Hoofdcategorieën
Topicacties

[MMORPG]Lord of the Rings Online Deel 3

Pagina: 1 2 3 4 ... 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 last

Nieuw Topic
Certified nutcase

quote:
Legolas_1973 schreef op dinsdag 28 augustus 2007 @ 07:36:
[...]

op alle 4 de locaties hieronder beschreven kan je 4 paginas vinden...
goblins in misty mountains (die plek waar de ingots quest is)
wights in imlad
die grotten in angmar (waar die exceptional hide wargs ook inzitten
hillmen vlakbij hellegrot in Misty mountains

daar kan je de paginas vinden voor alle boeken behalve die je kan kopen... die weet ik niet omdat ik die gekocht heb. zelf moet ik er nog 2 van de wights in imlad de rest heb ik :P

als ik jou was zou ik nog even levellen voordat je daar gaat farmen voor pages. of je moet met een hoger level char meelopen...
Dank je voor de tips.. ;) Ik heb inmiddels 1 page gevonden van de Valours Marches die dropte op een plek die je niet beschreef, namelijk bij de Dwarfs in de Giant Hills van Misty Mountains (de plek waar book 5 chap 3 zich afspeelt)

Ik heb al wat lopen zoeken bij de Hillmen vlakbij Hellegrod en we waren ooit met een fellowship van zes (waarvan ik het hoogste level was) Hellegrod zelf binnengehobbeld...waar we met heel veel moeite een level 49 beer tegen de vlakte hebben weten te werken (toch niet slecht voor een groep waar iedereen level 42 of lager is) De enige die de beer daar enigszins pijn kon doen was ik... Dus deelde ik de klappen uit en werd ik door een lager level Minstrel zo goed mogelijk gehealed...ging mijn health te veel naar beneden dan werd de agro naar een ander karakter geleid...zodat ik weer kon worden bijgehealed...niemand wilde opgeven...en het is uiteindelijk dus gelukt...en de eerste exceptional hide is binnen.. :)

Beware when following a dragon in the fog...you just might hit a mountain on your way. ;)

Reg. datum: 01 oktober 2002

quote:
dragonspirit schreef op woensdag 29 augustus 2007 @ 07:13:
[...]

Dank je voor de tips.. ;) Ik heb inmiddels 1 page gevonden van de Valours Marches die dropte op een plek die je niet beschreef, namelijk bij de Dwarfs in de Giant Hills van Misty Mountains (de plek waar book 5 chap 3 zich afspeelt)

Ik heb al wat lopen zoeken bij de Hillmen vlakbij Hellegrod en we waren ooit met een fellowship van zes (waarvan ik het hoogste level was) Hellegrod zelf binnengehobbeld...waar we met heel veel moeite een level 49 beer tegen de vlakte hebben weten te werken (toch niet slecht voor een groep waar iedereen level 42 of lager is) De enige die de beer daar enigszins pijn kon doen was ik... Dus deelde ik de klappen uit en werd ik door een lager level Minstrel zo goed mogelijk gehealed...ging mijn health te veel naar beneden dan werd de agro naar een ander karakter geleid...zodat ik weer kon worden bijgehealed...niemand wilde opgeven...en het is uiteindelijk dus gelukt...en de eerste exceptional hide is binnen.. :)
ik ben gisteren hellegrod ingegaan tering niet normaal meer... das iets pittiger dan laten we zeggen een level 49 bear :o

Amberlin level 34 geworden vandaag gaat ze 35 worden no matter what!!!! ik ben het lopen zat en wil mn paard :P tevens kan ik dan mijn dwarfsteel tools gebruiken... heb superior dwarfsteel mining pick en jeweller tool alleen cooking supply critte niet :-(

gecritte tools zijn nu meer van belang zonder crit durability van 45 :N en met crit 60 waar ik toch wel gewend aan was :P

Legolas_1973 wijzigde dit bericht 29-08-2007 08:39 (9%)

Acties: [view]

Door: botoo
Moderator TMF / FPM Coördinator
too old to die young
Reg. datum: 10 november 1999

quote:
Hellegrod zelf binnengehobbeld...waar we met heel veel moeite een level 49 beer tegen de vlakte hebben weten te werken (toch niet slecht voor een groep waar iedereen level 42 of lager is) De enige die de beer daar enigszins pijn kon doen was ik...
Leuk is dat hé? Een 7 lvl's hogere mob omleggen is beslist geen makkie. Nog meer lvl's hoger lukt helemaal niet, iig niet alleen, daar werd ik gisteren (tegen beter weten in toch proberen :+ ) mee geconfronteerd. Ik was met lvl32 Burglar de laatste van de Bilbo riddles aan het afwerken (Arwens Legacy). Na door de Trollshaws gesneaked te hebben tot de cave had ik een probleem, ik kon wel langs de worms heen sneaken maar als ik de legacy op wilde pakken werd ik onderbroken en door drie worms besprongen. Mijn aanvallen haalden niets uit en ridlle/stun werkte ook niet. Run/evade gelukkig wel, maar daar kreeg ik de legacy niet mee :+

Nadar iemand van de andere kant van Middle-Earth naar me toe was gekomen en we er achter kwamen dat hij daar niet naar binnen kon kwam er een lvl34 Loremaster aankakken, stapte naar binnen en stond na 1 minuur weer even vrolijk buiten. WTF??? Ik ook weer naar binnen bleek er ondertussen een lvl50 binnen te zijn die alles al geplet had. Legacy opgepakt en ingeleverd. Mooie 19.2 dps dagger als reward, nauwelijks beter dan mijn eigen gecritte swords maar wel fire-damage en juist die speciale (fire of light) damage gaat steeds meer nodig zijn bij hoger lvl mobs die een zekere weerstand tegen normal damage hebben.

Ik heb solo geprobeerd om een Nam-Amlung Auroch (4700 morale elite) om te leggen, Ik ben weliswaar 2 lvl's hoger maar de Auroch heeft factor drie morale. De eerste lukte op her randje nadat ik de volledige trukendoos open heb moeten trekken 8) maar de tweede had net iets langere adem :'( Ik deed nog een HIPS en wilde de Auroch omcrikelen om hem de genadeslag in de rug te geven maar door die HIPS was de combat blijkbaar gereset voor het beest en stond 'ie weer op volle morale :(
Vanavond nog maar eentje proberen :P

Ik heb ondertussen wel mijn questlist vol staan 40/40 :( nu wil ik ei'k niets meer droppen maar het zijn bijna allemaal oranje of rode vervolg- en/of felloship quests, het is nu toch echt even een poosje afgelopen met de overwegend solo-pret :|
quote:
ik ben gisteren hellegrod ingegaan tering niet normaal meer... das iets pittiger dan laten we zeggen een level 49 bear
Da's relatief natuurlijk, de mate van pittigheid is lvl gerelateerd, een lvl42 char heeft doorgaans meer werk aan een lvl47 mob dan een lvl50 met een lvl52 mob.
quote:
gecritte tools zijn nu meer van belang zonder crit durability van 45 en met crit 60 waar ik toch wel gewend aan was
huh?
Je had eerst 60% en nu krijg je betere tools en je gaat terug naar 45??? Of vergelijk je nu twee verschillende dingen met elkaar? Volgens mij klopt het verschil ook niet, het verschil tussen crit en non-crit zal geen 15% zijn?

Hoe bevalt je nieuwe kinship? Is het nog steeds zo goed als in het begin en ook met je lagere lvl Captain? Ik ben actief aan het kijken naar een ander kin, Profit is ook opgestapt (kan ik wel achteraan maar ik wil eerst zeker weten dat het een goede kin is), dus nu zijn er niet eens officers meer online :|

Het sticky op het Codecasterforum geeft wel een hoop mogelijkheden maar praatjes kan iedereen ophangen en ik wil eerst weten of het echt een actieve/goede kinship is. Een paar die me opvallen: WTD (We Toss Dwarves :o), Apocalyptica, Defenders Of The White Tree, En Agarwaen en Fellowship of the Bling.
Gelukkig kan ik die beslissing nog even voor me uit schuiven want ik ga eerst op vakantie, daarna zie ik wel verder, maar tips zijn bijzonder welkom :)

Because the people who are crazy enough to think they can change the world . . .
. . . are the ones who do.
t3h h0rr0r! -> Masters Of Horror!

quote:
botoo schreef op woensdag 29 augustus 2007 @ 10:48:
huh?
Je had eerst 60% en nu krijg je betere tools en je gaat terug naar 45??? Of vergelijk je nu twee verschillende dingen met elkaar? Volgens mij klopt het verschil ook niet, het verschil tussen crit en non-crit zal geen 15% zijn?
alle niet gecritte tools hebben nu een durability van 45 zo ook minning picks en foresters axes... dit is met de nieuwe patch verandert. ik weet dat jij een ancient steel mining pick hebt deze heeft nu dus ook een durability van 45 als je 60 durability wilt moet je een gecritte hebben (superior versie)

was bekend dat zou komen alleen dacht ik dat het alleen voor nieuwe tools gelde dus had ik ook miningpick en forester axe gekocht voor de patch helaas durability van 45...
quote:
Hoe bevalt je nieuwe kinship? Is het nog steeds zo goed als in het begin en ook met je lagere lvl Captain? Ik ben actief aan het kijken naar een ander kin, Profit is ook opgestapt (kan ik wel achteraan maar ik wil eerst zeker weten dat het een goede kin is), dus nu zijn er niet eens officers meer online :|

Het sticky op het Codecasterforum geeft wel een hoop mogelijkheden maar praatjes kan iedereen ophangen en ik wil eerst weten of het echt een actieve/goede kinship is. Een paar die me opvallen: WTD (We Toss Dwarves :o), Apocalyptica, Defenders Of The White Tree, En Agarwaen en Fellowship of the Bling.
Gelukkig kan ik die beslissing nog even voor me uit schuiven want ik ga eerst op vakantie, daarna zie ik wel verder, maar tips zijn bijzonder welkom :)
het is een goeie en gezellige kinship ook behulpzaam. veel dingen doen ze gratis en als je hulp nodig hebt zijn er altijd wel wat mensen bereid te helpen. jij bent meer dan welkom in onze kinship :)

eergisteren iemand tools voor me laten maken helaas geen crit en toen maakte hij er nog 1 van eigen materiaal die wel critte en die kreeg ik. had al aangegeven dat dat niet hoefte.

heb ook al met iemand van kinship turtles geslacht omdat ik ze niet alleen aankon... nu kan ik dat echter wel alleen duurt het wel lang :X

anders probeer je toch met je burglar onze kin uit en als het je bevalt vraag je een invite voor azteque

ps. ik zit bij fellowhip of the bling

Bug? Feature!
Reg. datum: 08 januari 2004

quote:
Rfce schreef op maandag 27 augustus 2007 @ 08:55:
[...]
@MueR.
Op welke server speel je/zit jullie kinship: "Variags of Khand"?
Zowel de Variags of Khand als de Monster tribe zitten op Snowbourne.

Rhyaehar ~ lvl 50 Hunter, Man at Arms | Raids'R'Us - Laurelin raid groep | LOTRO blog

Veni, Vidi, Vici
Reg. datum: 24 oktober 2001

^^ nice, ik ben op zoek naar een nieuwe kin namelijk, niet om die-hard te raiden, maar gewoon relaxed wat samen helpen als het nodig is, wat questen/fellowships doen/deeds afronden/etc. Ik ben ook niet 24/7 online (ja echt je hebt van die gasten die, wanneer je ook maar aanloged, online zijn :+)...Verder heb ik monsterplay nog niet ontdekt, maar dat zal nog wel komen. Ik heb nu 3 chars, een lvl36 Burglar (ArtisanTailor/Forester/Prospector), een lvl17 Hunter (Artisan Jeweller/Cook, Expert Prospector) en een lvl13 Loremaster (Journeyman Scholar/Weaponsmith, Artisan Farmer).
Is bij jullie de voertaal, engels? Dus is er nog plaats in jullie kin?

euh...ja

Reg. datum: 06 december 2005

hoe zit het met end game wat voor dingen kun je dan doen. Van wat ik lees is dat niet zo heel erg aanwezig veel mensen beginnen een alt. Is er echt zo weinig te doen op lvl 50 ?

too old to die young

Can your computer run that game?
System Requirements Lab analyzer

Because the people who are crazy enough to think they can change the world . . .

Certified nutcase

quote:
botoo schreef op woensdag 29 augustus 2007 @ 10:48:
[...]
Leuk is dat hé? Een 7 lvl's hogere mob omleggen is beslist geen makkie. Nog meer lvl's hoger lukt helemaal niet, iig niet alleen, daar werd ik gisteren (tegen beter weten in toch proberen :+ ) mee geconfronteerd. Ik was met lvl32 Burglar de laatste van de Bilbo riddles aan het afwerken (Arwens Legacy). Na door de Trollshaws gesneaked te hebben tot de cave had ik een probleem, ik kon wel langs de worms heen sneaken maar als ik de legacy op wilde pakken werd ik onderbroken en door drie worms besprongen. Mijn aanvallen haalden niets uit en ridlle/stun werkte ook niet. Run/evade gelukkig wel, maar daar kreeg ik de legacy niet mee :+
Zeker wel..we waren eerst rechtdoor gelopen en daar waren dus echt alleen maar level 50 mobs te vinden en natuurlijk ook allemaal elite... :P Deze beer was ook elite en het voelde dan ook verrekte goed dat we met vereende krachten (allemaal uit dezelfde Kinship ook nog eens) deze grote brulboei met een slechte adem wisten neer te werken... :P

Bilbo's riddles heb ik pas relatief laat afgewerkt, ik was volgens mij level 34 ofzo...maar met mijn minstrel ging dat vrij redelijk...

Beware when following a dragon in the fog...you just might hit a mountain on your way. ;)

Reg. datum: 27 maart 2002

effe om een ervaring te delen.
heb net een nieuwe pc die een stukkie sneller is dan mn oude laptop.
nu speelde ik op de laptop op 1280 * 800 in medium en schaduwen uit. ging helemaal prima,

nu speel ik op 1440 * 900 (19" breedbeeldresolutie) en alles op zijn hoogst en ik wist niet wat ik meemaakte. de game was gewoon al mooi, maar dit slaat echt helemaal alles. wat een ongelofelijk verschil is dat zeg. supermooie schaduwen en een onwijs levendige en mooie wereld.
helemaal happy hier.

wie het laatst lacht..... is traag van begrip

Reg. datum: 18 juni 2006

Mag ik de specs van je laptop weten? Want ik speel ook op een laptop (2 Ghz single core, 1gb ram, ATI Mobility Radeon X700) en zelfs op lage graphics loopt ie niet erg soepel. Of zijn het de schaduwen die veel verschil uit maken?

Acer Aspire 5920G || HTC TyTN II || Microsoft Zune

Reg. datum: 06 augustus 2002

quote:
Sagaris schreef op woensdag 29 augustus 2007 @ 20:44:
Mag ik de specs van je laptop weten? Want ik speel ook op een laptop (2 Ghz single core, 1gb ram, ATI Mobility Radeon X700) en zelfs op lage graphics loopt ie niet erg soepel. Of zijn het de schaduwen die veel verschil uit maken?
Overstappen naar 2GB, dat maakt dus echt een groot verschil.
En ja, die schaduwen doen ook wat.

Reg. datum: 27 maart 2002

heb ongeveer dezelfe laptop. was bij mij geen probleem. de schaduwen zijn erg veel vragen. ik zou die in ieder geval uitzetten

wie het laatst lacht..... is traag van begrip

quote:
dragonspirit schreef op woensdag 29 augustus 2007 @ 18:24:
Bilbo's riddles heb ik pas relatief laat afgewerkt, ik was volgens mij level 34 ofzo...maar met mijn minstrel ging dat vrij redelijk...
relatief laat? ik bel level 35 en heb nog niks gedaan in rivendell (behalve voor craft quests)

bijna 1 rank van de cooking reputation (mathom society) tering wat een werk 150 van die dingen gekookt en nou moet ik er nog 10 voor de 1 rank... dan die andere recepten die veel duurder zijn om te maken :(

al die reputation items vreten ruimte in de inventory en is saai farm/grind werk om compleet te krijgen. schijnt wel dat als je 1e rank hebt je in de betreffende hall mag en dat daar superior workbench en superior study is

Amberlin level 35!!!! eindelijk vandaag ff mn paard halen 8)

Legolas_1973 wijzigde dit bericht 30-08-2007 08:37 (26%)

Certified nutcase

quote:
Legolas_1973 schreef op donderdag 30 augustus 2007 @ 08:26:
[...]

relatief laat? ik bel level 35 en heb nog niks gedaan in rivendell (behalve voor craft quests)
...

Amberlin level 35!!!! eindelijk vandaag ff mn paard halen 8)
LOL...ok, blijkbaar valt dat dan nog wel mee.. :P

Gefeliciteerd! ;) Veel plezier met je paardje.. :)

Bug? Feature!
Reg. datum: 08 januari 2004

quote:
Rfce schreef op woensdag 29 augustus 2007 @ 14:33:
^^ nice, ik ben op zoek naar een nieuwe kin namelijk, niet om die-hard te raiden, maar gewoon relaxed wat samen helpen als het nodig is, wat questen/fellowships doen/deeds afronden/etc. Ik ben ook niet 24/7 online (ja echt je hebt van die gasten die, wanneer je ook maar aanloged, online zijn :+)...Verder heb ik monsterplay nog niet ontdekt, maar dat zal nog wel komen. Ik heb nu 3 chars, een lvl36 Burglar (ArtisanTailor/Forester/Prospector), een lvl17 Hunter (Artisan Jeweller/Cook, Expert Prospector) en een lvl13 Loremaster (Journeyman Scholar/Weaponsmith, Artisan Farmer).
De voertaal is Nederlands, aangezien we alleen Nederlanders en Belgen aannemen. Wel is er een internationaal zuster-kinship, dus af en toe wordt er wel engels gebabbeld op TS.
Plaats in de Kinship is er zeker, spreek me maar een keer aan wanneer ik online ben. Mn kinship character heet Rhyaehar.

Rhyaehar ~ lvl 50 Hunter, Man at Arms | Raids'R'Us - Laurelin raid groep | LOTRO blog

quote:
Rfce schreef op woensdag 29 augustus 2007 @ 14:33:
ik heb een 35 captain misschien kunnen we eens samen aan de wandel gaan?
msg me maar als op Eldar zit
Ellendras level 50 minstrel
Amberlin level 35 captain

als ik er ben zit ik op 1 van die namen... wat betreft onze kin, deze is engels en ik kan je wel binnen loodsen als je dat wilt.

too old to die young

quote:
Legolas_1973 schreef op donderdag 30 augustus 2007 @ 08:26:
schijnt wel dat als je 1e rank hebt je in de betreffende hall mag en dat daar superior workbench en superior study is
In Michaels Delving heb ik in de Hall wel een superior study gezien maar (nog?) geen superior workbench :(

* botoo gaat een rampzalige tijd tegemoet :o

Komend weekend ben ik offline, en volgende week op vakantie, dat word zwaar afkicken :+ Naja, het goede nieuws is dat mijn enhanced xp-bar wel lekker vol zal zitten als ik van vakantie terug kom.

Ik zal de dagen die ik komende week nog online ben gebruiken om lvl35 (nog 50K) en paard te halen, en mijn 150 Wargs deed te doen voor 'return to Bree' trait, zodat ik iig een stuk mobieler ben. Dat is wel zo makkelijk als ik naar een nieuwe kinship ga.

Wel een rotklus om die Wargs te killen als je geen ranged weapons hebt, wel leuk om al sneakend een critical backstab te doen zodat die Warg gelijk de helft van z'n morale kwijt is }> , maar 150 keer is wel weer wat te veel van het goede :+

Best wel leuk om te zien hoe voorzichtig sommige spelers kunnen zijn als ze niet weten wat ze te wachten staat. Gisteren gedaan 'free Dori' gedaan met een relatief overpowered groepje. Ik kwam als laatste fs-member mee maar ze wilden veel liever een healer, die was niet voorhanden en toen ik vertelde dat we dat makkelijk zo konden durfden ze het aan. Er zat nota-bene een Captain bij, waar heb je dan nog een dedicated healer voor nodig?

Even later met een andere groep de 'defence of Trestlebridge' afgewerkt, in die ploeg zat één andere ervaren speler (alt van lvl50), een Captain én twee Minstrels. Die Minstrels liepen naderhand wat te miepen dat ze amper hoefden te healen _O- Niet zo gek natuurlijk met 2 Guards en een Burglar. Debuff by Burg en aggro op Guards galore.

Commentaar naderhand: 'was dat alles?' :D Soms lijkt het werkelijk te simpel als het goed loopt :Y)

Neocrown, een lvl43 Champion waar ik soms mee samenwerkte was weer terug van vakantie en wilde wel wat rep-tokens verzamelen in Dol Dinen. Dat kwam goed uit want ik moest van alles verzamelen in Dol en ook 16 trollen verslaan, samen was dat een perfect samenspel. Burg sneaked en opent de combat met een fijne debuff en de Champion maakt er gehakt van, we konden zelf 2 trollen tegelijk aanpakken, de tweede kreeg steevast een riddle voor z'n pet en bleef dan braaf staan wachten totdat we klaar waren met z'n collega }>

Helmen, collars, trollen en (10) tokens waren binnen een uurtje gedaan :Y)

Ik ben ook eens begonnen met 'burgle' daarmee kan je proberen een item van een mob te rollen 8) Dat item is iig niet iets wat anders zou droppen als je die mob verslaat, dus echt extra. Nog niet veel bijzonder kunnen rollen, maar wel heel stoer om te doen 8) Dus eerst sneak, burgle en dan pas de combat openen. Op een moment waren we bij één van de baasjes aangekomen die geflankeerd werd door 4 adds, dat was ook voor ons wat te hoog gegrepen dus heb ik 'm alleen ge-burgled en toen weer het kamp uitgesneaked :Y }>

Sinds de book 10 patch heb ik wel het idee dat de conjunctions moeilijker op gang komen, da's best vervelend als je er op rekent :|

Reg. datum: 23 januari 2007

Ja dat "Healer needed" is ook overdreven. Da's vaak handig wanneer je niet genoeg hoge level spelers hebt (of hele slechte spelers die overal gewoon in rennen :S). Gisteravond ook "The Troll-Keeper" gedaan met 5 man.

We hadden dan al een 45 Captain bij ons, maar een 35 Burglar durfde het niet aan om met ons groepje mee te gaan en verliet de fellowship weer (gezeur dat we geen healer hadden).

Uiteindelijk bij de eindbaas in de grot aangekomen, bleek onze Lore Master ons ook had verlaten. En toen waren er nog maar 4: 30 Champ, 33 Champ, 45 Captain en 35 Hunter. Het was vrij makkelijk om deze te verslaan.

Goed nu komt dat allemaal omdat die Captain gewoon een goede speler was, maar dat anderen dan op voorhand al niet mee willen omdat we geen minstrel hadden :|

Matthijs
Reg. datum: 23 december 2004

Ik begin me een beetje te irriteren aan de prijzen die voor sommige items gevraagd worden.

Ik ben nu op het level dat ik graag een mirrored sword en een exquisite radiant robe wil kopen. Natuurlijk zijn dit zo'n beetje de beste items die er te koop zijn, maar 20 - 35G voor zo'n item vind ik echt teveel van het goede. Dergelijke crafters brengen dan als verdediging aan dat zij de materialen heel duur moeten kopen in de AH. Ik vind dat persoonlijk nogal krom. Waarom ga je je ingredients niet lekker zelf farmen. Natuurlijk kun je altijd 1 of 2 onderdelen in de AH kopen, maar alles! Ja dan wordt het item inderdaad erg duur om nog een beetje winst te kunnen maken.

Wat zijn jullie ervaringen?

Op zoek naar een leuke nederlandse kinship? Kijk op www.variagsofkhand.nl!

The_Bash wijzigde dit bericht 31-08-2007 12:14 (10%)

404 error: File not found

too old to die young

quote:
The_Bash schreef op vrijdag 31 augustus 2007 @ 12:12:
Ik begin me een beetje te irriteren aan de prijzen die voor sommige items gevraagd worden.
* eensch is *
De prijzen die gevraagd worden voor sommige items zijn absurd, maar zolang spelers het betalen zal het zo blijven :|

Ik doe er iig niet aan mee, en ik heb ook nog nooit gemerkt dat mijn uitrusting dermate beroerd is dat ik meer moeite met bepaalde quests/mobs heb dan anderen met die overpriced items. Goed spelen kost niets (ja, wat moeite en een beetje nadenken) en resulteert imho in een hoger rendement dan domweg op AH hangen en veel te veel gold uitgeven.

Als ik crit-spullen probeer te maken is het uitsluitend voor mezelf en degenen waar ik mee speel, ik heb zelden zulke spullen op AH gezet. Wel zet ik veel +3 Hope pots op AH, maar dat is omdat ik die makkelijk kan maken en gebruiken om te levelen met crafting en omdat die Hope pots veel nodig zijn. Voordat ik daar mee begon waren de prijzen onnozel te hoog naar mijn zin, ik heb vervolgens vanaf 3 characters de AH kort overspoeld met redelijk geprijsde (30-50 silver) en nu zie ik die prijs-range veel vaker :Y)

Als ik crit-spullen nodig heb (wat is 'nodig'?) dan ga ik op zoek naar iemand die het voor me wilt maken en lever zelf de mats. En ook daar is een goede actieve kinship wel erg handig.

quote:
The_Bash schreef op vrijdag 31 augustus 2007 @ 12:12:

Ik ben nu op het level dat ik graag een mirrored sword en een exquisite radiant robe wil kopen. Natuurlijk zijn dit zo'n beetje de beste items die er te koop zijn, maar 20 - 35G voor zo'n item vind ik echt teveel van het goede. Dergelijke crafters brengen dan als verdediging aan dat zij de materialen heel duur moeten kopen in de AH. Ik vind dat persoonlijk nogal krom. Waarom ga je je ingredients niet lekker zelf farmen. Natuurlijk kun je altijd 1 of 2 onderdelen in de AH kopen, maar alles! Ja dan wordt het item inderdaad erg duur om nog een beetje winst te kunnen maken.

Wat zijn jullie ervaringen?

Op zoek naar een leuke nederlandse kinship? Kijk op www.variagsofkhand.nl!
gedeeltelijk is dat ook zo... de trophies zijn moeilijk te krijgen (of duur te koop) crit chance is maximaal 35% dus als je perse een gecritte wilt en dat wil je want de exquisite staat voor een crit dan houdt dat dus in dat je als crafter vaak wel 2 of 3 en met wat pech meerdere keren dat item moet craften en dat kost echt wel tijd moeite en gold. kijk alleen al naar de prijzen van die recepten...

de items die niet critten raak je aan de straatstenen niet kwijt en mede daarom is de prijs zo absurd hoog

ik kan hem wel voor je maken als je op eldar zit breng me de mats maar, echter heb ik maar een 16% tool dus max crit chance op single use recipe is 31% (met 10% scroll dus)

10% scrolls 200 a 250 silver per stuk
recipes gaan gauw voor 1 gold of meer
dat zijn al dingen die je niet continue kan farmen....
stel je moet 3 x een item maken voor een crit (zeer reeel beeld)
ben je dus al bijna 4 gold armer en dan heb je alleen de recepten en de scrolls gedekt

dan de rest nog enig idee hoe lang het duurt voordat je 3x de benodigde crit items hebt gefarmd en dan zwijg ik nog over de ancient steel ingots en of exceptional hides en de beryls...

sorry als je de beste tier 5 items wilt en perse gecrit dan moet je er wel wat voor doen.

Legolas_1973 wijzigde dit bericht 31-08-2007 13:14 (17%)

too old to die young

quote:
als je de beste tier 5 items wilt en perse gecrit dan moet je er wel wat voor doen
Daar ben ik het wel mee eens, maar ik vind het dus onzinnig om alleen voor recipes en crit verbeterende trophys al 4 gold oid uit te geven.

De hele clou van het spel is de beleving van de Middle Earth, niet een soort geavanceerd monopoly of beleggingsspelletje om rijk te worden. Geld heb je _nodig_ voor basic dingen als repairs, trainers, food, horse etc. niet voor overpriced mirrored zut en pages van de AH.

imho!!!

Wat hebben jouw gecritte muziekspeeltjes nu werkelijk gekost? Wat mats (die je redelijk makkelijk zelf kan vergaren), een betaalbare(!) scroll van AH en wat hulp van een ander :) Op diezelfde manier ben ik aan een zekere cloak gekomen :Y) geen haar op mijn hoofd die er over peinst om daar tig gold voor neer te leggen, daar heb je slechts hulp van je speelvrienden voor nodig.

Region name change: EvenSwim
Reg. datum: 03 oktober 2006

quote:
botoo schreef op vrijdag 31 augustus 2007 @ 13:38:
[...]

Daar ben ik het wel mee eens, maar ik vind het dus onzinnig om alleen voor recipes en crit verbeterende trophys al 4 gold oid uit te geven.

De hele clou van het spel is de beleving van de Middle Earth, niet een soort geavanceerd monopoly of beleggingsspelletje om rijk te worden. Geld heb je _nodig_ voor basic dingen als repairs, trainers, food, horse etc. niet voor overpriced mirrored zut en pages van de AH.

imho!!!

Wat hebben jouw gecritte muziekspeeltjes nu werkelijk gekost? Wat mats (die je redelijk makkelijk zelf kan vergaren), een betaalbare(!) scroll van AH en wat hulp van een ander :) Op diezelfde manier ben ik aan een zekere cloak gekomen :Y) geen haar op mijn hoofd die er over peinst om daar tig gold voor neer te leggen, daar heb je slechts hulp van je speelvrienden voor nodig.
Helemaal mee eens. Daarom zit ik nu al gelange tijd in een kinship die alles winstloos voor elkaar maakt. Soms geef je een kleine vergoeding voor de componentskosten of je regelt zelf de trophy, maar meestal maak je iets voor de ander en zie je dat als een investering, omdat jij op zekere duur, weer iets terugkrijgt. Iedereen specialiseert zich in verschillende vocations en zo krijg je een echte ruilverhouding van de beste gear en wapens zonder dat je bergen goud kwijt bent en om het uur terug naar de AH moet omdat je weer ge-outbid bent door anderen.

50 HUNTER Aspenráen - GM Forester GM Woodworker // 50 MINSTREL Asparwenlyyn - GM Prospector - GM Tailor - GM Metalsmith // 50 CAPTAIN Apachillessinne - GM Jeweller // 50 CHAMPION Asphaedrae - GM Scholar // 50 LOREMASTER Asphirriallianna

Reg. datum: 17 oktober 2005

quote:
7-day Free Trials now available!01-Sep-2007Codemasters Online launch The Lord of the Rings Online FREE 7-day trial across Europe. Download your free trial and claim your free trial key at www.trylotro.com
www.trylotro.com dus

Pagina: 1 2 3 4 ... 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 last

Dit topic is gesloten.

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2008 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden

Uitgever van: