Ik hoop inderdaad je deze keer weer voor te blijven...af gaande van de info die je hier geeft vermoed ik dat je op dezelfde banden staat als ik, alleen een stopje meer, Gaat dus weer spannend worden in de race. Je moet denk alleen een man of 10 voorbij om achter me te komen, wat me weer een licht voordeel geeft. En als je op dezelfde banden staat als ik vermoed ik dat je banden het niet gaan houden. M;n pitstops zouden deze race weer sneller moeten gaan, bleek dat ik was vergeten een paar mensen nieuw in te hurenquote:Grrrrrene schreef op zaterdag 28 juli 2007 @ 14:06:
On-ge-lo-fe-lijk. Wat een ontzettende k*t QIk dacht na het eerste rondje, "hmm, bijna 1s achter brid, nipt voor Hans... Dat moet beter kunnen", nou... niet dus.
Alle 3 opvolgende rondjes werden trager
Ik sta echt nevernooitniet in de buurt van de top10 op de grid, maar goed, ben benieuwd wat iedereen voor strategie heeft. Bij mijn rijder lijkt het geen zin te hebben een 3-stopper te doen, aangezien hij met minder brandstof amper sneller is dan met 2 stops, dus ik ga gewoon voor 2, dan weten jullie dat vast
Ben benieuwd of je me nu wel voor blijft brid, lijkt me wel, want je staat echt _ver_ voor me![]()
Ik heb ook niet zo'n beste DQP, terwijl ik Hans echt in 15 rondjes op 97% had
Edit: Ah, boosdoener gevonden. 'k Was vergeten mijn remmen te vervangenIk heb met brakes van 0% m'n Q gedaan, naja, we zullen maar zeggen dat niemand nu weer hoe snel ik ben in de race he?
Het wordt in ieder geval een interessante race qua bandenslijtage36 graden en 34 graden aan het eind
Dqp was deze keer weer een drama, had wat geprobeerd wat me 5 ronden koste, aan het eind van de pratice kwam ik net op de 80%, gelukkig in de laatste ronde van de qual nog een redelijke verdeling gevonden.
Lijkt er trouwens op dat het me gaat lukken om stant te houden in C3, hoop alleen dat rene, ger en hans ook blijven....wel zo gezellig met al die nederlandse tweakers in 1 group
brid wijzigde dit bericht 28-07-2007 17:33 (5%)
Intel E6600 - Asus P5B-E - 2 GB pc6400 - 2x 320GB Seagate - Nvidia 7900 GT
F1time - C2G3
GPRO.SE - Rookie - G69
F1competition.com - Top Division
f1competitie.nl - D2G16