Gathering of Tweakers

Quicksearch
Ik ga ook niet voor de volledige package, het spel los is even duur als de add-on van GH3. Mijn boycot bestaat voornamelijk uit het alleen kopen van de Drum.

Heb hier namelijk toch nog 2 gitaren liggen (GH2 & GH3), en de microfoon koop ik wel van logitech als ik zeker weet dat ik hem ga gebruiken (lees: wanneer er 3+ vrienden langskomen + bier)

.Part of my particles are part

quote:
Deniax schreef op maandag 19 mei 2008 @ 23:57:
Mijn Rock Band pakket (spel+instrumenten) is vanochtend vanuit Duitsland opgestuurd.
Besteld bij Amazon.

246 euro in totaal, incl verzendkosten
Is deze ondertussen al binnen en zoja, is de game idd volledig duitstalig? (menu etc.) Kan me niet voorstellen dat er echt 3 verschillende PAL versies zullen uitkomen, 3 talen passen makkelijk op 1 DVD toch?

deeltje wijzigde dit bericht 20-05-2008 20:34 (14%)

quote:
deeltje schreef op dinsdag 20 mei 2008 @ 19:13:
[...]

Is deze ondertussen al binnen en zoja, is de game idd volledig duitstalig? (menu etc.) Kan me niet voorstellen dat er echt 3 verschillende PAL versies zullen uitkomen, 3 talen passen makkelijk op 1 DVD toch?
Is nog niet binnen, hij wordt volgens Amazon Duitsland vrijdag bezorgd.
Qua taal, volgens deze pagina: http://de.wikipedia.org/wiki/Rock_Band is het spel in 3 talen te spelen. Het boekje + doosje zal wel in het Duits zijn.

Specs: Your mom

hmm eerst dacht ik: ik ga hem morgen halen in Duitsland... maar ik twijfel steeds meer. De drum kit van GHIV wordt waarschijnlijk beter, en om dan nog es dat geld uit te geven. En zonder drum kit is er eigenlijk niks aan.

critique me

live / psn : phusebox | F1 = L1FE |

Wat sta je nou te kijken!

quote:
Phusebox schreef op dinsdag 20 mei 2008 @ 22:51: En zonder drum kut is er eigenlijk niks aan.
:D

"Just because it is written, does not make it necessarily so..."//PSN: Shiver23

Reg. datum: 27 september 2006

Ach die hoge prijs is een advies prijs. Op play.com stond ie al voor ongeveer een kwart goedkoper. Is nog steeds prijzig maar toch het is wel te verwachten dat niet alle winkels zich aan de advies prijs houden.

Xdoos Gamertag: Postius

quote:
Phusebox schreef op dinsdag 20 mei 2008 @ 22:51:
hmm eerst dacht ik: ik ga hem morgen halen in Duitsland... maar ik twijfel steeds meer. De drum kit van GHIV wordt waarschijnlijk beter, en om dan nog es dat geld uit te geven. En zonder drum kut is er eigenlijk niks aan.
De tracklist en downloadable content spelen voor mij ook mee, daarnaast ga ik niet minimaal 6 maanden wachten totdat GH4 uitkomt. Ik heb er NU zin in :)

Misschien dat dat helpt :)

quote:
deeltje schreef op woensdag 21 mei 2008 @ 02:11:
[...]

De tracklist en downloadable content spelen voor mij ook mee, daarnaast ga ik niet minimaal 6 maanden wachten totdat GH4 uitkomt. Ik heb er NU zin in :)

Misschien dat dat helpt :)
Precies, de tracklist + DLC van Rockband spreek me erg aan. Tegen de tijd dat GH4 op het punt staat om uit te komen kijken we dan wel weer.

Ik ga mee met de boycot die door amazon klanten gevoerd wordt en heb besloten van hem niet te kopen. De "wij gaan een associaal hoge prijs vragen en als ons dat lukt zullen we het ook in de rest van europa doen" politiek moet zwaar ontmoedigd worden. Ik adoreerde vroeger Harmonix, maar dat is nu wel voorbij. GH4, here I come :)
Feit voor mij is gewoon dat het nog wel even duurt voordat GH4 komt, en ik wil gewoon drummen! :P
Maar ik boycot idd wel een beetje mee door alleen voor de drumset te gaan, heb de GH3 gitaar en koop wel de logitech microfoon :)

Is er uberhaupt al iets bekend van een releasedatum voor GH4 ?

Niet Storen, ik ben al gestoort genoeg

iemand al iets gelezen over prijzen in duitsland voor rockband bij mediamarkt?

critique me

Persoonlijk vond ik de tracklist van GH3 achteraf qua herspeelbaarheid tegenvallen, na al die keren spelen heb ik aan bepaalde liedjes een hekel gekregen (qua moeilijkheid met name) terwijl ik de meeste nummer van GH2 nog om de zoveel tijd even speel. (om maar te zwijgen over de bossbattles die ik gewoon vals vind)

Ook vind ik het 'geluid' beter bij GH2, wanneer je met 2 spelers bezig bent hoor je in GH3 nauwelijks dat je wat je aan het doen met met de Bass in tegenstelling tot GH3.

Ook is er weer niks terecht gekomen van al die beloften over veel DLC van GH3 in tegenstelling tot rock band die nog steeds elke week met nieuwe zooi komt.

Ik geef daarom Harmonix met rockband nog 1 kans. (ik wacht nog heel even met het kopen van de drum, hoewel ik nog wel naar amerika gaande kennissen probeer over te halen om zo'n 55 dollar doos mee te nemen).

Stefmeister wijzigde dit bericht 21-05-2008 09:36 (10%)

Heh wens die kennissen maar succes, volgens mij is het nogal een grote doos, die drum set :) Me zwager gaat morgen naar New York maar ik denk niet dat hij zo'n groot pakket voor me meeneemt ;)

dat heb ik dus ook, de tracklist van Rock Band is gewoon zo veel vetter, leukere nummers om te spelen. Herkenbaarder. Ik snap de insteek van GH ook wel, t zijn echte gitaar nummers. Knights of Cydonia for the world!

critique me

quote:
dapluiz schreef op woensdag 21 mei 2008 @ 09:58:
Heh wens die kennissen maar succes, volgens mij is het nogal een grote doos, die drum set :) Me zwager gaat morgen naar New York maar ik denk niet dat hij zo'n groot pakket voor me meeneemt ;)
hehe, ja ik verwacht ook niet dat het lukt :)

quote:
Phusebox schreef op woensdag 21 mei 2008 @ 09:07:
iemand al iets gelezen over prijzen in duitsland voor rockband bij mediamarkt?
Zelfde als bij Dimensionplus.nl, EUR 89,- voor drumstel en EUR 69,- voor de game. Ik ga straks nogmaals bellen om te kijken of ze het drumstel al binnen hebben.

Wat betreft het meenemen van die drumset-pakketten vanuit USA naar NL, ik kan je op een briefje geven dat zoiets niet ongezien voorbij de douane gaat komen. Het pakket is zelfs te groot om in een koffer te verbergen.

edit: Auto met spullen was nog onderweg, 2 a 3 uurtjes wachten helaas, ik zal dan nogmaals bellen.

deeltje wijzigde dit bericht 21-05-2008 11:52 (31%)

Ik hoop dat dim+ m snel binnenkrijgt :)

quote:
deeltje schreef op woensdag 21 mei 2008 @ 11:44:
[...]

Zelfde als bij Dimensionplus.nl, EUR 89,- voor drumstel en EUR 69,- voor de game. Ik ga straks nogmaals bellen om te kijken of ze het drumstel al binnen hebben.

Wat betreft het meenemen van die drumset-pakketten vanuit USA naar NL, ik kan je op een briefje geven dat zoiets niet ongezien voorbij de douane gaat komen. Het pakket is zelfs te groot om in een koffer te verbergen.
hmm 69 euro voor de game :S belachelijk. Ja bij Dim+ is het import, dus lijkt me sterk dat het in Duitsland ook zo duur is, zeker aangezien Amazon UK de game voor 50 levert en de instrumenten voor 125.

critique me

Het lijkt wel of dim+ er zo goed als geen winst op maakt, tenzij zij als winkel korting krijgen bij het importeren ofzo ? Want bij play kost de drum set 70 pond, wat omgerekend 87 euro is, en zij verkopen hem voor 89,-

quote:
dapluiz schreef op woensdag 21 mei 2008 @ 11:59:
Het lijkt wel of dim+ er zo goed als geen winst op maakt, tenzij zij als winkel korting krijgen bij het importeren ofzo ? Want bij play kost de drum set 70 pond, wat omgerekend 87 euro is, en zij verkopen hem voor 89,-
Supermarkten verdienen ook niets op het bier en de sigaretten, toch verkopen ze die. Waarom? Om klanten te trekken.

Erg handige link btw, kweetnie of hij er al tussen stond hier

http://www.rockbandcontent.com/testsite/temp/songs/grid.php

deeltje wijzigde dit bericht 21-05-2008 12:04 (12%)

Rock Band voor de 360 is binnen *O*

Vanuit Amazon Duitsland besteld, binnen 2 dagen geleverd.
Het spel is in het Engels (al staat op het doosje dat alles in het Duits is)

quote:
Deniax schreef op woensdag 21 mei 2008 @ 12:03:
Rock Band voor de 360 is binnen *O*

Vanuit Amazon Duitsland besteld, binnen 2 dagen geleverd.
Het spel is in het Engels (al staat op het doosje dat alles in het Duits is)
Dat is mooi want dan is het in 3 talen en zal je Xbox360 instellingen tegen je spel zeggen dat het engels moet weergeven. Er staat natuurlijk op dat het Duits is omdat Duitsers hun Xbox360 instellingen op Duits hebben staan en het anders niet snappen ;)

Voor de mensen die graag vrij willen drummen met het drumstel:

http://www.andrewrudson.com/drummachine/main.php

deeltje wijzigde dit bericht 21-05-2008 13:13 (9%)

hmmzz, voor mij toch geen rockband, kan het gewoon niet rechtvaardigen tegenover mijn vriendin en mezelf om 150 euro uit te geven voor het spel en de drumkit...

critique me

quote:
Phusebox schreef op woensdag 21 mei 2008 @ 13:17:
hmmzz, voor mij toch geen rockband, kan het gewoon niet rechtvaardigen tegenover mijn vriendin en mezelf om 150 euro uit te geven voor het spel en de drumkit...
Hehe dat ken ik, daarom koop ik hem ook in etappe's om mijzelf voor de gek te houden. Eerst even het spel grondig testen ivm GH. En daarna waarschijnlijk in een vlaag van verstandsverbijstering alsnog de drum kit bij Dim+ halen.

Ik zie trouwens op op de site van Dim+ dat ze de gitaar al binnen hebben, maar het spel pas de 27ste verwachten. Tevens staat de Drum Kit status op 'niet leverbaar', wat weer kan betekenen dat het uitverkocht is...

Stefmeister wijzigde dit bericht 21-05-2008 13:32 (17%)

Edit:
*crap dubbelpost

Stefmeister wijzigde dit bericht 21-05-2008 13:32 (90%)

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Adrastos

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Adrastos

[RSS][XML]

Update Tracker

Active Topics
Active Topics
Frontpage Nieuws
Frontpage Nieuws