quote:
Ballebek schreef op vrijdag 06 juli 2007 @ 19:18:
Zo grappig, zijn pas een handjevol telefoons met een GPS ontvanger ingebouwd en gelijk
moet elke telefoon een GPS ontvanger hebben. Gelijk: het is handig maar je moet keuzes maken. Het liefste heb ik ook GPS in mijn telefoon maar ja het zit er niet in misschien in de toekomst?
Dan nog: Ga je lopen zeiken over een product ken dan eerst het product!
Ik moest niks van de iPhone hebben vond het wel grappig maar nu ik hem zelf in de vingers heb denk ik wel van WOW, dat is een tof ding!
Tuurlijk, weinig telefoons hebben GPS, maar voor veel mensen zou de iPhone een "upgrade" zijn vanaf een ander PDA-achtige telefoon, dus dan zou het wel fijn zijn als er GPS in zat, aangezien alle nieuwere telefoons (N95, HTC 3300) dat wel hebben.
Beetje zeiken kan nooit kwaad lijkt me

Volg de ontwikkelingen wel op de voet, vrees dat ik 'm, als ik d'r mee heb kunnen klooien toch ook wel erg cool ga vinden
Alleen dat tweejarig abonnement trekt me nog steeds niet, dus dan zou ie al wel te unlocken moeten zijn.... Over 5 weken naar de VS, hoop dat ze er tegen die tijd achter zijn

quote:
Grappig is dat he? En die mensen die om 't hardst schreeuwen dat ze GPS nodig hebben zijn diegenen die 't ook nooit gebruiken.
Denk dat mensen die erom roepen het wel gebruiken. En trouwens: als je eenmaal TomTom op je telefoon
kan gebruiken, dan neem ik aan dat je het ook regelmatig zult doen. Bedoel: Apple verkoopt de iPhone met de Oh zo handige Google Maps

Als ze al verwachten dat mensen dat gaan gebruiken, dan lijkt mij ingebouwde GPS nog net even makkelijker: hoef je tenminste niet eerst in te tikken waar je staat, aangezien hij dat al weet

quote:
En waarom moet er nou weer gps in je telefoon als dat tegenwoordig ook in je auto wordt geleverd?
Zelfde reden als hierboven: je zit niet altijd in je auto, maar soms is het handig een kaart bij de hand te hebben. Dan is GPS helemaal handig, scheelt je weer intikken. Gemak dient de mens ofzo...
matthijst wijzigde dit bericht 06-07-2007 19:37 (27%)