Hoofdcategorieën
Topicacties

[MMORPG]Lord of the Rings Online Deel 3

Pagina: 1 2 3 4 ... 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 last

Nieuw Topic

Acties: [view]

Door: botoo
Moderator TMF / FPM Coördinator
too old to die young
Reg. datum: 10 november 1999

Reputation.

Ik vraag me een beetje af wat ik hier mee kan, het lijkt op de valourtokens van Ettenmoors en ws ook met vergelijkbare 'rewards'.

In Michaels Delving (Shire) kan je niet alleen de chests inleveren voor reputation points, maar je kunt ook wat cooking 'quests' doen voor reputation. Ik heb met mijn lvl31 Burglar-Cook met die cooking quests gelijk de hele eerste balk gevuld en mocht het Mathomhouse in. Binnen is er een supplier van wat ogenschijnlijk onbenullige(?) items en een superior study (scholar?), verder nog niet veel maar ik vermoed dat je bij opvolgende rankings iets meer/beters kan vinden.

Met mijn lvl50 Champion heb ik wat diverse tokens gegrind (Orcs) in Dol Dinen en in Orodost (Dourhands). De eerste 10 leverden 1200 points op en de daaropvolgende setjes slechts 700, daar gaat dus een berg tijd in zitten met ultra-stom hack&slash. Voordeel in Orodost is dat er wel veel Exeptional hides te farmen zijn :)

Hoe dan ook, een hele hoop tijd/werk/geld en vooralsnog heel weing interessants te mee te vinden.

Gisteren (of moet ik zeggen vanmorgen, het was weer veel te laat/vroeg :o ) heb ik met de Burglar eindelijk HIPS (Hide In Plain Sight) gekregen en dat in Trollshaws tussen een dozijn beren uitgeprobeerd :P het werkt als een droom d:)b. 12 boze beren en * poef * weg is de Burglar 8)

De lvl30 classquest leverde een +2 stealth cloak op waarmee in nu met de strange flowers(?) in de pocket op +4 stealth kom, en met HIPS erbij op +14 (of zou dat niet cumulatief zijn?).

Ingegaan op een roep om hulp van iemand uit het kinship die de Red-Pass instance wilde doen. Er waren geen andere hulpvaardige chars aanwezig dus dat maakte dat we met z'n vieren er indoken. Een lvl 38 Hunter, en de Minstrel, Champion en mijn Burglar waren lvl 30-32. Eén keer maakte iemand een foutje en werd de Minstrel niet afdoende beschermd, maar verder zijn we dat hele instance chain perfect doorlopen 8) (scheelt toch wel veel als je weet wat je waar&hoe te wachten staat. Burglar debuff galore \o/ Best wel grappig om te zien dat de anderen in het fs ei'k weinig mee krijgen van wat de Burglar doet, maar wel verbaasd zijn dat de mobs er zo makkelijk onderdoor gaan 8)

Imho moeten de Turbine devvers de mogelijkheid meer open maken om, bij fellowship quests als er onvoldoende chars bereid zijn om mee te doen, het met een kleinere ploeg ook af te kunnen ronden, bv zoals wij nu gedaan hebben.

Naderhand heeft de Hunter me geholpen om 16 trolls te verslaan in Harloeg, nou ja, ik moet ei'k zeggen dat de Hunter die trolls afgeknalt heeft alsof het niet meer dan muggen waren. Natuurlijk hadden we een goede tactiek bedacht, Burglar in stealth, Hunter schiet ze aan, en als de troll dan eindelijk dichterbij is gekomen steekt de Burglar ze in de rug }>
Het ging zo makkelijk dat we er twee tegelijk konden doen.
quote:
Rfce schreef op maandag 27 augustus 2007 @ 08:55:
Wat spawnen die rare mobs btw slecht zeg, pfff
Ik heb vrijdag 2 uur gecampt in Lone-Lands zoekend naar Ironhide (lvl20 Boar).
True, ik was met de Champion dwarf iron aan het minen en Lynx claws aan het zoeken. Daarvoor ben ik naar Trollshaws gegaan om tegelijk wat aan de defeat *tig worms deed te doen, Huge worm eyes te grinden en in de hoop om Steelmaw's paw (bear) te scoren.
Nadat ik zo'n 60 worms had afgewerkt en evenzoveel bears (zouden placeholders bij moeten zijn, ik was op de exacte plaats) nog steeds niets van de Steelmaw te zien :| Toen was ik het al weer flink zat en ben wat leukers gaan doen. Sommige dingen droppen beroerd en andere weer makkelijker, van de gewenste Lynx claws had ik er in minder dan 10 minuten 3 :).

Because the people who are crazy enough to think they can change the world . . .
. . . are the ones who do.
t3h h0rr0r! -> Masters Of Horror!

Veni, Vidi, Vici
Reg. datum: 24 oktober 2001

quote:
botoo schreef op maandag 27 augustus 2007 @ 11:47:
maar je kunt ook wat cooking 'quests' doen voor reputation.
Waar kun je die starten, want volgenmij heb ik hem gemist ergens (of worden deze quests alleen available als je daadwerkelijk cook bent?)
En ja; wat heb je aan de reputation?? Ik zou het (nog) niet weten.
quote:
Gisteren (of moet ik zeggen vanmorgen, het was weer veel te laat/vroeg :o ) heb ik met de Burglar eindelijk HIPS (Hide In Plain Sight) gekregen en dat in Trollshaws tussen een dozijn beren uitgeprobeerd :P het werkt als een droom d:)b. 12 boze beren en * poef * weg is de Burglar 8)
Nice hè.. al werkt het niet altijd (of het is bugged)... ik heb wel eens dat als het in een fellowship té wordt en iedereen wegrent, ik HiPS toepas... Het komt wel eens voor dat ik door een mob toch uit stealth wordt gehaald en dus dood ga :(.
Waar je hips ook mooi voor kunt gebruiken is zodra je Trip-skill weer gecooldowned is, je ff HiPS doet, waardoor je tijdens het gevecht alsnog een FM kunt bewerkstelligen dmv Trip ;)
Je ziet je fellowship-members best wel eens raar kijken, als je een zware-elite-mob twee keer tackled, 1 keer door Trip en een keer door Exploit Opening -> 2 mooie conjunctions.

Rfce wijzigde dit bericht 27-08-2007 12:25 (6%)

euh...ja

Reg. datum: 17 april 2006

Ik heb geen zin om het op te zoeken, dus wilde ik ff vragen:

Vanaf welk lvl kan je die Heralds krijgen, en is het aan een specifieke class gebonden? (Ik ben champion)

Reg. datum: 06 augustus 2004

herald is alleen voor captain, de lvl weet ik zo niet.

Wees niet te spoedig geërgerd in uw geest, want ergernis huist in de boezem der dwazen.

Nu ook CCNA!

quote:

Imho moeten de Turbine devvers de mogelijkheid meer open maken om, bij fellowship quests als er onvoldoende chars bereid zijn om mee te doen, het met een kleinere ploeg ook af te kunnen ronden, bv zoals wij nu gedaan hebben.
Lijkt me niks... op het moment dat je met 2-3 man zo'n quest zou kunnen doen, dan zou je hem solo kunnen als je 1 of 2 levels hoger bent.

-- Mijn Systeem - Flickr foto's --
Canon 400D + grip - Canon 18-55 F3.5-5.6 - Canon 50 F1.8 - Tamron 70-300 F4-5.6
Tamron 17-50 F2.8 - 430ex

Reg. datum: 15 mei 2007

Ik heb mij gisteravond een beetje geergerd aan book2chapter2. Je moet voor chapter 1 wat mos halen, en als je terugkomt zegt Ragagast: " Ooh, wat erg, heel Hedagar (whatever name voor dat moeras) zit onder de wights. Ga er maar even 15 killen." Suuuuure. Ben er een uur mee bezig geweest om met een FS van 4 man die wights te vinden. Er waren er 2. Met bovendien trage respawntijden. En we hebben onze toevlucht genomen tot het killen van elites voor chapter3, omdat die een ally spawnen die ook als wight telt. Echt dus de hele tijd iedereen het moeras doorkruisen, en als je er 1 zag dat melden en wachtten tot de rest komt.
Heel vervelend dus, maar wel leuk dat de mensen zo beleefd waren om op iedereen te wachten als ze er 1 zagen.

Rare elite mobs met hoge spawntijden, ok. Normale mobs waar je er 15 van nodig hebt voor je epic is echt not done.

too old to die young

quote:
Ltje schreef op maandag 27 augustus 2007 @ 13:00:
Ik heb mij gisteravond een beetje geergerd aan book2chapter2. Je moet voor chapter 1 wat mos halen, en als je terugkomt zegt Ragagast: " Ooh, wat erg, heel Hedagar (whatever name voor dat moeras) zit onder de wights. Ga er maar even 15 killen." Suuuuure. Ben er een uur mee bezig geweest om met een FS van 4 man die wights te vinden. Er waren er 2. Met bovendien trage respawntijden.
Je was duidelijk op de verkeerde plek, ws ben je in Harloeg geweest (vanuit Ost schuin de weg overgestoken?)

De wights zijn er met bosjes: Vanuit Ost linksaf, strak richting oosten, en dan helemaal rechtdoorlopen, je komt dan vlak langs de circle of blood, nog een stukje verder en je vind een ruïne vol met wights :).
's Nachts respawnen ze nog sneller en er zijn er meer (lees: te veel) dan je in je eentje af kan. Overdag als je er één tegelijk weet te pullen lukt het wel (of je moet een flink lvl hebben natuurlijk).

Because the people who are crazy enough to think they can change the world . . .

Nu ook CCNA!

quote:
Ltje schreef op maandag 27 augustus 2007 @ 13:00:
Ik heb mij gisteravond een beetje geergerd aan book2chapter2. Je moet voor chapter 1 wat mos halen, en als je terugkomt zegt Ragagast: " Ooh, wat erg, heel Hedagar (whatever name voor dat moeras) zit onder de wights. Ga er maar even 15 killen." Suuuuure. Ben er een uur mee bezig geweest om met een FS van 4 man die wights te vinden. Er waren er 2. Met bovendien trage respawntijden. En we hebben onze toevlucht genomen tot het killen van elites voor chapter3, omdat die een ally spawnen die ook als wight telt. Echt dus de hele tijd iedereen het moeras doorkruisen, en als je er 1 zag dat melden en wachtten tot de rest komt.
Heel vervelend dus, maar wel leuk dat de mensen zo beleefd waren om op iedereen te wachten als ze er 1 zagen.

Rare elite mobs met hoge spawntijden, ok. Normale mobs waar je er 15 van nodig hebt voor je epic is echt not done.
Toevallig heb ik ze gister ook gedaan, en chapter2 gewoon solo (als lvl27 guard). idd op de plek zoals hierboven beschreven, daar liepen er meer dan genoeg! Owja, de lelijke dikke monsters die wel een beetje vlees hebben, vallen ook onder categorie wights, dus die kan je ook killen voor die quest. (let wel op die worm die tevoorschijn komt als je er 1 molt)

Nog even tip voor als je met Book2 bezig bent, bij chapter6 staat geen fs icoontje, maar je hebt zeker wel een FS nodig :P Ik dacht het gisteren wel even solo te doen, kom ik daar op de plek (zal niet teveel proberen te verklappen), word ik ineens achterna gezeten door 6 wights :P Volgende keer toch maar met een fellowship daarheen!

-- Mijn Systeem - Flickr foto's --
Canon 400D + grip - Canon 18-55 F3.5-5.6 - Canon 50 F1.8 - Tamron 70-300 F4-5.6
Tamron 17-50 F2.8 - 430ex

Region name change: EvenSwim
Reg. datum: 03 oktober 2006

Nog een vraag betreft Minstrels. Welke Traits kan je het beste equippen aan je char?

50 HUNTER Aspenráen - GM Forester GM Woodworker // 50 MINSTREL Asparwenlyyn - GM Prospector - GM Tailor - GM Metalsmith // 50 CAPTAIN Apachillessinne - GM Jeweller // 50 CHAMPION Asphaedrae - GM Scholar // 50 LOREMASTER Asphirriallianna

Veni, Vidi, Vici

quote:
botoo schreef op maandag 27 augustus 2007 @ 13:16:
[...]
Je was duidelijk op de verkeerde plek, ws ben je in Harloeg geweest (vanuit Ost schuin de weg
Nou ik kan me herinneren, dat toen ik dit gedeelte van het book ging doen, ik onder het lvl van de quest zat, en dan wil je echt niet alleen die ruins in die je omschrijft (ook omdat daar nogal wat elites rondzwerven). Ook al heb je het lvl van de quests, kun je alleen niet die ruins in... aangezien het geen fellowship quest was (dacht ik), wilde ik hem dus ook alleen afronden en moest het dan hebben van die 3 wights die rondom dat moeras dwalen.
Nou, ik heb dat chapter dus wat rustiger aan gedaan, dus 3 stuks killen, en weer wat Ost Gurut quest doen, etc.

euh...ja

Reg. datum: 18 juni 2006

Enig nadeeltje aan het spel zit niet in het spel zelf maar is de Customer Service, heb 2 dagen geleden een mailtje gestuurd dat ik niet kan inloggen op het forum omdat hij zegt dat ik al eens heb ingelogd en diezelfde gegevens moet gebruiken terwijl ik dat vrijwel zeker niet gedaan heb. En ook al heb ik dat gedaan, die gegevens weet ik bij god niet meer. Maar tot nu toe niks terug gehoord.

Acer Aspire 5920G || HTC TyTN II || Microsoft Zune

Veni, Vidi, Vici

quote:
Sagaris schreef op maandag 27 augustus 2007 @ 14:42:
Enig nadeeltje aan het spel zit niet in het spel zelf maar is de Customer Service, heb 2 dagen geleden een mailtje gestuurd dat ik niet kan inloggen op het forum omdat hij zegt dat ik al eens heb ingelogd en diezelfde gegevens moet gebruiken terwijl ik dat vrijwel zeker niet gedaan heb. En ook al heb ik dat gedaan, die gegevens weet ik bij god niet meer. Maar tot nu toe niks terug gehoord.
Je kunt toch als je de verkeerde gegevens invult een password-request doen middels deze link.
Ik neem aan dat dit geautomatiseerd wordt uitgevoerd, of is dat niet het geval?

offtopic
je moet ook niet op hun forum zitten te lezen, je moet de game spelen, en anders de vragen hier stellen :z

Rfce wijzigde dit bericht 27-08-2007 14:59 (7%)

euh...ja

Reg. datum: 18 juni 2006

Ok, weird. Nu lukt het wel. =X Toen ik het eerder probeerde zei die dat me mailadres niet bestond. Nouja, is dat probleem ook opgelost. Multo grazie! =D En no worries, die vragen worden wel gesteld hoor.

Acer Aspire 5920G || HTC TyTN II || Microsoft Zune

oeps, mijn fout IDD. ik had net pas ingelogd, en toen stond dat er nog niet. dus is niet helemaal mijn fout. jammer dat het hier niet thuishoord. dat maar ergens anders zoeken.

slayeer wijzigde dit bericht 27-08-2007 17:21 (80%)

Reg. datum: 06 augustus 2002

quote:
slayeer schreef op maandag 27 augustus 2007 @ 16:39:
kan iemand mij mischien AUB een guest key sturen? ik zou graag lotro willen proberen.

email: alex2000@home.nl
Lees toch eens wat er staat als je iets post.

Reg. datum: 17 april 2006

ROFL. Die mensen zijn wel heel blind, de waarschuwing staat boven wat ze typen 8)7

Maarre.. ben net met een fellowship van 6 (meesten rond de lvl 20 en 2 van 30+) Our Greatest Find gaan doen, maar dat ging niet echt lekker :+ Omg die is pittig zeg..

Reg. datum: 27 maart 2002

weet iemand een site waar ze de verschillende processoren en videokaarten testen met lotr online?

wie het laatst lacht..... is traag van begrip

Reg. datum: 15 mei 2007

quote:
blacktarantulaX schreef op maandag 27 augustus 2007 @ 18:01:
ROFL. Die mensen zijn wel heel blind, de waarschuwing staat boven wat ze typen 8)7

Maarre.. ben net met een fellowship van 6 (meesten rond de lvl 20 en 2 van 30+) Our Greatest Find gaan doen, maar dat ging niet echt lekker :+ Omg die is pittig zeg..
Dat is idd wel een pittige quest.

Toen ik hem deed hadden we 2 guardians, 2 minstrels en 2 champions. Dus dat wel een leuke combo. :P
Wat wij toen hebben gedaan is door de hele ruine geveegd en alle mobs gekilled. En toen konden we heel snel en makkelijk het standbeeld bezorgen, omdat iemand de weg al wist. Blijkbaar een alt.

Certified nutcase

Ik ben inmiddels met mijn Minstrel level 42 en druk op zoek naar pages voor mijn 2 legendary books...voorlopig is er nog niet 1 gedropt...naja...komt vast vanzelf wel.. ;) Ik heb wel veel signets of Rhudaur bemachtigd...iemand misschien een goede plek voor Minstrel Legendary Pages?

Beware when following a dragon in the fog...you just might hit a mountain on your way. ;)

Reg. datum: 01 oktober 2002

heb je nou tegenwoordig voor alle tier 5 single use receipts een beryls shard nodig ?
en dropt elke rare mob een shard + eigen part ?

heb wat toffe items gemaakt voor Ellendras gemaakt ze draagt nu een zooi gecritte tier 5 items.
tevens is ze level 50 geworden ook heeft Amberlin (mijn alt) wat toffe earrings en bracelets gecraft (ook allemaal gecrit) danzij botoo heeft ze ook van elk instrument een gecritte superior exemplaar.

het verschil is echt enorm!

amberlin is bijna level 34 :P

heb mezelf wel voorgenomen wat minder te gaan spelen

wat betreft de discussie paar posts hoger...

ik kan je melden dat ik alle heal skills veel gebruik, met name de tragere bolster courage dit omdat deze meer healt kost iets meer tijd maar op hogere levels schiet de normale heal niet op kan ik je melden. nog een groot voordeel is dat je hem meteen nog een keer kan doen. group heal is wel degelijk erg nuttig ook tijdens combat al moet je geen aggro hebben zelfde geld voor bolster courage.

ovedr de trait die 10% minder onderbrekingen geeft die heb ik dus wel equipped en dat scheelt echt veel vooral als je aggro hebt (op hogere levels met regelmaat) dan kan je dus zonder dat niet healen en ga je dood...

verder heb ik nog een massive heal (kost geen power en healt hele groep met veel moraal) die gebruik ik in de echte noodgevallen... (10 min of 15 min cooldown)

quote:
dragonspirit schreef op dinsdag 28 augustus 2007 @ 07:17:
Ik ben inmiddels met mijn Minstrel level 42 en druk op zoek naar pages voor mijn 2 legendary books...voorlopig is er nog niet 1 gedropt...naja...komt vast vanzelf wel.. ;) Ik heb wel veel signets of Rhudaur bemachtigd...iemand misschien een goede plek voor Minstrel Legendary Pages?
op alle 4 de locaties hieronder beschreven kan je 4 paginas vinden...
goblins in misty mountains (die plek waar de ingots quest is)
wights in imlad
die grotten in angmar (waar die exceptional hide wargs ook inzitten
hillmen vlakbij hellegrot in Misty mountains

daar kan je de paginas vinden voor alle boeken behalve die je kan kopen... die weet ik niet omdat ik die gekocht heb. zelf moet ik er nog 2 van de wights in imlad de rest heb ik :P

als ik jou was zou ik nog even levellen voordat je daar gaat farmen voor pages. of je moet met een hoger level char meelopen...

Legolas_1973 wijzigde dit bericht 28-08-2007 08:02 (10%)

too old to die young

quote:
degged schreef op maandag 27 augustus 2007 @ 19:45:
weet iemand een site waar ze de verschillende processoren en videokaarten testen met lotr online?
* hier volgt een uiterst nutteloze mededeling, maar met ons aller bekende zoekmachine zal je mss toch een stapje verder komen *
;)

Ik ben ooit op een site geweest waar niet specifiek lotro getest werd, maar waar je je eigen pc kon laten doorlichten en er een lijst met ondersteunde games uitkwam met daarbij de mate van kwaliteit van de diverse game onderdelen. Afaik heb ik die link ooit gevolgd vanaf één van de grotere/bekendere forums.
quote:
Legolas_1973 schreef op dinsdag 28 augustus 2007 @ 07:25:
heb je nou tegenwoordig voor alle tier 5 single use receipts een beryls shard nodig ?
en dropt elke rare mob een shard + eigen part ?
Mij nog niets van opgevallen, maar ik ben die shards helemaal nog niet tegengekomen :o

Gisteren een klein groepje van 15 lvls lager geholpen in Fornost, maar ik kreeg de indruk dat de mobs ineens hoger lvl zijn, ik kreeg bij de ingang van het Fornost 'centrum' al rap te maken met een bunder van 5-6 elites met +/- 4-6K morale :o. Na de eerste 'schrik' was dat wel te mannen maar ik vond het nogal stevige tegenstand als ik er niet bij zou zijn.
Volgens mij was dat voor de patch niet zo?

botoo wijzigde dit bericht 28-08-2007 10:26 (35%)

quote:
botoo schreef op dinsdag 28 augustus 2007 @ 10:17:
Mij nog niets van opgevallen, maar ik ben die shards helemaal nog niet tegengekomen :o
ik heb met een champ gnash 2 x verslagen en die dropt standaard een tong en een beryl shard ik heb de tongen gekregen en hij de shard (de 1e keer heb ik gnash niet eens gezien haha) hij gaf mij wel de keuze de 2e keer of ik de shard wilde of de tong. hierdoor heb ik nu dus een etched beryl ring :P

wat ik dus wil weten is of dat voor alle mobs geldt ? (achitling, snowback etc etc)
quote:
Gisteren een klein groepje van 15 lvls lager geholpen in Fornost, maar ik kreeg de indruk dat de mobs ineens hoger lvl zijn, ik kreeg bij de ingang van het Fornost 'centrum' al rap te maken met een bunder van 5-6 elites met +/- 4-6K morale :o. Na de eerste 'schrik' was dat wel te mannen maar ik vond het nogal stevige tegenstand als ik er niet bij zou zijn.
Volgens mij was dat voor de patch niet zo?
volgens mij was dat meteen al zo...

Legolas_1973 wijzigde dit bericht 28-08-2007 12:34 (4%)

Reg. datum: 06 oktober 2005

quote:
Legolas_1973 schreef op dinsdag 28 augustus 2007 @ 12:33:
[...]

ik heb met een champ gnash 2 x verslagen en die dropt standaard een tong en een beryl shard ik heb de tongen gekregen en hij de shard (de 1e keer heb ik gnash niet eens gezien haha) hij gaf mij wel de keuze de 2e keer of ik de shard wilde of de tong. hierdoor heb ik nu dus een etched beryl ring :P

wat ik dus wil weten is of dat voor alle mobs geldt ? (achitling, snowback etc etc)
Alle "unique named" mob die niet bij een quest horen (uitgezonderd CD bazen, geloof ik) droppen shards.

Shuttle st20g5

Region name change: EvenSwim
Reg. datum: 03 oktober 2006

Welke traits hebben jullie bij een minstrel nog meer toegepast / ge-equipped?

Virtues, race, class, legendary... ik ben daar erg benieuwd naar. Ik weet dat het meer om de power gaat, dan om de morale / vitality.

50 HUNTER Aspenráen - GM Forester GM Woodworker // 50 MINSTREL Asparwenlyyn - GM Prospector - GM Tailor - GM Metalsmith // 50 CAPTAIN Apachillessinne - GM Jeweller // 50 CHAMPION Asphaedrae - GM Scholar // 50 LOREMASTER Asphirriallianna

Pagina: 1 2 3 4 ... 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 last

Dit topic is gesloten.

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2008 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden

Uitgever van: