Thanks !!
Read error: 54 (Connection reset by peer). One day I will find that peer and reset his connection.
Reg. datum: 23 januari 2007
Even ter informatie over die cover;
Als je de front cover vervangt, vervang je dan ook het plastic voor het scherm?
Of blijven krassen in je scherm altijd aanwezig en is de front cover leeg bij het scherm?
Als je de front cover vervangt, vervang je dan ook het plastic voor het scherm?
Of blijven krassen in je scherm altijd aanwezig en is de front cover leeg bij het scherm?
quote:Bedankt voor het contacteren van Nokia Care.
Tot op heden zijn er nog geen losse covers beschikbaar voor de Nokia 6300. U kan dit
nog even nakijken via volgende link: http://www.nokia.nl/accessorieslink?s=6300
Read error: 54 (Connection reset by peer). One day I will find that peer and reset his connection.
Reg. datum: 10 maart 2007
Reg. datum: 10 maart 2007
Op het inet staan er zat overs te koop.
zie deze:

ik vind hem ntoch nie zo lelijk.
Gr
zie deze:

ik vind hem ntoch nie zo lelijk.
Gr
Q6600@3Ghz, 2x EVGA 8800gts KO ACS3 320mb, P5n32-e SLI, Raptor X 150Gb, Enermax Infinity 720w en dat allemaal in een Lian Li
Er kunnen natuurlijk wel originele covers aangeboden worden door handelaren die 6300's strippen voor de onderdelen. In veel gevallen is daar een markt voor. Denk ook aan displays e.d.
De gekleurde cover is denk ik iets van een RVS-kleurspoeling oid.
Volgens Telecomtelecom.nl gaat het om originele repair-onderdelen van Nokia.quote:Booster schreef op dinsdag 08 mei 2007 @ 11:41:
Er kunnen natuurlijk wel originele covers aangeboden worden door handelaren die 6300's strippen voor de onderdelen. In veel gevallen is daar een markt voor. Denk ook aan displays e.d.
Dat klinkt aannemelijk, ze zullen natuurlijk geproduceerd worden voor servicedoeleinden.
Ik vind die bronze/koper wel leuk, maar ook wel een beetje ziek.
Brando heeft ook best fraai afgewerkte
http://mobile.brando.com.hk/Housing6300.php
Pinin wijzigde dit bericht 08-05-2007 15:53 (40%)
Reg. datum: 25 februari 2003
Reg. datum: 25 februari 2003
Die zwarte cover lijkt me wel leuk opzich. Zou dat moeilijk zijn, zo'n cover vervangen?quote:Pinin schreef op dinsdag 08 mei 2007 @ 15:50:
Ik vind die bronze/koper wel leuk, maar ook wel een beetje ziek.
Hoe dan ook, stof komt toch wel overal bij... helaas stof is zoquote:bear87 schreef op zondag 06 mei 2007 @ 18:57:
Ik heb tot nu toe altijd telefoons gehad waarvan je de covers zelf kon verwisselen.
Na verloop van tijd moest ik ze er altijd even afhalen omdat er veel stof op het scherm terecht kwam.
Nu vraag ik me af, kan dit bij de 6300 ook niet gebeuren? Of zit dat veel beter dicht omdat je de covers niet zelf los kan halen? Anders zit je opeens met stof onder je scherm en kan je er niks aan doen!
In Nomine Patri, Filii et Spiritus Sancti || Cafe Dadas
Reg. datum: 26 augustus 2004
Reg. datum: 26 augustus 2004
* Ricardo87 is geintresseerd. Helaas heb je geen contact info in je profiel staan, zou je met mij contact kunnen opnemen?quote:siam4me schreef op zondag 06 mei 2007 @ 15:42:
Inmiddels het hoesje uit Hong Kong ontvangen, maar ik had nog wat andere visjes uitstaan, en jawel, vandaag precies zo'n zelfde hoesje ontvangen... Ik heb er nu dus twee, maar je kan er toch maar één gebruiken, dus als ik iemand anders ermee blij kan maken dan vind ik dta prima... Voor de goede orde, het gaat om het originele Nokia hoesje dat in Azie standaard bij het toestel geleverd wordt, zie foto hieronder:
[afbeelding]
Laat maar weten als je geinteresseerd bent!
Kaspers, iets voor jou, of heb je er al een?
Reg. datum: 18 oktober 2006
Reg. datum: 18 oktober 2006
cover is vrij eenvoudig te verwisselen. je hebt alleen wel even een torx 6 schroevendraaiertje nodig.
Let wel goed op: zover ik kan zien zit er geen zwart keypad bij. Een zwarte phone met een grijs keypad lijkt me persoonlijk niet mooiquote:Pinin schreef op dinsdag 08 mei 2007 @ 15:50:
Reg. datum: 22 februari 2004
Reg. datum: 22 februari 2004
Inderdaad, dat vind ik ook. Ik vind die bronzen overigens ook niet echt ogen met zo'n grijs keypad. Icm een zwart keypad dan weer wel!quote:Booster schreef op dinsdag 08 mei 2007 @ 19:35:
[...]
Let wel goed op: zover ik kan zien zit er geen zwart keypad bij. Een zwarte phone met een grijs keypad lijkt me persoonlijk niet mooi
Reg. datum: 05 april 2007
Sorry Ricardo, hij is al vergeven....quote:Ricardo87 schreef op dinsdag 08 mei 2007 @ 19:16:
[...]
* Ricardo87 is geintresseerd. Helaas heb je geen contact info in je profiel staan, zou je met mij contact kunnen opnemen?
Ligt hij inmiddels al bij Belcompnay/ Phonehouse etc?
Heb hem helaas nog nergens gezien in de winkels!
Heb hem helaas nog nergens gezien in de winkels!
Afschuwelijk al die gekleurde covers! Echt of nep, mijn cover blijft gewoon de cover die standaard geleverd is... Elke andere kleur doet afbreuk aan de 6300!
Mee eens, orgineel is het mooiste, maar een beetje donkerder zou wel mooi zijn, beetje antrasiet, maar wel metaal, nog niet tegengekomen.quote:siam4me schreef op dinsdag 08 mei 2007 @ 22:50:
Afschuwelijk al die gekleurde covers! Echt of nep, mijn cover blijft gewoon de cover die standaard geleverd is... Elke andere kleur doet afbreuk aan de 6300!
Reg. datum: 10 juni 2004
Reg. datum: 10 juni 2004
Naar 2 weken gebruik zie je nu de eerste tekenen van slijtage, lichte, mini krasjes op het zwarte gedeelte boven op en aan de achterkant van het dragen in de broekzak. En wat vagen op het metaal aan de achterzijde! Maar al met al nog steeds geweldige telefoon! Elke telefoon loopt gebruiksschade op, leer er maar mee leven :)!quote:Pinin schreef op dinsdag 08 mei 2007 @ 23:09:
[...]
Mee eens, orgineel is het mooiste, maar een beetje donkerder zou wel mooi zijn, beetje antrasiet, maar wel metaal, nog niet tegengekomen.
Ik heb het toestel vandaag bij de Debitel shop gezien, voor het eerst dat ik hem in real life zagquote:Fossil1985 schreef op dinsdag 08 mei 2007 @ 23:00:
Als alles meezit heeft Tfor Telecom het toestel vrijdag.
Indruk : Mooi eenvoudig maar erg stijlvol ontwerp, doet erg degelijk aan, mooi plat, groot scherm, gemiddelde maat.
Kwa maat is hij te vergelijken met mijn 6230i, alleen die loopt naar onderen smaller toe en de 6300 niet. Mijn 6230i is wel 2 keer zo dik als deze telefoon, erg mooi gedaan
@ P!tR
Het is inderdaad een gebruiksvoorwerp, maar 2 weken voor voorzichtig broekzak gebruik vind ik toch wel erg snel hoor! Mijn 6230i heeft nu zelfs nauwelijks sporen, en dit beestje is al bijna 2 jaar oud..
Denk toch dat het heel erg van de persoon en zijn broekzak afhangt
bear87 wijzigde dit bericht 09-05-2007 17:31 (20%)
Mijn 3210 heeft nog altijd een krasvrij scherm en verder heel weinig gebruikssporen. Zeker geen die heel goed te zien zijn, en dat is dan met plastic covers. Ik ben wel zeker van plan om een screenprotector te kopen. Krasjes op covers vindt ik niet zo erg, maar krassen op displays ben ik echt allergisch voor. 
Vandaag bericht gehad dat mijn bestelling is verstuurd, dus hopelijk morgen in ontvangst nemen
Vandaag bericht gehad dat mijn bestelling is verstuurd, dus hopelijk morgen in ontvangst nemen
Ik weet niet hoe je krassen op je scherm krijgt als je hem gewoon in je zak draagt zonder sleutels enzo.. vind die protectors een beetje onzin, maar het zal zeker helpen als je niet echt zuinig met je toestel bent. Ik heb hem in iedergeval altijd netjes in m'n hoesje
.
de leven is hard
Ik heb mijn telefoon altijd gewoon in mijn zak , zonder hoesje of screenprotector, en ik heb nog nooit krassen op mijn scherm gehad.
Zolang je er maar geen sleutels bij doet of hem niet met het scherm naar beneden op tafel legt of ermee gooit, blijft ie bij mij altijd erg netjes:)
Zolang je er maar geen sleutels bij doet of hem niet met het scherm naar beneden op tafel legt of ermee gooit, blijft ie bij mij altijd erg netjes:)
Hah, eindelijk weer een goed ontworpen, degelijke en betaalbare Nokia Series 40 telefoon met veel roestvrij staal! En nog plat en licht ook, prima opvolger van m'n 6170. Die is nu dik 2 jaar oud en zit vol met kleine krasjes op de stalen covers. Dat deert totaal niet, krassen op plastic zijn veel minder mooi.
Vergelijk het met krasjes in de RVS spoelbak van je nieuwe keuken ivm krassen op de deurtjes
Wat pas echt lelijk is aan gebruikte telefoons is van dat gesputterde metaal of verf dat loslaat van de plastic onderlaag, of door handzuur aangetast is.
Jammer van de kennelijk matige batterijcapaciteit en het rammelende aan/uit knopje, hopelijk hebben ze daar in de productiebatch die eind deze week de nederlandse winkels binnensijpelt iets aan gedaan.
Vergelijk het met krasjes in de RVS spoelbak van je nieuwe keuken ivm krassen op de deurtjes
Wat pas echt lelijk is aan gebruikte telefoons is van dat gesputterde metaal of verf dat loslaat van de plastic onderlaag, of door handzuur aangetast is.
Jammer van de kennelijk matige batterijcapaciteit en het rammelende aan/uit knopje, hopelijk hebben ze daar in de productiebatch die eind deze week de nederlandse winkels binnensijpelt iets aan gedaan.
Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 49 50 51 52 last
Dit topic is gesloten.