[MMORPG]Lord of the Rings Online Deel 3
Pagina: 1 2 3 4 ... 9 10 11 12 13 14 15 16 17 ... 38 39 40 41 last
Nieuw TopicNu héét het spel natuurlijk wel 'Lord Of The Rings: Shadows of Angmar . . . '
. . . dat geeft te denken
Because the people who are crazy enough to think they can change the world . . .
. . . are the ones who do.
t3h h0rr0r! -> Masters Of Horror!
Reg. datum: 27 september 2006
Beelden zeggen me niet zoveel, ben wel in midden angmar geweeest bij die hillmen stad.....waarvan ik alle inwoners achter me aanhad. Maar ben nu 41 dus ga maar is questen in Angmar denk ik Woei:pquote:botoo schreef op vrijdag 29 juni 2007 @ 13:39:
iemand al in midden-zuid Angmar geweest bij die beelden? Dread place als je er in de buurt komt en als je iets te ver doorloopt val je ter plekke door neer, zelfs als je op full power/morale staat
Nu héét het spel natuurlijk wel 'Lord Of The Rings: Shadows of Angmar . . . '
. . . dat geeft te denken
Xdoos Gamertag: Postius
Dan ben je er niet geweest. Ik vermoed dat je het je wel zou herinneren als je ter plekke dood neerviel zonder dat je iets doetquote:Postius schreef op vrijdag 29 juni 2007 @ 14:43:
Beelden zeggen me niet zoveel . . .
We waren er met z'n tweeën (Guard42 en Champ41), ik had het 'hope' juweel nog 'aangezet', maar het was werkelijk op één enkele stap voorwaarts dood en terug in de cirkel
Repair daarvan was vreemd genoeg heel goedkoop (enkele coppers), dus daar hoef je die ervaring niet voor te laten
Het is ergens bij de rode cirkel.

Because the people who are crazy enough to think they can change the world . . .
. . . are the ones who do.
t3h h0rr0r! -> Masters Of Horror!
Mmm ik loop qua angmar verkenning nog wat achter geloof ik, vanavond maar is verandering inbrengenquote:botoo schreef op vrijdag 29 juni 2007 @ 15:15:
[...]
Dan ben je er niet geweest. Ik vermoed dat je het je wel zou herinneren als je ter plekke dood neerviel zonder dat je iets doet
We waren er met z'n tweeën (Guard42 en Champ41), ik had het 'hope' juweel nog 'aangezet', maar het was werkelijk op één enkele stap voorwaarts dood en terug in de cirkel
Repair daarvan was vreemd genoeg heel goedkoop (enkele coppers), dus daar hoef je die ervaring niet voor te laten
[afbeelding]
Reg. datum: 17 oktober 2005
als je verder dan daar wilt komen moet je boek 6 afgerond hebben, anders val je daar idd ter plekke dood neer.quote:botoo schreef op vrijdag 29 juni 2007 @ 15:15:
[...]
Dan ben je er niet geweest. Ik vermoed dat je het je wel zou herinneren als je ter plekke dood neerviel zonder dat je iets doet
[afbeelding]
Reg. datum: 25 januari 2005
Reg. datum: 06 augustus 2002
Ik dacht dan dat het uitkwam op champion of hunter?
Mvg
To-do list: PS3, 24" LCD monitor
Maar champ en hunter zijn wel top dps voor zover ik weet dus dat lijkt me wel de beste keuze wat dat betreft.
-insert charnames+lvl's here-
Ze levellen allemaal even snel, het hangt van de speler skill af. Champions en hunters zijn natuurlijk de populairste keuzes, maar je komt nooit in een fellowship dan of veel moeilijker. Ik zou eerder voor guardian of Captain gaan, Guardian is dan weinig dps maar altijd nodig in fellowships. Cptain is wel wat meer DPS en nog beter in fellowships. Persoonlijk zie ik dankzij mijn ervaring ermee 95% van de champions as retards, voor hunters bijna hetzelfde.(Botoo hier is 1 van de weinige goede uitzonderingen gelukkig!) de dingen die je meemaakt met die achterlijke mongeaulen zijn gewoon te sneu eigelijk. En op mijn server zijn er wel meer die er zo over denken, maar ik heb de indruk dat de halve server zwaar debiel is als ik naar het niveau van /advice kijk.quote:geemfriek schreef op vrijdag 29 juni 2007 @ 19:08:
Ik ga ook vandaag (opnieuw) beginnen met lotro, alleen ik zoek de snelste lvl char, daar ik weinig tijd heb om te kunnen game..
Ik dacht dan dat het uitkwam op champion of hunter?
Mvg
Dat lijkt me ook ja... het staat letterlijk in de questlog wat er moet gebeuren en waar, en dan gaan ze het nog doodleuk vragen.. komop.... Ga dan een shooter spelen oid.quote:Postius schreef op zaterdag 30 juni 2007 @ 17:52:
[...]
maar ik heb de indruk dat de halve server zwaar debiel is als ik naar het niveau van /advice kijk.
Vandaag ook weer in een fellowship.. tijdens de dungeon krijgen er gewoon twee ruzzie omdat er niet snel genoeg doorgelopen werd (vond die ene dan, pffff). We hadden al afgesproken om rustig aan te doen, en te wachten zodat iedereen max power/heal had om door te kunnen.
Anyway komt derop neer dat de helft van de fellowship ophielt en het met 3 man onmogelijk was om te completen...... daar gaan weer 100s aan repair for nothing... aaarch.
euh...ja
Reg. datum: 17 oktober 2005
De rest van de DevChatquote:You can expect to see some new additions to the landscape in the fall (though not on the scale of Evendim) and a new region following that a couple of updates later.
In Book 10 Weapon and Metalsmiths will be able to craft "Repair Anvil" recipes that will create an NPC that will repair your gear out in the field - wherever, whenever.
Upgradeable Bank Space is coming online with our Book 10 Update.
Housing is for Book 11 in the autumn.
From a content standpoint, our next two updates are focused on getting more 40+ solo content into the game, we hear you. :-)
Hebben jullie dan een kinship op een van de servers ofzo?
Mss dat ik dan wel burglar of guardian maak
Hadden er 1, ik ben nu zelf opzoek naar een goede en die zijn er ongeveer bijna niet. Maar als ik er 1 hebben ik vast snel genoeg weer officer ofzoquote:geemfriek schreef op zaterdag 30 juni 2007 @ 19:27:
@Postius en co :
Hebben jullie dan een kinship op een van de servers ofzo?
Mss dat ik dan wel burglar of guardian maak
Reg. datum: 01 oktober 2002
nou botoo heeft ook een ENORM zwak punt hoor!!! dat zuigt ernormquote:Postius schreef op zaterdag 30 juni 2007 @ 17:52:
[...]
Ze levellen allemaal even snel, het hangt van de speler skill af. Champions en hunters zijn natuurlijk de populairste keuzes, maar je komt nooit in een fellowship dan of veel moeilijker. Ik zou eerder voor guardian of Captain gaan, Guardian is dan weinig dps maar altijd nodig in fellowships. Cptain is wel wat meer DPS en nog beter in fellowships. Persoonlijk zie ik dankzij mijn ervaring ermee 95% van de champions as retards, voor hunters bijna hetzelfde.(Botoo hier is 1 van de weinige goede uitzonderingen gelukkig!) de dingen die je meemaakt met die achterlijke mongeaulen zijn gewoon te sneu eigelijk. En op mijn server zijn er wel meer die er zo over denken, maar ik heb de indruk dat de halve server zwaar debiel is als ik naar het niveau van /advice kijk.
we kunnen altijd wel wat regelenquote:Postius schreef op zaterdag 30 juni 2007 @ 20:49:
[...]
Hadden er 1, ik ben nu zelf opzoek naar een goede en die zijn er ongeveer bijna niet. Maar als ik er 1 hebben ik vast snel genoeg weer officer ofzo
Lijkt me leuk om die te joinen, alleen kan ik niet in de 'Looking for kinship' forum posten (ja ik ben gereggedquote:Stronkie schreef op zondag 01 juli 2007 @ 00:58:
Gotter's kinship op Snowbourn heeft zijn eigen website... (wel forum)
http://www.variagsofkhand.nl/
Ik moet wel van 0 beginnen op Snowbourne, dunno of er een lvlcap is
sweetquote:Freelance schreef op zaterdag 30 juni 2007 @ 19:02:
Heb ff een paar punten uit de Dev-chat gehaald, allen antwoorden van de devs zelf
[...]
De rest van de DevChat
ben benieuwd waneer ze hogere levels mogelijk maken tot level 60 ofzo en ze hebben ook ruimte voor meer traits in boekje zie je 8 virtue trait slots in het spel maar 5 dus wie weet
stuur gewoon een im naar Iolas ingame.. Komt wel goed denk ik zo.. Of Dekarquote:geemfriek schreef op zondag 01 juli 2007 @ 01:47:
[...]
Lijkt me leuk om die te joinen, alleen kan ik niet in de 'Looking for kinship' forum posten (ja ik ben geregged)
Ik moet wel van 0 beginnen op Snowbourne, dunno of er een lvlcap is
Ik ben wel iemand die niet de tijd heeft om grote party (fellowships heet dat in lotro?) op te zetten, dus wat zou een goed ras/class zijn waarmee veel solo gespeeld kan worden?
Is dr trouwens nog een aanbeveling voor een server waar ik het beste mn char op kan maken? (waar veel NL/GoTers zitten?)
Of kan ik beter gewoon de minst bevolkte pakken, ivm login ques?
RonnieB82 wijzigde dit bericht 01-07-2007 16:06 (23%)
-- Mijn Systeem - Flickr foto's --
Canon 400D + grip - Canon 18-55 F3.5-5.6 - Canon 50 F1.8 - Tamron 70-300 F4-5.6
Tamron 17-50 F2.8 - 430ex
ik kwam in groep en er dropte exceptional hides dus ik druk op need (ben explorer dus voor boiling en tailoring heb ik ze nodig) krijg ik gezeik dat ik op greed moet drukken... WTF i need so i press need
hele discussie toen we in town waren waarin ik aangaf:
ik ben minstrel en kan die creatures niet kapot maken in mn uppie (kan dus niet farmen) daarnaast heb ik ze nodig voor zowel tailoring als ook forsting...
is toch niet zo gek dat ik dan vind dat ik er meer recht op heb dan iemand die ze gewoon op AH zet
Pagina: 1 2 3 4 ... 9 10 11 12 13 14 15 16 17 ... 38 39 40 41 last
Dit topic is gesloten.