Gathering of Tweakers

Quicksearch
Reg. datum: 04 december 2003

Uhm zit je niet in het verkeerde topic? ;)

Hi, I'm a signature virus. Put me in your signature to help me spread.

quote:
L01 schreef op woensdag 11 juni 2008 @ 21:51:
Uhm zit je niet in het verkeerde topic? ;)
Je hebt gelijk het moest de i600 zijn 8)7

Hari-Bo wijzigde dit bericht 12-06-2008 08:53 (30%)

Reg. datum: 19 februari 2008

Hallo,

Ik heb een paar vraagjes over de G600 m.b.t. de geheugenkaart:
- Hoe kan ik meteen van geheugenkaart naar mijn PC bestanden overzetten, met behulp van een USB-kabel? Nu moet ik de bestanden namelijk eerst in mijn telefoon zetten, voordat ik ze pas op de PC kan zetten.
- Hoe kan ik meteen van mijn PC naar mijn geheugenkaart sturen, in plaats van eerst op de telefoon zetten als tussenstap?
- Hoe kan ik ervoor zorgen dat PC Studio 3 niet steeds muziek er opnieuw op zet? Ik heb nu namelijk steeds weer dezelfde nummers erop als ik iets nieuws erop wil zetten.

Reg. datum: 04 december 2003

Ik werk met de usb kabel en dan kan je de telefoon gebruiken als externe HD.

Hi, I'm a signature virus. Put me in your signature to help me spread.

quote:
kolor schreef op donderdag 12 juni 2008 @ 21:40:
Hallo,

Ik heb een paar vraagjes over de G600 m.b.t. de geheugenkaart:
- Hoe kan ik meteen van geheugenkaart naar mijn PC bestanden overzetten, met behulp van een USB-kabel? Nu moet ik de bestanden namelijk eerst in mijn telefoon zetten, voordat ik ze pas op de PC kan zetten.
- Hoe kan ik meteen van mijn PC naar mijn geheugenkaart sturen, in plaats van eerst op de telefoon zetten als tussenstap?
Die kan je doen door de usb op massa-opslag in te stellen:
Ga naar menu > instellingen > telefoon > usb-instellingen en selecteer massa opslag

Heey,

Dit werd geschreven:
'ik ben volgensmij de eerste die dit heeft uitgevonden om de java blokkade van je G600 te omzeilen!!! (lol), je hebt hiervoor een JAD maker op je pc nodig (download: http://www.softpedia.com/...ny-SMS-GSM/JADMaker.shtml) sleep je .JAR bestandje in die JAD maker en je zult nu 2 bestanden hebben die dezelfde naam hebben, een .JAR en een .JAD bestandje (.JAR bestands grootte ligt aan de game of app en het .JAD bestandje is altijd 1kb) sluit nu je G600 aan op je pc via opslag modus en kopiëer de 2 bestandjes naar de map Other files. Ga nu weer uit USB modus en ga met je telefoon naar mijn bestanden > geheugenkaart > andere bestanden > Other files en verplaats de 2 bestanden naar Telefoon en ga dan weer naar mijn bestanden > andere bestanden > weer andere bestanden en selecteer bij het .JAD bestandje (1 kb) installeren. Ga nu naar Mijn bestanden > games & meer en daar komt hij tussen te staan! Hopelijk werkt het ook voor jullie... Maar dat zal wel aangezien het dezelfde telefoon is 8)7'

Wat wordt er bedoeld met dit, hoe kun je dat instellen: 'sluit nu je G600 aan op je pc via opslag modus en kopiëer de 2 bestandjes naar de map Other files. Ga nu weer uit USB modus'

WR, LB, DE, FS, TE

Ik zit met een klein probleempje hierzo. Als ik een foto (vanaf geheugenkaart of vanuit favoriete foto's) selecteer om toe te voegen aan een beller krijg ik "geen gegevens". Ook met verschillende formaten foto's hou ik hetzelfde probleem.
Waar zou dit aan kunnen liggen?

waarom noemen ze het stappen ik moet kruipend naar huis

Weet iemand of je de filmpjes kunt draaien (zoals bij afbeeldingen)??

Ik heb een paar filmpjes gemaakt met de telefoon. Deze heb ik daarna ge-upload naar mijn computer. Het probleem is dat ik de telefoon op de zijkant heb gehouden bij het draaien van de filmpjes, dus nu bij het kijken van de filmpjes op mijn pc staan ze er gekanteld op. Heel grappig natuurlijk.. :-( Ik kan zowel op de telefoon als in de pc studio geen optie vinden om ze een kwartslag te roteren, dit is bij de afbeeldingen wel mogelijk... Iemand een idee??

En, kan iemand mij vertellen waar de optie beeldstempel goed voor is??

Samsung G600

quote:
Outlawz schreef op dinsdag 01 juli 2008 @ 23:38:
Ik zit met een klein probleempje hierzo. Als ik een foto (vanaf geheugenkaart of vanuit favoriete foto's) selecteer om toe te voegen aan een beller krijg ik "geen gegevens". Ook met verschillende formaten foto's hou ik hetzelfde probleem.
Waar zou dit aan kunnen liggen?
En als je de foto's naar je geheugen van je telefoon kopieert en dan selecteert dat ze als gegevens beller moeten?

Zelf had ik ook nog een vraagje: Als je bij de wekker als alarmtoon een mp3'tje kiest uit je muziekspeler, dan speelt hij misschien 20 seconden af en dan stopt hij automatisch weer...:( Is het ook mogelijk dat het hele liedje afgespeeld wordt, weet iemand dit?

Hattrickteam = Vincitore Kickers (362001), IX.1741

WR, LB, DE, FS, TE

quote:
Infinitytron schreef op dinsdag 22 juli 2008 @ 14:01:
[...]

En als je de foto's naar je geheugen van je telefoon kopieert en dan selecteert dat ze als gegevens beller moeten?
Ik heb het een paar dagen geleden toevallig gevonden. M'n contact moest in het telefoongeheugen staan. Ik had alles op m'n sim staan waardoor het dus niet werkte.
Ik vind de manier waarop de bestanden worden opgeslagen en gebruikt wel irritant bij de G600. Wil je foto's editten moeten ze eerst naar je telefoongeheugen, en verschillende mapjes enz. Je kan alleen bij foto's inzoomen die bij Mijn Foto's staan, heel apart.

Afgezien van deze dingetjes blijft het wel een heerlijk telefoontje 8)

Ondersteund dit toestel ook 8GB Micro SDHC, of is 2GB het maximale :?

*** Edit***

01-08-08

Heb er 2 GB in gedaan, hoop nog graag een keer te horen hoeveel er max in kan.........

Albert020 wijzigde dit bericht 01-08-2008 18:39 (75%)

al gelukt . . . .

Albert020 wijzigde dit bericht 02-08-2008 09:27 (255%)

Mijn man vraagt zich af als hij een software update laat doen of hij dan wel de mogelijk heeft zelf sms toontjes uit te kiezen ipv de standaard tonen.
Ik zeg hem van niet omdat die optie niet op de G600 zit (U600 wel)
Ik las op n forum dat het wel kan met een FTDI kabel en oneNAND,maar daar begin ik niet aan.

Iemand die zijn G600 al heeft voorzien van n nieuwe software versie? (bij n servicepoint) zo ja,kan je nu wel n eigen sms toontje kiezen?

WR, LB, DE, FS, TE

Goede vraag, zou ik ook graag willen weten.

Alleen bepaalde firmwares kunnen dat. De Russische meestal. Maar die hebben dan geen Nederlandse T9 en/of Nederlandse taal erin.

Dat kun je er wel inzetten, maar dat is erg lastig.

I Am The Übermensch

Ik heb dit weekend een nieuwe G600 gekocht, rechtstreeks bij de groothandel gehaald (via tussenpersoon) en ik kan geen mp3 als smstoon instellen :)

Asus P5K :: Intel C2D E8400 :: Scythe Mugen (Infinity) :: Antec P182 :: Samsung SH-S203D :: OCZ 2*2gb :: Creative X-Fi Xtreme Music :: Asus EN8800GTS :: WD 500gb*2 :: OCZ 600WATT

Kan alleen bij de U600 want die heb ik,en dat is voor zover ik weet de enige.
Misschien bij de laatste nieuwe modellen wel?,mijn man heeft ook de G600 en het kan gewoon niet.

quote:
rooie60 schreef op maandag 11 augustus 2008 @ 23:21:
Kan alleen bij de U600 want die heb ik,en dat is voor zover ik weet de enige.
Misschien bij de laatste nieuwe modellen wel?,mijn man heeft ook de G600 en het kan gewoon niet.
Ik heb gewoon een mp3 ingesteld als beltone hoor,
Je moet de mp3 alleen even naar 128Kbps brengen
dan met MP3GAIN het mp3tjuhh op 98DB zetten ( anders gaat ie te zacht )
en dan stel je hem vervolgens in als beltone....., werkt bij mij in iedergeval :P

quote:
Albert020 schreef op dinsdag 12 augustus 2008 @ 09:15:
[...]

Ik heb gewoon een mp3 ingesteld als beltone hoor,
Je moet de mp3 alleen even naar 128Kbps brengen
dan met MP3GAIN het mp3tjuhh op 98DB zetten ( anders gaat ie te zacht )
en dan stel je hem vervolgens in als beltone....., werkt bij mij in iedergeval :P
SMS tone bedoelt hij,

Reg. datum: 13 augustus 2008

Ik zit ook nog te twijfelen welke telefoon ik zou nemen.
Ik hoor van best veel mensen dat het geluid slecht is, Klopt dit?

Verder vind ik het wel een mooie telefoon

Een moderator wijzigde dit bericht 13-08-2008 23:08 (7%)
Reden: Aanhef en groeten is niet nodig

tja ligt er maar net aan wat voor eisen je dr aan stelt. ik vind t goed genoeg

quote:
Iriiss schreef op woensdag 13 augustus 2008 @ 16:30:
Hallo,

Groeten Iris
Als je wel een eigen ringtone/MP3 wilt koppelen aan je smsjes dan is alleen de U600 n optie (de nieuwste modellen weet ik niet)

Ik hoor mijn man niet klagen over het geluid van zijn G600

quote:
Iriiss schreef op woensdag 13 augustus 2008 @ 16:30:

Hoe bedoel je dat, het geluid dat uit de tel zelf komt of als je via een hoofdtelefoon luistert ?

Ik zelf vindt beide goed, vooral de radio heeft een goed geluid, het ligt er ook
wel aan wat voor hoofdtelefoon je gebruikt, gebruik zelf een Sennheiser HD 465

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Aphaea

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Aphaea

[RSS][XML]

Update Tracker

Active Topics
Active Topics
Frontpage Nieuws
Frontpage Nieuws