Animocheck GPU Overclock Contest!
Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 last
Reageer Nieuw TopicJoin het DPC Whatpulse team Intel/ATI.AMD Powered PC!
Ga je dan voor deze contest zo'n outdated moederbord kopen? Nouja ik zou er geen geld meer aan besteden.quote:Darkasantion schreef op donderdag 06 september 2007 @ 14:19:
Als iemand een goed socket 478 moederbord met PCI-E weet doe ik ook mee!!! Lijkt me wel leuk om die 7300GT mijn 7600GT stof te laten happen
Join het DPC Whatpulse team Intel/ATI.AMD Powered PC!
Welke kaart gaan we nu eigenlijk me werken? Want dat heb ik niet helemaal megekregen.
Darkasantion wijzigde dit bericht 07-09-2007 18:30 (38%)
Wanneer deze niet te krijgen is moeten we voor een andere leuke kaart gaan zoeken.
Reg. datum: 25 mei 2007
En wat was hiervan de uitkomst, als ik zo brutaal mag zijnquote:pin_point schreef op woensdag 05 september 2007 @ 16:57:
[...]
Heb m'n vader / voscomtronics gebeld met betrekking tot deze contest, hij had toen even geen pc bij de hand om prijzen op te zoeken, maar we gaan Vrijdag a.s. even overleggen hoe en wat.
Er zit voor m'n pc een X1950XT256 aan te komen, dus ik hoop snel info te zien hier, dat zou schelen in de beslissing
[ Lock and Load! Jejking's Ultimate Playlist (YouTube - Vol. 1) ]
[ With one system in the BOINC top 6,900. 45 days away from the ruby Help Conquer Cancer badge :O ]
't is mij een beetje heel erg ontschoten om 't met m'n vader zelf te spreken, heb wel zelf gezocht bij de leverancier, maar die hadden ook niet meer de 7300GT TOP en het was al op zo'n tijdstip dat ik de leverancier niet meer kon bellen OF hij eraan kan komen. Van de week m'n vader nog maar eens schoppen.quote:Symon-NL schreef op vrijdag 07 september 2007 @ 19:51:
[...]
En wat was hiervan de uitkomst, als ik zo brutaal mag zijn
Als bijv. de 7300GT TOP helemaal niet meer te krijgen is, is het misschien idee om te spelen met de HD2400XT van saphire die valt volgens mij nog een beetje redelijk binnen de prijsklasse [klik] link naar specs
Succes met schoppen alvastquote:pin_point schreef op zaterdag 08 september 2007 @ 19:52:
[...]
't is mij een beetje heel erg ontschoten om 't met m'n vader zelf te spreken, heb wel zelf gezocht bij de leverancier, maar die hadden ook niet meer de 7300GT TOP en het was al op zo'n tijdstip dat ik de leverancier niet meer kon bellen OF hij eraan kan komen. Van de week m'n vader nog maar eens schoppen.
Als bijv. de 7300GT TOP helemaal niet meer te krijgen is, is het misschien idee om te spelen met de HD2400XT van saphire die valt volgens mij nog een beetje redelijk binnen de prijsklasse [klik] link naar specs
HD2400XT, is op zich een leuk plan ja, maarrem... 64-bit geheugeninterface. De 7300GT = 128-bit. Als je dit ding nou voor Powerpoint gebruikt, okee... maar tegenwoordig vind ik 64-bit niet meer kunnen.
Zelfs mijn GF3 Ti200 had een 128-bit membus!
( * Jejking hoopt op snelle ondersteuning voor Folding@Home voor de HD2xxx-series
Jejking wijzigde dit bericht 08-09-2007 23:45 (10%)
[ Lock and Load! Jejking's Ultimate Playlist (YouTube - Vol. 1) ]
[ With one system in the BOINC top 6,900. 45 days away from the ruby Help Conquer Cancer badge :O ]
ardana wijzigde dit bericht 09-09-2007 12:03 (98%)
Toch?
Misschien is dit wel het beste alternatief voor de 7300GT-DDR3. Daarbij is deze qua leverbaarheid en prijs goed te doen.quote:Empie schreef op dinsdag 28 augustus 2007 @ 11:33:
Misschien is de Radeon X1600-DDR3 een optie?
Betaalbaar, clockt met wat moeite redelijk (zo'n 20%) over en er zijn voltmods te vinden. Hij is niet zo nieuw of hip als de 7300GT-DDR3, ook wordt de chip van de X1600 niet gebruikt in een sneller model zoals bij de 7300GT-7600GT het geval is. Toch lijkt dit helemaal nog niet zo'n slechte optie. Qua prijs zit hij goed, en qua beschikbaarheid wint 'ie het van de 7300GT-DDR3.
So RAMdisk is *NOT* an installation procedure?
E6600 @ 3.0ghz | 2GB OCZ XTC 800mhz | Foxconn 8800GTS 320 | P5N-E SLI | Scythe Infinity
DM shinchanquote:Darkasantion schreef op zondag 09 september 2007 @ 19:25:
Moederbord is geregeld! Heb zelfs en redelijk goede op de kop kunnen tikken, dus waar moet ik inschrijven?
En ook van mij.quote:
Eens kijken of ik het nog kan
De officiële tweakers.net OC bitch
Wat bedoel je nou precies?, dat ik jou moet aanmelden?
Nope, dat shinchan03 ook van mij een DM heeft ontvangen.quote:pin_point schreef op zondag 09 september 2007 @ 23:05:
@ Snot_Aap
Wat bedoel je nou precies?, dat ik jou moet aanmelden?beetje vreemd persoonlijk
De officiële tweakers.net OC bitch
Core2Duo Rig: C2D E8500 @ 4.0 | P5B Deluxe | 4GB OCZ | Asus GTX275 |
even aanzetten in je settings en dan bij de desbetreffende user opquote:
-edit-
even voor de duidelijkheid: je zoekt naar Direct Messaging
Mr Alfabet wijzigde dit bericht 10-09-2007 03:33 (10%)
E8400 Q745A822 @ 4.03. DFI LT P35. 8GB OCZ RAM. 8800GT. Disks: OS: 3x60GB OCZ Vertex FW1.3 RAID0, DATA: 6x1.5TB Seagate LT RAID5 op Areca 1231ML
Vraag ik me ook af. Als het gaat om een kaart die bar weinig leverbaar is, schrijf me dan een DM. Ik zal dan eens vragen hoeveel we van die kaartjes eventueel bij een leverancier kunnen inkopen, en dan onderling naar de gebruikers (moet natuurlijk wel animo voor zijn, en niet gaan om bijv 2 kaartjes) toesturen.quote:pin_point schreef op maandag 10 september 2007 @ 16:46:
Zijn we er al uit welk (type) kaartje we gaan pijnigen?
We hebben namelijk verschillende 7300 series, van silent tot kaartjes met maar amper 128MB geheugen
Ik doe zeker wel mee, waterkoeling met een Tec
Ik kan een reeks aan kaarten bestellen, maar het moet dan echt niet om 5 kaarten gaan, korting is ook ten boze aangezien ik bij een webshop werk, en die al kleine marges maken, dat een korting niet eens interesant meer is voor ons. Het voordeel is is dat ik een grote partij kan laten bestellen en vervolgens kan versturen naar de mensen onder ons. Nogmaals als het om minimaal 12 kaarten gaat dan wil ik het best doen. Kom dan ook met een definitief model op de proppen en ik zorg voor de bestelling als alles zover is.
Jism wijzigde dit bericht 10-09-2007 17:00 (28%)
All the crazy shit I did tonight
Those will be the best memories
I just wanna let it go for the night
That would be the best therapy for me
Even nog de categorien:
Air/Water(Chilled)/Subzero, toch? Kun je ook in 2 categorien meedoen? Heb hier Zalman koeler en Waterkoelertje staan die ik dan allebei will gebruiken
Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 last