Gathering of Tweakers

Quicksearch
Moeilijk hoor Talita als je geen russisch ken. Maar het is me gelukt om aan te melden :)

quote:
Ed_L schreef op donderdag 07 februari 2008 @ 22:49:
Aan de PC zijde wel ja..aan de telefoonzijde echter.. ;)
wat is er dan anders aan dan de normale datakabel?
met mijn vorige telefoon kon ik ook gewoon via de usb kabel nieuwe firmware dr op gooien

Reg. datum: 07 februari 2008

quote:
dondersgoei schreef op vrijdag 08 februari 2008 @ 18:22:
[...]

wat is er dan anders aan dan de normale datakabel?
met mijn vorige telefoon kon ik ook gewoon via de usb kabel nieuwe firmware dr op gooien
Vond dit onder het D900 topic...

quote:

NLuna schreef op dinsdag 23 januari 2007 @ 18:30:
Beetje raar eigenlijk, dan denk ik bij mezelf.. wat is daar anders aan?

De aansluiting op de D900 heeft een veelvoud van contactpunten, USB heeft er maar vier waarvan twee voor elektriciteit/opladen dus er kunnen per kabel maar twee contactpunten worden aangesloten, en het lot wil dat de contactpunten voor data anders zijn dan die voor het flashen.

misschien beantwoord dat je vraag ;)

Groet!

Reg. datum: 10 januari 2001

quote:
HardcoreMinded schreef op vrijdag 08 februari 2008 @ 10:21:
Moeilijk hoor Talita als je geen russisch ken. Maar het is me gelukt om aan te melden :)
Sorry,weet anders ook niet waar je de juiste kon vinden :)

talita wijzigde dit bericht 08-02-2008 20:33 (15%)

Weet iemand nog wat leuke Java Games? Btw, zijn er ook games die je horizontaal kan spelen?
Vind het namelijk irritant om die games verticaal te spelen (dus hetzelfde als je foto's maakt, in die stand :P)

quote:
talita schreef op vrijdag 08 februari 2008 @ 20:32:
[...]

Sorry,weet anders ook niet waar je de juiste kon vinden :)
Maakt niet uit. Ken er achteraf wel om lachen als ik er aan terug denkt :) Wat een mens soms wel niet over heeft voor iets :P Goed weekend. En ik laat nog wel horen hoe het allemaal verlopen is met het flashen.

Oke ;) sucses ik hou de topic in de gaten,heb hem namelijk zelf inmiddels alweer verkocht en een K770i gekocht.De kabel ook alweer doorverkocht,dus net te laat om hem over te nemen :)

Reg. datum: 12 december 2007

Ik begin de mp3-speler van deze samsung steeds irritanter te vinden.

heel vaak pakt hij de album/artiestindeling niet (op ipod gewoon automatisch zoals ik gewend was). iemand hiervoor tips?

quote:
letscode schreef op zaterdag 02 februari 2008 @ 12:17:
hebben jullie ook wel eens dat je je oordopjes in je telefoon hebt zitten en hij toch muziek via de speaker afspeelt?
Ja, dat gebeurt vaak (bij mij althans) als ik eerst radio heb geluisterd, en vervolgens switch naar het luisteren van een MP3tje.

Hij "detecteerd" dan opeens de oordopjes niet meer, ook niet als ik ze er opnieuw in druk.

Best irritant, alhoewel het de laatste tijd gelukkig wel wat minder is geworden.

Vond dit net ergens om het geluid wat op te krikken.... :P

Quote:

"
*#0206*8378# ----------- Audio Settings (geluid opvoeren) je toetst de code in.. Dan ga je naar, ---> [2] H/W Test. Dan krijg je nog een scherm,ga nu naar ---> [2] Audio Settings Dan ga je helemaal naar nummer 19 (eenelaatste) ---> [19] MP3 Codec SPK.. mijn settings zijn: Level 1: 165 Level 2: 171 Level 3: 177 Level 4: 183 Level 5: 189 Level 6: 195 Level 7: 201 Level 8: 207 Level 9: 213 Level 10: 219 Level 11: 225 Level 12: 231 Level 13: 237 Level 14: 250 Het max voor mij is Level 14: 255.. want ik wil niet dat het spoeltje van me speakertje doorbrand! "

Level 14 : 255 is al (te) hoog,ik heb hem zelf op 250 gezet,dus ook niet veel hoger zetten anders gaat je speaker eraan....

Het werkt.....maar volgens mij is dit alleen voor het geluid van de mp3speler omhoog te duwen,want als mijn gsm afgaat is het nog steeds van....ow heb ik alweer een oproep gemist,zo zacht gaat ie 8)7 .....weet iemand waar ik moet wezen in het tweak menu om de ringtone zelf harder af te laten gaan....??

EDIT : deze tweak schroeft dus WEL je ringtone op kwam ik net achter... _/-\o_

Groet!

Nexuz909 wijzigde dit bericht 11-02-2008 19:51 (4%)

denk dat je dan gewoon de rest bij audio setting een beetje door moet bladeren.

Reg. datum: 29 januari 2008

quote:
shadowillusions schreef op zaterdag 15 december 2007 @ 20:01:
[...]

...HOEST... mobile9.com ...HOEST...

[...]

ik ben volgensmij de eerste die dit heeft uitgevonden om de java blokkade van je G600 te omzeilen!!! (lol), je hebt hiervoor een JAD maker op je pc nodig (download: http://www.softpedia.com/...ny-SMS-GSM/JADMaker.shtml) sleep je .JAR bestandje in die JAD maker en je zult nu 2 bestanden hebben die dezelfde naam hebben, een .JAR en een .JAD bestandje (.JAR bestands grootte ligt aan de game of app en het .JAD bestandje is altijd 1kb) sluit nu je G600 aan op je pc via opslag modus en kopiëer de 2 bestandjes naar de map Other files. Ga nu weer uit USB modus en ga met je telefoon naar mijn bestanden > geheugenkaart > andere bestanden > Other files en verplaats de 2 bestanden naar Telefoon en ga dan weer naar mijn bestanden > andere bestanden > weer andere bestanden en selecteer bij het .JAD bestandje (1 kb) installeren. Ga nu naar Mijn bestanden > games & meer en daar komt hij tussen te staan! Hopelijk werkt het ook voor jullie... Maar dat zal wel aangezien het dezelfde telefoon is :P 8)7
Als ik een JAD bestandje wil installeren komt er dit te staan:

"Gedownloade JAR's ongeldig"

Weet iemand hier een oplossing voor?

Reg. datum: 15 januari 2007

Ik heb een probleempje, ik heb onlangs een Kingston 2gb microSD gekocht, werk prima, ook op mn telefoon vind ie alle bestanden (via Mijn Bestanden). Maar als ik mp3player aanzet, en hij gaat bezig met 'bewerken' dan loopt mn telefoon vast, en start hij opnieuw op zonder dat ik mn pincode in hoef te voeren.

Ik heb 50 liedjes op mn kaartje zitten, dat is niet eens zoveel, op mn 512mb kaartje krijg ik met +50 liedjes geen problemen...

Heeft iemand enig idee wat er mis is?
Ligt het aan het kaartje, firmware, software?

Alvast Bedankt

Mijn spelletjes doen het eindelijk.

Nu heb ik datzelfde probleem bij een spelletje. Als ik ernaartoe wil gaan start de telfoon opnieuw op, ik kan hem dus ook niet verwijderen. Weet iemand een oplossing voor ons?

quote:
RKeano schreef op woensdag 13 februari 2008 @ 16:42:
Ik heb een probleempje, ik heb onlangs een Kingston 2gb microSD gekocht, werk prima, ook op mn telefoon vind ie alle bestanden (via Mijn Bestanden). Maar als ik mp3player aanzet, en hij gaat bezig met 'bewerken' dan loopt mn telefoon vast, en start hij opnieuw op zonder dat ik mn pincode in hoef te voeren.

Ik heb 50 liedjes op mn kaartje zitten, dat is niet eens zoveel, op mn 512mb kaartje krijg ik met +50 liedjes geen problemen...

Heeft iemand enig idee wat er mis is?
Ligt het aan het kaartje, firmware, software?

Alvast Bedankt
lijkt mij dat het kaartje niet ondersteund word, anders zou ik het niet weten.

Reg. datum: 15 januari 2007

quote:
dondersgoei schreef op woensdag 13 februari 2008 @ 21:31:
[...]

lijkt mij dat het kaartje niet ondersteund word, anders zou ik het niet weten.
Ja maar via mijn bestanden kan ik wel alles afspelen...

Heeft iemand anders dan een 2gb (of groter) kaartje bij wie geen problemen heeft?

quote:
RKeano schreef op woensdag 13 februari 2008 @ 22:36:
[...]

Ja maar via mijn bestanden kan ik wel alles afspelen...

Heeft iemand anders dan een 2gb (of groter) kaartje bij wie geen problemen heeft?
Ik heb een 2 GB kaartje van scandisk en die werkt gewoon, alleen duurt het ff 5 seconde voordat de mediaplayer opent.

Reg. datum: 12 oktober 2002

Goeiemiddag, ben ik weer..

Ik heb een probleem met m'n g600: de flitser blijft de hele tijd aanstaan! Dus ook als ik de telefoon dichtschuif. Iemand tips?

-edit-

Batterij leeg laten lopen, accu eruit en er na een tijdje weer in, en het is over 8)7

Alexo wijzigde dit bericht 18-02-2008 01:39 (24%)

¡Popocatepetl! <studeerpc> specs <new> specs <crappy> specs

quote:
Alexo schreef op vrijdag 15 februari 2008 @ 15:41:
Goeiemiddag, ben ik weer..

Ik heb een probleem met m'n g600: de flitser blijft de hele tijd aanstaan! Dus ook als ik de telefoon dichtschuif. Iemand tips?
zaklampfunctie? die heb ik nog niet gevonden

hier een tweak om je GPRS aan of juist uit te zetten,dit scheelt zeker 20% van je standby tijd!

*#4777*8665# This code brings you in a special menu where you can detach your gprs to improve your battery life with 20%!!

EDIT : Als je de gsm weer restart is de GPRS weer ingeschakeld 8)7 ,om dit te vermijden doe je het volgende:

ga terug naar GPRS tool menu *#4777*8665#,daarna naar 5 : Attach Mode Setting,en kies Manual Attach en voila your ready...! geen last meer van een auto attach d:)b

Groet!

Nexuz909 wijzigde dit bericht 16-02-2008 18:52 (39%)

Vraagje:

Mijn vriend heeft een Samsung G600 sinds eind december en was er erg gelukkig mee. Hij heeft een kaart van Orange erin, maar tot op vandaag nog nooit problemen gehad.

Vandaag lukt het opeens niet meer om te sms-en. Wap/Internet en bellen gaat verder allemaal prima. Alleen geen enkel sms-je komt er meer door.

We hebben al geprobeerd om de telefoon op een ander netwerk te zetten ipv quad band, maar ook dat heeft geen nut.

Weten jullie wat het probleem hiervan kan zijn? Het is toch belachelijk dat een telefoon zijn primaire functies niet meer uit kan voeren en de rest wel prima doet.. :S

De G600 heeft opeens besloten toch weer smsjes te sturen.. snap er niets van..

Wat zou dit probleem kunnen zijn geweest?

quote:
talita schreef op vrijdag 08 februari 2008 @ 22:28:
Oke ;) sucses ik hou de topic in de gaten,heb hem namelijk zelf inmiddels alweer verkocht en een K770i gekocht.De kabel ook alweer doorverkocht,dus net te laat om hem over te nemen :)
Ik heb de kabel eindelijk in huis sinds vandaag. Ik zal vanmiddag of vanavond aan de slag met de firmware en dergelijke. Hopen dat het me in 1 keer lukt allemaal.

quote:
HardcoreMinded schreef op woensdag 20 februari 2008 @ 13:13:
[...]

Ik heb de kabel eindelijk in huis sinds vandaag. Ik zal vanmiddag of vanavond aan de slag met de firmware en dergelijke. Hopen dat het me in 1 keer lukt allemaal.
Oke,sucses ;)

quote:
Dank je. Ik heb inmiddels de nieuwe firmware geinstalleerd. Was best wel makkelijk. Nu de themes en fonts nog. Hierover heb ik een vraag. Kan je verschillende themes tegelijk op de telefoon zetten. Of moet ik elke keer als ik een ander thema wil dit opnieuw doen?

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Alectrona

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Alectrona

[RSS][XML]

Update Tracker

Active Topics
Active Topics
Frontpage Nieuws
Frontpage Nieuws