Je PC is je werktoestel .. meer niet. | Vapochill XE Mobile (CIP)
Animocheck GPU Overclock Contest!
Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 last
Reageer Nieuw TopicLijkt me een mooie kaart voor de compo.
De officiële tweakers.net OC bitch
Nu moet ik weten hoeveel ik er aan moet schaffen, en door wie ook
En dan wat mij betreft mag de Contest starten met een tijdsbestek van 3 weken ofzo
Reg. datum: 10 oktober 2004
Overigens denk ik dat we weer een benchmark gaan kiezen die vrijwel onafhankelijk is van cpu en mem, of niet soms? (Nature test van 3DM01?)
Het is een volwaardig DX9 kaartje, dus ik denk 03 of 05 wat op z'n plaats is
DOEN! Dollarshop kan niet voldoende leveren, dus ook hier weer niks.quote:lism schreef op vrijdag 21 september 2007 @ 10:43:
Ik ga zelf ook even navragen wat die 1600pro met DDR3 / 128bits geheugeninterface kosten moet bij ons
Wellicht dat ik een kleine korting regelen kan
Edit: 47 euro per stuk voor een 1650XT met DDR3 & 128Bits geheugenKan vanaf volgende week leveren
Merk = peak.
Maar op welke snelheid lopen die kaartjes? Al gezien, goede snelheid erop! Als we beetje clocken is zelfs mijn goede XFX7600GT AGP niet snlel genoeg ervoor:)
Darkasantion wijzigde dit bericht 21-09-2007 12:25 (10%)
Join het DPC Whatpulse team Intel/ATI.AMD Powered PC!
ASUS P5W DH Deluxe, Intel C2D E6600 @ 3,6 GHz, Arctic Cooling Freezer 7 Pro, Kingston KHX6400D2LLK2/2G 4096MB DDR2, Sparkle Nvidia GeForce 8800GTS 512 MB (G92)
Ik neem aan dat iedereen mij een DM of emailtje kan sturen, inclusief gegevens (afleveradress), waarop ik de betaalgegevens toestuur, en als de kaarten binnenzijn naar iedereen door kan sturen.
Je kan me een mail sturen op Jeroen apestaart pcplatform punt nl , als met maandag dit klaar is en iedereen heeft zich opgegeven dan kan ik de kaarten bestellen en dezelfde week hopelijk naar jullie versturen
Maar voordat iedereen mij nu mail gaat sturen eerst even een lijst hebben met hoeveel mensen
We have a winnerquote:lism schreef op vrijdag 21 september 2007 @ 10:43:
Edit: 47 euro per stuk voor een 1650XT met DDR3 & 128Bits geheugenKan vanaf volgende week leveren
Merk = peak.
Overleg even met ShinChan voor het aantal. Misschien een duidelijke uiterste inschrijvingsdatum in het topic moeten zetten, volgende week ergens, om "ik had nog mee willen doen" verhalen zo veel mogelijk te voorkomen. Kunnen we daarna ook de definitieve bestelling plaatsen.
Qua test:
Mother Nature van 3DMark03 is een test die specifiek (heel) DX9 performance test, dus niet alleen polygoon of textuur performance.
Van een eerdere Techzine contest quote ik het volgende stuk:
Ook bij een GPU overclock contest op Madshrimps werd gebruik gemaakt van Nature uit 3DMark01 en Mother Nature van 3DMark03.quote:(Techzine) [Contest] 7600GT Overclocking Contest
Welke benchmark gebruiken we?
Na een onderzoekje van Hacula (te lezen in deze en deze post), zijn we tot de conclusie gekomen dat we de Mother Nature test nemen van 3DMark03, welke van deze locatie te downloaden is. Nadat je de test gedraait hebt (welke uiteraard op default instelling gedaan wordt), krijg je een popup met je score. Als je dan op 'details' klikt, krijg je de details te zien van de tests, waarin je kunt zien hoeveel FPS je gemiddeld had bij de desbetreffende test.
Als je de pro versie van 3Dmark03 hebt, kun je zelf aanvinken welke test(s) je wilt draaien, wat je een hoop tijd kan besparen omdat je niet alle tests af hoeftHet enige nadeel is dat je wel moet betalen voor de pro versie. <knip>
Al met al lijkt mij dit genoeg reden om voor 3DMark03's Mother Nature test te gaan.
ps. klopt het dat het deze kaart is? 256 MB 128 bits DDR3 ram? Wordt een leuk kaartje dan voor 47 euro
EMP wijzigde dit bericht 21-09-2007 13:08 (4%)
So RAMdisk is *NOT* an installation procedure?
Over de mensen die meedoen. Dat kun je zien in de TS. Misschien is het een idee om al die mensen even te PM-en om bevestiging te horen. Je moet ze dan gewoon bijvoorbeeld een week de tijd geven om dat te doen.
En drivers en LoD tweaks mogen natuurlijk, hoort namelijk net zo goed bij het tweaken.
En is niet te controleren dus kan je het beter algeheel toe staan zodat het voor iedereen eerlijk is.
Edit: Waar gaan de scores worden bijgehouden?
Snot_Aap wijzigde dit bericht 21-09-2007 14:24 (8%)
De officiële tweakers.net OC bitch
Core2Duo Rig: C2D E8500 @ 4.0 | P5B Deluxe | 4GB OCZ | Zotac 8800GT |
Wat betreft betalingen, zodra de sluitdatum bekend is en ook daadwerkelijk gesloten is dan stuur/post ik betalingsgegevens met referentienummer, dat het om die x1650XT gaat. Wees er wel snel bij, want niet ontvangen betalingen worden ook niet besteld natuurlijk
Wat betreft benchmarks, Nature is een goed plan, en er mag wel gespeeld worden met Lod. Gaat tenslotte wie er de hoogste FPS / Clocks / Score haalt
Bannertje voor mijn baas hoeft niet , maar mag wel
@ ShinChan: Misschien een modje dan even DMmen of hij/zij iets van "INSCHRIJVING SLUIT XX-XX-2007" in de topictitel wilt zetten. (en inschrijving gesloten wanneer dat zo ver is natuurlijkquote:lism schreef op vrijdag 21 september 2007 @ 14:33:
Ik heb de TS een DM gestuurd met een definitieve Sluitdatum voor deze contest.
Stelt je baas dan ook een leuk prijsje voor de winnaar beschikbaar?quote:Bannertje voor mijn baas hoeft niet , maar mag wel
ps. Waar woon Lism? Handig om te weten i.v.m. verzendkosten NL/BE (of eventueel ophalen voor de mensen die in de buurt wonen?)
EMP wijzigde dit bericht 21-09-2007 15:18 (11%)
So RAMdisk is *NOT* an installation procedure?
Ik zal eens overleggen wat de winnaar gesponsord krijgt van Pcplatform. Zou wel cool zijn
Erna zal ik de users een bericht sturen met betalingsgegevens, en verwacht ik van hun ook een DM met rekeningnummer en het verzendsadress. Daarna hou ik per dit draadje jullie in contact over de levertijd van de kaart, en wanneer deze verzonden zijn met track & trace. Stuur mij niet elke dag een DM hoe het ermee staat
Perfect kaartje lijkt me, zeker voor die prijs lism! Nu hopen dat ie een beetje wil OC'en he
Ik wacht wel ff op je dm. Wanneer denk je de kaartjes te kunnen verzenden?
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipisicing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua.
Ik heb namelijk in oktober/november nog een contest op hardware.info lopen waar ik aan mee doe en ik kan niet aan 2 contests tegelijk meedoen (ivm tijdgebrek)
Dus het ligt er een beetje aan wanneer deze contest eindigd of ik meedoe...
enter the cool world of high performance
[ Intel C2D E6600 @ 5304MHz ][ Biostar TForce P965 Deluxe ][ Geforce2 MX400 PCI ][ Crucial Ballistix PC2-5300 CL3 ]
Thanksquote:OConnor schreef op vrijdag 21 september 2007 @ 15:53:
kijk wordt een leuke contest zo, lekker veel deelnemers![]()
Perfect kaartje lijkt me, zeker voor die prijs lism! Nu hopen dat ie een beetje wil OC'en he
Ik wacht wel ff op je dm. Wanneer denk je de kaartjes te kunnen verzenden?
Wat betreft levering, dat gebeurd wanneer in feite iedereen betaald heeft, dus hou er maar vanaf maandag rekening mee dat iedereen een week krijgt om het over te maken, en vanuit daar de kaarten besteld worden > geleverd. Ik schat 2 tot 3 weken hoogstens.
Ik kan ze veel eerder leveren, maar dat is een risico. Wij kopen ze namelijk in, en als er 10+ afhaakt of niet betaald, dan zit ik / mijn baas met 10 kaarten waar wel voor betaald is. Dus safety first
Jism wijzigde dit bericht 21-09-2007 16:40 (93%)
En diegene die al een DM gekregen hadden, ook de volgende TZ users inlichten?quote:Jejking, Maarten-NForce,Tmmbomb
Alle info staat in de DM die ik net verstuurd hebquote:Onbekende gebruikers: 'Zgaab', 'Collo', 'T98D', 'Freeze_XJ'
Is er ook al een tijd gezet, waarin wij moeten scoren? Ik zelf ben voor 3 maanden zodat iedereen voldoende tijd heeft om de maximum eruit te halen.
Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 last