Hoofdcategorieën
Topicacties

[MMORPG]Lord of the Rings Online Deel 3

Pagina: 1 2 3 4 ... 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 last

Nieuw Topic
Veni, Vidi, Vici
Reg. datum: 24 oktober 2001

quote:
Legolas_1973 schreef op dinsdag 14 augustus 2007 @ 08:29:
[...]
interesant kan iemand ook de info over de craftings veranderingen hierin posten? ik kan op mijn werk niet op die site en das wel leuk leesvoer in de baas zijn tijd ^^
Is die site bij jullie geblokked??? Zal wel komen doordat je er te veel op zat 8), anyway hier de lap text:
quote:
Please note that this is not final and some changes may still be made before Book 10 goes live!

Book 10 Crafting Summary
  • Changes to One-shot Recipe Scrolls
    • New one-shot recipes are identical to the existing one-shot recipes in every way, except use different rare required ingredients than the old recipes.
    • Old one-shot recipes continue to exist, however they can no longer be found in treasure. Every one of the old rare required ingredients used in these old recipes can still be found on the creatures that have always dropped them.
    • The new rare ingredients needed for the new one-shot recipes can be found on a variety of unique creatures (as opposed to just one named creature). The new rare ingredients have a 100% drop rate.
    • Changed the display names for all pre-existing one-shot recipe scrolls to include the word "(Old)," to help differentiate between existing and new one-shot recipe scrolls.
  • Increased 'Effective Level' of Crafted Weapons, Armor, Jewellery
    • Increased the effective level (or power level) of most tier 2 - tier 5 crafted armor, weapons, and jewellery pieces.
    • Minimum level requirements remain the same, effectively providing a boost to the stats of crafted gear
  • Earring and Bracelet recipes for the Jeweller profession
    • 38 new recipes
    • Total of 72 new jewellery pieces
  • Artifact Tracking
    • Added "Artifact Tracking" skill to the Scholar profession, which allows scholars to see their resources nodes on the radar.
  • New recipes for Hunter-only items
    • 20 new Weaponsmith recipes (Traps)
    • 5 new Scholar recipes (Bow Chants)
  • Reputation Recipes
    • Cooking - 3 recipes
      • (Tier 3) Seasoned Beef with Cauliflower Recipe
      • (Tier 4) Strawberry Dessert Wine Recipe
      • (Tier 4, rare) Honey-roasted Chicken Recipe
    • Farmer - No new recipes, but a new rare item can be found while harvesting blackberries that is used in Cooking rep recipes
      • (Rare ingredient) Blackberry Honey: Used in the tier 4 rare cooking recipe
    • Forestry - 2 recipes
      • (Tier 5) Woven Gossamer Thread Recipe
      • (Tier 5) Treated Black Ash Heartwood Recipe
    • Jeweller - 4 recipes
      • (Tier 4) Dwarf-jewel Recipe
      • (Tier 5) Dwarf-ring Recipe
      • (Tier 5, ingredient) Polished Moonstone Recipe
      • (Tier 5, rare) Dwarf-necklace Recip
    • Metalworking - 3 recipes
      • (Tier 4) Crest of Vigilance Recipe
      • (Tier 5) Crest of Valor Recipe
      • (Tier 5, rare) Icon of Heroes Recipe
    • Prospecting - 1 recipe
      • (Tier 5) Smelt Ancient Nickel Recipe
    • Scholar - 3 recipes
      • (Tier 4) 'Scholar's Writ' Recipe
      • (Tier 5) 'A Study of the Unknown' Recipe
      • (Tier 5, rare) 'Of Mysteries Most Profound' Recipe
    • Tailor - 3 recipes
      • (Tier 4) Ranger's Sash Recipe
      • (Tier 5) Ranger's Cloak Recipe
      • (Tier 5, rare) Tapestry of Deeds Recipe
    • Weaponsmith - 3 recipes
      • (Tier 4) Ceremonial Dagger Recipe
      • (Tier 5) Ceremonial Blade Recipe
      • (Tier 5, rare) Warden's Scepter Recipe
    • Woodworker - 3 recipes
      • (Tier 4) Wood Figurine Recip
      • (Tier 5) Viol Recipe
      • (Tier 5, rare) Bree-spear Recipe
  • Improved Craft Tools
    • Restatted the newbie (inferior) tools so they no longer penalize critical chance or induction times - they now simply wear out faster than all other tools
    • Removed tools from vendors and replaced with new set of vendor-only tools - vendor tools are now unique, better than the newbie tools, but not as good as craftable tools
    • Rebalanced the durability on all crafted tools - non-critical tools now have a durability of 45 and have normal wear, while critical tools have a durability of 60 and have tough wear.
  • Recipe Rebalancing
    • Cooking
      • All ' ingredient ' recipes have had their craft experience rewards reduced from Low (6) to Simple (4).
      • All Artisan & Master Cooking recipes that previously required the Oven facility effect now require the Superior Oven instead.
      • All recipes that exclusively use ingredients sold by vendors were changed to award Low (6) craft experience instead of Medium (8), or High (10).
      • All beer and ale recipes were changed to award Medium (8) craft experience instead of Low (6).
      • Changed all three Cooking reputation recipes to award Simple (4) craft experience instead of Easy (2).
      • Some cooking recipes have had their ingredients requirements reduced.
    • Farming
      • Adjusted craft experience rewards for all farming recipes to compensate for the increased productivity and lower costs of farming
      • All 'seed' recipes will now award simple (4) craft experience.
      • All 'crop' recipes (recipes that produce useable pipe-weed or vegetables) will now award simple (4) craft experience.
      • All 'hybrid pipe-weed field' recipes will now award medium (8) craft experience.
      • All other 'field' recipes will now award low (6) craft experience.
      • In an effort to increase the usefulness of crafted Farmer's Tools (and to reduce the amount of time farmers spend "watching the grass grow"), induction times for all Journeyman, Expert, Artisan, and Master farming recipes have been changed to match the induction times used by Apprentice farming recipes
      • All "field" recipes now have inductions lasting 20 seconds (Examples: Blueberry Field recipe, Southern Star Pipe-weed Field recipe)
      • All other recipes now have inductions lasting 10 seconds (Examples: Cabbage Seed recipe, Old Toby Seed recipe)
    • Forester
      • Changed both Forester reputation recipes to award Simple (4) craft experience instead of Easy (2).
    • Jeweller
      • All ' gemstone ' recipes have had their craft experience rewards reduced from Low (6) to Simple (4).
      • All Artisan & Master Jeweller recipes that previously required the Workbench facility effect now require the Superior Workbench instead.
      • Changed all four Jeweller reputation recipes to award Simple (4) craft experience instead of Easy (2). Reduced required ingredients for the following recipes:
      • All Artisan necklace, ring, bracelet, and earring recipes (Slightly reduced required ingredients)
      • All Master necklace, ring, bracelet, and earring recipes (Slightly reduced required ingredients)
    • Metalworking
      • All ' component ' recipes have had their craft experience rewards reduced from Low (6) to Simple (4).
      • All Artisan & Master Metalworking recipes that previously required the Force facility effect now require the Superior Forge instead.
      • Changed all three Metalworking reputation recipes to award Simple (4) craft experience instead of Easy (2).
      • Rebalanced many Heavy Armor recipes across all tiers to reduce the number of required ingredients:
      • Example: A full suit of Dwarf-craft Armour previously used a total of 42 Dwarf-iron ingots, 18 Dwarf-steel ingots, and 6 pristine leather braces .
      • The same full suit of armor will now use 36 Dwarf-iron ingots, 12 Dwarf-steel ingots, and 6 pristine leather braces .
  • Prospecting
    • Changed the one Prospecting reputation recipe to award Simple (4) craft experience instead of Easy (2).
  • Scholar
    • Changed all ' Battle Lore ' recipes to award High (10) craft experience instead of Medium (8).
    • All Artisan & Master Scholar recipes that previously did not require a facility effect now require the Superior Study instead (Except for dye recipes, which never require a facility effect).
    • Changed all ' Dye ' recipes to award Low (6) craft experience instead of High (10). This was done because "Dye" recipes now require 1 rare ingredient (previously 3).
    • Changed all three Scholar reputation recipes to award Simple (4) craft experience instead of Easy (2).
    • Slightly reduced required ingredients for all ' Crafting Lore ' recipes.
  • Tailor
    • All ' component ' recipes have had their craft experience rewards reduced from Low (6) to Simple (4).
    • All Artisan & Master Tailor recipes that previously required the Workbench facility effect now require the Superior Workbench instead.
    • Changed all three Tailor reputation recipes to award Simple (4) craft experience instead of Easy (2). Rebalanced many Light and Medium Armor recipe across all tiers to reduce the number of required ingredients:
      • Example (Light Armor): A full suit of Travellers' Armour previously used a total of 54 Boiled Sturdy Leather, 18 Bolts of Cloth, and 6 Polished Rubies
      • The same full suit of armor will now use 36 Boiled Sturdy Leather, 12 Bolts of Cloth, and 6 Polished Rubies
      • Example (Medium Armor): A full suit of Galadrim Armour previously used a total of 96 Boiled Exceptional Leather and 12 Polished Elf Stones
      • The same full suit of armor will now use 72 Boiled Exceptional Leather and 6 Polished Elf Stones
  • Weaponsmithing
    • All Artisan & Master Weaponsmith recipes that previously required the Forge facility effect now require the Superior Forge instead.
    • Changed all three Weaponsmith reputation recipes to award Simple (4) craft experience instead of Easy (2).
    • All "Hunter Traps" recipes have been rebalanced to use less ingredients. These recipes now award Simple (4) craft experience.
    • Slightly reduced required ingredients for some weapon recipes in each tier to improve ingredient consistency among weapons of the same family
  • Woodworking
    • All 'component' recipes have had their craft experience rewards reduced from Low (6) to Simple (4).
    • All Artisan & Master Woodworking recipes that previously required the Workbench facility effect now require the Superior Workbench instead.
    • Changed all three Woodworking reputation recipes to award Simple (4) craft experience instead of Easy (2).
    • Slightly reduced required ingredients for some weapon recipes in each tier to improve ingredient consistency among weapons of the same family

Rfce wijzigde dit bericht 14-08-2007 09:09 (100%)
Reden: oow zie net dat textfiletje is geupload

euh...ja

Veni, Vidi, Vici

Nadat ik van het weekend mijn tweede char (LM) aan had gemaakt en deze nu inmiddels lvl14 is, vond ik de afwisseling zo leuk dat ik direct een 3e char aangemaakt heb (zo laat ik deze mooi naast elkaar lvlen tot 35 (waar mijn main char nu op zit). Het is een elven Hunter geworden van het vrouwelijke geslacht :). Jeeej wat doen die veeel ranged dammage zeg... heb gisterenavond de proloog gedaan en ze is inmiddels lvl6.

Ik kwam gisteren op AH trouwens dit tegen:
http://lotro.allakhazam.com/images/items/ScreenShot12190.jpg
:D , leuk en handig zeker voor als je explorer bent.... alleen de prijs viel me een beetje tegen en kon ik echt niet opbrengen.... hij begon bij 65G (jaa GOLD) en buyout op 85G.
Zijn dit normale prijzen voor dit soort items?

euh...ja

Reg. datum: 17 oktober 2005

quote:
Rfce schreef op dinsdag 14 augustus 2007 @ 10:56:

Ik kwam gisteren op AH trouwens dit tegen:
[afbeelding]
:D , leuk en handig zeker voor als je explorer bent.... alleen de prijs viel me een beetje tegen en kon ik echt niet opbrengen.... hij begon bij 65G (jaa GOLD) en buyout op 85G.
Zijn dit normale prijzen voor dit soort items?
ach, als je bedenkt hoeveel tijd je in totaal bezig bent geweest om dit ding te krijgen.. Eerst moet je je char levelen naar lvl50 voor de helegrod raid. Dan ga je daar 10x doorheen om een paar quests af te ronden. Daarna heb je de followup voor die explorers pack, en dan moet je nog 5/10 x door helegrod heen om hem uiteindelijk te krijgen.

Maar 65g valt nog wel mee, de enige die ik heb gezien op de AH was 110g buyout. Maar het is nog steeds inderdaad veel te veel :)

edit:

als je een gecritte one-time recipe van beide tools wilt hebben die in dat zakje zit ben je ook zo tussen de 50-60g kwijt bedenk ik me net. Is de enige manier om -3s op mining of woodcutting the krijgen.. Als je het op de AH koopt iig. Als je 2 dagen gaat campen voor de rare named mobs dan heb je ook wel een kansje dat een kinmate het voor je kan maken (GM armourer).

edit2:

Ben trouwens vorige week GM Weaponsmith geworden!, dus als je wat wapens nodig hebt, ims me ingame; snowbourn ign: Blockbuster

Freelance wijzigde dit bericht 14-08-2007 11:29 (21%)

Veni, Vidi, Vici

quote:
Freelance schreef op dinsdag 14 augustus 2007 @ 11:25:
[...]
ach, als je bedenkt hoeveel tijd je in totaal bezig bent geweest om dit ding te krijgen.. Eerst moet je je char levelen naar lvl50 voor de helegrod raid. Dan ga je daar 10x doorheen om een paar quests af te ronden. Daarna heb je de followup voor die explorers pack, en dan moet je nog 5/10 x door helegrod heen om hem uiteindelijk te krijgen.
Dat dit er vooraf gaat wist ik dus niet, zover ben ik nog niet in de game :)
quote:
[...]
Ben trouwens vorige week GM Weaponsmith geworden!, dus als je wat wapens nodig hebt, ims me ingame; snowbourn ign: Blockbuster
Altijd handig om te weten 8)

euh...ja

Reg. datum: 08 november 2005

quote:
[...]

edit2:

Jij krijgt vanavond bericht :*) ben al tijden op zoek naar een mirrored ancient steel axe of zwaard... Heb 2 turtle claws en shiploads of iron maar nog niemand die het voor me wil maken _/-\o_

IGN Achi lvl 48 GRD

Acties: [view]

Door: botoo
Moderator TMF / T.net Powermod
too old to die young
Reg. datum: 10 november 1999

Dat is voor mij een volledig nieuw item Rfce en die prijzen ben ik ook nog niet tegen gekomen, de duurste tools op Eldar doen 20-30 Gold en dat vind ik ook al véél te veel.

Ik ben zelf een beetje begonnen met sommige zwaar overpriced dingen voor redelijke prijzen op AH te zetten in de hoop het tij wat te keren. Zo heb ik AH overspoeld met betaalbare +3 hope potions (was ik toch aan het maken voor jeweller craft) en campfire mats. Dat laatse had ik even nodig en kon 2 bundels buyout kopen voor 200 silver (nog geen 10 silver handel) :( , dus heb ik iets later 3 bundels voor 30-50 op AH gezet en dat ga ik ook veel meer doen.

Woekerprijzen van sommige handelaars omdat die weten dat je bepaalde dingen buiten je eigen craft nodig hebt :r Dat sommige dingen idioot duur zijn omdat de spelers er zelf veel waarde aan toekennen vind ik acceptabel (zoals crit-wapens of black dye), dat verstoort je spelplezier niet als je dat niet hebt, maar dingen die je echt nodig hebt moeten betaalbaar blijven.
Voor mij is het redelijk makkelijk, ik heb 3 chars met 3 verschillende vocations en anders zit er in het kinship wel hulp met items voor een normale prijs of gratis :* maar als je niet in die luxe situatie zit ben je mooi de aap gelogeerd met die woekeraars.

Because the people who are crazy enough to think they can change the world . . .
. . . are the ones who do.
t3h h0rr0r! -> Masters Of Horror!

Reg. datum: 17 oktober 2005

quote:
Bobbie1980 schreef op dinsdag 14 augustus 2007 @ 11:54:
[...]

Jij krijgt vanavond bericht :*) ben al tijden op zoek naar een mirrored ancient steel axe of zwaard... Heb 2 turtle claws en shiploads of iron maar nog niemand die het voor me wil maken _/-\o_

IGN Achi lvl 48 GRD
bedenk wel dat je daar ook een single-use recipe voor nodig hebt plus een rare named mob trophy. En aan die turtle claws heb je niks bij single-use. Dus het hoogste crit percentage wat je kan krijgen is: basis 5% +14% tools + 10% scroll = 29% (ben nog opzoek naar 18% tools).

edit: Voor de Ancient Steel Sword heb je een hoartusk trophy nodig, dacht voor de axe de snowhoar?. En de mirrored zijn hier crits van.

Freelance wijzigde dit bericht 14-08-2007 12:19 (14%)

Reg. datum: 01 oktober 2002

quote:
Tailor
All ' component ' recipes have had their craft experience rewards reduced from Low (6) to Simple (4).
All Artisan & Master Tailor recipes that previously required the Workbench facility effect now require the Superior Workbench instead.
Changed all three Tailor reputation recipes to award Simple (4) craft experience instead of Easy (2). Rebalanced many Light and Medium Armor recipe across all tiers to reduce the number of required ingredients:
Example (Light Armor): A full suit of Travellers' Armour previously used a total of 54 Boiled Sturdy Leather, 18 Bolts of Cloth, and 6 Polished Rubies
The same full suit of armor will now use 36 Boiled Sturdy Leather, 12 Bolts of Cloth, and 6 Polished Rubies
Example (Medium Armor): A full suit of Galadrim Armour previously used a total of 96 Boiled Exceptional Leather and 12 Polished Elf Stones
The same full suit of armor will now use 72 Boiled Exceptional Leather and 6 Polished Elf Stones
betekend dit nu dat er minder huiden nodig zijn voor onderdelen? of minder onderdelen voor het item zelf? en hoe zit het met de punten voor de onderdelen zelf worden die ook goedkoper om te maken?

ik kan het er niet echt uithalen, maar volgens mij moet ik zo snel mogelijk tier 5 masteren (de enige die ik nog moet) vopordat de patch er is want ik denk dat het moelijker wordt...

Veni, Vidi, Vici

:'(
quote:
botoo schreef op dinsdag 14 augustus 2007 @ 11:59:
Dat is voor mij een volledig nieuw item Rfce en die prijzen ben ik ook nog niet tegen gekomen, de duurste tools op Eldar doen 20-30 Gold en dat vind ik ook al véél te veel.

+ woekerprijzenverhaaltje
Tjah voor mij dus ook onbetaalbaar, heb nu 7G (met mijn lvl35 char) en doe eigenlijk rustig aan.
Ik zit op Snowbourn en prijzen die je af en toe ziet, niet normaal.... ik weet niet wat de prijs is bij jouw voor 50 Copper, hier gaan ze vaak makkelijk voor 150S over de toonbank.
Het ergste is gewoon dat je vaker dezelfde chars, veel stocks (lees dus 6 a 7x 50 stuks) van een item aanbieden voor telkens de zelfde hoge prijs. Duidelijk dus mensen die zitten te farmen voor gold lijkt me.... ik ga dan niet in op die prijzen, maar je ziet vaak genoeg een bid open staan ;(
quote:
betekend dit nu dat er minder huiden nodig zijn voor onderdelen? of minder onderdelen voor het item zelf? en hoe zit het met de punten voor de onderdelen zelf worden die ook goedkoper om te maken?

ik kan het er niet echt uithalen, maar volgens mij moet ik zo snel mogelijk tier 5 masteren (de enige die ik nog moet) vopordat de patch er is want ik denk dat het moelijker wordt...
Aarch idd, dit is bull.... om mijn tailor te lvlen ga ik echt geen items maken, gewoon geboild leather omtoveren tot bindings oid... default zijn dit nu dus 6 points, dat worden er 4 (gaat dus langer duren). Zo te zien geven ze ter compensatie dus voor het maken van cloth dat er minder materiaal voor nodig is (sorry hoor, geef mij die extra points maar).
Net zoals je aangeeft, nog ff snel zorgen dat we voor de patch GM hebben berijkt.

Rfce wijzigde dit bericht 14-08-2007 12:22 (32%)

euh...ja

too old to die young

quote:
Legolas_1973 schreef op dinsdag 14 augustus 2007 @ 12:10:
Het word makkelijker om te maken, minder mats nodig, en tegelijkertijd evenredig minder punten voor je tier. Per saldo heb je een vergelijkbaar aantal huiden nodig om te masteren maar levert het wel meer eindprodukten op.
quote:
Rfce schreef op dinsdag 14 augustus 2007 @ 12:15:
Aarch idd, dit is bull.... om mijn tailor te lvlen ga ik echt geen items maken, gewoon geboild leather omtoveren tot bindings oid... default zijn dit nu dus 6 points, dat worden er 4 (gaat dus langer duren). Zo te zien geven ze ter compensatie dus voor het maken van cloth dat er minder materiaal voor nodig is (sorry hoor, geef mij die extra points maar).
Net zoals je aangeeft, nog ff snel zorgen dat we voor de patch GM hebben berijkt.
Als je slim bent zet je wel al je huiden om in bindings e.d. maar maak je er pas een eindprodukt van na de patch, dat kost je dan 1/3 minder boiled zut :)

botoo wijzigde dit bericht 14-08-2007 12:28 (80%)

Because the people who are crazy enough to think they can change the world . . .

too old to die young

quote:
Rfce schreef op dinsdag 14 augustus 2007 @ 12:15:
ik weet niet wat de prijs is bij jouw voor 50 Copper, hier gaan ze vaak makkelijk voor 150S over de toonbank.

Het ergste is gewoon dat je vaker dezelfde chars, veel stocks (lees dus 6 a 7x 50 stuks) van een item aanbieden voor telkens de zelfde hoge prijs. Duidelijk dus mensen die zitten te farmen voor gold lijkt me
50 copper doet op Eldar 50 copper, maar als iemand me meer wilt geven dan is 'ie zeer welkom :P

Idd veel farm-chars. Als de spelers nu eens door zouden hebben dat ze daarmee alleen de prijzen opdreven. Als er veel gefarmed word onstaat er een schaarste in de reguliere drops waardoor je dus op AH aangewezen bent. Als je dan op de Ah een woekerprijs betaald dan maak je daarmee het farmen weer extra interessant voor de farmers en word de reguliere drop nog schaarser.
Pas als dat cirkeltje doorbroken word zullen de prijzen weer kunnen zakken, maar ik ben bang dat dat nog niet zo makkelijk zal zijn.

Carpe Noctem
Reg. datum: 01 juni 2001

Ik weet nog steeds niet welk character ik nu echt ga lvlen
Mij Captain is lvl44 nu, en is best leuk, maar vind een Lore-Master toch net iets leuekr, die is nu lvl27, nadeel is dat je nu opeens superveel LM ziet, lijkt wel of iedereen opeens een LM heeft. Minstrel is ook leuk, mijne is nu lvl33
Volgende week nieuwe update, veel nieuwe skills voo Captain 8)
In Book11 is de LM aan de beurt

See you in the Galaxies Far, Far Away ....

quote:
botoo schreef op dinsdag 14 augustus 2007 @ 12:16:
[...]

Het word makkelijker om te maken, minder mats nodig, en tegelijkertijd evenredig minder punten voor je tier. Per saldo heb je een vergelijkbaar aantal huiden nodig om te masteren maar levert het wel meer eindprodukten op.

[...]
Als je slim bent zet je wel al je huiden om in bindings e.d. maar maak je er pas een eindprodukt van na de patch, dat kost je dan 1/3 minder boiled zut :)
probleem is dat ik nauwelijks huiden heb... ik ze niet echt kan farmen (voor eigen gebruik) en ik ook nog beryl nodig heb voor bepaalde items (daarom spaar ik beryls :P)

heb wel aardig wat beryls :P
74 pollished en 87 unpollished (die pollish ik pas als ik betere crit kans heb OF ik ze echt nodig heb)

wil je ellendras binnenkort door etten loodsen? wil eerst de non raid quests daar doen, alleen ben ik warg bait samen zijn we een team :P dan kunnen we exceptional hides gaan scoren (voor of na de quests)

Region name change: EvenSwim
Reg. datum: 03 oktober 2006

Ben nu al een tijdje level 50 met mn hunter en heb daarmee mn woodworking vocation van tier 2 naar tier 5 gebracht in een week. Koste wel wat tijd, maar heb daarmee voor de hele kinship xbows gemaakt van 65 - 109 Fire damage. Ben nu bezig met een Light damage bow. Het craften houd je wel bezig, vooral de trophies, maar met genoeg resources kan je het ook zonder trophies proberen, ik haalde uit de 8 wapens, 3 gecritte uit.

Op CD na heb ik alle normal quests al wel volbracht, ben nu met wat boeken bezig ( de moeilijkste hoofdstukken) en probeer wat raids.

Aangezien er een chronisch tekort is aan minstrels in de kinship, ben ik van plan om een nieuwe char op te starten. Ik denk dat de vele hunters en champions nu wel met deze dingen bezig zijn: LM, Burglars en minstrels starten.

50 HUNTER Aspenráen - GM Forester GM Woodworker // 50 MINSTREL Asparwenlyyn - GM Prospector - GM Tailor - GM Metalsmith // 50 CAPTAIN Apachillessinne - GM Jeweller // 50 CHAMPION Asphaedrae - GM Scholar // 50 LOREMASTER Asphirriallianna

too old to die young

quote:
Cthulhu schreef op dinsdag 14 augustus 2007 @ 12:44:
. . . nadeel is dat je nu opeens superveel LM ziet, lijkt wel of iedereen opeens een LM heeft. Minstrel is ook leuk, mijne is nu lvl33
Was het eerst de Minstrel die op een verhoogde populariteit kon rekenen, nu lijkt er idd een overpopulatie aan LM's te komen. Dat is dan ook één van de redenen dat ik mijn LM wat minder aandacht geef terwijl het natuurlijk wel een beetje zonde is van de enhanced xp's. Het vage is dat veel van de Minstrels inactief worden voordat ze op lvl50 aangeland zijn, zo ontstaat er wel weer een tekort aan Minstrels op de Uru en CD quests.

Ik heb een beetje het idee dat de LM zo populair is vanwege het nut op Ettenmoors (afstand stun, root, etc.) dus dat er een hoop alt LM's zijn.

Gelukkig blijft de Burglar nog steeds relatief onbekend en onbemind, dus die gaat vol in de lvl-lift bij mij.
quote:
Legolas_1973 schreef op dinsdag 14 augustus 2007 @ 13:07:
probleem is dat ik nauwelijks huiden heb... ik ze niet echt kan farmen (voor eigen gebruik)
. . .
wil je ellendras binnenkort door etten loodsen? wil eerst de non raid quests daar doen, alleen ben ik warg bait samen zijn we een team :P dan kunnen we exceptional hides gaan scoren (voor of na de quests)
Goeie reden om die nu zoveel mogelijk binnen te halen.
. . .
Ett. Q's hebben weinig interessants te bieden behalve wat tokens, die op hun beurt weer bijzonder weinig (lees: niks) te bieden hebben als je de treasurebox open mag maken :X
Op Ett. is dus niets dringends te doen behalve exeptional hides en ancient iron ore farmen (uitsluitend voor eigen gebruik welteverstaan :+ ).
Daar wil ik best een paar uurtjes aan besteden :)

Ik ben wel eens ergens een lijst tegengekomen met alle (crit) items en welke dingen er mee gemaakt konden worden, maar die lijst ben ik kwijt :( weet één van jullie die (zeer overzichtelijke) lijst te vinden?

Reg. datum: 06 oktober 2005

quote:
botoo schreef op dinsdag 14 augustus 2007 @ 13:28:
[...]
. . .
Ett. Q's hebben weinig interessants te bieden behalve wat tokens, die op hun beurt weer bijzonder weinig (lees: niks) te bieden hebben als je de treasurebox open mag maken :X
Las ergens op het us forum dat de chests die je met die tokens opent betere drops krijgen.
quote:

Ik ben wel eens ergens een lijst tegengekomen met alle (crit) items en welke dingen er mee gemaakt konden worden, maar die lijst ben ik kwijt :( weet één van jullie die (zeer overzichtelijke) lijst te vinden?
U vraagt, wij draaien:http://lotro-rares.bizhat.com/

Shuttle st20g5

quote:
Was het eerst de Minstrel die op een verhoogde populariteit kon rekenen, nu lijkt er idd een overpopulatie aan LM's te komen. Dat is dan ook één van de redenen dat ik mijn LM wat minder aandacht geef terwijl het natuurlijk wel een beetje zonde is van de enhanced xp's. Het vage is dat veel van de Minstrels inactief worden voordat ze op lvl50 aangeland zijn, zo ontstaat er wel weer een tekort aan Minstrels op de Uru en CD quests.
CD quests :S en ja hoge minstrels zijn zeldzaam kreeg laatst 1 gold om die quest met legolas te doen :O waren stelletje n00bs op 1 na die me bedankte dat ik ze erdoorheen had getrokken want damn die waren slecht :X

enkele voorbeelden bij de eindbaas lieten ze legolas BEWUST tanken.
iedereen liep overal op af en de guard bleef te ver achter. champs die gingen tanken en lego nou ja eigenlijk iedereen behalve ik en de tank. mijn shouts dat ik last had van aggro werden genegeerd en als ik aangevallen werdt moest ik mn eigen redden enz enz
quote:
. . .
Op Ett. is dus niets dringends te doen behalve exeptional hides en ancient iron ore farmen (uitsluitend voor eigen gebruik welteverstaan :+ ).
die tokens zijn toch juist cool :?

uiteraard voor eigen gebruik ;)
quote:
als je hem hebt wil ik hem ook wel :)

Carpe Noctem

quote:
[...]

Ik heb een beetje het idee dat de LM zo populair is vanwege het nut op Ettenmoors (afstand stun, root, etc.) dus dat er een hoop alt LM's zijn.

Gelukkig blijft de Burglar nog steeds relatief onbekend en onbemind, dus die gaat vol in de lvl-lift bij mij.

[...]
. . .

Denk idd door Etten dat LM zo populair is, maar denk ook dat niet veel mensen hun LM naar 50lvlen
Ik vind de vele spells die hij heeft cool, stuns/mezz/powersteal/powerransfer, en kan ook beetje healen en debuffen
En de LM heeft de coolste Legendary Traits vind ik, March of the Ents(?), AoE firedamage+6sec AoE stun, en Sword and Staff, dualwield

Mijn kinship heeft best veel leden, maar hebben maar 2 lvl50 LM

Carpe Noctem

Veni, Vidi, Vici

quote:
botoo schreef op dinsdag 14 augustus 2007 @ 12:16:
Uiteraard... ik bewaar sowieso result-products van craftings, die zitten mooi in mijn kluis (die mag van mij btw ook wat groter worden)...

Nog ff over woekerprijzen -> om mijn farmer ff te lvlen had ik wat mooie sla-zaadjes, kunstmest en water gekocht... na ff de boer uit hangen had ik zo 75 kropjes... nou, ik ha der voor de lol 50 op AH gezet met 10s als startprijs (geen buyout). Toen ik de dag later ging kijken in mijn mailbox zag ik dat ze waren verkocht voor 80s 8)7. Ik denk dat ik dat maar wat vaker ga maken en aanbieden :+.

Mijn LM is btw Scholar, maar wtf wat levelt die traag zeg, die texts en relics zijn zooo schaars. Zeker als je als lowlevel constant die ruins af moet, je kunt niet buiten die mobs om.

euh...ja

too old to die young

De chests die je met de Ett. tokens moet openen zouden idd betere drops gaan geven, maar dan hoop ik wel dat het véél beter is want nu is het absoluut niets waard als je lvl50 bent en een redelijke uitrusting hebt opgebouwd.
Nu vond ik het een gruwelijke anti-climax.

Overigens kan je die chest het best openen als je niet in fs (of raid?) zit, je fs member mogen namelijk meegraaien :o
quote:
Nope die bedoelde ik niet, als je Fizen's niet kan vinden dan heb je een nieuwe (en behoorlijk sterke) bril nodig ;)

Nu ik er over nadenk Lego: imho is het veel zinvoller om Uru en CD structureel aan te pakken dan Ettenmoors. Uru en CD hebben veel betere rewards en drops. Ik vermoed dat er makkelijk zat een bruikbaar fs samen te stellen is met Ellebel als krijsend middelpunt :P

Dan denk ik aan:
- Ellendras lvl49(?) Minstrel
- Beardgrim lvl50 Guard (is helaas onregelmatig online)
- Azteque lvl50 Champion

aan te vullen met:
- Lynxard lvl50 Loremaster
- Nutgazz lvl50 (HUN of LM?)
- Takan(?) lvl50 Hunter
- Menja lvl45 Burglar
- Maddjuro lvl50 (CHA of GUA?)
- Garydor lvl50 Champion
- Justhalion lvl50 Hunter

Van een zwik van ^^ weet ik dat ze graag met een stabiel fs Uru/CD willen doen, wel hoeven allen een goed tijdstip te kiezen.

Imho genoeg potentie om een kneitersterke fs te formeren. Ik heb sowieso een sleutel om Uru/CD in te komen dus dat is ook al geen probleem.

botoo wijzigde dit bericht 14-08-2007 15:38 (29%)

Gezocht: meer gametijd
Reg. datum: 02 maart 2006

Hoeveel chars kunnen er op een account. Ik heb gemerkt slechts 5. Hoe kan je dit aantal verhogen? Dokken? Zou wel een char willen parkeren, eentje van elke class.

Carpe Noctem

Als jullie een Captain nodig hebben voor in CD/Uru, whisper Demanto maar

quote:
botoo schreef op dinsdag 14 augustus 2007 @ 15:26:
De chests die je met de Ett. tokens moet openen zouden idd betere drops gaan geven, maar dan hoop ik wel dat het véél beter is want nu is het absoluut niets waard als je lvl50 bent en een redelijke uitrusting hebt opgebouwd.
Nu vond ik het een gruwelijke anti-climax.

Overigens kan je die chest het best openen als je niet in fs (of raid?) zit, je fs member mogen namelijk meegraaien :o

[...]
Nope die bedoelde ik niet, als je Fizen's niet kan vinden dan heb je een nieuwe (en behoorlijk sterke) bril nodig ;)

Nu ik er over nadenk Lego: imho is het veel zinvoller om Uru en CD structureel aan te pakken dan Ettenmoors. Uru en CD hebben veel betere rewards en drops. Ik vermoed dat er makkelijk zat een bruikbaar fs samen te stellen is met Ellebel als krijsend middelpunt :P

Dan denk ik aan:
- Ellendras lvl49(?) Minstrel
- Beardgrim lvl50 Guard (is helaas onregelmatig online)
- Azteque lvl50 Champion

aan te vullen met:
- Lynxard lvl50 Loremaster
- Nutgazz lvl50 (HUN of LM?)
- Takan(?) lvl50 Hunter
- Menja lvl45 Burglar
- Maddjuro lvl50 (CHA of GUA?)
- Garydor lvl50 Champion
- Justhalion lvl50 Hunter

Van een zwik van ^^ weet ik dat ze graag met een stabiel fs Uru/CD willen doen, wel hoeven allen een goed tijdstip te kiezen.

Imho genoeg potentie om een kneitersterke fs te formeren. Ik heb sowieso een sleutel om Uru/CD in te komen dus dat is ook al geen probleem.
moeten die dwergen echt mee ;( ellendras voelt zich als cocky elf veel beter zonder dwergen in haar directe omgeving :/ (al heeft ze stiekum wel een zwak voor 2 niet nader te noemen dwergjes)

serieus ja dan kunnen we echt een kei goeie club maken, en ellen is nog maar 130 k verwijderd van level 50 :D

ps. als beard offline is... bigdog is ook level 50 guard

Carpe Noctem

Hier de nieuwe Captain skills die komen met book10

Changes to Current Skills

Muster Courage
+20.0% Fear Resistance
Duration: 30s
(Used to give +50.0% Fear Resistance)

Words of Courage
Heals 325 Damage initially
Heals 61 Morale every 3 seconds for 12 seconds
Cost: 143 Morale
Cost: 124 Power
Cooldown: 3s
(Now heals instantly, but costs Morale to heal and has a 3 second cooldown)

Escape From Darkness (with Legendary Trait)
“You are able to revive and protect a fallen companion with three quarters of their Morale and half of their Power.”
+50 Might
+50 Vitality
+50 Will
+50 Fate
+50 Agility
Duration: 10m
25m Range
Cooldown: 20m
(Slotting Escape from Corruption now makes Escape from Darkness what Escape from Corruption used to be. Without the Legendary Trait, Escape from Darkness is unchanged)

Cry of Vengeance
“When one of your companions falls, your Cry will return a nearby fellow back to battle and inspire those around you to greater feats of skill.”
Max Targets: 2
Radius: 5
(Cry of Vengeance now rezzes instantly (no induction bar), but it only has a 5m range and if you aren’t close enough, it will use the skill but not rez the player)

New Skills

Shield-Brother (Level 22)
“This toggle marks one of your fellows as your Shield-brother, making them the target for some of your abilities.”
Toggle Skill
40m Range

Inspire (Level 22)
“This melee attack raises the Morale of your Shield-brother.”
Main-hand Weapon Damage
Your attack inspires your Shield-brother, raising their Morale.
Cost: 153 Power
Melee Skill
3m Range
(At level 50, this skill heals your Shield-brother 71 Morale every 3 seconds for 15 seconds)

Blade of Elendil (Level 30)
“This powerful melee attack has an increased chance to critical and inspires your fellows to invoke the light of Elendil. This Skill can only be executed when you are in a Battle-hardened State.”
Main-hand Weapon + 21 Damage
Your attack applies a buff to your fellowship that has a chance of invoking the Light of Elendil.
Melee Skill
3m Range
Cooldown: 4s
(Gives a buff to your fellowship that says “You have a chance to deal additional Light Damage to your opponent. Duration: 30s")

To Arms (Level 40)
“You temporarily increase the offensive strength of your Shield-brother.”
Your Shield-brother’s attacks deal 25% more damage.
Cost: 99 Power
Cooldown: 1m

Grave Wound (Level 42)
“You inflict a blow that calls attention to yourself in battle. When dealt to a foe bleeding from your Cutting Attack, your perceived threat is also raised.”
Main-hand Weapon + 21 Damage
Melee Skill
3m Range
Cooldown: 30s

Kick (Level 44)
“You make a melee attack that interrupts any time-delayed actions your opponent is attempting.”
45-50 Common Damage
Melee Skill
3m Range
Cooldown: 1m

Withdraw (Level 46)
“A well ordered withdrawal can aid the Captain in living through a harsh battle. This skill lowers your threat to your opponents around you."
-30.0% Damage
Duration: 30s
Cost : 124 Power
Radius: 10
Cooldown: 5m

Strength of Will (Level 48)
“Your reassuring presence increases the amount of Morale your Shield-brother recovers.”
Your Shield-brother recovers 5% more Morale from healing.
Cooldown: 1m 30s

Time of Need (Level 50)
“You sacrifice some of your morale to gain the same effect as defeating an enemy and to put yourself in a Battle-readied State.”
Cost: 513 Morale
Cooldown: 20

Other Additions

New Female Herald Skins
There are three new herald skins (they are all female): Shield-Maiden, Maid-At-Arms, Swordswoman

New Captain’s Standards (Level 20-50 depending on the type of Standard)
You can now purchase Standards from the Captain Trainer.
“This item enables you to plant an immobile banner that gives the same benefits as a herald. However while this item is equipped you cannot summon your herald.”
There are three types of Standards (Standards of War, Hope, and Victory) and each of them gives the same bonuses as the corresponding Herald and an additional bonus.
+10.0% Melee Damage
+10.0% Maximum Morale

These Standards go in your Ranged slot and when you click on them, the Captain plants a Standard into the ground and you CAN use them in combat. (A pretty cool addition in my opinion and a cool animation)

New Herald Banner Graphics
The banners that the Heralds hold have been changed.

Changed Pet Bar Icons
The icons for the herald skills Coordinated Attacks, Infuriating Tactics, and Lend Will have been changed.

Summoning Changes
The Summoning Horn (called "Finely Carved Rallying Horn") now is NOT a consumable and only requires level 40 to use. The cooldown is 10 seconds and the Summonee must have 5 Travelling Rations to be summoned. The horn costs 8 silver at the Captain Trainer.

When summoning, the summonee sees the text “Summoning Hero. . .” on their induction bar. (It used to say “<Replaced by Skill Name>” ot something like that)

To clear up some confusion
In Defence of Middle Earth still gives +50 to all stats at level 50. (There was some confusion about this, but I can verify that it does still give +50 to all stats for 5 minutes with a 1 minute cooldown)

Pagina: 1 2 3 4 ... 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 last

Dit topic is gesloten.

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2008 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden

Uitgever van: