With everyone unique, you can't be perfect because I already am.
Het Nokia N80 Topic | Deel 7
Gerelateerde producten
Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 38 39 40 41 last
Reageer Nieuw TopicBij downloaden staat nu ook Orb voor via wlan netwerkquote:wars schreef op donderdag 21 juni 2007 @ 12:49:
Ik heb net naar versie 5.0719.0.2 geupdated. Alles perfect verlopen.
Ik heb al gemerkt dat ik terug netwerkcodes kan gebruiken (bv bij Pay&Go om t resterende krediet te weten #121#), dat werkte bij de vorige versie nietmeer, en nu terug.
Dat de screensaver direct weggaat als het toetsenbord geblokkeerd is, is wel gebleven, spijtig.
en de waarschuwingsgeluidjes zijn inderdaad n stuk luider... of dat nodig was, daar ben ik niet van overtuigd.
Voor de rest zie ik geen nieuwe programma's ofzo. Nochtans lijkt het me dat er veel moet veranderd zijn om da voerstap naar v5 te maken...
handig truukje voor subfolders:
1: zet de folder die je in een andere folder op punt 1(kijk naar je keypad
2: zet een willekeurige applicatie op nummer 5 in he menu
3: selecteer de applicatie op punt 5
4: kies Opties
5: druk op de power knop en kies profiel Offline en dan zie je dat de map op punt 1 wordt geselecteerd
6: kies Verplaats naar map en kies waar je de map wil hebben
klaar
niet m'n eigen truukje maar heb em even van een bepaalde website afgehaald die ik hier denkik niet mag vermelden
op deze manier kun je ook namen veranderen van applicaties
uitleg voor gram
1: zet de applicatie waarvan je de naam wilt veranderen op punt 1(kijk naar je keypad
2: zet een willekeurige folder op nummer 5 in he menu
3: selecteer de folder op punt 5
4: kies Opties
5: druk op de power knop en kies profiel Offline en dan zie je dat de applicatie op punt 1 wordt geselecteerd
6: kies Naam wijzigen en verander em maar
Moning2 wijzigde dit bericht 22-06-2007 11:07 (35%)
Reg. datum: 03 oktober 2006
-----------------------------------
Edit:
@Moning2
Ik begrijp dat je die forum misschien niet mag vermelden hier maar mischien mag je hem wel mailen
rgram at xs4all . nl
Erg handige tip!!
heb nu bv.
Menu
I
Games
I
Emulators
De mogelijkheden zijn eindeloos!!
gram501 wijzigde dit bericht 22-06-2007 13:46 (83%)
Reg. datum: 10 januari 2006
Ik heb ze al erg vaak gemaild hierover! Bijna een jaar geleden zeiden ze dat er aan gewerkt werd..quote:rclahsen schreef op woensdag 20 juni 2007 @ 16:14:
[...]
Helaas heeft Psiloc nog geen versie die geschikt is voor 3rd Edition. Wel jammer
11-08-06
Hello,
About a week ago I bought a Nokia N80 with the S60 3rd operating system and IR.
Now I was looking for software on your page.
When I saw IRremote I really wanted it, but I can't install it on my N80 phone.
It says it's not supported..
Now I was wondering if a newer version, in the future, will support the Nokia N-series.
Kind Regards,
Mischa Verhaard
Dear Sir/Madam
We are still working to make all of our applications compatible with 3rd edition. At this moment I can not give you exact date of release new versions.
Best regards,
Blazej Czachor
Technical Support
Psiloc Mobile Solutions
Phone: +48-22-5743333
Web: http://Psiloc.com
Email: support@Psiloc.com
Mischien als iedereen nou massaal gaat mailen over dat je IRremote op je N80 wilt dat ze mischien wat opschieten voordat ik alweer een ander toestel heb..
E6850@3.40GHz(Asus Silent Knight), Gigabyte P35C-DS3R, 2x 1GB Crucial Balistics PC5300@667Mhz, 8800GTX 768MB DDR3, SyncMaster 226BW 22",Zalman ZM600-HP, SAMSUNG HD501LJ, Seagate ST360021 A, NZXT Nemesis Elite Case
Reg. datum: 10 januari 2006
Dit is een vrij debiel gebeuren, heb er ook een hoop gezeik mee gehad!quote:sylletje schreef op woensdag 20 juni 2007 @ 17:54:
8Berichten: 1
Reg. datum: 20 juni 2007
--------------------------------------------------------------------------------
ik heb net een display headset ontvangen, die compateble is met de N80, zo staat overal. Maar als ik hem in mijn telefoon plug zegt hij niet ondersteund. Wat/hoe/waar kan ik ik dit veranderen?? Of is het gewoon helaas pindakaas??
Ik heb me gek gegoogld maar kan niets hierover vinden en ook binnen dit forum zie ik dit nog niet staan.
Ik hoop op hulp, leek me een ideaal headsetje omdat ik veel loop en muziek luister (4 daagse) en dan niet steeds met een telefoon in de handen hoef te lopen om te bedienen. Lijkt nu kat in de zak
Je hebt namelijk 2 headsets die er exact hetzelfde uitzien, dit zijn de HS-69 en de HS-6.
Nou stond op de officielle Nokia site dat beiden zouden moeten werken op de N80.
Dus ik de HS-6 gekocht, bleek dat deze dus absoluut niet werkt maar dat je de HS-69 moet hebben.
Heb hierover gemaild en toen hebben ze het maar veranderd op de site.
Ik dus die HS-6 teruggestuurd en een HS-69 gekocht, bleek deze in de eerste instantie ook niet te werken
Maar toen ik de changelog van de nieuwe firmware las, zag ik 'HS-69 support' erbij staan.
Ik dus nieuwe firmware erop geknald en toen deed hij het eindelijk haleluja!!
E6850@3.40GHz(Asus Silent Knight), Gigabyte P35C-DS3R, 2x 1GB Crucial Balistics PC5300@667Mhz, 8800GTX 768MB DDR3, SyncMaster 226BW 22",Zalman ZM600-HP, SAMSUNG HD501LJ, Seagate ST360021 A, NZXT Nemesis Elite Case
Reg. datum: 03 oktober 2006
Ik vind dat als ik via mijn 3.5 jack plug op mijn bijv. hi-fi set aansluit, dat hij het geluid niet zo hard doorgeeft.
Iemand hier ervaring mee of een oplossing.
En is dit opgelost met firmware v5?
En is er een music player die visualisaties weergeeft full-screen á la N95
Reg. datum: 24 april 2007
Maakt hier nietuit, het probleem blijft... (ook met nieuwe firmware v5.xx)quote:vbmot schreef op donderdag 21 juni 2007 @ 00:50:
[...]
Gebruik je TCP of UDP? Ik had hetzelfde probleem en nadat ik de instellingen op UDP had ingesteld werkte het naar behoren.
De internettelefonie gaat wel uit (wereldbolletje met telefoon)!
Maar de WLAN verbinding blijft constant actief ook dus NA uitzetten!
De WLAN verbinding floept daarna weer vanzelf aan!
Wat ook vaag is...
Soms belt hij ook weer voor een tweede keer..., hier merk je niks van op je GSM-toestel!
Ik kwam er achter nadat ik naar mezelf op het vaste KPN toestel belde om te testen!
De verbinding van het WLAN werd weer niet verbroken en floepte automatisch aan en daarna belde hij weer uit, zonder dat je dit ziet of merkt!
Alleen je toestel uit/aan zetten lost dit op.
Kon ook al met de oude versie, hoor.quote:DnB-Terrorists schreef op donderdag 21 juni 2007 @ 15:01:
Weet niet of dit voorheen ook al kon, ben het nergens tegen gekomen in iedergeval, maar je kunt nu bij Toeganspunten defineren voor WiFi ook WPA/WPA2 instellen
Edit
Begrijp er alleen bar weinig van
Is voor je WiFi-Netwerk, mijn WiFi-Netwerkje is beveiligd met een voor gedefineerde sleutel!
En daar kan je dan je sleutel invullen enz.
Ja doe ik ook altijd, na een nieuwe firmware even alles weer fris installeren.quote:vbmot schreef op donderdag 21 juni 2007 @ 22:44:
[...]
Uiteindelijk heb ik m'n telefoon gereset en opnieuw ingericht (i.e. geen backup teruggezet) en nu werkt het allemaal weer lekker. Blijkbaar werkt zo'n oude backup niet helemaal goed i.c.m. de nieuwe firmware.
Maar ik heb voor de gein ook eerst even een backup teruggezet, maar sommige applicaties werkten opeens niet meer, waaronder mijn TomTom. Terwijl ik toch alles had gebackuped!
Ik heb ze ook tijden terug gemaild (ook met verschillende mail-adressenquote:mischadbs schreef op vrijdag 22 juni 2007 @ 13:38:
[...]
Ik heb ze al erg vaak gemaild hierover! Bijna een jaar geleden zeiden ze dat er aan gewerkt werd..
11-08-06
Hello,
About a week ago I bought a Nokia N80 with the S60 3rd operating system and IR.
Now I was looking for software on your page.
When I saw IRremote I really wanted it, but I can't install it on my N80 phone.
It says it's not supported..
Now I was wondering if a newer version, in the future, will support the Nokia N-series.
Kind Regards,
Mischa Verhaard
Dear Sir/Madam
We are still working to make all of our applications compatible with 3rd edition. At this moment I can not give you exact date of release new versions.
Best regards,
Blazej Czachor
Technical Support
Psiloc Mobile Solutions
Phone: +48-22-5743333
Web: http://Psiloc.com
Email: support@Psiloc.com
Mischien als iedereen nou massaal gaat mailen over dat je IRremote op je N80 wilt dat ze mischien wat opschieten voordat ik alweer een ander toestel heb..
Maar weet iemand misschien wat de reikwijdte is v/d IR sensor van de N80? want ik heb hier geen mogelijkheden om dat te testen.
Want als die nou eens heel kort is dan heeft het helemaal géén zin om hier software voor te ontwikkelen en hoeven we ook niet verder te zoeken.
Het moet toch op zijn minst een paar meter zijn, wil je hem als afstandsbediening kunnen gebruiken...
Had vroeger op mijn PDA ook IR, toen wel IR-programma's zat maar de reikwijdte van dat toestel was slechts 40cm
Reg. datum: 17 december 2006
Ging niet echt goed. Vlak voordat de update ging beginnen begon mn pc ineens over een nieuw gevonden usb apparaat
Toen ik op annuleren klikte ging die gewoon verder met de update maar na een tijdje stopte die ermee en kreeg ik telefoonherstel
Gelukkig werkte dat, al kon ik in het begin niet meer bellen...
Binnekort dan toch maar weer naar t NSP
Had ik ook, even wachten nadat hij komt met: nieuw usb apparaat gevonden... daarna gewoon doorgaan.quote:---Felix--- schreef op zaterdag 23 juni 2007 @ 12:42:
Probeerde net mn telefoon net te updaten naar versie 5.
Ging niet echt goed. Vlak voordat de update ging beginnen begon mn pc ineens over een nieuw gevonden usb apparaat
JBNL1000 wijzigde dit bericht 23-06-2007 13:11 (10%)
Reg. datum: 17 december 2006
Tot nu toe 3x geprobeerd...steeds t zelfde gedoe. Heb het zowel via de updater zelf en via PC suite geprobeerd doen t allebei niet...quote:
Heb geen zin om mn telefoon te verkl*ten ga wel naar t NSP
Maar een niewe firmware (software) kan natuurlijk nooit het uitgangsvermogen (hardware) van je Nokia verhogen.quote:gram501 schreef op vrijdag 22 juni 2007 @ 21:19:
Opmerking!
Ik vind dat als ik via mijn 3.5 jack plug op mijn bijv. hi-fi set aansluit, dat hij het geluid niet zo hard doorgeeft.
Iemand hier ervaring mee of een oplossing.
En is dit opgelost met firmware v5?
...
Wat ze wel met firmware/software kunnen doen is om het begin-geluidsniveau iets te verhogen, dan hoor je dat het harder klinkt.
Dit effect zie je ook bij sommige progjes, de éne gaat harder met het zelfde MP3 bestandje dan de andere.
Maar die halen gewoon een truukje uit door het start-geluid ietsje te verhogen (5%). Maar de pieken worden dan theoretisch 105%!
Kan je ook zelf doen als je afspeelprogje een equalizertje aan boord heeft, bijvoorbeeld zoals LGC JukeBox, dan versterk je gewoon het gehele spectrum, maar versterk je te veel dan gaat dit te kostte v/d geluidskwaliteit!
Maar je kan natuurlijk ook zelf je MP3's even versterken... dan wordt ook alles meteen een stuk harder! (stapjes van 5% nemen)
Want misschien heb je zachte MP3 bestandjes, maak het geluid gewoon wat harder met:
MP3Gain wijst voor zich...
Ik heb overigens de updater gebruikt...quote:---Felix--- schreef op zaterdag 23 juni 2007 @ 13:08:
[...]
Tot nu toe 3x geprobeerd...steeds t zelfde gedoe. Heb het zowel via de updater zelf en via PC suite geprobeerd doen t allebei niet...
Heb geen zin om mn telefoon te verkl*ten ga wel naar t NSP
Maar als het niet lukt... kan je inderdaad beter even langsgaan bij NSP.
Wil hem ook aanschaffen, maar twijfel tussen:quote:mischadbs schreef op vrijdag 22 juni 2007 @ 13:50:
[...]
...
Ik dus die HS-6 teruggestuurd en een HS-69 gekocht, bleek deze in de eerste instantie ook niet te werken
Maar toen ik de changelog van de nieuwe firmware las, zag ik 'HS-69 support' erbij staan.
Ik dus nieuwe firmware erop geknald en toen deed hij het eindelijk haleluja!!
HS-20/AD-41 met in-ear plugjes of de mooie HS69 met display maar met gewone oortjes?
Dus hoe is de geluidskwaliteit?, is dat beter dan bij de standaard-oortjes?
En zitten ze net zo als de standaard oortjes?, want bij mij doen die dingen na een tijdje pijn aan je oren, vind ze veel te groot/lomp.
Kies een profiel bijvoorbeeld ALGMEEN:
Zet de Toetsenbordtonen [UIT]
En wat hoor je (voor de doven onder ons even je oor tegen je telefoon houden) juist ja, de toetsenbordtonen.
Toestellen van Nokia zijn top, maar wat een knuppels...
Als ze zulke fouten maken, kan je alles verwachten.
Het lijkt wel of ze telkens weer bij iedere firmware weer van begin af aan gaan ontwikkelen, dus steeds komen die beginneersfoutjes weer terug!
Ben zelf programmeur, maar dit...
Reg. datum: 13 februari 2002
Help! Bij mij werkt het niet! Als ik op de link klik begint hij met laden maar doet verder niks! :-(quote:Dannygt schreef op zondag 17 juni 2007 @ 17:12:
Hoi ik ben net nieuw hier en heb al 8maanden een n80 en bevalt me prima.
Ik was net aan het rond surfen op internet en kwam dit tegen
youtube voor mobile telefoons.
http://m.youtube.com
werkt perfect
Reg. datum: 08 april 2005
Nou je het zegt!quote:JBNL1000 schreef op zaterdag 23 juni 2007 @ 14:07:
Betreft Firmware v5.07.19.0.2
En wat hoor je (voor de doven onder ons even je oor tegen je telefoon houden) juist ja, de toetsenbordtonen.
Het hinderd me niet echt eigelijk want je moet echt met je oor tegen de speaker aanzitten om het goed te horen maar neemt niet weg dat het slordig is.
Mischien dat je het in een bibliotheek ofzo zou horen
Ik hoor echt geen toetsenbordtonenquote:JBNL1000 schreef op zaterdag 23 juni 2007 @ 14:07:
Het lijkt wel of ze telkens weer bij iedere firmware weer van begin af aan gaan ontwikkelen, dus steeds komen die beginneersfoutjes weer terug!
Arguing on the Internet is like running in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded.
Nou dat bedoel ik, de Toetsenbordtonen (0..9 * #) dus voor nummer bellen.quote:Repeat schreef op zaterdag 23 juni 2007 @ 15:43:
[...]
Ik hoor echt geen toetsenbordtonenWel bij het draaien van een nummer, maar niet als ik gewoon in het menu zit te klooien ofzo
Die moeten gewoon uit staan, toch? uit is tenslotte uit en niet zachtjes...
Weet ik wel, het hinderd mij ook niet echtquote:DnB-Terrorists schreef op zaterdag 23 juni 2007 @ 15:10:
[...]
Nou je het zegt!
Het hinderd me niet echt eigelijk want je moet echt met je oor tegen de speaker aanzitten om het goed te horen maar neemt niet weg dat het slordig is.
Mischien dat je het in een bibliotheek ofzo zou horen
Maar ik vind het gewoon slordig van Nokia dat je bij elke firmware maar weer moet afwachten wat je nu weer te wachten staat.
Als ze zulke simpele dingen al over het hoofd zien, dan zegt dat voor mij genoeg
Als ik als simpele ziel al tegen zulke dingen aanloopt...
Dan vraag ik mij af hoe ze daar testen voordat ze weer een nieuwe firmware op de markt gooien.
Ik verwacht bij een nieuwe firmware dat oude problemen zijn verholpen en indien mogelijk er ook nog iets meer funktionaliteit in stoppen.
Dus ook bij deze firmware zullen wel weer nieuwe problemen opduiken...
Ik heb hem net nog getest, werkt hier goed hoor...quote:kloif schreef op zaterdag 23 juni 2007 @ 14:46:
[...]
Help! Bij mij werkt het niet! Als ik op de link klik begint hij met laden maar doet verder niks! :-(
Kan je wel goed internetten dan?
Want ik vermoed dat je internet-verbinding/WiFi niet goed staat.
Bij mij werkt het wel. Heb je toevallig een backup teruggezet? Dat heb ik eerst gedaan, maar na de nodige fouten alles opnieuw ingesteld. Ik heb het idee dat oude backups niet goed werken i.c.m. deze nieuwe firmware.quote:JBNL1000 schreef op zaterdag 23 juni 2007 @ 14:07:
With everyone unique, you can't be perfect because I already am.
Ja dat wel, maar daarna een harde reset gegeven, dan is je telefoon toch echt weer 100% schoon! Dus daar ligt het niet aan!quote:vbmot schreef op zaterdag 23 juni 2007 @ 18:42:
[...]
Bij mij werkt het wel. Heb je toevallig een backup teruggezet? Dat heb ik eerst gedaan, maar na de nodige fouten alles opnieuw ingesteld. Ik heb het idee dat oude backups niet goed werken i.c.m. deze nieuwe firmware.
Bovendien hebben meerdere personen dit.
Maar het lijkt net of hij uit staat, maar als je luisterd (oor richting telefoon) hoor je toch echt de toetsenbord geluiden bij mij!
Misschien heb je een andere productcode of zo, want bij sommige met EUR1 of zo hebben weer wat andere problemen, die ik niet heb.
Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 38 39 40 41 last