Ik zou er ook wel eentje willen ontmaagdenquote:
't ding is idd supergelikt.quote:Nietzman schreef op donderdag 09 augustus 2007 @ 14:33:
Even een kleine note, ik ben absoluut tot over m'n oren verliefd op het toetsenbord.
Typt het als een normaal toetsenbord of gaat het qua feel richting notebooktoetsenborden?
Wonko the Sane.
Volgens Gizmodo heeft het dezelfde "feel" als de MacBook Pro.quote:YellowCube schreef op donderdag 09 augustus 2007 @ 14:41:
[...]
't ding is idd supergelikt.
Typt het als een normaal toetsenbord of gaat het qua feel richting notebooktoetsenborden?
Edit: http://gizmodo.com/gadget...pple-keyboards-286976.php
zimbab wijzigde dit bericht 09-08-2007 14:49 (13%)
I tried, in vain, to disconnect my brain. I don't know if I can handle it....handle so....much pain.
Hoch in die Bergen, da steht ein Gerät, da werden die Mädel elektrisch genäht.
Reg. datum: 07 december 2004
Probleem is alleen de afwijkende indeling, dus ik zal het wel niet doen, but if only i could
TN is het 'slechtst' (maar goed genoeg voor office- en internettoepassingen), (M/P)VA is beter en IPS is het beste qua kleurweergave. Het verschil zit hem in het contrast dat de types panelen kunnen leveren.quote:kpr schreef op donderdag 09 augustus 2007 @ 14:40:
[...]
Even wat vragen van een leek tussendoor: Wat is een TN paneel? Waarom zou dit minder zijn? Is er ook bekend wat er in de 24" zit?
TN (Twisted Nematic) is een van de goedkoopste technieken om TFT's te produceren. Het geeft vrij slechte kijkhoekafhankelijkheid, en kleurruimte (meestal maar 6-bit met trucjes om het op 8-bit te laten lijken), maar zijn aan de andere kan wel weer erg snel qua updates (handig voor gamen, geen last van ghosting.quote:kpr schreef op donderdag 09 augustus 2007 @ 14:40:
[...]
Even wat vragen van een leek tussendoor: Wat is een TN paneel? Waarom zou dit minder zijn? Is er ook bekend wat er in de 24" zit?
VA en MVA panelen zijn wat duurder om te maken en hebben meestal een betere kijkhoek en kleurruimte, zijn soms wat trager (niet altijd).
Over het algemeen zijn alleen de kleinere 17" panelen vrijwel altijd TN's en waren de grotere 20+ inchers altijd VA, ook vanwege de hogere kijkhoek die je nodig hebt bij grote breedbeeldschermen. Maar nu kennelijk niet meer. Wel jammer want een TN scherm is toch wat minder in kwaliteit. Ik ben trouwens ook wel benieuwd wat er in de 24" zit.
GekkePrutser wijzigde dit bericht 09-08-2007 14:57 (5%)
Oh man had ik hem nou ook maar besteld op de 7de.quote:Nietzman schreef op donderdag 09 augustus 2007 @ 14:33:
Even een kleine note, ik ben absoluut tot over m'n oren verliefd op het toetsenbord.
Ik dacht dat het wel sneller zou zijn om op de winkels te wachten maar begin ik toch te twijfelen.
hmmm alsnog online bestellen of wachten tot de mac stores hun voorraad binnen krijgen...
MOEILIJK!!
Trouwens Nietznam, speel je wow ? zoja hoe draait het ?
Hey little alternative girl.
-| Mac Pro | ACD 23" | MacBook Pro | iPhone 3G 16GB Wit | Time Capsule | HK Soundsticks II | Canon 40D | 24-105 L f/4 || 430EX |-
Geen van beide eigenlijk. De feel is ergens wel heel erg notebookerig, maar omdat 'ie veel lager is als wanneer er nog een complete laptop onderzit, is het niet helemaal te vergelijken.quote:YellowCube schreef op donderdag 09 augustus 2007 @ 14:41:
't ding is idd supergelikt.
(En WOW heb ik niet.
'Who are you but my reflection, who am I to judge or strike you down' - Mijn webicon.
Reg. datum: 02 september 2006
Neen.quote:Armo schreef op donderdag 09 augustus 2007 @ 15:06:
Scherm kan niet als extern scherm worden gebruikt of wel ? Bijvoorbeeld om een MacBook Pro erop aan te sluiten ?
Reg. datum: 12 november 2005
Zou kunnen zijn omdat Maxtor officieel over is gekocht door Seagate en ze bij Apple er dan gewoon een WD of Seagate inpleuren ipv. een Maxtor welke onderdeel is van een groter moederbedrijf? (Maar waarschijnlijk is het gewoon een kwestie van welke HD's op dat moment in bulk het goedkoopste zijn.)quote:Frietsaus schreef op donderdag 09 augustus 2007 @ 14:16:
O? In mijn iMac zit een Seagate hoor.Ligt eraan, de ene keer WD, dan Seagate maar Maxtor komt de laatste tijd niet echt vaak meer voor volgens mij.
No trees were cut down or harmed in the sending of this message, however several electrons were severely inconvienced.
aAarGhh
Heb je al een e.t.a. ?quote:jellyshock schreef op donderdag 09 augustus 2007 @ 15:31:
Heb net een 24 inch besteldvia internet... nu maar hopen dat de levertijd een beetje meevalt! Zodra ik 'em heb zal ik zeker ervaringen posten!
Hey little alternative girl.
aAarGhh
Reg. datum: 02 augustus 2007
Als het je enkel te doen is om de snellere processor kan je gewoon het 2.4 model bestellen met een 2.8 core2extreme. Is een meerprijs van ¤240 en niet van ¤470. Dan nadien zelf even 1 gig bijsteken, en je komt een stuk goedkoper uit. (je 'mist' enkel 180GB extra HDD).quote:msr911NL schreef op donderdag 09 augustus 2007 @ 02:16:
[...]
Ik zou gewoon voor de 2.4Ghz gaan, 470 euro voor 0.4 meer is mijn te veel geld voor de minimale meerwaarde.
Pricewatch
Reg. datum: 02 september 2006
Toestenbord is ook een supervooruitgang!
Enige nadeel tot nu toe die ik gezienh heb: De kijkhoek van boven is redelijk bah van de zijkant gaat het prima maar als ik staand even snel wat opzoek is het slecht te zien.
ACSP, ACTC & ACSA certified
Reg. datum: 15 augustus 2006
WOW draait op mijn Macbook ook al prima dus dan zal het op de nieuwe iMacs nog wel een stukkie beter draaienquote:digit7722 schreef op donderdag 09 augustus 2007 @ 14:58:
[...]
Oh man had ik hem nou ook maar besteld op de 7de.
Ik dacht dat het wel sneller zou zijn om op de winkels te wachten maar begin ik toch te twijfelen.
hmmm alsnog online bestellen of wachten tot de mac stores hun voorraad binnen krijgen...
MOEILIJK!!![]()
![]()
Trouwens Nietznam, speel je wow ? zoja hoe draait het ?
Ziet er echt strak uit in het echt!
MacBook 2Ghz 2GB 160GB-HDD wit, Toshiba 160GB extern, 2,5 inch 80 GB extern, Logitech Z3, iPod nano 2GB
Reg. datum: 15 augustus 2006
MacBook 2Ghz 2GB 160GB-HDD wit, Toshiba 160GB extern, 2,5 inch 80 GB extern, Logitech Z3, iPod nano 2GB
Hadden ze nog info over de 24"?quote:matthijsi schreef op donderdag 09 augustus 2007 @ 16:53:
Voor de gene die de nieuwe iMac in het echt willen zien, bij A-Mac in Utrecht (mariaplaats) hebben ze de 20' versie staan!
* Mei wil er maandag ofzo ffies langs en dan eventueel een Macje meenemen
In Groningen staat de demo ondertussen ook al.quote:matthijsi schreef op donderdag 09 augustus 2007 @ 16:53:
Voor de gene die de nieuwe iMac in het echt willen zien, bij A-Mac in Utrecht (mariaplaats) hebben ze de 20' versie staan!
Ik denk dat ik vandaag de 20" maar eens ga bestellen met de 2600pro kaart.
Marantz SR6200/DV6200 5x Klipsch Reference
Dit topic is gesloten. ![]()