Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sharque
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 29-11-2021
Ik heb net ook de firmware van mijn N80 geüpdate naar v5... en ik moet zeggen het werkt prima. Na het terugzetten van de reservekopie vanaf de geheugenkaart in de telefoon zijn de instellingen allemaal ook wel weer goed voor zover ik nu kan zien. Enkel mijn gekoppelde apparaten onder bluetooth zijn weg, maar dat is ook zo weer opgezet...
Terugzetten van de backup die ik gemaakt had met de Nokia PC Suite op mijn pc ging moeizamer. Daarmee waren mijn bookmarks van internet weg, en de telefoon werd er zeer traag van.

In mijn geval bleek de backup op de mini-sdkaart in de telefoon dus beter te werken dan die op mijn pc...
En van de bovengenoemde probleempjes heb ik geen last, geen piepjes ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Even de toetsenbordtonen aanzetten en daarna weer uitzetten lost het bij mij trouwens op Zal dus wel een brakke backup instelling geweest zijn ofzo :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verstekbakker
  • Registratie: Juli 2006
  • Niet online
Verstekbakker schreef op woensdag 20 juni 2007 @ 22:13:
Hoe krijg ik eigenlijk de mogelijkheid om via Bluetooth te verbinden terug in PC Suite? Die staat er niet meer bij, alleen via kabel en IR...
Iemand?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gram501
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 08-06 01:16
Hoe is het trouwens met de snelheid van de telefoon ik had vernomen dat v4.777777 ofzo sneller was dan v4.xxx.38 is dat zo en is deze ook snel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• benv70t
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 19-10-2020
Waar halen jullie de nieuwe firmware vandaan?
Als ik probeer de telefoon te updaten dan geeft de Nokia site aan dat er geen nieuwere firmware voor mijn telefoon is dan de 4.0632.0.38 versie, die er al op zit.
Terwijl ik hier lees dat versie 5 er al is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gram501
@ benv70t

Download de nieuwste nokia pc suite eens
misschien werkt het dan via de pc suite en dan optie telefoon sofware bijwerken
kan ook zijn dat jouw toestel "branded"is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EWK
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online

EWK

Een fles dode pixels te koop!

benv70t schreef op zondag 24 juni 2007 @ 09:24:
Als ik probeer de telefoon te updaten dan geeft de Nokia site aan dat er geen nieuwere firmware voor mijn telefoon is dan de 4.0632.0.38 versie, die er al op zit.
Ik doe het gewoon met de Nokia Software Updater

Hoi!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

benv70t schreef op zondag 24 juni 2007 @ 09:24:
Tja dat had ik ook en dit ligt aan de productcode van je toestel :'(

Het werkt zo:

De telefoon heeft een productcode (staat onder je accu).
De productcode wordt bepaald door o.a. regio zoals Eur1/2, taalkeuzes, eventuele provider en kleur (i.v.m evetule theme's).

Ik had mijn toestel bij GSM-Web gekocht, maar die gasten hebben hem grijs geïmporteerd (Duitse productcode), ik had natuurlijk wel gewoon de NL taal op m'n toestel.
Dus je merkt er verder dan ook niks van, tot dat je wilt updaten naar een nieuwe firmware...

Mijn toestel had productcode: 0544277 (EUROPEES met ook o.a. de NL-taal)
Maar bij updaten gaf de Nokia Site (overigens nog steeds) aan dat de laatste versie slechts v4.0632.0.38 is! (Dat doet hij overigens al maanden, er veranderd gewoon niets)
En dat terwijl er in de tussentijd V4.0707.07 voorbij is gekomen en nu sinds v/d week de laatste V5.0719.0.2 ter download wordt aangeboden.

Dus je kan je toestel op de normale officiële manier nooit updaten... en niemand helpt je verder en/of speelt verstoppertje ook de NSP's doen mee aan dit hypocriete spelletje.

Het NSP in mijn buurt had notabene na mijn uitleg ook gewoon weer dezelfde firmware er op gezet!, omdat dit zogenaamd! de laatste was voor mijn toestel! Ja ja droom verder sukkels...

Terwijl zij achteraf precies wisten hoe de vork in de teel zat, bewijzen genoeg!, ze denken soms echt dat iedereen achterlijk is of zo.!

Nokia's reactie hierop:
Dat met name de leverancier/provider! (en dat terwijl die van mij helemaal niet gelock was!) bepaalde gegevens moest aanleveren zodat deze in de firmware verwerkt kunnen worden zodat het in de site verwerkt kan worden.
Nou dit alles gebeurd dus duidelijk niet voor mensen met productcode 0544277.

Dus je kunt blijven balen met je antieke firmware of even de productcode (tijdelijk) veranderen, is letterlijk 2 sec. werk! En dan updaten naar v50719.0.2 desnoods zet je hem daarna weer terug naar je oude productcode.

Dus ga op zoek naar een NSP die WEL je productcode wilt veranderen zodat je zelf kan updaten en neem één van onderstaande productcode's, afhankelijk van je uitvoeringskleur:

PRODUCTCODE: 0539548 voor EURO 2 Patina Bronze Internet Edition.
PRODUCTCODE: 0539712 voor EURO 2 Pearl Black Internet Edition.

Willen ze dit niet doen (mijn NSP had er dus duidelijk geen zin in!)
Pas nadat ik aan gaf aan dat ik zelf electronica en informatica had gestudeerd, dus precies weet hoe het intern werkt, gaf hij aan dat hij van deze situatie ook op de hoogte is!
Maar meneer had er duidelijk géén zin in!, dus dan doe ik het zelf wel...

Dus google even naar een programma om je productcode te veranderen dan kan je voortaan gewoon zelf je nieuwe firmware downloaden net zo als iedere andere N80(IE) gebruiker.

Je hebt tenslotte recht op een nieuwe firmware, want er zitten klaarblijkelijk fouten in de oude want anders brengen ze tenslotte geen nieuwe uit!
Dus de manier waarop dit gebeurd is niet illegaal maar het softwareprogramma waarmee je dit kan doen staat ter discussie! (omdat je er natuurlijk nog veel meer leuke dingen mee kan doen ;) )

Dat is dus de reden dat ik de naam v/h programma niet noem is omdat er dan waarschijnlijk weer mensen gaan zitten janken/klagen dat dit illegaal is O-) , ben gelukkig géén jurist! 8)7

Dus even googlen...

Succes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• benv70t
Super uitleg mijn product code is 0544278.
Dus ik ga even googlen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb net een zeer goed progje binnengekregen...

ActiveFile, dit is werkelijk een SUPER FILE-Manager

Is notabene ook nog freeware, wel nog bèta! Maar nu al veel meer fuctionaliteit dan alle andere bij elkaar...

Dus gooi je oude Filemanagers maar weg, deze is/wordt de beste.

Ook ideaal voor de mensen die Best Taskmanager gebruiken... deze laat namelijk wel de lopende processen zien op je systeem ook met de nieuwste firmware van de N80(IE) (v4.0707.07 & v5)

http://gallery.mobile9.com/f/145150/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

benv70t schreef op zondag 24 juni 2007 @ 13:14:
Super uitleg mijn product code is 0544278.
Dus ik ga even googlen.
Dacht ik al... anders zet je maar even je mailadres (hotmail of zo) in je gebruikersprofiel, dan mail ik je wel ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

gram501 schreef op zondag 24 juni 2007 @ 00:46:
Hoe is het trouwens met de snelheid van de telefoon ik had vernomen dat v4.777777 ofzo sneller was dan v4.xxx.38 is dat zo en is deze ook snel?
Merk er niet veel van hoor, maar neem de nieuwste firmware v5, heeft beter geheugen beheer met name met surfen dat merk ik wel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand al gevonden of je het blauwe knipperlampje kunt uitzetten in V5?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• benv70t
Het is me gelukt om de product code te veranderen en de nieuwste firmware er op te zetten.
Bedankt _/-\o_

[ Voor 4% gewijzigd door benv70t op 24-06-2007 14:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 18 juni 2007 @ 18:22:
[...]

Ik gebruik een hele mooie.
Vista Glass Look, echt mooi, ook dus met andere icoontjes.
Professioneler dan al die andere troep.

vistaultim_ttcmtwv8.sis

Kan je hier vinden...
http://sabotage.free.fr/SKINS%20N80/vistaultim_ttcmtwv8.sis
Deze is idd mooi, maar als ik hem kies kan ik geen notities meer bekijken... Komt dat meer voor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verstekbakker schreef op zaterdag 23 juni 2007 @ 22:12:
[...]
Verstekbakker schreef op woensdag 20 juni 2007 @ 22:13:
Hoe krijg ik eigenlijk de mogelijkheid om via Bluetooth te verbinden terug in PC Suite? Die staat er niet meer bij, alleen via kabel en IR...
Iemand?
Welke versie gebruik je dan, want ik heb hier de keuze uit 4 mogelijkheden (IR/Bluetooth/Serieel/USB) Alles wertk gewoon...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

benv70t schreef op zondag 24 juni 2007 @ 14:01:
Het is me gelukt om de product code te veranderen en de nieuwste firmware er op te zetten.
Bedankt _/-\o_
Als je ooit problemen krijgt en hij moet gerepareerd/opgestuurd worden, zet dan wel eerst even de oude productcode terug (onder je accu). Anders gaan ze misschien moeilijk doen bij Nokia! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 24 juni 2007 @ 14:10:
[...]

Deze is idd mooi, maar als ik hem kies kan ik geen notities meer bekijken... Komt dat meer voor?
Ja, is helaas normaal bij deze theme...
Omdat de achtergrond 'wit' is en de maker van deze theme de kleur v/h lettertype ook toevallig 'wit' heeft gemaakt. In het Notitie scherm zie je wel wat staan (omdat toevallig die achtergrond 'blauw' is.

Hij had het beter een ander kleurtje kunnen kiezen...
Misschien dat er inmiddels ook al een andere theme is met een andere kleur lettertype, ik weet het niet!

Ik gebruik nu maar Vito Audio Notes, spreek gewoon alles meteen in, gaat bij mij sneller dan typen...

[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 24-06-2007 16:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 24 juni 2007 @ 13:53:
Iemand al gevonden of je het blauwe knipperlampje kunt uitzetten in V5?
Misschien dat dit werkt...

Probeer het eens met ActiveFile (zie stukje terug/hierboven van mij) met deze super-filemanager kan je ook zien welke processen er allemaal draaien (een stuk of negentig) en één daarvan bij mij is dat proces: 87 is blinkingLED, zet deze uit!

Succes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmm, die bug dat je toetsenbordtonen aanstaan ondanks dat je deze op uit hebt ingesteld werkt ook andersom. Als ik het geluid juist aanzet hoor ik ze ook niet (als ik door het menu beweeg oid) :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 24 juni 2007 @ 16:45:
Hmm, die bug dat je toetsenbordtonen aanstaan ondanks dat je deze op uit hebt ingesteld werkt ook andersom. Als ik het geluid juist aanzet hoor ik ze ook niet (als ik door het menu beweeg oid) :')
Tja het is wat, maar gelukkig een klein bugje hier en daar overleef ik wel...
Zolang het niet te gek gaat worden valt het allemaal wel mee.

Het gekke is dat die van mij het nu NIET meer hebt.
Toetsenbord uit is ook UIT & en aan is ook AAN!
Hij werkt nu dus eindelijk normaal... :)

Ik vermoed dat het toch een kwestie is van slecht programmeren.
Misschien heb je ook verstand van programmeren, dan begrijp je wel wat ik bedoel!

De beginwaarde van deze instellingen NIET is opgenomen in een variabele en wordt niet uitgelezen.
Dus het geluid wordt pas gevuld met een variabele NADAT je op wat instellingen hebt gedrukt.
Hierdoor wordt er vanuit gegaan dat hij uit staat maar is dat bijvoorbeeld niet of andersom als hij AAN staat dan denkt je telefoon dat hij UIT staat!

Gewoon dus even een voor een al de optie's kiezen en testen als je alles hebt doorlopen kom je vanzelf de juiste stand tegen...

Succes

[ Voor 46% gewijzigd door Verwijderd op 25-06-2007 08:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 24 juni 2007 @ 15:58:
[...]

Misschien dat dit werkt...

Probeer het eens met ActiveFile (zie stukje terug/hierboven van mij) met deze super-filemanager kan je ook zien welke processen er allemaal draaien (een stuk of negentig) en één daarvan bij mij is dat proces: 87 is blinkingLED, zet deze uit!

Succes.
Wanneer ik "Kill Task" selecteer m.b.t. het blauwe ledje gebeurt er niets :( , heb je nog een suggestie? Zag ook iets staan van "Autolock" heb dit niet uitgeprobeerd, maar zou dit het toetsenbord automatisch kunnen blokkeren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 24 juni 2007 @ 17:04:
[...]

Wanneer ik "Kill Task" selecteer m.b.t. het blauwe ledje gebeurt er niets :( , heb je nog een suggestie? Zag ook iets staan van "Autolock" heb dit niet uitgeprobeerd, maar zou dit het toetsenbord automatisch kunnen blokkeren?
En als je hem hierna nu opnieuw uit/aan zet! of heb je dat al gedaan?

Ik dacht dat die AutoLock het lockmechanisme progje was dat als je hem open/dichtschuift, anders gewoon even proberen.

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 24-06-2007 17:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 24 juni 2007 @ 17:20:
[...]

En als je hem hierna nu opnieuw uit/aan zet! of heb je dat al gedaan?

Ik dacht dat die AutoLock het lockmechanisme progje was dat als je hem open/dichtschuift, anders gewoon even proberen.
Aan en uitzetten van de telefoon heb ik al gedaan, maar noppes.

Zal het lock progje eens proberen, hopelijk kan het niet veel kwaad??????
NB het werkt niet.

P.s.
Meteen nog een vraagje.
Ik heb het spelletje 24 op de telefoon staan, maar een kwart (1/4) van het beeld wordt gevuld (links bovenin) kan ik dit beeld groter maken? In iedergeval lukt het niet met de instellingen van het spel zelf, daar heb ik al naar gekeken.

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 24-06-2007 17:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 24 juni 2007 @ 17:32:
[...]

Aan en uitzetten van de telefoon heb ik al gedaan, maar noppes.

Zal het lock progje eens proberen, hopelijk kan het niet veel kwaad??????
NB het werkt niet.

P.s.
Meteen nog een vraagje.
Ik heb het spelletje 24 op de telefoon staan, maar een kwart (1/4) van het beeld wordt gevuld (links bovenin) kan ik dit beeld groter maken? In iedergeval lukt het niet met de instellingen van het spel zelf, daar heb ik al naar gekeken.
Ach je kan altijd nog een harde reset doen, in het uiterste geval dan ;)

En wat je game 24 betreft...

De resolutie van de N80 is 352x416 pixels, dus alle games met minder pixels worden natuurlijk niet groot genoeg weergegeven
Het zij linksbovenaan of in het midden maar het blijft zo natuurlijk altijd een postzegelformaat ;)

Voor gewone games (de meeste) gewoon de N80 uitvoering aanschaffen! dus geen N73 spul, want die hebben een veel kleiner schermpje( 320x240)

Is het een java game dan zijn er wel wat truuktjes voor, zoals onderstaande:

http://www.symbian-freak...._java_resizer_for_s60.htm

Succes.

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 24-06-2007 18:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 24 juni 2007 @ 18:05:
[...]

Ach je kan altijd nog een harde reset doen, in het uiterste geval dan ;)

En wat je game 24 betreft...

De resolutie van de N80 is 352x416 pixels, dus alle games met minder pixels worden natuurlijk niet groot genoeg weergegeven
Het zij linksbovenaan of in het midden maar het blijft zo natuurlijk altijd een postzegelformaat ;)

Voor gewone games (de meeste) gewoon de N80 uitvoering aanschaffen! dus geen N73 spul, want die hebben een veel kleiner schermpje( 320x240)

Is het een java game dan zijn er wel wat truuktjes voor, zoals onderstaande:

http://www.symbian-freak...._java_resizer_for_s60.htm

Succes.
JBNL,

Welke voordeel heeft een harde reset t.o.v. aan/uitzetten van de telefoon? en welke gevolgen heeft dit? Ik ben sinds kort in het bezit van een N80ie en die blijkt nog meer mogelijkheden te hebben dan ik voormogelijk had gehouden, en behalve dat is het allemaal nieuw voor mij.

NB
Dat java progje werkt super goed, nu kan ik tenminste zien wat ik doe :9~ zelfs zonder leesbril 8)7

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 24-06-2007 20:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnsconcE
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 19-06 00:07
Verwijderd schreef op zondag 24 juni 2007 @ 20:27:
[...]

JBNL,

Welke voordeel heeft een harde reset t.o.v. aan/uitzetten van de telefoon? en welke gevolgen heeft dit? Ik ben sinds kort in het bezit van een N80ie en die blijkt nog meer mogelijkheden te hebben dan ik voormogelijk had gehouden, en behalve dat is het allemaal nieuw voor mij.

NB
Dat java progje werkt super goed, nu kan ik tenminste zien wat ik doe :9~ zelfs zonder leesbril 8)7
Aan en uit is een reboot, harde reset is factory defaults.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mischadbs
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 07-09-2022
Verwijderd schreef op zaterdag 23 juni 2007 @ 13:26:
[...]

Wil hem ook aanschaffen, maar twijfel tussen:

HS-20/AD-41 met in-ear plugjes of de mooie HS69 met display maar met gewone oortjes?

Dus hoe is de geluidskwaliteit?, is dat beter dan bij de standaard-oortjes?

En zitten ze net zo als de standaard oortjes?, want bij mij doen die dingen na een tijdje pijn aan je oren, vind ze veel te groot/lomp.
Ben erg tevreden over de headset, mooi geluid, vet schermpje en je kan je telefoon goed bedienen via de toetsen.

Verder zijn de oortjes wel ongeveer hetzelfde als van de originele headset maar daar heb ik verder geen problemen mee.

E6850@3.40GHz(Asus Silent Knight), Gigabyte P35C-DS3R, 2x 1GB Crucial Balistics PC5300@667Mhz, 8800GTX 768MB DDR3, SyncMaster 226BW 22",Zalman ZM600-HP, SAMSUNG HD501LJ, Seagate ST360021 A, NZXT Nemesis Elite Case

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EWK
  • Niet online

EWK

Hebben de mensen die de firmware hebben geupdate naar V5 ook het idee dat het geluid (alleen de eerste 10%) van de mp3 speler zachter is?

Hoi!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 24 juni 2007 @ 20:27:
[...]

JBNL,

NB
Wat je vraag betreft:

Harde reset van toestel: door intoetsen *#7340# dan code 12345 dan opnieuw opstarten

Dan is alles dus weer ECHT schoon, en ben je dus al je instellingen/programma's kwijt op je telefoon (natuurlijk niet die op je SD-kaartje staan!)
Je telefoon is dan weer hersteld met de fabrieksinstellingen, dus helemaal schoon!!!
Vergelijk het maar met het formatteren van je PC en daarna een schone Windows installatie...

Bij uit/aan zetten blijft alles zoals het was... alleen wordt de software opnieuw opgestart en dus het geheugenbeheer opnieuw ingedeeld enz.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

urnie538 schreef op maandag 25 juni 2007 @ 08:17:
Hebben de mensen die de firmware hebben geupdate naar V5 ook het idee dat het geluid (alleen de eerste 10%) van de mp3 speler zachter is?
Volgens mij heb ik dat niet.

Maar lijkt mij ook niet echt kunnen, wat MP3 betreft dan!
Daar een MP3 wordt afgespeeld met een bepaald basis-geluidsniveau en dat gaat van begin tot eind.
Deze waarde bepaald dus het maximale geluid van een song!

Lijkt me sterk dat een softwareprogramma alleen de 1e 10% van een song softwarematig verzwakt om hem daarna weer voor 100% weer te geven.

Maar zijn je contactjes vies/vet/vuil enz. even ontvetten... dan komt het signaaltje beter door,
misschien heb/had je daar soms last van. Maar dan moet het voor elk geluidje gelden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mischadbs schreef op maandag 25 juni 2007 @ 01:10:
[...]

Ben erg tevreden over de headset, mooi geluid, vet schermpje en je kan je telefoon goed bedienen via de toetsen.

Verder zijn de oortjes wel ongeveer hetzelfde als van de originele headset maar daar heb ik verder geen problemen mee.
OK, bedankt voor de info...
Laatste vraagje:
Kan je ook die oortjes loskoppelen, zodat ik andere kan gebruiken en toch gebruik kan blijven maken het mooie display enz.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moning2
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 08:45
Verwijderd schreef op maandag 25 juni 2007 @ 11:14:
[...]

Daar een MP3 wordt afgespeeld met een bepaald basis-geluidsniveau en dat gaat van begin tot eind.

Lijkt me sterk dat een softwareprogramma alleen de 1e 10% van een song softwarematig verzwakt om hem daarna weer voor 100% weer te geven.

Maar zijn je contactjes vies/vet/vuil enz. even ontvetten... dan komt het signaaltje beter door,
misschien heb/had je daar soms last van. Maar dan moet het voor elk geluidje gelden!
faden ? als je de telefoon ophangt en ding gaat weer muziekje afspelen fade ie ook in, misschien doet ie dat nu ook in het begin van een nummer...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Moning2 schreef op maandag 25 juni 2007 @ 11:24:
[...]

faden ? als je de telefoon ophangt en ding gaat weer muziekje afspelen fade ie ook in, misschien doet ie dat nu ook in het begin van een nummer...
Zou kunnen natuurlijk.(Fade in/out) maar...

over welke software praten we eigenlijk, bedoel jij de standaard afspeler?
Bij mij is hiervan het geluid gewoon normaal, wordt niet in het begin afgezwakt of zo!
Heb je misschien een Full Screen Caller geïnstalleerd of zo? deze geeft ook wel eens problemen met geluid/inkomende gesprekken enz.

Maar ik vind de standaard musicplayer maar drie keer niks!
Daarom gebruik LGC JukeBox, en die geeft bij mij ook gewoon een constant goed strak geluid.

Wel vreemd... en heb je het al geprobeerd met een andere player, kijken of dat help.
En heb je dat dan ook bij andere geluiden, anders dand MP3?

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 25-06-2007 11:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wars
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 17-09 10:58
Verwijderd schreef op zondag 24 juni 2007 @ 16:52:
[...]

Tja het is wat, maar gelukkig een klein bugje hier en daar overleef ik wel...
Zolang het niet te gek gaat worden valt het allemaal wel mee.

Het gekke is dat die van mij het nu NIET meer hebt.
Toetsenbord uit is ook UIT & en aan is ook AAN!
Hij werkt nu dus eindelijk normaal... :)

Ik vermoed dat het toch een kwestie is van slecht programmeren.
Misschien heb je ook verstand van programmeren, dan begrijp je wel wat ik bedoel!

De beginwaarde van deze instellingen NIET is opgenomen in een variabele en wordt niet uitgelezen.
Dus het geluid wordt pas gevuld met een variabele NADAT je op wat instellingen hebt gedrukt.
Hierdoor wordt er vanuit gegaan dat hij uit staat maar is dat bijvoorbeeld niet of andersom als hij AAN staat dan denkt je telefoon dat hij UIT staat!

Gewoon dus even een voor een al de optie's kiezen en testen als je alles hebt doorlopen kom je vanzelf de juiste stand tegen...

Succes
inderdaa! hier hoorde ik de toetsenbordgeluidjes ook héél stilletjes. Na effe wat instellingen te veranderen is t weg, zelfs int profiel 'stil'. Ik had nochthans na de firmware update geen instellingen terug gezet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moning2
Verwijderd schreef op maandag 25 juni 2007 @ 11:54:
[...]

Zou kunnen natuurlijk.(Fade in/out) maar...

over welke software praten we eigenlijk, bedoel jij de standaard afspeler?
Bij mij is hiervan het geluid gewoon normaal, wordt niet in het begin afgezwakt of zo!
Heb je misschien een Full Screen Caller geïnstalleerd of zo? deze geeft ook wel eens problemen met geluid/inkomende gesprekken enz.

Maar ik vind de standaard musicplayer maar drie keer niks!
Daarom gebruik LGC JukeBox, en die geeft bij mij ook gewoon een constant goed strak geluid.

Wel vreemd... en heb je het al geprobeerd met een andere player, kijken of dat help.
En heb je dat dan ook bij andere geluiden, anders dand MP3?
ik weet niet of ik dat probleem heb, ik gebruik alleen maar lcg jukebox :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CSB
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 23-09 12:58

CSB

:D

Ik wacht nog heel even met updaten totdat ik weet WAT er nou wordt gewijzigd. Ik heb nog geen changelog kunnen vinden op het net, en ik kan me de vorige update nog herinneren. |:(

Zou iemand even kunnen testen of het camerageluid-bugje is opgelost? (als toetsenbordvolume uit is, geluidje van camera ook weg)

Met zo'n administrator heb je geen users meer nodig...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wars
dat camerageluidje is bij mij nooit een probleem geweest, en nu ook niet. Ik hoor toch allessinds niks bij mij...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

CSB schreef op maandag 25 juni 2007 @ 15:03:
Ik wacht nog heel even met updaten totdat ik weet WAT er nou wordt gewijzigd. Ik heb nog geen changelog kunnen vinden op het net, en ik kan me de vorige update nog herinneren. |:(

Zou iemand even kunnen testen of het camerageluid-bugje is opgelost? (als toetsenbordvolume uit is, geluidje van camera ook weg)
Dan kan je lang wachten, het is Nokia :(

Want ik heb de officiële changelog van v4.0707.07 ook nog nooit gezien.
Dus of de changelog van de nieuwste versie v5.xxxx ooit komt, betwijfel ik!

Wel vreemd eigenlijk van zo'n groot bedrijf dat ze niet eens een behoorlijke changelog maken zodat je als gebruiker netjes kunt zien wat voor foutjes er allemaal zijn opgelost. En je zelf kunt beslissen of het de moeite waard is!
Nu is het net roulette, of je hebt een klein beetje mazzel of heel veel pech :)

Wat het camerageluid betreft:
Deze is UIT, als het Toestenbord-geluid ook UIT staat!
Net zo als met de vorige firmware.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gram501
ik heb nooit camera geluidje gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EWK
  • Niet online

EWK

Verwijderd schreef op maandag 25 juni 2007 @ 11:14:
[...]

Ik bedoelde eigenlijk niet de eerste 10% van een song. Ik zal het proberen uit te leggen.

Ik heb het gevoel dat als ik het volume op 10% zet dat het volume zachter is na de update dan voor de update. En dan heb ik het over het volume van de box die in de telefoon zit, en niet direct over de oordoppen.

Of word ik nou gek... :Y)

Hoi!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

gram501 schreef op maandag 25 juni 2007 @ 16:19:
ik heb nooit camera geluidje gehad.
Dan is er toch iets niet goed.

Ik heb met de oude firmware v4 & nieuwe firmware v5 een geluidje hoor.

Alleen als je het toetsenbordgeluid in je profiel UIT zet heb je GEEN camerageluidje.

Als alles goed is tenminste...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

urnie538 schreef op maandag 25 juni 2007 @ 17:01:
[...]

Ik bedoelde eigenlijk niet de eerste 10% van een song. Ik zal het proberen uit te leggen.

Ik heb het gevoel dat als ik het volume op 10% zet dat het volume zachter is na de update dan voor de update. En dan heb ik het over het volume van de box die in de telefoon zit, en niet direct over de oordoppen.

Of word ik nou gek... :Y)
Kan kloppen want je wordt ondertussen wel een klein beetje lichtelijk gestoord van die firmwares.

Maar effe zonder dollen...
Volgens mij is dat hier gelijk gebleven hoor., gaat volgens mij net zo zacht/hard als anders of ben ik nu ook gek geworden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Q
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 08-09 15:39
Heren,

Na vele instellingen testen krijg ik mijn SIP-instellingen van VoIP buster niet goed. Zo heb ik exact de instellingen aangehouden die eerder op het forum vermeld staan, maar ik krijg iedere keer dat hij blijft hangen bij "Registreren bij Service". De instellingen die hier vermeld staan zijn wat anders als die op een Engelstalige site voor N80 (google) en voipbuster.com gevonden heb.

Het verschil was bij de openbare gebruikersnaam: username@sip.voipbuster.com (tweakers) en username@voipbuster.com.
Ook hoeft er voglens de andere sites GEEN proxy ingesteld te worden.

Echter, met of zonder proxy, ik krijg het simpelweg niet aan de gang na een hard reset en het opnieuw aanmaken van de profielen / settings. Telefoon op Offline en internetten via accesspoint gaat zonder problemen!

Enig idee? Alvast bedankt :)

EDIT: Heb gisteren mijn firmware geüpdate naar versie 5.

[ Voor 3% gewijzigd door Mr_Q op 25-06-2007 18:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mr_Q schreef op maandag 25 juni 2007 @ 18:09:
Heren,

Na vele instellingen testen krijg ik mijn SIP-instellingen van VoIP buster niet goed. Zo heb ik exact de instellingen aangehouden die eerder op het forum vermeld staan, maar ik krijg iedere keer dat hij blijft hangen bij "Registreren bij Service". De instellingen die hier vermeld staan zijn wat anders als die op een Engelstalige site voor N80 (google) en voipbuster.com gevonden heb.

Het verschil was bij de openbare gebruikersnaam: username@sip.voipbuster.com (tweakers) en username@voipbuster.com.

Echter, met of zonder proxy, ik krijg het simpelweg niet aan de gang na een hard reset en het opnieuw aanmaken van de profielen / settings. Telefoon op Offline en internetten via accesspoint gaat zonder problemen!

Enig idee? Alvast bedankt :)

EDIT: Heb gisteren mijn firmware geüpdate naar versie 5.
Ik neem aan dat je in je firewall van je Router ook de poorten hebt opengezet UDP/TCP 5060, of zet anders je firewall even uit van je Router, als je zeker weet dat je onderstaande gegevens hebt overgenomen...

Zo niet geldt onderstaande:

Gebruik onderstaande instellingen, deze werken goed op de mijne zowel op de oude v4 alsmede de nieuwe firmware v5.
Ik bel dagelijks... dus de servers zijn ok!

Wel inderdaad even opletten bij de Openb. gebr.naam, op internet circuleren diverse mogelijkheden, maar deze zijn veelal verouderd!
Dus houdt onderstaande regels, dit werkt echt!

Dus de Openb. gebr.naam moet dus zijn:
USERNAME@sip.voipbuster.com

En het Beveiligingsdomein: sip.voipbuster.com niet vergeten... vergeten ze ook nog wel eens op internet! alsmede de proxy!!!

[VOIPBUSTER]

Profielnaam: VoipBuster
Dienstprofiel: IETF
Standaardtoegangspunt: internet access point/je eigen WiFi Router
Openb. gebr.naam: sip:USERNAME@sip.voipbuster.com
Compressie gebruiken: Nee
Registratie: Wanneer nodig
Beveiliging gebruiken: Nee

Proxy server: sip.voipbuster.com
Beveiligingsdomein: sip.voipbuster.com
Gebruikersnaam: ******* (zoals bij jouw bekend!)
Wachtwoord: ******** (zoals bij jouw bekend!)
Vrije Routing toestaan: Ja
Overdrachtstype: Auto
Poort: 5060

Registrar server: sip.voipbuster.com
Gebruikersnaam: ******* (zoals bij jouw bekend!)
Wachtwoord: ******* (zoals bij jouw bekend!)
Overdrachtstype: Auto

INSTELLINGEN InternetTelefoon
[Nieuw profiel]
Naam VoipBuster
SIP Profiel: VoipBuster

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 25-06-2007 18:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maite
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 07:19
Het verschil was bij de openbare gebruikersnaam: username@sip.voipbuster.com
sip.username@sip.voipbuster.com al probeert?
ik heb wel ingesteld

Ik heb precies de instellingen die in dit topic staan gebruikt (behalve Overdrachtstype op UDP) en alles werkt perfect

Edit: JBNL1000 was me voor, moet toch iets sneller gaan typen ;)

[ Voor 7% gewijzigd door Maite op 25-06-2007 18:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Maite schreef op maandag 25 juni 2007 @ 18:37:
[...]

sip.username@sip.voipbuster.com al probeert?

[...]

ik heb wel ingesteld

Ik heb precies de instellingen die in dit topic staan gebruikt (behalve Overdrachtstype op UDP) en alles werkt perfect

Edit: JBNL1000 was me voor, moet toch iets sneller gaan typen ;)
Ach maakt het uit... als we elkaar maar kunnen helpen, toch? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Q
Vreemd, ik heb PRECIES de instellingen gedaan (en gecontroleerd) maar nog blijft deze hangen bij "Registreren bij service" op het moment dat ik Internet-oproep kies bij opties na het intoetsen van het nummer. "Kan niet registreren bij service" komt er na 2-3 minuten te staan.

Hij maakt gewoon verbinding met mijn accesspoint. Wel heb ik een tweetal onderstreepjes in mijn gebruikersnaam zitten, maar kan me niet voorstellen dat het daar aan ligt? Kan het is via gprs/umts proberen, dan sluit iig uit dat het niet mijn router is.

[ Voor 74% gewijzigd door Mr_Q op 25-06-2007 18:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mr_Q schreef op maandag 25 juni 2007 @ 18:43:
Vreemd, ik heb PRECIES de instellingen gedaan (en gecontroleerd) maar nog blijft deze hangen bij "Registreren bij service" op het moment dat ik Internet-oproep kies bij opties na het intoetsen van het nummer. "Kan niet registreren bij service" komt er na 2-3 minuten te staan.

Hij maakt gewoon verbinding met mijn accesspoint. Wel heb ik een tweetal onderstreepjes in mijn gebruikersnaam zitten, maar kan me niet voorstellen dat het daar aan ligt? Kan het is via gprs/umts proberen, dan sluit iig uit dat het niet mijn router is.
Ik heb zo net nog ingelogd en geen problemen ondervonden, dus de servers zijn OK.

Maar echt geen type fouten gemaakt? (hoofd/kleine letters!)

En je hebt toch niet toevallig de DESKTOP-Applicatie draaien op je PC, m.a.w. je bent toch NIET al ingelogd op je PC? want dan werkt het ook niet! je kan maar 1x ingelogd zijn!

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 25-06-2007 18:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Q
Verwijderd schreef op maandag 25 juni 2007 @ 18:50:
[...]
Maar echt geen type fouten gemaakt? (hoofd/kleine letters!)

En je hebt toch niet toevallig de DESKTOP-Applicatie draaien op je PC, m.a.w. je bent toch NIET al ingelogd op je PC? want dan werkt het ook niet! je kan maar 1x ingelogd zijn!
Via GPRS gaat het registreren ook fout, dat het kwa bandbreedte niet zal reiken heeft niets te maken met dit registreren lijkt me.

Ook heb ik de instelling geprobeerd van sip.USERNAME@sip.voipbuster.com maar hij zet zelf al sip:USERNAME@sip.voipbuster.com als je sip: er zelf niet voorzet. Echter maakt dit allemaal niets uit. Het kan niet zijn dat het aan mijn gebruikersnaam licht (zitten 2 onderstreepjes in). Ik neem aan dat jullie je gebruikersnaam in kleine letters typen?

Verder heb ik VoipBuster niet geïnstalleerd op mijn PC. Dit ooit eens een jaar geleden geprobeerd. Wel heb ik nog kunnen inloggen op VoipBuster.com en ik heb nog steeds krediet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mr_Q schreef op maandag 25 juni 2007 @ 19:00:
[...]

Via GPRS gaat het registreren ook fout, dat het kwa bandbreedte niet zal reiken heeft niets te maken met dit registreren lijkt me.

Ook heb ik de instelling geprobeerd van sip.USERNAME@sip.voipbuster.com maar hij zet zelf al sip:USERNAME@sip.voipbuster.com als je sip: er zelf niet voorzet. Echter maakt dit allemaal niets uit. Het kan niet zijn dat het aan mijn gebruikersnaam licht (zitten 2 onderstreepjes in). Ik neem aan dat jullie je gebruikersnaam in kleine letters typen?

Verder heb ik VoipBuster niet geïnstalleerd op mijn PC. Dit ooit eens een jaar geleden geprobeerd. Wel heb ik nog kunnen inloggen op VoipBuster.com en ik heb nog steeds krediet.
Klop hij zet er zelf steeds weer sip: voor, da's normaal.

En mijn gebruikersnaam is inderdaad in kleine letters.

Maar installeer toch eens VOIPBuster op je PC en kijk dan of je wel kunt inlogen. Als het daar lukt dan moet het op je mobieltje ook lukken, gebruiken tenslotte ook zelfde servers.
Want als je alleen inlog op de site, maak je gebruik van de andere servers! (Kijk voor de grap maar eens in je logfile van je Router! ;)

Maak desnoods even een nieuw accountje aan (om te testen of het aan je gebruikersnaam ligt) En dan daarmee inloggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Q
Geïnstalleerd en dit werkt PRIMA, verbinding met vaste telefoon was ook zo gemaakt. Binnen 2 seconden stond de status op aangemeld.

Zal eens een andere gebruiker aanmaken, daarna edit ik deze post om te laten weten of het wat uitgemaakt heeft.

EDIT: gebruikersnaam zonder rare tekens aangemaakt, werkt via voipbuster via laptop (ook wifi) prima. Via GSM blijft hij nog steeds hangen bij Registreren bij service...

Ok, nu is het echt een raadsel voor me.

[ Voor 30% gewijzigd door Mr_Q op 25-06-2007 19:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mr_Q schreef op maandag 25 juni 2007 @ 19:17:
Geïnstalleerd en dit werkt PRIMA, verbinding met vaste telefoon was ook zo gemaakt. Binnen 2 seconden stond de status op aangemeld.

Zal eens een andere gebruiker aanmaken, daarna edit ik deze post om te laten weten of het wat uitgemaakt heeft.

EDIT: gebruikersnaam zonder rare tekens aangemaakt, werkt via voipbuster via laptop (ook wifi) prima. Via GSM blijft hij nog steeds hangen bij Registreren bij service...

Ok, nu is het echt een raadsel voor me.
Dan vermoed ik toch ergens een typefoutje...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Q
Verwijderd schreef op maandag 25 juni 2007 @ 19:26:
[...]

Dan vermoed ik toch ergens een typefoutje...
Ga ik mijn instellingen hier opsommen:
Stndrdtoegangspunt: dennis
Openb. gebr. naam: sip:dennismetachternaam@sip.voipbuster.com

Proxy-serveradres: sip:sip.voipbuster.com
Gebruikersnaam: dennismetachternaam
Wachtword: **** (die op PC en website gewoon werkt i.c.m. gebruikersnaam.)
Vrije routering toestaan: Ja
Overdrachtstype: Auto (ook op UDP gehad!)

Registrar-serveradres: sip:sip.voipbuster.com

Instell. internettelefoon
Naam:
VoipBuster
SIP-Profielen: VoipBuster

Ben toch bang dat het ergens anders in zit....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Q
Via fring hoef je maar 3 dingen op te geven en daarmee werkt het PRIMA!
Username: dennismetachternaam@sip.voipbuster.com
Wachtwoord: ..
Proxy Server: sip.voipbuster.com

Enig idee waar het hem in kan zitten met settings uit bovenstaande post? (bewust geen edit gedaan)
Het moet toch ook kunnen werken met originele settings van Nokia....... Firmware bug die zich niet overal uit? (zo had ik geen problemen met vorige v4.0.707.0 die andere wel hadden)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnsconcE
Voor diegenen die applicaties of thema's installeren die een "expired certificate" hebben:
De manier waarop je rotate me signed maakt, helpt ook om verlopen certificaten weer geldig te maken :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moning2
Mr_Q schreef op maandag 25 juni 2007 @ 21:08:
Via fringle hoef je maar 3 dingen op te geven en daarmee werkt het PRIMA!
Username: dennismetachternaam@sip.voipbuster.com
Wachtwoord: ..
Proxy Server: sip.voipbuster.com

Enig idee waar het hem in kan zitten met settings uit bovenstaande post? (bewust geen edit gedaan)
Het moet toch ook kunnen werken met originele settings van Nokia....... Firmware bug die zich niet overal uit? (zo had ik geen problemen met vorige v4.0.707.0 die andere wel hadden)
het heet fring voordat iedereen google afragt met fringle..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnsconcE
Verwijderd schreef op donderdag 21 juni 2007 @ 13:53:
Ik heb ook de nieuwe firmware geïnstalleerd maar nog steeds weinig geheugen :'(
De toepassingen staan natuurlijk nog steeds in het telefoongeheugen geïnstalleerd!

Dus om een beetje meer geheugenwinst te behalen heb ik het onderstaande gedaan...

Normaal slechts ca. 14 MB vrij telefoongeheugen over... (zonder contacten & agenda enz.)

Na onderstaande heb ik ietsje meer geheugen teruggekregen, 17 MB.
Lijkt niet veel maar kan net genoeg zijn en het snelheidsverschil v/h geheugen merk je niks van met deze toepassingen!

Ik heb dus de standaard programma's die Nokia automatisch installeerd in je telefoongeheugen verwijderd. Daarna sommige applicaties opnieuw gedownload v/d Nokia site en alsnog geïnstalleerd maar dan op het externe geheugen SD-kaart (indien mogelijk!), om zo wat meer geheugen over te houden voor andere dingen...

[LATEN STAAN]
-WLAN Wizzard,
Kan je niet op SD installeren!
Bovendien gaf de Nokia site dezelfde versie v1.06 aan, dus niet vervangen!

-Setting Wizzard (v3.38),
De Nokia site gaf een oudere versie v3.31, dus maar niet vervangen!

[VERWIJDERD/VERVANGEN]
-Adobe Reader,
Verwijderd en op SD geïnstalleerd!

-Quick Office,
Verwijderd en Vervangen voor de echte Quick Office (Volledige versie) op SD.

-BLuetooth Keyboard v1.30,
Gebruik ik toch niet! dus weg ermee,
Kan je overigens niet op SD installeren!

-LifeBLog (v2.00.23)
Kan je niet op SD installeren!
De Nokia site gaf een nieuwere versie v2.00 (24) aan, dus vervangen!
Ik vond dat ik erg weinig geheugen vrij had. Na herinstall had ik maar +/- 15mb, de overbodige apps had ik ook verwijdert. Na een harde reset (*#7370#) had ik ineens 32mb. Ik zag namelijk bij het backuppen dat er applicaties meegenomen werden die ik niet (meer) had geinstalleerd, theme's kon ik overigens niet terug vinden in de app. manager maar wel in mijn theme's lijst. Nu is alles schoon, heb ik geinstalleerd wat ik moet installeren, en heb ik 30mb vrij. Ben nu alleen mijn smsjes kwijt, maar dat vind ik niet zo'n probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Q
Moning2 schreef op maandag 25 juni 2007 @ 23:23:
[...]

het heet fring voordat iedereen google afragt met fringle..
excuses, aangepast. Misschien meer mensen met dit probleem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mr_Q schreef op maandag 25 juni 2007 @ 23:48:
[...]

excuses, aangepast. Misschien meer mensen met dit probleem?
En weet je zeker dat je bent uitgelogd op de site of in het desktop programma van VOIPBuster.

Heb je overigens al een nieuwe account aangemaakt... zonder je twee underscores (_) maakte dat nog wat uit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

EnsconcE schreef op maandag 25 juni 2007 @ 23:46:
[...]

Ik vond dat ik erg weinig geheugen vrij had. Na herinstall had ik maar +/- 15mb, de overbodige apps had ik ook verwijdert. Na een harde reset (*#7370#) had ik ineens 32mb. Ik zag namelijk bij het backuppen dat er applicaties meegenomen werden die ik niet (meer) had geinstalleerd, theme's kon ik overigens niet terug vinden in de app. manager maar wel in mijn theme's lijst. Nu is alles schoon, heb ik geinstalleerd wat ik moet installeren, en heb ik 30mb vrij. Ben nu alleen mijn smsjes kwijt, maar dat vind ik niet zo'n probleem.
Wat hetgeheugen betreft:

Ik heb deze stappen gedaan zie:
EnsconcE in "Het Nokia N80 Topic | Deel 7"

En op dit moment heb heb ik hier met Handy TaskManager v1.05:
Memory: 18.4 MB vrij
Phone Disk: 38.4 MB Vrij
Memory Card: 1.3 GB vrij

En als je iets installeerd:
Daarna even onderstaande map legen, want als je iets installeerd dan zet hij dit installatieprogramma ook nog eens eventjes in onderstaande map (is niet nodig en scheelt geheugen!)
Dus de (verborgen) mappen op je telefoon!
C:\DATA\Installs {alle bestandjes die hier instaan kan je verwijderen}

Cache legen:
En ik haal ook altijd meteen de gehele cache map weg, zodra je weer gaat internetten maakt hij deze toch weer automatisch aan. Dan hoef je het niet via de browser te doen dit gaat sneller en hij haalt echt alles weg!
Als je via het menu/browser gaat legen dan bijft er namelijk nog steeds een stukje staan wat in gebruik is in de cache!
C:\cache {Deze map in z'n geheel wissen}

[i]Bovenstaande handelingen kan je natuurlijk ook met de standaard filemanager verwijderen, maar deze past de namen aan in het NL!.
Dus ik raad aan gebruik als filemanager gewoon Active File, deze laat de bestandsnamen zien zoals ze daadwerkelijk op je systeem staan!

Voor Active File zie:
Verwijderd in "Het Nokia N80 Topic | Deel 7"[i]

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 26-06-2007 11:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mr_Q schreef op maandag 25 juni 2007 @ 19:40:
[...]

Ga ik mijn instellingen hier opsommen:
Stndrdtoegangspunt: dennis
Openb. gebr. naam: sip:dennismetachternaam@sip.voipbuster.com

Proxy-serveradres: sip:sip.voipbuster.com
Vrije routering toestaan: Ja

Registrar-serveradres: sip:sip.voipbuster.com

Instell. internettelefoon
Naam:
VoipBuster
SIP-Profielen: VoipBuster

Ben toch bang dat het ergens anders in zit....
Zo te zien staat alles goed (mits je natuurlijk geen typefouten heb gemaakt op je mobieltje), dus...

Weet je zeker dat je bent uitgelogd op de site! of in het desktop programma! van VOIPBuster.
Je kan maar een keer ingelogd zijn!

Je hebt het over je inlognaam (dennismetachternaam) misschien teveel karakters?
Misschien dat de SIP funktie van de N80(IE) niet zoveel karakters heeft gereserveerd voor de inlognaam en/of password.

Dus heb je al een nieuw account aangemaakt... zonder je twee underscores (_) maakte dat nog wat uit?
En neem dan een beetje korte inlognaam & password ;) om mee te testen (mijn inlognaam bestaat uit vier kleine letters!)

Sterkte ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnsconcE
Verwijderd schreef op dinsdag 26 juni 2007 @ 09:45:
[...]

...

En als je iets installeerd:
Daarna even onderstaande map legen, want als je iets installeerd dan zet hij dit installatieprogramma ook nog eens eventjes in onderstaande map (is niet nodig en scheelt geheugen!)
Dus de (verborgen) mappen op je telefoon!
C:\DATA\Installs {alle bestandjes die hier instaan kan je verwijderen}
...
Je kan idd kiezen voor het handmatig verwijderen met een filemanager. De cache kun je ook legen door cache-legen optie in de browser te kiezen, daarnaast kun je de installs ook terugvinden in de app-manager. In principe heb je geen (3d party) filemanager nodig. Voor de echte tweakers daarentegen, onmisbaar ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

EnsconcE schreef op dinsdag 26 juni 2007 @ 13:20:
[...]

Je kan idd kiezen voor het handmatig verwijderen met een filemanager. De cache kun je ook legen door cache-legen optie in de browser te kiezen, daarnaast kun je de installs ook terugvinden in de app-manager. In principe heb je geen (3d party) filemanager nodig. Voor de echte tweakers daarentegen, onmisbaar ;).
Maar bovenstaande staat toch allemaal al in m'n berichtje of ben ik nu gek ;)

Opmerking:
Maar natuurlijk kan je die Cache legen via de bowser-menu (stond ook al in m'n berichtje), maar dat weet iedereen, staat tenslotte netjes in het menu!

Maar deze leegt dus NIET alles;
Probeer maar eens...
Ga even wat surfen en leeg de cache!
EN ga daarna met je filemanager (welke dan ook ;) ) even checken.
Er blijven op deze manier natuurlijk altijd wat bestandjes (index files natuurlijk ;) )achter, vandaar dat ik zei je kan zelf ook meteen die MAP in z'n geheel verwjderen, gaat sneller..., zeker als je toch al in je filemanager zit.

En die Apps Manager...
Mijn bedoeling was om aan te geven dat wanneer je iets installeerd. Het installatieprogramma ZELF, OOK nog eens in het geheugen van je telefoon komt te staan (dubbel dus!!!), wat OOK weer onnodige ruimte inneemt.
Vandaar dat ik zei dat je deze kunt wissen... zo te meer geheugen houd je over op je telefoon ;)

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 26-06-2007 14:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verstekbakker
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 24 juni 2007 @ 15:45:
[...]

Welke versie gebruik je dan, want ik heb hier de keuze uit 4 mogelijkheden (IR/Bluetooth/Serieel/USB) Alles wertk gewoon...
De laatste van de site van Nokia. En ik krijg maar 2 keuzes, kabel en IR. Dat had ik de vorige keer ook, tot op een gegeven moment uit het niets de BT mogelijkheid erbij stond.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verstekbakker schreef op dinsdag 26 juni 2007 @ 14:23:
[...]

De laatste van de site van Nokia. En ik krijg maar 2 keuzes, kabel en IR. Dat had ik de vorige keer ook, tot op een gegeven moment uit het niets de BT mogelijkheid erbij stond.
Vreemd...

Ik gebruik nog de oude versie 6.82 en nog wat... ;) , vier optie's.

Werkt Bluetooth verder wel goed met je PC?

Op de Nokia site staat overigens ook onderstaande (ook voor de nieuwe versie)
Verbindingsmethoden: USB-kabel, infrarood of Bluetooth

Heb je hem al opnieuw geïnstalleerd?
Wel eerst goed weghalen, met de PC Suite Cleaner!

http://nds1.nokia.com/fil..._PC_Suite_Cleaner_3_5.exe

[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 26-06-2007 14:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verstekbakker
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 26 juni 2007 @ 14:31:
[...]

Vreemd...

Ik gebruik nog de oude versie 6.82 en nog wat... ;) , vier optie's.
Maar de nieuwe had dat ook bij mij op een andere (test) PC.

Bluetooth werkt verder wel met je PC?

Heb je hem al opnieuw geïnstalleerd? (wel eerst goed weghalen, ook register troep!)
Heb ik gedaan, alles leeggemaakt. Eerder deed het het dus wel, nu ineens niet meer. Na het ompluggen van een usb kabel moest alles weer opnieuw geinstalleerd worden.

Gare zooi altijd die BT.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verstekbakker schreef op dinsdag 26 juni 2007 @ 14:35:
[...]

Heb ik gedaan, alles leeggemaakt. Eerder deed het het dus wel, nu ineens niet meer. Na het ompluggen van een usb kabel moest alles weer opnieuw geinstalleerd worden.

Gare zooi altijd die BT.
Nooit geen problemen met Bluetooth, gebruik je een speciale Bluetooth adapater of zo? Of zit hij ingebakken in je notebook ?

Ziet Windows wel je bluetooth adapter?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maite
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 07:19
ik weet niet of het met de nieuwere versie van PC suite nog altijd zo is maar eerder moest je altijd eerst de bluetooth software installeren en daarna pas PC Suite. Misschien dat dit het probleem is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnsconcE
De nieuwste firmware geeft ook dtmf tonen wanneer je toetsen indrukt, volgens mij was dit met eerdere versies niet zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hebben jullie dat ook...

Het betreft de nieuwe firmware v5

Video Instellingen / Videokwaliteit

Als je de keuze v/d Videokwaliteit veranderd dan duurt het (te) lag voordat de keuze reageert!
Bijvoorbeeld je gaat 1 optie naar boven en dan lang wachten voordat je weer naar beneden kunt.

Maar soms doet hij het snel (normaal), vreemd...

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 26-06-2007 19:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• repsaj
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 14-08 15:18
Klopt het dat ik die std Navigator software van Nokia (van de Youtube filmpjes), niet kan vinden op mijn N80i?

x

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnsconcE
Ik zat net in het forum van n95 te spitten waar ik hetvolgende tegenkwam:
warezboy schreef op woensdag 06 juni 2007 @ 09:53:
Wisten jullie ook dat als je bij het intoetsen van een nr, 3 * achterelkaar op # toetst, een 'P' krijgt? Die P staat voor 'pauze' dacht ik, vind het een erg handig optie. Bijvoorbeeld als je vaak de klantenservice belt en je weet vantevoren welke toetscombinaties je moet drukken nadat je alle opties heb geluisterd, kan je de P wel mooi gebruiken.

Zo heb ik bijvoorbeeld voor Orange rekening info het volgende nr opgeslagen in mijn tel. boek: 747p1p1p1234#
1234 is de pincode die ook ingetoetst moet worden tijdens het gesprek.(1234 is niet mijn pincode:))

Dus nu hoef ik maar 1x te bellen om direct mijn rek.infor te kunnen opvragen, en moet ik niet meer handmatig tijdens het gesprek toetsen indrukken.
Ik heb het nog niet getest maar het lijkt me enorm handig!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wars
EnsconcE schreef op dinsdag 26 juni 2007 @ 21:30:
Ik zat net in het forum van n95 te spitten waar ik hetvolgende tegenkwam:

[...]

Ik heb het nog niet getest maar het lijkt me enorm handig!
Dit werkt inderdaad! wist ik ook niet. Is wel handig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Q
Verwijderd schreef op dinsdag 26 juni 2007 @ 12:06:
[...]
Zo te zien staat alles goed (mits je natuurlijk geen typefouten heb gemaakt op je mobieltje), dus...

Weet je zeker dat je bent uitgelogd op de site! of in het desktop programma! van VOIPBuster.
Je kan maar een keer ingelogd zijn!

Je hebt het over je inlognaam (dennismetachternaam) misschien teveel karakters?
Misschien dat de SIP funktie van de N80(IE) niet zoveel karakters heeft gereserveerd voor de inlognaam en/of password.

Dus heb je al een nieuw account aangemaakt... zonder je twee underscores (_) maakte dat nog wat uit?
En neem dan een beetje korte inlognaam & password ;) om mee te testen (mijn inlognaam bestaat uit vier kleine letters!)

Sterkte ;)
Heb het letterlijk overgetypt van mijn telefoon. Daarbij weet ik zeker dat ik geen website / voipbuster open heb staan, heb het namelijk ook geprobeerd toen de laptop afstond.

dennismetachternaam is natuurlijk niet letterlijk mijn username maar spreid deze liever niet openbaar op forums. Het nieuwe account gaf hetzelfde probleem. Deze was aanzienlijk korter en zonder onderstreepjes. 8 karakters moet geen probleem zijn lijkt me, dan hadden er wellicht meer mensen last van gehad! (mijn vorige was 19 letters)..

Heb gisteren mijn telefoon nogmaals een hardreset gegeven en het geprobeerd zonder dat er maar een enkel programma geïnstalleerd was (niet 1 in de app. manager).. Maar zonder succes..

Het is jammer dat ik niemand uit de buurt ken met een N80(ie) waar ik het even op kan proberen met dezelfde gebruikersnaam / wachtwoord.

Toch bedankt voor jullie hulp jongens! Als iemand toevallig nog een idee heeft..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• repsaj
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 14-08 15:18
Hoe werkt Google Maps op de N80 ? Met GPRS, Wap of Wifi?

[ Voor 10% gewijzigd door repsaj op 27-06-2007 01:58 ]

x

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mischadbs
Verwijderd schreef op maandag 25 juni 2007 @ 11:16:
[...]

OK, bedankt voor de info...
Laatste vraagje:
Kan je ook die oortjes loskoppelen, zodat ik andere kan gebruiken en toch gebruik kan blijven maken het mooie display enz.
Nope..

E6850@3.40GHz(Asus Silent Knight), Gigabyte P35C-DS3R, 2x 1GB Crucial Balistics PC5300@667Mhz, 8800GTX 768MB DDR3, SyncMaster 226BW 22",Zalman ZM600-HP, SAMSUNG HD501LJ, Seagate ST360021 A, NZXT Nemesis Elite Case

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mischadbs
mischadbs schreef op vrijdag 22 juni 2007 @ 13:38:
[...]

Ik heb ze al erg vaak gemaild hierover! Bijna een jaar geleden zeiden ze dat er aan gewerkt werd..

11-08-06

Hello,

About a week ago I bought a Nokia N80 with the S60 3rd operating system and IR.
Now I was looking for software on your page.
When I saw IRremote I really wanted it, but I can't install it on my N80 phone.
It says it's not supported..
Now I was wondering if a newer version, in the future, will support the Nokia N-series.

Kind Regards,
Mischa Verhaard

Dear Sir/Madam

We are still working to make all of our applications compatible with 3rd edition. At this moment I can not give you exact date of release new versions.

Best regards,
Blazej Czachor

Technical Support
Psiloc Mobile Solutions
Phone: +48-22-5743333
Web: http://Psiloc.com
Email: mailto:support@Psiloc.com

Mischien als iedereen nou massaal gaat mailen over dat je IRremote op je N80 wilt dat ze mischien wat opschieten voordat ik alweer een ander toestel heb..
Hello

Thank you for your inquiry.

Developement of this application for phones using Symbian 3rd S60 operating system has been delayed due to some problems with handling IR signal. At this moment it's really impossible to tell when the application will be released.

We hope our assist was helpful. Please do not hesitate to contact us if you require further support with Psiloc applications.

Best regards
Aleksander Korszun
Psiloc Technical Support Team

Phone: +48 22 5743333
Direct: +48 22 5743335
Email: support@psiloc.com
Web: http://shop.psiloc.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jaspur schreef op woensdag 27 juni 2007 @ 01:32:
Hoe werkt Google Maps op de N80 ? Met GPRS, Wap of Wifi?
Je kan gewoon een ZELF een verbindingspunt kiezen afhankelijk v/d mogelijkheden op je telefoon.

Ik werk ermee met WiFi en waar geen WiFi is neem ik GPRS.

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 27-06-2007 09:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verstekbakker schreef op dinsdag 26 juni 2007 @ 14:23:
[...]

Ik heb nu ook de niewste PC Suite geïnstalleerd, geen problemen ondervonden onder XP!
Alle verbindingsmogelijkheden aanwezig en werkend !!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

EnsconcE schreef op maandag 25 juni 2007 @ 23:00:
Voor diegenen die applicaties of thema's installeren die een "expired certificate" hebben:
De manier waarop je rotate me signed maakt, helpt ook om verlopen certificaten weer geldig te maken :).
Voor de tweakers geen probleem, maar voor de beginner/leek misschien ingewikkeld, die weten niet eens wat signen is en/of wat een certificaat is ;)

Maar voor installeren:
Zet gewoon datum eventjes terug en vervolgens installeren en daarna de datum weer goed zetten.
Werkt wat gemakkelijker!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HyperTrophy
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
gespot op marktplaats 'nieuwe n80'

ff gecorrespondeerd...

Bovenin staat het nieuwste bericht.

Dear customer ,
1.We will start the shipping through TNT.
2.TNT will inspect the pack , and the items will remain in the TNT custody.
3.TNT will contact you to send the money to them with a simple Reply e-mail, into one of their agent.
4.After you will send the money to them ,they will send you the pack.
5.You will have 5 days to inspect the pack and confirm to TNT that is ok.
6.TNT will send me the money once they will receive your confirmation.
If you agree please send me your full name and address ;
First Name :
Last Name :
Address :
City :
ZipCode :
Country :
Final Order :
Thanks for your time!

--------------------------------------------------------------------------------
From: hypertrophy
To: nokia_sell_ph@hotmail.com
Subject: RE: 1 Nokia N95 edition. Nieuw in doos.
Date: Tue, 26 Jun 2007 00:21:50 +0200

Ik ben wel geinteresseerd in de n80. kunnen we ergens afspreken om de koop te doen?

gr.

--------------------------------------------------------------------------------
From: nokia_sell_ph@hotmail.com
To: hypertrophy
Date: Mon, 25 Jun 2007 16:52:07 +0200

De prijs voor 1 telefoon is 200eur. De telefoon is gloednieuw, internationality garantie 2 jaar, alle accesories. Zij hebben meer talen (Spaans, Nederlands, Chinees, Frans, Engels).Vertel me of bent u interessant zo kan ik u de next stap vertellen.
Gr.

To: nimicdelok@googlemail.com
Subject: RE: Reactie op uw advertentie: Nokia N95 edition. Nieuw in doos.
Date: Mon, 25 Jun 2007 16:01:50 +0200

wat kost een n95?
of een n93
of een n80?

gr.

Date: Mon, 25 Jun 2007 15:38:04 +0300
From: nimicdelok@googlemail.com
Subject: Re: Reactie op uw advertentie: Nokia N95 edition. Nieuw in doos.

Hello de Verkoper, me hoeveel telefoons u vertelt willen kopen? En welk model me hoeveel telefoons u vertelt willen kopen En ik zal u de beste prijs voor de telefoons geven.
Gr.

weird of niet?

prijs geldt overigens ook voor de n95 of de n93. gewoon 200 euro :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rclahsen
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 24-09 08:10
HyperTrophy: gezien het slechte Nederlands in de mail heb ik een beter advies: ga naar het casino, zet € 200 op rood. Hopelijk is het rood en dan heb je € 400. Daarna ga je naar www.2call.nl of een andere webwinkel en dan bestel je de telefoon.

Ik denk dat het een scam is en ik zou niet heel graag zo'n telefoon willen bestellen.

[ Voor 37% gewijzigd door rclahsen op 27-06-2007 10:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HyperTrophy
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
wat is uberhaubt de haalbaarheid van zo'n actie?

niet dat ik het doe btw!!!!

als ik heb pakketje open, kan ik het dan nog terug sturen? of geldt tnt puur als tussenpersoon en niet als handelaar daarin?

mss zit er wel een tussenpersoon van die gast bij tnt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

HyperTrophy schreef op woensdag 27 juni 2007 @ 10:15:
gespot op marktplaats 'nieuwe n80'

ff gecorrespondeerd...

Bovenin staat het nieuwste bericht.

Dear customer ,
1.We will start the shipping through TNT.
3.TNT will contact you to send the money to them with a simple Reply e-mail, into one of their agent.
4.After you will send the money to them ,they will send you the pack.
6.TNT will send me the money once they will receive your confirmation.
If you agree please send me your full name and address ;
First Name :
Last Name :
Address :
City :
ZipCode :
Country :
Final Order :
Thanks for your time!

To: nokia_sell_ph@hotmail.com
Date: Tue, 26 Jun 2007 00:21:50 +0200

Ik ben wel geinteresseerd in de n80. kunnen we ergens afspreken om de koop te doen?

gr.

From: nokia_sell_ph@hotmail.com
Date: Mon, 25 Jun 2007 16:52:07 +0200

De prijs voor 1 telefoon is 200eur. De telefoon is gloednieuw, internationality garantie 2 jaar, alle accesories. Zij hebben meer talen (Spaans, Nederlands, Chinees, Frans, Engels).Vertel me of bent u interessant zo kan ik u de next stap vertellen.
Gr.

To: nimicdelok@googlemail.com
Subject: RE: Reactie op uw advertentie: Nokia N95 edition. Nieuw in doos.
Date: Mon, 25 Jun 2007 16:01:50 +0200

wat kost een n95?
of een n93
of een n80?

gr.

Date: Mon, 25 Jun 2007 15:38:04 +0300
From: nimicdelok@googlemail.com
Subject: Re: Reactie op uw advertentie: Nokia N95 edition. Nieuw in doos.

Hello de Verkoper, me hoeveel telefoons u vertelt willen kopen? En welk model me hoeveel telefoons u vertelt willen kopen En ik zal u de beste prijs voor de telefoons geven.
Gr.

weird of niet?

prijs geldt overigens ook voor de n95 of de n93. gewoon 200 euro :S
Hoezo weird?
Heb jij wel eens een TNT-er met een Nigeriaans accent gezien :*)
Ik dacht dat ze die mafkezen hadden opgepakt ;) lopen er zeker nog een paar los...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Perzikvrucht
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 08:48
Ik las dit ook al maar dan van een N95. Het is zeker weten een scam.
In mijn geval(zelfde persoon) praatte die over DHL. Als je dan vroeg naar de site gaf die je www.DHL-press.com.
Deze hebben ze helemaal gekopieerd van de officiele www.dhl.com.
Bij mij zeiden ze ook: Als je er niet tevreden mee bent, kan je het terug sturen. Ik mailde toen DHL press(wist toen nog niet dat ie nep was) en zij zeiden, natuurlijk, ja dit kan.

Daarna kwam ik erachter dat het nep was en vroeg ik het een keer aan DHL, zij zeiden dat dit niet kon. Ze wisten trouwens ook van de DHL-press site af, ik denk dat die daarom nu ook offline is(misschien dat hij hem daarom niet meer gebruikt?).

Vraag anders even naar de TNT site, misschien geeft ie je weer een wannabe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

HyperTrophy schreef op woensdag 27 juni 2007 @ 10:26:

als ik heb pakketje open, kan ik het dan nog terug sturen? of geldt tnt puur als tussenpersoon en niet als handelaar daarin?

De Nigeriaanse TNT <> Echte TNT 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnsconcE
HyperTrophy schreef op woensdag 27 juni 2007 @ 10:26:

Check dit:
Ik geloof niet dat TNT een pakketje open mag(!) maken, dit is alleen toegestaan wanneer een adres onleesbaar of wanneer er helemaal geen geadresseerde op staat. Daarnaast:
Je mag aan de deur beslissen of je een pakket neemt, bekijken wat erin zit mag alleen na ondertekening van ontvangst. Je hebt ongeveer 5 minuten om te beslissen of je een pakket in ontvangst neemt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

EnsconcE schreef op woensdag 27 juni 2007 @ 11:53:
[...]

Check dit:

[...]

Ik geloof niet dat TNT een pakketje open mag(!) maken, dit is alleen toegestaan wanneer een adres onleesbaar of wanneer er helemaal geen geadresseerde op staat. Daarnaast:

[...]

Je mag aan de deur beslissen of je een pakket neemt, bekijken wat erin zit mag alleen na ondertekening van ontvangst. Je hebt ongeveer 5 minuten om te beslissen of je een pakket in ontvangst neemt.
Dames en Heren,

Laten we ophouden met deze onzin, het zijn gewoon oplichters da's nu wel duidelijk. :O

Heeft allemaal niks met de N80 te maken... alleen maar met zakkenvullen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waarom denk je hier uberhaupt nog over na. Iedere bokito kan toch bedenken dat een gloednieuwe N80 voor 200 euro nep is, zeker als je mailtjes krijgt die zo slecht geschreven zijn en ze het hebben over "hoeveel toestellen wil je hebben"
Beetje zelf denken mag ook wel hoor :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Misschien een gekke vraag; wanneer ik met de standaard browser naar GooGle ga en als toegangspunt internet kies dan is de data verbruik 5 kb maar met wap als toegangspunt ( mobileportal ) is het verbruik 20 kb ( 2 voor het verzenden en 18 kb voor onvangst ). Betekent dit dat je altijd beter internet als toegangspunt kan nemen i.pv. wap ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 27 juni 2007 @ 13:34:
Misschien een gekke vraag; wanneer ik met de standaard browser naar GooGle ga en als toegangspunt internet kies dan is de data verbruik 5 kb maar met wap als toegangspunt ( mobileportal ) is het verbruik 20 kb ( 2 voor het verzenden en 18 kb voor onvangst ). Betekent dit dat je altijd beter internet als toegangspunt kan nemen i.pv. wap ?
Gebruik gewoon Internet en geen WAP!!!

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 27-06-2007 15:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EWK
  • Niet online

EWK

Verwijderd schreef op woensdag 27 juni 2007 @ 14:19:
[...]

Gebruik gewoon Internet en geen WAP!!!
Je bedoelt vast WIFI :*)

Hoi!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bijna... ik bedoelde eigenlijk Internet via GPRS of internet via WiFi ;) In iedergeval geen WAP!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mensen,

Nog interesse in Trend Micro Mobile Security, ziet er profesiioneel uit met veel mogelijkheden.

Het is een Anti-Virus & FireWall, ook voor de N80 !!!

Kan je hier gratis downloaden (is een vergevorderde bèta, maar dat mag de pret niet drukken):

Trend Micro Mobile Security
http://www.trendmicro.com/download/product.asp?productid=54

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jaspur schreef op dinsdag 26 juni 2007 @ 21:08:
Klopt het dat ik die std Navigator software van Nokia (van de Youtube filmpjes), niet kan vinden op mijn N80i?
Dat klopt, is verborgen. Je kan het wel benaderen met het programma Taskmanager van Epocware en dan bij instellingen/optie's verborgen app's weergeven.

Suc6.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mr_Q schreef op dinsdag 26 juni 2007 @ 23:13:
[...]

Heb het letterlijk overgetypt van mijn telefoon. Daarbij weet ik zeker dat ik geen website / voipbuster open heb staan, heb het namelijk ook geprobeerd toen de laptop afstond.

dennismetachternaam is natuurlijk niet letterlijk mijn username maar spreid deze liever niet openbaar op forums. Het nieuwe account gaf hetzelfde probleem. Deze was aanzienlijk korter en zonder onderstreepjes. 8 karakters moet geen probleem zijn lijkt me, dan hadden er wellicht meer mensen last van gehad! (mijn vorige was 19 letters)..

Heb gisteren mijn telefoon nogmaals een hardreset gegeven en het geprobeerd zonder dat er maar een enkel programma geïnstalleerd was (niet 1 in de app. manager).. Maar zonder succes..

Het is jammer dat ik niemand uit de buurt ken met een N80(ie) waar ik het even op kan proberen met dezelfde gebruikersnaam / wachtwoord.

Toch bedankt voor jullie hulp jongens! Als iemand toevallig nog een idee heeft..
Ik woon in R'dam (oost) als je in de buurt bent geef je maar een gil, dan kan je het even testen. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gram501
nog positieve punten t.o.v. de nieuwe firmware?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

gram501 schreef op woensdag 27 juni 2007 @ 20:58:
nog positieve punten t.o.v. de nieuwe firmware?
Positieve punten:
- Beter geheugenbeheer (voordeel bij surfen);
- MultiMedia Knopje (2sec ingedrukthouden) is weer in te stellen;
- Gallery werkt sneller;

Iemand nog meer ?

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 27-06-2007 21:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weten jullie trouwens iets voor het iets schuivende batterijklepje?
Pagina: 1 2 ... 11 Laatste