Hoofdcategorieën
Topicacties

Het F1Time (Online Formule1 Management) topic #5

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 38 39 40 41 last

Nieuw Topic
Moge de kracht met je zijn...

Ik draai elke race geloof ik net iets winst. Flink testen en personeel van 4,5 mln drijft je kosten goed op hè...

www.elskamp.org * F1time.com - PB Elskamp C2G3 * Golf? Het 2008 GoT Open

Tim M.

Idem hier, veel testen, veel parts vervangen, dure D/D/D.. eigenlijk moet ik elke race in de top 5 eindigen om geen verlies te maken dit seizoen. Ben ook wel benieuwd hoe dat volgend seizoen allemaal gaat.. zeker als alle sponsorcontracten financieel gehalveerd worden.
Angelina Jolie Addict

Alleen de win/point bonussen worden gehalveerd. Aangezien die mij toch niet interesseren, en ik altijd vol negotiate op Race bonus, en daarmee 700K per race krijg voorzie ik geen problemen :P

Ik kan mijn C. Director trouwens geen nieuw contract aanbieden? :?

WTF :( Ik ben mijn nieuw vastgelegde Designer ook ineens kwijt :(

Angeloonie wijzigde dit bericht 27-07-2007 12:05 (26%)

Powered
by
Angelina Jolie, Xbox 360, Arsenal, TUI Nederland, XFX 8800GTX

Biertje ???
Reg. datum: 16 januari 2001

quote:
Grrrrrene schreef op vrijdag 27 juli 2007 @ 11:29:

Waar concludeer je dat uit? :D Als je van de Q uit gaat, vertekent dat het beeld nogal, die is nml droog en de race is lekker nat, net waar m'n rijder van houdt :+
Als het goed is kan die van mij er ook wat van als het nat is :)
Warmup is niet representatief 150l fuel en 90 rev 8)

Scheelt als het goed is toch meer dan een seconde met m;n race rijd :)

Nu jij weer :p

Intel E6600 - Asus P5B-E - 2 GB pc6400 - 2x 320GB Seagate - Nvidia 7900 GT
F1time - C2G3
GPRO.SE - Rookie - G69
F1competition.com - Top Division
f1competitie.nl - D2G16

AA plz
Reg. datum: 04 januari 2005

Same here, zodra in de punten kom maak ik altijd lichte winst. Kan ook verder niet klagen want heb zat geld. Volgend seizoen zal alles anders worden. Dat geld voor de meeste mensen wel.

Nog 7 uurtjes :P

Pokeren en ook nog eens daarmee makkelijker verdienen? ga dan eens naar Bonus4Dummies! -|- F1time.com - B. Oudenampsen C2G3

quote:
Angeloonie schreef op vrijdag 27 juli 2007 @ 12:01:
Alleen de win/point bonussen worden gehalveerd. Aangezien die mij toch niet interesseren, en ik altijd vol negotiate op Race bonus, en daarmee 700K per race krijg voorzie ik geen problemen :P
700K?!
Ehm, welke hoe presteer jij in C3 en hoe goed is je c.director?

Ik kom namelijk echt maximaal tot 450K per race (na een ronde onderhandelen...)

Doet weer iets met vezels...
Reg. datum: 19 mei 2000

quote:
brid schreef op vrijdag 27 juli 2007 @ 12:01:
[...]

Als het goed is kan die van mij er ook wat van als het nat is :)
Warmup is niet representatief 150l fuel en 90 rev 8)
Waarom in godsnaam 150L???
quote:
Scheelt als het goed is toch meer dan een seconde met m;n race rijd :)

Nu jij weer :p
We zullen zien brid. Mijn WU was ook met 90% revs, inmiddels weet ik aardig hoeveel het scheelt met 100% revs, dus waarom onnodig schade oplopen?
quote:
Luuk_Luchtloper schreef op vrijdag 27 juli 2007 @ 12:44:
[...]

700K?!
Ehm, welke hoe presteer jij in C3 en hoe goed is je c.director?

Ik kom namelijk echt maximaal tot 450K per race (na een ronde onderhandelen...)
Ik denk dat hij bedoelt in totaal van alle sponsors?

Grrrrrene wijzigde dit bericht 27-07-2007 13:03 (24%)

Imitation is the sincerest form of flattery

De boer dat is de kerel...
Reg. datum: 01 augustus 2002

Hmm, wie weet krijg ik toch nog een cadeautje.... Door al die random uitvallen van de laatste tijd gezakt naar de 3e plaats in het kampioenschap, met 1 punt voor op de nummer 4. Laat hij nou nog geen WU/Q gedaan hebben....... Maakt me eigenlijk ook niet uit, versla hem liever op de baan, maar ja, de goden zijn schijnbaar tegen me 8)7

Het zou allemaal goed moeten uitpakken, ik heb de pole, met mijn verse italiaanse teammaat achter me. Zelfs hij begint het vervelend te vinden van de random uitvallen, ik citeer:
It seems to be an unlucky season for you..
Uff!
It's disappointing above all because you run about 1sec faster then the others, it's evident that you are far better than the others!

Nou moet ik er bij zeggen dat m'n nieuwe maffia maatje volgens mij voor de centjes in een team wou(enigste team, dus altijd volle mep) en hij is op dit moment mijn grote concurrent (P2).
...en zelfs die heeft medelijden met me.... |:(

"De computer is de logische voortzetting van bepaalde mensen: intelligentie zonder moraal." F1time.com: André van der Stouwe - C2-G1

Nee! :(
quote:
10 Jakstas Zilvinas 1:17.383 +1.420 +0.269 4
Nu sta ik dus 11e op de grid. Niettemin de beste Q ooit in C3, maar top10 is gevoelsmatig toch mooier. Oh well, dan haal ik hem wel in in rondje 1 :P

Hey, Luuk, waarom probeer je Jose niet in te halen in het klassement? Je staat er maar 8 punten achter, moet lukken toch?

Grrrrrene wijzigde dit bericht 27-07-2007 14:07 (21%)

Biertje ???
Reg. datum: 16 januari 2001

quote:
Grrrrrene schreef op vrijdag 27 juli 2007 @ 13:03:
[...]
Waarom in godsnaam 150L???
Iets wat ik heb op gepakt bij m'n babysit account, niks leukers dan warmup en pratice langzaam te doen en dan op vrijdag de qual doen en ze met 1s van alle hoop te ondoen >:)

Na opmerking luuk ff wat toevoegen:
Helaas wil het in C3 nog niet echt werken :p

Maar het is altijd goed om je snelheid te verstoppen....na een paar races weet je wel hoeveel hard ->medium->soft scheelt en hoeveel 90->100 rev scheelt

brid wijzigde dit bericht 27-07-2007 15:08 (27%)

Intel E6600 - Asus P5B-E - 2 GB pc6400 - 2x 320GB Seagate - Nvidia 7900 GT
F1time - C2G3
GPRO.SE - Rookie - G69
F1competition.com - Top Division
f1competitie.nl - D2G16

quote:
Grrrrrene schreef op vrijdag 27 juli 2007 @ 14:03:
Hey, Luuk, waarom probeer je Jose niet in te halen in het klassement? Je staat er maar 8 punten achter, moet lukken toch?
:?
Ehm, mss omdat de goede man ongeveer 2x sneller is dan ik. Enig manier dat ik hem nog voorbij kan is als hij uitvalt... (het feit dat ie maar 0,2 sec. voor me staat, betekend dat ie waarschijnlijk een stopje minder zal maken)

Edit: @Brid, idd, je hebt me van alle hoop voldaan, ik ben geheel in de war :o ;)

Luuk_Luchtloper wijzigde dit bericht 27-07-2007 15:06 (8%)

FC Strijen

quote:
Grrrrrene schreef op vrijdag 27 juli 2007 @ 14:03:
Nee! :(

[...]

Nu sta ik dus 11e op de grid. Niettemin de beste Q ooit in C3, maar top10 is gevoelsmatig toch mooier. Oh well, dan haal ik hem wel in in rondje 1 :P

Hey René, waarom probeer je Aguero niet in te halen in het klassement? Je staat er maar 7 punten achter, moet lukken toch? ;)

Maar gefeliciteerd hoor, met je (voorlopig) beste Q in C3 :)

F1Time - Reggie Biemans (CLASS 1) | Hattrick - FC Strijen (VI.523)

Whohooooo
Reg. datum: 17 mei 2005

Ik was begin van de week 5e in mijn eerste race (ondanks 2 maal een ge-explodeerde band (hard compound..)). Nu sta ik voor de 2e race op pole geloof ik (laatste keer dat ik keek wel) dus hopen dat ik em kan winnen :)

over 45 min begint et :D :D

I haven't failed, I've just found 2000 ways not to make that work! -- Microsoft: "Hey, it compiles! Ship it!!!!!

Reg. datum: 17 juni 2002

Jeeez,
Wat een pech.
Bij het blocken van mijn concurrent breekt zijn voorvleugel en mijn achtervleugel.
Nu word natuurlijk gelijk een pitstop gemaakt waardoor mijn Pitstop strategie geheel de mist in gaat.
:( :( :(

manager of the Skywalker Sharks (Hattrick)VIII 101 | F1Time - Michel Schatens (C3G5)

quote:
Darkdemoman schreef op vrijdag 27 juli 2007 @ 16:22:
Jeeez,
Wat een pech.
Bij het blocken van mijn concurrent breekt zijn voorvleugel en mijn achtervleugel.
Nu word natuurlijk gelijk een pitstop gemaakt waardoor mijn Pitstop strategie geheel de mist in gaat.
:( :( :(
Veel benzine bij je? Verkeerde banden gemonteerd? :P Dat suckt in ieder geval big time :(
quote:
Hoogie2004 schreef op vrijdag 27 juli 2007 @ 16:18:
Ik was begin van de week 5e in mijn eerste race (ondanks 2 maal een ge-explodeerde band (hard compound..)). Nu sta ik voor de 2e race op pole geloof ik (laatste keer dat ik keek wel) dus hopen dat ik em kan winnen :)

over 45 min begint et :D :D
Heel herkenbaar :D Wat voor DQP% heb je gehaald? Ik zou haast preventief op harde banden een 2-stopper doen als die DQP% < 50% is :o

Whohooooo
Reg. datum: 17 mei 2005

mijn dqp enzo ligt bijna niet hoger als 60 %, nu rond de 60 vorige race rond de 50

I haven't failed, I've just found 2000 ways not to make that work! -- Microsoft: "Hey, it compiles! Ship it!!!!!

OK, naja, dan is er vooruitgang, nog 3 races en je zit rond de 90 ;)

Reg. datum: 18 juli 2007

Hoe komt het dat mijn pit stops 21 sec duren en die van mijn concurrenten 11 sec terwijl ik 10 man in mijn pit crew heb zitten?..rij vandaag mijn 3de race C4 54

Reg. datum: 02 maart 2006

Hier snap ik niets van.

Mijn plan: 60L de race beginnen. 3,9L per ronde waardoor ik van 4L uit ga. Dan 3 stins van 15 ronden doen en elke keer 60L bijvullen. De laatste stin is dan 14 ronden waardoor daar 56L bijgevuld word.

Resultaat, ik val in de 19de ronde uit zonder fuel. Ga ik bij race report kijken en daar staat dat ik bij 15 en bij 30 ronden een stop maak en er 16L benzine in stop :/
Als het plan nou 61L zou zijn kan ik het me enigsinds voorstellen dat ik het perongeluk exact verkeerd ingevuld zou hebben en eroverheen gekeken zou kunnen hebben. Maar dat er van 60L opeens 16L gemaakt word kan ik me total niet voorstellen dat ik dat ingevuld zou kunnen hebben.
Ben ik nu zo achterlijk of zou het ook een foutje in het spel kunnen zijn?

Best frustrerend gezien me DRP op 95% stond en ik voor me eerste stop eerste lag :/
Sta nu nog wel eerste in het kampioenschap, met 3 punten voor op de nr2 en 16 op de nr3 en de rest daar nog redelijk ver achter. Met 3 races lijkt promoveren naar C3 geen probleem (mits ik niet 3x uitval) maar toch, baal wel.

Reg. datum: 02 maart 2006

quote:
Mikeu15 schreef op vrijdag 27 juli 2007 @ 18:16:
Hoe komt het dat mijn pit stops 21 sec duren en die van mijn concurrenten 11 sec terwijl ik 10 man in mijn pit crew heb zitten?..rij vandaag mijn 3de race C4 54
Dan hebben jou concurrenten er 20 ;)

Tim M.

Ik zit net m'n live race te kijken.. dit gaat helemaal niet goed komen :(. Heb de temperaturen op Bahrein iets onderschat. Na 12 rondjes zijn m'n medium's er al aan, in plaats van de 20 die ze het vol moeten houden. Nouja, weer wat geleerd in ieder geval!

edit: Uhm, wat is de briljante manier om uit te rekenen hoeveel rondjes je banden kunnen? De helft van de managers weet precies het randje op te zoeken en net 1 rondje te rijden met worn tires.. en dan te pitten.. Is dat geluk, of mis ik hier een methode? ;)

Requiem19 wijzigde dit bericht 27-07-2007 19:04 (33%)

FC Strijen

quote:
Requiem19 schreef op vrijdag 27 juli 2007 @ 18:24:
edit: Uhm, wat is de briljante manier om uit te rekenen hoeveel rondjes je banden kunnen? De helft van de managers weet precies het randje op te zoeken en net 1 rondje te rijden met worn tires.. en dan te pitten.. Is dat geluk, of mis ik hier een methode? ;)
Der is geen briljante methode, behalve heel veel race-data bij houden.

Ben zelf net gecrashed. Lag virtueel 2e, eigenlijk heel de race achter mn teamgenoot nadat #1 en #2 elkaar eraf tikten (maar wel terug de baan op kwamen). Beetje balen dus. Mijn concurrenten voor de 3e plek in het kampioenschap doen het echter ook niet echt goed: niet gestart en voorlopig 7e. Ik heb nog een voorsprong van 8 punten.

F1Time - Reggie Biemans (CLASS 1) | Hattrick - FC Strijen (VI.523)

Angelina Jolie Addict

Iemand een link naar de live race viewer? De FP van F1time is dood..

En ineens doet ie het wel 8)7

:( :( :( :( :(

Dit is echt niet te geloven.. Out of Fuel. :(

En ik heb zelfs ruim te veel meegenomen dan het verbruik in de snelste lap van m'n warmup :(

Angeloonie wijzigde dit bericht 27-07-2007 19:52 (66%)

Powered
by
Angelina Jolie, Xbox 360, Arsenal, TUI Nederland, XFX 8800GTX

Reg. datum: 11 oktober 2006

Zojuist eerste race gehad .. 2e geworden ,, van p8 gekomen .. nu is mijn vraag hoe kun je proto parts standard maken. . want die gingen toch einde van seizoen weer terug naar oude status ? thnx .:D

Starzz , White Ztarz (208607)

Hmm, als je voor de 7e of 8e plaats gaat vooraf en je wordt 7e, hoor je blij te zijn. Maar ik reed tot 5 rondjes voor het eind nog 4e, dus ik ben toch niet helemaal zo jolly jolly happy happy als ik had gedacht 8)7

Heel raar gevoel. 2 Punten gescoord, beste resultaat tot nu toe, maar toch... Ik had 4e kunnen zijn, die positie heeft brid nu te pakken, gefeliciteerd met je punten :)

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 38 39 40 41 last

Dit topic is gesloten.

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2008 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden

Uitgever van: