Het Nokia 6300 topic - deel 2 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 4 ... 13 Laatste
Acties:
  • 143.312 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaasijzer
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 11-12-2024
bear87 schreef op donderdag 24 mei 2007 @ 16:43:
Even een kleine update over de batterij, ik ben zeer te spreken daarover.

Zaterdag voor het eerst opgeladen, en heb nu nog steeds meer dan 1 streepje over!
iemand al een keer de oplossing voor het Orange wap probleem ?

nieuwe pc samenstellen = leuk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb die van mij vandaag gekregen. Mooie telefoon, precies wat ik zoek. Alleen ook kuren met het geheugen... Morgen maar weer even naar de Vodafone winkel...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 25 mei 2007 @ 01:05:
Ik heb die van mij vandaag gekregen. Mooie telefoon, precies wat ik zoek. Alleen ook kuren met het geheugen... Morgen maar weer even naar de Vodafone winkel...
Ik heb hem twee dagen geleden ook gekregen van Vodafone en ik heb hetzelfde met de geheugenkaart. Het probleem was gisteren nog niet bij ze bekend. Als je hem terugstuurt naar het hoofkantoor krijg je een nieuwe, maar daar heb je niets aan, want die heeft waarschijnlijk hetzelfde probleem.

Bij een vodafone winkel kun je het toestel laten repareren. Als ik dit forum zo lees denk ik dat het probleem alleen bij branded telefoons voorkomt. (Of heeft iemand het ook bij een los gekocht toestel) Ze kunnnen bij het repareren het toestel terugbrengen naar de originele staat, nieuwe originele software erop zetten. Dan zou het weg moeten zijn. Dit lijkt mij tot nu toe de beste optie. Helaas ben je je toestel dan wel ff kwijt.

Iemand anders nog tips voor dit probleem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daniëlpunt
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online

daniëlpunt

monkey's gone to heaven

Booster schreef op donderdag 24 mei 2007 @ 13:04:
Ik zou eerst gewoon een beroep doen op de winkelgarantie.
Oke dat ga ik dan doen na het weekend.
Best raar, want ik heb er niet altijd last van.
Snoop schreef op donderdag 24 mei 2007 @ 15:35:
Hm zo to horen ligt dit probleem dus alleen bij de gebrande versies? Ik heb zelf een kale, geimporteerde versie en helemaal geen problemen verder.
Ik heb ook een kale geimporteerde en heb ook 1 keer gehad dat de geheugenkaart wegviel. Ik heb mn 6300 nu al een tijdje, meer dan een maand nu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb de 6300 simlockvrij via smartphoneshop gekocht. Heb hem nu een week en nog helemaal geen problemen mee gehad. Na de tweede keer opladen gaat de batterij nu 3 dagen mee en heeft nog geen streepje "verloren", dus hij zal de hele week ook wel halen denk ik :)

Ben er zeer tevreden over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Arveeël schreef op vrijdag 25 mei 2007 @ 08:57:
[...]

Ik heb hem twee dagen geleden ook gekregen van Vodafone en ik heb hetzelfde met de geheugenkaart. Het probleem was gisteren nog niet bij ze bekend. Als je hem terugstuurt naar het hoofkantoor krijg je een nieuwe, maar daar heb je niets aan, want die heeft waarschijnlijk hetzelfde probleem.

Bij een vodafone winkel kun je het toestel laten repareren. Als ik dit forum zo lees denk ik dat het probleem alleen bij branded telefoons voorkomt. (Of heeft iemand het ook bij een los gekocht toestel) Ze kunnnen bij het repareren het toestel terugbrengen naar de originele staat, nieuwe originele software erop zetten. Dan zou het weg moeten zijn. Dit lijkt mij tot nu toe de beste optie. Helaas ben je je toestel dan wel ff kwijt.

Iemand anders nog tips voor dit probleem?
Dan ga ik wachten met aangeven totdat Apple iSync update, want ik heb geen zin om wéér al mijn contacts te moeten updaten. Heb een iPod, dus echt missen zal ik die 128 MB niet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Booster
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 25-08 16:15

Booster

Superuser

Topicstarter
Verwijderd schreef op vrijdag 25 mei 2007 @ 11:12:
Dan ga ik wachten met aangeven totdat Apple iSync update, want ik heb geen zin om wéér al mijn contacts te moeten updaten. Heb een iPod, dus echt missen zal ik die 128 MB niet...
Dit al bekeken?
FAQ - Kan ik de 6300 ook iSync'en met mijn Apple?

The cake is a lie | The Borealis awaits...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jep, en ook net geprobeerd en het werkt.

Voor het eerst in mijn leven een plist veranderd :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 25 mei 2007 @ 11:12:
[...]

Voor muziek heb ik ook een iPod, maar de applcaties staan ook op de geheugenkaart. Bovendien maak ik zo af en toe eens een fotootje en dan is een kaart wel handig.

Tja met iSync is het invoeren van je gegevens wel erg makkelijk. Vroeger was je daar dagen mee bezig. En toen je de SIM kaarten kon kopiëren werd het nog een zooitje, als iemand meerdere nummers had. Dan kreeg je Hans, Hans1, Hans2, Hans3 etc.

Heb nu gewoon de plist file aangepast en hoppa, in 2 minuten alles erop!

Maar ja dat geheugenkaart probleem. Wil m eigenlijk wel werkend, maar heb niet zoveel vertrouwen in die reparatie service. Krijg ik mijn telefoon dalijk terug vol met krassen (gaat immers snel met dat RVS) en bovendien weet ik niet zeker dat ie dan wel gaat werken. Mmmm dilemma!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad_Demon
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23-08 23:30

Mad_Demon

de dokter

Update: er is correspondentie met het hoofdkantoor. Moest wat IMEI nummers doorspelen zodat ze contact op kunnen nemen met Nokia.

The art of medicine consists in amusing the patient while nature cures the disease. ~Voltaire

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Arveeël schreef op vrijdag 25 mei 2007 @ 08:57:
[...]
Bij een vodafone winkel kun je het toestel laten repareren. Als ik dit forum zo lees denk ik dat het probleem alleen bij branded telefoons voorkomt. (Of heeft iemand het ook bij een los gekocht toestel)
Zoals ik een paar berichten geleden tikte.. ;-)
Ik heb er een bij BC gekocht (simlockvrij) en ik heb nergens last van :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het is jammer dat het een kansloos branded firmwareprobleem schijnt te zijn. Ik heb weinig vertrouwen in Vodafone daarvoor (voor de rest prima provider...). Is er een manier om op een Mac de firmware niet branded te krijgen, of moet je dan echt naar een Nokia Service Point?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

lieve mensen
dit is toch ONGELOOFLIJK !!!
had ik dus een nieuw toestel .....
alles opnieuw geconfigureerd
(en dat is bij vodafone vwb email een gigantisch karwei )
heb ik een NIEUW probleem ..
als ik word gebeld, dan kan ik de beller NIET horen ..
(de beller kan mij wel horen)
wel als ik loudspeaker aanzet .. maar normaal hoor ik niks
heb simkaartje er uitgehaald om in ander (oude) toestel te stoppen
ben met vrouw uit eten geweest
kwam terug .. en probeerde het nogmaals
sim erin.. accu erin ..
en ... wie schetst m'n verbazing ...?? .. het werkte weer !!
opnieuw geconfigureerd (want ik had fabrieksinstellingen teruggezet .... dacht dat dat misschien
de oplossing was) ..
enfin... alles voor mekaar ... en wat gebeurt er ?
WEER geen geluid, als iemand me belt ...
om GEK van te worden ....
enfin .. vodafone maar weer bellen ...
voor weer een nieuw toestel ?? ..
of moet ik de moed qua 6300 opgeven ??
ik willem zo graag .. want het is verder zo'n fantastisch toestel !!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

schiet mij maar lek
direct na het berichtje nog een keer geprobeerd
en nu doettie ut weer wel !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Booster

Booster

Superuser

Topicstarter
Heb je geprobeerd om voice clarity uit te schakelen? (weet niet hoe die optie heet in het Nederlands, maar druk op 'menu', en dan vervolgens 4-8-2 om bij die optie te komen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmm ik heb gister net mijn 6300 bestelt en dinsdag wordt hij bezorgt. Nu ik al die problemen hier lees hoop ik dat de mijne daar geen last van heeft.
Wordt trouwens de eerste keer dat ik een nokia neem, dus ben benieuwd of hij bevalt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

stemhelderheid staat NIET ingeschakeld

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• energizer23
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 24-04-2023
Weet iemand hier een antwoord op?
Al 2 weken een Nokia 6300 en zeer tevreden.
Maar ik heb nu een grotere geheugenkaart gekocht (2GB) en ik wil de standaard spellen
en applicaties overzetten hiernaar. Echter, als ik de programma's via de telefoon wil verplaatsen naar het interne geheugen om ze daarna over te zetten naar m'n nieuwe kaart, geeft ie aan dat dat niet kan.
Ook als ik de geheugenkaart in een cardreader stop en ze eerst op m'n pc wil opslaan, zegt ie dat de bestanden protected zijn.

Kan iemand me vertellen hoe ik nu die originele nokia programma's en spellen kan verplaatsen naar m'n nieuwe geheugenkaart?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yohan
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 28-08 21:01
energizer23 schreef op zaterdag 26 mei 2007 @ 11:34:
Kan iemand me vertellen hoe ik nu die originele nokia programma's en spellen kan verplaatsen naar m'n nieuwe geheugenkaart?
Met PC Suite eerst naar je harde schijf en vervolgens naar je kaartje.

"I'm not a cynic. I get up every morning hoping to find an honest man." - [Jack McCoy, Law & Order]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kanter
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 12:52
Is er een manier om de frontcover te verwijderen? Ik heb namelijk stofdeeltjes zitten op het display.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• energizer23
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 24-04-2023
Yohan schreef op zaterdag 26 mei 2007 @ 12:33:
[...]

Met PC Suite eerst naar je harde schijf en vervolgens naar je kaartje.
Ok thanks, inmiddels gelukt. Let wel: een update van 4.70 naar 4.71 was noodzakelijk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo allemaal!

Weet iemand hoe je een attachment uit een Hotmail email kan downloaden op je telefoon? Ik kom er niet uit... alvast bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• johan12
  • Registratie: April 2004
  • Nu online
Zo, ik heb mezelf ook een nokia 6300 verschaft.. mooi degelijk toestel. en een heel fijn scherm!

Nu ben ik er wat mee aan het spelen alleen wat me opvalt is dat bij de 4-richting toets naar onder drukken wat moeizaam gaat. Zeker in vergelijking met naar rechts, links en boven. ik moet harder drukken en hij drukt niet soepel naar onder. zijn er meer mensen die dit hebben?
en
Is dit voldoende om terug naar de winkel ermee te gaan?? Heb m bij belcompany gehaald namelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackdaw
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 06-09 20:37
@johan12:

Ja heb hier ook last van gehad, maar is volgens mij vanzelf over gegaan na het toestel een tijdje gebruikt te hebben. Tenminste, zo voelt het.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yohan
Blaasijzer schreef op donderdag 24 mei 2007 @ 20:20:
[...]

iemand al een keer de oplossing voor het Orange wap probleem ?
Nope. Het lukt gewoon niet :'(

"I'm not a cynic. I get up every morning hoping to find an honest man." - [Jack McCoy, Law & Order]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jackdaw schreef op zaterdag 26 mei 2007 @ 19:08:
@johan12:

Ja heb hier ook last van gehad, maar is volgens mij vanzelf over gegaan na het toestel een tijdje gebruikt te hebben. Tenminste, zo voelt het.
Was bij mij hetzelfde geval. Kraakte eerst ook een beetje, maar voelt nu even soepel aan als de andere drie richtingen. Had dit probleem ook al vaker voorbij zien komen, maar, volgens mij, ging dit bij iedereen na een tijdje weer over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• johan12
  • Registratie: April 2004
  • Nu online
OK, nou ik kijk het aan tot dinsdag, dan is de belcompany weer open, mocht het niet weg zijn, dan ruil ik m om. Het is nu in ieder geval storend irritant. Ik moet erg hard drukken en soms merk ik niet eens of ik m indruk en dan drukt ie 2 of meer keer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo gebruikers,

Ik zou wel willen weten of die 6300 ook via outlook, agenda, contactpersonen kan synchroniseren.

Dus alle agenda afspraken e n contactpersonen overzetten naar de 6300.

Met vriendelijke groet,

Whtv

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bittenhero
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 27-08 09:18
johan12 schreef op zaterdag 26 mei 2007 @ 20:45:
OK, nou ik kijk het aan tot dinsdag, dan is de belcompany weer open, mocht het niet weg zijn, dan ruil ik m om. Het is nu in ieder geval storend irritant. Ik moet erg hard drukken en soms merk ik niet eens of ik m indruk en dan drukt ie 2 of meer keer.
Ik heb het probleem ook, maar dan met de toets naar links. Opengeschroeft om te kijken waar het aan ligt en mijn conclusie is dit:
de plastic toetsen drukken met hun onderkant op zogenaamde drukpuntjes, die drukpuntjes zijn in het geval van de Nokia 6300 (en eventuele andere gsm's) op een printplaat gelegt en vastgeplakt door een wit laagje er overheen. Maar sommige drukpuntjes liggen niet precies recht, dus wanneer je het desbetreffende knopje indrukt maken de stukjes metaal wat moeilijker contact. ik heb een (crappy :P) animatie gemaakt zodat je kan zien wat ik bedoel

Dat blauwe ding is de knop, en het het rode spul zijn de contactpuntjes die contact moeten maken om te registreren dat die knop ingedrukt wordt.
Links een goede knop en rechts een 'kapotte'.
Afbeeldingslocatie: http://img72.imageshack.us/img72/9258/knoppendl1.gif

[ Voor 14% gewijzigd door bittenhero op 26-05-2007 23:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bear87
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 05-02 22:41
johan12 schreef op zaterdag 26 mei 2007 @ 16:44:
Zo, ik heb mezelf ook een nokia 6300 verschaft.. mooi degelijk toestel. en een heel fijn scherm!

Nu ben ik er wat mee aan het spelen alleen wat me opvalt is dat bij de 4-richting toets naar onder drukken wat moeizaam gaat. Zeker in vergelijking met naar rechts, links en boven. ik moet harder drukken en hij drukt niet soepel naar onder. zijn er meer mensen die dit hebben?
en
Is dit voldoende om terug naar de winkel ermee te gaan?? Heb m bij belcompany gehaald namelijk.
Ik kan niet zien in welke mate dit probleem aanwezig is bij jou, maar mijn toestel had het ook in hoge mate en ik heb hem teruggebracht. Mijn nieuwe toestel heeft nergens last van!

Als hij echt heel stroef/zwaar gaat is het gewoon niet goed. In principe hoort hij namelijk gewoon in alle vier de kanten soepel te gaan. Ruilen die boel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janklp
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 11-09 16:23

janklp

FortyTwo Capital

Hoe ruilen jullie die toestellen zo snel, hoeven ze die niet op te sturen? Daar ben ik namelijk bang voor aangezien ik toch wel wat klachten lees over de 6300. Ik wil hem dinsdag aanschaffen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bittenhero
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 27-08 09:18
het lijkt wel of Nokia kwalitatief achteruit is gegaan de afgelopen 3 jaar, ik heb vorige maand een Nokia 6290 gekocht en weer teruggebracht, omdat die wanneer je hem dichtklapte niet helemaal in het lood viel. En nu heb ik dit gedoe met die knopjes weer.
Ik heb geen zin om steeds toestellen te bestellen en maar te moeten hopen dat het ding gewoon goed is, maar als je ze gewoon in de winkel koopt zijn ze al gauw weer 100 euro duurder.

[ Voor 26% gewijzigd door bittenhero op 27-05-2007 01:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bear87
Ik heb de mijne gewoon in de winkel gekocht voor 273 euro. ( gsm-shop )

Is idd wel duurder dan een webshop, maar neem een webshop + verzendkosten en je zit ook richting 245-250.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zit echt met een dilemma. Vind deze mooi, maar ik wil de VGA filmer van de 6233, ik snap echt niet dat ze deze telefoon zo gelimiteerd hebben met die kut videoresolutie van maximaal een postzegel groot. Als je dat vergelijkt met de 640x480 video die de 6233 aankan vind ik dat echt een groot minpunt :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 28 mei 2007 @ 02:00:
Ik zit echt met een dilemma. Vind deze mooi, maar ik wil de VGA filmer van de 6233, ik snap echt niet dat ze deze telefoon zo gelimiteerd hebben met die kut videoresolutie van maximaal een postzegel groot. Als je dat vergelijkt met de 640x480 video die de 6233 aankan vind ik dat echt een groot minpunt :(
Iedereen is natuurlijk anders, maar mij persoonlijk boeit het geen ene moer wat voor resolutie de video aankan... Daarbij komt, dat het sowieso geen mooi beeld wordt, ook de 640x480 resolutie van de 6233 niet! Voor mooie video heb je een echte videocamera nodig! Net als dat je voor mooie foto's een goed fototoestel nodig hebt. Zelfs de fotokwaliteit van de N95 vind ik niks! Maar nogmaals, da's puur mijn mening, iedereen is anders...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 28 mei 2007 @ 09:07:
[...]

Iedereen is natuurlijk anders, maar mij persoonlijk boeit het geen ene moer wat voor resolutie de video aankan... Daarbij komt, dat het sowieso geen mooi beeld wordt, ook de 640x480 resolutie van de 6233 niet! Voor mooie video heb je een echte videocamera nodig! Net als dat je voor mooie foto's een goed fototoestel nodig hebt. Zelfs de fotokwaliteit van de N95 vind ik niks! Maar nogmaals, da's puur mijn mening, iedereen is anders...
Die voorbeeldfimpjes van de 6233 op mobile-review.com zijn anders behoorlijk goed. Dit itt tot de 6300 waar je niet eens kan zien wat er opgenomen wordt...

hier:

6300:
http://www.mobile-review....a/6300/video/video008.3gp

6233:
http://www.mobile-review....a/6233/video/video006.3gp

...

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 28-05-2007 10:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het probleem met de geheugenkaart schijnt een software probleem te zijn. Volgens medewerkers van Vodafone is Nokia druk bezig met het zoeken naar een oplossing. Wel vreemd dat de website van Nokia hier gen melding van maakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yohan
Verwijderd schreef op maandag 28 mei 2007 @ 13:20:
Het probleem met de geheugenkaart schijnt een software probleem te zijn. Volgens medewerkers van Vodafone is Nokia druk bezig met het zoeken naar een oplossing. Wel vreemd dat de website van Nokia hier gen melding van maakt.
Het zal slechts bij een bepaalde lichting of enkele modellen voorkomen, en dus wordt er geen algemene melding op de site gezet. Mijn toestel heeft helemaal geen problemen met de geheugenkaart, dus het kan geen softwareprobleem zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Volgens de Vodafone mensen is het wel een software probleem. De Voda winkel in Nijmegen verwacht dat op een gegeven moment alle 6300 kopers voor een update naar de winkel worden geroepen terwijl ze in Arnhem dachten dat de gedupeerden naar een Nokia steunpunt moeten. Maar in beide gevallen zou de 'reparatie' slechts enkele minuten in beslag nemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blacksnak
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 07-07-2024
Yohan schreef op maandag 28 mei 2007 @ 13:32:
[...]
Mijn toestel heeft helemaal geen problemen met de geheugenkaart, dus het kan geen softwareprobleem zijn.
Waaruit concludeer jij dat?

Er kunnen toch best meerdere softwareversies in gebruik zijn waarbij het gekende probleem maar bij 1 versie optreedt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janklp
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 11-09 16:23

janklp

FortyTwo Capital

Blacksnak schreef op maandag 28 mei 2007 @ 15:40:
[...]

Er kunnen toch best meerdere softwareversies in gebruik zijn waarbij het gekende probleem maar bij 1 versie optreedt?
Of een stukje verschillende hardware die niet goed botert met de software. Ik hoop dat het een software probleem is, ik koop morgen de 6300 en hoop gewoon dat de telefoon het dan goed doet. Zal in de winkel alle knopjes alvast testen. Wanneer het geheugenkaart probleem zich voordoet en ik kan de telefoon niet omruilen dan hou ik hem gewoon. Geen zin om hem op te sturen.

Heeft iemand nog antwoord op de vraag hoe dat gaat bij een Vodafoner citypoint. Stel je voor dat ik morgenmiddag het geheugenkaart probleem heb. Kan ik de telefoon dan omruilen of gaan ze hem opsturen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad_Demon

Mad_Demon

de dokter

Over het algemeen wordt ruilen binnen 5 werkdagen aangehouden. Vind het overigens interessant om te lezen dat er bij City Points al definitieve conclusies worden getrokken voordat er terugkoppeling van Nokia is geweest :P

[ Voor 56% gewijzigd door Mad_Demon op 28-05-2007 17:00 ]

The art of medicine consists in amusing the patient while nature cures the disease. ~Voltaire

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yohan
Blacksnak schreef op maandag 28 mei 2007 @ 15:40:
[...]

DIe kans bestaat maar is wel erg klein. Zoals gezegd komt het probleem maar bij enkele toestellen voor. En het is alleen geconstateerd door mensen die ná mij het toestel aangeschaft hebben. Dat zou betekenen dat een nieuwere softwareversie problemen geeft die een oudere versie niet gaf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FongWan
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 10-09 19:10

FongWan

The Stormrider ...

Verwijderd schreef op zaterdag 26 mei 2007 @ 21:22:
Hallo gebruikers,
Ik zou wel willen weten of die 6300 ook via outlook, agenda, contactpersonen kan synchroniseren.
Dus alle agenda afspraken e n contactpersonen overzetten naar de 6300.
Met vriendelijke groet,
Whtv
Sychroniseren kon al vanaf de Nokia 6610 of zo ... als het al niet sids de Nokia 6210 kan. Ik heb al mijn contactgegevens, agenda, taken, notities gewoon kunnen synchen met PC Suite. Helemaal geen probleem.

Heb gewoon mijn kabel van mijn Canon camera gebruikt. Dus het is wel fijn dat de 6300 mini usb heeft. :) Ook wel leuk om te weten dat ik mij 6300 als mass storage kan gebruiken.

Wat betreft het geheugekaart probleem, ik vermoed dat het een branded probleem is? Ik heb namelijk afgelopen zaterdag een 6300 gehaald en geen problemen gehad met het geheugenkaartje wat er al in zat. Ga komende week een 2GB kaartje halen en verwacht geen problemen.

Met de navigatietoets heb ik wel dat naar beneden stroever gaat. Ik kijk het nog even aan en anders ga ik gewoon ruilen of richting een Nokia servicpoint. Dit is gewoon garantiewerk in mijn ogen.

Ter volledigheid:

unbranded 6300, ofwel sim-lock vrij
firmware: v4.71, 28-02-2007, RM-217

[ Voor 7% gewijzigd door FongWan op 28-05-2007 17:38 ]

| Fuji X-T1, 10-24, 18-55, 35 f2, 56 f1.2 | Surface Pro 2017 | Nintendo Switch | Apple iPad 2021 | Samsung Watch 6 Classic 47mm | Google Pixel 9 Pro XL |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaasijzer
mijn ging ook wat stroef en kraakte ging vanzelf over nu prima, ook geen problemen met het standaard kaartje!

alleen Orange WAP |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ginz
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 04-09 12:30

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Verwijderd schreef op maandag 28 mei 2007 @ 15:37:
Volgens de Vodafone mensen is het wel een software probleem. De Voda winkel in Nijmegen verwacht dat op een gegeven moment alle 6300 kopers voor een update naar de winkel worden geroepen terwijl ze in Arnhem dachten dat de gedupeerden naar een Nokia steunpunt moeten. Maar in beide gevallen zou de 'reparatie' slechts enkele minuten in beslag nemen.
Uhm... nee, het is helaas een hardware matige fout...

Mensen waarbij de MicroSD niet kan worden gedetecteerd missen een weerstandje... 8)7

En dit kan alleen maar worden gerepareerd bij NSP's die ook kunnen solderen en de missende weerstandjes op voorraad hebben en/of kunnen bestellen.

"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ginz schreef op dinsdag 29 mei 2007 @ 14:26:
[...]

Uhm... nee, het is helaas een hardware matige fout...

Mensen waarbij de MicroSD niet kan worden gedetecteerd missen een weerstandje... 8)7

En dit kan alleen maar worden gerepareerd bij NSP's die ook kunnen solderen en de missende weerstandjes op voorraad hebben en/of kunnen bestellen.
Hoe weet je dit zo precies?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 04-07 09:17
Arveeël schreef op dinsdag 29 mei 2007 @ 14:46:
[...]

Hoe weet je dit zo precies?
Op een ander forum liep iemand ook tegen dit probleem aan en daar was het bevestigd door iemand van Nokia dat het daar aan lag. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DaannO schreef op dinsdag 29 mei 2007 @ 15:12:
[...]

Op een ander forum liep iemand ook tegen dit probleem aan en daar was het bevestigd door iemand van Nokia dat het daar aan lag. ;)
Ok das wel weer lekker dan! Garantie zaakje lijkt me. Moet ik hiervoor naar de vodafone winkel?

Heb je een link naar dat andere forum voor me?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
Arveeël schreef op dinsdag 29 mei 2007 @ 15:55:
[...]

Ok das wel weer lekker dan! Garantie zaakje lijkt me. Moet ik hiervoor naar de vodafone winkel?

Heb je een link naar dat andere forum voor me?
Link niet, maar je kan daarvoor gewoon naar een Nokia Service Point zoals Ginz zegt. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als je je firmware update met firmware van de nokia site, ben je dan gelijk van je branding af? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
Verwijderd schreef op dinsdag 29 mei 2007 @ 20:35:
Als je je firmware update met firmware van de nokia site, ben je dan gelijk van je branding af? :)
Volgens mij kan je dan geen firmware update doen :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ginz

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Je kan gewoon updaten via de Nokia site, als de provider waarvan je het toestel gekocht heb, de update goed hebben gekeurd. Natuurlijk raak je je branding niet kwijt....

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaspers
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 09:59
Is er ook ergens een changelog te zien van 4.71 ?
Ik heb 4.70 erop staan, werkt overigens zonder problemen, maar vroeg me gewoon af wat er aan 4.71 nieuw is..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ginz schreef op dinsdag 29 mei 2007 @ 21:45:
Je kan gewoon updaten via de Nokia site, als de provider waarvan je het toestel gekocht heb, de update goed hebben gekeurd. Natuurlijk raak je je branding niet kwijt....
Ik wil de branding natuurlijk juist kwijt :P

weten jullie trouwens of tmobile de 6300 met branding of logo's levert? Dit is volgens mij nl het vreselijkste merk als het om branding gaat...

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 29-05-2007 22:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ginz

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Kaspers schreef op dinsdag 29 mei 2007 @ 22:28:
Is er ook ergens een changelog te zien van 4.71 ?
Ik heb 4.70 erop staan, werkt overigens zonder problemen, maar vroeg me gewoon af wat er aan 4.71 nieuw is..
2 kleine en onbelangrijke wijzigingen, daarom is de verandering in het typenummer ook zo klein.

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

even recapituleren:
eerste toestel omgeruild vanwege niet herkennen geheugenkaart
nu dus 2e toestel
het reeds eerder gemelde probleem (het niet horen van de andere partij) blijft ..
nu dus weer last van (de ander kan mij wel horen, maar ik de ander niet)
(en als ik 'm op loudspeaker zet, dan hoor ik hem/haar wel)
opnieuw vodafone gebeld
willen m niet ruilen - moet een nummer bellen (pro-assist)
die komen 'm ophalen ter reparatie en ik krijg zolang een leentoestel

wat vinden jullie hiervan ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Worldwide
  • Registratie: Mei 2005
  • Niet online

Worldwide

Vinyl

[b][message=28127612,noline]gemasan schreef op woensdag 30 mei 2007 @
wat vinden jullie hiervan ?
Ligt eraan, als dit met tussenpozen van een wek gebeurt zou ik een nieuw toestel eisen, als je het toestel al langer hebt is het niet meer dan normaal dat ze een leentoestel meedoen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

eerste toestel geleverd 16/5
tweede toestel geleverd 23/5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat is eigenlijk het verschil tussen het Nokia OS (4.0 op de 6300) en de Symbian 3rd gen op (bijv.) een Nokia E50?

Ok, het ziet er anders uit, maar zijn er de werkelijke verschillen?
Gebruiksgemak?

Ik wil mijn E50 misschien wel ruilen voor een 6300, vandaar mijn vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yohan
S40V3 werkt een stuk sneller dan Symbian. Aan de andere kant is Symbian uitgebreider, bijv. op het gebied van softwareondersteuning en synchronisatie met je PC.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timsheen
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 07-11-2023
Ik heb mijn Nokia 6300 in Singapore gekocht. Ik wil hier graag de Nederlandse software op zetten, maar dit lukt me niet middels de online software van Nokia. Hij zet dan automatisch de Singaporese = Engelse + Chinese software erop. Bij een nokia dealer zou ik hier ongeveer 25-40 euro voor moeten betalen, maar wellicht heeft iemand een tip hoe ik dit zelf zou kunnen doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
timsheen schreef op woensdag 30 mei 2007 @ 15:23:
Ik heb mijn Nokia 6300 in Singapore gekocht. Ik wil hier graag de Nederlandse software op zetten, maar dit lukt me niet middels de online software van Nokia. Hij zet dan automatisch de Singaporese = Engelse + Chinese software erop. Bij een nokia dealer zou ik hier ongeveer 25-40 euro voor moeten betalen, maar wellicht heeft iemand een tip hoe ik dit zelf zou kunnen doen.
De enigste legale manier is idd om even langs een NSP te lopen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bear87
Verwijderd schreef op woensdag 30 mei 2007 @ 12:33:
eerste toestel geleverd 16/5
tweede toestel geleverd 23/5
Dan zou ik er zeker niet mee akkoord gaan.

Probleem is dus niet coorect opgelost, omdat de vervanger ook defect bezit.

Simpele kwestie :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yohan
Aan Blaasijzer en de anderen die hier naar op zoek waren:

Het internetten is gelukt via Orange, zowel met de ingebouwde Webbrowser als met Opera.

De 'key' is het volgende: alleen instellingen zijn niet genoeg. Door een behulpzame Orange-medewerker werd ik er op gewezen dat ik wel de instellingen had ontvangen voor Orange World, maar dat de dienst 'World Entree' niet geactiveerd was. Pas als deze dienst actief staat kun je van mobiel internet gebruikmaken.

Zodra 'World Entree' geactiveerd is werkt internet op de 6300, zowel de ingebouwde browser (Web in het menu) als Opera op de geheugenkaart. Het is een veredelde vorm van WAP, het programma geeft ook afbeeldingen (bijv. op nu.nl) weer! Ook het e-mailprogramma werkt vlekkeloos.

Wanneer je van internet gebruikmaakt krijg je direct een SMS'je. Daarin staat dat je de komende 24 uur van de dienst gebruik kunt maken. Hiervoor wordt € 1,50 in rekening gebracht.

Je kunt ook in plaats van 'World Entree' kiezen voor 'Orange World Onbeperkt'. Dit kost € 5,04 per maand (max 25 Mb).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Booster

Booster

Superuser

Topicstarter
Yohan schreef op woensdag 30 mei 2007 @ 19:46:
Het internetten is gelukt via Orange, zowel met de ingebouwde Webbrowser als met Opera.
Das goed nieuws. Waar activeer je die dienst precies? Dan kan ik dat misschien later even opnemen in de FAQ.
Ginz schreef op woensdag 30 mei 2007 @ 00:39:
2 kleine en onbelangrijke wijzigingen, daarom is de verandering in het typenummer ook zo klein.
Ik had ergens gelezen dat de herkenning van headsets was verbeterd, klopt dat?

[ Voor 40% gewijzigd door Booster op 30-05-2007 19:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yohan
Booster schreef op woensdag 30 mei 2007 @ 19:54:
Das goed nieuws. Waar activeer je die dienst precies? Dan kan ik dat misschien later even opnemen in de FAQ.
World Entree kun je laten activeren door de klantenservice te bellen (1200 voor Orange-abonnees).
Meer info hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yohan
Dit bericht post ik met m'n 6300 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ginz

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Booster schreef op woensdag 30 mei 2007 @ 19:54:
[...]

Ik had ergens gelezen dat de herkenning van headsets was verbeterd, klopt dat?
Ja, en de netwerklijst heeft een update gekregen.

[ Voor 5% gewijzigd door Ginz op 30-05-2007 22:32 ]

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb gisteren mijn E50 van 5 maanden oud geruild tegen een 3 weken oude 6300 en wil hier kwijt dat ik uitermate tevreden ben over de ruil, en natuurlijk het toestel.

Wat maakt het verschil?
- Toetsenbord is veel prettiger om mee te werken. Gaat veel lichter en de toetsen zijn groter en met minder kracht in te drukken.
- Snelheid OS is echt enorm. Het Symbian 3rd Gen op de E50 is über traaaaag i.v.m. het Nokia 4.0 OS
- Het gebruiksgemak en overzichtelijkheid van het menu is beter. Hoewel het Symbian menu erg lijkt op die van Nokia zijn er kleine verschillen zichtbaar. Persoonlijk vind ik de animaties bij het inlezen/activeren van een toepassing handig. Dit miste ik bij het Symbian.
- Het toestel zelf is lichter en platter.
- Het beeldscherm steekt met kop en schouders boven de E50 uit.

Minpuntje;
Het maken van een SMS is niet praktiscsh, misschien heeft iemand een tip.
Bij het aanmaken van een SMS kan je niet direct een naam van ontvanger intoetsen. Die moet je selecteren uit je contacten lijst. Kan dat anders?

Al met al ben ik dik tevreden met mijn 'nieuwe' 6300!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaasijzer
Yohan schreef op woensdag 30 mei 2007 @ 19:46:

De 'key' is het volgende: alleen instellingen zijn niet genoeg. Door een behulpzame Orange-medewerker werd ik er op gewezen dat ik wel de instellingen had ontvangen voor Orange World, maar dat de dienst 'World Entree' niet geactiveerd was. Pas als deze dienst actief staat kun je van mobiel internet gebruikmaken.

Zodra 'World Entree' geactiveerd is werkt internet op de 6300, zowel de ingebouwde browser (Web in het menu) als Opera op de geheugenkaart. Het is een veredelde vorm van WAP, het programma geeft ook afbeeldingen (bijv. op nu.nl) weer! Ook het e-mailprogramma werkt vlekkeloos.

Wanneer je van internet gebruikmaakt krijg je direct een SMS'je. Daarin staat dat je de komende 24 uur van de dienst gebruik kunt maken. Hiervoor wordt € 1,50 in rekening gebracht.

Je kunt ook in plaats van 'World Entree' kiezen voor 'Orange World Onbeperkt'. Dit kost € 5,04 per maand (max 25 Mb).
Okay dus als ik het goed begrijp moet ik om world entree vragen en dan kost het me dus 1,50 voor 24 uur ? hoeveel Mb of heeft dat daar niets mee te maken ?

en dan moet de orange medewerker me instellingen sturen van world entree ? of van world en dan world entree bij hun vrijzetten ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chillz
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12:32
6300 ziet eruit als een mooi telefoontje...

Moet/ mag waarschijnlijk binnenkort voor m'n werk een nieuwe telefoon halen.
En ik zit er sterk aan te denken dat zoiets als de 6300 te nemen...

Ik zie dit topic nu voor het eerst... Ik zal het binnenkort eens goed doornemen voor de bevindingen

Leeg - Sinds 20180907

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand al iets of het probleem met die geheugenkaarten nu opgelost is? Ik heb inmiddels al mijn 3e toestel, en het werkt nog steeds niet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik krijg binnen 2 dagen en nieuw toestel (wordt omgeruild)
1e keer wegens probleem geheugenkaart
2e keer wegens probleem geluid (spraak andere partij komt niet door)

t zal mij benieuwen !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FongWan
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 10-09 19:10

FongWan

The Stormrider ...

Verwijderd schreef op donderdag 31 mei 2007 @ 12:51:
Weet iemand al iets of het probleem met die geheugenkaarten nu opgelost is? Ik heb inmiddels al mijn 3e toestel, en het werkt nog steeds niet...
heeft de maken met een missende weerstand of zo. valt onder garantie dus gewoon naar een Nokia Service point of de winkel om het om te ruilen. Op een van de vorige pagina's staat meer info hiervover.

| Fuji X-T1, 10-24, 18-55, 35 f2, 56 f1.2 | Surface Pro 2017 | Nintendo Switch | Apple iPad 2021 | Samsung Watch 6 Classic 47mm | Google Pixel 9 Pro XL |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ginz

Ginz

Trek Superfly 5 powered

FongWan schreef op donderdag 31 mei 2007 @ 13:12:
[...]

heeft de maken met een missende weerstand of zo. valt onder garantie dus gewoon naar een Nokia Service point of de winkel om het om te ruilen. Op een van de vorige pagina's staat meer info hiervover.
Er zijn maar weinig NSP's die dit kunnen repareren. Voordat je naar zo'n NSP ga, is het misschien aan te raden om ze eerste te bellen. Als ze het niet kunnen is het namelijk zonde om daar naartoe te gaan omdat ze ` dan toch maar moeten doorsturen.

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yohan
Blaasijzer schreef op donderdag 31 mei 2007 @ 12:26:
Okay dus als ik het goed begrijp moet ik om world entree vragen en dan kost het me dus 1,50 voor 24 uur ? hoeveel Mb of heeft dat daar niets mee te maken ?
Die 24 uur is onbeperkt, maar je kunt in een dag niet veel MB's maken, hoor :P
en dan moet de orange medewerker me instellingen sturen van world entree ? of van world en dan world entree bij hun vrijzetten ?
Het zijn gewoon de instellingen van World, die je waarschijnlijk al hebt. Het belangrijkste is dat de de optie Entrée is ingeschakeld op jouw abonnement in de Orange-administratie. Pas dan gaat het werken.

Have fun :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaasijzer
Yohan schreef op donderdag 31 mei 2007 @ 14:09:
[...]

Die 24 uur is onbeperkt, maar je kunt in een dag niet veel MB's maken, hoor :P

[...]

Het zijn gewoon de instellingen van World, die je waarschijnlijk al hebt. Het belangrijkste is dat de de optie Entrée is ingeschakeld op jouw abonnement in de Orange-administratie. Pas dan gaat het werken.

Have fun :)
hoe lang duurt het voordat dat verwerkt is ? want ik heb het net laten veranderen maar werkt nog steeds niet waar staan jou configuratie op ?

web -> instellingen -> configuratie instellingen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yohan
Blaasijzer schreef op donderdag 31 mei 2007 @ 14:54:
hoe lang duurt het voordat dat verwerkt is ? want ik heb het net laten veranderen maar werkt nog steeds niet waar staan jou configuratie op ?
Duurt ongeveer 24 uur na activatie.
web -> instellingen -> configuratie instellingen ?
Configuratie : WEB Access
Account : Orange WAP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaasijzer
Yohan schreef op donderdag 31 mei 2007 @ 15:04:
[...]

Duurt ongeveer 24 uur na activatie.

[...]

Configuratie : WEB Access
Account : Orange WAP
okay dan wacht ik even rustig af :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad_Demon

Mad_Demon

de dokter

Even ter bevestiging van wat we al weten: heb een mailtje van het hoofdkantoor gekregen. Er is bij de eerste productie een verkeerd component geïmplementeerd. Het betreft alleen de eerste toestellen die centraal in NL zijn uitgeleverd. Oplossing: gebruik maken van de omruil garantie (meestal 5 werkdagen), daarna moet het toestel ter reparatie worden opgestuurd.

[ Voor 11% gewijzigd door Mad_Demon op 31-05-2007 21:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• s0k
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 23-03-2024

s0k

Mad_Demon schreef op donderdag 31 mei 2007 @ 21:07:
Even ter bevestiging van wat we al weten: heb een mailtje van het hoofdkantoor gekregen. Er is bij de eerste productie een verkeerd component geïmplementeerd. Het betreft alleen de eerste toestellen die centraal in NL zijn uitgeleverd. Oplossing: gebruik maken van de omruil garantie (meestal 5 werkdagen), daarna moet het toestel ter reparatie worden opgestuurd.
Heb je ook iets van serienr.s meegekregen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ginz

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Nee, maar als je je serienummer bij een NSP afgeef, dan kan hij wel kijken of jouw toestel binnen die batch zit of niet.

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dames en heren,

speciaal voor de mensen die niet zaken willen doen met de verkopers uit azie 8)

het hoesje voor de nokia 6300 is nu ook in europa ;) te bestellen!!!

Via ebay duitsland _/-\o_ , zie volgende link.

http://cgi.ebay.de/Origin...1QQtcZphotoQQcmdZViewItem

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gisteren heb ik de mini-USB willen aansluiten en na wat gepruts eindelijk het klepje onder het toestel opengekregen.

Alleen nu wil dat klepje niet meer goed sluiten..... :(

Iemand bekend met dit probleem?

Dat klepje is echt onmogelijk zonder kleine schroevendraaier of lange nagels te openen.
Dat vind ik niet "des Nokia's" waarvan ik verwacht dat het makkelijk en n00b-proof is.

Is dat klepje wel noodzakelijk? Moet je die na eerste gebruik verwijderen?
Er staat niets beschreven in de handleiding of ergens anders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jesse
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 07:51
Verwijderd schreef op vrijdag 01 juni 2007 @ 11:25:
Dat klepje is echt onmogelijk zonder kleine schroevendraaier of lange nagels te openen.
Dat vind ik niet "des Nokia's" waarvan ik verwacht dat het makkelijk en n00b-proof is.

Is dat klepje wel noodzakelijk? Moet je die na eerste gebruik verwijderen?
Er staat niets beschreven in de handleiding of ergens anders.
Noodzakelijk? natuurlijk niet. Maar het houd wel lekker vuil buiten. Ik zag laatst iemand lopen die gebruikte een toestel zonder frontje, met wat plakband oid om het keypadje op de plek te houden. 8)7

Als je het batterijklepje er even afhaalt is het klepje een stuk makkelijker open te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Booster

Booster

Superuser

Topicstarter
Ik heb weinig nagel over aan mijn vingers, maar dat klepje open krijgen lukt me wel :)

Je moet bij het sluiten even flink duwen, dan klikt ie weer terug bij mij.
Maar ben het met je eens dat een iets flexibelere stof prettiger geweest zou zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Re; Mijn post hierboven....

Opgelost!
Klepje sluit nu weer correct.

Oorzaak was een (licht)verbogen plastic opstaand randje aan de binnenzijde van het klepje.

Let dus op bij het openen met een kleine schroevendraaier, wanneer je deze vanuit het midden wilt opwippen. Beter is het om eerst de batterijcover eraf te halen en dan het klepje te vewijderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb deze telefoon nu een week of 2 in bezit en ben er zeer tevreden over. Batterijduur valt echter net als bij de 8800 heel erg tegen.

Ik wil graag weten of er meer mensen vinden dat het geluid (muziek) via de oordopjes erg zacht is. Volume staat op 10, ik hoor echter de vogels nog steeds er door heen fluiten......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yohan
Mijn 6300 is zojuist gesneuveld tijdens een software-update. Het toestel viel halverwege de update uit. Misschien dat dit door de slaapstand komt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daniëlpunt
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online

daniëlpunt

monkey's gone to heaven

Verwijderd schreef op vrijdag 25 mei 2007 @ 21:46:
lieve mensen
dit is toch ONGELOOFLIJK !!!
had ik dus een nieuw toestel .....
alles opnieuw geconfigureerd
(en dat is bij vodafone vwb email een gigantisch karwei )
heb ik een NIEUW probleem ..
als ik word gebeld, dan kan ik de beller NIET horen ..
(de beller kan mij wel horen)
wel als ik loudspeaker aanzet .. maar normaal hoor ik niks
heb simkaartje er uitgehaald om in ander (oude) toestel te stoppen
ben met vrouw uit eten geweest
kwam terug .. en probeerde het nogmaals
sim erin.. accu erin ..
en ... wie schetst m'n verbazing ...?? .. het werkte weer !!
opnieuw geconfigureerd (want ik had fabrieksinstellingen teruggezet .... dacht dat dat misschien
de oplossing was) ..
enfin... alles voor mekaar ... en wat gebeurt er ?
WEER geen geluid, als iemand me belt ...
om GEK van te worden ....
enfin .. vodafone maar weer bellen ...
voor weer een nieuw toestel ?? ..
of moet ik de moed qua 6300 opgeven ??
ik willem zo graag .. want het is verder zo'n fantastisch toestel !!
Ik heb het zelfde, af en toe hoor ik de andere kant niet. En de ander keer weer goed. Zijn wij de enige 2 met deze problemen? Lijkt me van niet toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alvani
  • Registratie: September 2004
  • Nu online
Even een ander vraagje: heeft jullie 6300 ook zo snel last van krassen op de achtercover? Ik heb 'm nog geen week en ben er heel voorzichtig mee, maar de RVS achter cover zit al helemaal onder de krassen. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• duderuud
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 09-09 20:19

duderuud

Sliden is koel

Ik weet niet hoor maar ik heb mijn 6300 na al 1,5 maand ofzo en nog geen krassen op de RVS cover. Wel op het zwarte gedeelte...oppervlakkig maar toch.

Motor-Forum.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaspers
Ik heb hem al een maand of twee, en hij is nog steeds krasvrij.
Ik vervoer hem trouwens als enig object in m'n rechterbroekzak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaasijzer
Blaasijzer schreef op donderdag 31 mei 2007 @ 15:18:
[...]
okay dan wacht ik even rustig af :9
:) @ yohan en de rest gelukt dit bericht is met de 6300 geplaatst.

[ Voor 22% gewijzigd door Blaasijzer op 02-06-2007 01:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaspers
Yohan schreef op vrijdag 01 juni 2007 @ 17:23:
Mijn 6300 is zojuist gesneuveld tijdens een software-update. Het toestel viel halverwege de update uit. Misschien dat dit door de slaapstand komt?
Ow chill :/..
Wat voor slaapstand bedoel je ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alvani
  • Registratie: September 2004
  • Nu online
Kaspers schreef op vrijdag 01 juni 2007 @ 21:08:
Ik heb hem al een maand of twee, en hij is nog steeds krasvrij.
Ik vervoer hem trouwens als enig object in m'n rechterbroekzak.
Ik heb ook altijd alleen de telefoon in mijn broekzak en ik let zelfs op of ik geen zandkorreltjes of iets dergelijks in mijn zak heb. Het zijn ook geen hele diepe krassen, maar allemaal hele fijne die je vooral bij zonlicht ziet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yohan
alvani schreef op vrijdag 01 juni 2007 @ 20:24:
Even een ander vraagje: heeft jullie 6300 ook zo snel last van krassen op de achtercover? Ik heb 'm nog geen week en ben er heel voorzichtig mee, maar de RVS achter cover zit al helemaal onder de krassen. :(
Hij krast idd snel. Ik koop binnenkort een nieuwe (originele) Nokia cover. Sinds ik het hoesje heb zijn er geen krassen bijgekomen, dus kan ik de nieuwe covers dan mooi gaaf houden :)
Kaspers schreef op vrijdag 01 juni 2007 @ 21:46:
Ow chill :/..
Wat voor slaapstand bedoel je ?
Je kunt in het kader van energiebesparing een slaapstand aanzetten in het menu. Dan gaat de telefoon als het ware op standby.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaspers
Ow dat bedoel je.. ja die heb ik ook gewoon aan, maar dat heeft volgens mij alleen met het scherm te maken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yohan
Nouja, tijdelijk even m'n oude trouwe 6510 weer in gebruik. Nu weet ik pas echt wat ik mis :P

Pagina: 1 ... 4 ... 13 Laatste

Dit topic is gesloten.