Reg. datum: 27 september 2006
Ik hoop heel erg dat ik nooit bij jou in de group kom, Gele/paarse items zijn voor genoeg klassen bijzonder goed bruibaar. Dus daar moet je van af stappen want dat is serieus echt heel erg slecht om te doen.quote:
Als je iets niet nodig hebt GREED DEFAULT. Je kan jezelf dit beter maar aanleren want anders ga je het fout doen in fellowships.
En van die junk moet je wel je paard en repairs betalen, ik weet niet welke level je bent maar die junk is vrij noodzakelijk. Een paar zilver per item schiet wel op als ze stacken. En ik weet niet wat jij zult maar ik heb zelden last van een volle inventory. EN als je de verdeling on eerlijk vind ja dat kan gebeuren ja dat iemand 6 keer achter elkaar wint. Moet je maar mee kunnen leven vind ik want iedereen klaagt er altijd over dus zal het wel eerlijk zijn
En Je hoeft niet ieder lijkje aan te klikken, als er sterretjes/glitteringen boven een lijk zijn betekent dat er nog wat voor jou/hele groep inzit. Lijken niet loten is ook vrij irritant als je Quest items van die mobs nodig hebt. Die kan je pas pakken nadat de juiste persoon eerst zijn monster heeft geloot.
Maar ik zou echt ophouden met die loot quality op exceptional zetten....sorry maar dat is echt vrij debiel. Zeker later in fellowships. Nogmaals het hoeft allemaal niet iedereen maar lekker blijven needen en blijven zeggen hoe stom het allemaal wel niet is, maar je kan het beste maar zo snel mogelijk de normale en logische regelshanteren, scheelt het meest tijd en gezeur. Ik kick tegenwoordig praktisch iedereen die de loot regels niet snapt, zelfs niet nadat ik het heb uitgelegd. Vind dat ondertussen op mijn lvl(40) mensen dat horen te weten. Maar goed sommige spelers hebben hele dikke schedels:p.
Btw Botoo&legolas we moeten eens als we allemaal wat hogere lvl zijn ettenmoors is onveilig maken
Xdoos Gamertag: Postius