Gathering of Tweakers

Quicksearch
Dit lijkt me dus echt een geweldige telefoon. Momenteel heb ik een abbonement van T-mobile en deze loopt af 1 maart 2007. Maar ik was al even aan het rondkijken op het internet wat er was. Op de site van T-mobile kom ik deze telefoon tegen voor een aanschafprijs van 90 euro, dus dat is erg cheap of niet?

Maar weet iemand al iets meer over de batterijduur? Ik heb nu namelijk een Nokia N72 en luister daar wel veel muziek/radio op. Dit komt al gauw neer op 2-3 uur per dag gok ik zo. hier las ik dat het een smartphone is, maar kan er dan ook weer TomTom op en dergelijke? Op de N72 dei ik nu heb, kan dat ook maar maak er niet veel gebruik van. Vind het dus weer eeuwig zonde dat ik zijn opvolger (N73) neem als vervanger... G600 leek me erg mooi hiervoor :)

Hattrickteam = Vincitore Kickers (362001), IX.1741

Bump!

<---->
Reg. datum: 01 april 2004

Weet iemand nog leuke software / games die je op deze telefoon kan zetten? :D

ik had even een vraagje over de g600
ik heb die net een week
en als ik foto's wil bekijken via de geheugenkaart duurt het ontzettend lang voordat ie hem laat zien
heeft iemand anders dit probleem ook??

Kan iemand mij wat meer vertellen over de batterijduur en over het gebruik zelf van de telefoon?
De foto's die ik zag bij een review zagen er mooi scherp uit met deze camera, klopt dit ook? Of heeft die site ze een beetje opgefluft? :p

@ hierboven,

een hele berg software is mogelijk, ff googlen helpt!

fotos via je memcard duurt lang omdat hij de fotos moet lezen van de memcard. dit is slomer dan lezen vanaf het interne geheugen van de telefoon. dit heeft (nagenoeg) iedere telefoon.

batterijduur? ik luister ook elke dag 3 uur radio of mp3, en ik kan er dan een week mee doen (incl bellen en smssen).

fotos op dit ding zijn goed, maar alleen als je genoeg licht hebt. buitenfotos overdag gaat uitstekend, donkere hollen e.d. worden of veel te donker, of veel te licht (door de "uberkrachtige" flits... <-- nadeel!)

Specs --> LINK!!! <-- Specs

quote:
M2M schreef op woensdag 28 november 2007 @ 15:31:
@ hierboven,

een hele berg software is mogelijk, ff googlen helpt!

fotos via je memcard duurt lang omdat hij de fotos moet lezen van de memcard. dit is slomer dan lezen vanaf het interne geheugen van de telefoon. dit heeft (nagenoeg) iedere telefoon.

batterijduur? ik luister ook elke dag 3 uur radio of mp3, en ik kan er dan een week mee doen (incl bellen en smssen).

fotos op dit ding zijn goed, maar alleen als je genoeg licht hebt. buitenfotos overdag gaat uitstekend, donkere hollen e.d. worden of veel te donker, of veel te licht (door de "uberkrachtige" flits... <-- nadeel!)
Dan kan je er een week mee bellen? _/-\o_ Ik heb nu een N72 van Nokia en daar houd ik het misschien 2-3 dagen mee uit.. :o Maar volgens mij heeft T-mobile de prijze drastisch verhoogt voor deze telefoon met een schamele 200 euro! :? 8)7

beetje verkeerd gekeken, keek niet bij contractvernieuwing. Denk dat ik morgen naar de stad ga om hem af te sluiten in de winkel. Is volgens mij ook de eerste keer dat een winkel van een provider goedkoper is dan een internet site :o

Infinitytron wijzigde dit bericht 28-11-2007 23:17 (11%)

ik speelde er even mee in de MediaMarkt gister. Het viel mij wel op dat de menu's en navigatie echt een stuk trager zijn dan mijn huidige K800i. Het lijkt net of alles een beetje lagged :/
quote:
Executor16 schreef op donderdag 29 november 2007 @ 16:13:
ik speelde er even mee in de MediaMarkt gister. Het viel mij wel op dat de menu's en navigatie echt een stuk trager zijn dan mijn huidige K800i. Het lijkt net of alles een beetje lagged :/
Ik vind het echt een stuk sneller hoor dan ik gewend ben. Maar ik kom ook van een Smartphone af (Nokia N72). De telefoon bevalt me erg goed alleen het is wel weer even wennen hoor met sms'en en dergelijke.

quote:
Infinitytron schreef op donderdag 29 november 2007 @ 17:04:
[...]

Ik vind het echt een stuk sneller hoor dan ik gewend ben. Maar ik kom ook van een Smartphone af (Nokia N72). De telefoon bevalt me erg goed alleen het is wel weer even wennen hoor met sms'en en dergelijke.
Mja ik had de N73 gekocht, die vond ik ook echt poepie traag vergeleken met mijn k800i. De volgende dag ook gelijk retour gedaan. Ik had echt het idee dat ik erop achteruit ging ipv vooruit. Misschien zal ik wel een performancehoer zijn ofzo, maar het moet gewoon instant werken vind ik :) ik hou niet van lagggg
Ja de N73 is ongeveer hetzelfde als de N72 inderdaad. Ik zelf vind het niet erg als het even duurt, maar hoeft ook geen minuten te duren vind ik :p. Het is net wat jezelf prettig vindt werken met een telefoon. Moest er in het begin ook wel even wennen, dat die wat trager is qua laden en opstarten e.d.
Dat probleem is nu allemaal opgelost met de G600 :)

/edit: Wanneer ik muziek naar mijn geheugenkaart wil verplaatsen dan moet ik hem selecteren als "massaopslag" maar ik kan alleen maar kiezen uit: 'Vragen bij verbinden', 'Pc studio' of 'Printer'.
Herkent ie het geheugenkaartje niet ofzo, of weet iemand hoe dit kan?

Infinitytron wijzigde dit bericht 29-11-2007 20:06 (28%)

quote:
Infinitytron schreef op donderdag 29 november 2007 @ 19:13:
Ja de N73 is ongeveer hetzelfde als de N72 inderdaad. Ik zelf vind het niet erg als het even duurt, maar hoeft ook geen minuten te duren vind ik :p. Het is net wat jezelf prettig vindt werken met een telefoon. Moest er in het begin ook wel even wennen, dat die wat trager is qua laden en opstarten e.d.
Dat probleem is nu allemaal opgelost met de G600 :)

/edit: Wanneer ik muziek naar mijn geheugenkaart wil verplaatsen dan moet ik hem selecteren als "massaopslag" maar ik kan alleen maar kiezen uit: 'Vragen bij verbinden', 'Pc studio' of 'Printer'.
Herkent ie het geheugenkaartje niet ofzo, of weet iemand hoe dit kan?
als je in je telefoon bij je memcard kan, dan moet dit geen probleem zijn.

dan zul je sowieso gewoon het ding op "vragen bij verbinden" moeten zetten. soms heb ik er last van dat het memcardje niet gelezen wordt, ff de contactjes schoonvegen helpt dan vaak.

Specs --> LINK!!! <-- Specs

Ik ging vandaag weer even in het boekje kijken om te zien hoe je daar nou ook alweer kwam. Het is best weer anders dan zo'n Nokia een Samsung :p Maar tot mijn grote verbazing kon ik nu mooi 'massaopslag' kiezen en zal zo ff wat liedjes overzetten :)

/edit: Die oordopjes die erbij geleverd zijn, vind ik nou niet echt bepaald lekker zitten ofzo :S.
Gelukkig kan ik mijn eigen Sennheiser erop aansluiten want die dingen 'ploppen' er na 2 sec alweer uit me oren xD

Infinitytron wijzigde dit bericht 30-11-2007 20:28 (30%)

quote:
Infinitytron schreef op vrijdag 30 november 2007 @ 20:00:
Ik ging vandaag weer even in het boekje kijken om te zien hoe je daar nou ook alweer kwam. Het is best weer anders dan zo'n Nokia een Samsung :p Maar tot mijn grote verbazing kon ik nu mooi 'massaopslag' kiezen en zal zo ff wat liedjes overzetten :)

/edit: Die oordopjes die erbij geleverd zijn, vind ik nou niet echt bepaald lekker zitten ofzo :S.
Gelukkig kan ik mijn eigen Sennheiser erop aansluiten want die dingen 'ploppen' er na 2 sec alweer uit me oren xD
ja die oordopjes vond ik ook irritant..me eigen oordopjes paste gelukkig erop..
mijn probleem is verder ook opgelost effentjes opgestuurd en binnen 2dagen alweer terug en doet het nu zoals ie hoort te doen.

<---->

Ik kan echt nergens leuke software vinden die je erop kan zetten, of nieuwe spelletjes :P

Fallus Giganticus

quote:
rene037 schreef op dinsdag 20 november 2007 @ 22:47:
Aan Fratti, (Was bericht van pagina 4 van deze thread)

Het draaien van die afbeeldingen is inderdaad irritant. De oplossing die aangedragen werd om de camera te draaien is niet de oplossing. De hele foto is er wel, maar hij wordt 90 graden gedraaid gekropt. Het effect is dat je dan boven en onder niets hebt en de foto als het ware links en recht oversteekt. Wij hebben dit opgelost door in het onderdeel fotobewerking de foto te draaien.
Als iemand wil zien wat er bedoeld wordt, neem een foto in 'portret' stand en sla hem op als achtergrond voor je telefoon. Dan ligt de foto op zijn kant. Als je hem dan met de ingebouwde utility 90 gr. draait, staat hij goed als achtergrond.

Hoop dat dit verduidelijkt, Fratti werd niet bepaald serieus genomen.

Overigens kwam ik hier omdat ik de G600 ook niet met de software aan de praat krijg. Uiteindelijk krijg ik we'l dat hij verbonden is, maar elke andere bewerking mislukt. Time out, unknown error, other application is using the connection etc. etc.

René
Hey dank je wel Rene, jou oplossing heeft gewerkt.

Nagato lv 70 UD Shadowpriest / manabattery. Moesasjij lv 70 UD Rogue

00wnz me...

G600 compatible met 4gb sd kaarjtes?

Specs: AMD64 3000+, Asus A8N-SLI deluxe, 1024 (2,5) Rambo, Barracuda V 120 Gb, 6600GT, Panasonic 16x dl, Leadtek Winfast TV XP, Win XP Pro

~ett korståg mot långsam käng~

ik ben ook erg tevreden met de G600, heb alleen het schijnbaar bekende probleem dat ik niet via USB met m'n PC (vista) kan verbinden. wel kan het via bluetooth, maar met USB is dat toch een stuk eenvoudiger.

ook kan ik m.b.v. google geen prog's/games vinden voor de G600. alleen de google maps / gmail apps.

Ik vraag me nog steeds af hoe je een mp3 als beltoon in kan stellen. Ik heb best wel veel muziek op mijn telefoon staan, maar als ik dan naar telefoonprofielen --> wijzigen --> muziek doe dan staat er helemaal niks. Alleen de standaard melodieen en mijn spraakmemo's maar totaal geen muziek. Hoe kan dit? Ook wanneer ik een .wav naar mp3 had omgezet en in wou stellen als beltoon via Opties dan gaf die aan: 'Inhoud/formaat niet ondersteund' ? :S

Vraagje: Heb een G600 met Vodafone sim-lock.
Weet iemand hoe ik deze sim-lock vrij maak??

Al die suffe sim-unlock sites hebben alleen de oudere samsungs staan... :s

THX

quote:
Infinitytron schreef op vrijdag 07 december 2007 @ 21:34:
Ik vraag me nog steeds af hoe je een mp3 als beltoon in kan stellen. Ik heb best wel veel muziek op mijn telefoon staan, maar als ik dan naar telefoonprofielen --> wijzigen --> muziek doe dan staat er helemaal niks. Alleen de standaard melodieen en mijn spraakmemo's maar totaal geen muziek. Hoe kan dit? Ook wanneer ik een .wav naar mp3 had omgezet en in wou stellen als beltoon via Opties dan gaf die aan: 'Inhoud/formaat niet ondersteund' ? :S
moet je even verder scrollen voorbij die standaard toontjes.
en als je un liedje aanklikt en je doet instellen als beltoon pakt die hem ook
zo doet die bij mij het.als ze op de geheugenkaart staan kopiert ie ze eerst naar de telefoon

quote:
larissie86 schreef op maandag 10 december 2007 @ 11:13:
[...]

moet je even verder scrollen voorbij die standaard toontjes.
en als je un liedje aanklikt en je doet instellen als beltoon pakt die hem ook
zo doet die bij mij het.als ze op de geheugenkaart staan kopiert ie ze eerst naar de telefoon
Dat eerste heb ik al geprobeerd en uitgelegd in mijn eerste post maar dat werkte dus niet. Dit omdat er totaal geen liedjes stonden waar ik uit kan kiezen. Als ik naar 'Muziek' ga dan staat er 'Leeg' terwijl mijn kaartje vol staat met leuke muziek ;)

Als ik via de muziekspeler probeer willen de meeste wel maar sommige willen ook niet, terwijl dit gewoon .mp3 is. Hoe kan dat dan?

Hallo,

ik heb de Samsung G600 nu al een aantal weken... En heb nu geprobeerd een aantal apps en games te installeren (java) maar installeren blijkt geblokkeerd te zijn... Is er een code om JAVA installeren te activeren?

Hartstikke bedankt!

<---->

quote:
shadowillusions schreef op woensdag 12 december 2007 @ 21:56:
Hallo,

ik heb de Samsung G600 nu al een aantal weken... En heb nu geprobeerd een aantal apps en games te installeren (java) maar installeren blijkt geblokkeerd te zijn... Is er een code om JAVA installeren te activeren?

Hartstikke bedankt!
Waar haal je die apps en games vandaan als ik vragen mag?

Reg. datum: 07 november 2007

Die kan je gewoon van usenet of met een torrent downloaden. Maar die van mij is ook geblokt zou graag weten hoe ik dit eraf kan krijgen.

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Asclepius

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Asclepius

[RSS][XML]

Update Tracker

Active Topics
Active Topics
Frontpage Nieuws
Frontpage Nieuws