Hoofdcategorieën
Topicacties

Het F1Time (Online Formule1 Management) topic #5

Pagina: 1 2 3 4 ... 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 last

Nieuw Topic
Doet weer iets met vezels...
Reg. datum: 19 mei 2000

Ik heb echt geen zin om hierover door te zeuren, maar ik vind het wel grappig dat je precies hetzelfde zegt als ik, maar het ondertussen toch nodig vindt om deze opmerking te maken:
quote:
Joss schreef op zondag 19 augustus 2007 @ 12:15:
[...]

Ik weet precies waar de DQP/DRP uit bestaan, jij blijkbaar nog niet. :>
Waar slaat zo'n sneer nou op? Je hebt het hele seizoen zitten schelden op je coureur die in het begin traag was, al in ronde -1 een fout maakte en weet ik het wat. Ik deed hetzelfde, we stonden er zelf om bekend.

'dat zou jij moeten weten' sloeg op jouw gescheld op je coureur. Je hebt letterlijk 's op IRC gezegd dat je er niks meer van snapte dat je coureur zo aanprutste in de race, dat je met een lage pole skill toch terugviel in de race. Dat wil maar zeggen dat zaken als DRP/DQP en skills niet alles zeggen over een coureur en dat het dus afwachten is wat er gaat komen.

Ik begon, ik herhaal mezelf maar ff, vorig seizoen met de op 1-na-kutste coureur die er was in onze groep en je weet hoe dat kwam: stomme bug waar Tadas niks aan wilde doen. Ondanks dat alles scoorde ik, zeker na de tegenslag van de 2e en 3e race van het seizoen teboven te zijn gekomen regelmatig posities rond de top10, ik heb zelfs kortstondig 4e gereden, maar helaas begaf m'n versnellingsbak het. En dat alles dus met een van de slechtste, oudste coureurs van het veld. Dit seizoen heb ik een veel betere gecontracteerd, dus ik verwacht in de top10 te komen. Ik heb helemaal de doelstelling niet om naar C2 te promoveren dit seizoen, dat zou heel raar zijn na een seizoen waar ik op het nippertje 2 punten scoorde en in C3 bleef.

Voor komend seizoen staat nog niet eens vast wie er in onze groep komen en je wil nu al zeggen dat je het een rare keus vind dat ik voor deze coureur ben gegaan: een jonge, 20-jarige kerel die geen echt slechte punten heeft en 3 jaar mag doorgroeien voor een habbekrats. Ik heb vorig seizoen aardig op een houtje moeten bijten om niet failliet te gaan, dus vind je het heel gek dat ik dit seizoen niet grof geld bied op een dure topper?

Edit: Er was trouwens 1 andere, 19 jarige Duitser tekoop, die heeft Blue Panther gehuurd voor > 2M per race ofzo. Dat zou dus betekenen dat ik 1,7M meer zou gaan betalen dan ik nu betaal en dat werd me wat te gortig als gok voor de financiën...

Grrrrrene wijzigde dit bericht 19-08-2007 16:07 (20%)

Imitation is the sincerest form of flattery

Biertje ???
Reg. datum: 16 januari 2001

Dames.....deze discussie heeft weinig zin zolang de reset nog niet is geweest.

Ik hoop in ieder geval dat rene een goede driver heeft, zit qua drp/dqp erg in de buurt van die van mij.
Alleen was het prijskaartje van de mijne een stuk hoger +-1.1 per race meer.
Vraag me dan af waar het verschil inzit, aangezien die van mij ook een rookie is.
Weet wel dat de gemiddelde skill van 41 naar 60 is gegaan

Maar als vorig seizoen een indicatie is wat rene en ik kunnen bereiken, dan moeten we deze keer zeker regelmatig punten kunnen pakken.

brid wijzigde dit bericht 19-08-2007 17:36 (5%)

Intel E6600 - Asus P5B-E - 2 GB pc6400 - 2x 320GB Seagate - Nvidia 7900 GT
F1time - C2G3
GPRO.SE - Rookie - G69
F1competition.com - Top Division
f1competitie.nl - D2G16

Reg. datum: 18 juli 2007

vind dit wel balen nog steeds geen reset.. heb je straks maar 3 dagen om om een teamgenoot te zoeken en alles wat er nog meer bij komt kijken..

Naja, Tadas woont in Canada he? De zondag duurt bij hem tot onze maandagochtend :)

Biertje ???

ligt er aan waar in canada hij woont, zijn daar namelijk 3 tijdzones van -4 tot -6.

Houd in ieder geval wel in dat op het moment dat ik op m'n werk ben de reset uit gevoerd moet zijn.
Gelukkig ligt er niet al te veel werk, dus kan ik dan al beginnen aan het regelen van een paar zaken.

Het belangrijkste is om een team genoot te vinden. Zit er alleen over te denken of ik iemand uit de bestaande kliek zoek of dat ik contact opneem met 1 van de rookies, als daar al nederlanders tussen zitten.

Hans is een optie, maar deze is volgens mij niet al te aktief, andere optie is Edwin, maar deze heeft geen eigen team.

brid wijzigde dit bericht 19-08-2007 21:43 (10%)

F1time - C2G3
GPRO.SE - Rookie - G69
f1competitie.nl - D2G16

f1time C1
Reg. datum: 16 april 2004

Dat is precies de reden waarom ik de tijd tussen de reset en de race zo krap vond, ik ging er al vanuit dat het zondagavond in Canada zou worden. Voor de mensen die dit in de avonduren spelen (en niet in de baas z'n tijd ;) ) betekent dat, dat ze maandagavond kunnen beginnen en woensdagavond race-orders moeten hebben gesubmit. Effectief dus 48 uur, weinig tijd als je ook nog een teamgenoot moet zoeken en met hem wil overleggen.

Ik zie trouwens dat Tadas alleen vanochtend ff online was, begin dus bang te worden dat het niet zal lukken dit weekend.

Is er iemand die eventueel mijn account kan overnemen voor de komende race:O?.. kan niet actief zijn vanwege familie omstandigheden..

Mjah, Tadas was om 6:nogwat ff online, tenminste, dat was de laatste login. Ik vraag me alleen af of hij wel ingelogd hoeft te zijn om de reset uit te voeren, dat lijkt mij nml niet, dus laten we nog niet te vroeg concluderen dat we geen reset krijgen op zondag :)

Grrrene kost het resetten zelf ook veel tijd dat de site er een tijd uit ligt of is dat gewoon 1 druk op de knop?

Als ik het zou doen, zou ik het automatiseren, maar Tadas gaat handmatig door de groepen heen om iedereen te promoveren/degraderen. Daarbij gaat misschien weer wat fout (vorig seizoen waren er mensen uit C2 helemaal naar C4 gedegradeerd bijvoorbeeld, teams waren niet te activeren, enzovoorts). Wie weet gaat er nu weer wat fout, maar dat is ff afwachten.

Of de boel daarvoor down gaat, weet ik niet. Ik heb het vorige keer niet 'live' meegemaakt :)

Car Modeller

Tis hier nu 11:00 pm (Chicago tijd) en nog steeds geen reset helaas. Voor de meeste nederlanders begint de werkweek over een uurtje of 2 weer.. suc6 ermee... ik denk toch dat jullie misschien eerder een reset gaan zien dan ik. Ik kan morgenavond nog even kijken daarna verdwijn ik voor een week in een echt black hole qua internet... geen eens dialup in de plek waar ik naartoe ga. Gewoon omdat daar geen telefoon is :)

http://www.yournewsflash.com [NEWS] ++++ http://leander.mutsaers.us [BLUEPRINTS]

Nou, inmiddels is het ook in Canada zo goed als maandag, dus ik denk dat we wel kunnen concluderen dat het niet gelukt is :)

Angelina Jolie Addict

quote:
Grrrrrene schreef op maandag 20 augustus 2007 @ 06:50:
Nou, inmiddels is het ook in Canada zo goed als maandag, dus ik denk dat we wel kunnen concluderen dat het niet gelukt is :)
idd:
quote:
Restart and new season (2)
By Tadas Bubelevičius
On: 2007-08-20 08:06:03
Some updates are taking a bit longer than planned, so I have to postpone restart to mid-week and first race of the season to Monday, 27th of August. Sorry for inconvenience!

Powered
by
Angelina Jolie, Xbox 360, Arsenal, TUI Nederland, XFX 8800GTX

Next
Reg. datum: 29 december 2001

quote:
Dan snap ik weer niet waarom hij niet gewoon de dinsdag pakt ipv maandag.

Elwood: What kind of music do you usually have here?
Claire: Oh, we got both kinds. We got country *and* western.
Tweak-City

Biertje ???

Wat een verrassing dat de update niet is door gegaan :(

Nog langer wachten.....had niks anders verwacht van tadas :(

F1time - C2G3
GPRO.SE - Rookie - G69
f1competitie.nl - D2G16

Reg. datum: 02 maart 2006

Wees blij dat hij het in iedergeval aangeeft, dat was vorig seizoen wel anders :)

Ja, misschien juich ik te vroeg, maar hij leert iig van z'n fouten :P

Biertje ???

Het is zeker een verbetering dat hij in ieder geval communisseerd.
Maar dat het script langer duurde dan verwacht, houd in dat de problemen die er de afgelopen 2 races waren nog niet zijn opgelost.....voorspelt weinig goeds voor de eerste race.

Zat trouwens te denken hoelang de reset deze keer duurt en we zijn pas 11 dagen onderweg.

Dacht dat het al veel langer was, maar het blijft natuurlijk een lange tijd.
Vooral als je je bedenkt dat sommige managergames in 2 uur gereed zijn voor een nieuw seizoen.

F1time - C2G3
GPRO.SE - Rookie - G69
f1competitie.nl - D2G16

f1time C1
Reg. datum: 16 april 2004

Het werk voor Tadas zit er met name in dat hij er elke keer weer nieuwe regels e.d. in wil proppen (we weten nog steeds niet officieel welke). Als hij ervoor zou kiezen om niks te veranderen, zouden we denk ik tussen de seizoenen slechts een paar extra dagen hebben.

Misschien een idee om om het seizoen een update (uitgezonderd serieuze bugs) te doen, dan heeft Tadas meer tijd om te ontwikkelen en hebben wij minder vaak een lange stop tussen de seizoenen.

Sempy wijzigde dit bericht 20-08-2007 10:03 (4%)

Sowieso zou een beetje rust in de regels en financiën best prettig zijn, want je tekent nu je staff zonder te weten wat je kunt gaan verdienen in het komende seizoen :)

Moge de kracht met je zijn...

Zo, na gehoopt te hebben dat we nu los kunnen na een lang weekend afwezigheid, valt het dus weer iets tegen, maar ben idd blij dat Tadas het zowaar meldt (en het is zeker sneller en duidelijker dan de vorige winterstop)
Heb er wel verdomd veel zin in om weer goed los te gaan... nog maar ff wachten dus.

www.elskamp.org * F1time.com - PB Elskamp C2G3 * Golf? Het 2008 GoT Open

Reg. datum: 06 juli 2006

was wel weer erg voorspelbaar dat ie het ging uitstellen vind ik :)

Next
Reg. datum: 29 december 2001

Het is inderdaad al een hele verbetering dat hij op zondag gemeld heeft dat het niet gaat lukken :)

Elwood: What kind of music do you usually have here?
Claire: Oh, we got both kinds. We got country *and* western.
Tweak-City

quote:
Marzman schreef op maandag 20 augustus 2007 @ 12:14:
Het is inderdaad al een hele verbetering dat hij op zondag maandag gemeld heeft dat het niet gaat lukken :)
O-)

Moge de kracht met je zijn...

Poll: Wat verwacht je van komend seizoen ?
Het kampioenschap
Promotie
Degradatie
Een kleurloze plek in de middenmoot
Een inactief account
Tussenstand:
http://poll.dezeserver.nl/results.cgi?pid=225150&layout=6&sort=prc
Ook een poll maken? Klik hier

Zooo, deze poll van Sempy weer even terughalen...
Valt me wel op dat we hier met een hoop grijze muizen in de middenmoot rijden ;)

www.elskamp.org * F1time.com - PB Elskamp C2G3 * Golf? Het 2008 GoT Open

Pagina: 1 2 3 4 ... 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 last

Dit topic is gesloten.

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2008 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden

Uitgever van: