mode (e-mail, mms, etc.)
*#0206*3768665# ------ DRM Tool (java, etc.)
*#777324# --------------- PPP TEST Menu
*#0673# ------------------ Mp3 Test Menu
*#0206*6366# ---------- Memo test
*#4378378# ------------- Gfs test
*#7378378# ------------- RESours Test
*#688# -------------------- Vod Test
*#64898378# ------------ NITZ test mode
*#898378# --------------- Timezone test mode
*#875108# --------------- FM Radio- speaker volume 1-10
*#52828378# ------------ Java Test Menu
*#73887# ----------------- Setup Wizard:(off/on)
*#2769737# -------------- Browser Test Menu
*2767*8451# ------------- Reset
*#738277# ---------------- Auto Profile Setting (on/off)
*#0206*8376263# ------ S / w Version, Dev.Version FW, H / w Version Rev, time and Month and year flash
*#0206*8378# ----------- Audio Settings [menu (2) H / W test] et [menu (2) Audio Settings] on peut modifier ici tous les volumes de toutes les fonctions du téléphone qui y font appel (NE PAS MODIFIER TANT QU'ON NE SAIT PAS MAITRISER)

quote:
dondersgoei schreef op donderdag 27 december 2007 @ 20:12:
[...]

g600xagh2
zou daar veel verschil in zitten?
Geen idee,kan jij mp3 als smstoon kiezen als je je profiel op auto zet :?

quote:
talita schreef op donderdag 27 december 2007 @ 20:16:
[...]

Geen idee,kan jij mp3 als smstoon kiezen als je je profiel op auto zet :?
ik kan bij geen enkel profiel een mp3 als smstoon kiezen. wel jammer

Ik ga er andere firmware opzetten,dan kan het wel :9
check http://forum2.mobile-review.com

Reg. datum: 02 november 2006

quote:
Spinvis schreef op donderdag 27 december 2007 @ 20:00:
valt er op dit toestel ook hotmail in te stellen?
Niemand een idee?

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Astraeus

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Astraeus

[RSS][XML]

Update Tracker

Active Topics
Active Topics
Frontpage Nieuws
Frontpage Nieuws