Hoofdcategorieën
Topicacties

Het Nokia 6300 topic - deel 2

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 49 50 51 52 last

Nieuw Topic
Reg. datum: 19 mei 2005

Ik heb een site gevonden waar (volgens deze site) originele covers worden verkocht:

Klik

¤23,95

kristian8888 wijzigde dit bericht 07-05-2007 14:08 (3%)

Thanks !!

Read error: 54 (Connection reset by peer). One day I will find that peer and reset his connection.

Reg. datum: 23 januari 2007

Even ter informatie over die cover;

Als je de front cover vervangt, vervang je dan ook het plastic voor het scherm?
Of blijven krassen in je scherm altijd aanwezig en is de front cover leeg bij het scherm?

quote:
Bedankt voor het contacteren van Nokia Care.

Tot op heden zijn er nog geen losse covers beschikbaar voor de Nokia 6300. U kan dit
nog even nakijken via volgende link: http://www.nokia.nl/accessorieslink?s=6300

Read error: 54 (Connection reset by peer). One day I will find that peer and reset his connection.

Reg. datum: 10 maart 2007

Op het inet staan er zat overs te koop.

zie deze:

http://59.188.7.150/~princehk/images/Nokia6300/Housing/Nokia6300fullcopper01.jpg

http://59.188.7.150/~princehk/images/Nokia6300/Housing/Nokia6300fullcopper02.jpg

ik vind hem ntoch nie zo lelijk.

Gr

Q6600@3Ghz, 2x EVGA 8800gts KO ACS3 320mb, P5n32-e SLI, Raptor X 150Gb, Enermax Infinity 720w en dat allemaal in een Lian Li

Superuser

Er kunnen natuurlijk wel originele covers aangeboden worden door handelaren die 6300's strippen voor de onderdelen. In veel gevallen is daar een markt voor. Denk ook aan displays e.d.

De gekleurde cover is denk ik iets van een RVS-kleurspoeling oid.
quote:
Booster schreef op dinsdag 08 mei 2007 @ 11:41:
Er kunnen natuurlijk wel originele covers aangeboden worden door handelaren die 6300's strippen voor de onderdelen. In veel gevallen is daar een markt voor. Denk ook aan displays e.d.

De gekleurde cover is denk ik iets van een RVS-kleurspoeling oid.
Volgens Telecomtelecom.nl gaat het om originele repair-onderdelen van Nokia.
Dat klinkt aannemelijk, ze zullen natuurlijk geproduceerd worden voor servicedoeleinden.

Reg. datum: 04 januari 2004

Ik vind die bronze/koper wel leuk, maar ook wel een beetje ziek.

Brando heeft ook best fraai afgewerkte
http://mobile.brando.com.hk/Housing6300.php

Pinin wijzigde dit bericht 08-05-2007 15:53 (40%)

Reg. datum: 25 februari 2003

quote:
Pinin schreef op dinsdag 08 mei 2007 @ 15:50:
Ik vind die bronze/koper wel leuk, maar ook wel een beetje ziek.

Brando heeft ook best fraai afgewerkte
http://mobile.brando.com.hk/Housing6300.php
Die zwarte cover lijkt me wel leuk opzich. Zou dat moeilijk zijn, zo'n cover vervangen?

quote:
bear87 schreef op zondag 06 mei 2007 @ 18:57:
Ik heb tot nu toe altijd telefoons gehad waarvan je de covers zelf kon verwisselen.
Na verloop van tijd moest ik ze er altijd even afhalen omdat er veel stof op het scherm terecht kwam.

Nu vraag ik me af, kan dit bij de 6300 ook niet gebeuren? Of zit dat veel beter dicht omdat je de covers niet zelf los kan halen? Anders zit je opeens met stof onder je scherm en kan je er niks aan doen!
Hoe dan ook, stof komt toch wel overal bij... helaas stof is zo :X dat het gewoon overal tussen gaat zitten...

In Nomine Patri, Filii et Spiritus Sancti || Cafe Dadas

Reg. datum: 26 augustus 2004

quote:
siam4me schreef op zondag 06 mei 2007 @ 15:42:
Inmiddels het hoesje uit Hong Kong ontvangen, maar ik had nog wat andere visjes uitstaan, en jawel, vandaag precies zo'n zelfde hoesje ontvangen... Ik heb er nu dus twee, maar je kan er toch maar één gebruiken, dus als ik iemand anders ermee blij kan maken dan vind ik dta prima... Voor de goede orde, het gaat om het originele Nokia hoesje dat in Azie standaard bij het toestel geleverd wordt, zie foto hieronder:

[afbeelding]

Laat maar weten als je geinteresseerd bent!

Kaspers, iets voor jou, of heb je er al een?
* Ricardo87 is geintresseerd. Helaas heb je geen contact info in je profiel staan, zou je met mij contact kunnen opnemen?

Reg. datum: 18 oktober 2006

cover is vrij eenvoudig te verwisselen. je hebt alleen wel even een torx 6 schroevendraaiertje nodig.

Superuser

quote:
Let wel goed op: zover ik kan zien zit er geen zwart keypad bij. Een zwarte phone met een grijs keypad lijkt me persoonlijk niet mooi :)
Reg. datum: 22 februari 2004

quote:
Booster schreef op dinsdag 08 mei 2007 @ 19:35:
[...]

Let wel goed op: zover ik kan zien zit er geen zwart keypad bij. Een zwarte phone met een grijs keypad lijkt me persoonlijk niet mooi :)
Inderdaad, dat vind ik ook. Ik vind die bronzen overigens ook niet echt ogen met zo'n grijs keypad. Icm een zwart keypad dan weer wel! :9

Reg. datum: 05 april 2007

quote:
Ricardo87 schreef op dinsdag 08 mei 2007 @ 19:16:
[...]

* Ricardo87 is geintresseerd. Helaas heb je geen contact info in je profiel staan, zou je met mij contact kunnen opnemen?
Sorry Ricardo, hij is al vergeven....

Ligt hij inmiddels al bij Belcompnay/ Phonehouse etc?

Heb hem helaas nog nergens gezien in de winkels!

Reg. datum: 05 april 2007

Afschuwelijk al die gekleurde covers! Echt of nep, mijn cover blijft gewoon de cover die standaard geleverd is... Elke andere kleur doet afbreuk aan de 6300!

Reg. datum: 06 mei 2007

Als alles meezit heeft Tfor Telecom het toestel vrijdag.

Reg. datum: 04 januari 2004

quote:
siam4me schreef op dinsdag 08 mei 2007 @ 22:50:
Afschuwelijk al die gekleurde covers! Echt of nep, mijn cover blijft gewoon de cover die standaard geleverd is... Elke andere kleur doet afbreuk aan de 6300!
Mee eens, orgineel is het mooiste, maar een beetje donkerder zou wel mooi zijn, beetje antrasiet, maar wel metaal, nog niet tegengekomen.

Reg. datum: 10 juni 2004

quote:
Pinin schreef op dinsdag 08 mei 2007 @ 23:09:
[...]

Mee eens, orgineel is het mooiste, maar een beetje donkerder zou wel mooi zijn, beetje antrasiet, maar wel metaal, nog niet tegengekomen.
Naar 2 weken gebruik zie je nu de eerste tekenen van slijtage, lichte, mini krasjes op het zwarte gedeelte boven op en aan de achterkant van het dragen in de broekzak. En wat vagen op het metaal aan de achterzijde! Maar al met al nog steeds geweldige telefoon! Elke telefoon loopt gebruiksschade op, leer er maar mee leven :)!

quote:
Fossil1985 schreef op dinsdag 08 mei 2007 @ 23:00:
Als alles meezit heeft Tfor Telecom het toestel vrijdag.
Ik heb het toestel vandaag bij de Debitel shop gezien, voor het eerst dat ik hem in real life zag :*)

Indruk : Mooi eenvoudig maar erg stijlvol ontwerp, doet erg degelijk aan, mooi plat, groot scherm, gemiddelde maat.
Kwa maat is hij te vergelijken met mijn 6230i, alleen die loopt naar onderen smaller toe en de 6300 niet. Mijn 6230i is wel 2 keer zo dik als deze telefoon, erg mooi gedaan :)

@ P!tR
Het is inderdaad een gebruiksvoorwerp, maar 2 weken voor voorzichtig broekzak gebruik vind ik toch wel erg snel hoor! Mijn 6230i heeft nu zelfs nauwelijks sporen, en dit beestje is al bijna 2 jaar oud..
Denk toch dat het heel erg van de persoon en zijn broekzak afhangt ;)

bear87 wijzigde dit bericht 09-05-2007 17:31 (20%)

Superuser

Mijn 3210 heeft nog altijd een krasvrij scherm en verder heel weinig gebruikssporen. Zeker geen die heel goed te zien zijn, en dat is dan met plastic covers. Ik ben wel zeker van plan om een screenprotector te kopen. Krasjes op covers vindt ik niet zo erg, maar krassen op displays ben ik echt allergisch voor. ;)

Vandaag bericht gehad dat mijn bestelling is verstuurd, dus hopelijk morgen in ontvangst nemen :)