Animocheck GPU Overclock Contest!
Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 last
Reageer Nieuw TopicReg. datum: 21 juni 2002
Primaquote:shinchan03 schreef op vrijdag 21 september 2007 @ 17:04:
Ik heb alle TZ members al ingelicht
en nu ga ik naar huis
Je PC is je werktoestel .. meer niet.
Voor zover ik weet heb ik mijn DM aanstaanquote:lism schreef op vrijdag 21 september 2007 @ 16:55:
Willen de volgende users even hun DM aanzetten?
[.... Maarten-NForce...]
DM aan
Maarten-NForce wijzigde dit bericht 21-09-2007 21:51 (5%)
Tup Tup Tup Focking Hard
het contest gaat toch niet like maar een maand duren ofzo? ik ga nog een weekje weg dus dan wordt het wel erg krap, ik ben voor 2-3 maanden (leuk, benchen in december buiten
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipisicing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua.
Edit: Gewoon een idee, moeten jullie niet verkeerd opvatten, ik werp het maar gewoon in de groep
Iedereen betaald bv 2 Euro extra, wat in de prijzenpot gaat, van dat geld koopt de organisator nog een aantal prijzen zoals fans enzo, een beetje van dat soort prijzen.
Nouja, reageert u maar
DM aan
Maarten-NForce wijzigde dit bericht 21-09-2007 22:05 (78%)
Tup Tup Tup Focking Hard
Wel jammer dat zo weinig TZ members mee doen maar ja tis nie anders. Heb der zin in
=]
Ik heb je GoT naam ook even in de TS er bij gezet. Dan is het wat duidelijker hequote:Dafut schreef op vrijdag 21 september 2007 @ 17:54:
Ik meld mij bij deze ook even, ben Zgaab van TZ. Lism ik heb je zojuist een mailtje gestuurt met mijn gegevens
.
Wel jammer dat zo weinig TZ members mee doen maar ja tis nie anders. Heb der zin in.
Qua drukte gaat het me wss toch niet lukken om echt een nette score neer te zetten en ik denk dat het ook leuker is voor de anderen als ik niet meedoe.
Ik zie nl. in de TS weinig bekende namen staan die ook phase-change ed. gebruiken dus ik denk leuker is voor de rest van de groep als iedereen op ongeveer hetzelfde niveau zit qua koeling/middelen.
Wanneer ik dan als enige phase-changer/LN2'er meedoe krijg je ook van die kromme verhoudingen die de drang om meer voor de rest er een beetje uithaald, iig dat is wat ik merkte bij de vorige contest.
enter the cool world of high performance
[ Intel C2D E6600 @ 5304MHz ][ Biostar TForce P965 Deluxe ][ Geforce2 MX400 PCI ][ Crucial Ballistix PC2-5300 CL3 ]
Ow je voelt jezelf te goed voor ons hequote:Syngrow schreef op vrijdag 21 september 2007 @ 19:07:
Ik heb besloten om me uit te schrijven voor deze contest.
Qua drukte gaat het me wss toch niet lukken om echt een nette score neer te zetten en ik denk dat het ook leuker is voor de anderen als ik niet meedoe.
Ik zie nl. in de TS weinig bekende namen staan die ook phase-change ed. gebruiken dus ik denk leuker is voor de rest van de groep als iedereen op ongeveer hetzelfde niveau zit qua koeling/middelen.
Wanneer ik dan als enige phase-changer/LN2'er meedoe krijg je ook van die kromme verhoudingen die de drang om meer voor de rest er een beetje uithaald, iig dat is wat ik merkte bij de vorige contest.
Reg. datum: 22 oktober 2005
Over wat gaat deze contest ? Kon het zo niet direct vindenquote:shinchan03 schreef op vrijdag 21 september 2007 @ 19:49:
contest@ Hardware.info.
SuperPI 1M contest. Round 1 is al voorbij dus er kan niet meer ingeschreven worden.quote:Ward Vr schreef op vrijdag 21 september 2007 @ 20:09:
[...]
Over wat gaat deze contest ? Kon het zo niet direct vinden
Ik hoor bij de 10 man die een bordje krijgen van Asus waarmee we in round 2 moeten proberen een zo snel mogelijke 1M run te doen
enter the cool world of high performance
[ Intel C2D E6600 @ 5304MHz ][ Biostar TForce P965 Deluxe ][ Geforce2 MX400 PCI ][ Crucial Ballistix PC2-5300 CL3 ]
Heey, ik doe mee.quote:Syngrow schreef op vrijdag 21 september 2007 @ 19:07:
Ik heb besloten om me uit te schrijven voor deze contest.
En ik ga met droogijs benchen.
Zijn er nog meer mensen die subzero gaan koelen?
Snot_Aap wijzigde dit bericht 21-09-2007 23:47 (7%)
De officiële tweakers.net OC bitch
Brazed koperen container met 10mm Base , met hopelijk nog een beetje tweakgeest van Lex erin
Maarten-NForce wijzigde dit bericht 21-09-2007 23:03 (106%)
Tup Tup Tup Focking Hard
Zou graag willen, en DI is ook niet zo'n probleem, maar heb geen tube... En zou drom graag van je willen lenen Snot_Aap, maar woon +- uur rijden van A'dam... ff een lift regelen eerst maarquote:Snot_Aap schreef op vrijdag 21 september 2007 @ 22:48:
[...]
Heey, ik doe mee.
En ik ga met droogijs benchen.
Heb eventueel nog een 2e droogijs container te leen voor iemand die hier in de buurt woont. (Uithoorn, Amstelveen, Amsterdam).
Zijn er nog meer mensen die subzero gaan koelen?
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipisicing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua.
NVM 2e container gaat ook gebruikt worder.quote:OConnor schreef op vrijdag 21 september 2007 @ 23:27:
[...]
Zou graag willen, en DI is ook niet zo'n probleem, maar heb geen tube... En zou drom graag van je willen lenen Snot_Aap, maar woon +- uur rijden van A'dam... ff een lift regelen eerst maar
Sorry.
Je kan eventueel contact met Unknown_Road ofzo op nemen en vragen of hij een container voor je wilt solderen. (Voeg me anders even toe op msn)
Snot_Aap wijzigde dit bericht 21-09-2007 23:47 (22%)
Reg. datum: 21 juni 2002
(kun jij niet even een paar haarscherpe plaatjes schieten van z'n printplaat? )
Hollandse Krachtvoerkoe || Gewoon een jonge zeur ;)
Gaat de goede kant op hier! Kan niet wachten om mij over deze kaart te ontfermen
If You Run You Only Die Tired
Nog geen DM ontvangen, en sta ook niet in de TS, dus als iemand me even iets kan sturen?
Als ik het goed begrijp wordt het een X1650XT, DDR3 en 128Bits geheugen van merk Peak?
In totaal iets van 55 euro incl verzendkosten (woon in Gouda).
Het is dus m'n eerste keer, dus verwacht er niet teveel van, maar lijkt me wel erg leuk om eens flink te overklokken
Edit: Lees nu het hele topic op TZ, is het niet handig om een echt centraal topic te maken met iedereen van TZ en GoT bij elkaar. Zeker voor de scores is het handig, dan staan ze namelijk allemaal bij elkaar.
Killzone wijzigde dit bericht 22-09-2007 11:04 (21%)
Spelling is een keuze | Weblog
Dus zal ie er ongeveer zo uit zien:
http://www.pclabs.gen.tr/reviews/vga/tul/1650/1650back2.jpg
Kaartje lijkt dus erg veel op een X1300 dus de vgpu mod zal wel het zelfde zijn:
http://www.techpowerup.com/articles/131/images/overview.jpg
http://www.techpowerup.com/articles/131/images/vddc.jpg
En ik denk dat het geheugen ook niet zo'n probleem zal worden.
Edit: Een X1650 is een hoger geclockte X1300 en hebben dus de zelfde pcb.
Snot_Aap wijzigde dit bericht 22-09-2007 11:45 (8%)
Let's get this party started
Plaatje op imageshack (popups!)
Maarten-NForce wijzigde dit bericht 22-09-2007 14:46 (44%)
Tup Tup Tup Focking Hard
Ik heb de kaart nog niet. Maar zodra ik ze heb dan wil ik dat dolgraag doen voor julliequote:FreezeXJ schreef op zaterdag 22 september 2007 @ 08:24:
nope, geen VM, geen verdere stats, niks... Niet eens een fatsoenlijk plaatje ervanWe zullen zelf met de multimeter aan de slag moeten, maar da's gewoon extra leuk ... Vorige ronde ook gelukt toch?
(kun jij niet even een paar haarscherpe plaatjes schieten van z'n printplaat? )
Kwijl....quote:Maarten-NForce schreef op zaterdag 22 september 2007 @ 12:42:
Let's get this party started![]()
[afbeelding]
Diegene die trouwens hun DM aangezet hebben, dat geldt alleen voor de 21 lui die al in de TS staan. De rest (reserve) moet helaas wachten tot er een plekje vrijkomt bij de top21 aangezien ik maar 21 kaartjes heb (goed voor 987¤ aan hardware
Na maandag zou ik eventueel meer weten hoeveel extra ik er nog leveren kan. Is een flinke animo dat wel
Wat is er echt met die tube gebeurd?quote:Maarten-NForce schreef op zaterdag 22 september 2007 @ 12:42:
Aan Rol-co/Oldscarface vragen of het hier (weer) kan?
Let's get this party started![]()
[afbeelding]
Van tien hoog naar beneden gevallen ofzo?
Wat wou je zeggen?quote:lism schreef op zaterdag 22 september 2007 @ 15:32:
Diegene die trouwens hun DM aangezet hebben, dat geldt alleen voor de 21 lui die al in de TS staan. De rest (reserve) moet helaas wachten tot er een plekje vrijkomt bij de top21 aangezien ik maar 21 kaartjes heb.
Diegene die trouwens hun DM aangezet hebben, .....
En toen ben je volgens mij vergeten wat je wou typen aan degene die hun DM aan hebben gezet, of zit ik verkeerd?
Edit: @ Snot_aap:
De "pijp" was rond, maar is ovaal gemaakt, zodat hij meer contact met de base maakt, klinkt misschien een beetje gek, binnen 5 minuten staat er wel een foto van wat ik bedoel.
Btw, een echte tweaker kan niet zonder hamer
Edit 2: Plaatje op imageshack (popups!)
Hoop dat die foto het een beetje duidelijk maakt, het was een ronde buis, die is ovaal geslagen zodat hij op de base meer contact maakt.
Maarten-NForce wijzigde dit bericht 22-09-2007 15:59 (34%)
Tup Tup Tup Focking Hard
Maar jij had toch een DM van mij gehad met instructies?
Ik ga trouwens mijn benchsetup samenstellen
Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 last