![]() | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Welkom in het Nokia N80 topic! Deel 6 alweer De N80 is een van de beste telefoons die Nokia op dit moment te bieden heeft. In het rijtje van de N-Series doet hij zijn naam zeker eer aan! Met zijn 3.0 Megapixel camera en Wifi en Symbian OS, is het een veelzijdig toestel. Het is een echte alles kunner die voor zowel de zakelijke markt, als de normale consumenten markt bedoelt is. Met een prijs van nu ongeveer 315 euro is deze telefoon goed te betalen en vooral met deze specs is het een koopje! Vorige delen Nokia N80 Het Nokia N80 Topic Deel 2 Het Nokia N80 Topic Deel 3 Het Nokia N80 Topic Deel 4 Het Nokia N80 Topic Deel 5 Het Nokia N80 Topic Deel 6 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Inleiding Specificaties Mini-FAQ Software Reviews Foto`s Handige Links Disclaimer First Post | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| Let Op! Het kan zo zijn dat na een firmware flash bij een nokia service point je telefoon vastloopt. Ze zullen dit ter plekke proberen op te lossen. Mocht dat niet lukken dan zullen ze het toestel opsturen. Ook kan het vastlopen de oorzaak zijn van het zelf flashen van de firmware. Het is dan ook sommige Nokia gebruikers gelukt om gekraakte software op hun PC te installeren waarmee ze zelf hun Nokia kunnen flashen. Natuurlijk kunnen wij daarover hier op GoT niet discusiëren omdat dit in strijd is met bepaalde rechten, wetten en natuurlijk ook de regels hier op GoT. Je verliest er ook je garantie mee en je loopt ook het risico dat de telefoon het helemaal niet meer gaat doen. Kijk hier dan ook mee uit! Ja, dat klopt. Om precies te zien serie 60. Voor de genen die niet weten wat symbian inhoud: Symbian is Nokia`s eingen onwtikkelde software voor de telefoon. Je kan er programma`s op installeren zoals navigatie en nog andere handige tools. Symbian kan je zien als je besturing` s systeem van je computer, de N80 loopt hier dus ook op. Op het internet zijn er genoeg programma`s te vinden die je erop kan installeren. Hier kan je veel software vinden voor je Nokia N80. En in deze pdf staat meer info over Symbian S60 3 Edition. En hier kan je ook veel info vinden: Het Symbian S60 3rd Edition Discussie Topic Deze telefoon is inmiddels beperkt leverbaar. Ja, dit kan sinds kort! Zie hier de update site Neem even een kijkje in de volgende post: mindcrash in "Het Nokia N80 Topic Deel 4" De user mindcrash heeft een workaround gemaakt voor een mogelijk probleem dat kan voorkomen bij het updaten van je telefoon! Vooralsnog is er alleen Route66 beschikbaar voor de N80. Dit bedrijf heeft net een nieuwe versie van Mobile 7 uitgebracht die met Symbian S60 3rd Edition overweg kan. Vanaf versie 4 van de firmware, zijn er geen problemen meet met Route 66. Echter kunnen voorgaande versies nog wel problemen opleveren TomTom Mobile 6 is inmiddels ook beschikbaar voor de N80 en die doet het dan ook perfect. Meer info kan je daar over hier vinden: Het TomTom Navigator 6 Topic Dat kan inderdaad. Omdat het toestel net nieuw is en er veel vraag naar is, is het voor de distribeteurs moeilijk om aan het toestel te komen. Hou dan ook rekening met een wacht tijd van ongeveer 4 weken. De een kan wat langer duren, de ander misschien zelf korter. Het heeft verder weinig zin om hier over te gaan discussieren aangezien het algemeen bekend is dat het moeilijk is om aan deze telefoon te komen! Er is geen echt duidelijk wezelijk verschil tussen de 2. Het enige verschil is dat er een extra software pakket mee wordt geleverd van Yahoo. Hier zit messenger in en nog andere applicaties. Dit sofware pakket zal ook voor de normale n80`ers beschikbaar komen. De user A3-D heeft dit even in een overzicht gezet zodat het makkelijk in te stellen is. Je kunt het hier vinden Funk-E ook bedankt! Nope, de user Killkees heeft hier iets op gevonden. Kijk hier hoe het wel moet.
Je Firmware versie kan je bekijken door de volgende code in je telefoon te drukken: *#0000# Hier kan je de N80 zelf updaten. Mocht je problemen hebben met het updaten, kijk dan hier. De applicaties waarvan nu bekend is dat ze op de N80 draaien zijn: • Handy Clock • Handy Weather • Handy Safe • Handy Zip • F-Secure Mobile antivirus • Opera Browser • Extended Recorder • Hotspot Finder • Wireless Presenter • ShoutCast Engine 3.0 Is benodigd voor de internet radio client (ideaal als je bijvoorbeeld T-Mobile PIT hebt) • Internet Radio Client Series 60 3rd edition • System Explorer • Agile Messenger 3 • CoreMP4 codec voor Smartmovie • XviD Codec voor Smartmovie • SmartMovie 3.21 Dit rijtje is tot stand gekomen door: martincm Meer Software, met uitleg, kan je vinden bij het kopje `software` Ik zete ze even in een overzicht voor je met de betekenis er van: • *#7370# geeft een harde reset • *#0000# geeft de software versie • *#06# imeinummer • *#2820# geeft het Bluetooth MAC adres • *#62209526# geeft het WLAN MAC adres • *#92702689# geeft een timer weer voor gesprekken. • Nokia N80 – beschikbare kleuren: Smooth stainless, Pearl black • Nokia Reislader (AC-4) • Nokia Laderadapter (CA-44) • Nokia Batterij (BL-5B) • Nokia Stereo Hoofdtelefoon (HS-23) • Nokia Datakabel (CA-53) • Polsriem • 128 MB miniSD-geheugenkaart • Nokia Audio Adapter (AD-15) Mis je iets in deze FAQ? Mail het me dan, of post het in dit topic | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Er is nu ook een nieuwe topic over symbian software. Voortaan kan je daar software zoeken en plaatsen:
ImToo DVD To 3GP![]() Trial
ImToo DVD To MP4![]() Trial
Nokia PC Suite Versie 6.81![]() Freeware
Nokia Symbian OS Theme Creator![]() Freeware
Agile Messenger![]() Trial
Windows Live Messenger![]() Trial
Route 66![]() Payware
TomTom Navigator 6![]() Payware
Wifi Snifer![]() Trial
Super Movie Convertor![]() Freeware
Bemused Music Player![]() Feeware
SimpelCenter![]() Feeware
Ik zal proberen dit zo up 2 date als mogelijk te houden. Zo kan iedereen de nieuwste software gebruiken. | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Review van Mobile ReviewZodra deze telefoon uit is, en iemand van GOT zelf een review van deze telefoon maakt als eerste. Heeft hij de eer om zijn review in de ts te zien | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
De Zwarte en Zilvere versie: ![]() Ingeschoven: ![]() Uitgeschoven: ![]() Meer volgt nog | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
General Info Nokia N-Series Site Nederlandse Handleiding Engelse HandleidingPricewatch PricewatchAccesoires Headset Carkit Data-Kabel Een pen die onthoudt wat je schrijft Remote Camera Voeding/Batterij 128mb Sandisk Mini-SD 256mb Sandisk Mini-SD 512mb Sandisk Mini-SD 1gb Sandisk Mini-SD Brando screenprotector voor je N80 Cristal Case voor de N80Handige Sites Veel aps voor je N80. Aanrader!! PodCasting prog voor je N80 Sites om videoclips te downloaden voor je N80: Site 1 Site 2Instellingen De instellingen van de providers voor de N80 Instellingen voor de N80, zoals e-mail en streamingHandige GOT topics Het bluetooth ervaringen en problemen topic Handige link om te kijken wat er mis kan zijn met je telefoon Het Symbian S60 3rd Edition Discussie Topic | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
![]() |
Het Nokia N80 Topic | Deel 7
Gerelateerde producten
Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 38 39 40 41 last
Reageer Nieuw TopicLees AUB eerst de First Post door voordat je begint met posten in dit topic.
Dit om vervelende opmerkingen te voorkomen!
Tip: Als je dit gehele topic in een keer achter elkaar wilt kunnen lezen, voeg dan ?limit=999 (Zie deze url) toe aan je adres balk. Zonder de /1
Dit om vervelende opmerkingen te voorkomen!
Tip: Als je dit gehele topic in een keer achter elkaar wilt kunnen lezen, voeg dan ?limit=999 (Zie deze url) toe aan je adres balk. Zonder de /1
Gereserveerd voor updates en mededelingen
Updates TS:
• 17/06/2007 Nieuw deel
Planning voor de TS:
Mededelingen
• Gathering of Tweakers is géén helpdesk waar je al je huis-, tuin-, en keukenprobleempjes kwijt kunt, maar een forum voor en door de serieuze hobbyist. We verwachten dat je zelf moeite doet voordat je bij ons aanklopt en dat je respect toont voor de andere gebruikers en het forum. Doe dus zelf research en laat duidelijk merken dat je dat gedaan hebt. Lijkt dat je niets, dan is gathering of tweakers wellicht niet het juiste forum voor jou. Fora waar je wellicht wel terecht kunt zijn www.beginnersweb.nl of andere computerfora.
• Wat we duidelijk niet op prijs stellen: Waar vind/koop/huur/whatever ik [iets] vragen. Tweakers.net Vraag en Aanbod, de pricewatch, De Gouden Gids en andere sites zijn daarvoor. Discuseren over abonementen hoort in dít forum dus niet thuis.
• Als je een probleem hebt, is het de bedoeling dat je pas je vraag / probleem naar voren brengt op het moment dat je er zelf niet meer uit komt maar het wel eerst zelf geprobeerd hebt. Kijk altijd eerst of jouw vraag niet in de startpost is beantwoord. Als dat niet het geval is; zoek met de Search of het probleem / je vraag niet eerder gepost is. Als een vraag al gesteld is, of hij is makkelijk zelf op te lossen of te vinden, dan is het niet de bedoeling dat deze hier gepost wordt.
• We hebben ook liever niet in dit topic dat je met `breezer` taal gaat rondslingeren. Niet alleen komt die onduidelijk over, maar het werkt ook veel ergenis op bij mede tweakers. Hierdoor zou je een antwoord uit kunnen lokken die niet gepast zou zijn in de topic. Let hier aub op.
• Opmerkingen zoals: `ik heb nu deze telefoon maar ik zit nu aan de TyNT te denken, of ik heb net de Vario 1 gekocht, kan ik niet beter op de Vario 2 wachten?` zijn in dit topic niet gewenst aangezien de andere gebruikers weinig aan deze opmerkingen hebben. Ook is deze vraag sugestief en niet onderbouwt zodat er geen discussie uit kan voort vloeien. Over dit soort vragen kan je alleen zelf een mening vormen, en daar kunnen we dan ook niet bij helpen!
Ik ben geen moderator en ik probeer me ook niet zo te gedragen, zie dit dan ook vooral niet als een waarschuwing. Dit is puur en alleen een verzoek zodat hopelijk iedereen dit topic met plezier kan volgen en zodat alles overzichtelijk blijft.
Om Eggy maar even te quoten..
DaannO wijzigde dit bericht 17-06-2007 10:52 (99%)
Mededeling:
Zoooo, we zijn alweer in deel 7 beland en binnen 4 maanden hebben we weer het topic vol gegooid
Het vorige deel ging alles eigenlijk heel soepel en was er een leuke discussie ontstaat over de N80 en alle bijzaken. Laten we met ze allen ervoor zorgen dat dat dit deel ook zo gaat want daar hebben mensen alleen maar plezier van.
Ow, en sinds gisteren heeft PSGG ook een eigen IRC kanaal, je kan hier mee lullen.
Veel plezier in Deel 7
DaannO wijzigde dit bericht 17-06-2007 10:55 (98%)
Reg. datum: 11 januari 2007
De OP is niet helemaal up to date, ?
:
Heb de telefoon 3 weken geleden besteld, maar hij is nog steeds niet binnen
Dat kan inderdaad. Omdat het toestel net nieuw is en er veel vraag naar is, is het voor de distribeteurs moeilijk om aan het toestel te komen. Hou dan ook rekening met een wacht tijd van ongeveer 4 weken. De een kan wat langer duren, de ander misschien zelf korter.
Het heeft verder weinig zin om hier over te gaan discussieren aangezien het algemeen bekend is dat het moeilijk is om aan deze telefoon te komen!
volgens mij is deze zeer goed leverbaar
Heb de telefoon 3 weken geleden besteld, maar hij is nog steeds niet binnen
Dat kan inderdaad. Omdat het toestel net nieuw is en er veel vraag naar is, is het voor de distribeteurs moeilijk om aan het toestel te komen. Hou dan ook rekening met een wacht tijd van ongeveer 4 weken. De een kan wat langer duren, de ander misschien zelf korter.
Het heeft verder weinig zin om hier over te gaan discussieren aangezien het algemeen bekend is dat het moeilijk is om aan deze telefoon te komen!
volgens mij is deze zeer goed leverbaar
Hoorde gister van iemand dat de N80 niet meer geleverd wordt, maar dat lijkt mij eigenlijk onzin...quote:
Op de site van Nokia staat bij de Nokia N80 een barcodereader programma. Heeft iemand deze al aan de praat gekregen? Als ik hem download met de telefoon zegt hij installatie niet ondersteund. Vervolgens kapt hij het af.
Het programma staat op deze pagina, waar je terecht komt als je naar de N80 support gaat.
Het programma staat op deze pagina, waar je terecht komt als je naar de N80 support gaat.
Ja ik heb hem werkend, maar deze werkt alleen met een barcode die groot is en een groot contrast heeft.quote:NoepZor schreef op zondag 17 juni 2007 @ 14:12:
Op de site van Nokia staat bij de Nokia N80 een barcodereader programma. Heeft iemand deze al aan de praat gekregen? Als ik hem download met de telefoon zegt hij installatie niet ondersteund. Vervolgens kapt hij het af.
De versie waarna jij verwijst heb ik hier probleemloos kunnen installeren.
EnsconcE wijzigde dit bericht 17-06-2007 14:26 (6%)
Waar het oordelen begint, stopt het waarnemen.
Reg. datum: 24 april 2007
Kon hem op de mijne gewoon installeren (lange tijd terug) maar wat een flut programma, bespaar je de moeite...quote:NoepZor schreef op zondag 17 juni 2007 @ 14:12:
Had begrepen dat je 't knopje v/d lens op macro moest zetten.
En de barcode tussen de rode streepjes moet (proberen) te krijgen en dan heel erg goed je camera stil houden.
Heb het lange tijd geprobeerd, maar lukte totaal niet om een barcode te scannen.
Ik vind het gewoon een gigantisch flut-programma, moeten ze nog maar eens opnieuw ontwikkelen... want zo heb je er geen zak aan!
Pure tijdverspilling !
tvp.
Arguing on the Internet is like running in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded.
klopt wel, de n80 internet edition daarentegen wordt nog volop geleverdquote:Dandelion schreef op zondag 17 juni 2007 @ 12:59:
[...]
Hoorde gister van iemand dat de N80 niet meer geleverd wordt, maar dat lijkt mij eigenlijk onzin...
Reg. datum: 11 juli 2001
Reg. datum: 11 juli 2001
Ik heb hem net geinstalleerd, en het werkt!
Getest op:
- een blikje cola
- een pakje sigaretten
- een fles azijn
Getest op:
- een blikje cola
- een pakje sigaretten
- een fles azijn
Wat krijg je voor response dan? Uit die barcodes?
iPhone 3G v2.2 8GB black // iPod Classic 80GB Black //
productcode en land van waar het geproduceert wordt, bij dat proggie dat ik tenminste (is een andere),quote:Koekiee schreef op zondag 17 juni 2007 @ 15:56:
Wat krijg je voor response dan? Uit die barcodes?
Reg. datum: 17 juni 2007
Reg. datum: 17 juni 2007
Hoi ik ben net nieuw hier en heb al 8maanden een n80 en bevalt me prima.
Ik was net aan het rond surfen op internet en kwam dit tegen
youtube voor mobile telefoons.
http://m.youtube.com
werkt perfect
Ik was net aan het rond surfen op internet en kwam dit tegen
youtube voor mobile telefoons.
http://m.youtube.com
werkt perfect
geinigquote:vandevorst schreef op zondag 17 juni 2007 @ 16:03:
[...]
productcode en land van waar het geproduceert wordt, bij dat proggie dat ik tenminste (is een andere),
Arguing on the Internet is like running in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded.
nee, logisch toch? aangezien dat per winkel bepaalt wordtquote:
weet ik wel, maar je hebt dus niet zoveel aan die scanfunctiequote:vandevorst schreef op zondag 17 juni 2007 @ 18:39:
[...]
nee, logisch toch? aangezien dat per winkel bepaalt wordt
Ik een barcode kun je informatie verstoppen, misschien dat je dat kan vinden. Maar aangezien de werking ervan nogal bout is, is het een beetje zinloze app.quote:Repeat schreef op zondag 17 juni 2007 @ 20:01:
[...]
weet ik wel, maar je hebt dus niet zoveel aan die scanfunctie
Waar het oordelen begint, stopt het waarnemen.
Aanvulling op de startpost m.b.t. samenwerking met Mac (geldt voor meerdere Nokia telefoons):
Nokia heeft een overzicht over door iSync ondersteunde telefoons, plugins voor een aantal (nog) niet officieel ondersteunde toestellen, en software om met iPhoto en iTunes samen te werken: http://europe.nokia.com/mac/
Nokia heeft een overzicht over door iSync ondersteunde telefoons, plugins voor een aantal (nog) niet officieel ondersteunde toestellen, en software om met iPhoto en iTunes samen te werken: http://europe.nokia.com/mac/
Hieronder nog wat algemene info die ik wil delen met jullie en eventueel zelf even verder googlen 
Must Have N80(IE) Applicatie's:
[N80(IE) THEMES]
Uitgekeken op je theme, neem eens wat anders.
Gewoon op je SD kaartje installeren...
http://www.onsmartphone.com/themes-for-nokia-n80/
[SpodTronic / radio and podcast player]
Voor iedereen die eens iets anders wil dan de standaard Internet Radio:
http://www.spodtronic.com/en/specialpage.html?pid=3
[TunIN FM]
Luister onderweg op je mobiel naar meer dan 100 radiostations met de Tunin.FM player!
http://www.tunin.fm/
[Irl Vimio TV]
Live TV Streaming op je N80(IE)
http://www.52smart.com/vi...=6887&extra=page%3D73
[TomTom v6.02 & nieuwe Kaarten (6.75.1409)]
http://www.tomtom.com/pro...y.php?ID=2&Language=5
[PoiEdit]
Flitspalen en duizenden andere POI om met je TomTom te synchroniseren!
http://www.poiedit.com
[Resco Photo Viewer]
Gebruik deze maar i.p.v Nokia Gallery.
Instellen alleen op JPG plaatjes viewen zodat je tijdens bekijken niet meteen al de plaatjes-troep ziet van TomTom! maar alleen je eigen foto's/map!
http://www.resco.net/symbian/photoviewer_s60/screenshots.asp
[Mobiola Web Camera]
Nu je N80(IE) als Webcam gebruiken, werkt perfect voor MSN.
Neem de Bluetooth verbinding, zit je niet vast aan je snoertje, dus beetje rondlopen ca. 7 meter...
http://www.warelex.com/products/webcam/
Beeldkwaliteit is vergelijkbaar met een goedkope PC-WebCam.
[Best TaskMan]
Taakbeheer van je Nokia!
http://www.symbiangear.co...?id=100354&noreload=1
(Beperkt bruikbaar voor de nieuwste firmware v4.0707.07, alle optie's werken wel met firmware v4.0632.0.38)
[Best Calc]
Super rekenmachine.
http://www.symbiangear.co...80/produkt.html?id=114978
[Best Full Screen Caller]
Foto/data in schermpje als er gebeld wordt enz.
http://www.symbiangear.co...80/produkt.html?id=112160
[Handy Zip]
Bestandjes uit/inpakken ook submappen!
http://www.allaboutsymbia...tem/Handy_Zip_for_S60.php
[Handy Clock]
Diverse wereldtijden/Eigen MP3 als Alarm: eenmalig/dagelijks/werkdagen/weekend enz./Stopwatch.
http://www.allaboutsymbia...m/Handy_Clock_for_S60.php
[Handy Safe]
Al je privégegevens coderen en synchroniseren met je PC.
http://nokia-n71-software.epocware.com/Handy_Safe.html
[Vito Audio Notes]
Hele gebruikersvriendelijke en zeer gevoelige recorder, dus nu vanaf grote afstand kan je nog geluid opnemen! Alles perfect instelbaar, ook bij een bepaald geluidsnivea pas opnemen enz. Dus de perfecte memorecorder, stopt automatisch als je stem stopt met spreken enz.
Ideaal voor college
http://my-symbian.com/s60...php?fldAuto=275&faq=1
[Turbo MSN]
Messenger software je kan ook bestanden downloaden/uploaden, slechts alleen voor MSN/Hotmail & Ms Live accounts! (Ook buiten Azië te gebruiken
)
http://www.mobileinttech.com
[Shape Services IM+ All-In-One Messenger]
Super Messenger voor : MSN/Hotmail/Live, Yahoo,AIM,iChat,ICQ,Jabber en Google Talk, (Ook buiten Azië te gebruiken
)
Je kan helaas alleen maar bestanden uploaden dus NIET downloaden(ontvangen)
Maar wel leuk weer is dat je audioberichten kan uploaden zodat je contacten een berichtje krijgen met een link met je audiobericht!
http://www.shapeservices....ts/details.php?product=im
[Shape Services VNC+]
Je eigen PC wereldwijd bedienen/overnemen met je N80(IE).
Net of je achter je eigen PC zit! super handig...
Deze installeren op je N80(IE)
http://www.shapeservices....uct=vnc&platform=none
En dit kleine VNC-Server progje even installeren op je PC!,
http://www.realvnc.com/
Let Op: kies voor Encryprion: Prefer On, anders doet ie 't nie.
[LGC JukeBox]
Een v/d beste muziekspelers van dit moment, alles is mogelijk.
Ideaal is de timerfunktie, mocht je in slaap vallen...
http://www.lonelycatgames.com/?app=lcgjukebox
Let Op: Wil je hem zeg maar blijven testen
, zoek/google dan alleen naar v2.12! GÉÉN NIEUWERE NEMEN!!!
[LGC - ProfiMail]
http://www.lonelycatgames.com/?app=profimail
Beste Email programma wat er is, ondersteund heel veel.
Heb hier 4x Orange Accounts & 1 GMail account, perfekt!
, zoek/google dan alleen naar v2.70! GÉÉN NIEUWERE NEMEN!!!
[LCG - XPlore]
Bestandsbrowser voor de mappen/bestanden/C-D-E drive van je Nokia/SDkaart!
http://www.lonelycatgames.com/?app=xplore
[Mobile Weather]
Weersverwachtingen, freeware, maar wel de enigste die je gratis kunt gebuiken.
http://www.allaboutsymbia...ather_S60_3rd_Edition.php
Of je moet Handy Weather kopen ;-(
http://mobile.lockergnome.com/product.asp?id=6055
[RotateMe]
Om je scherm te draaien (landscape mode) en heeft je N80(IE), firmware v4.0707.07, dan kan je dit ook zo instellen dat dit met één druk op de knop gebeurd, ideaal voor tomtom/surfen/games!
http://www.bysamir.fr/rotateme/
[Ultimate Voice Recorder]
Gesprekken opnemen zonder de welbekende BEEP!
http://www.handango.com/P...Id=4&N=7&R=178093
[Mobile GMaps]
Overal je plattegrond bij je.
http://www.mgmaps.com/
[MobiSystems OfficeSuite]
Met de N80(IE) software kan je alleen maar Office documenten bekijken verder niks!
Hiermee kan je ze ook bewerken enz!
http://www.mobisystems.co...mp;pid=24&l=1&i=1
[SmartMovie]
Al je Films overzetten in het juiste formaat voor je N80(IE) ook ondertitels enz.!
http://www.symbiangear.co...N80/produkt.html?id=98492
[VOICEBUSTER]
Beter dan SKYPE!!!
Gratis en/of spotgoedkoop bellen via je eigen N80(IE) middels SIP! welke standaard al op je N80(IE) zit.
Alleen naar vaste nummers in NL en een heleboel andere landen.
Standaard/of om te testen dan kan je max 1 minuut bellen/gesprek.
Maak een x-bedragje over met IDEAL, en je kunt onbeperkt gratis bellen!, zie de site voor info!
Eventuele gemaakte kosten verekenen ze dan met je betaalde bedrag!
Dus even een accountje aanmaken...
http://www.voipbuster.com/nl/download.html
Hieronder de SIP Instellingen voor je N80(IE), zodat je gratis kunt bellen middels VOIP.
Profielnaam: VoipBuster
Dienstprofiel: IETF
Standaardtoegangspunt: internet access point/je eigen WiFi Router
Openb. gebr.naam: sip:USERNAME@sip.voipbuster.com
Compressie gebruiken: Nee
Registratie: Wanneer nodig
Beveiliging gebruiken: Nee
Proxy server: sip:sip.voipbuster.com
Beveiligingsdomein: sip.voipbuster.com
Gebruikersnaam: *******
Wachtwoord: ********
Vrije Routing toestaan: Ja
Overdrachtstype: Auto
Poort: 5060
Registrar aserver: sip:sip.voipbuster.com
INSTELLINGEN InternetTelefoon
[Nieuw profiel]
Naam VoipBuster
SIP Profiel: VoipBuster
Dus als je nu wilt bellen dan via Contactpersoon/Opties en dan voor Internetoproep kiezen en je belt dan gratis via Internet middels VOIP.
Verbluffende goede geluidskwaliteit!
Leuk voor als je veel (naar buitenland) moet bellen en/of je op vakantie bent.
Must Have N80(IE) Games in super kwaliteit, dus in volledige scherm/resolutie van 352x416 pixels:
[KRally (352 x 416)]
http://www.pocketinfo.nl/...indows-mobile-en-s60.html
[SkyForce Reloaded (352 x 416)]
http://www.uiqreview.com/...ew&id=33&Itemid=1
[FIFA 2007 (352 x 416)]
http://mobiles60.blogspot.com/2007/02/fifa-2007-mobile.html
[Midnight Hold'em Poker 3D (352 x 416)]
http://www.gameloft.com/p...=Midnight+Hold%27em+Poker
Must Have N80(IE) Applicatie's:
[N80(IE) THEMES]
Uitgekeken op je theme, neem eens wat anders.
Gewoon op je SD kaartje installeren...
http://www.onsmartphone.com/themes-for-nokia-n80/
[SpodTronic / radio and podcast player]
Voor iedereen die eens iets anders wil dan de standaard Internet Radio:
http://www.spodtronic.com/en/specialpage.html?pid=3
[TunIN FM]
Luister onderweg op je mobiel naar meer dan 100 radiostations met de Tunin.FM player!
http://www.tunin.fm/
[Irl Vimio TV]
Live TV Streaming op je N80(IE)
http://www.52smart.com/vi...=6887&extra=page%3D73
[TomTom v6.02 & nieuwe Kaarten (6.75.1409)]
http://www.tomtom.com/pro...y.php?ID=2&Language=5
[PoiEdit]
Flitspalen en duizenden andere POI om met je TomTom te synchroniseren!
http://www.poiedit.com
[Resco Photo Viewer]
Gebruik deze maar i.p.v Nokia Gallery.
Instellen alleen op JPG plaatjes viewen zodat je tijdens bekijken niet meteen al de plaatjes-troep ziet van TomTom! maar alleen je eigen foto's/map!
http://www.resco.net/symbian/photoviewer_s60/screenshots.asp
[Mobiola Web Camera]
Nu je N80(IE) als Webcam gebruiken, werkt perfect voor MSN.
Neem de Bluetooth verbinding, zit je niet vast aan je snoertje, dus beetje rondlopen ca. 7 meter...
http://www.warelex.com/products/webcam/
Beeldkwaliteit is vergelijkbaar met een goedkope PC-WebCam.
[Best TaskMan]
Taakbeheer van je Nokia!
http://www.symbiangear.co...?id=100354&noreload=1
(Beperkt bruikbaar voor de nieuwste firmware v4.0707.07, alle optie's werken wel met firmware v4.0632.0.38)
[Best Calc]
Super rekenmachine.
http://www.symbiangear.co...80/produkt.html?id=114978
[Best Full Screen Caller]
Foto/data in schermpje als er gebeld wordt enz.
http://www.symbiangear.co...80/produkt.html?id=112160
[Handy Zip]
Bestandjes uit/inpakken ook submappen!
http://www.allaboutsymbia...tem/Handy_Zip_for_S60.php
[Handy Clock]
Diverse wereldtijden/Eigen MP3 als Alarm: eenmalig/dagelijks/werkdagen/weekend enz./Stopwatch.
http://www.allaboutsymbia...m/Handy_Clock_for_S60.php
[Handy Safe]
Al je privégegevens coderen en synchroniseren met je PC.
http://nokia-n71-software.epocware.com/Handy_Safe.html
[Vito Audio Notes]
Hele gebruikersvriendelijke en zeer gevoelige recorder, dus nu vanaf grote afstand kan je nog geluid opnemen! Alles perfect instelbaar, ook bij een bepaald geluidsnivea pas opnemen enz. Dus de perfecte memorecorder, stopt automatisch als je stem stopt met spreken enz.
Ideaal voor college
http://my-symbian.com/s60...php?fldAuto=275&faq=1
[Turbo MSN]
Messenger software je kan ook bestanden downloaden/uploaden, slechts alleen voor MSN/Hotmail & Ms Live accounts! (Ook buiten Azië te gebruiken
http://www.mobileinttech.com
[Shape Services IM+ All-In-One Messenger]
Super Messenger voor : MSN/Hotmail/Live, Yahoo,AIM,iChat,ICQ,Jabber en Google Talk, (Ook buiten Azië te gebruiken
Je kan helaas alleen maar bestanden uploaden dus NIET downloaden(ontvangen)
Maar wel leuk weer is dat je audioberichten kan uploaden zodat je contacten een berichtje krijgen met een link met je audiobericht!
http://www.shapeservices....ts/details.php?product=im
[Shape Services VNC+]
Je eigen PC wereldwijd bedienen/overnemen met je N80(IE).
Net of je achter je eigen PC zit! super handig...
Deze installeren op je N80(IE)
http://www.shapeservices....uct=vnc&platform=none
En dit kleine VNC-Server progje even installeren op je PC!,
http://www.realvnc.com/
Let Op: kies voor Encryprion: Prefer On, anders doet ie 't nie.
[LGC JukeBox]
Een v/d beste muziekspelers van dit moment, alles is mogelijk.
Ideaal is de timerfunktie, mocht je in slaap vallen...
http://www.lonelycatgames.com/?app=lcgjukebox
[LGC - ProfiMail]
http://www.lonelycatgames.com/?app=profimail
Beste Email programma wat er is, ondersteund heel veel.
Heb hier 4x Orange Accounts & 1 GMail account, perfekt!
[LCG - XPlore]
Bestandsbrowser voor de mappen/bestanden/C-D-E drive van je Nokia/SDkaart!
http://www.lonelycatgames.com/?app=xplore
[Mobile Weather]
Weersverwachtingen, freeware, maar wel de enigste die je gratis kunt gebuiken.
http://www.allaboutsymbia...ather_S60_3rd_Edition.php
Of je moet Handy Weather kopen ;-(
http://mobile.lockergnome.com/product.asp?id=6055
[RotateMe]
Om je scherm te draaien (landscape mode) en heeft je N80(IE), firmware v4.0707.07, dan kan je dit ook zo instellen dat dit met één druk op de knop gebeurd, ideaal voor tomtom/surfen/games!
http://www.bysamir.fr/rotateme/
[Ultimate Voice Recorder]
Gesprekken opnemen zonder de welbekende BEEP!
http://www.handango.com/P...Id=4&N=7&R=178093
[Mobile GMaps]
Overal je plattegrond bij je.
http://www.mgmaps.com/
[MobiSystems OfficeSuite]
Met de N80(IE) software kan je alleen maar Office documenten bekijken verder niks!
Hiermee kan je ze ook bewerken enz!
http://www.mobisystems.co...mp;pid=24&l=1&i=1
[SmartMovie]
Al je Films overzetten in het juiste formaat voor je N80(IE) ook ondertitels enz.!
http://www.symbiangear.co...N80/produkt.html?id=98492
[VOICEBUSTER]
Beter dan SKYPE!!!
Gratis en/of spotgoedkoop bellen via je eigen N80(IE) middels SIP! welke standaard al op je N80(IE) zit.
Alleen naar vaste nummers in NL en een heleboel andere landen.
Standaard/of om te testen dan kan je max 1 minuut bellen/gesprek.
Maak een x-bedragje over met IDEAL, en je kunt onbeperkt gratis bellen!, zie de site voor info!
Eventuele gemaakte kosten verekenen ze dan met je betaalde bedrag!
Dus even een accountje aanmaken...
http://www.voipbuster.com/nl/download.html
Hieronder de SIP Instellingen voor je N80(IE), zodat je gratis kunt bellen middels VOIP.
Profielnaam: VoipBuster
Dienstprofiel: IETF
Standaardtoegangspunt: internet access point/je eigen WiFi Router
Openb. gebr.naam: sip:USERNAME@sip.voipbuster.com
Compressie gebruiken: Nee
Registratie: Wanneer nodig
Beveiliging gebruiken: Nee
Proxy server: sip:sip.voipbuster.com
Vrije Routing toestaan: Ja
Registrar aserver: sip:sip.voipbuster.com
INSTELLINGEN InternetTelefoon
[Nieuw profiel]
Naam VoipBuster
SIP Profiel: VoipBuster
Dus als je nu wilt bellen dan via Contactpersoon/Opties en dan voor Internetoproep kiezen en je belt dan gratis via Internet middels VOIP.
Verbluffende goede geluidskwaliteit!
Leuk voor als je veel (naar buitenland) moet bellen en/of je op vakantie bent.
Must Have N80(IE) Games in super kwaliteit, dus in volledige scherm/resolutie van 352x416 pixels:
[KRally (352 x 416)]
http://www.pocketinfo.nl/...indows-mobile-en-s60.html
[SkyForce Reloaded (352 x 416)]
http://www.uiqreview.com/...ew&id=33&Itemid=1
[FIFA 2007 (352 x 416)]
http://mobiles60.blogspot.com/2007/02/fifa-2007-mobile.html
[Midnight Hold'em Poker 3D (352 x 416)]
http://www.gameloft.com/p...=Midnight+Hold%27em+Poker
JBNL1000 wijzigde dit bericht 18-06-2007 12:11 (4%)
Weet iemand hoe je in je active standby ook je wlan kunt weergeven? Bij de E65 staat er dan bv netwerk gevonden of verbonden, bij mijn N80 (nog) helemaal niks?
Download WLAN Wizzard v/d Nokia site, zie hieronder.quote:Repeat schreef op maandag 18 juni 2007 @ 15:49:
Weet iemand hoe je in je active standby ook je wlan kunt weergeven? Bij de E65 staat er dan bv netwerk gevonden of verbonden, bij mijn N80 (nog) helemaal niks?
Dit programma zit tegenwoordig ook al standaard in de nieuwe firmware v4.0707.07 ingebakken!
http://europe.nokia.com/A...t_Edition_WlanWizard.sisx
Je krijgt dan de WLAN info in je standby scherm enz.
Succes.
PS: Natuurlijk niet de hele tijd dat ding laten scannen want dan is je accu zeer snel leeg!
JBNL1000 wijzigde dit bericht 18-06-2007 16:05 (8%)
Ja eigenlijk stom van me. Had net de nieuwe firmware erop gezet en toen stond het er ineens. Maar iig bedankt 
Die webcam app lijkt me trouwens wel tof, jammer dat het slecht een gratis probeerversie is en dat je daarna moet dokken 
Reg. datum: 03 oktober 2006
Reg. datum: 03 oktober 2006
is die nieuwe firmware sneller t.o.v. 4.xxxxx.38?
en dan met name foto's bekijken en of inzoomen enzo??
graag response.
en dan met name foto's bekijken en of inzoomen enzo??
graag response.
Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 38 39 40 41 last