Gathering of Tweakers

Quicksearch
quote:
@ Meph, ik zie de 4gb iPhone nergens in de Apple store. Alleen de 8gb versie. Heb je het via Apple.com besteld?

@Ballebek: Ligt er maar aan waar je zit natuurlijk. Hier in Den Haag, altijd op en top bereik. Pocket Internet is ook erg fijn van T-Mobile.

Nitai wijzigde dit bericht 17-09-2007 11:00 (30%)

Creative clutter is better than tidy idleness | iPhone 2.0 | iMac 24" | PB 12" | Nikon D40 | Mac Mini C2D 1.83

quote:
Nitai schreef op maandag 17 september 2007 @ 10:58:
[...]

@ Meph, ik zie de 4gb iPhone nergens in de Apple store. Alleen de 8gb versie. Heb je het via Apple.com besteld?
Een paar pagina's terug gevonden:
http://store.apple.com/1-...04E07A&nplm=MA501LL/A

www.DigitalRacing.nl

quote:
[...]

op de store klikken, en dan in de kolom aan de linkerkant zoeken naar Clearance...

quote:
[...]
@Ballebek: Ligt er maar aan waar je zit natuurlijk. Hier in Den Haag, altijd op en top bereik. Pocket Internet is ook erg fijn van T-Mobile.
Die bedoel ik ja :
Pocket Internet Totaal tot 64 Kbps tot 16 Kbps ¤ 9,50 per maand

PSN ID: Pixxa_NL

Freedom of posting ;)

Never mind ;)

Cain69 wijzigde dit bericht 17-09-2007 11:17 (93%)

Bedankt iedereen :) Ik had gezocht binnen de Store met de zoekfunctie, kon het alleen niet vinden.

Creative clutter is better than tidy idleness | iPhone 2.0 | iMac 24" | PB 12" | Nikon D40 | Mac Mini C2D 1.83

hoe blij ben ik dat mijn lieve moeke nu in de VS zit en over 1,5 week weer terug vliegt :D
ze mag voor mij de 8GB mee nemen !

www.everythingisspiritual.com

quote:
[...]
Hier in Den Haag, altijd op en top bereik.
Deze mensen wonen er toevallig ook (net als ik) maar vooral in de Gaardes en Wateringen; gek genoeg is het daar binnenshuis een stuk slechter.

Maar genoeg over T-Mobile, ben wel benieuwd of het morgen bekend wordt wanneer enzo :D

Ballebek wijzigde dit bericht 17-09-2007 12:12 (12%)

ACSP, ACTC & ACSA certified

als dit waar is koop vanavond nog APPL aandelen :D

Is het mogelijk om bij een AT&T storen een Iphone te kopen zonder een contract af te sluiten? Kan het nergens vinden.

Reg. datum: 27 januari 2000

quote:
Pixxa schreef op maandag 17 september 2007 @ 12:12:
Dat kan ik bijna niet geloven... zeker niet omdat dat nieuws nu pas komt (en er in de US al 1 miljoen iPhones zijn verkocht, doorgesoldeerd, gehacked en in de blender gegooid zijn). Je zou toch zeggen dat die iPhone op hardware gebied geen geheimen meer kent.

Reg. datum: 27 januari 2000

quote:
placemaster schreef op maandag 17 september 2007 @ 12:33:
Is het mogelijk om bij een AT&T storen een Iphone te kopen zonder een contract af te sluiten? Kan het nergens vinden.
Waarom zou je er niet eentje bij een Apple store kopen? Daar is het sowieso geen probleem (uiteraard thuis wel even activeren)

Omdat er geen Apple store is.

quote:
Ik heb me laatst in de hardware verdiept. Er zijn wel mobiele telefoon processoren te krijgen die alle functies ondersteunen echter moet de hardware nog wel aan de processor worden gehangen.
Dus de daadwerkelijke hsdpa gps ontvanger hardware en dergelijke zijn niet aanwezig.

Turn it up loud, captain!

quote:
Ik heb in een straal van minstens 2 kilometer rond mijn huis zeer slecht tot geen bereik. Ik woon ook nog eens in een stad waar KPN en Vodafone zeer goed bereik hebben. Als T-mobile echt exclusief de iPhone mag verkopen, dan is de iPhone nu geen optie meer voor mij. Ik ga niet van een provider met een goed bereik schakelen naar een provider met een zeer slecht bereik om een telefoon te kunnen kopen.

"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'

quote:
Eswip schreef op maandag 17 september 2007 @ 13:00:
[...]

Dan bestel je hem online..
Er is nu iemand die ik ken in Amerika maar hij komt niet in een plaats waar een Apple store is. Online bestellen kan niet want je moet een Amerikaans adres opgeven. Hij blijft niet op dezelfde plaats en komt eind van de week terug naar NL. Dus online gaat niet.

Wie weet dus of je een Iphone zonder contract bij de AT&T store kan kopen?

quote:
placemaster schreef op maandag 17 september 2007 @ 13:04:
[...]

Er is nu iemand die ik ken in Amerika maar hij komt niet in een plaats waar een Apple store is. Online bestellen kan niet want je moet een Amerikaans adres opgeven. Hij blijft niet op dezelfde plaats en komt eind van de week terug naar NL. Dus online gaat niet.

Dat is al een keer gemeld in het topic dus lezen zou geen kwaad kunnen. De AT&T verkopers zullen je proberen wijs te maken dat je het abonnement erbij moet nemen, dit is echt niet verplicht. Dus flink blijven zeiken en je loopt met een Iphone naar buiten.

You only have one shot a life, why waste it on sleep?

quote:
EnderQ schreef op maandag 17 september 2007 @ 12:46:
[...]

Ik heb me laatst in de hardware verdiept. Er zijn wel mobiele telefoon processoren te krijgen die alle functies ondersteunen echter moet de hardware nog wel aan de processor worden gehangen.
Dus de daadwerkelijke hsdpa gps ontvanger hardware en dergelijke zijn niet aanwezig.
Ok dat klinkt logisch. Tja jammer.
quote:
placemaster schreef op maandag 17 september 2007 @ 13:04:
[...]

simpel. zeggen dat je hem voor je ma koopt en dat ze zelf via itunes heb abonnement wilt bekijken vanavond. Kan je gewoon met een abonnement loze iphone uit de winkel lopen. Al vaak genoeg gelezen.

Pixxa wijzigde dit bericht 17-09-2007 13:13 (24%)

Fire Walk With Me

quote:
EnderQ schreef op maandag 17 september 2007 @ 12:46:
voor GSP heb je uiteraard een speciale ontvanger nodig, maar voor hsdpa? Wat is daar anders dan andere data-"systemen"? Is het niet gewoon de processor die die data vertaald?

quote:
stefimke schreef op maandag 17 september 2007 @ 13:12:
[...]

voor GSP heb je uiteraard een speciale ontvanger nodig, maar voor hsdpa? Wat is daar anders dan andere data-"systemen"? Is het niet gewoon de processor die die data vertaald?
ja zover ik weet zou zoiets goed mogelijk moeten zijn. Zelfde chipset voor beide protocollen.

quote:
Was al een tijdje bekend hoor...
Hetzelfde als dat alle HTC's interne GPS hebben maar die staat niet aan.
quote:
Ballebek schreef op maandag 17 september 2007 @ 10:30:
Slechte keuze als het T-Mobile wordt; hoor altijd iedereen die het heeft erover klagen dat ze geen bereik hebben dat zal dan wel weer op Apple afgeschoven worden.

Heb zelf geen ervaring met T-Mobile maar ik heb menig gescheld op Nokia's gehoord terwijl het toch echt aan het netwerk lag.
Beetje jammer door te zeggen dat het slecht is maar je geen eigen ervaring er mee hebt...

nils7 wijzigde dit bericht 17-09-2007 13:25 (42%)

Reg. datum: 04 november 2003

Sowieso is er vrijwel geen verschil in netwerk-kwaliteit tussen de operators. Zijn altijd gaten in de dekking, soms voor KPN, soms voor T-Mobile, etcetera. Altijd een goed idee om kennissen met betreffende operator(s) om ervaring te vragen hoe de ontvangst is in de regio - er is niet 1 operator 'de beste'. Ik heb een KPN & T-Mobile aansluiting, en ben iets meer te spreken over de kwaliteit van T-Mobile dan die van KPN (beide zijn goed overigens, klein verschil). Maar goed, dat kan voor iedereen verschillen aan de hand van welke locaties je vaak bent. Discussie over netwerkkwaliteit lijkt me dus ook zinloos...

edit: Voor de duidelijkheid - heb het hier over 2G dekking.

-d- wijzigde dit bericht 17-09-2007 15:19 (4%)

quote:
-d- schreef op maandag 17 september 2007 @ 15:18:
Sowieso is er vrijwel geen verschil in netwerk-kwaliteit tussen de operators. Zijn altijd gaten in de dekking, soms voor KPN, soms voor T-Mobile, etcetera. Altijd een goed idee om kennissen met betreffende operator(s) om ervaring te vragen hoe de ontvangst is in de regio - er is niet 1 operator 'de beste'. Ik heb een KPN & T-Mobile aansluiting, en ben iets meer te spreken over de kwaliteit van T-Mobile dan die van KPN (beide zijn goed overigens, klein verschil). Maar goed, dat kan voor iedereen verschillen aan de hand van welke locaties je vaak bent. Discussie over netwerkkwaliteit lijkt me dus ook zinloos...

edit: Voor de duidelijkheid - heb het hier over 2G dekking.
En daar komt nog eens bij dat het zeer waarschijnlijk is dat T-Mobile een dezer maanden de overname van Orange NL aankondigt, als ze die 2 netwerken combineren hebben ze volgens mij een heel erg goede dekking..

*crunch*

quote:
Tomvdz schreef op maandag 17 september 2007 @ 15:28:
[...]

En daar komt nog eens bij dat het zeer waarschijnlijk is dat T-Mobile een dezer maanden de overname van Orange NL aankondigt, als ze die 2 netwerken combineren hebben ze volgens mij een heel erg goede dekking..
Dat je 2 netwerken combineert hoeft niet te betekenen dat je de dekking bij elkaar op kan tellen. Als alle antennes alleen op A-locaties staan schiet je er qua oppervlakte nog niks mee op ;)

Dit topic is gesloten.

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Alectrona

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Alectrona

[RSS][XML]

Update Tracker

Active Topics
Active Topics
Frontpage Nieuws
Frontpage Nieuws