Reg. datum: 11 oktober 2006
en dan met te grote achterstand geen inkomsten hebben ? liever nietquote:
Starzz , White Ztarz (208607)
GoT Index » Spielerij - Games & Discussies » Het F1Time (Online Formule1 Management) topic #5
Pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 38 39 40 41 last
[Nieuw Topic]en dan met te grote achterstand geen inkomsten hebben ? liever nietquote:
Je komt in een C3 terecht met MINSTENS 11 andere C4-ers die net zo "kansloos" zijn als jij. Vorig seizoen hoorde ik de zelfde verhaaltjes van niet willen promoveren, uiteindelijk heb ik er niemand over horen klagen. Als je nu expres nog een seizoen C4 doet, loop je volgend seizoen nog net zoveel achter op de huidige C3 spelers. Het maakt dus in principe niet uit wanneer je promoveert.quote:bixbom schreef op zaterdag 28 juli 2007 @ 21:22:
[...]
en dan met te grote achterstand geen inkomsten hebben ? liever niet
F1Time - Reggie Biemans (CLASS 1) | Hattrick - FC Strijen (VI.523)
zegt iemand die voor het tweede seizoen op rij twijfelt om te promoverenquote:Joss schreef op zaterdag 28 juli 2007 @ 21:26:
[...]
Je komt in een C3 terecht met MINSTENS 11 andere C4-ers die net zo "kansloos" zijn als jij. Vorig seizoen hoorde ik de zelfde verhaaltjes van niet willen promoveren, uiteindelijk heb ik er niemand over horen klagen. Als je nu expres nog een seizoen C4 doet, loop je volgend seizoen nog net zoveel achter op de huidige C3 spelers. Het maakt dus in principe niet uit wanneer je promoveert.
LOL, je neemt me de woorden uit de mondquote:B-Force schreef op zaterdag 28 juli 2007 @ 22:15:
[...]
zegt iemand die voor het tweede seizoen op rij twijfelt om te promoveren
Imitation is the sincerest form of flattery
Ik sluit me geheel aan bij deze superstrategie Grrrrene, complimenten voor de goede keuzequote:Grrrrrene schreef op zaterdag 28 juli 2007 @ 20:55:
[...]
Je staat dus op mediums en doet 3 stops... Ik sta idd op mediums en doe er 2. Het is gewaagd, ik geef het toe, maar gezien het feit dat ik juist helemaal niet te ver naar voren sta, denk ik dat anderen dit ook proberen (kan ook door mijn kapotte remmen komen
). Als er zelfs al mensen zijn die met softs een 1-stopper doen, moet 2 stops met mediums (die bijna 2x zolang meegaan) toch mogelijk zijn
www.elskamp.org * F1time.com - PB Elskamp C3G11 * Golf? Het 2008 GoT Open
Grrrrrene wijzigde dit bericht 29-07-2007 00:10 (12%)
Powered
by
Angelina Jolie, Xbox 360, Arsenal, TUI Nederland, XFX 8800GTX
Maakt dit zoveel verschil die revs?quote:B-Force schreef op zondag 29 juli 2007 @ 10:01:
Hmmm, note to self: niet met een slaperige kop nog even snel proberen de quali te doen: revs vergeten op 100 te zetten
Wel wat, maar het ligt ook aan je driver. Vorige race had ik ook per ongeluk een rondje Q gedaan met 97 revs en dat was mijn snelste rondje achterafquote:
Elwood: What kind of music do you usually have here?
Claire: Oh, we got both kinds. We got country *and* western.
My minicity
Normaal sta ik 11e-12e van de 16, nu nog 6e van de 7... Maar gewoon voor het gevoel alleen al: rondjes op 90 revs ipv 100... Achja, nu verwachten ze niets van me in de race. Normaal ook niet, maar goedquote:
Grrrrrene wijzigde dit bericht 29-07-2007 13:01 (28%)
Bij 90% revs is het nadeel dat je langzaam rijdtquote:F e r o x schreef op zondag 29 juli 2007 @ 13:30:
En wat zijn dan precies de nadelen (brandstofverbruik?) van 90% revs, want iedereen wil wel rapper rijden.
De kans dat je motor ploft is ook een stuk hogerquote:F e r o x schreef op zondag 29 juli 2007 @ 13:40:
Heb net op 100% opgewarmd, en het brandstofverbruik is niet veranderd. Maar de slijtage is inderdaad stuk hoger, maar toch zal ik blijven gaan op 100% want het snelheidsverchil is enorm (+- 1 seconde).
Elwood: What kind of music do you usually have here?
Claire: Oh, we got both kinds. We got country *and* western.
My minicity
Is ook niet waar, heb al races uitgereden op 100% revs... en ook al uitgevallen met 100% en ook met lagere revs. Het punt is dat de hele handel sneller slijt op 100% en je dus een grote kans hebt dat je uitvalt...quote:Elconejo schreef op zondag 29 juli 2007 @ 13:56:
Als je een race probeert op 100% revs zal je zien dat je motor snel versleten zal zijn en je normaal de race niet zal uitrijden! Heb ik al enkele keren ondervonden toen ik de revs niet corrigeerde bij de race orders na een kwalificatie op 100%.
www.elskamp.org * F1time.com - PB Elskamp C3G11 * Golf? Het 2008 GoT Open
Het heeft ook effect op je gearbox hé.... *hint* *hint*quote:Grrrrrene schreef op zondag 29 juli 2007 @ 15:56:
Ik heb ook alles op 100% revs gereden, ben maar 1x uitgevallen met een kapotte motor (de eerste race van het seizoen reed ik op 95% revs geloof ik). Dat kan natuurlijk ook aan de betrouwbaarheid van mijn Renault-motor liggen
Dit topic is gesloten. ![]()
GoT Index » Spielerij - Games & Discussies » Het F1Time (Online Formule1 Management) topic #5
Pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 38 39 40 41 last
© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Adrastos
© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Adrastos