Gathering of Tweakers

Quicksearch
Ik heb een vraagje.... Is het normaal dat tijdens het opladen hij om de 1 a 2 min oplicht? Ik heb namelijk het idee dat het contact niet goed/kapot is. Als ik de telefoon met de computer verbind en de samsung pc studio gebruik loopt dit programma namelijk vaak vast en zegt hij dat er geen verbinding is (ook al had ik dat aan het begin wel gedaan....)

Een moderator wijzigde dit bericht 18-05-2008 22:54 (3%)
Reden: Aanhef en groeten is niet nodig

Reg. datum: 21 maart 2008

Dank je dondersgoei voor je reactie. Mijn GSM is nu weer gewoon goed te gebruiken via PC Studio 3.

Ik heb nog 2 andere vragen. Ik heb aan een aantal contacten een CallerID gekoppeld waardoor ik bij een telefoontje nu de foto te zien krijg.

- de foto's zijn niet fullscreen, is dat wel in te stellen?
- als ik een contact wijziging via PC Studio, dan verlies ik de koppeling met de caller ID foto. Is dit te verhelpen?

Ow trouwens nog iets. Ik heb aan de hand van de reactie eerder in dit forum wat betreft de java games en JADMaker ook een aantal games gedownload. Uploaden gaat goed en de games starten ook goed. Echter niet fullscreen. In sommige gevallen zelfs maar op 1/4 van de schermgrootte? Iemand een idee waar dat aan ligt?

Mike08 wijzigde dit bericht 21-03-2008 13:02 (27%)

Hmm heb sinds gisterenavond een G600 van de baas gekregen als zakelijke telefoon, en ik heb er welgeteld 1 foto mee kunnen maken.
Nu krijg ik steeds als ik de camera start, de foutmelding: "Fout bij tonen voorbeeld". Heb er al op gegoogled, het schijnt een algemeen Samsung telefoonprobleem te zijn, maar niemand die met een oplossing komt. Factory settings helpt niet, kaartje formatteren helpt niet, andere SIM ook niet. Het zit dus echt 'in' de telefoon zelf.

Iemand een idee?

Op zoek naar een nieuwe uitdaging in de IT, bijvoorbeeld Test of Functioneel beheer? Stuur mij een mail en we zoeken naar mogelijkheden!

Reg. datum: 03 oktober 2006

probleem:

ik heb als ik een bericht otvang dat ik altijd 1 uur later wordt weergegeven bijv. als ik hem om 20:00 uur krijg zecht de G600 dat ie hem on 21:00 uur heeft ontvangen.

Reg. datum: 10 januari 2001

Ow trouwens nog iets. Ik heb aan de hand van de reactie eerder in dit forum wat betreft de java games en JADMaker ook een aantal games gedownload. Uploaden gaat goed en de games starten ook goed. Echter niet fullscreen. In sommige gevallen zelfs maar op 1/4 van de schermgrootte? Iemand een idee waar dat aan ligt?

Dat komt omdat je spellen het verkeerde formaat hebben,je moet 240x320 hebben dan zijn ze fullscreen.

Ik ben zeer tevreden over mijn Samsung G600, maar zit toch met een probleem. :?
Ik heb pas een nieuwe pc en ik bracht mijn foto's altijd over met een usb dongle.
Dat ging altijd perfect, maar nu kan ik mijn foto's niet meer selecteren om over te
brengen, ik bedoel ik kan ze niet meer tegenlijk overzetten..dus ik moet iedere foto
apart selecteren en verzenden naar mijn pc en daarna kan de volgende pas verstuurd
worden...en dat is dus best tijdrovend !!! :z
Zelfs met de optie : Alles verzenden doet ut niet, hij brengt dan 1 foto over en geeft
daarna een foutmelding.
Mijn vorige pc had XP en nu heb ik Vista, zou het daaraan kunnen liggen?
Ik google me suf, maar kan niets vinden om dat te veranderen.
Iemand enig idee hoe of waar ik dat kan veranderen?
:?
Mvg Patty

het ligt iig niet aan vista want bij mij lukt het wel normaal maar k zou niet weten waar het wel aan ligt

quote:
gram501 schreef op maandag 24 maart 2008 @ 18:57:
probleem:

ik heb als ik een bericht otvang dat ik altijd 1 uur later wordt weergegeven bijv. als ik hem om 20:00 uur krijg zecht de G600 dat ie hem on 21:00 uur heeft ontvangen.
Heb ik ook al ik met mn N95 een agendapunt naar de G600 van mn vriendin verstuur, zit er ook een uur verschil tussen de begintijd. Eindtijd net zo. :(

Canon eos300D, Sigma 15mm, 24-70 EX, 70-200 EX, 2x TC, Metz 54-MZ3, B&W polfilter

quote:
gram501 schreef op maandag 24 maart 2008 @ 18:57:
probleem:

Misschien loopt je telefoon een uur voor op de zomertijd? :P

Maar wel raar dat die dat doet, weet je zeker dat de tijdinstelling goed staat van je telefoon? Of heb je echt alleen maar bji SMSjes?

Hattrickteam = VVV De Geblesseerde (1011581), VIII.184

Reg. datum: 05 april 2008

Modbreak:
Betaalde software downloaden == stelen! En, dus not_done op GoT.

TinuX wijzigde dit bericht 06-04-2008 17:44 (91%)

cracks en dergelijke worden hier niet verleend... zeer streng beleid!

maar niet betalen voor je navigatie... :/ enfin, je hebt nog steeds een GPS chip nodig, en die zit niet in een G600

Specs --> LINK!!! <-- Specs

Reg. datum: 04 december 2003

Weet iemand hoe ik mijn G600 met mijn Nissan Qashqai ingebouwde Bluetooth goed kan laten verbinden. Ik krijg gewoon connectie met telefoon en auto, echter is het geluid niet te verstaan (electronisch geluid/gekraak).. sluit ik mijn andere telefoons er op aan (nokia 6110 en LG chocolate) doen ze het perfect.
Heb al geprobeerd de connecties te verwijderen en weer opnieuw in te stellen, maar telkens hetzelfde resultaat.

Heb ook zitten zoeken tussen de codes hier eerder uit dit topic, maar ook geen results...

Heeft iemand voor mij een tip, zodat mijn geluid weer goed wordt...

Deborah

Hoi ,

Ik heb dus ook een G600.
Wat ik er heel irritant aan vind is dat het display zo snel uit gaat.
Weet iemand daar een oplossing voor ???

booya!

Een probleem met mijn G600 display backlight...

Ik heb vandaag een G600 bij mijn bedrijf gescoord. De telefoon was teruggekomen met een klacht, en er zat een bonnetje van Dynafix bij dat de batterij werkend was getest, dat is alles wat ik van de voorgeschiedenis afweet...

In ieder geval, het eerste half uur heb ik de telefoon prima kunnen gebruiken. Toen haalde ik 'm op een gegeven moment uit mijn zak en zag ik dat de backlight uit was gegaan. Ik krijg het ook niet meer aan. Ik zie wel héél lichtjes wat dingen op mijn scherm, maar er is gewoon opeens geen backlight.

Ik heb de Samsung FAQ's doorgekeken, drivers geïnstalleerd en met de pc aan de slag geweest, en ik heb de codes die eerder in dit topic waren gepost, uitgeprobeerd. De reset code gaf wel een bevestigingsgeluidje maar deed helaas niets aan het scherm. Ook de code voor schermhelderheid heb ik geprobeerd, maar aangezien het scherm het niet doet kan ik niet zien wat ik moet doen na het invoeren van de code.

Heeft iemand hier last van of een idee voor een oplossing? De batterij zal het niet zijn - die is getest en goedgekeurd, en vervolgens helemaal opgeladen. Het eerste half uur dat ik de telefoon in mijn bezit had deed hij het zonder problemen... Het probleem is dat ik er geen garantiebewijs bij heb, wel kan ik de telefoon terugbrengen naar m'n werk maar dat wil ik niet omdat het best een goede deal was. Daarom ben ik veroordeeld tot googlen en gratis hulp bij Samsung service points.

hoi

Ik heb een vraag:
ik heb sinds net een paar uur de G600, en had op internet gelezen (OA hier) dat je liedjes enz enz kan opzetten.
k heb media player 11, die studio 3 en de rest wat je moest instaleren erop gezet, maar hij doet het niet!
Het begint al met het "Verbinden met PC...", daar zit iknu al een minuutje of 10 op te w88, is dat normaal?
en multimedia manager wilt niet opstarten (als ik dn bij mn mobiel "annuleren heb gedaan, en toch wel bij Studio 3 staat dat ie is aangesloten)

ik kan dus niks opzetten, heb nu alleen zo'n standaard rot liedje op staan, en voor de rest niks. heeft iemand een idee of oplossing voor dit , voor mij, vervelend probleempje? alvast zwaar erg bedankt :)

quote:
DDC schreef op maandag 14 april 2008 @ 19:24:
Ik heb een vraag:
ik heb sinds net een paar uur de G600, en had op internet gelezen (OA hier) dat je liedjes enz enz kan opzetten.
k heb media player 11, die studio 3 en de rest wat je moest instaleren erop gezet, maar hij doet het niet!
Het begint al met het "Verbinden met PC...", daar zit iknu al een minuutje of 10 op te w88, is dat normaal?
en multimedia manager wilt niet opstarten (als ik dn bij mn mobiel "annuleren heb gedaan, en toch wel bij Studio 3 staat dat ie is aangesloten)

ik kan dus niks opzetten, heb nu alleen zo'n standaard rot liedje op staan, en voor de rest niks. heeft iemand een idee of oplossing voor dit , voor mij, vervelend probleempje? alvast zwaar erg bedankt :)
verbinden met pc dat blijft er staan. heb je wel pc studio gekozen als ie vraagt om hoe die moet verbinden?

Reg. datum: 24 oktober 2006

Heb denk ik een soortgelijk probleem.

Als ik mijn G600 aan heb gesloten aan de USB kabel, krijg ik de volgende fout in Samsung PC Studio:

Als uw telefoon van Samsung reeds is aangesloten, controleert u de kabelverbinding of sluit u alle toepassingen die mogelijk gebruikmaken van de COM-poort (controleer onder 'Eigenschappen' van de computer). Sluit al deze toepassingen (bijv. "BlackBerry Connect Desktop") en probeer het opnieuw.

Wat moet ik doen?

Nee,geen muis-arm..

Daar mocht ik zomaar een telefoon uitkiezen van m'n vriendin afgelopen weekeind..

Geen tijd voor vergelijkende tests, ik moest ter plekke beslissen en ben voor de meeste megapixels gegaan en dit werd de G600.

In het begin leek het een miskoop qua camera, de foto's genomen met z'n achterneef de Z500V leken nog beter.

Na enig zoeken kwam ik erachter dat deze in 800*600 resolutie werden gemaakt, ik dacht al is dit nu 5 Megapixel?

Afijn, de flitser aanzetten kun je schijnbaar ook met elke foto opnieuw doen, is dit normaal?

Ook nog vraag ik mij af waar de gebruiksaanwijzing te vinden is van de vrij ingewikkelde bediening en functies van de camera.

In het dunne boekje staat er niets over in behalve camera aanzetten en op het knopje drukken om een foto te maken,

Ja, dit snapt zelfs ik..

Staat de gebruiksaanwijzing somsm op de cd die mee is geleverd?
Deze heb ik nog niet bekeken omdat ik mij verre van die software wil houden die daarop staat.

kortom:

Help!!

X360 Gamertag : betelgeuze Spec 's PC:Sinclair ZX-81 16K-ram --90 min. cassettebandje-- 3Dmark score: 0,00000000000001 ---- Als het niet veranderd ! --- dan blijft het zo ! ---

<---->
Reg. datum: 01 april 2004

Ik heb n probleem, ik heb heel wat MP3's op mijn geheugen kaart gezet. Maar nu opent de muziek speler niet meer. Er staat "Updating" en vervolgens ga ik weer naar mijn hoofdscherm. Als ik mijn sd kaart eruit haal werkt dit wel gewoon.

ow trouwens mn probleem is opgelost :D
ik moest via phone Xplorer, ipv multimedia manager XD

quote:
Apestaartje schreef op dinsdag 15 april 2008 @ 14:34:
Daar mocht ik zomaar een telefoon uitkiezen van m'n vriendin afgelopen weekeind..

Geen tijd voor vergelijkende tests, ik moest ter plekke beslissen en ben voor de meeste megapixels gegaan en dit werd de G600.

In het begin leek het een miskoop qua camera, de foto's genomen met z'n achterneef de Z500V leken nog beter.

Na enig zoeken kwam ik erachter dat deze in 800*600 resolutie werden gemaakt, ik dacht al is dit nu 5 Megapixel?

Afijn, de flitser aanzetten kun je schijnbaar ook met elke foto opnieuw doen, is dit normaal?

Ook nog vraag ik mij af waar de gebruiksaanwijzing te vinden is van de vrij ingewikkelde bediening en functies van de camera.

In het dunne boekje staat er niets over in behalve camera aanzetten en op het knopje drukken om een foto te maken,

Ja, dit snapt zelfs ik..

Staat de gebruiksaanwijzing somsm op de cd die mee is geleverd?
Deze heb ik nog niet bekeken omdat ik mij verre van die software wil houden die daarop staat.

kortom:

Help!!
ik heb hem ook net een paar dagen maar misschien kan ik je helpen
als je dus bij menu "Camera" aan hebt geklikt, zit je er dus in... maar dat was volgens mij logisch XD
je drukt op het knopje BOVEN de groene toets,en dan 1 naar links.
daar zie je wat handige dingetjes
ik hoop dat je dit bedoelde
oja nog een tip: houd de camera een kwartslag naar links (toch?), anders krijg je schuine foto's XD

Nee,geen muis-arm..

Dank je voor de reactie.. :)

Ben er inmiddels een beetje uit hoe de camera werkt.
Wel vreemd dat je de instellingen van de flitser elke keer opnieuw moet instellen.

De kwaliteit van de foto's zélf valt me toch een beetje tegen.

Video daarintegen wel aardig OK.

Nu nog even uitvogelen hoe de G600 mp3's achterelkaar wil afspelen, i.p.v. alleen het (enkele)nummer wat je aanklikt.

X360 Gamertag : betelgeuze Spec 's PC:Sinclair ZX-81 16K-ram --90 min. cassettebandje-- 3Dmark score: 0,00000000000001 ---- Als het niet veranderd ! --- dan blijft het zo ! ---

hey, heb een vraagje, ik kan op internet met de g600, maar ik kan geen tv kijken op orange world (mobistar). weet iemand hier een oplossing voor?

Ik lees hier dat mensen alleen maar problemen hebben met de samsung g600.
Nu heb ik genoeg van mijn nokia n70 en wil ik de g600 halen(mede omdat deze 5 megapixel camera heeft). Raden jullie het aan om een samsung g600 te halen of zitten er nog steeds (te) veel bugs in?

Een leven zonder Geloof, is een leven zonder Hoop!!

Ik zit er sterk aan te denken deze mobiel te gaan aanschaffen voor mij en mijn vriendin.

Echter zou ik graag nog een paar dingen willen weten voordat ik deze aanschaf:

1. Hoelang gaat de accu ongeveer mee met normaal gebruik, wat je normaal kan noemen dan :) (ongeveer 15 min. bellen en 3 smsjes op een dag ofzo).

2. Als de accu op 1 streepje staat wat kan je er dan nog van verwachten, m.a.w. red je er dan nog 1 dag mee of kun je het meteen vergeten.

3. Ik wil altijd smsen met het woordenboek uit. Kun je dat bij deze telefoon uitzetten en dat het ook uit blijft. Ik lees namelijk dat bij bij sommige dingen de instellingen terug zet naar de standaard instellingen.

Ik heb bovenstaande proberen zelf op te zoeken, ik kom veel tegen maar niet specifiek wat ik bedoel. Misschien verkeerd gezocht maar misschien ook niet :)

Een moderator wijzigde dit bericht 18-05-2008 22:53 (0%)
Reden: Aanhef en/of groeten is niet nodig

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Astraeus

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Astraeus

[RSS][XML]

Update Tracker

Active Topics
Active Topics
Frontpage Nieuws
Frontpage Nieuws