Core2Duo Rig: C2D E8500 @ 4.0 | P5B Deluxe | 4GB OCZ | Zotac 8800GT |
Animocheck GPU Overclock Contest!
Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 last
Reageer Nieuw TopicReg. datum: 21 juni 2002
Als je mij een Email adress wilt DMén dan kan ik wellicht als webshop zijnde 15 kaarten inkopen bij de fabriek.
Je PC is je werktoestel .. meer niet.
Ik heb liever een net verhaal en dat ik hem dat persoonlijk mail, omdat ik hem nu al 2 dagen te woord sta.quote:lism schreef op vrijdag 14 september 2007 @ 14:35:
Ja dan is mijn verhaal toch ook wel een beetje goed?
Als je mij een Email adress wilt DMén dan kan ik wellicht als webshop zijnde 15 kaarten inkopen bij de fabriek.
Reg. datum: 21 juni 2002
Nou kom dan zelf een beetje met wat je in gedachten hebt om in de mail te formuleren. Desnoods zet je het allemaal in het nederlands dan is er vast wel iemand die dat voor je om wilt zetten naar engels.quote:framaster schreef op vrijdag 14 september 2007 @ 14:40:
[...]
Ik heb liever een net verhaal en dat ik hem dat persoonlijk mail, omdat ik hem nu al 2 dagen te woord sta.
Hoi wij zijn <naam> en zijn opzoek naar <x aantal kaarten> , <typenummer, model & snelheid>, en een vraag hier en daar over prijs & levertijd. Simpel toch?
Ik ken die man verder ook niet, en waarom hij naar hong kong moet, ik ben daar persoonlijk niet zo happig op om spullen vanuit hongkong te halen, tenzij het rechtuit van een fabriek komt. Maar goed jij wilt die man vast en zeker ook wel niet telleurstellen dus kom maar met een voorstel dan.
Deze "man" werkt bij Galaxy dus het is zeker dat het geen nepperij is ik zit nu nog op school ik zal vanavond even een verhaaltje typen.quote:lism schreef op vrijdag 14 september 2007 @ 14:46:
[...]
Nou kom dan zelf een beetje met wat je in gedachten hebt om in de mail te formuleren. Desnoods zet je het allemaal in het nederlands dan is er vast wel iemand die dat voor je om wilt zetten naar engels.
Hoi wij zijn <naam> en zijn opzoek naar <x aantal kaarten> , <typenummer, model & snelheid>, en een vraag hier en daar over prijs & levertijd. Simpel toch?
Ik ken die man verder ook niet, en waarom hij naar hong kong moet, ik ben daar persoonlijk niet zo happig op om spullen vanuit hongkong te halen, tenzij het rechtuit van een fabriek komt. Maar goed jij wilt die man vast en zeker ook wel niet telleurstellen dus kom maar met een voorstel dan.
framaster wijzigde dit bericht 14-09-2007 14:52 (97%)
we are approximately 15 people from gathering.tweakers.net, a huge forum, probably the biggest in the Netherlands and certainly the biggest in Netherland when it comes to 'tech'. So far today the main site, tweakers.net, has had 109.279 visitors, and about 2500 pageviews each minute. There are 233.000 registered users. The forum has got a lot of sub-forums, about every possible subject from internet and networks to photograpy, audio, and 'our' one, the tweaking / cooling / die-hard overclocking sub-forum. In the past 2 years we have had 2 GPU overclocking contests, from which the last one was done with a GeForce 6600 DDR2. The contest turned out to be a big succes, and people got some stunning results, using all their skills in both cooling the chip to sub-zero temperatures, and tweaking the OS as much as possible. We are now planning another contest, with pretty much the same goal and rules.
In our search for a good candidate for our 3rd overclocking contest we found out the best choice would be a GeForce 7300GT with DDR3 memory, since this card is both very overclockable, not limited by it's memory bus, and, best of all, the DDR3 memory makes it much more fun (in the last contest it turned out that, when using DDR2 mem cards, if your card has got bad clocking mem modules, you are out of the game. This is much less of a problem with DDR3). The contest itself is just for fun, there are no prizes to win. It will have a during of 2-3 months, to ensure everybody can get the max out of it.
We found a 19page reviews of the Galaxy 7300GT DDR3 and the autor was very, very possitive about it, so we started to search, but couldn't find a dealer of it. Next we wrote directly to Galaxy and got into contact with mr. <vul naam contactpersoon in>, who was enthusiast about the idea, and probably willing to equip us with the cards needed.
Short: we are looking for approximately 15 DDR3 7300GT cards, the amount of memory (128 or 256MB) is less important. These cards should be from the same batch to ensure that they've got the same components. The price we are able to pay for it is between 45 and 50 Euro's per card.
Of course it would be great for us to buy the card directly from Galaxy. We hope you are willing to co-operate!
Sincerely,
<vul eigen naam in>
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipisicing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua.
Daarom ook, zou ik nog even vermelden dat de resultaten uiteraard op het forum, en op sites als HWBot worden gesubmit. Ook is, in het geval van een extreme winnaar een vermelding op de frontpage van Tweakers.net mogelijk.. etc.
qed
Reg. datum: 09 juli 2000
Nu even kijken wat voor resultaat het word.
| Up (2009) gaat over iets wat omhoog gaat als het gevuld is en weer zakt als het leegloopt. | (C) @ 29-10-09 00:12
Wel vet als het lukt^^. Helemaal from Hong Kong:P
Join het DPC Whatpulse team Intel/ATI.AMD Powered PC!
Join het DPC Whatpulse team Intel/ATI.AMD Powered PC!
(zelfde batch, DDR3, niet zo duur, adresje voor volgend contest)
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipisicing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua.
Hoezo zou iemand moeilijk doen om een stel videokaarten te verkopen, dat de koper(s) ze hoogst waarschijnlijk gaan oproken is mischien wel zonde maar is dan niet meer zijn probleem toch? of begrijp ik iets verkeerdquote:framaster schreef op zondag 16 september 2007 @ 14:14:
Nou heel zeker want hun hadden een lading liggen alleen hij wou met zijn meerdere spreken of wij er misschien 15 van konden kopen / krijgen.
Omdat 15 videokaarten verkopen geen enkele waarde heeft voor zo'n fabrikant.quote:pin_point schreef op zondag 16 september 2007 @ 15:51:
[...]
Hoezo zou iemand moeilijk doen om een stel videokaarten te verkopen, dat de koper(s) ze hoogst waarschijnlijk gaan oproken is mischien wel zonde maar is dan niet meer zijn probleem toch? of begrijp ik iets verkeerd
De tijd die ze er mee bezig zijn om die 15 kaartjes te regelen kost al meer dan de winst die ze er op maken.
Als ze met batches van 15 kaarten genoegen zouden nemen dan zou iedere webshop direct bij de fabrikant inkopen, 15 kaarten verkopen levert gewoon niks op voor een fabriek
Het zal dus best wat moeite kosten om ze via een fabrikant te regelen, gewoon alleen al omdat het teveel werk voor ze is.
enter the cool world of high performance
[ Intel C2D E6600 @ 5304MHz ][ Biostar TForce P965 Deluxe ][ Geforce2 MX400 PCI ][ Crucial Ballistix PC2-5300 CL3 ]
Reg. datum: 09 juli 2000
Dus gratis reclame .
Ook dit overweeg een fabricant mee.
Aangezien dik 100.000mensen de form bezoeken spreken ze op deze manier wel de mensen aan.
Zelf kijk ik er iig niet naar, meer naar de grafische chip die erop zit.
Vond je m'n post leuk, interessant, boeiend of behulpzaam? Kijk dan even in m'n gallery!
T5500 + 2GB DDR2 + 80GB intern + 500GB extern + Vista Ultimate x64 = mijn notebook :D
Uiteindelijk (ben ik van mening) dat na de contest de helft van de kaarten weggegooid kunnen worden, dankzij de mods en dergelijk wat toegepast was.
Geef het een paar dagen met dat DDR3, maar als ze er niet aan kunnen komen, jammer dan. Had ik je gezegd. DDR3 modellen (en zeker 15stuks) zijn nagenoeg voorlopig nog niet leverbaar en zullen er waarschijnlijk ook niet meer komen (end of life, 7x series van Nvidia).
Persoonlijk zie ik niets in een DX10 kaart, aangezien dat voor een budgetmodel toch te langzaam zal zijn. Specifiek richt het gros zich alleen op DX9, dus een DX10 kaart die we op DX9 testen is eigenlijk zo gek nog niet. De meeste DX10 Budgetkaarten zullen wel DDR3 of iets dergelijks aan boord hebben, maar doordat meeste van deze kaarten met een 64bits brede geheugenbus te kampen hebben, kan je een hoge oc' wel vergeten.
Als iemand zo vriendelijk wil zijn een paar modellen uit de DX10 reeks te selecteren, prijs maximaal 50 euro , en het type geheugen of aantal bits dat maakt opzich niet uit. Het gaat er basicly om wie de hoogste score kan halen/krijgen.
De kaart moet overigens ook nog leverbaar zijn, maar dat moet je maar net weten
UPDATE:
Ze vragen of het mogelijk is tweakers.net zelf erbij te betrekken voor een banner op de frontpage etc etc. Wie moet ik dat vragen ? of is dit zowiezo niet mogelijk ? is het wel mogelijk willen hun de kaarten voor een fikse korting opsturen of zelfs gratis.
Ik zelf denk dat we beter direct op zoek moeten naar een andere kaart want galaxy begint moelijk te doen ze willen een banner op de homepage dus ik denk dat galaxy einde verhaal is.
Maybe kan iemand een banner op TZ fixxen ?
framaster wijzigde dit bericht 17-09-2007 14:55 (121%)
Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 last