Het Nokia 6300 topic - deel 2 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 2 ... 13 Laatste
Acties:
  • 143.296 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bear87
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 05-02 22:41
Heb je toevallig ook de prijs gezien die de Mediamarkt ervoor vraagt?

Overigens net 2call de vraag voorgelegd of het een import toestel is of een toestel met Nl boekjes:

"We hebben verschillende leveringen, maar allen voldoen aan Nederlandse garantie en taal in het toestel"

Oke, leuk :O . Maar geef me nou gewoon een ja of nee op de vraag ;)
Ik wil eigenlijk gewoon wel de Nederlandse boekjes erbij namelijk, en als ik 240 euro betaal wil ik wel van te voren weten ja/nee, lijkt me redelijk.

[ Voor 4% gewijzigd door bear87 op 10-05-2007 21:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bear87 schreef op donderdag 10 mei 2007 @ 21:44:
Ik wil eigenlijk gewoon wel de Nederlandse boekjes erbij namelijk, en als ik 240 euro betaal wil ik wel van te voren weten ja/nee, lijkt me redelijk.
Ik heb 'm bij 2call vandaan, met een duits boekje. Boekje meteen weggegooid, en even de Nederlandse handleiding gedowned, no problemo. Ik snap je probleem niet helemaal...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaspers
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 17:04
Ga dan maar uit van een duits boekje, want die kreeg ik daar ook.
Maar wat moet je met een boekje, dit apparaat is vrij easy te bedienen hoor, en als je gedetailleerde specs nodig hebt, download je de NL versie ff..

Ik snap je probleem ook niet helemaal :p.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bear87
Het is inderdaad ook geen groot probleem, ik had alleen graag gewoon een ja of nee antwoord gekregen

Tuurlijk is het verder geen enkel probleem, grote kans dat ik het op dezelfde manier doe als jij hoor als ik hem nergens met boekje vind ;) Zo sterk is mijn geduld niet :+

Anyway, dit weekend heb ik de 6300 en daar gaat het om :*)

[ Voor 41% gewijzigd door bear87 op 10-05-2007 22:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bear87 schreef op donderdag 10 mei 2007 @ 22:12:
Het is inderdaad ook geen groot probleem, ik had alleen graag gewoon een ja of nee antwoord gekregen

Tuurlijk is het verder geen enkel probleem, grote kans dat ik het op dezelfde manier doe als jij hoor als ik hem nergens met boekje vind ;) Zo sterk is mijn geduld niet :+

Anyway, dit weekend heb ik de 6300 en daar gaat het om :*)
Veel plezier ermee, de mijne bevalt prima! Het menu is zo heerlijk snel! Veel beter dan die symbian software!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snoop
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
Symsonic schreef op donderdag 10 mei 2007 @ 19:13:
[...]

Klopt, ik heb het ook nog niet werkend gekregen via mijn bluetooth stick, hij kan de compoort niet goed benaderen oid. Is er iemand die dit al werkend gekregen heeft?
De com poort werkt bij mij wel. Ik krijg die error niet meer gelukkig. Je moet gewoon op het bluetooth icoontje in de taakbalk klikken en dan naar de eigenschappen gaan. Dan kun je als het goed is bij het tabblad van de COM poorten een nieuwe poort toevoegen. Daarna moet je die poort gewoon in de Nokia Wireless Presenter aangeven.
Maar op dit punt raak ik eventjes de draad kwijt. Ik probeer via het Presenter programma op de telefoon verbinding te maken, maar dan vindt hij niks.

Weet iemand trouwens waar je World Clock II kunt downloaden? Ik heb gelezen dat sommige mensen het erbij kregen, maar ik heb hem helaas niet.

Edit: ik heb hem werkend gekregen! _/-\o_ Je moet zorgen dat je bluetooth adapter te vinden is door andere bluetooth apparaten. (bij het tabblad opties, onder discovery)

[ Voor 16% gewijzigd door Snoop op 11-05-2007 00:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bear87 schreef op donderdag 10 mei 2007 @ 21:44:
Heb je toevallig ook de prijs gezien die de Mediamarkt ervoor vraagt?
€ 243,-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Booster
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 25-08 16:15

Booster

Superuser

Topicstarter
After some playing around: _/-\o_ geweldige telefoon :)
"Best phone I ever had" is misschien wat makkelijk na mijn 3210 :P maar goeie looks, fijne toetsen, mooi scherp schermpje moet ik zeggen, geluid was prima ook via speaker, het hele S40 gebeuren werkt snel en goed, etc.

Meteen ff Google Maps Mobile gedownload en getest. Nou hopen dat mijn telfort abo stamt uit de tijd dat het nog 1,50 per 1 MB GPRS was :)

And now the hard part: het vinden van een theme waar ik langer dan een dag naar kan kijken, en een geschikte ringtone :P

The cake is a lie | The Borealis awaits...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Booster schreef op vrijdag 11 mei 2007 @ 00:44:
Meteen ff Google Maps Mobile gedownload en getest. Nou hopen dat mijn telfort abo stamt uit de tijd dat het nog 1,50 per 1 MB GPRS was :)
Dat is al heel niet meer zo, zelfs niet voor de abo's die in die tijd afgesloten zijn.
Tenzij je op magisch wijze een contract voor langer dan 2 jaar had, maar dat kan niet. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Booster

Booster

Superuser

Topicstarter
Ik heb ooit in 2004 of 2005 een contract afgesloten via gsmplaza, sindsdien ben ik niet meer in gegaan op nieuwe 'aanbiedingen'/verlengingen, dus daarom wordt het huidige contract aangehouden :)

Daarom bel ik ook nogsteeds tegen lagere tarieven dan mensen die nu hetzelfde telfort-abo afsluiten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb mijn 6300 nu 2 weken! Toen had ik hem besteld bij belcompany, maar via internet was voor mij goedkoper dus had hem geannuleerd! Bellen ze vandaag dat ie binnen is! Ze willen hem wel heel graag kwijt :D! Dus hij komt nu vast op meer plekken in t land. Ik had hem in eindhoven gereserveerd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yohan
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 28-08 21:01
Booster schreef op vrijdag 11 mei 2007 @ 00:44:
And now the hard part: het vinden van een theme waar ik langer dan een dag naar kan kijken, en een geschikte ringtone :P
Laat je het even weten wanneer je dat ene top-theme gevonden hebt? :P

"I'm not a cynic. I get up every morning hoping to find an honest man." - [Jack McCoy, Law & Order]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bear87
Verwijderd schreef op vrijdag 11 mei 2007 @ 15:19:
Heb mijn 6300 nu 2 weken! Toen had ik hem besteld bij belcompany, maar via internet was voor mij goedkoper dus had hem geannuleerd! Bellen ze vandaag dat ie binnen is! Ze willen hem wel heel graag kwijt :D! Dus hij komt nu vast op meer plekken in t land. Ik had hem in eindhoven gereserveerd!
Ah kijk aan, eindelijk!

Ik ben al de hele middag hard aan het zoeken naar waar de mijne vandaan komt. Moet op voorraad zijn, regio haarlem ( en 60km daar buiten, prima ) en betrouwbaar.
2call is een goede kandidaat, alleen zijn die soms dicht op zaterdag? Zag dat ze bereikbaar zijn ma-vr namelijk. Als 2call morgen dicht is, moet ik toch wat anders..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daniëlpunt
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online

daniëlpunt

monkey's gone to heaven

Yohan schreef op vrijdag 11 mei 2007 @ 15:43:
[...]

Die stond er bij mij gewoon op. :P
Die noir is erg mooi. Heb nog een aantal anderen gehad (OS X en iPhone) maar deze blijft het mooist :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kristian8888
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 21-03-2024
super-muffin schreef op vrijdag 11 mei 2007 @ 17:47:
[...]

Die stond er bij mij gewoon op. :P
Die noir is erg mooi. Heb nog een aantal anderen gehad (OS X en iPhone) maar deze blijft het mooist :)
offtopic:
Eigenlijk wil ik daar gewoon op wachten, de iPhone.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Booster

Booster

Superuser

Topicstarter
Yohan schreef op vrijdag 11 mei 2007 @ 15:43:
Het zal er wel op neer komen dat ik zelf ga sleutelen :P

Ik vindt dit best een mooie wallpaper om een theme rond te centreren (rest van het theme is matig uitgewerkt), maar als ik die uit het theme haal heeft ie nogal last van JPG-artifacts. Er is ook een bruin/rode versie van die wallpaper die er goed uit ziet.

Noir vindt ik opzich een aardig theme, maar niet om echt lang tegenaan te kijken.
Snoop schreef op donderdag 10 mei 2007 @ 23:54:
Weet iemand trouwens waar je World Clock II kunt downloaden? Ik heb gelezen dat sommige mensen het erbij kregen, maar ik heb hem helaas niet.
Die heb ik er niet bij gekregen, maar van anderen wel gehoord dat World Clock 1.18 erbij zat, dat is geen World Clock II denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bear87
Ik zit met een dilemma hier, er is morgen geen webshop met afhaalmogelijkheid open.

Dan moet ik of wachten tot volgende week, ofwel ipv 245 euro bij 2call 279 euro betalen bij T for telecom oid..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Booster schreef op vrijdag 11 mei 2007 @ 21:41:
[...]

Het zal er wel op neer komen dat ik zelf ga sleutelen :P

Ik vindt dit best een mooie wallpaper om een theme rond te centreren (rest van het theme is matig uitgewerkt), maar als ik die uit het theme haal heeft ie nogal last van JPG-artifacts. Er is ook een bruin/rode versie van die wallpaper die er goed uit ziet.

Noir vindt ik opzich een aardig theme, maar niet om echt lang tegenaan te kijken.
Als thema vind ik Diaz wel gaaf, niet de wallpaper maar het menu. Net paarse neon met zwarte achtergrond... :9~ Staat ook op Zedge.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb ook een theme enigzins aangepast dan wel deze:
http://gallery.mobile9.com/f/128646/

Ik heb hem alleen iets aangepast, want smsjes typen was beetje onleesbaar! En het zetten van je wekker was letters wit en selectie blokje wit! Mocht iemand interesse hebben in de verbeterde versie, hoor ik het wel!
Als thema vind ik Diaz wel gaaf, niet de wallpaper maar het menu. Net paarse neon met zwarte achtergrond... :9~ Staat ook op Zedge.
Idd een mooi menutje, ik ga eens opzoek naar een mooie achtergrond!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snoop
  • Niet online
Booster schreef op vrijdag 11 mei 2007 @ 21:41:
[...]

Die heb ik er niet bij gekregen, maar van anderen wel gehoord dat World Clock 1.18 erbij zat, dat is geen World Clock II denk ik.
Je hebt inderdaad gelijk wat betreft de versie, want ik heb hem inmiddels al ergens vandaan weten te halen. Voor de mensen die hem willen hebben:
http://snurl.com/1k5zn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bear87 schreef op vrijdag 11 mei 2007 @ 21:56:
Ik zit met een dilemma hier, er is morgen geen webshop met afhaalmogelijkheid open.

Dan moet ik of wachten tot volgende week, ofwel ipv 245 euro bij 2call 279 euro betalen bij T for telecom oid..
heb er nog 1 liggen nieuw in doos voor €250.-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

als ik mijn ringtone op bellen heb staan (dus niet oplopend) gaat hij toch als oplopend af wanneer ik wordt gebeld of zelfs als ik een berichtje krijg.. hij begint zacht en gaat na een aantal seconden opeens hard..

weet iemand of dit een standaardfunctie van het toestel dat niet te wijzigen is?
of een fout in mijn toestel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vandaag staat hij bij expansys 229 euro (icl verzending)

http://www.expansys.be/p.aspx?i=TODAYONLY

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 12 mei 2007 @ 10:21:
als ik mijn ringtone op bellen heb staan (dus niet oplopend) gaat hij toch als oplopend af wanneer ik wordt gebeld of zelfs als ik een berichtje krijg.. hij begint zacht en gaat na een aantal seconden opeens hard..

weet iemand of dit een standaardfunctie van het toestel dat niet te wijzigen is?
of een fout in mijn toestel?
Dit heb ik dus ook! Beetje vreemd! Iemand hier iets voor??
Snoop schreef op zaterdag 12 mei 2007 @ 02:10:
[...]

Je hebt inderdaad gelijk wat betreft de versie, want ik heb hem inmiddels al ergens vandaan weten te halen. Voor de mensen die hem willen hebben:
http://snurl.com/1k5zn
Bedankt

[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 12-05-2007 12:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ra_gdd
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 10-09 15:09

Ra_gdd

-= Nigga on tha Trigga =-

noelkartal:

Heb dit ookl.
Belt stil en na 1 sec op maximum volume.
Staat ook niet op oplopend van me.

http://www.tweakers.net/gallery/92748/sys / http://www.tweakers.net/gallery/sys/11563" / http://www.tweakers.net/gallery/sys/11561

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ook ik heb onlangs de 6300 aangeschaft via 2call. let wel op dat je zegt dat je komt voor de 2call prijs anders betaal je gewoon de phoneshop prijs a 299eur ;)

Verder wat toestel betreft super degelijk, en makkelijk bedienbaar.

Enkele min puntjes het- niet- echt mooi afgewerkte mini usb klepje. en zoals bekend de batterij.

Iemand al een andere batt. in zijn 6300 geprobeerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yohan
Weet iemand hoe je die blauwe balk onderin en bovenin het scherm kunt aanpassen of weghalen? In de preview-plaatjes van de themes staan daar hele mooie balken, maar bij mij blijven ze gewoon standaardblauw.

Voorbeeld:
Afbeeldingslocatie: http://marge.zedge.net/content/themes/22/1/6/9/2/127781-169222.jpg

"I'm not a cynic. I get up every morning hoping to find an honest man." - [Jack McCoy, Law & Order]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

iemand nog opzoek naar een hele mooie flash thema?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snoop
  • Niet online
Verwijderd schreef op zaterdag 12 mei 2007 @ 13:57:
iemand nog opzoek naar een hele mooie flash thema?
Altijd, wat heb je in de aanbieding? :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Yohan schreef op zaterdag 12 mei 2007 @ 13:15:
Weet iemand hoe je die blauwe balk onderin en bovenin het scherm kunt aanpassen of weghalen? In de preview-plaatjes van de themes staan daar hele mooie balken, maar bij mij blijven ze gewoon standaardblauw.

Voorbeeld:
[afbeelding]
Ik heb hier ff onderzoek naar gedaan! Het heeft te maken met de versie van de theme studio waarmee de theme gemaakt is! Kwam hier achter via een topic op mobile9.com! Veel gebruikt is versie 2.1 maar met 2.1 krijg je die balken! Als je hem hebt gemaakt met 2.2 is dat niet! Daarom is het verstandig bij het kiezen van een thema hem te selecteren op datum wanneer hij gemaakt is. De nieuwste zullen namelijk vaak wel werken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Booster

Booster

Superuser

Topicstarter
Als je een theme hebt met balkjes kun je de achtergrondplaatjes van die blauwe balkjes vervangen door 2 transparante .PNG bestanden in de Nokia Theme Studio 2.2. Dan ziet het er precies uit zoals op het plaatje. Die bestanden moet je wel even op maat maken in (bv) Photoshop. Als je die niet bij de hand hebt dan DM maar even :)

Probeer discussies over theme's wel kort te houden :) Het gaat immers om de 6300.
Linkjes naar themes van duidelijke hoge kwaliteit mag je gerust DM'en, misschien kan ik ze opnemen in de startpost.

[ Voor 19% gewijzigd door Booster op 12-05-2007 14:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yohan
Booster schreef op zaterdag 12 mei 2007 @ 14:19:
[...]

Als je een theme hebt met balkjes kun je de achtergrondplaatjes van die blauwe balkjes vervangen door 2 transparante .PNG bestanden in de Nokia Theme Studio 2.2. Dan ziet het er precies uit zoals op het plaatje. Die bestanden moet je wel even op maat maken in (bv) Photoshop. Als je die niet bij de hand hebt dan DM maar even :)

Probeer discussies over theme's wel kort te houden :) Het gaat immers om de 6300.
Linkjes naar themes van duidelijke hoge kwaliteit mag je gerust DM'en, misschien kan ik ze opnemen in de startpost.
Thanks. Ik heb Photoshop, dus moet lukken.

Overigens, themes zijn een onderdeel van de 6300. Dus daar mag hier toch over gediscussiëerd worden? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

http://www.chrisxp.de.tt/ dan even aan de linkerkant op handy stuff klikken. ik heb zelf Nokia Black Walkman V1 van pagina 4, die is echt super mooi...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaspers

Voorbeeld:
[afbeelding]
Heb ik soms ook last van..
Niet bij alle themes..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Genoil
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 12-11-2023
Hmm, heb net even een echte (geen dummy) in m'n handen gehad (Belcompany Muntplein A'dam, de laatste! ;)) maar was toch niet helemaal overtuigd. Wel lekker plat en klein enzo, maar de toetsen vielen me tegen, zowel de navigatie als het numerieke deel. Navigatie-"ring" zit imo geen lekkere feedback op en het numerieke deel is me te klein en toch een tikkie wiebelig. Ben bang dat er wat keyboard betreft nooit meer iets beters komt dan m'n Nokia 6170, die gelukkig nog niet kapot is :)

En door het lage gewicht voelt het geheel toch niet zo stevig aan, maar dat is vast een kwestie van wennen..heb altijd telefoons gehad van een gram of 140.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snoop
  • Niet online
Verwijderd schreef op zaterdag 12 mei 2007 @ 14:51:
http://www.chrisxp.de.tt/ dan even aan de linkerkant op handy stuff klikken. ik heb zelf Nokia Black Walkman V1 van pagina 4, die is echt super mooi...
Dankje. Daar staan een paar mooie themes tussen.
Deze vond ik ook wel mooi want zit een analoge klok in de wallpaper:
http://www.zedge.net/themes/107139/vista-by-jas4erica-theme/

[ Voor 43% gewijzigd door Snoop op 12-05-2007 17:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaspers
Genoil schreef op zaterdag 12 mei 2007 @ 15:16:
Hmm, heb net even een echte (geen dummy) in m'n handen gehad (Belcompany Muntplein A'dam, de laatste! ;)) maar was toch niet helemaal overtuigd. Wel lekker plat en klein enzo, maar de toetsen vielen me tegen, zowel de navigatie als het numerieke deel. Navigatie-"ring" zit imo geen lekkere feedback op en het numerieke deel is me te klein en toch een tikkie wiebelig.
Probeer eens een echte, zit vaak nogal veel verschil tussen een dummy en een echte..
Dit toetsenbord is imo meesterlijk..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Booster

Booster

Superuser

Topicstarter
Yohan schreef op zaterdag 12 mei 2007 @ 14:31:
Overigens, themes zijn een onderdeel van de 6300. Dus daar mag hier toch over gediscussiëerd worden? :P
Natuurlijk, maar probeer uitgebreide discussies die enkel over themes in het algemeen gaan te voorkomen. Vragen over 'hoe doe ik X in Photoshop' vindt ik hier bv niet thuis horen. :)
Verwijderd schreef op zaterdag 12 mei 2007 @ 13:06:
Iemand al een andere batt. in zijn 6300 geprobeerd?
Er zijn al mensen die een aangepaste BL-5C hebben geprobeerd. Men zegt dat de standby tijd er op vooruit gaat, maar hoeveel precies is me niet bekend. Let wel op dat je de batterij moet aanpassen (dwz, afvijlen aan 1 kant meen ik) voor het past.
BL-4C accu's met hogere capaciteit heeft hier volgensmij nog niemand geprobeerd.

Ik wacht persoonlijk met smart op een firmware-update die beter met energie om kan gaan.
Genoil schreef op zaterdag 12 mei 2007 @ 15:16:
Hmm, heb net even een echte (geen dummy) in m'n handen gehad (Belcompany Muntplein A'dam, de laatste! ;)) maar was toch niet helemaal overtuigd. Wel lekker plat en klein enzo, maar de toetsen vielen me tegen, zowel de navigatie als het numerieke deel. Navigatie-"ring" zit imo geen lekkere feedback op en het numerieke deel is me te klein en toch een tikkie wiebelig. Ben bang dat er wat keyboard betreft nooit meer iets beters komt dan m'n Nokia 6170, die gelukkig nog niet kapot is :)

En door het lage gewicht voelt het geheel toch niet zo stevig aan, maar dat is vast een kwestie van wennen..heb altijd telefoons gehad van een gram of 140.
Dat vindt ik wel enigsinds opmerkelijk commentaar, gezien het bijna het omgekeerde is van de indruk van veel mensen hier. :)

Op mij maakt de 6300 een zeer solide indruk, zowel het toestel als het toetsenbordje. Voor het formaat vindt het toestel eigenlijk zelfs zwaarder uitvallen dan ik verwacht had.

Wat betreft het toetsenbord kan ik het opzich met je eens zijn dat -als je grote toetsen, of toetsen met veel tussenruimte gewend was- het even wennen kan zijn, maar ik moet er ook meteen bij zeggen dat je somehow toch niet snel een typo maakt.

Als de 6300 je niet kan overtuigen dan zou ik het gewoon nog even bij je 6170 houden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Genoil
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 12-11-2023
Booster schreef op zaterdag 12 mei 2007 @ 15:36:
Ik wacht persoonlijk met smart op een firmware-update die beter met energie om kan gaan.
[...]
Dat vindt ik wel enigsinds opmerkelijk commentaar, gezien het bijna het omgekeerde is van de indruk van veel mensen hier. :)

Op mij maakt de 6300 een zeer solide indruk, zowel het toestel als het toetsenbordje. Voor het formaat vindt het toestel eigenlijk zelfs zwaarder uitvallen dan ik verwacht had.

Wat betreft het toetsenbord kan ik het opzich met je eens zijn dat -als je grote toetsen, of toetsen met veel tussenruimte gewend was- het even wennen kan zijn, maar ik moet er ook meteen bij zeggen dat je somehow toch niet snel een typo maakt.

Als de 6300 je niet kan overtuigen dan zou ik het gewoon nog even bij je 6170 houden :)
Nja tis ook meer dat ik sinds kort ontevreden ben met m'n provider (Telfort) dat ik in de shopping mood kwam voor een nieuwe telefoon voor bij een Vodafone abo. Zou me niks verbazen dat als puntje bij paaltje komt (6170 kapot of dat ik toch niet kan wennen aan de matige binnenshuisdekking van KPN op mijn toestel) ik toch voor de 6300 ga, want veel beter is er denk ik op dit moment niet.

Het toetsenbord van m'n 6170 heeft weliswaar grotere toetsen (factor 2), maar ze zitten zo mogelijk nog dichter bij elkaar dan op de 6300. En de speling erop is na 2 jaar minder dan bij een nieuwe 6300.

En ik wacht ook nog even op de Nokia 8600, lijkt me op het eerste gezicht een 6300 in een hip jasje dat in de verte doet doet denken aan de 8850.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hmm, na mijn keuze vastgelegd te hebben op de K750i (niet al te duur) kom ik toch nog op deze thread uit :p (heb nog geen tijd gehad om m'n telefoon op te halen, en dan blijf je nog wat rondkijken)

Misschien ga ik toch nog wat doorsparen en iets meer uitgeven voor deze.

Waar ik onder de indruk van ben is de metalen behuizing. Het geeft alvast de indruk solide te zijn. Hoe het in werkelijkheid is heb ik geen idee van (of na een aantal maanden). Metaal zal zeker en vast ook sneller krassen. Maar goed, metaal als cover lijkt alvast heel duurzaam te zijn.

Verder is het niet al te zwaar, niet te groot, maar heeft wel een scherm met grote resolutie (voor dat soort gsm dan toch).

En wat dan nog eens het beste is: ze laten je gebruik maken van standaard earphones en een gewone usb-mini usb kabel. Dit vind ik echt lovenswaardig. Toch één bedrijf die gewoon de soort kabels gebruikt die al gewoon op de markt zijn (en niet duur zijn, en waar iedereen er wel al één van heeft liggen, ergens). Ipv de consument telkens opnieuw een poot uit te draaien met die proprietary connectors. (die helemaal niet duur hoeven te zijn, maar wel duur verkocht worden, enkel en alleen omdat je geen keuze hebt). 30 euro voor SE headphones bvb, enz... Dit zijn echte pluspunten.

Ik heb helaas geen ervaring met het nokia OS dat erop staat. (alleen dummy's in de winkel). Is er iemand die van beide merken een gsm heeft gehad (SE en Nokia) en een voorkeur voor één van beide kan geven? Welke het aangenaamst werkt (of sneller aanvoelt, of wat dan ook) Ik weet dat dit subjectief is, maar het geeft een idee.

Ik doe meestal vrij lang met een gsm, en ben vrij zorgzaam, dus misschien kan ik best iets meer uitgeven. De nokia wordt ook geleverd met headphones en ik wil het ding ook vooral gaan gebruiken als mp3 speler. Ik heb het gevoel dat als ik ooit nieuwe headphones wil, of extra geheugen (goedkoper sd geheugen voor de nokia) het prijsverschil op termijn kleiner zal worden.

De moeilijkheid is dat er nu toch een 90 tal euro tussen zit, voor een gsm die in principe dezelfde specs heeft (grotendeels) en betere foto's maakt. (k750i). Maar ik heb de indruk dat deze nokia echt een topper is, en dat iedereen een heel tevreden over is. Dus ik zal mijn keuze nog eens overwegen.

edit: de reden dat ik nokia nooit meer heb overwogen na die 3210 die ik ooit had is omdat ze toen begonnen zijn met die belachelijke 'arty' design, en een compleet wanordelijk aanbod hadden. Er was geen touw aan vast te knopen welke series waarvoor bedoeld waren, of in welke prijsklasse of wat dan ook.

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 12-05-2007 16:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 12 mei 2007 @ 16:27:
hmm, na mijn keuze vastgelegd te hebben op de K750i (niet al te duur) kom ik toch nog op deze thread uit :p (heb nog geen tijd gehad om m'n telefoon op te halen, en dan blijf je nog wat rondkijken)

Misschien ga ik toch nog wat doorsparen en iets meer uitgeven voor deze.

Waar ik onder de indruk van ben is de metalen behuizing. Het geeft alvast de indruk solide te zijn. Hoe het in werkelijkheid is heb ik geen idee van (of na een aantal maanden). Metaal zal zeker en vast ook sneller krassen. Maar goed, metaal als cover lijkt alvast heel duurzaam te zijn.

Verder is het niet al te zwaar, niet te groot, maar heeft wel een scherm met grote resolutie (voor dat soort gsm dan toch).

En wat dan nog eens het beste is: ze laten je gebruik maken van standaard earphones en een gewone usb-mini usb kabel. Dit vind ik echt lovenswaardig. Toch één bedrijf die gewoon de soort kabels gebruikt die al gewoon op de markt zijn (en niet duur zijn, en waar iedereen er wel al één van heeft liggen, ergens). Ipv de consument telkens opnieuw een poot uit te draaien met die proprietary connectors. (die helemaal niet duur hoeven te zijn, maar wel duur verkocht worden, enkel en alleen omdat je geen keuze hebt). 30 euro voor SE headphones bvb, enz... Dit zijn echte pluspunten.

Ik heb helaas geen ervaring met het nokia OS dat erop staat. (alleen dummy's in de winkel). Is er iemand die van beide merken een gsm heeft gehad (SE en Nokia) en een voorkeur voor één van beide kan geven? Welke het aangenaamst werkt (of sneller aanvoelt, of wat dan ook) Ik weet dat dit subjectief is, maar het geeft een idee.

Ik doe meestal vrij lang met een gsm, en ben vrij zorgzaam, dus misschien kan ik best iets meer uitgeven. De nokia wordt ook geleverd met headphones en ik wil het ding ook vooral gaan gebruiken als mp3 speler. Ik heb het gevoel dat als ik ooit nieuwe headphones wil, of extra geheugen (goedkoper sd geheugen voor de nokia) het prijsverschil op termijn kleiner zal worden.

De moeilijkheid is dat er nu toch een 90 tal euro tussen zit, voor een gsm die in principe dezelfde specs heeft (grotendeels) en betere foto's maakt. (k750i). Maar ik heb de indruk dat deze nokia echt een topper is, en dat iedereen een heel tevreden over is. Dus ik zal mijn keuze nog eens overwegen.

edit: de reden dat ik nokia nooit meer heb overwogen na die 3210 die ik ooit had is omdat ze toen begonnen zijn met die belachelijke 'arty' design, en een compleet wanordelijk aanbod hadden. Er was geen touw aan vast te knopen welke series waarvoor bedoeld waren, of in welke prijsklasse of wat dan ook.
Bij aankoop van een k750i, let op: dat navigatie knopje in het midden is binnen 1 jaar verpest
Ik ken 5 mensen met die telefoon (waaronder ik zelf), alle 5 hadden na een jaar een grote irritatie met deze telefoon doordat het navigatie knopje lam wordt. Ik ben blij dat ik er vanaf ben! _/-\o_

Mp3 speler op de nokia werkt beter, doordat hij stabiel is en er meer zoek en sorteer opties zijn in je playlist. Ook op de achtergrond afspelen is beter uitgewerkt.

De Camera van de k750i is bij daglicht vergelijkbaar met die van de 6300. Echter bij donkere/kunstlicht foto's kun je het wel schudden met je 6300 zonder flits! Al zijn die met het ledlampje van de k750i ook niet om blij van te worden.

De k750i heeft allemaal eigen contactpunten met usb/hoofdtelefoon, 6300 allemaal lekker standaard, minijack en miniusb. Het beeldscherm is verreweg beter van de 6300 dan die van de 750i.

Tenslotte is de k750i wel erg krasvrij nog na 2 jaar gebruik. De 6300, is kras en beschadiggevoeliger.
Echter voelt hij dan weer wel heel fijn en degelijk aan.

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 12-05-2007 17:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• New Genious
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 20-12-2024
Ik wil binnenkort aan abbo aanschaffen; hierzo: Afbeeldingslocatie: http://www.bestelmaar.nl/image/00022/m5article/exclusief_2.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.bestelmaar.nl/image/00022/m5article/exclusief_3.jpg

Maar ik vroeg me af welk toestel rielekster is, heb zelf al een beetje rondgeneusd op internet, maar ik werd niet veel wijzer. Waar het me vooral om gaat is een goed bruikbare mp3-speler. Hoe is dit bij de 6300?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snoop
  • Niet online
aburn, (of anderen) Nog even over die themes van http://www.chrisxp.de.tt/
Weet je misschien ook hoe ik ze kan installeren? Het zijn namelijk geen nth bestanden maar de themes bestaan allemaal nog uit losse plaatjes.
Ik heb geprobeerd die Theme Studio te installeren, maar op de een of andere manier wil hij niet opstarten bij mij. Zijn er nog andere manieren om van deze plaatjes één nth bestand te maken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Snoop schreef op zaterdag 12 mei 2007 @ 17:16:
aburn, (of anderen) Nog even over die themes van http://www.chrisxp.de.tt/
Weet je misschien ook hoe ik ze kan installeren? Het zijn namelijk geen nth bestanden maar de themes bestaan allemaal nog uit losse plaatjes.
Ik heb geprobeerd die Theme Studio te installeren, maar op de een of andere manier wil hij niet opstarten bij mij. Zijn er nog andere manieren om van deze plaatjes één nth bestand te maken?
Als je via de link HANDYSTUFF er naar toe gaat en ik klik bij de eerste op download dan is het toch een een nth file. Ook bij de 2e... dus weet niet, maar volgens mij doe je iets fout.. :9 Zelfs die op pagina 3,4,5 en 6!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snoop
  • Niet online
Verwijderd schreef op zaterdag 12 mei 2007 @ 17:36:
[...]

Als je via de link HANDYSTUFF er naar toe gaat en ik klik bij de eerste op download dan is het toch een een nth file. Ook bij de 2e... dus weet niet, maar volgens mij doe je iets fout.. :9 Zelfs die op pagina 3,4,5 en 6!
Ik krijg bij alles een zip bestand 8)7 Als ik die vervolgens uitpak, dan zie ik al de plaatjes :D Ik zal eens proberen de zip in een nth om te zetten...

EDIT: dan werkt het wel! maar wel vreemd dat wanneer ik op download klik, de theme als een zip bestand wordt opgeslagen :?

[ Voor 11% gewijzigd door Snoop op 12-05-2007 17:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jesse
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 10-09 14:51
Dat is overigens niet universeel. Bij Mediamarkt R'dam zou die 310 euro gaan kosten, bij MM Zoetermeer 260 euro. Beide hadden em nog niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remy007
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 11-09 10:51

remy007

Broodje Bakpao Helmond

Na mijn vakantie als ik terug ben uit Salou (a.s. maandag ernaar toe :)), ga ik deze ook bestellen. M'n oude 6230 is zowat versleten, slechte batterij na 2 jaar. Krassen van hier tot... achjah mag ook wel zien dat ie gebruikt is vind ik :). Tevens reageren enkele toetsen niet goed meer, dus tijd voor 'n nieuwe. En had deze ook al in het visier... :)

* V&A Advertenties * Systemen: Inventaris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dreamer
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 07-09 14:59

Dreamer

Foutje

Jesse schreef op zaterdag 12 mei 2007 @ 18:41:
[...]

Dat is overigens niet universeel. Bij Mediamarkt R'dam zou die 310 euro gaan kosten, bij MM Zoetermeer 260 euro. Beide hadden em nog niet.
Mediamarkt r'dam is de prijs nog de standaard prijs. Die gaat zeker te weten naar beneden.

Ze zouden 09 mei de 6300 binnengehad moeten hebben, maar is niet binnengekomen. Op dit moment is de levertijd weer onbekend.

specs | specs server
je beste vriend is niet de vriend waar je het meeste over praat,
maar de vriend waar je het meeste aan denkt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Booster

Booster

Superuser

Topicstarter
Verwijderd schreef op zaterdag 12 mei 2007 @ 16:27:
En wat dan nog eens het beste is: ze laten je gebruik maken van standaard earphones en een gewone usb-mini usb kabel. Dit vind ik echt lovenswaardig.
Niet helemaal, de earphones zijn mini-mini-jack zeg maar :) Een normale koptelefoon met kleine jack kan er niet in, maar daar zijn verloopstukjes voor te krijgen in de gemiddelde electrozaak voor een prikkie kijken.

Zie ook dit FAQ-item
Het arty vond ik veel gevallen ook nog wat overdreven.

Dit is het lijstje met nummers:
1xxx basic
2xxx basic expression
3xxx Expression
4xxx not existing due to azian language
5xxx active
6xxx classic bussiness
7xxx fashion/experimental
8xxx design and premium
9xxx Business/communicator series

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ococ
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 25-01-2022
Er is een nieuwe update voor de 6300 namelijk V 04.71 van 28-02-2007 ik heb de update gedaan maar er lijkt wel niets veranderd. Weet iemand het had versie V 04.20

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ococ schreef op zondag 13 mei 2007 @ 00:32:
Er is een nieuwe update voor de 6300 namelijk V 04.71 van 28-02-2007 ik heb de update gedaan maar er lijkt wel niets veranderd. Weet iemand het had versie V 04.20
Hoe ben je aan deze update gekomen? Ik heb versie V 04.70 van 24-01-2007, en als ik probeer de software te updaten (gewoon via de telefoon), dan zegt 'ie wel dat 'ie aan het bijwerken is, maar daarna heb ik gewoon nog dezelfde versie, dus V 04.70...

Misschien zie je geen verandering, maar wordt het stroomverbruik minder... Dat zou mooi zijn!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• duderuud
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 09-09 20:19

duderuud

Sliden is koel

Verwijderd schreef op donderdag 10 mei 2007 @ 18:02:
[...]

Als je een toestel met navigatie wil ben je sowieso niet goed bezig met de 6300, aangezien die Series 40 draait en daar geen navigatie software voor bestaat.
Je zal dan een E50 of een vergelijkbaar Series 60 toestel moeten aanschaffen.
Daar kan je TomTom, Route66, etc etc op draaien.
Daar ging ik ook vanuit ja. Toch een paar weken geleden de 6300 besteld en na wat zoeken Nav4all geprobeerd.
Ik heb redelijk veel ervaring met de PDA-versies van TomTom 5 en 6 en ging er vanuit dat het nooit zo lekker zou werken.
Okay, adres-invoer en menu-navigatie is wat lastiger en moet je aan wennen maar werkt verder echt fantastisch! Waar het écht om gaat is de navigatie, en die is ronduit perfect. En dat in heel Europa!
Via de website een Holux GPS-module besteld (oude was gestolen), daar was íe erg goedkoop en het ding werkt (wederom) super. Supersnelle fix, hoeft niet onder de voorruit te liggen.

Maar goed, koop gewoon de 6300 met Nav4all en je hebt een super-setje :)

Motor-Forum.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snoop
  • Niet online
Ik heb het ook gedaan. Ik merk er niet zoveel van maar ik heb de firmware eigenlijk direct geupdated toen ik de telefoon had.
Je moet via Nokia PC Suite de Nokia Software Updater kiezen en vervolgens word je naar de Nokia site doorgelinkt waar je een installatie bestandje moet downloaden. Na het installeren wordt het programma gestart en kun je de firmware gaan updaten naar versie 4.21. Let wel op dat dit een erg 'gevoelig' proces is waarbij absoluut niks verkeerd mag gaan (computer crash, lege batterij etc.), maar dat weten jullie uiteraard allemaal wel neem ik aan ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Booster

Booster

Superuser

Topicstarter
4.71 neem ik aan :P

Op nokia.com wordt dat inderdaad ook aangegeven als de laatste versie. Ik ga wel even zoeken op allemaal rare websites naar changelogs ;)

[edit]
Het enige dat ik erover kan vinden is dat de herkenning van headsets is verbeterd.

[ Voor 22% gewijzigd door Booster op 13-05-2007 02:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• regmaster
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online
Iemand al ervaring met Bluetooth audio i.c.m. de Nokia 6300? Ik gebruik de Motorola DC800 BT audio gateway en de Motorola HT820 headset en koppelen met zowel de headset als gateway gaat prima.
Via de headset MP3's afspelen werkt perfect, telefoneren tussendoor gaat goed, maar de verbinding met de gateway word na ieder nummer verbroken. Erg vreemd want dat gebeurd niet met de headset.
Maar misschien is het nog allemaal te nieuw en wil ik teveel en te snel.......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinin
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 12-07 10:28

Pinin

Historie | Luxe | Duurzaam

Verwijderd schreef op zaterdag 12 mei 2007 @ 14:51:
Ik heb ze ook, ze staan in mijn telefoon maar hij geeft aan zodra hij ze wil toepassen: "onvoldoende geheugen" Deze thema's zijn ook zo'n 700kb groot. de orginele is zo'n 50kb. Doe ik iets vaud?

www.casarodriguillo.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yohan
Booster schreef op zaterdag 12 mei 2007 @ 14:19:
Als je een theme hebt met balkjes kun je de achtergrondplaatjes van die blauwe balkjes vervangen door 2 transparante .PNG bestanden in de Nokia Theme Studio 2.2. Dan ziet het er precies uit zoals op het plaatje.
Het is gelukt. Het klokje ziet er ook veel mooier (subtieler) uit zonder de blauwe balken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Booster

Booster

Superuser

Topicstarter
Pinin schreef op zondag 13 mei 2007 @ 14:30:
Ik heb ze ook, ze staan in mijn telefoon maar hij geeft aan zodra hij ze wil toepassen: "onvoldoende geheugen" Deze thema's zijn ook zo'n 700kb groot. de orginele is zo'n 50kb. Doe ik iets vaud?
Dat probleem heb ik wel vaker gehoord op buitenlandse fora, maar een oplossing daarvoor heb ik nog niet gezien. Ik kan hier prima een thema inladen van 1.5 MB, dus de grootte is denk ik niet direct het probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinin

Pinin

Wazig dan, welk geheugen gebruikt ie daarvoor?

edit: ik ben erachter ik had een bestand van 5MB op mijn interne (vaste) geheugen staan dus die was te vol.
Weten we gelijk het antwoord op de vraag.

[ Voor 62% gewijzigd door Pinin op 13-05-2007 16:51 ]

www.casarodriguillo.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Booster

Booster

Superuser

Topicstarter
Aha :) Op buitenlandse fora ging het dan om iets anders.

filmpje opgeslagen op het interne geheugen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Klopt het dat de 6300 geen html browser heeft? Alleen wap. Voor een telefoon met een QVGA schermpje had ik toch beter verwacht. Ok, ik hoef geen hele webpagina's te raadplegen en zal dat ook niet vaak doen. Maar kan wel handig zijn om snel even iets te controleren of wat dan ook.

Zit dit er met een update eventueel nog aan te komen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jesse
Dreamer schreef op zaterdag 12 mei 2007 @ 21:12:
[...]
Mediamarkt r'dam is de prijs nog de standaard prijs. Die gaat zeker te weten naar beneden.
*knip*
Dat zou idd heel goed kunnen. Wat me bij de Mediamarkt, en speciaal in Rotterdam (nog wat meer dan in Zoetermeer zegmaar) wel heel erg opvalt, is dat alleen de aanbiedingen en dingen die in de folder staan goed geprijst zijn. De rest is ronduit duur. (In elk geval voor zover het pc-boxjes, mp3-spelers en telefoons betreft, de rest van de artikelen heb ik me niet in verdiept.) Maar ik ga offtopic, sorry.

[ Voor 4% gewijzigd door Jesse op 14-05-2007 13:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Booster

Booster

Superuser

Topicstarter
Verwijderd schreef op zondag 13 mei 2007 @ 17:29:
Klopt het dat de 6300 geen html browser heeft? Alleen wap.
Waar heb je dat gelezen? De 6300 wordt standaard geleverd met Opera Mini én de HTML-browser van Nokia zelf. Er valt prima te surfen via GPRS dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Booster schreef op zondag 13 mei 2007 @ 18:06:
[...]

Waar heb je dat gelezen? De 6300 wordt standaard geleverd met Opera Mini én de HTML-browser van Nokia zelf. Er valt prima te surfen via GPRS dus.
Phonearena.com review pagina 5, klik
Internet:
The built-in browser caused our utmost disappointment – it is only WAP, not HTML, and to use it for visualizing Internet pages in our opinion is nearly useless. It is rather obsolete and a pity that a QVGA resolution phone does not dispose of a real browser.
Gezien de specs zou het apparaat er prima in staat toe moeten zijn. (opera mini draait al op heel wat minder dan dit). Maar wat moet je nu geloven... :p (grr buchtreviews...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bear87
Oke, ik hoop dat iemand dit snel leest, ik schrik ;)

Ik heb hem net binnengekregen, maar hoe zit dat met het navigatie toetsje? Zijn de zilveren ringen de knop, of is het zwarte vierkantje in het midden van die zilveren rand de knop?

Want ik kan die zilveren rand wel naar boven en links - rechts bewegen, maar niet naar onderen drukken. Het zwarte vierkantje wel alle kanten, maar dat is wat klein.

Hoort dit dus of beweegt jullie zilveren ding wel alle kanten op en kan de mijne terug?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Booster

Booster

Superuser

Topicstarter
Naja, ik heb voor de standaard browser van Nokia uit staan dat hij plaatjes op websites moet laten zien, en volgensmij is het verschil tussen WAP en kale HTML dan wat lastig te zien. De Nokia browser heeft ook JavaScript, iets dat een WAP-browser volgensmij niet kan hebben. Dus ik twijfel een beetje aan dat stuk van de review eigenlijk. Nokia noemt zelf een xHTML-browser in hun specs, en ik denk niet dat ze daarmee refereren aan Opera.

Maar hij komt dus standaard al met Opera Mini, die er bij mij lekker op draait.

@bear87
De zilveren rand is voor links/rechts/boven/beneden, en het zwart in het midden is de knop :)

[ Voor 9% gewijzigd door Booster op 13-05-2007 18:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bear87
@ Booster

Verdorie, dan kan de mijne dus niet naar beneden bewegen tenzij ik met grof geweld duw :)

Ik las in deel 1 dat meerdere mensen dit hebben, ben wel benieuwd wat we hieraan doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 04-07 09:17
Ik heb hem dan ook eindelijk! Wat een heerlijk toestel is dit zeg. Hij doet alles wat hij hoort te doen zonder toeters en bellen. Lekker snel en makkelijk en hij ziet er strak uit. Met Firmware 4.71 werkt alles naar behoren en ben nog geen bugs tegengekomen. Top ding! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinin

Pinin

@bear87, iemand had ook zoiets geschreven in deel 1, daar bleek volgs mij het beschermsealtje over de zilveren ring te zitten.

www.casarodriguillo.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pinin schreef op zondag 13 mei 2007 @ 14:30:
[...]

je kunt ze ook op de geheugenkaart zetten!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bear87
Pinin schreef op zondag 13 mei 2007 @ 19:11:
@bear87, iemand had ook zoiets geschreven in deel 1, daar bleek volgs mij het beschermsealtje over de zilveren ring te zitten.
Ik ga zoeken, dankjewel!

Ik vind maar 2 meldingen hiervan, dus bij de rest gaat het echt 100% soepel alle richtingen?

Ik bel morgen eerst even Nokia, daarna terug naar de winkel..

[ Voor 75% gewijzigd door bear87 op 13-05-2007 23:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinin

Pinin

Verwijderd schreef op zondag 13 mei 2007 @ 19:34:
[...]

je kunt ze ook op de geheugenkaart zetten!!!
I know, had ik ook gedaan. maar hij "laad" ze dus in op het interne geheugen, daar moet dus plek vrij zijn.

www.casarodriguillo.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bear87 schreef op zondag 13 mei 2007 @ 20:30:
[...]
Ik vind maar 2 meldingen hiervan, dus bij de rest gaat het echt 100% soepel alle richtingen?
Bij mij wel....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinin

Pinin

Ja soepel, geen verschil te merken, welke kant ook op.

www.casarodriguillo.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 04-07 09:17
Ik mag hopen dat Nokia dit niet van plan is: :X
Deze zes (nog drie na de klik) gekleurde uitvoeringen van de Nokia 6300 zag ik op een Russische website.

Het is mij niet helemaal duidelijk of het hier gaat om covers voor het toestel of dat Nokia echt van plan is om de 6300 in deze kleuren op de markt te brengen.

Vooralsnog ben ik deze gekleurde uitvoeringen nog niet in de (online) telecomwinkels tegengekomen.
Afbeeldingslocatie: http://www.mobilecowboys.nl/toestellen/images/upload/1179131882Nokia-6300-Colors.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.mobilecowboys.nl/toestellen/images/upload/1179132086Nokia-6300-Colors-b.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bear87
Getverdemme, dat zal toch niet?

Hoewel ik van alle kanten hoor dat dit echt een bestseller gaat worden, daarom kan ik het me van Nokia uit wel voorstellen, nu spreekt hij nog meer mensen aan..
Aan de andere kant snap ik zelf de lol niet van een strakke ietwat zakelijke design telefoon in het roze of lime-groen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Booster

Booster

Superuser

Topicstarter
Ik zou het vreemd vinden als Nokia zo'n keuze zou maken voor een product dat in de basis toch alleen op de zakelijke markt gericht is. Op de website staat bovenaan trouwens ook een zwart exemplaar :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinin

Pinin

Weet bijna zeker dat dit op covers gaat, als nokia met een extra model komt zal ie wel zwart/antraciet zijn met donkere toetsen.

www.casarodriguillo.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bear87
bear87 schreef op zondag 13 mei 2007 @ 18:28:
Oke, ik hoop dat iemand dit snel leest, ik schrik ;)

Ik heb hem net binnengekregen, maar hoe zit dat met het navigatie toetsje? Zijn de zilveren ringen de knop, of is het zwarte vierkantje in het midden van die zilveren rand de knop?

Want ik kan die zilveren rand wel naar boven en links - rechts bewegen, maar niet naar onderen drukken. Het zwarte vierkantje wel alle kanten, maar dat is wat klein.

Hoort dit dus of beweegt jullie zilveren ding wel alle kanten op en kan de mijne terug?
Ben terug gegaan naar de winkel, volgens hem hoorde het zeker niet en ik krijg morgen of overmorgen een nieuwe van hem :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bear87 schreef op maandag 14 mei 2007 @ 15:53:
Ben terug gegaan naar de winkel, volgens hem hoorde het zeker niet en ik krijg morgen of overmorgen een nieuwe van hem :)
Keurig, zo hoort het!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snoop
  • Niet online
Ligt het aan mij of zijn die gekleurde covers echt zo foeilelijk. Zelfs die zwarte vind ik niet mooi zo met dat grijze toetsenbord. Het staat gewoon voor geen meter. Ik mag toch hopen dat Nokia hier niet mee op de proppen komt :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jesse schreef op zaterdag 12 mei 2007 @ 18:41:
[...]

Klopt, MediaMarkt hanteert plaatselijke prijzen.. Maar ik koop hem daar toch niet, want ik heb hele nare ervaringen met garanties bij MM... :(

De Nokia 6233 is trouwens verkocht, dus ik ga maar eens bestellen... >:)

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 14-05-2007 20:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Snoop schreef op maandag 14 mei 2007 @ 19:20:
Ligt het aan mij of zijn die gekleurde covers echt zo foeilelijk. Zelfs die zwarte vind ik niet mooi zo met dat grijze toetsenbord. Het staat gewoon voor geen meter. Ik mag toch hopen dat Nokia hier niet mee op de proppen komt :'(
Tuurlijk komt Nokia hier niet mee op de proppen. En zeg nou eens eerlijk, heeft iemand wel eens een niet-orginele cover gezien die mooier was dan een originele? Ik in ieder geval niet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bear87
Wel aardig om te vermelden misschien, dit was bij GSM-Shop ( Haarlem )

@ meneer lunssen, je zal er zeker geen spijt van krijgen >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaasijzer
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 11-12-2024
nou he he BC heeft gebeld morgen avond ophalen !

nieuwe pc samenstellen = leuk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Booster

Booster

Superuser

Topicstarter
Inmiddels kent de startpost een eigen hoekje voor accessories en heb ik een vraag over het updaten van de firmware toegevoegd aan de FAQ :)

Yohan, er staat een bureaulader bij voor de 6300 :)
Het staat voor geen meter inderdaad :+ maarja, zelfs al komt Nokia hier mee aanzetten, dan zijn we gelukkig niet verplicht ze te kopen :P
Verwijderd schreef op maandag 14 mei 2007 @ 20:05:
Tuurlijk komt Nokia hier niet mee op de proppen. En zeg nou eens eerlijk, heeft iemand wel eens een niet-orginele cover gezien die mooier was dan een originele? Ik in ieder geval niet...
True, true ;)

[ Voor 18% gewijzigd door Booster op 14-05-2007 22:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Booster schreef op maandag 14 mei 2007 @ 21:08:
Yohan, er staat een bureaulader bij voor de 6300 :)
Let wel op allemaal, dit is niet echt een bureaulader.... Nou ja, eigenlijk wel, maar alleen voor een losse batterij, niet voor je toestel! Dus daar heb je mijn idee niks aan (of je moet met meerdere batterijen werken...). Slechts te uwer informatie!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Booster

Booster

Superuser

Topicstarter
:o Oeps, verkeerd gekeken dan. Sorry ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yohan
Booster schreef op maandag 14 mei 2007 @ 22:50:
:o Oeps, verkeerd gekeken dan. Sorry ;)
Wordt gewaardeerd dat je dat in de gaten houdt! Zou het echt een aanvulling vinden wanneer een bureaulader zou verschijnen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jesse
Ik zag in het accesoirefoldertje bij mijn gisteravond aangeschafte 6300 wel staan dat er vervangbare stainless steel covers zijn/komen.

Ik heb overigens wat vragen:
Hoe stel ik de helderheid van het scherm in?
Hoe laat ik de takenlijst zien in actief standby?
Waarvoor dient 'algemene aanduidingen' in actief standby?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yohan
Jesse schreef op dinsdag 15 mei 2007 @ 09:06:
Ik zag in het accesoirefoldertje bij mijn gisteravond aangeschafte 6300 wel staan dat er vervangbare stainless steel covers zijn/komen.
Is dat een origineel Nokia-foldertje?
1. Hoe stel ik de helderheid van het scherm in?
2. Hoe laat ik de takenlijst zien in actief standby?
3. Waarvoor dient 'algemene aanduidingen' in actief standby?
1. Voor zover ik weet kan dat niet.
2. Misschien cel-info (als je provider dat ondersteunt)?
3. Takenlijst kun je niet weergeven in actief standby, maar Agenda kun je voor dezelfde doeleinden gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daniëlpunt
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online

daniëlpunt

monkey's gone to heaven

Jesse schreef op dinsdag 15 mei 2007 @ 09:06:
[...]

Hoe stel ik de helderheid van het scherm in?
Hoe laat ik de takenlijst zien in actief standby?
Waarvoor dient 'algemene aanduidingen' in actief standby?
2. Bij Instellingen -> Weergave -> Actief Standby -> Actief standby -> Aan en dan bij weergave aanpassen kun je neer zetten wat je wilt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jesse
super-muffin schreef op dinsdag 15 mei 2007 @ 12:53:
[...]

2. Bij Instellingen -> Weergave -> Actief Standby -> Actief standby -> Aan en dan bij weergave aanpassen kun je neer zetten wat je wilt :)
Ik kan daar maar een beperkt aantal dingen kiezen, en taken valt daar niet onder. Of mis ik ergens een optie?

@Yohan: Dat was een foldertje van Nokia zelf, maar in de afbeelding stond alleen het standaard front afgebeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FidoDido
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 04-09 14:53
Heb op Zedge.net wat thema's gedownload.
Alleen sommige thema laat die de achtergrond compleet zien en bij de sommige laat die een blauw boven en onderrand zien.
Heeft iemand dit ook?
Bijv het Smiley Thema laat die niet compleet zien, iemand oplossing?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blacksnak
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 07-07-2024
FidoDido schreef op dinsdag 15 mei 2007 @ 15:24:
Heb op Zedge.net wat thema's gedownload.
Alleen sommige thema laat die de achtergrond compleet zien en bij de sommige laat die een blauw boven en onderrand zien.
Heeft iemand dit ook?
Bijv het Smiley Thema laat die niet compleet zien, iemand oplossing?
Doe is een beetje teruglezen in deze topic als je wil. :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FidoDido
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 04-09 14:53
Blacksnak schreef op dinsdag 15 mei 2007 @ 15:28:
[...]

Doe is een beetje teruglezen in deze topic als je wil. :X
gevonden

[ Voor 14% gewijzigd door FidoDido op 15-05-2007 18:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaasijzer
zo eindelijk binnen wat een mooi toeste zeg!!!!

ik wil graag het volgende:

een plaatje van mijzelf en de grote analoge klok er overheen kan dat?

en mijn cursor toets naar beneden piept een beetje zal wel nieuwigheid zijn.... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinin

Pinin

Blaasijzer schreef op dinsdag 15 mei 2007 @ 22:22:
en mijn cursor toets naar beneden piept een beetje zal wel nieuwigheid zijn.... ;)
Dit helpt ook

www.casarodriguillo.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaasijzer
LoL hahahahha iemand WAP al werkend gekregen via Orange ??? ik heb allerlei instellingen geprobeerd maar niets werkt. :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yohan
Blaasijzer schreef op woensdag 16 mei 2007 @ 10:21:
LoL hahahahha iemand WAP al werkend gekregen via Orange ??? ik heb allerlei instellingen geprobeerd maar niets werkt. :'(
Ik dus ook nog steeds niet. Wap & GPRS, het werkt allebei niet. Niet via Opera en ook niet via de ingebouwde browser :'(

Pagina: 1 2 ... 13 Laatste

Dit topic is gesloten.