Gathering of Tweakers

Quicksearch
Veni, Vidi, Vici
Reg. datum: 24 oktober 2001

quote:
MueR schreef op vrijdag 31 augustus 2007 @ 01:44:
[...]
De voertaal is Nederlands, aangezien we alleen Nederlanders en Belgen aannemen. Wel is er een internationaal zuster-kinship, dus af en toe wordt er wel engels gebabbeld op TS.
Plaats in de Kinship is er zeker, spreek me maar een keer aan wanneer ik online ben. Mn kinship character heet Rhyaehar.
Ok, als ik vanavond online kom, zal ik je IM-en of een ingame mailtje sturen ;-).
quote:
als ik er ben zit ik op 1 van die namen... wat betreft onze kin, deze is engels en ik kan je wel binnen loodsen als je dat wilt.
Voor alsnog speel ik alleen op Snowbourn... sinds de nieuwe patch kun je volgensmij wel van server switchen en/of je char-naam aanpassen, maar dat was ik voor alsnog niet van plan.

euh...ja

gisteren mijn 1e beryl shard geloot :P meteen door iemand tool laten maken helaas geen crit :(
Amberlin level 36 geworden en 2 x gemist op een etched beryl necklace. damn dat zuigt :(

ben nu veel bezig in sarnur voor reputation damn goeie drops daar :P

Veni, Vidi, Vici

quote:
Legolas_1973 schreef op maandag 03 september 2007 @ 09:54:
gisteren mijn 1e beryl shard geloot :P meteen door iemand tool laten maken helaas geen crit :(
Amberlin level 36 geworden en 2 x gemist op een etched beryl necklace. damn dat zuigt :(
Ik heb eigenlijk nog niets met die uniek-craft-item drops gecraft (nog niet specifiek naar gezocht, ja op 1x ironhide na). Maar gebruik je dan een scroll (voor bijv. 10% meer) en bijv een ancient dwarf craft-tool om het critt-perc. te verhogen?
En als je nu 3x een 10% scroll gebruikt is dit dan cumulatief?

euh...ja

quote:
Rfce schreef op maandag 03 september 2007 @ 10:13:
[...]

Ik heb eigenlijk nog niets met die uniek-craft-item drops gecraft (nog niet specifiek naar gezocht, ja op 1x ironhide na). Maar gebruik je dan een scroll (voor bijv. 10% meer) en bijv een ancient dwarf craft-tool om het critt-perc. te verhogen?
En als je nu 3x een 10% scroll gebruikt is dit dan cumulatief?
nee een scroll geeft je 1 minuut de bonus van b.v. 10% meerdere scrolls gebruiken heeft geen zin dit heb ik de 1e keer gerpobeerd met een 2.5% scroll ^^ (toen ik begon met craften)

Ellendras heeft een superior ancient iron tailoring tool die 16% mijn jeweller moet het met een superior dwarfsteel jewellers tool doen die 12% geeft dit omdat ze level 36 is en dus geen ancient iron/steel tools kan gebruiken.

weet iemand of je die beryl shards ook met minen kan vinden ?

Legolas_1973 wijzigde dit bericht 03-09-2007 11:00 (3%)

Vergeef me voor de n00b vragen...

Ik heb twee jaar WoW gespeeld, en sinds een half jaar ben ik gestopt. Ik sta met vacantie voor de boeg op het punt om mijn membership weer op te pakken, maar ik denk er ook over om LotR te gaan spelen.

- Is LotR even laagdrempelig om in te komen als WoW? Dat bedoel ik qua interface maar ook qua moeilijkheidsniveau.
- Is het goed te doen om veel single player bezig te zijn? Ik ben een beetje een loner :) Blijven de quests dan ook een beetje leuk?

Intel Core 2 Duo E8400 / Asus P5Q-E / 2 x 2GB PC6400 Cl6 / Sapphire HD4870 512MB / Samsung 640GB / Hitachi 250 GB / NEC ND-3800 / Asus 16x48x DVD / Arctic Freeze Pro 7

quote:
Dr. Strangelove schreef op maandag 03 september 2007 @ 11:48:

Ik heb twee jaar WoW gespeeld, en sinds een half jaar ben ik gestopt. Ik sta met vacantie voor de boeg op het punt om mijn membership weer op te pakken, maar ik denk er ook over om LotR te gaan spelen.

- Is LotR even laagdrempelig om in te komen als WoW? Dat bedoel ik qua interface maar ook qua moeilijkheidsniveau.
- Is het goed te doen om veel single player bezig te zijn? Ik ben een beetje een loner :) Blijven de quests dan ook een beetje leuk?
haha noob :P

What he says though :{
Wil eigenlijk hetzelfde weten.
Bericht vandaag op Nu.nl : Weekje gratis Lord of the Rings Online te proberen.
Het enige dat je hoeft te doen is een file van ruim 7GB van de officiële Lord of the Rings Online website te downloaden.

Ofterwijl, neem een trial account en probeer het eens uit ?

<^ ^ >

quote:
DarkShadow schreef op maandag 03 september 2007 @ 11:53:
[...]

haha noob :P

What he says though :{
Wil eigenlijk hetzelfde weten.
dat is erg persoonlijk er zijn mensen die vinden dat er genoeg solo content is en er zijn er die vinden van niet. ik vind van wel :-) maar zoals gezegd probeer het eens 7 dagen...

Veni, Vidi, Vici

quote:
Dr. Strangelove schreef op maandag 03 september 2007 @ 11:48:

Nou, als je 2 jaar WoW hebt gespeeld, denk ik niet dat je moeite zult hebben met deze game...
Interface komt vrij veel overeen met die van WoW... Ook sneltoetsen/chatscherm/radar/userbars zitten vrijwel op dezelfde plek.
Daarnaast zijn er genoeg levels die je alleen kunt voltooien, al zul je merken dat naarmate je van level stijgt toch wel een party (fellowship) op moet zetten. Voor alsnog heb ik daar nog nooit problemen mee gehad (inmiddels lvl36). Iedereen is behulpzaam en netjes tov elkaar (op uitzonderingen na gelaten natuurlijk), en dat kun/kon je van wow niet altijd zeggen.

Ik zou inderdaad zeggen, probeer de trail even.

euh...ja

Voor de "noobs" hierboven.... ;)

Het is zeker wel laagdrempelig want heb nooit eerder mmorpg's gespeeld maar dit speelt gewoon lekker weg. Speel het nu 3 weken en heb zelfs een life time abbo genomen voor 150 euro. Een hoop quests kun je gewoon alleen doen maar sommige absoluut niet. Dit zijn de fellowship quests en daar is het heel handig om 5 man te hebben of iemand die 15 levels hoger is.

Je kunt dus of iemand zoeken (wat toch vrij makkelijk gaat) of andere quests doen tot je een paar levels hoger bent. Leuk voorbeeld.. gister gingen we met 5 man book 2 doorspelen en daarmee moesten we een aantal elites neerhalen voor bepaalde quest items. Met 5 man ging het wel maar kostte wel wat moeite... opeens komt er een level 50 dwarf aan hobbelen en pakt de volgende mob in zijn eentje (wij tussen de lvl 22 en 29) Aan het eind van de battle van hem zag ik dat ie nog iets van 75% morale (hitpoints) over had dus geen gevaar.

En als je nog wilt proberen zonder te downloaden... loop even bij de dichtsbijzijnde Dixons binnen en vraag of ze daar nog de lotro pre-order hebben liggen. Op aanraden van iemand hier in dit topic ben ik ook langs gegaan en toen de baliemedewerker ging kijken wat ie moest kosten stond er 1 cent :)
Hij aan zijn chef vragen en ik verteld dat ze meestal gratis weggegeven werden en ja hoor... de chef zei "ach geef maar mee". Voor mij ging het puur om de lifetime aanbieding die via de pre-order te krijgen is maar er zit dus ook een dvd en nog wat goodies als stickers, grotere raamsticker, gratis ingame item en 10 dagen gratis spelen. Aanrader dus!

JohnnyV76 wijzigde dit bericht 03-09-2007 14:07 (25%)

http://www.hardware.info/nl-NL/usersys/cmxxaJ1hkw/view/

Acties: [view]

Door: botoo Moderator TMF / FPM Coördinator
too old to die young

quote:
Legolas_1973 schreef op maandag 03 september 2007 @ 09:54:
ben nu veel bezig in sarnur voor reputation damn goeie drops daar :P
Samur???
Is dat één van de nieuwe gebieden uit book 10? Waar ligt dat en welk lvl is die omgeving? Goeie drops ben ik niet vies van, ook al is een ge-burgled paars item natuurlijk helemaal gaaf om te 'krijgen' }&gt; (wel weer jammer dan dat een Burglar geen speer mag gebruiken, maar het gaat om het idee :) ).
quote:
weet iemand of je die beryl shards ook met minen kan vinden ?
Afaik niet, het is vziw domweg een vervanging voor de oude trophy's

Vanavond een inhaalslag doen omdat ik afgelopen weekend offline was. Nog 2K en dan met gezwinde spoed de horse-quests afwerken en een knol kopen. Ik kijk met smart uit naar het versnellen van de reistijden.

Overigens zijn er voor een Burglar treurig weinig class-traits te halen vanaf lvl35, in totaal 2 active traits en 2 passive (evaderank/bonus).

Because the people who are crazy enough to think they can change the world . . .
. . . are the ones who do.
t3h h0rr0r! -> Masters Of Horror!

quote:
botoo schreef op maandag 03 september 2007 @ 14:56:
[...]

Samur???
Is dat één van de nieuwe gebieden uit book 10? Waar ligt dat en welk lvl is die omgeving? Goeie drops ben ik niet vies van, ook al is een ge-burgled paars item natuurlijk helemaal gaaf om te 'krijgen' }&gt; (wel weer jammer dan dat een Burglar geen speer mag gebruiken, maar het gaat om het idee :) ).

[...]

Afaik niet, het is vziw domweg een vervanging voor de oude trophy's

Vanavond een inhaalslag doen omdat ik afgelopen weekend offline was. Nog 2K en dan met gezwinde spoed de horse-quests afwerken en een knol kopen. Ik kijk met smart uit naar het versnellen van de reistijden.

Overigens zijn er voor een Burglar treurig weinig class-traits te halen vanaf lvl35, in totaal 2 active traits en 2 passive (evaderank/bonus).
sarnur is dat nieuwe gebied onder thorins halls... mobs zijn gemiddeld 46 a 47 dus je burglar kan daar beter wegblijven';-)

ik hoop dat je mij een gunst wilt verlenen, ik heb azzy nodig ;) hoe lang het gaat duren weet ik niet maar hoop dat je tijd hebt moet een shard en een hoartusk horn scoren en die krengen hebben 19k morale :N als we hem samen slopen neem ik de hsard en de horn en na je vakantie doen we het nog eens voor jou :) (heb het dringend nodig :P) mocht je geen tijd hebben ivm je anti blaren quest (lees paard scoren) dan begrijp ik dat

Veni, Vidi, Vici

quote:
Ooops :o, ik was dus van het weekend met mijn lvl16 hunter nog wat lage level quests aan het afronden en kwam daar dus in de buurt, ik was een beetje quasi rond aan het lopen en ik begin met mikken, en had zoiets van, wtf die is paars.... aaaaarch rennen. Gelukkig kwamen op dat moment net 3 lvl50's de trappen oprennen die hem ff tegen de grond werkte, /kneel
Ik vond het al raar, ineens allemaal hoge level-players in die buurt, maar dat werd dus duidelijk: een nieuw gebied :)
quote:
botoo schreef op maandag 03 september 2007 @ 14:56:
ook al is een ge-burgled paars item natuurlijk helemaal gaaf om te 'krijgen' }&gt; (wel weer jammer dan dat een Burglar geen speer mag gebruiken, maar het gaat om het idee :) ).
Om te 'krijgen'... hehe laatst had ik een groepje van 5 mobs berooft, 3x no hit en 2x purple item :D. Puur geluk, en wel erg leuk.
[backstab-mode]
Enjah, wat moet je met een speer... we hebben een dagger &gt;:)
[/backstab-mode]

euh...ja

too old to die young

quote:
Legolas_1973 schreef op maandag 03 september 2007 @ 15:15:
ik hoop dat je mij een gunst wilt verlenen, ik heb azzy nodig ;) hoe lang het gaat duren weet ik niet maar hoop dat je tijd hebt moet een shard en een hoartusk horn scoren en die krengen hebben 19k morale :N als we hem samen slopen neem ik de hsard en de horn en na je vakantie doen we het nog eens voor jou :) (heb het dringend nodig :P) mocht je geen tijd hebben ivm je anti blaren quest (lees paard scoren) dan begrijp ik dat
Ik heb al eens geprobeerd om die horn te pakken te krijgen, PH's (en alles wat er op leek) gekilled maar geen respawn, wel een hoop andere gegadigden voor de horn. Volgens mij is die mammoth wel solo te doen anders zouden er niet zoveel solo's daar rondstruinen, ook al waren het wel vrijwel allemaal Champions, dus ik weet niet of 19K correct is.

Zoals je van mij kan verwachten was ik dat horn-farmen al rap beu, dus je begrijpt dat ik niet sta te trappelen om daar te gaan campen ook al kan ik die horn/shard zelf ook heel goed gebruiken, en om dat dan twee keer te gaan doen . . .

Overigens zou je nu geen horn _en_ shard meer nodig moeten hebben, het is ws het één of het ander om een item te maken, niet alletwee. Of je wilt een 'old' recipe doen (met horn) en een nieuwe recipe uit de book 10 regels (dus met shard). Als de Mammoth alletwee de trophies dropped dan kunnen we die mooi delen, ik heb ook nog wat 'old' recipes.

Ik wil best wel eens een halfuurtje campen daar als ik er in de buurt ben, maar om er speciaal naar toe te gaan en dan gaan zitten wachten tot je mazzel hebt dat 'ie respawnt en daarna de mazzel dat een ander je niet net voor is, is niet helemaal mijn visie op een leuk speelmoment.

Samur? Ik wist niet (meer) dat het nieuwe gedeelte onder Thorins zo heet, ik heb je er zelf nog op gewezen dat daar veel Exeptional hides en rep-trophies te halen waren :) (ook al weer zo'n suf farming klusje :X ).
quote:
Rfce schreef op maandag 03 september 2007 @ 15:44:

[backstab-mode]
Enjah, wat moet je met een speer... we hebben een dagger &gt;:)
[/backstab-mode]
* doet high-five in de shadows *
8) :D

Because the people who are crazy enough to think they can change the world . . .

quote:
Rfce schreef op maandag 27 augustus 2007 @ 08:55:
@MueR.
Op welke server speel je/zit jullie kinship: "Variags of Khand"?
Zie signature en link daarin: Snowbourne

Rhyaehar ~ lvl 50 Hunter, Man at Arms | Raids'R'Us - Laurelin raid groep | LOTRO blog

quote:
ik heb de horns nodig voor een aantal single use recipes die ik nog heb en de shard voor een betere tool (om goeie crit chance te krijgen) tuurlijk is delen perfect voor beiden maar ik meende dat je ze vrij makkelijk kon vinden en nu is er een 100% drop rate...

volgens mij is het gewoon slachten en ff wachten en weer slachten maar zou het niet weten...

Veni, Vidi, Vici

quote:
botoo schreef op maandag 03 september 2007 @ 16:20:
[...]
Overigens zou je nu geen horn _en_ shard meer nodig moeten hebben, het is ws het één of het ander om een item te maken, niet alletwee. Of je wilt een 'old' recipe doen (met horn) en een nieuwe recipe uit de book 10 regels (dus met shard). Als de Mammoth alletwee de trophies dropped dan kunnen we die mooi delen, ik heb ook nog wat 'old' recipes.
Waarom hebben ze eigenlijk nieuwe recipes gemaakt voor hetzelfde item? Je kunt ze nu idd maken met een trophie-drop (old) of met een shard....
Hoe kom je eigenlijk aan die shards?? Ben ze nog niet tegen gekomen (op AH na dan.)

euh...ja

quote:
Rfce schreef op dinsdag 04 september 2007 @ 08:46:
[...]

Waarom hebben ze eigenlijk nieuwe recipes gemaakt voor hetzelfde item? Je kunt ze nu idd maken met een trophie-drop (old) of met een shard....
Hoe kom je eigenlijk aan die shards?? Ben ze nog niet tegen gekomen (op AH na dan.)
dat hebben ze gedaan om het wat makkelijker te maken (en meer gebalanceerd) goed voorbeeld is ancient steel tailoring tool hiervoor moest je achitlings mandible hebben die is verschrikkelijk lastig te krijgen. daar een ancient steel jewellers tool een snowbacks claw nodig had. die is ook niet makkelijk te krijgen maar in verhouding tot de mandible wel!

nu is voor alles (nieuwe recipes uiteraard) een beryl shard nodig deze shards droppen van alle rare mobs (zoals achitling, snowback, gnashmaw enz enz) deze mobs droppen nu altijd een shard en de trophie voor de oude recipes. als je dus b.v. snowback slacht dan krijg je een beryl shard en een snowbacks claw.

Veni, Vidi, Vici

ahaa, dat is mooi... dan kun je sneller je setje bij elkaar krijgen.
Ik zie nu net ook dat ze rare-drops hebben geupdate... hier staan nu ook de shard-drops bij.
Gisteren nog ff snel men lvl16 hunter gedinged naar lvl19 (bijna 20).. dat schiet dus lekker op.

euh...ja

quote:
Rfce schreef op dinsdag 04 september 2007 @ 10:31:
ahaa, dat is mooi... dan kun je sneller je setje bij elkaar krijgen.
Ik zie nu net ook dat ze rare-drops hebben geupdate... hier staan nu ook de shard-drops bij.
Gisteren nog ff snel men lvl16 hunter gedinged naar lvl19 (bijna 20).. dat schiet dus lekker op.
ja alleen zijn die oude recipes wel lastig te krijgen... (lees duur je kan ze namelijk niet meer vinden)

too old to die young

Afaik droppen de shards van named (niet quest gebonden) mobs, dus op dezelfde manier als de 'oude' trophies. Mogelijk voordeel (kan ik nog niet bevestigen omdat ik er ook niet veel heb) is dat je nu minder verschillende soorten trophy-drops hebt.

Ik heb me vanmorgen (terwijl ik thuis zat te wachten totdat de files een beetje op wilden lossen :9) laten verleiden om een Karnasht's Tooth te kopen op AH. Ik had een 'old' single use recipe voor een Polished Westernesse Sword (18.75 dps, +63 Morale, min. lvl 35) _met_ fraai groen glimmende Westernesse Damage :Y)

http://tweakers.net/ext/f/fec46d2807555d58c2d041b4f4527710/full.jpg

Het is een beetje tegen mijn principe om zoveel silver uit te geven aan onderdelen, maar er word behoorlijk op die Karnasht gejaagd en blijkbaar respawnt 'ie net zo 'vaak' als de Snowback :| En aangezien mijn Burglar wel weer aan een nieuw upgraded sword toe was . . . :+

Ik vraag me af hoe lang de oude drops te vinden zullen blijven nu de nieuwe shards als special trophy gebruikt worden in de nieuwe recipes, ik hoop toch wel een poos nog want ik heb een aardige hoeveelheid 'old' single use recipes.

Gisteren een sparringsessie gezien tussen een lvl50 Champion en een lvl50 Burglar, de Champion werd volledig weggevaagd, de Burglar had aan het eind nog 80% morale over! Ik heb het zelf (lvl35) ook nog even geprobeerd tegen een lvl44 Champion maar dat was toch iets minder succesvol, ik kon 'm amper raken met mijn oude wapens en als ik 'm raakte was het voor een hele lage damage, wel grappig om te zien dat ik 'm best vaak kon debuffen, stunnen en onderuit schoppen :P Nu sloeg hij niet voluit terug maar het was een leuke testcase.

Beter ging het in Fornost toen ik daar met een fs bezig was. het fs bestond uit 1 Guard, 1 Hunter en 3! Captains + Heralds en mijn Burglar, het leek soms wel op een raid zo chaotisch, zeker omdat er veel mobs respawnden en omdat en gepulled werd als een stelletje losgeslagen idioten. Toch ging alleen de Guard een keertje dood toen 'ie buiten de chaos bezig ging. De Burglar deed voornamelijk links, rechts, voor en achter debuffen&stunnen terwijl de rest alles aan het pletten was :).
Maar een schoolvoorbeeld van een slecht fs was het wel, communicatie van 0,0 en maar heen en weer rennen 8)7

Iets later ging één Captain weg en zijn we met vijf aan de worm quest begonnen, de Guard en ik moesten alle worms nog maar de anderen alleen de boss-worm Galjapan(?). Aangezien niemand behalve ik wist waar de boss was heb ik ze de weg gewezen. Nadat ik mijn 10 worms gescored had, en we op een punt waren waar ze even konden rusten, vroeg ik of ze wilden wachten omdat ik dan de boss-quest op kon halen (ik sneak er wel uit/in 8)), helaas geen antwoord :X Vervolgens zegt de Guard, die natuurlijk ook zijn 10 worms had, dat 'ie de quest gaat inleveren, springt op zijn paard en weg was 'ie. Nadat er nog steeds niemand reageerde ben ik daar maar achteraan gegaan (altijd makkelijk een worm pullende Guard voor je }&gt; ).
Het overgebleven drietal sprak geen woord maar denderde op Galjapan af |:( Daarna konden ze ineens wel communiceren (de Guard en ik hadden de quests inmiddels al ingeleverd) en begonnen mopperend te vragen waarom wij ineens weg waren 8)7 Dat lompe en egoistische gedrag (de helft van de tijd werd er tegen afspraak in ge-'need') was voor mij voldoende reden om :w te doen, Galjapan komt nog wel een keer.

botoo wijzigde dit bericht 04-09-2007 12:54 (1%)
Reden: pica! :-)

@botoo

amberlin moet die gajapan ook nog ;) alleen ga ik wel wat minder online zijn, beetje sociale leven oppakken...

too old to die young

quote:
alleen ga ik wel wat minder online zijn, beetje sociale leven oppakken...
_O- ;)

Ik kan wel ff aan Neocrown (lvl44 Champion) vragen of 'ie komt helpen, als we een beetje hendig spelen kunnen we die Galjapan wel met z'n drietjes 'mannen' :) en als het mislukt dan moeten we ff om beurten onze lvl50 ter ondersteuning meesturen, dan lukt het zeker.Maar mss zijn er wel andere spelers op dat moment aanwezig die 'm ook willen.

Zou wel lekker zijn want mijn q-list zit zoals gebruikelijk weer tot de nok vol :o

Best ruk ei'k die reputation zooi, je packs zitten daardoor nog voller, je hebt soms twee (of meer?) verschillende items voor dezelfde rep, en er zijn 6(?) verschillende reps. Een beetje rep-tokens verzamelen betekend dus eerst je packs legen in de vault.

quote:
botoo schreef op dinsdag 04 september 2007 @ 12:46:
[...]
_O- ;)

Ik kan wel ff aan Neocrown (lvl44 Champion) vragen of 'ie komt helpen, als we een beetje hendig spelen kunnen we die Galjapan wel met z'n drietjes 'mannen' :) en als het mislukt dan moeten we ff om beurten onze lvl50 ter ondersteuning meesturen, dan lukt het zeker.Maar mss zijn er wel andere spelers op dat moment aanwezig die 'm ook willen.

Zou wel lekker zijn want mijn q-list zit zoals gebruikelijk weer tot de nok vol :o

Best ruk ei'k die reputation zooi, je packs zitten daardoor nog voller, je hebt soms twee (of meer?) verschillende items voor dezelfde rep, en er zijn 6(?) verschillende reps. Een beetje rep-tokens verzamelen betekend dus eerst je packs legen in de vault.
ja daarnaast vind ik ze saai !!!! gruwelijk vaak hetzelfde recept koken... los van het geld kost het een bult tijd! dan die rep items farmen SAAAAAAAAAAAI en tijdrovend en idd packs nog voller en je vault ook :N

en ja voor elke rep zijn 2 items de common die je per 10 inlevert (300 punten) en de uncommen die je per 1 kan inleveren als je binnen bent (dus nadat je 1e level hebt gehaald) deze geeft 700 punten)

too old to die young

quote:
Legolas_1973 schreef op dinsdag 04 september 2007 @ 12:53:
. . . voor elke rep zijn 2 items de common die je per 10 inlevert (300 punten) en de uncommen die je per 1 kan inleveren als je binnen bent (dus nadat je 1e level hebt gehaald) deze geeft 700 punten)
Ah, dat is nieuw voor me, ik heb n.l. een mathom item wat van veel betere kwaliteit is dan de anderen. Die is bij Azteque maar die kan het Mathom huis niet in, Cranck ondertussen wel maar ik weet niet of ik die mathom-zut kan doorspelen. Rep-food doormailen ging iig niet, wat zoveel betekent dat alleen cooks relatief makkelijk het mathomhuis in kunnen, of ik moet ergens een plek vinden waar je héél veel rep-tokens kan halen.

Dit topic is gesloten.

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Aphaea

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Aphaea

[RSS][XML]

Update Tracker

Active Topics
Active Topics
Frontpage Nieuws
Frontpage Nieuws