2. ik kan er altijd nog wel aardig lang mee doen, wel bluetooth uit, geen mp3 aan etc.
3. JA
GoT Index » GSM's » Samsung SGH-G600
Pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 last
[Post Reply] [Nieuw Topic]Ah ok mooiquote:JvdM schreef op woensdag 14 mei 2008 @ 20:23:
1. -
2. ik kan er altijd nog wel aardig lang mee doen, wel bluetooth uit, geen mp3 aan etc.
3. JA
Een moderator wijzigde dit bericht 18-05-2008 22:53 (9%)
Reden: Aanhef en groeten is niet nodig
Zoek in je browser (google) naar 'Ebuddy mobile', pak de 2e link van boven. Je kunt nu je account kiezen. Bovenaan staat 'klik hier voor snellere versie'. Als je deze link klikt kun je het programma ebuddy mobile downloaden voor de G600.quote:knorde schreef op zaterdag 17 mei 2008 @ 12:09:
Weet iemand of je op deze telefoon ook msn kan krijgen.
Op windows mobile had ik altijd pocket msn zitten.
Nu heb ik al veel gezocht, er bestaat web messenger maar ik zou graag een los programma willen draaien op mijn gsm (gewoon zeg maar niet via een site maar op de telefoon).
Perry: Look up idiot in the dictionary. You know what you'll find? Harry: A picture of me? Perry: No! The definition of idiot. Which you fucking are! (...Kiss Kiss Bang Bang...)
Een moderator wijzigde dit bericht 18-05-2008 22:52 (6%)
Reden: groeten niet nodig
Een moderator wijzigde dit bericht 18-05-2008 22:52 (2%)
Reden: Aanhef en groeten is niet nodig
dit kan een software probleem zijn, maar ook een hardware probleem zijn. In ieder geval heb je garantie op het product. Als de telefoon in de winkel is gehaald is het verstandig gewoon terug te gaan en het verhaal uit te leggen. Zit je bij een provider en heb je daar de telefoon van ontvangen via de post, (orange, vodaphone oid), bel dan je provider even op. Leg het probleem uit en laat hun met een oplossing komen.quote:Gietertje schreef op zondag 18 mei 2008 @ 22:23:
Ik heb een heel raar probleem met mijn SGH-G600
We (mijn vrouw en ik) hebben sinds een paar dagen dit mooie telefoontje.
Bij het toestel van mijn vrouw werkt alles perfect.
Bij mijn toestel werkt de geheugenkaart echter niet.
Ik heb vanalles geprobeert maar hij blijft de melding geven "Niet toegestaan".
Heb het kaartje van mijn vrouw d'r toestel geprobeerd, geen effect.
Mijn kaartje in het toestel van mijn vrouw, daar doet hij het wel, dus het moet in het toestel zitten.
Ook met de usb-kabel wordt het toestel niet herkent als verwisselbare schijf, wat bij het andere toestel wel het geval is.
Ook kan ik innhet menu USB-instellingen de optie Mediaspeler niet activeren.
Ik heb al heet wat ge-Googled en gezien dat het probleem vaker voorkomt maar nog nergens een oplossing gevonden.
Het toestel heeft firwareversie G600XAGL1 en is simlockvrij.
Specs --> LINK!!! <-- Specs
ben er ook bang voor dat het een hardwareprobleem is.quote:M2M schreef op maandag 19 mei 2008 @ 10:44:
[...]
dit kan een software probleem zijn, maar ook een hardware probleem zijn. In ieder geval heb je garantie op het product. Als de telefoon in de winkel is gehaald is het verstandig gewoon terug te gaan en het verhaal uit te leggen. Zit je bij een provider en heb je daar de telefoon van ontvangen via de post, (orange, vodaphone oid), bel dan je provider even op. Leg het probleem uit en laat hun met een oplossing komen.
Gokken op een softwareprobleem en zelf de firmware flashen is niet aan te raden ivm garantie. Soms kun je doorverwezen worden naar een servicepunt waar ze telefoons voor je flashen. Die zijn dan gemachtigd en dan behoud je je garantie als het goed is.
Kunnen we kort over zijn, NEE. Deze passen niet. De G800 heeft een ander formaat accu.quote:knorde schreef op zondag 25 mei 2008 @ 04:32:
Hoi,
Weet iemand of een accu van de g600 op die van de g800 past.
Ik zoek me lam op google en gsm shops maar ik kom er niet uit.
zijn deze accu's dus hetzelfde (ook kwa formaat) of passen deze totaal niet op elkaar.
T.MEN wijzigde dit bericht 26-05-2008 14:36 (9%)
Perry: Look up idiot in the dictionary. You know what you'll find? Harry: A picture of me? Perry: No! The definition of idiot. Which you fucking are! (...Kiss Kiss Bang Bang...)
Ok mooi,quote:T.MEN schreef op maandag 26 mei 2008 @ 14:35:
[...]
Kunnen we kort over zijn, NEE. Deze passen niet. De G800 heeft een ander formaat accu.
De G600 accu is platter en breder. Ook de 3 aansluitpuntjes zitten op een andere plek.
* KICKJE *quote:knorde schreef op dinsdag 20 mei 2008 @ 13:21:
Ik zit met een probleempje en dat is dat alles werkt, behalve mail verzenden.
Dus mail ontvangen lukt en internet ook.
Weet iemand hoe je mail kan verzenden via deze telefoon.
Ik heb het volgende al getest:
- instellingen laten toezenden door samsung.
- instellingen laten toezenden door t-mobile.
- handmatig de instellingen in de telefoon gezet (deze zijn via de t-mobile site te verkrijgen).
- smtp server van t-mobile getest (dus smtp.gprs.t-mobile.nl).
- smtp server van mijn eigen mailserver getest (dus mail.xxxx.xx).
Zowel samsung als t-mobile heeft geen idee waar het aan kan liggen.
Je krijgt verder alleen maar een foutmelding dat verzenden niet gelukt is, waarom wordt niet verteld.
Dit is getest op een samsung g600 (standaard kleur) en een g600 pink (het mooie roze van mijn vriendin)
Iemand die wel mail kan verzenden zou die eens naar de instellingen willen kijken, ik zou echt niet meer weten wat ik fout doe
Heb al veel via google en tweakers.net gezocht maar ik kan (misschien verkeerd gezocht) eigenlijk niet dit probleem vinden.
Mijn probleem is nog steeds niet opgelost maar ik weet inmiddels wel meer.quote:knorde schreef op maandag 26 mei 2008 @ 16:34:
[...]
* KICKJE *
Iemand die dit weet, of testen kan.
T-Mobile heeft het getest met een g600 bij hun en daar werkte het gewoon volgens hun. Ik heb geen tmobile toestellen maar losse gekocht nieuw in de winkel. Volgens tmobile kan dat de oorzaak niet zijn. Ik zou echt niet weten waar het nog aan kan liggen
Zou mooi zijn als iemand het testen kan of weet wat ik nog kan doen.
wil je met een telefoon mooie foto's schieten dan moet je dat buiten overdag proberen. Druk dan eerst de fotoknop half in, dan stelt ie zich scherp, als je vervolgens de knop helemaal indrukt schiettie de foto. Met de knop in het midden van het rondje kun je ook fotootjes trekken.quote:cubemaster schreef op maandag 26 mei 2008 @ 21:03:
ik krijg mijn foto's gewoon niet duidelijk, met het kleine knopje stelt ie zich scherp maar trekt geen foto dan
iemand die mij de juiste instellingen eens kan geven, mss heb ik ergens iets mis gedaan
het is ook geen fototoestel...quote:cubemaster schreef op vrijdag 30 mei 2008 @ 21:39:
gaat iets beter voor foto's ja maar in vergelijking met mijne d900i is het regelrechte achteruit gang dit toestel
das juistquote:
megapixels tellen in telefoon-met-camera-land niet echt mee. De camera in je telefoon interpoleerd namelijk verschillende shots tot een grote. Dan lijkt het alsof je veel megapixels hebt, maar in feite valt het allemaal reuze mee. Belangrijker is het automatisch scherpstellen, de helderheid van de "flits" (hoewel dit meer een lange verblindende lamp is) en hoe snel de camera foto's achter elkaar kan schieten om te interpoleren.quote:cubemaster schreef op zaterdag 31 mei 2008 @ 07:40:
[...]
das juist![]()
maar had van de 5.0mp toch meer verwacht als van ne 3.0
Hi, I'm a signature virus. Put me in your signature to help me spread.
© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Astraeus
© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Astraeus