quote:
Hellegrod zelf binnengehobbeld...waar we met heel veel moeite een level 49 beer tegen de vlakte hebben weten te werken (toch niet slecht voor een groep waar iedereen level 42 of lager is) De enige die de beer daar enigszins pijn kon doen was ik...
Leuk is dat hé? Een 7 lvl's hogere mob omleggen is beslist geen makkie. Nog meer lvl's hoger lukt helemaal niet, iig niet alleen, daar werd ik gisteren (tegen beter weten in toch proberen

) mee geconfronteerd. Ik was met lvl32 Burglar de laatste van de Bilbo riddles aan het afwerken (Arwens Legacy). Na door de Trollshaws gesneaked te hebben tot de cave had ik een probleem, ik kon wel langs de worms heen sneaken maar als ik de legacy op wilde pakken werd ik onderbroken en door drie worms besprongen. Mijn aanvallen haalden niets uit en ridlle/stun werkte ook niet. Run/evade gelukkig wel, maar daar kreeg ik de legacy niet mee
Nadar iemand van de andere kant van Middle-Earth naar me toe was gekomen en we er achter kwamen dat hij daar niet naar binnen kon kwam er een lvl34 Loremaster aankakken, stapte naar binnen en stond na 1 minuur weer even vrolijk buiten. WTF??? Ik ook weer naar binnen bleek er ondertussen een lvl50 binnen te zijn die alles al geplet had. Legacy opgepakt en ingeleverd. Mooie 19.2 dps dagger als reward, nauwelijks beter dan mijn eigen gecritte swords maar wel fire-damage en juist die speciale (fire of light) damage gaat steeds meer nodig zijn bij hoger lvl mobs die een zekere weerstand tegen normal damage hebben.
Ik heb solo geprobeerd om een Nam-Amlung Auroch (4700 morale elite) om te leggen, Ik ben weliswaar 2 lvl's hoger maar de Auroch heeft factor drie morale. De eerste lukte op her randje nadat ik de volledige trukendoos open heb moeten trekken

maar de tweede had net iets langere adem

Ik deed nog een HIPS en wilde de Auroch omcrikelen om hem de genadeslag in de rug te geven maar door die HIPS was de combat blijkbaar gereset voor het beest en stond 'ie weer op volle morale

Vanavond nog maar eentje proberen
Ik heb ondertussen wel mijn questlist vol staan 40/40

nu wil ik ei'k niets meer droppen maar het zijn bijna allemaal oranje of rode vervolg- en/of felloship quests, het is nu toch echt even een poosje afgelopen met de overwegend solo-pret

quote:
ik ben gisteren hellegrod ingegaan tering niet normaal meer... das iets pittiger dan laten we zeggen een level 49 bear
Da's relatief natuurlijk, de mate van pittigheid is lvl gerelateerd, een lvl42 char heeft doorgaans meer werk aan een lvl47 mob dan een lvl50 met een lvl52 mob.
quote:
gecritte tools zijn nu meer van belang zonder crit durability van 45 en met crit 60 waar ik toch wel gewend aan was
huh?
Je had eerst 60% en nu krijg je betere tools en je gaat terug naar 45??? Of vergelijk je nu twee verschillende dingen met elkaar? Volgens mij klopt het verschil ook niet, het verschil tussen crit en non-crit zal geen 15% zijn?
Hoe bevalt je nieuwe kinship? Is het nog steeds zo goed als in het begin en ook met je lagere lvl Captain? Ik ben actief aan het kijken naar een ander kin, Profit is ook opgestapt (kan ik wel achteraan maar ik wil eerst zeker weten dat het een goede kin is), dus nu zijn er niet eens officers meer online
Het sticky op het Codecasterforum geeft wel een hoop mogelijkheden maar praatjes kan iedereen ophangen en ik wil eerst weten of het echt een actieve/goede kinship is. Een paar die me opvallen: WTD (We Toss Dwarves

), Apocalyptica, Defenders Of The White Tree, En Agarwaen en Fellowship of the Bling.
Gelukkig kan ik die beslissing nog even voor me uit schuiven want ik ga eerst op vakantie, daarna zie ik wel verder, maar tips zijn bijzonder welkom