Reg. datum: 24 april 2007
Reg. datum: 24 april 2007
Klop hij zet er zelf steeds weer sip: voor, da's normaal.quote:Mr_Q schreef op maandag 25 juni 2007 @ 19:00:
[...]
Via GPRS gaat het registreren ook fout, dat het kwa bandbreedte niet zal reiken heeft niets te maken met dit registreren lijkt me.
Ook heb ik de instelling geprobeerd van sip.USERNAME@sip.voipbuster.com maar hij zet zelf al sip:USERNAME@sip.voipbuster.com als je sip: er zelf niet voorzet. Echter maakt dit allemaal niets uit. Het kan niet zijn dat het aan mijn gebruikersnaam licht (zitten 2 onderstreepjes in). Ik neem aan dat jullie je gebruikersnaam in kleine letters typen?
Verder heb ik VoipBuster niet geïnstalleerd op mijn PC. Dit ooit eens een jaar geleden geprobeerd. Wel heb ik nog kunnen inloggen op VoipBuster.com en ik heb nog steeds krediet.
En mijn gebruikersnaam is inderdaad in kleine letters.
Maar installeer toch eens VOIPBuster op je PC en kijk dan of je wel kunt inlogen. Als het daar lukt dan moet het op je mobieltje ook lukken, gebruiken tenslotte ook zelfde servers.
Want als je alleen inlog op de site, maak je gebruik van de andere servers! (Kijk voor de grap maar eens in je logfile van je Router!
Maak desnoods even een nieuw accountje aan (om te testen of het aan je gebruikersnaam ligt) En dan daarmee inloggen.