Reg. datum: 25 juli 2007
Paqbro, wil jij hier de instellingen plaatsen voor de N95 met Voipbuster.quote:
Ik krijg het hier namelijk niet aan de praat.
GoT Index » Non-Windows Based Mobiles & PDA's » Nokia N95 Deel 6
Pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 39 40 41 42 last
[Nieuw Topic]Paqbro, wil jij hier de instellingen plaatsen voor de N95 met Voipbuster.quote:Paqbro schreef op maandag 23 juli 2007 @ 17:41:
[...]
Je vult je account gegevens van je bestaande voipprovider in (bij mij voipbuster) en indien je daar over een voip-in nummer beschikt dan werkt dit nummer ook gewoon met Fring.
Bij deze deel ik uw allen mede dan mijn Nokia N95 vanmorgen om 08.39uur aan een langzame en pijnlijke dood is gestorven. Doodsoorzaak; verwaarlozing en ondervoeding. Leeftijd; 40uur en 39 minutenquote:dafmay schreef op woensdag 25 juli 2007 @ 11:03:
[...]
En...is ie dood ?Ps Ik dacht dat je al boven de 2 volle dagen totaal zat ?
Status van de mijne...bijna 60 uur en nog steeds volle bak (7 streepjes) !![]()
Begrijp er helemaal niets van. Begin er nu zolangzamerhand wel een beetje genoeg van te krijgen, wil m'n baby weer gebruiken...
RTFM / RTFS =Read The F*cking Manual / Startpost
Hahaha grandioosquote:Sjengcity schreef op woensdag 25 juli 2007 @ 18:00:
[...]
Bij deze deel ik uw allen mede dan mijn Nokia N95 vanmorgen om 08.39uur aan een langzame en pijnlijke dood is gestorven. Doodsoorzaak; verwaarlozing en ondervoeding. Leeftijd; 40uur en 39 minuten
RIP
16.00uur 23-7-2007
-
08.39uur 25-7-2007
Kan ik je aanraden. Die van mij wil maar niet gaan. Nu alweer 66 uur en nog steeds volle bak. Dit kan toch niet (is this a dream ?) Heb ik een spook-batterij...eentje die ik nooit meer hoef op te laden....quote:troost u, hij is alweer opgeladen
Denk dat ik ook maar niet aan die full sta-bij check ga beginnen, kan hem echt niet voor zo lang missenKomt misschien nog wel een keer als ik er toch geen tijd voor heb om mee te spelen.
Ik word hier niet wijzer van hoor. Ik kan nergens dail up optie vinden. Kan iemand mij helpen?quote:
Dat moet je ook niet op je N95 gaan zoeken maar op je PC. Verhaaltje wat daar beschreven staat zorgt ervoor dat PC/Laptop je N95 via Bleutooth als modem gaat gebruiken (als je Vodafone als provider hebt, te zien aan de gebruikte credentials).quote:Indotastic schreef op woensdag 25 juli 2007 @ 18:15:
[...]
Ik word hier niet wijzer van hoor. Ik kan nergens dail up optie vinden. Kan iemand mij helpen?
wimmel_1 wijzigde dit bericht 25-07-2007 23:08 (16%)
Why do subtitles never really tell you what's going on?
quote:dafmay schreef op woensdag 25 juli 2007 @ 18:13:
[...]
Hahaha grandioosZit toevallig nu net seizoen 6 van The Sopranos te kijken...ook genoeg sterfgevallen daar
![]()
[...]
Kan ik je aanraden. Die van mij wil maar niet gaan. Nu alweer 66 uur en nog steeds volle bak. Dit kan toch niet (is this a dream ?) Heb ik een spook-batterij...eentje die ik nooit meer hoef op te laden....
Als dat ding het morgen nog doet dan kap ik met de test....enough is enough !

Ja ik weet het. Zou dit dan de allereerste accu/telefoon zijn die de standby-tijd opgave van de fabrikant kan waarmaken ???quote:
Via de instellingen van Route66 een andere map selecteren op het moment dat je dat gebied in rijd / wandeld of whatever.quote:spawnie schreef op woensdag 25 juli 2007 @ 18:42:
hoi,
Ik heb route 66 goed werkend op mijn n95 maar nu dacht ik laten we voor de vakantie de dach map er bij zetten , maar helaas route66 pakt hem niet op, ik blijf alleen in de benelux zoeken.
Hoe kan ik dit voor elkaar krijgen
wimmel_1 wijzigde dit bericht 25-07-2007 18:54 (20%)
Why do subtitles never really tell you what's going on?
Ik kan alleen maar zeggen Oepsss linkjes zijn aangepastquote:wimmel_1 schreef op woensdag 25 juli 2007 @ 18:23:
[...]
Dat moet je ook niet op je N95 gaan zoeken maar op je PC. Verhaaltje wat daar beschreven staat zorgt ervoor dat PC/Laptop je N95 via Bleutooth als modem gaat gebruiken (als je Vodafone als provider hebt, te zien aan de gebruikte credentials).
Diegene die die "site" daar heeft gemaakt is zo slim geweest om de gebruikte plaatjes lokaal op z'n eigen hdd te laten staan, anders had je dat daar ook kunnen zien.
Aan het URL te zien heeft 'ie een Dell Optiplex dingetje staan waar 'ie dit op Host![]()
A-gps zit in de nieuwe firmware v12 te downloaden op nokia.comquote:basvanhees schreef op woensdag 25 juli 2007 @ 18:54:
A-gps waar kan ik dat downloaden???..
domme vraag misschien maar vindt ik dat???quote:back2basic schreef op woensdag 25 juli 2007 @ 18:56:
[...]
A-gps zit in de nieuwe firmware v12 te downloaden op nokia.com
Inderdaad een domme vraagquote:basvanhees schreef op woensdag 25 juli 2007 @ 19:25:
[...]
domme vraag misschien maar vindt ik dat???
Jay-v|IA wijzigde dit bericht 25-07-2007 19:33 (9%)
quote:Jay-v schreef op woensdag 25 juli 2007 @ 19:32:
[...]
Inderdaad een domme vraag. Even de nokia software updater downloaden. Telefoon met pc verbinden en hoppa FW v12.
Overgens heeft fring bij mij prima gefunctioneerd.
check:quote:basvanhees schreef op woensdag 25 juli 2007 @ 19:25:
[...]
domme vraag misschien maar vindt ik dat???
De set bestaat uit precies hetgeen op de foto staat. Ik moet zeggen dat een heel degelijk ding is, en de telefoon zit er absoluut niet los in. Ik dacht dat wel ergens weg te kunnen schroeven maar kon geen geschikte locatie vinden. Heb nu toch maar een proclip besteld bij een duitse toko voor 20 euro, het bleek dat ze een clip hadden voor precies de plek waar ik de al set wilde bevestigen.quote:
salvador4 wijzigde dit bericht 25-07-2007 20:09 (9%)
Als je al de stem had, wet ik ook niet waarom je geen geluid krijgt? :-(quote:bounzer schreef op woensdag 25 juli 2007 @ 08:27:
[...]
Heb het ff gecheckt, maar ik had de Nederlandse (vrouwen) stem al ingeladen en mijn volume staat op 90. Toch hoor ik nog steeds niets, zie ik iets over het hoofd?
En nog een vraagje over Nav4all... Wanneer jij het progje opstart, begin je dan direct met je route bepalen enz. en vindt hij dan vanzelf de interne GPS? Ik moet altijd eerst in het Nokia menu (instrumenten>GPS ggvns) mijn GPS activeren en dan pas ziet ook Nav4all mijn interne GPS. Hoe gaat dit bij jou?
Menu -> instrumenten -> instellingen -> algemeen -> positebepaling -> methoden pos.bepalingquote:basvanhees schreef op woensdag 25 juli 2007 @ 19:49:
haha dat is al lang gebeurd het v12 er op staan maar kan niks over die a -gps vinden
[...]
1337
Dit topic is gesloten. ![]()
GoT Index » Non-Windows Based Mobiles & PDA's » Nokia N95 Deel 6
Pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 39 40 41 42 last
© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Asclepius
© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Asclepius