Hoofdcategorieën
Topicacties

Het F1Time (Online Formule1 Management) topic #5

Pagina: 1 2 3 4 ... 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 last

Nieuw Topic
f1time C1
Reg. datum: 16 april 2004

Dat ligt er natuurlijk helemaal aan waar die middenmoot is, voor een eerstejaars C3/C2-er lijkt het me een realistisch doel. Voor iemand die uit C3 naar C4 is gedegradeerd is het idd wat kleurloos. ;)

Doet weer iets met vezels...
Reg. datum: 19 mei 2000

Sowieso is middenmoot in deze poll een erg ruim begrip. Het is iig niet de top3 en ook niet de onderste 12 plekken, meer zegt het niet. Dus zegmaar p4-p18 8)7 Geen wonder dat ongeveer de helft van de deelnemers hierin denkt te eindigen :+ Ik hoop/reken op een top10-notering, verder zien we wel :)

Imitation is the sincerest form of flattery

FC Strijen
Reg. datum: 01 augustus 2002

Doen we toch even dezelfde poll als vorig seizoen:

Poll: Waar verwacht je komend seizoen te eindigen?
Kampioenschap (1)
Promotie (2-3)
Vechten voor promotie (4-6)
Middenveld (7-12)
Vechten voor lijfsbehoud (13-17)
Degradatie (18-30)
Tussenstand:
http://poll.dezeserver.nl/results.cgi?pid=225874&layout=6&sort=org
Ook een poll maken? Klik hier

(Uitslag vorig seizoen)

F1Time - Reggie Biemans (CLASS 1) | Hattrick - FC Strijen (VI.523)

Moge de kracht met je zijn...

Toppie Joss, heb maar gekozen voor lijfsbehoud, lijkt me een goede en haalbare doelstelling voor C2

www.elskamp.org * F1time.com - PB Elskamp C2G3 * Golf? Het 2008 GoT Open

f1time C1

Ik heb voor middenveld gekozen, misschien wat optimistisch voor het eerste seizoen C3. Aan de andere kant sta ik er wel goed voor, verleden seizoen veel ontwikkelt (o.a. veel aero-tests), een goede driver en genoeg budget om te testen en goede leveranciers te pakken.

Ik heb ook middenveld gekozen, dat lijkt me realistisch gezien het m'n 2e seizoen is in C3, maar m'n driver nog niet in topvorm is :)

Reg. datum: 09 augustus 2005

Ik heb hetzelfde gekozen als de vorige poll en de poll aan het begin van seizoen 27: Kampioenschap dus 8)

F1Time - Wesley Jonker (CLASS 1)

Reg. datum: 16 mei 2006

Kampioenschap voor mij ook.

f1time C1

quote:
I believe (nothing official) that we will race on Mondays and Thursdays this week or there may be two groups and some may still race on Tuesday/Friday. The reason is that on real F1 fridays the server is under heavy load with everyone here racing and on F1.lt and Tadas wants to avoid that.
Bovenstaande post van Neil Vaughn op het F1TIME-forum lijkt een verklaring voor de vreemde startdag van de eerste race. Lijkt me een goede oplossing gezien alle ellende rond de laatste race.

Reg. datum: 11 juli 2004

Ik ga voor promoveren.

... and don't i know it ...

quote:
Sempy schreef op dinsdag 21 augustus 2007 @ 08:51:
[...]

Bovenstaande post van Neil Vaughn op het F1TIME-forum lijkt een verklaring voor de vreemde startdag van de eerste race. Lijkt me een goede oplossing gezien alle ellende rond de laatste race.
Oh, dat was in reactie op mijn vraag :P Vergeten ff hier te melden...

Anyway: ik vind het wel een goede zaak. Ik hoop alleen dat het nu niet zo wordt dat de ene helft op vrijdag zit te gapen voor het scherm en de andere groep op donderdag vloeiend de race kan kijken.

AA plz
Reg. datum: 04 januari 2005

Zou niet eens zo gek zijn eerlijk gezegd. maakt me echt geen donder uit of het nu vrijdag of donderdag is.

Als we maar enigszins garantie krijgen dat we snelle stabiele servers hebben. Mag hij dit wel doorvoeren.

Pokeren en ook nog eens daarmee makkelijker verdienen? ga dan eens naar Bonus4Dummies! -|- F1time.com - B. Oudenampsen C2G3

Have Fun in Hell
Reg. datum: 24 februari 2003

Volledig mee eens! Iedereen volgens mij ...

AA plz

:Z :Z :Z :Z :Z :Z

Zodra de reset is geweest kunnen we wel meteen deeltje 6 openen ;)

ondertussen gaan we rustig verder met :Z

Pokeren en ook nog eens daarmee makkelijker verdienen? ga dan eens naar Bonus4Dummies! -|- F1time.com - B. Oudenampsen C2G3

FC Strijen

quote:
Bluepanther schreef op woensdag 22 augustus 2007 @ 13:46:
:Z :Z :Z :Z :Z :Z

Zodra de reset is geweest kunnen we wel meteen deeltje 6 openen ;)

ondertussen gaan we rustig verder met :Z
Zal vandaag toch wel gebeuren? :X

You wish, denk dat het uitgesteld wordt tot vrijdag en dan de eerste race volgende week donderdag :Z :P

Reg. datum: 07 december 2001

Dat vroeg ik me ook af ;)

Niet eerder hier gepost maar ben halvewege dit seizoen begonnen in groep 4-44 (s.arink) ben krap aan 2de geworden :D. Moet zeggen vermaak me prima met f1time

"Success - to be able to live your life in you own way"

Have Fun in Hell

ik vrees er eigenlijk voor dat het vandaag gaat gebeuren, heb zo het gevoel dat ie uitgesteld gaat worden, al hoop ik van niet want het heeft zo al lang genoeg geduurt.

f1time C1

Ga er maar vanuit dat de reset op z'n vroegst vanavond laat of zelfs vannacht is. Zoals bekend woont Tadas in Canada en zit hij nu waarschijnlijk gewoon op z'n werk (bijna lunchpauze schat ik zo). ;)

Ik heb in ieder geval gisteravond gebruikt om m'n excelsheets verder te structureren, ik wil dit seizoen toch wat meer dingen uitgebreider gaan bijhouden.

FC Strijen

quote:
Sempy schreef op woensdag 22 augustus 2007 @ 15:17: (bijna lunchpauze schat ik zo). ;)
Bijna ontbijt denk ik eerder ;)

Have Fun in Hell

Nu we toch nog even stilliggen en naar de aanloop gaan van het nieuwe seizoen, kunnen we misschien nog even verder keuvelen over onze .xls files. Waaruit bestaan deze bij jullie?

Bij mij bestaat deze momenteel uit 5 grote bladen:
  1. Driver (evolutie qua skills, ...)
  2. Part Design (evolutie, eigenlijk net hetzelfde zoals in F1Time maar nu kan je zien vanwaar je komt)
  3. Weight (totale gewicht van parts, total suppliers, driver (100 kg incl. stuur, ...), benzine tijdens race)
  4. Setup (berekening setup voor tijdens de race)
  5. Pitstops (strategiebepaling, berekening wanneer pitstops te doen adhv het aantal liters benzine).

Al heb ik nog een page in gedachten waar ik dus de berekening kan krijgen van de slijtage van de onderdelen over een volledige race. Maar daar moet eerste het nieuwe systeem voor bezig zijn om dit te ontwikkelen!

nvidia wijzigde dit bericht 22-08-2007 15:39 (5%)

Moge de kracht met je zijn...

Hmmm, ik houd strategie (stops en benz.) bij, setup en op minder gedailleerde mate gewicht/suppliers...

Meer niet, moet wel leuk blijven ;) en gaat totdusver zeer prima zo :D

www.elskamp.org * F1time.com - PB Elskamp C2G3 * Golf? Het 2008 GoT Open

quote:
nvidia schreef op woensdag 22 augustus 2007 @ 15:36:
Nu we toch nog even stilliggen en naar de aanloop gaan van het nieuwe seizoen, kunnen we misschien nog even verder keuvelen over onze .xls files. Waaruit bestaan deze bij jullie?

2. Part Design (evolutie, eigenlijk net hetzelfde zoals in F1Time maar nu kan je zien vanwaar je komt)
  3. Weight (totale gewicht van parts, total suppliers, driver (100 kg incl. stuur, ...), benzine tijdens race)
  5. Pitstops (strategiebepaling, berekening wanneer pitstops te doen adhv het aantal liters benzine).

Al heb ik nog een page in gedachten waar ik dus de berekening kan krijgen van de slijtage van de onderdelen over een volledige race. Maar daar moet eerste het nieuwe systeem voor bezig zijn om dit te ontwikkelen!
Zoiets doe ik ook, maar ik hou nog wel wat meer bij. Bandenslijtage, puntenverdeling bij design en de resultaten daarvan, dat soort dingen. Ik ga niet alles opsommen, want het is veel leuker om dat zelf uit te zoeken, maar laat ik het zo zeggen: ik ben na de race wel ff druk met cijfertjes overnemen enzo, zou mooi zijn als zoiets geautomatiseerd kon worden :) Kan vast, maar de vraag is of _ik_ dat kan :P

AA plz

quote:
nvidia schreef op woensdag 22 augustus 2007 @ 15:36:

Netjes. Geheel met formules etc?

FC Strijen

*!!!* WARNING WARNING WARNING *!!!*

Deeltje 5 is vol, we gaan verder in deeltje 6: Het F1Time (Online Formule1 Management) topic #6

*!!!* WARNING WARNING WARNING *!!!*

Pagina: 1 2 3 4 ... 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 last

Dit topic is gesloten.

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2008 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden

Uitgever van: