Je kan er maar 1 opzetten.
Ok dan weet ik voldoendequote:talita schreef op donderdag 21 februari 2008 @ 09:04:
Je kan er maar 1 opzetten.
Reg. datum: 24 mei 2006
kwam er net acher dat 255 t hoogste is wat de telefoon aan kan, had em bij ear wel harder willen zetten maar dat kan dus nietquote:Nexuz909 schreef op maandag 11 februari 2008 @ 13:43:
Vond dit net ergens om het geluid wat op te krikken....![]()
Quote:
"
*#0206*8378# ----------- Audio Settings (geluid opvoeren) je toetst de code in.. Dan ga je naar, ---> [2] H/W Test. Dan krijg je nog een scherm,ga nu naar ---> [2] Audio Settings Dan ga je helemaal naar nummer 19 (eenelaatste) ---> [19] MP3 Codec SPK.. mijn settings zijn: Level 1: 165 Level 2: 171 Level 3: 177 Level 4: 183 Level 5: 189 Level 6: 195 Level 7: 201 Level 8: 207 Level 9: 213 Level 10: 219 Level 11: 225 Level 12: 231 Level 13: 237 Level 14: 250 Het max voor mij is Level 14: 255.. want ik wil niet dat het spoeltje van me speakertje doorbrand! "
Level 14 : 255 is al (te) hoog,ik heb hem zelf op 250 gezet,dus ook niet veel hoger zetten anders gaat je speaker eraan....
Het werkt.....maar volgens mij is dit alleen voor het geluid van de mp3speler omhoog te duwen,want als mijn gsm afgaat is het nog steeds van....ow heb ik alweer een oproep gemist,zo zacht gaat ie.....weet iemand waar ik moet wezen in het tweak menu om de ringtone zelf harder af te laten gaan....??
EDIT : deze tweak schroeft dus WEL je ringtone op kwam ik net achter...![]()
Groet!
Wat is het verschil tussen de U series en de G series?
Dank je wel voor het antwoord jongens..... 
Graag gedaanquote:
Reg. datum: 01 november 2006
Reg. datum: 01 november 2006
Net een nieuwe Samsung G600 gekocht maar de PC Studio software werkt echt vreselijk slecht. Zo wil de multimedia manager niet meegeven. Hij geeft nooit aan dat de G600 verbonden is terwijl PC Studio dat wel bij alle andere programma's aangeeft. Daarnaast wilt hij ook niet de bestanden overzetten van PC naar G600 of andersom. Elke keer weer blijft hij hangen en na enkele ogenblikken verschijnt de fout melding: 'onbekende fout'. Weet iemand hier iets op? Of is er misschien een ander programma wat te gebruiken is om mp3's en foto's te syncen met elkaar?
In dit topic is een post daarover geloof ik, maar ik kan het momenteel niet vinden.quote:Julos schreef op zondag 24 februari 2008 @ 22:57:
Net een nieuwe Samsung G600 gekocht maar de PC Studio software werkt echt vreselijk slecht. Zo wil de multimedia manager niet meegeven. Hij geeft nooit aan dat de G600 verbonden is terwijl PC Studio dat wel bij alle andere programma's aangeeft. Daarnaast wilt hij ook niet de bestanden overzetten van PC naar G600 of andersom. Elke keer weer blijft hij hangen en na enkele ogenblikken verschijnt de fout melding: 'onbekende fout'. Weet iemand hier iets op? Of is er misschien een ander programma wat te gebruiken is om mp3's en foto's te syncen met elkaar?
Enfin, een oplossing is de samsung PC studio te gebruiken voor het opnieuw coderen van video e.d., en voor de rest gewoon je G600 op massaopslag zetten icm het geheugenkaartje wat je erbij gekregen hebt. Eventueel kun je dan nog spul overzetten van je geheugenkaart naar je interne geheugen. Als je interne geheugen vol is komen de fotos automatisch op je geheugenkaartje (wat dus op zich wel handig is) en met de massaopslag modus kun je er toch gewoon bij.
(ps. ik heb nog geen andere programma's gevonden waarmee de G600 kan synchen).
enfin, ik heb nog wel een vraagje:
ik kijk nogal graag TV series, en tegenwoordig dus ook op de telefoon. Dat gaat op zich uitstekend. de beeldkwaliteit is best goed, de tinten zwart niet maarja
waar ik wel tegenaan loop is het volume van het geluid. Dat is bij zelf omgezette tv series te zacht (omgezet met de mediamanager). Nu kan ik het geluid wel harder coderen met een extre recodereer stap maar dat is ook zo omslachtig. Is er misschien een manier om met *#0206*8378# de geluidssterkte van afgespeelde videofilmpjes op te krikken?
Specs --> LINK!!! <-- Specs
een paar posts hierboven staat wel hoe je het geluid harder kunt krijgen, al is dit niet veel.quote:M2M schreef op maandag 25 februari 2008 @ 11:08:
[...]
enfin, ik heb nog wel een vraagje:
ik kijk nogal graag TV series, en tegenwoordig dus ook op de telefoon. Dat gaat op zich uitstekend. de beeldkwaliteit is best goed, de tinten zwart niet maarja
waar ik wel tegenaan loop is het volume van het geluid. Dat is bij zelf omgezette tv series te zacht (omgezet met de mediamanager). Nu kan ik het geluid wel harder coderen met een extre recodereer stap maar dat is ook zo omslachtig. Is er misschien een manier om met *#0206*8378# de geluidssterkte van afgespeelde videofilmpjes op te krikken?
dit al geprobeerd?quote:Julos schreef op zondag 24 februari 2008 @ 22:57:
Typ *#52828378# in je telefoon
dan krijg je:
1 Trace setting
2 OTA type setting
3 Serial test
4 TFS reset
kies 3 serial test
dan krijg je:
1 PPP UP
2 Serial download
3 Run TCK
Kies 2 Serial download
Je G600 gaat opnieuw opstarten, als het opnieuw is opgestart kun je je USB-kabel weer inpluggen en voila, alles werkt 100%
Reg. datum: 25 februari 2008
Reg. datum: 25 februari 2008
Weet iemand of het erg is als altijd dat blauwe icoontje met een G erin bovenin het scherm staat bij de samsung G600? Staat internet dan aan en kost me dat geld?
Reg. datum: 12 december 2007
Reg. datum: 12 december 2007
Iets terug in dit topic staat de oplossing van het G-icoontje. Batterij gaat nu stukken langer mee.
ook heb ik iets terug gepost hoe je de pc studio goed werkend krijgt!
ook heb ik iets terug gepost hoe je de pc studio goed werkend krijgt!
Reg. datum: 03 januari 2008
Ik heb je aanwijzing eens opgevolgd maar nu is de telefoon dus niet meer alsquote:dondersgoei schreef op maandag 25 februari 2008 @ 12:53:
[...]
dit al geprobeerd?
Typ *#52828378# in je telefoon
dan krijg je:
1 Trace setting
2 OTA type setting
3 Serial test
4 TFS reset
kies 3 serial test
dan krijg je:
1 PPP UP
2 Serial download
3 Run TCK
Kies 2 Serial download
Je G600 gaat opnieuw opstarten, als het opnieuw is opgestart kun je je USB-kabel weer inpluggen en voila, alles werkt 100%
massaopslag of Mediaspeler meer in te stellen, weet je hier een oplossing
voor!
Nadat ik de aanwijzing gevolgd heb blijkt het toestel niet meer in te stellen te zijn als
Massaopslag of Mediaspeler hoe is dit meer in te stellen?
[/quote]
[quote]
[quote]
quote:marco03952 schreef op woensdag 27 februari 2008 @ 21:20:
Nadat ik de aanwijzing gevolgd heb blijkt het toestel niet meer in te stellen te zijn als
Probleem is al opgelost, kaartje voor massaopslag bleek verwijderd te zijn.
Reg. datum: 31 oktober 2007
Reg. datum: 31 oktober 2007
Ik wil graag het gespreksvolume verhogen. Wanneer ik nu wordt gebeld kan ik het volume maximaal op 07 zetten. Hoger gaat het niet. Is de omgeving iets te druk dan kan ik mijn gersprekspartner bijna niet verstaan.quote:dondersgoei schreef op donderdag 21 februari 2008 @ 19:06:
[...]
kwam er net acher dat 255 t hoogste is wat de telefoon aan kan, had em bij ear wel harder willen zetten maar dat kan dus niet
Wie weet de oplossing?
Gr,
Rob
heb even rondgekeken in t audio settings menu maar kon er niks over vinden.quote:rob2008 schreef op vrijdag 29 februari 2008 @ 14:07:
[...]
Ik wil graag het gespreksvolume verhogen. Wanneer ik nu wordt gebeld kan ik het volume maximaal op 07 zetten. Hoger gaat het niet. Is de omgeving iets te druk dan kan ik mijn gersprekspartner bijna niet verstaan.
Wie weet de oplossing?
Gr,
Rob
Reg. datum: 07 maart 2008
ik heb deze telefoon nu n week. Fijne telefoon.
maar ik heb wat problemen met het netwerk van Vodafone. Was niet goed. Dus ik terug naar de winkle. Zet die jongen ipv quadband het op een andere band en hij zegt dat dit moet helpen.. Ik weet nog niet of het ook echt zo is.. Maar misschien tips voor anderen? Dit schijnt een veelvoorkomend probleem te zijn (zegt ie).
Hoe zit dat met die hoofdletter G? kan dat geen kwaad? Want ik lees hier over het uitzetten ervan? Waarom zou je dat doen dan? wat is de functie ervan? begrijp ik nog niet zo goed.
De batterij vind ik echt niet zo goed, is vrij snel leeg merk ik nu al wel.. heel erg jammer vooral als je muziek wilt luisteren enzo...
Verder heb ik nog een probleem waar ik heel erg van baal. Ik heb een 2 gb geheugenkaart gekocht.. Leuk lekker wat mp3tjes erop gezet.
Soms doet ie t n paar nummers goed. Maar als ik dan een ander nummer wil kiezen. Loopt ie vast, de hele telefoon dan, en kan ik niks anders doen dat batterij eruit halen en opniuew aanzetten. Ik heb dat nu constant als ik muziek wil luisteren... Dus daar baal ik enorm van!!!
Iemand een idee waar dit aan kan liggen? Ik heb een gewoon nieuwe geheugenkaart bij de vodafone gekocht, dus daar ligt t ook niet aan..
Ik hoop dat iemand me hier kan helpen!!
maar ik heb wat problemen met het netwerk van Vodafone. Was niet goed. Dus ik terug naar de winkle. Zet die jongen ipv quadband het op een andere band en hij zegt dat dit moet helpen.. Ik weet nog niet of het ook echt zo is.. Maar misschien tips voor anderen? Dit schijnt een veelvoorkomend probleem te zijn (zegt ie).
Hoe zit dat met die hoofdletter G? kan dat geen kwaad? Want ik lees hier over het uitzetten ervan? Waarom zou je dat doen dan? wat is de functie ervan? begrijp ik nog niet zo goed.
De batterij vind ik echt niet zo goed, is vrij snel leeg merk ik nu al wel.. heel erg jammer vooral als je muziek wilt luisteren enzo...
Verder heb ik nog een probleem waar ik heel erg van baal. Ik heb een 2 gb geheugenkaart gekocht.. Leuk lekker wat mp3tjes erop gezet.
Soms doet ie t n paar nummers goed. Maar als ik dan een ander nummer wil kiezen. Loopt ie vast, de hele telefoon dan, en kan ik niks anders doen dat batterij eruit halen en opniuew aanzetten. Ik heb dat nu constant als ik muziek wil luisteren... Dus daar baal ik enorm van!!!
Iemand een idee waar dit aan kan liggen? Ik heb een gewoon nieuwe geheugenkaart bij de vodafone gekocht, dus daar ligt t ook niet aan..
Reg. datum: 18 maart 2006
Reg. datum: 18 maart 2006
JA dat kan wel, heb mijn toestel sinds gisteren dus vandaarquote:junior2606 schreef op zaterdag 02 februari 2008 @ 09:43:
nog steeds geen oplossing voor die biepgeluidjes telkens wanneer je smst of wist? plus hoe verander je de layout bij ontvangst sms, zie mijn voorgaande post...
verder nog een vraagje bij gebruik radio: klopt het dat je enkel radio ontvangst hebt wanneer de oortjes geplaatst zijn? kun je bvb luisteren naar radio met draadloos oortje?
allé komaan é zoveel technische pineuten hier en mijn simpele vraagjes worden niet opgelost...
Even je koptelefoon inpluggen, en vervolgens kun je via opties de radio via de luidspreker zetten.. Helaas moet je dus wel het stekkertje erin pluggen...
Ik heb er zelf momenteel een 512mb kaart erin zitten. Hiermee heb ik geen enkele problemen..quote:paultj77 schreef op vrijdag 07 maart 2008 @ 10:12:
Wat ik wel eens heb gemerkt bij mijn vorige telefoon: te grote geheugenkaart loopt hij soms vast..
Wel vreemd want ik heb een coupon bon erbij gekregen voor 2gb. Dat zou dus gewoon moeten werken! Ik zou sowieso even terug gaan naar de winkel als ik jou was. Er is iets mis met je telefoon gok ik.
Ik heb mijn telefoon sinds gisteren maar ik verbaas me juist over de langdurigheid van de batterij! Ik heb gisteren ruim 5 uur muziek geluisterd, alles ingesteld en alles en ik heb nog steeds volle batterij(volgens dat meetding)quote:paultj77 schreef op vrijdag 07 maart 2008 @ 10:12:
Wellicht staat je bluetooth aan? dit is meestal wel een stroomvretend iets van een telefoon.. Kan je aan en uitzetten bij extra's en dan bluetooth
tomklerks wijzigde dit bericht 07-03-2008 11:19 (55%)
ok bedankt. Die bluetooth staat wel uit, maar ik hou t even in de gaten dan..
Ja volgens de winkel moest die kaart gewoon goed gaan.. ook die kleinere kaart 512 mb gaat prima. die jongen in de winkel had nog gebeld met samsung en 2 gb moest makkelijk kunnen..
Dus t zou aan de betanden kunnen liggen volgnes hem..
Ik nu weer thuis, andere mp3tjes erop.. Maar hij doet t nog steeds niet....
Ja volgens de winkel moest die kaart gewoon goed gaan.. ook die kleinere kaart 512 mb gaat prima. die jongen in de winkel had nog gebeld met samsung en 2 gb moest makkelijk kunnen..
Dus t zou aan de betanden kunnen liggen volgnes hem..
Ik nu weer thuis, andere mp3tjes erop.. Maar hij doet t nog steeds niet....
Reg. datum: 12 maart 2008
Reg. datum: 12 maart 2008
Hallo,
ik heb deze mobiel nu 3 dagen in mijn bezit en ik ben een aantal probleempjes tegengekomen, waarbij ik hoop dat jullie mij kunnen helpen.
Ten eerste: Elk smsje dat ik krijg, slaat hij op de 1 of andere manier op in de sim. Waardoor er staat: 1 / 20 op sim. En elk verzonden smsje slaat hij wel op de goede plaats op, dus het telefoongeheugen. Hierdoor geeft dit aan: 3 / 200 op telefoongeheugen. Is het mogelijk om ook de inkomende smsjes op te slaan in het telefoongeheugen? Ik denk dat het wel kan m.b.v. bepaalde instellingen, alleen ik zou niet weten hoe ik dit kan fixen.
Ten tweede: Ik heb er een 512 mb geheugenkaartje bij gekregen en maak daar dus gebruik van. Nu wil ik er mp3's opzetten en als ik deze mp3's allemaal selecteer op mijn computer geeft de pc aan dat er 94 nummers op staan (weet het niet precies, maar i.i.g. rond de 94). Dan ga ik in mijn G600 naar de status van het geheugenkaartje of gewoon direct erheen, en dan geeft hij aan dat er maar rond de 70 mp3's opstaan. Weet iemand wat hiervan de oorzaak is?
Ten derde: Kan het kwaad als ik het G-tje bovenin uitzet? Ik heb geconcludeerd dat dit meer batterij verslind dan normaal, dus was mijn vraag of er ook een negatieve kant zat bij het uitschakelen van dit icoontje.
Ik hoop dat jullie hier wat mee kunnen, want het is best wel irritant.
M.vr.gr. Robert.
ik heb deze mobiel nu 3 dagen in mijn bezit en ik ben een aantal probleempjes tegengekomen, waarbij ik hoop dat jullie mij kunnen helpen.
Ten eerste: Elk smsje dat ik krijg, slaat hij op de 1 of andere manier op in de sim. Waardoor er staat: 1 / 20 op sim. En elk verzonden smsje slaat hij wel op de goede plaats op, dus het telefoongeheugen. Hierdoor geeft dit aan: 3 / 200 op telefoongeheugen. Is het mogelijk om ook de inkomende smsjes op te slaan in het telefoongeheugen? Ik denk dat het wel kan m.b.v. bepaalde instellingen, alleen ik zou niet weten hoe ik dit kan fixen.
Ten tweede: Ik heb er een 512 mb geheugenkaartje bij gekregen en maak daar dus gebruik van. Nu wil ik er mp3's opzetten en als ik deze mp3's allemaal selecteer op mijn computer geeft de pc aan dat er 94 nummers op staan (weet het niet precies, maar i.i.g. rond de 94). Dan ga ik in mijn G600 naar de status van het geheugenkaartje of gewoon direct erheen, en dan geeft hij aan dat er maar rond de 70 mp3's opstaan. Weet iemand wat hiervan de oorzaak is?
Ten derde: Kan het kwaad als ik het G-tje bovenin uitzet? Ik heb geconcludeerd dat dit meer batterij verslind dan normaal, dus was mijn vraag of er ook een negatieve kant zat bij het uitschakelen van dit icoontje.
M.vr.gr. Robert.
Creasy1991 wijzigde dit bericht 12-03-2008 22:00 (8%)
mijn man heeft de G600,de instellingen voor mms zitten erin,hij kan mij een mmsje stuen.
Maar als ik er hem een stuur en hij wilt het openen krijgt hij"ongeldig argument' de instellingen staan goed? (voor zover ik dat heb gezien op zijn foon)
Ik weet het verder ook niet ben nokia's en SE gewend.
Maar als ik er hem een stuur en hij wilt het openen krijgt hij"ongeldig argument' de instellingen staan goed? (voor zover ik dat heb gezien op zijn foon)
Ik weet het verder ook niet ben nokia's en SE gewend.
Reg. datum: 28 maart 2007
1- dit klopt dat doet samsung zo dra je sim vol zit zet hij de rest op je g600 nix aan te doen (misschien firmware upgrade)...quote:Creasy1991 schreef op woensdag 12 maart 2008 @ 21:57:
Hallo,
M.vr.gr. Robert.
2- laat je nummers niet meer dan 15 aaneensluitende tekens bevatten dan komt het goed.
3- schuif je telefoon open toets in *#4777*8665# niet raar opkijken van de streepjes dat is goed!!!
ga naar optie 5 instellingen voor GPRS zet deze inplaats van automatisch op handmatig
Suc6 en veel plezier
ik heb een vraagje..
het Thema espresso is natuurlijk een super thema met dat ronddraai geval onder in je scherm..
nu wil ik zelf een thema maken maar daar kan ik nergens kiezen om dit zelfde te doen met mijn thema..
weet iemand van jullie hoe je dit wel kan doen ????
en iemand nog leuke site`s/ gadgets/ enzz voor deze SUPER Foon..
het Thema espresso is natuurlijk een super thema met dat ronddraai geval onder in je scherm..
nu wil ik zelf een thema maken maar daar kan ik nergens kiezen om dit zelfde te doen met mijn thema..
weet iemand van jullie hoe je dit wel kan doen ????
en iemand nog leuke site`s/ gadgets/ enzz voor deze SUPER Foon..
Een moderator wijzigde dit bericht 07-06-2008 15:26 (4%)
Reden: groeten/danken niet nodig