Gathering of Tweakers

Quicksearch
is het beter om bij je bod op een coureur een hoog doelstelling voor je team op te geven of juist niet?

quote:
Mikeu15 schreef op maandag 30 juli 2007 @ 19:53:
is het beter om bij je bod op een coureur een hoog doelstelling voor je team op te geven of juist niet?
Een realistisch doel is altijd het best ;)

F1Time - Reggie Biemans (CLASS 1) | Hattrick - FC Strijen (VI.523)

Biertje ???
Reg. datum: 16 januari 2001

Goed nieuws voor de C3G9 rijders, kwam dit tegen op F1time :
quote:
By: Jose Alvear
To: Everyone
Date: 2007-07-30 04:23:58
Reply to: 3688.36 Thanks guys for your support, but from this day until next friday I am in the beach, taking nice margaritas, but no internet decent connection. Anyway good luck to everybody in the next race, and cup championship.

Intel E6600 - Asus P5B-E - 2 GB pc6400 - 2x 320GB Seagate - Nvidia 7900 GT
F1time - C2G3
GPRO.SE - Amateurs - G6
F1competition.com - D1G5
f1competitie.nl - D2G16

quote:
brid schreef op maandag 30 juli 2007 @ 20:07:

[...]
Nu moeten jullie nog hopen dat ie geen sitter en geen internetcafé kan vinden :P

heb ik nog 1 vraag:P, wat houd scherp en dynam in en wat kan je ermee?

Doet weer iets met vezels...

quote:
brid schreef op maandag 30 juli 2007 @ 20:07:

[...]
Ja, maar hij heeft de P al wel gedaan, dus geloof me: die doet de Q ook wel. P is trouwens of bewust ontzettend traag, of ontzettend slecht gedaan. Hij staat zelfs achter me! 0.015s, maar toch :P
quote:
Mikeu15 schreef op maandag 30 juli 2007 @ 21:33:
heb ik nog 1 vraag:P, wat houd scherp en dynam in en wat kan je ermee?
Je vleugelsettings berekenen, theoretisch, maarja... Joss beweert dat hij die berekening inmiddels door heeft, maar eigenlijk boeit het niet eens zo erg, je vindt ze meestal toch wel binnen je 30 rondjes P...

Grrrrrene wijzigde dit bericht 30-07-2007 22:20 (34%)

Imitation is the sincerest form of flattery

Je vleugelsettings berekenen, theoretisch, maarja... Joss beweert dat hij die berekening inmiddels door heeft, maar eigenlijk boeit het niet eens zo erg, je vindt ze meestal toch wel binnen je 30 rondjes P...
[/quote]

oke thnx nou ik hou het gewoon op 30 rondjes P.. krijg ik ook wel een aardige vleugelsetup voor elkaar..maarja kan me dan wel weer voorstellen dat als je met die gegevens de vleugelsetup kan uitrekenen, dat je dan toch een aantal rondjes bespaard

Wetenschap is dronkenschap

quote:
andrestouwe schreef op maandag 30 juli 2007 @ 16:25:
Heb ook maar ff gestemd, mijn auto'tje kost op de euro exact 3.501.508... Zo te zien redelijk gemiddeld dus.

Oh, en nog even over het "C4 lingen hebben centen zat door het gebrek aan competitie"....
Volgens mij zijn we toch allemaal begonnen in C4? Kijk, er zijn een aantal C3 ers die gepromoveerd zijn na 3 races C4... Die hadden beter nog ffies kunnen wachten en met een volledig seizoen C4 kunnen beginnen......

[...]
LOL, 1 van die muppets staat op dit moment in m'n nek te hijgen :X
Probleem was dat er veel mensen aan het eind van het seizoen bij kwamen (waaronder ik) drie races meededen en op het podium eindigden en promoveerden. Zonder er iets aan te kunnen doen eigenlijk...

quote:
B-Force schreef op maandag 30 juli 2007 @ 23:29:
[...]

Probleem was dat er veel mensen aan het eind van het seizoen bij kwamen (waaronder ik) drie races meededen en op het podium eindigden en promoveerden. Zonder er iets aan te kunnen doen eigenlijk...
ik zit daar nu ook mee rij nu voor mij me 2de race nu en ik sta op de 4de plaats..en als ik dan promoveer wordt ik het volgende seizoen in C3 om me oren gereden wordt dus ik zit er aan te denken om de laatste races te laten schieten zodat ik gewoon in C4 kan blijven..

Zorg er gewoon voor dat je een rete goede staff hebt, dan kom je in C3 wel mee. Mijn random driver houdt mij zo ontzettend op :( Als je je DQP boven de 80% weet te krijgen kun je in C3 best rondkomen, als ik zo zie wat voor slechte DQP's er gehaald worden... :o Vergeet niet dat je met 11 andere gepromoveerde C4-managers in een groep komt (da's 40% van het veld), dus je bent echt niet de enige beginner :)

Grrrrrene wijzigde dit bericht 31-07-2007 00:30 (3%)

Idd, het is zeker de moeite waard om te promoveren. Je zit in een veld met genoeg andere promovendi en er is niks onmogelijk. Kijk maar naar Panther, Reqiem19 (en ikzelf) die met een goede coureur en wat handigheid prima scoren en bovenin meedraaien in C3. (en als het mij kan lukken, kan iedereen het ;))

Doe het wel, want als je nog een seizoen C4 doet, trek je na een aantal races de haren uit je hoofd van spijt, lees maar een paar pagina's terug en je ziet dat er weinig lol aan is met 3 managers ;)

Luuk_Luchtloper wijzigde dit bericht 31-07-2007 01:09 (5%)

www.elskamp.org * F1time.com - PB Elskamp C3G11 * Golf? Het 2008 GoT Open

Plus dat de financiën aangepakt worden en je in C4 dus een stuk minder gaat verdienen (6M winst per race is nog altijd lekker, maar niet zo idioot veel meer).

Mocht ik degraderen, dan hoop ik dat een paar goede rijders als Ger Peeters of Paul Jenkins meegaan naar dezelfde groep, dan heb je iig nog iets van tegenstand (hmm, dit klinkt arroganter dan bedoeld, maar als ik zo kijk wat J. Wisgerhof doet in C4, daar is toch ook weinig aan: altijd maar top3, tenzij je mech. problemen hebt).

De boer dat is de kerel...

*O* Hoppatee, It's racingday! *O*

Zo, blijkbaar ben ik de enige vroege vogel hier :P

Good luck to you all... Bij de weg, mocht ik promoveren, hoop ik toch echt bij iemand van m'n SMS brigade in de groep te komen. Ik krijg steeds meer zin om die is een keer in een rechtstreeks duel de oren te wassen :Y

"De computer is de logische voortzetting van bepaalde mensen: intelligentie zonder moraal." F1time.com: André van der Stouwe - C2-G1

quote:
Stealth2000 schreef op maandag 30 juli 2007 @ 16:22:
Pfff, ik zit al weer op 4.2 mil voor een nieuwe auto... Moet inderdaad niet veel verder stijgen dus ik ga ook maar op zoek naar een betere balans. Dan maar minder eff en gelijke kosten.
Daar zit ik ook op. Kan het nu makkelijk betalen, ik zal er ook maar eens wat meer op gaan letten. Heb toch meer uren te besteden volgend seizoen :).

Elwood: What kind of music do you usually have here?
Claire: Oh, we got both kinds. We got country *and* western.
My minicity

quote:
andrestouwe schreef op dinsdag 31 juli 2007 @ 07:06:
*O* Hoppatee, It's racingday! *O*

Zo, blijkbaar ben ik de enige vroege vogel hier :P

Good luck to you all... Bij de weg, mocht ik promoveren, hoop ik toch echt bij iemand van m'n SMS brigade in de groep te komen. Ik krijg steeds meer zin om die is een keer in een rechtstreeks duel de oren te wassen :Y
Krijgen ze teveel praatjes? :+

Als ik promoveer hoop ik iig bij wat GoTers in te komen. En de race tijden zijn gunstiger!

Kijk ook al erg uit naar volgend seizoen. Dit seizoen is al aardig voorbij voor mij. Momenteel zijn de doelen nog om proberen de 6e plek af te pakken in kampioenschap en 2e worden in constructeurs. Beide lastig maar haalbaar.

Alvear staat 9e in Q. Net achter me :D Goed nieuws dus. Al vermoed je haast dat hij op 2 stopper hards staat. Naar mijn weten moet alleen Jakstas en Bahos(?) nog komen.

overigens topic in fok van f1time loopt voor geen meter.
quote:
Stealth2000 schreef op dinsdag 31 juli 2007 @ 08:55:
[...]

Als ik promoveer hoop ik iig bij wat GoTers in te komen. En de race tijden zijn gunstiger!
lukt vast wel, genoeg actieve GoTers.

en puntje 2: Nog een goede reden inderdaad

Bluepanther wijzigde dit bericht 31-07-2007 09:05 (24%)

Pokeren en ook nog eens daarmee makkelijker verdienen? ga dan eens naar Bonus4Dummies! -|- F1time.com - B. Oudenampsen C2G3

quote:
Bluepanther schreef op dinsdag 31 juli 2007 @ 09:03:
overigens topic in fok van f1time loopt voor geen meter.
Die zijn inmiddels allemaal weer inactief wegens tegenvallende prestaties joh :X

Hebt er weer zin an! Ben je er vanavond weer eens live bij Panther?
Mooi om te zien dat Alvear niet zo rap is, staat denk ik zelfs op een 1 stopper (aangezien ik op 2 sta en hij maar iets sneller is, ipv een straatlengte)

quote:
Luuk_Luchtloper schreef op dinsdag 31 juli 2007 @ 09:26:
[...]

Mooi om te zien dat Alvear niet zo rap is, staat denk ik zelfs op een 1 stopper (aangezien ik op 2 sta en hij maar iets sneller is, ipv een straatlengte)
Of zijn sitter is de slimste niet :P

Joss wijzigde dit bericht 31-07-2007 09:30 (19%)

Biertje ???
Reg. datum: 16 januari 2001

Hij heeft zelf z'n qual gedaan op 1 of andere brakke pc, met dito internet verbinding.
Mist denk zijn sheets enzo om het maximale uit de auto te halen.

Ik weet trouwens ook waarom ik opeens zo snel was in m'n laatste qual ronde.
Die prutser van mij heeft zomaar een perfecte ronde gereden :)

Word dus denk in het begin van de race zwaar terug vallen :p
Met m'n normale tijd zou ik ongeveer op p10 hebben gestaan.

Intel E6600 - Asus P5B-E - 2 GB pc6400 - 2x 320GB Seagate - Nvidia 7900 GT
F1time - C2G3
GPRO.SE - Amateurs - G6
F1competition.com - D1G5
f1competitie.nl - D2G16

quote:
brid schreef op dinsdag 31 juli 2007 @ 09:39:
Hij heeft zelf z'n qual gedaan op 1 of andere brakke pc, met dito internet verbinding.
Mist denk zijn sheets enzo om het maximale uit de auto te halen.

Ik weet trouwens ook waarom ik opeens zo snel was in m'n laatste qual ronde.
Die prutser van mij heeft zomaar een perfecte ronde gereden :)

Word dus denk in het begin van de race zwaar terug vallen :p
Met m'n normale tijd zou ik ongeveer op p10 hebben gestaan.
Ah, tegenovergestelde van die van mij, die alleen maar prutsronden reed ;) Is iig potentie om in te gaan halen. Ik hoop dat m'n coureur doet wat ie tot dusver in veel races heeft gedaan, goed starten. Zoiets als vorige race zou leuk zijn, 6 plaatsen winst in de 1e ronde :P

Wat neem ik nou precies allemaal mee naar volgend seizoen ?

Chassis ??
aerodynamics ??
brakes ??

dat soort dingen ... motor, banden en gearbox niet .. dat weet ik inmiddels wel

of moet ik dat ook zelf gaan uitzoeken :/

www.studiesucces.nl

quote:
De mosselman schreef op dinsdag 31 juli 2007 @ 10:46:
of moet ik dat ook zelf gaan uitzoeken :/
Wat een negativiteit zeg :/

- Alle 10 je design onderdelen, maar die zullen wel minder in efficiency worden en waarschijnlijk iets zwaarder.
- Al je geld (minus belasting van 30% over het bedrag dat je boven de 30 miljoen bezit)
- Al je personeel (behalve driver/designer/director als hun contract afloopt)
- Je fabriek (soms wordt die iets kleiner)

Woei!
Reg. datum: 11 februari 2002

Kan iemand mij uitleggen wat je nou precies moet doen om de benzine en fuel tactiek goed te krijgen ?
Zal namelijk niet weten, hoeveel benzine ik nodig heb en in welke pits stops....
Kan iemand mij dat uitleggen ?

Jah Man Jah

quote:
EmJeej schreef op dinsdag 31 juli 2007 @ 11:01:
Kan iemand mij uitleggen wat je nou precies moet doen om de benzine en fuel tactiek goed te krijgen ?
Zal namelijk niet weten, hoeveel benzine ik nodig heb en in welke pits stops....
Kan iemand mij dat uitleggen ?
Daarvoor heb je de warm-up.
Je gooit wat benzine in je auto.
Rij een paar rondjes
Dan kan je aan de zijkant een tabel zien hoeveel benzine je verbruikt hebt per ronde.

Dan is het een kwestie van rekenen.

F1Time C3-G12 (Willem Gerritsen)

quote:
Joss schreef op dinsdag 31 juli 2007 @ 10:59:
[...]

Wat een negativiteit zeg :/

- Alle 10 je design onderdelen, maar die zullen wel minder in efficiency worden en waarschijnlijk iets zwaarder.
- Al je geld (minus belasting van 30% over het bedrag dat je boven de 30 miljoen bezit)
- Al je personeel (behalve driver/designer/director als hun contract afloopt)
- Je fabriek (soms wordt die iets kleiner)
Wat doen ze eigenlijk met de prijs en de grootte? Die zouden dan eigenlijk ook naar beneden aangepast moeten worden.
Wordt het trouwnens wel aantrekkelijk om nog even van alles twee onderdelen ofzo te bouwen voordat je designspul teruggezet wordt in efficientie en gewicht. Zeker als het van geld is waar je anders ook nog 30 procent tax over betaald (het lijkt bijna een hypotheekconstructie die je af kan trekken van je loon ;))

Marzman wijzigde dit bericht 31-07-2007 11:15 (20%)

Elwood: What kind of music do you usually have here?
Claire: Oh, we got both kinds. We got country *and* western.
My minicity

Dit topic is gesloten.

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Asclepius

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Asclepius

[RSS][XML]

Update Tracker

Active Topics
Active Topics
Frontpage Nieuws
Frontpage Nieuws