quote:
Piellekes schreef op vrijdag 13 juli 2007 @ 14:06:
ik heb sinds gisterenochtend mijn LE40M86BD
hij is aangesloten op een zelfbouw-mediacenter met een asus 8600GT silent videokaart (dat wil zeggen silent=95°C, toch maar even de zalman van m'n oude kaart overgezet=59°) dit via DVI-HDMI
in een woord: perfect.

ik ben echt onwijs verrast door het beeld, echt genieten! ik kwam van een 37' CRT af via s-video. nu zie ik overigens wel hoe crappy analoge tv is
ff lijstje uit het service menu:
T-TLPPEUMD-2000
T-BDPMPEUS-1004
BORD2_CALLA_TR-1011
MAY 22 2007
13:04:57
Ik heb dezelfde firmware e.d.
Heb last van banding op de bovenste scart input, waar mijn xbox op zit aangesloten. De onderste zit m'n dreambox en daar heb ik er geen last van. Raar. Heb de tips in dit topic geprobeerd, maar bij de xbox heeft dit geen resultaat. Wel kan ik nog eens de oude originele kabel proberen om te kijken of ik er dan nog steeds last van heb.
Ten tweede heb ik een mooie DVI-HDMI kabel gekocht, die op een Radeon 9500 aangesloten en dan zowel op HDMI 1, 2 als 3 geprobeerd. Maar ik krijg het niet werkend! Elke keer "mode not supported", terwijl hij op 1920x1080@60Hz staat. Ook zo vaag! Iemand daar een idee over?!
VGA input werkt perfect... alleen DVI krijg ik dus niet werkend op HDMI. Hoop dat ik dat wel werkend krijg. Kan nog even mijn desktop erbij pakken of dat werkt, alleen heb ik niet zo'n zin om de helft hiervoor te moeten verbouwen.
Verder vind ik het tot nu toe een super TV, ben zeer tevreden. Wat ziet 1080p content er toch heerlijk uit!