Hoofdcategorieën
Topicacties

Het Nokia N80 Topic | Deel 7

Gerelateerde producten

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 38 39 40 41 last

Reageer Nieuw Topic
:')
Reg. datum: 27 februari 2002

Als je wlan verbreekt start ie dat binnen 10 seconden net zo makkelijk weer op hoor :')
Misschien dat als je het op "wanneer nodig" registeren hebt staan (zoals ik) dat ie dan na een bepaalde tijd pas disconnect?

Arguing on the Internet is like running in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded.

Reg. datum: 24 april 2007

quote:
Verstekbakker schreef op woensdag 20 juni 2007 @ 14:18:
Is er trouwens al een IRremote van Psiloc voor de N80?
Nee helaas niet, laten we hopen dat ze opschieten en/of er andere softwareontwikkelaars wakker worden ;)

Ik weet het... ik heb alle optie's ingesteld automatisch/wanneer nodig enz. maar steeds hetzelfde.

Ga zo updaten naar de nieuwe v5 .0719.0.2 ben benieuwd of het is opgelost!

quote:
Repeat schreef op woensdag 20 juni 2007 @ 19:27:
Als je wlan verbreekt start ie dat binnen 10 seconden net zo makkelijk weer op hoor :')
Misschien dat als je het op "wanneer nodig" registeren hebt staan (zoals ik) dat ie dan na een bepaalde tijd pas disconnect?
Ik heb net de nieuwe firmware geupdated naar v5.0719.0.2,
maar HELAAS het probleem blijft!

- de verbinding blijft aktief na SIP (voipbuster) bellen. :(

Dus de telefoon maar weer even uit/aan zetten na het SIP bellen. :'( dan is alles weer ok!

Reg. datum: 14 mei 2004

vreemd, ik heb hier helemaal geen last van. Met de nieuwe en ook al met de oude firmware niet. Gebruikt ook Voipbuster (pro). Heb het "Internettelefoon" icon op het desktop staan. 1 klik erop en hij connect met Voipbuster en als ik het niet meer nodig heb klik ik er weer op er word ik gevraagd of ik de verbinding wil verbreken. Voilà

I-Phone 3GS | Wii | Digitenne |

quote:
Maite schreef op woensdag 20 juni 2007 @ 20:11:
vreemd, ik heb hier helemaal geen last van. Met de nieuwe en ook al met de oude firmware niet. Gebruikt ook Voipbuster (pro). Heb het "Internettelefoon" icon op het desktop staan. 1 klik erop en hij connect met Voipbuster en als ik het niet meer nodig heb klik ik er weer op er word ik gevraagd of ik de verbinding wil verbreken. Voilà
Verbinding verbreken bij dat icoontje internettelefoon werkt idd :D
Ik gooide altijd gewoon mn wlan eruit. Gebruikte dat hele internettelefoonicoontje niet, maar dit werkt zo wel.
Goeie tip :Y)

Arguing on the Internet is like running in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded.

Geen houthakker.
Reg. datum: 10 juli 2006

Hoe krijg ik eigenlijk de mogelijkheid om via Bluetooth te verbinden terug in PC Suite? Die staat er niet meer bij, alleen via kabel en IR...

Retteketet met dat banket.

quote:
JBNL1000 schreef op woensdag 20 juni 2007 @ 18:46:
[...]

Helpt ook niet echt...
Maar dat probleem heb ik ook al vanaf het begin, wat ik ook doe dat @#!!@# ding gaat na het bellen niet meer uit, blijft verbinding maken...
Zal wel een SIP-bug in de firmware zijn!

Enigste wat mij rest is de telefoon even uit- en weer aanzetten, maar ja dat schiet allemaal niet echt op, maar werkt wel :(

Ik ga morgen even de nieuwe firmware v5.xxxx updaten, kijken of dat probleem dan is opgelost!
Gebruik je TCP of UDP? Ik had hetzelfde probleem en nadat ik de instellingen op UDP had ingesteld werkte het naar behoren.

Ik heb sinds kort ook een probleem. Na een reboot (dus niet het uit/aan zetten) start het WLAN Wizard schermpje in Active Standby niet meer. Ik heb even wat processlists bekeken en vergeleken en volgens mij is het SnifferSrv.exe. Opnieuw installeren van dit programma helpt niet.

vbmot wijzigde dit bericht 21-06-2007 02:56 (17%)

With everyone unique, you can't be perfect because I already am.

quote:
vbmot schreef op donderdag 21 juni 2007 @ 00:50:
[...]

Gebruik je TCP of UDP? Ik had hetzelfde probleem en nadat ik de instellingen op UDP had ingesteld werkte het naar behoren.

Ik heb sinds kort ook een probleem. Na een reboot (dus niet het uit/aan zetten) start het WLAN Wizard schermpje in Active Standby niet meer. Ik heb even wat processlists bekeken en vergeleken en volgens mij is het SnifferSrv.exe. Opnieuw installeren van dit programma helpt niet.
Mijne staat op AUTO (TCP/UDP) maar ik zal hem wel handmatig op UDP zetten kijken of dat help!

Download gewoon even WLAN Wizzard v/d Nokia site, deze even installeren en dan moet het goedkomen.

Reg. datum: 14 januari 2003

Als je gebeld wilt worden via voip zul je toch internet moeten hebben... Daarom wordt de verbinding door de telefoon in stand gehouden neem ik aan...

MaZeS wijzigde dit bericht 21-06-2007 10:19 (6%)

quote:
MaZeS schreef op donderdag 21 juni 2007 @ 10:18:
Als je gebeld wilt worden via voip zul je toch internet moeten hebben... Daarom wordt de verbinding door de telefoon in stand gehouden neem ik aan...
Inderdaad als je gebeld wilt worden..., maar dat wil ik niet!

Ik wil niet gebeld worden via VOIP ik wil alleen maar zelf bellen en daarna dus de
gewoon de verbinding blijvend verbreken.

Maar bedankt voor het meedenken, sommige hebben geen last van dit probleem, dus het zal wel aan mij zelf/vele software liggen...

Ik ga verder met uitvogelen.

Baahhh Rotlui!!

Ik merk met de nieuwe firmware dat de waarschuwingsgeluidjes een stuk luider zijn, of heb ik dat alleen ? :)

Reg. datum: 14 mei 2004

quote:
Moning2 schreef op donderdag 21 juni 2007 @ 11:26:
Ik merk met de nieuwe firmware dat de waarschuwingsgeluidjes een stuk luider zijn, of heb ik dat alleen ? :)
klopt, dat idee had ik ook.

Nog wat anders, was het bij de oude firmware niet zo dat als je een nummer intypte en dan op de groene toets dat je dan eerst nog moest kiezen welke soort oproep je wilde? Vond dit wel storend, maar misschien dat dit ook door een of andere 3e parts applicatie die ik geinstalleerd heb kwam, maar nu belt hij meteen het nummer.

I-Phone 3GS | Wii | Digitenne |

Reg. datum: 31 augustus 2006

Ik heb net naar versie 5.0719.0.2 geupdated. Alles perfect verlopen.

Ik heb al gemerkt dat ik terug netwerkcodes kan gebruiken (bv bij Pay&Go om t resterende krediet te weten #121#), dat werkte bij de vorige versie nietmeer, en nu terug.

Dat de screensaver direct weggaat als het toetsenbord geblokkeerd is, is wel gebleven, spijtig.

en de waarschuwingsgeluidjes zijn inderdaad n stuk luider... of dat nodig was, daar ben ik niet van overtuigd.

Voor de rest zie ik geen nieuwe programma's ofzo. Nochtans lijkt het me dat er veel moet veranderd zijn om da voerstap naar v5 te maken...

wars wijzigde dit bericht 21-06-2007 12:50 (10%)

Ik heb ook de nieuwe firmware geïnstalleerd maar nog steeds weinig geheugen :'(
De toepassingen staan natuurlijk nog steeds in het telefoongeheugen geïnstalleerd!

Dus om een beetje meer geheugenwinst te behalen heb ik het onderstaande gedaan...

Normaal slechts ca. 14 MB vrij telefoongeheugen over... (zonder contacten & agenda enz.)

Na onderstaande heb ik ietsje meer geheugen teruggekregen, 17 MB.
Lijkt niet veel maar kan net genoeg zijn en het snelheidsverschil v/h geheugen merk je niks van met deze toepassingen!

Ik heb dus de standaard programma's die Nokia automatisch installeerd in je telefoongeheugen verwijderd. Daarna sommige applicaties opnieuw gedownload v/d Nokia site en alsnog geïnstalleerd maar dan op het externe geheugen SD-kaart (indien mogelijk!), om zo wat meer geheugen over te houden voor andere dingen...

[LATEN STAAN]
-WLAN Wizzard,
Kan je niet op SD installeren!
Bovendien gaf de Nokia site dezelfde versie v1.06 aan, dus niet vervangen!

-Setting Wizzard (v3.38),
De Nokia site gaf een oudere versie v3.31, dus maar niet vervangen!

[VERWIJDERD/VERVANGEN]
-Adobe Reader,
Verwijderd en op SD geïnstalleerd!

-Quick Office,
Verwijderd en Vervangen voor de echte Quick Office (Volledige versie) op SD.

-BLuetooth Keyboard v1.30,
Gebruik ik toch niet! dus weg ermee,
Kan je overigens niet op SD installeren!

-LifeBLog (v2.00.23)
Kan je niet op SD installeren!
De Nokia site gaf een nieuwere versie v2.00 (24) aan, dus vervangen!

Reg. datum: 08 april 2005

Weet niet of dit voorheen ook al kon, ben het nergens tegen gekomen in iedergeval, maar je kunt nu bij Toeganspunten defineren voor WiFi ook WPA/WPA2 instellen :)

Edit
Begrijp er alleen bar weinig van :P

Radiance wijzigde dit bericht 21-06-2007 15:23 (12%)

quote:
JBNL1000 schreef op donderdag 21 juni 2007 @ 10:57:
[...]

Inderdaad als je gebeld wilt worden..., maar dat wil ik niet!

Ik wil niet gebeld worden via VOIP ik wil alleen maar zelf bellen en daarna dus de
gewoon de verbinding blijvend verbreken.

Maar bedankt voor het meedenken, sommige hebben geen last van dit probleem, dus het zal wel aan mij zelf/vele software liggen...

Ik ga verder met uitvogelen.
Ik krijg de verbinding ook niet verbroken, terwijl ik nog helemaal niks geinstalleerd heb... Erg irritant iig.

quote:

[...]
Hoeft niet met lifeblog, dat programma neemt zoveel resources in op je telefoon. Ik doe het met 'online diensten' in het menu gallery.
Hoe doe je dit, en wat zijn de instellingen dan, kan het nl niet vinden?

Laat maar ik heb het al.

Repeat wijzigde dit bericht 21-06-2007 16:25 (3%)

Hmm, met de nieuwste firmware heb ik ook geen wlan meer op het active standby ;(

herstarten lost het al op, voortaan eerst proberen voor te posten :+

Repeat wijzigde dit bericht 21-06-2007 16:36 (31%)

quote:
Repeat schreef op donderdag 21 juni 2007 @ 16:34:
Hmm, met de nieuwste firmware heb ik ook geen wlan meer op het active standby ;(

herstarten lost het al op, voortaan eerst proberen voor te posten :+
Ik had het ook.
Mijn WLAN Wizzard kon ook niks vinden...

Hij stond al op Scan uit, toen (ondanks dat hij uit stond!) toch weer op Scan uit gezet en daarna Scan aan, toen was het opgelost!

JBNL1000 wijzigde dit bericht 21-06-2007 17:59 (11%)

Nog een probleem: Ik kan mn telefoon niet syncen met outlook. PC suite werkt allemaal prima, maar als ik pc sync start dan staat er elke keer "0 items gesynchroniseerd" oid terwijl mn telefoon helemaal leegblijft. Of na een paar keer op de synchroniseren knop gedrukt te hebben loopt het balkje een heel klein beetje vol maar blijft dan hangen met het bericht "wachten op n80".

iemand die dit herkent, want zo heb ik natuurlijk geen reet aan die hele agenda en contacts functie :{

Reg. datum: 31 augustus 2006

quote:
JBNL1000 schreef op donderdag 21 juni 2007 @ 13:53:
Ik heb ook de nieuwe firmware geïnstalleerd maar nog steeds weinig geheugen :'(
De toepassingen staan natuurlijk nog steeds in het telefoongeheugen geïnstalleerd!

Dus om een beetje meer geheugenwinst te behalen heb ik het onderstaande gedaan...

Normaal slechts ca. 14 MB vrij telefoongeheugen over... (zonder contacten & agenda enz.)

Na onderstaande heb ik ietsje meer geheugen teruggekregen, 17 MB.
Lijkt niet veel maar kan net genoeg zijn en het snelheidsverschil v/h geheugen merk je niks van met deze toepassingen!
Bedoel je het ram geheugen? of telefoongeheugen?
Mijn vij ram geheugen bedraagd 15.3 en vrij telefoongeheugen 27.2. en ik heb enkele programma's bij geinstalleerd op t telefoongeheugen (Hany Keylock, Handy Taskman, Best Birthday en Search v3.05)

quote:
wars schreef op donderdag 21 juni 2007 @ 19:22:
[...]

Bedoel je het ram geheugen? of telefoongeheugen?
Mijn vij ram geheugen bedraagd 15.3 en vrij telefoongeheugen 27.2. en ik heb enkele programma's bij geinstalleerd op t telefoongeheugen (Hany Keylock, Handy Taskman, Best Birthday en Search v3.05)
Het geheugenbeheer is nog steeds vaag... schommelt ook zeker met Handy TaskMan en/of Best Taskman. Sommige programma's geven het gebruikte geheugen niet netjes terug enz.

Dus als je iets installeerd en je hebt de mogelijkheid om te kiezen voor Telefoon of SD kaart, installeer dan zoveel mogelijk op de SD-kaart.

Ik heb op dit moment met Best Taskman:
Memory: 18.4 MB vrij
Phone Disk: 36.5 MB Vrij
Memory Card: 1.37 MB vrij

[TELEFOON]
Bluetooth Keyboard verwijderd
Adobe Reader verwijderd
LifeBLog (v2.00.23) verwijderd

[SD]
Hoop MP3 Muziek
Veel Ringtones enz.
Vista Theme
LifeBlog v2.00.24
Adobe Reader
Resco Photo Viewer
Mobi Systems Office Suite
TomTom v6.02 & Benelux & Flitspalen enz.
Best Taskman
Best Calc
Handy Clock
Handy ZIP
LGC SmartMovie
LGC ProfiMail
LGC JukeBox
LGC X-Plorer
RotateMe
Shape Services IM+ Messenger MSN/Yahoo/GoogleTalk enz.
Shape Services VNC+
Turbo MSN
Vito AudioNotes
Mobile GMAPS
Mobiel Weather
Flash Lite
Games: SkyForce & Best Chess & K-Rally & Fifa 2007

quote:
Repeat schreef op donderdag 21 juni 2007 @ 19:21:
Nog een probleem: Ik kan mn telefoon niet syncen met outlook. PC suite werkt allemaal prima, maar als ik pc sync start dan staat er elke keer "0 items gesynchroniseerd" oid terwijl mn telefoon helemaal leegblijft. Of na een paar keer op de synchroniseren knop gedrukt te hebben loopt het balkje een heel klein beetje vol maar blijft dan hangen met het bericht "wachten op n80".

iemand die dit herkent, want zo heb ik natuurlijk geen reet aan die hele agenda en contacts functie :{
Hier géén problemen met Outlook & synchroniseren, net al m'n 148 contacts & agenda troep gesynchroniseerd, perfekt!

Moet wel zeggen dat ik nog de oude PC Suite v6.82.27.0 gebruikt.
Want de laatste PC Suite v6.83 gaf bij mij steeds problemen (het bekende driver zoek probleem enz.) moet ik nog oplossen als ik wat meer tijd heb.

Ik gebruikte ook nog die versie van pc suite. Heb nu geupdate naar de allernieuwste en nu kan ik wel synchroniseren :)

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 38 39 40 41 last

VNU Media logo Hosted by True

© 1998 - 2009 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden - Uw Privacy - Algemene Voorwaarden

Uitgever van: