Gathering of Tweakers

Quicksearch
quote:
Paqbro schreef op maandag 23 juli 2007 @ 17:41:
[...]

Je vult je account gegevens van je bestaande voipprovider in (bij mij voipbuster) en indien je daar over een voip-in nummer beschikt dan werkt dit nummer ook gewoon met Fring.
Paqbro, wil jij hier de instellingen plaatsen voor de N95 met Voipbuster.
Ik krijg het hier namelijk niet aan de praat.

quote:
dafmay schreef op woensdag 25 juli 2007 @ 11:03:
[...]

En...is ie dood ? ;) Ps Ik dacht dat je al boven de 2 volle dagen totaal zat ?

Status van de mijne...bijna 60 uur en nog steeds volle bak (7 streepjes) ! 8)7 _/-\o_ Begrijp er helemaal niets van. Begin er nu zolangzamerhand wel een beetje genoeg van te krijgen, wil m'n baby weer gebruiken... :X
Bij deze deel ik uw allen mede dan mijn Nokia N95 vanmorgen om 08.39uur aan een langzame en pijnlijke dood is gestorven. Doodsoorzaak; verwaarlozing en ondervoeding. Leeftijd; 40uur en 39 minuten

RIP
16.00uur 23-7-2007
-
08.39uur 25-7-2007

troost u, hij is alweer opgeladen 8)
Denk dat ik ook maar niet aan die full sta-bij check ga beginnen, kan hem echt niet voor zo lang missen O+ Komt misschien nog wel een keer als ik er toch geen tijd voor heb om mee te spelen.

RTFM / RTFS =Read The F*cking Manual / Startpost

quote:
Sjengcity schreef op woensdag 25 juli 2007 @ 18:00:
[...]

Bij deze deel ik uw allen mede dan mijn Nokia N95 vanmorgen om 08.39uur aan een langzame en pijnlijke dood is gestorven. Doodsoorzaak; verwaarlozing en ondervoeding. Leeftijd; 40uur en 39 minuten

RIP
16.00uur 23-7-2007
-
08.39uur 25-7-2007
Hahaha grandioos _O- Zit toevallig nu net seizoen 6 van The Sopranos te kijken...ook genoeg sterfgevallen daar :)
quote:
troost u, hij is alweer opgeladen 8)
Denk dat ik ook maar niet aan die full sta-bij check ga beginnen, kan hem echt niet voor zo lang missen O+ Komt misschien nog wel een keer als ik er toch geen tijd voor heb om mee te spelen.
Kan ik je aanraden. Die van mij wil maar niet gaan. Nu alweer 66 uur en nog steeds volle bak. Dit kan toch niet (is this a dream ?) Heb ik een spook-batterij...eentje die ik nooit meer hoef op te laden....

Als dat ding het morgen nog doet dan kap ik met de test....enough is enough !

quote:
Ik word hier niet wijzer van hoor. Ik kan nergens dail up optie vinden. Kan iemand mij helpen?

Intentionally Left Blank

quote:
Indotastic schreef op woensdag 25 juli 2007 @ 18:15:
[...]

Ik word hier niet wijzer van hoor. Ik kan nergens dail up optie vinden. Kan iemand mij helpen?
Dat moet je ook niet op je N95 gaan zoeken maar op je PC. Verhaaltje wat daar beschreven staat zorgt ervoor dat PC/Laptop je N95 via Bleutooth als modem gaat gebruiken (als je Vodafone als provider hebt, te zien aan de gebruikte credentials).

Diegene die die "site" daar heeft gemaakt is zo slim geweest om de gebruikte plaatjes lokaal op z'n eigen hdd te laten staan, anders had je dat daar ook kunnen zien. 8)7

Aan het URL te zien heeft 'ie een Dell Optiplex dingetje staan waar 'ie dit op Host ;)

edit:

'k had niet gezien dat de link door een poster hier gehost werd (shame on me)..... maar 't is ondertussen keurig aangepast. _O_ back2basic

wimmel_1 wijzigde dit bericht 25-07-2007 23:08 (16%)

Why do subtitles never really tell you what's going on?

quote:
dafmay schreef op woensdag 25 juli 2007 @ 18:13:
[...]

Hahaha grandioos _O- Zit toevallig nu net seizoen 6 van The Sopranos te kijken...ook genoeg sterfgevallen daar :)

[...]

Kan ik je aanraden. Die van mij wil maar niet gaan. Nu alweer 66 uur en nog steeds volle bak. Dit kan toch niet (is this a dream ?) Heb ik een spook-batterij...eentje die ik nooit meer hoef op te laden....

Als dat ding het morgen nog doet dan kap ik met de test....enough is enough !
http://n95.kicks-ass.net/images/1.jpg

Stand-by tijd = 9 dagen :)

quote:
Ja ik weet het. Zou dit dan de allereerste accu/telefoon zijn die de standby-tijd opgave van de fabrikant kan waarmaken ??? ;)

Reg. datum: 17 februari 2007

hoi,

Ik heb route 66 goed werkend op mijn n95 maar nu dacht ik laten we voor de vakantie de dach map er bij zetten , maar helaas route66 pakt hem niet op, ik blijf alleen in de benelux zoeken.

Hoe kan ik dit voor elkaar krijgen

Reg. datum: 17 februari 2007

weet trouwens iemand een goed notepad programmatje zodat ik met ybrowser bestanden kan kijken

Intentionally Left Blank

quote:
spawnie schreef op woensdag 25 juli 2007 @ 18:42:
hoi,

Ik heb route 66 goed werkend op mijn n95 maar nu dacht ik laten we voor de vakantie de dach map er bij zetten , maar helaas route66 pakt hem niet op, ik blijf alleen in de benelux zoeken.

Hoe kan ik dit voor elkaar krijgen
Via de instellingen van Route66 een andere map selecteren op het moment dat je dat gebied in rijd / wandeld of whatever.
Route 66 kan zelf niet van map switchen en je kunt ook niks selecteren uit andere maps. Als je een beetje "cross europe" gaat is het het makkelijkst om de hoofdwegenkaart van Europa eerst te gebruiken en pas als je in het land van bestemming bent de lokale map.

Nokia Maps is volgens mij de enige applicatie die dit wél gewoon in één keer kan.... de maps zijn daar ook heel anders opgeslagen op je Micro DS kaartje. Bij Nokia Maps wordt de map dynamisch opgebouwd uit .cdt files (Corel Draw Templates).....terwijl dit bij de meeste andere pakketen volledige files zijn die het totale bereik van de map in een keer laden

wimmel_1 wijzigde dit bericht 25-07-2007 18:54 (20%)

Why do subtitles never really tell you what's going on?

quote:
wimmel_1 schreef op woensdag 25 juli 2007 @ 18:23:
[...]

Dat moet je ook niet op je N95 gaan zoeken maar op je PC. Verhaaltje wat daar beschreven staat zorgt ervoor dat PC/Laptop je N95 via Bleutooth als modem gaat gebruiken (als je Vodafone als provider hebt, te zien aan de gebruikte credentials).

Diegene die die "site" daar heeft gemaakt is zo slim geweest om de gebruikte plaatjes lokaal op z'n eigen hdd te laten staan, anders had je dat daar ook kunnen zien. 8)7

Aan het URL te zien heeft 'ie een Dell Optiplex dingetje staan waar 'ie dit op Host ;)
Ik kan alleen maar zeggen Oepsss linkjes zijn aangepast 8)7 8)7 |:(
hopelijk is nu duidelijker

A-gps waar kan ik dat downloaden???..

En weet iemand of er ook skype is voor de N95 ik gebruik nu fring maar daar me kan je met skype niet bellen naar iemand die skype op ze pc heeft!

Iemand??

quote:
basvanhees schreef op woensdag 25 juli 2007 @ 18:54:
A-gps waar kan ik dat downloaden???..
A-gps zit in de nieuwe firmware v12 te downloaden op nokia.com

Hoi...

Nog iemand aan het wachten op zijn 4Gig Micro-SD-kaartje bij Sallandautomatisering?

Ik niet meer. Ik was het een beetje erg beu zeg :( Heb het wachten opgegeven en de bestelling geannuleerd. Volgens een mailtje krijg ik het betaalde zo snel mogelijk teruggestort....
:/

Hoop op betere resultaten bij andere leveranciers ;)

En ook op mijn N95 eens een keer terug te krijgen van KPN... gerepareerd dan wel he... is al 3 weken aan het wachten op onderdelen. Niet normaal zeg :( :(

quote:
back2basic schreef op woensdag 25 juli 2007 @ 18:56:
[...]

A-gps zit in de nieuwe firmware v12 te downloaden op nokia.com
domme vraag misschien maar vindt ik dat???

In dit topic is met enige regelmaat SUPER genoemd voor conversie van bewegende beelden van/naar het door de N95 gebruikte formaat.
Mijn virusscanner deed vanochtend een routinescan en rapporteerde: "File infection: C:\Program Files\eRightSoft\SUPER\SUPER.exe may have unknown infection. Quarantined".
De gebruikte scanner is CA Antivirus 8, laatste versies Engine en signature files.
Ik ben benieuwd wat jullie scanners bij dat bestand rapporteren.

quote:
basvanhees schreef op woensdag 25 juli 2007 @ 19:25:
[...]

domme vraag misschien maar vindt ik dat???
Inderdaad een domme vraag ;). Even de nokia software updater downloaden. Telefoon met pc verbinden en hoppa FW v12.

Overgens heeft fring bij mij prima gefunctioneerd.

Jay-v|IA wijzigde dit bericht 25-07-2007 19:33 (9%)

haha dat is al lang gebeurd het v12 er op staan maar kan niks over die a -gps vinden
quote:
Jay-v schreef op woensdag 25 juli 2007 @ 19:32:
[...]

Inderdaad een domme vraag ;). Even de nokia software updater downloaden. Telefoon met pc verbinden en hoppa FW v12.

Overgens heeft fring bij mij prima gefunctioneerd.

Reg. datum: 18 november 1999

Okay dan! Ik kan mijn N95 nu ook als 'modem' voor mijn MacBook gebruiken, erg makkelijk. Wat een telefoon toch ook zeg. Voor de geinteresseerden, ik heb de info uit deze link gebruikt, samen met de info uit een comment over T-Mobile en de N95 gepost door 'michiel'.

Toch wel lekker icm PIT Plus voor als je geen wifi bij de hand hebt!

quote:
V21 schreef op woensdag 25 juli 2007 @ 09:09:
[...]

Dat zou heel mooi zijn! :)
De set bestaat uit precies hetgeen op de foto staat. Ik moet zeggen dat een heel degelijk ding is, en de telefoon zit er absoluut niet los in. Ik dacht dat wel ergens weg te kunnen schroeven maar kon geen geschikte locatie vinden. Heb nu toch maar een proclip besteld bij een duitse toko voor 20 euro, het bleek dat ze een clip hadden voor precies de plek waar ik de al set wilde bevestigen.

salvador4 wijzigde dit bericht 25-07-2007 20:09 (9%)

quote:
bounzer schreef op woensdag 25 juli 2007 @ 08:27:
[...]

Heb het ff gecheckt, maar ik had de Nederlandse (vrouwen) stem al ingeladen en mijn volume staat op 90. Toch hoor ik nog steeds niets, zie ik iets over het hoofd?

En nog een vraagje over Nav4all... Wanneer jij het progje opstart, begin je dan direct met je route bepalen enz. en vindt hij dan vanzelf de interne GPS? Ik moet altijd eerst in het Nokia menu (instrumenten>GPS ggvns) mijn GPS activeren en dan pas ziet ook Nav4all mijn interne GPS. Hoe gaat dit bij jou?
Als je al de stem had, wet ik ook niet waarom je geen geluid krijgt? :-(

zelf start ik ook altijd eerst de GPS navigatie op en dan pas Nav4all. Maar het kan best zijn dat dat noet hoeft, alleen heb ik dat nog nooit geprobeerd. Ik weet wel dat 'ie na afsluiten Nav4all zelf de GPS uitschakelt

quote:
basvanhees schreef op woensdag 25 juli 2007 @ 19:49:
haha dat is al lang gebeurd het v12 er op staan maar kan niks over die a -gps vinden
[...]
Menu -> instrumenten -> instellingen -> algemeen -> positebepaling -> methoden pos.bepaling :)

heb sinds vandaag als ik me n95 heb aangesloten en image store -> overbrengen doe dat ik meteen bij de eerste foto een error krijg
Fout bij telecommunicatie.
Weet iemand hoe dit komt?
of kan ik de foto's er ook een andere menier afhalen.
heb de software al verwijderd en opnieuw geinstaleerd

1337

.

ZandBak wijzigde dit bericht 25-07-2007 20:40 (99%)

1337

Dit topic is gesloten.

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Asclepius

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Asclepius

[RSS][XML]

Update Tracker

Active Topics
Active Topics
Frontpage Nieuws
Frontpage Nieuws