quote:
Geqxon schreef op dinsdag 26 juni 2007 @ 22:42:
[...]
Dat is prima in te stellen met aparte kalenders, maar om mijn post duidelijker te maken: Thuis iTunes voor muziek, op kantoor iSync voor Outlook. En zolang je op hetzelfde framework zit, is het echt niet erg dat meerdere programma's basicly hetzelfde doen. Of maak het helemaal simpel, gooi alles weer in iSync, zoals het imho moet.
Maar je kunt niet ontkennen dat 't een boel moeite is, die alles een boel complexer maakt, met maar een zeer beperkt nut.
quote:
Verder staat onder Windows iTunes hier standaard uit, aangezien dat toch al snel 80MB RAM vreet. Activesync een meg of 8.
Nounou, 80MB zeg. Van mij mag 't. Heb ik dat geld voor geheugen tenminste niet weggegooid.
quote:
Hertog schreef op dinsdag 26 juni 2007 @ 22:46:
[...]
Zelfs naar Nederlandse begrippen zou je ze fair kunnen noemen: hier betaal je 50 euro voor 450 euro, en meestal krijg je korting of een gratis toestel. Daar betaal je $59,99, en je krijgt gratis unlimited data, een hele zooi weekend minuten, en gratis mobiel-naar-mobiel bellen. Alleen het nut van dat 6000 minuten plan ontgaat me nog steeds

Zoals ik al zei, abonnementen daar werken anders dan hier. Ten eerste kost het ze daar ook minuten als ze gebeld
worden. Dat is meestal meer dan wat je belt, dus heb je al vrij snel meer dan een paar honderd minuten nodig. Verder hebben ze daar, itt hier, zogenoemde family-abo's, waarbij er één abonnement is met één prijs per maand voor meerdere telefoons waartussen de minuten gedeeld worden. En als je met 5 mensen op die manier werkt is 6000 minuten opeens een stuk minder dan het lijkt.
Hier kom je absoluut met geen enkele mogelijkheid aan 6000 minuten per maand, omdat je niet betaalt voor inkomende gesprekken ten eerste, en ten tweede omdat elke telefoon een apart abonnement is met eigen minuten.
CyBeR wijzigde dit bericht 26-06-2007 22:53 (42%)