Hoofdcategorieën
Topicacties

[iPhone] Discussietopic

Pagina: 1 2 3 4 ... 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 last

Nieuw Topic
Reg. datum: 07 april 2005

quote:
matthijst schreef op vrijdag 06 juli 2007 @ 18:38:
[...]

Zeker geen auto? Of kom je nooit ergens?
Vind GPS erg handig in een telefoon, jammer dat het er niet op zit...
Ik heb zelf idd geen auto.. maar zo vaak hoef ik ook niet ergens heen waar ik de weg totaal niet ken.. Als ik dan toch moet weten waar ik moet zijn, dan print ik wel ff een kaartje uit via de anwb routeplanner.

En waarom moet er nou weer gps in je telefoon als dat tegenwoordig ook in je auto wordt geleverd?

Reg. datum: 08 januari 2000

quote:
matthijst schreef op vrijdag 06 juli 2007 @ 18:38:
[...]

Zeker geen auto? Of kom je nooit ergens?
Vind GPS erg handig in een telefoon, jammer dat het er niet op zit...
Zo grappig, zijn pas een handjevol telefoons met een GPS ontvanger ingebouwd en gelijk moet elke telefoon een GPS ontvanger hebben. Gelijk: het is handig maar je moet keuzes maken. Het liefste heb ik ook GPS in mijn telefoon maar ja het zit er niet in misschien in de toekomst?

Foto's maken met de iPhone: Lekker boeiend dat het 2MP is en geen 5MP; ik heb kiekjes geschoten met de iPhone en daarnaast een N95, wat blijkt? Kwaliteit is super! 2MP is meer dan genoeg voor een kiekjesschieter in je telefoon, is voor de meeste mensen nog steeds fullscreen op hun PC scherm dus waarom zou je meer willen hebben? (Alsof je alles op A0 gaat staan uitprinten?!).

Er worden hier dezelfde argumenten gegeven als een gemiddeld oud lijk op de zaterdagmiddag in een computer winkel maakt: Ik heb nu een P4 3,6Ghz dus jij verkoopt mij nooit een C2D 2,0Ghz achterlijk! Mijn P4 is veel beter!
Niet kijken naar de specs maar naar wat je ermee kan.

De iPhone die in de US te koop is denk ik ook een totaal andere dan die in de EU geleverd zal worden. Een iPhone II aangezien er ook 3G ( of 3,5G wat ik gelezen hebt...) inkomt ipv EDGE en hopelijk nog meer aanpassingen. Zal raar zijn als je dik een half jaar moet wachten op een versie van iets met een kleine aanpassing van het origineel.

Dan nog: Ga je lopen zeiken over een product ken dan eerst het product!
Ik moest niks van de iPhone hebben vond het wel grappig maar nu ik hem zelf in de vingers heb denk ik wel van WOW, dat is een tof ding!

ACSP, ACTC & ACSA certified

Paarse Layout \o/
Reg. datum: 01 september 2001

quote:
Ballebek schreef op vrijdag 06 juli 2007 @ 19:18:
[...]

Zo grappig, zijn pas een handjevol telefoons met een GPS ontvanger ingebouwd en gelijk moet elke telefoon een GPS ontvanger hebben.
Grappig is dat he? En die mensen die om 't hardst schreeuwen dat ze GPS nodig hebben zijn diegenen die 't ook nooit gebruiken.
quote:
Er worden hier dezelfde argumenten gegeven als een gemiddeld oud lijk op de zaterdagmiddag in een computer winkel maakt: Ik heb nu een P4 3,6Ghz dus jij verkoopt mij nooit een C2D 2,0Ghz achterlijk! Mijn P4 is veel beter!
Niet kijken naar de specs maar naar wat je ermee kan.
In dergelijke gevallen moet je die dingen verkopen als 4GHz ;) (2x 2GHz tenslotte.)
quote:
Ik moest niks van de iPhone hebben vond het wel grappig maar nu ik hem zelf in de vingers heb denk ik wel van WOW, dat is een tof ding!
Kijk. En daar gaat 't dus om, maar de meeste mensen komen niet voorbij die eerste stap :/

All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.

Reg. datum: 26 november 2002

quote:
Ballebek schreef op vrijdag 06 juli 2007 @ 19:18:
Zo grappig, zijn pas een handjevol telefoons met een GPS ontvanger ingebouwd en gelijk moet elke telefoon een GPS ontvanger hebben. Gelijk: het is handig maar je moet keuzes maken. Het liefste heb ik ook GPS in mijn telefoon maar ja het zit er niet in misschien in de toekomst?

Dan nog: Ga je lopen zeiken over een product ken dan eerst het product!
Tuurlijk, weinig telefoons hebben GPS, maar voor veel mensen zou de iPhone een "upgrade" zijn vanaf een ander PDA-achtige telefoon, dus dan zou het wel fijn zijn als er GPS in zat, aangezien alle nieuwere telefoons (N95, HTC 3300) dat wel hebben.

Beetje zeiken kan nooit kwaad lijkt me :D
Volg de ontwikkelingen wel op de voet, vrees dat ik 'm, als ik d'r mee heb kunnen klooien toch ook wel erg cool ga vinden :o
Alleen dat tweejarig abonnement trekt me nog steeds niet, dus dan zou ie al wel te unlocken moeten zijn.... Over 5 weken naar de VS, hoop dat ze er tegen die tijd achter zijn 8)
quote:
Grappig is dat he? En die mensen die om 't hardst schreeuwen dat ze GPS nodig hebben zijn diegenen die 't ook nooit gebruiken.
Denk dat mensen die erom roepen het wel gebruiken. En trouwens: als je eenmaal TomTom op je telefoon kan gebruiken, dan neem ik aan dat je het ook regelmatig zult doen. Bedoel: Apple verkoopt de iPhone met de Oh zo handige Google Maps :X Als ze al verwachten dat mensen dat gaan gebruiken, dan lijkt mij ingebouwde GPS nog net even makkelijker: hoef je tenminste niet eerst in te tikken waar je staat, aangezien hij dat al weet :9
quote:
En waarom moet er nou weer gps in je telefoon als dat tegenwoordig ook in je auto wordt geleverd?
Zelfde reden als hierboven: je zit niet altijd in je auto, maar soms is het handig een kaart bij de hand te hebben. Dan is GPS helemaal handig, scheelt je weer intikken. Gemak dient de mens ofzo...

matthijst wijzigde dit bericht 06-07-2007 19:37 (27%)

Reg. datum: 07 april 2005

quote:
CyBeR schreef op vrijdag 06 juli 2007 @ 19:23:
[...]

Kijk. En daar gaat 't dus om, maar de meeste mensen komen niet voorbij die eerste stap :/
De meeste MENSEN wel.. alleen de meeste tweakers niet.. :P

Paarse Layout \o/

quote:
Eswip schreef op vrijdag 06 juli 2007 @ 19:27:
[...]

De meeste MENSEN wel.. alleen de meeste tweakers niet.. :P
Klopt, je hebt gelijk.

Paarse Layout \o/

quote:
matthijst schreef op vrijdag 06 juli 2007 @ 19:24:
[...]

Denk dat mensen die erom roepen het wel gebruiken. En trouwens: als je eenmaal TomTom op je telefoon kan gebruiken, dan neem ik aan dat je het ook regelmatig zult doen.
Neuh. M'n moeder heeft een N72 met TomTom. Gebruikt ze alleen in de auto bij gebrek aan ingebouwde gps.
quote:
Bedoel: Apple verkoopt de iPhone met de Oh zo handige Google Maps :X Als ze al verwachten dat mensen dat gaan gebruiken, dan lijkt mij ingebouwde GPS nog net even makkelijker: hoef je tenminste niet eerst in te tikken waar je staat, aangezien hij dat al weet :9
True, maar daar hoeft GPS niet voor ingebouwd te zitten. Het is vrij triviaal om daarvoor een externe bluetooth GPS te gebruiken. En het zou me dus niks verbazen als een toekomstige software upgrade die functionaliteit toevoegt.

Sterker nog, daar is AGPS genoeg voor, wat de iPhone als 't goed is wel aan boord heeft.

CyBeR wijzigde dit bericht 06-07-2007 19:31 (4%)

quote:
CyBeR schreef op vrijdag 06 juli 2007 @ 19:30:
Neuh. M'n moeder heeft een N72 met TomTom. Gebruikt ze alleen in de auto bij gebrek aan ingebouwde gps.
Juist, dus ze gebruikt 'm. Dank u.
quote:
True, maar daar hoeft GPS niet voor ingebouwd te zitten. Het is vrij triviaal om daarvoor een externe bluetooth GPS te gebruiken. En het zou me dus niks verbazen als een toekomstige software upgrade die functionaliteit toevoegt.
Klopt, voordeel van ingebouwd zou zijn dat je, in de auto, alles aan 1 adapter kunt hangen en dat je buiten de auto niet zo'n GPS ontvanger mee hoeft te zeulen...

Ik zeg niet dat de iPhone waardeloos is zonder, ik had het alleen mooi gevonden als er GPS in had gezeten. Ultieme droomtelefoon was het dan :o

Paarse Layout \o/

quote:
matthijst schreef op vrijdag 06 juli 2007 @ 19:33:
[...]

Juist, dus ze gebruikt 'm. Dank u.
Maar alleen als vervanger van een autonavigatiesysteem. De GPS-muis komt de auto alleen uit om opgeladen te worden.

quote:
CyBeR schreef op vrijdag 06 juli 2007 @ 19:34:
Maar alleen als vervanger van een autonavigatiesysteem. De GPS-muis komt de auto alleen uit om opgeladen te worden.
Hier ook, daarom zou ik hem nou juist graag ingebouwd zien, dan zou ik hem vaker meenemen buiten de auto ;)
Toch niet echt handig: telefoon in je ene hand, GPS ontvanger in je andere hand...

Maar genoeg over GPS, het zit er niet in, jammer, zal vast wel als software icm. losse GPS-ontvanger mogelijk worden...

Reg. datum: 16 oktober 2003

ik verwacht ook dat er een eerste revisie van de iP{hone op de europese markt zal worden gebracht waarin de grootste kritiekpunten van de eerst generatie worden aangepakt. Gezien de betere dekking van 3G hier lijkt het me dat dat er bij komt, en wellicht ook de GPS die sommige mensen kennelijk zo hard nodig hebben om zich te redden in t dagelijks leven ;)

-ohcyt
specs

Team Aggression (SoB)

Apple is zeker niet dom. Ik heb zelf het gevoel dat Apple iedere review die ze kunnen vinden tot zich nemen en dan punten gaan stellen als verbetering voor de volgende release. De hele iPhone is geweldig, tenminste, kwa gebruik en ervaring is er (op dit moment) geen andere telefoon die eenzelfde ervaring kan bieden.

Tegelijkertijd zijn er genoeg kleine en grote minpuntjes aan het apparaat, en die zullen verbeterd worden. 3G zal zeker komen, als ook een GPS functie. Belangrijkste punt voor mij is nog dat ik graag een verbetering in het mail programma zou willen zien, waar zeker nog wat minpuntjes aan zitten.

En tevens de camera mag verbeterd worden, misschien niet hardwarematig (naar wat ik gezien heb schiet dit ding erg mooie foto's) maar eerder software matig, daar men op dit moment nog geen video kan opnemen met het ding, een grote misser, vooral als je kijkt naar een exclusief YouTube contract en alles daaromheen! Het telefoontje heeft een goede support voor YouTube, waarom dit niet verder uitbreiden met een mogelijk om net gefilmde dingen online te gooien?

#286 @ ECCp: 2263 dps | Aggression #16 @ ECC2: 150.769 dps | X-G @ ECC2: 37.606 dps | SoB #1: 2.540.500.847 G [Doe jij mee met DPC en zoek je een Subteam? Join Us! Contact me

Reg. datum: 16 oktober 2003

Het mooie aan de iPhone is dat Apple de software kan (en zal) updaten, warmee er features worden toegevoegd en glitches en fouten worden weggenomen. Het wachten is op de eerste firmware update die idd de mail verbetert (en die de exchange functies waar al een tijdje over wordt gespeculeerd toevoegt).

-ohcyt
specs

quote:
Ohcyt schreef op vrijdag 06 juli 2007 @ 20:07:
...en wellicht ook de GPS die sommige mensen kennelijk zo hard nodig hebben om zich te redden in t dagelijks leven ;)
Ondanks de ;)
Apple verwacht dat je een 2-jaars abonnement neemt. Dan lijkt het mij niet zo vreemd dat je het liefst ook de standaard of nabije toekomst applicaties/technologie in je te kopen toestel wenst...

quote:
Ohcyt schreef op vrijdag 06 juli 2007 @ 21:57:
Het mooie aan de iPhone is dat Apple de software kan (en zal) updaten, warmee er features worden toegevoegd en glitches en fouten worden weggenomen. Het wachten is op de eerste firmware update die idd de mail verbetert (en die de exchange functies waar al een tijdje over wordt gespeculeerd toevoegt).
Als je kijkt naar de iPod zul je zien dat Apple eigenlijk nooit nieuwe features heeft toegevoegd met een nieuwe firmware. Dat ze het nu beloofd hebben dat er nieuwe features beschikbaar komen is al heel wat, maar ze geven niet aan welke en wanneer dus in feite heb je daar weinig aan.

The slowest indeed..
Reg. datum: 28 september 2004

Ik maakte me een beetje zorgen over de krasgevoeligheid van het schermpje,
nu niet meer, kijk maar naar deze ''crash'' tests...

http://www.pcworld.com/video/id,545-page,1-bid,0/video.html

Toet-toet
Reg. datum: 05 februari 2000

Wat natuurlijk subliem is, is dat ze iTunes weer in het middelpunt hebben gezet. Voor syncen, updates etcetra...

Oh even een standpunt van mij.. iPhone G2 wordt beter! en hopelijk komt die naar Nederland! :)

Acties: [view]

Door: DaannO
Moderator WBM/TP/Pricewatch Admin
Phone Addicted

Ik kwam net dit tegen op een site die het gister weer op amazon tegen kwam:

http://www.mobilecowboys.nl/images/upload/1183798125amazon-uk-iphone-preorder.jpg

Wel intressant. :)

Op- of aanmerkingen over WBM of TP? Laat het weten via een DM!

Doe mee aan mijn interview en maak kans op o.a een Stereo Bluetooth headset!

Acties: [view]

Door: Hoedje
Moderator APL / PMD
we know! we know!
Reg. datum: 24 april 2003

quote:
Straat schreef op zaterdag 07 juli 2007 @ 01:51:
[...]

Als je kijkt naar de iPod zul je zien dat Apple eigenlijk nooit nieuwe features heeft toegevoegd met een nieuwe firmware. Dat ze het nu beloofd hebben dat er nieuwe features beschikbaar komen is al heel wat, maar ze geven niet aan welke en wanneer dus in feite heb je daar weinig aan.
De iPod 3G heeft andere alle functionaliteit van de 4G gekregen in een firmwareupdate en de 5G de functionaliteit van de 5,5G. En dan heb ik het nog niet over gapless playback e.d.

Daarbij heeft Apple gezegd, dat ze op een andere manier de inkomsten van de iPhone gaan verwerken waardoor het mogelijk wordt om continu ondersteuning (nieuwe features en softwareupdates) uit te kunnen brengen.

This is dirty water, but it's still something worth drinking down, if it can cure my dehydration from the words you let slip out. Cuz we've got dirty laundry and we've got closets with hinges that beg to bust.

Reg. datum: 18 juni 2004

quote:
DaannO schreef op zaterdag 07 juli 2007 @ 11:01:
Ik kwam net dit tegen op een site die het gister weer op amazon tegen kwam:

[afbeelding]

Wel intressant. :)
interessant want 329 pond = 485 euro. Mooie prijs ;)

Asus F3Sc: C2D T7100 - 2GB DDR2 - GeForce Go 8400M - 160GB - Samsung 206bw 20"

FUD Führer.
Reg. datum: 12 oktober 2001

quote:
Hoedje schreef op zaterdag 07 juli 2007 @ 11:50:
[...]

De iPod 3G heeft andere alle functionaliteit van de 4G gekregen in een firmwareupdate en de 5G de functionaliteit van de 5,5G. En dan heb ik het nog niet over gapless playback e.d.

Daarbij heeft Apple gezegd, dat ze op een andere manier de inkomsten van de iPhone gaan verwerken waardoor het mogelijk wordt om continu ondersteuning (nieuwe features en softwareupdates) uit te kunnen brengen.
Ik heb nog altijd geen zoekmachine op mijn iPod 5G :)

2*2Ghz, 2GB, 20 centimeter.

Reg. datum: 22 mei 2004

quote:
Falcon schreef op zaterdag 07 juli 2007 @ 07:50:
Wat natuurlijk subliem is, is dat ze iTunes weer in het middelpunt hebben gezet. Voor syncen, updates etcetra...

Oh even een standpunt van mij.. iPhone G2 wordt beter! en hopelijk komt die naar Nederland! :)
Slechter kan die niet worden :')

Reg. datum: 12 maart 2000

quote:
Roodhof schreef op vrijdag 06 juli 2007 @ 15:32:
volgens mij kan je met de iPhone niet eens in NL bellen..
Een Amerikaan kan op vakantie in Nederland prima bellen met z'n iPhone. Beter dan in Amerika, want de dekking hier is een stuk beter. En het is gewoon een quadband GSM, dus geen problemen.

Reg. datum: 26 mei 2007

quote:
X-G schreef op vrijdag 06 juli 2007 @ 21:18:
Apple is zeker niet dom. Ik heb zelf het gevoel dat Apple iedere review die ze kunnen vinden tot zich nemen en dan punten gaan stellen als verbetering voor de volgende release. De hele iPhone is geweldig, tenminste, kwa gebruik en ervaring is er (op dit moment) geen andere telefoon die eenzelfde ervaring kan bieden.

Tegelijkertijd zijn er genoeg kleine en grote minpuntjes aan het apparaat, en die zullen verbeterd worden. 3G zal zeker komen, als ook een GPS functie. Belangrijkste punt voor mij is nog dat ik graag een verbetering in het mail programma zou willen zien, waar zeker nog wat minpuntjes aan zitten.

En tevens de camera mag verbeterd worden, misschien niet hardwarematig (naar wat ik gezien heb schiet dit ding erg mooie foto's) maar eerder software matig, daar men op dit moment nog geen video kan opnemen met het ding, een grote misser, vooral als je kijkt naar een exclusief YouTube contract en alles daaromheen! Het telefoontje heeft een goede support voor YouTube, waarom dit niet verder uitbreiden met een mogelijk om net gefilmde dingen online te gooien?
Dit klinkt allemaal heel mooi, laten we hopen dat het zo zal zijn. Een funtie om je gemaakte video's gelijk naar YouTube up te loaden. <3, klinkt allemaal heel leuk iig. :D

Ik vind de iPhone een ontzettend mooi ding, wat reviews gelezen waarin wat minpunten aan de kaak gesteld worden, maar laten we idd hopen dat ze dit fixen. Wat wel ubermarketing is van apple is dat ze zorgen dat je iTunes voor alles nodig heb, helaas is dit iTunes niet altijd te pruimen magoed, wel goede service van apple zijnde.. (beter dan EA doet met zijn games. :r :p)

Wat ik eigk nog niet gelezen heb, of eroverheen, is of dat wifi een beetje te doen is? Iemand ervaring/urls? :)

Kiev_IA wijzigde dit bericht 07-07-2007 17:19 (6%)

Cruel Leonidas demanded that you stand, I only require that you kneel."

quote:
Geqxon schreef op zaterdag 07 juli 2007 @ 14:22:
Ik heb nog altijd geen zoekmachine op mijn iPod 5G :)
Music -> Search ?
Werkt prima op m'n Nano 2nd. Moet haast wel in je 5G zitten lijkt me..

Kaspers wijzigde dit bericht 07-07-2007 17:30 (8%)

de leven is hard

Pagina: 1 2 3 4 ... 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 last

Dit topic is gesloten.

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2008 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden

Uitgever van: