Verwijderd
Kan iemand die dit thema op zijn 6300 heeft staan dit ergens uploaden?
Zou super zijn!
Alvast bedankt!
Ik heb met alle plezier iedereen een mailtje gestuurd, maar na tientallen mailtjes ben ik nu wat mail moe
Wellicht wil iemand hem ergens uploaden voor alle geinteresseerden, want ik hou alle aanvragen niet meer bij zoveel! Ps. Iedereen die me een mailtje heeft gestuurd heeft hem van me gekregen
[ Voor 63% gewijzigd door bear87 op 05-06-2007 16:05 ]
Je hebt DM uitstaan, ik heb je dus maar even een mailtje gestuurd naar het adres dat in je profiel staat.bear87 schreef op zaterdag 02 juni 2007 @ 21:22:
Pm me even je email adres anders, dan mail ik hem.
Voor overigens geinteresseerden geld hetzelfde!
Same here...Ricardo87 schreef op zaterdag 02 juni 2007 @ 21:29:
[...]
Je hebt DM uitstaan, ik heb je dus maar even een mailtje gestuurd naar het adres dat in je profiel staat.
Tof dat je het even wil mailen.
kun je die ook bewerken ? dus ipv dat grijze wat anders gebruiken ? met bijv nokia theme creator ?bear87 schreef op zaterdag 02 juni 2007 @ 21:22:
Pm me even je email adres anders, dan mail ik hem.
Voor overigens geinteresseerden geld hetzelfde!
nieuwe pc samenstellen = leuk
Yep, je kunt met je toestel terecht in elk officieel Nokia service point.Verwijderd schreef op zaterdag 02 juni 2007 @ 19:48:
Hoe zit het eigenlijk met de garantie als ik dat ding in een webshop koop? Kan ik als er iets dan niet werkt gewoon naar een NSP (the phonehouse ofzo)?
"I'm not a cynic. I get up every morning hoping to find an honest man." - [Jack McCoy, Law & Order]
Verwijderd
Misschien het waard om een nieuw topic over deze telefoon te beginnen?
Ga je gangVerwijderd schreef op zondag 03 juni 2007 @ 21:15:
Ik ben alleen bang dat dit toestel niet zo chill tikt als de 6300..
En ik vind de 6300 mooier
Verwijderd
Aldus een helpdesk medewerker. Helaas nam het steunpunt vrijdag de telefoon niet op dus maandag maar weer eens proberen.
Verwijderd
Maar Booster kan het veel mooier, met die mooie intro met alle wetenswaardigheden op een rijtje...
De 6500 lijkt mij iets te veel op de U100 en X820 van Samsung. Maar ik verwacht dat de 6500 in week 26 in Nederland zal zijn. Best snel dus al. Echter is dit nog niet zeker.Verwijderd schreef op zondag 03 juni 2007 @ 21:15:
Waren we met z'n allen zo blij met onze 6300, valt mijn oog vandaag op de nieuwe 6500 (de classic welteverstaan, niet de 6500 slide)... Oh oh oh, wat een plaatje! Gemaakt uit één stuk geanodiseerd aluminium, ingestansd Nokia logo, prachtig afgewerkte onderkant... En nog dunner dan de 6300: 9,5 mm! Zelfs de batterijduur belooft veel goeds: op Gadgetgarden hebben ze het over 12,5 dagen standby, of 5,5 uur bellen. Kortom: wie wil er over een half jaartje mijn 6300 overnemen???
Verwijderd schreef op zondag 03 juni 2007 @ 22:46:
Maar Booster kan het veel mooier, met die mooie intro met alle wetenswaardigheden op een rijtje...
Vindt de 2630 en de 6120 classic ook mooi trouwens
Als ik wat tijd over heb vindt ik het overigens niet zo'n punt om even een grafisch topic-introtje en wat kopjes te maken, maar de tekstuele
Verwijderd
Yohan schreef op vrijdag 01 juni 2007 @ 17:23:
Mijn 6300 is zojuist gesneuveld tijdens een software-update. Het toestel viel halverwege de update uit. Misschien dat dit door de slaapstand komt?
Ik heb net als Yohan mijn 6300 vrijdag geupdated met de Updater Software van Nokia.Booster schreef op zaterdag 02 juni 2007 @ 12:34:
Het lijkt me niet dat de slaapstand actief is op het moment dat er een firmware update wordt uitgevoerd, of anders verwacht ik bij de instructies op het scherm gewoon iets in de richting van 'zet de slaapstand uit'.
Tijdens het updaten zag ik dat mijn telefoontje was 'uitgevallen', terwijl dit een absolute 'no-go' is tijdens het updaten.... Mogelijk dat dit de 'slaapstand' is, want die is bij mij ook actief.
(Wat ook kan is dat het OS wordt 'uitgeschakeld' om de software te installeren. Maar of dit waar is, geen idee... )
Het updaten zelf duurde vrij lang en ook ik kreeg het ff benauwd.....
Maar, na ongeveer 10 minuten zag ik 'm weer opstarten en was de update gelukt.
Let wel; tijdens het updaten zie je progressbar van de updater héél langzaam oplopen.
Het lijkt alsof ie op één bepaalt punt stil staat. Dit is dus NIET het geval.
Uiteindelijk komt het dus goed, je moet alleen wel geduld hebben....
[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 04-06-2007 09:27 ]
Dat is dan bij mij waarschijnlijk ook het geval geweest. De progressbar bleef minutenlang vrijwel stilstaan.. Weer wat geleerdVerwijderd schreef op maandag 04 juni 2007 @ 09:26:
Ik heb net als Yohan mijn 6300 vrijdag geupdated met de Updater Software van Nokia.
Tijdens het updaten zag ik dat mijn telefoontje was 'uitgevallen', terwijl dit een absolute 'no-go' is tijdens het updaten.... Mogelijk dat dit de 'slaapstand' is, want die is bij mij ook actief.
(Wat ook kan is dat het OS wordt 'uitgeschakeld' om de software te installeren. Maar of dit waar is, geen idee... )
Het updaten zelf duurde vrij lang en ook ik kreeg het ff benauwd.....
Maar, na ongeveer 10 minuten zag ik 'm weer opstarten en was de update gelukt.
Let wel; tijdens het updaten zie je progressbar van de updater héél langzaam oplopen.
Het lijkt alsof ie op één bepaalt punt stil staat. Dit is dus NIET het geval.
Uiteindelijk komt het dus goed, je moet alleen wel geduld hebben....
"I'm not a cynic. I get up every morning hoping to find an honest man." - [Jack McCoy, Law & Order]
Vandaag het Nokia servicepunt in Utrecht gebeld. Daar waren vandaag al meer telefoontjes over de geheugenkaart binnengekomen, maar het is op zich een nieuw probleem voor ze, waar nog geen oplossing voor zou zijn. Ze houden het op een software probleem en raden aan de telefoon gewoon te houden totdat er een update uitkomt (of proberen om te ruilen voor een nieuwe). Dit is allemaal een beetje tegenstrijdig met wat ik hier leesVerwijderd schreef op zondag 03 juni 2007 @ 22:04:
Over de problemen met de geheugenkaart. Nokia meldde dat het probleem bekend is bij de steunpunten en het aldaar ook gerepareerd kan worden. Dat er dus een oplossing zou zijn.
Aldus een helpdesk medewerker. Helaas nam het steunpunt vrijdag de telefoon niet op dus maandag maar weer eens proberen.
Verwijderd
Zucht......
Dan is die medewerker nog niet op de hoogte van het bericht van Nokia....SWfreak schreef op maandag 04 juni 2007 @ 14:22:
[...]
Vandaag het Nokia servicepunt in Utrecht gebeld. Daar waren vandaag al meer telefoontjes over de geheugenkaart binnengekomen, maar het is op zich een nieuw probleem voor ze, waar nog geen oplossing voor zou zijn. Ze houden het op een software probleem en raden aan de telefoon gewoon te houden totdat er een update uitkomt (of proberen om te ruilen voor een nieuwe). Dit is allemaal een beetje tegenstrijdig met wat ik hier leesIemand met ervaringen met een ander servicepunt?
Geheugenkaart probleem? --> Missende weerstand --> Naar Nokia (of een paar NSP's)
"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"
www.pixmania.nl -> http://www.pixmania.nl/nl/nl/538258/art/nokia/6300.html
Nokia 6300 voor €213,- + 6,90 verzendkosten. op voorraad en in 3 werkdagen in huis.
Zojuist besteld... we zijn benieuwd.
[ Voor 11% gewijzigd door ventusGallus op 04-06-2007 15:54 ]
guus2 schreef op maandag 04 juni 2007 @ 15:50:
Raar dat een van de goedkoopste leveranciers van deze GSM niet in de Pricewatch staat:
www.pixmania.nl -> http://www.pixmania.nl/nl/nl/538258/art/nokia/6300.html
Nokia 6300 voor €213,- + 6,90 verzendkosten. op voorraad en in 3 werkdagen in huis.
Zojuist besteld... we zijn benieuwd.
Verwijderd
ja daaaahaaaagSpinvis schreef op maandag 04 juni 2007 @ 17:04:
los in de winkel 189 bij T-Mobile
Incl gratis sim-lock van T-Mobile.Spinvis schreef op maandag 04 juni 2007 @ 17:04:
los in de winkel 189 bij T-Mobile

[ Voor 10% gewijzigd door Jesse op 04-06-2007 18:39 ]
Hmmz, weet jij of iemand anders misschien een NSP waar dat "klaar terwijl u wacht" kan? Ik ga morgen wel weer heen en weer bellen, maar als iemand het weet, scheelt dat weer bergen tijd.Ginz schreef op maandag 04 juni 2007 @ 15:03:
[...]
Dan is die medewerker nog niet op de hoogte van het bericht van Nokia....
Geheugenkaart probleem? --> Missende weerstand --> Naar Nokia (of een paar NSP's)
Dat bericht van Nokia is dus niet heel erg hard doorgedrongen, ondanks dat het al een week bekend is. Staat dat bericht niet ergens waar het voor mij ook te vinden is? Dit topic is de enige site waar ik vooralsnog kan lezen dat het om een hardware probleem gaat dat ligt aan een missende weerstand.
En nee, ik weet geen NSP die dat wel kan.
-
Verwijderd
Dat lezende concludeerde de steunpunt man dus dat het toestel ter reparatie zou moeten worden opgestuurd. Had ik ook gezegd bij zo'n verhaal:-)
Maar een kleine kans dat het nog meevalt. Nokia schijnt eindelijk te reageren en het nieuws begint door te dringen bij de steunpunten. Wellicht komt één dezer dagen een klantvriendelijker oplossing boven drijven.
Vooralsnog heeft Nokia mij een gehandicapt toestel verkocht. Wanneer ik drie weken zou moeten wachten op een reparatie koop ik een ander toestel. En dat zal geen Nokia zijn.
Zolang het Engels woord 'Resistor' nog weerstand betekend, is het echt een missende weerstand!Verwijderd schreef op maandag 04 juni 2007 @ 22:41:
Ik wacht gewoon nog even. Ook voor de steunpunten van Nokia lijkt het bericht nog vers te zijn. In Arnhem moesten ze het ook nog van een intern systeem lezen. En daar lazen ze dus (ik moest even in de wachtstand) dat het om een loszittende chip zou gaan. Of zoiets, in elk geval geen weerstand.
-
Net was ik wat met thema's aan het kloten toen me opviel dat het scherm een enorme bende vage pixels heeft. Toen ben ik even gaan testen met de onderstaande afbeeldingen. Bij een zwarte achtergrond tel ik 5 hot pixels. Bij een grijze achtergrond is het scherm bezaait met paarse stippen. 40-50 stuks als het niet meer is. Het was me nog niet eerder opgevallen, maar nu erger ik me er wel aan. Zijn er meer mensen met zo'n scherm?
Voor de mensen die hun scherm willen bekijken; deze afbeeldingen fullscreen bekijken:

Verwijderd
Ik heb je testje even uitgevoerd, en jij moet gewoon terug met je telefoon, de mijne heeft namelijk geen enkele vage pixel!Worldwide schreef op dinsdag 05 juni 2007 @ 01:38:
Ik heb dit toestel nu een paar dagen en ben er erg tevreden mee, maar (altijd weer die 'maar'...)
Net was ik wat met thema's aan het kloten toen me opviel dat het scherm een enorme bende vage pixels heeft. Toen ben ik even gaan testen met de onderstaande afbeeldingen. Bij een zwarte achtergrond tel ik 5 hot pixels. Bij een grijze achtergrond is het scherm bezaait met paarse stippen. 40-50 stuks als het niet meer is. Het was me nog niet eerder opgevallen, maar nu erger ik me er wel aan. Zijn er meer mensen met zo'n scherm?
hehe even een beetje off-topic: ik zoeken naar 6500, kom ik hierop:Verwijderd schreef op zondag 03 juni 2007 @ 21:15:
Waren we met z'n allen zo blij met onze 6300, valt mijn oog vandaag op de nieuwe 6500 (de classic welteverstaan, niet de 6500 slide)... Oh oh oh, wat een plaatje! Gemaakt uit één stuk geanodiseerd aluminium, ingestansd Nokia logo, prachtig afgewerkte onderkant... En nog dunner dan de 6300: 9,5 mm! Zelfs de batterijduur belooft veel goeds: op Gadgetgarden hebben ze het over 12,5 dagen standby, of 5,5 uur bellen. Kortom: wie wil er over een half jaartje mijn 6300 overnemen???
http://www.nokia-asia.com/nokia/0,8764,27135,00.html
prachtig afgewerkte onderkant??, toen zag ik deze:
http://www.nokia6500series.com/
Alleen zeer waarschijnlijk is hij simlocked. Dat zeiden ze ook over de telefoon. Nu zie ik heb nog niet staan in de sim-unlock code aanvraag pagina van kpn.
iemand ervaring met deze telefoon en kpn mobiel?
verder heb ik nu de samsung e900, maar nu wil dan straks al me agenda items en tel. nummer naar de 6300 zetten via de comp oid. iemand daar ervaring mee?
-
Dat is dus de oude..johan12 schreef op dinsdag 05 juni 2007 @ 11:22:
hehe even een beetje off-topic: ik zoeken naar 6500, kom ik hierop:
http://www.nokia-asia.com/nokia/0,8764,27135,00.html
Ook ik heb het ff getest. Bij mij zijn er geen hot/vage pixels te herkennen.Worldwide schreef op dinsdag 05 juni 2007 @ 01:38:
.... Bij een zwarte achtergrond tel ik 5 hot pixels. Bij een grijze achtergrond is het scherm bezaait met paarse stippen. 40-50 stuks als het niet meer is. Het was me nog niet eerder opgevallen, maar nu erger ik me er wel aan. Zijn er meer mensen met zo'n scherm?
Dit zie ik bij de grijze afbeelding.energizer23 schreef op dinsdag 05 juni 2007 @ 12:18:
[...]
Ook ik heb het ff getest. Bij mij zijn er geen hot/vage pixels te herkennen.
En dit bij de zwarte. (midden boven, midden onder en links in het midden)
(Let op, groot)
Vooral dat grijs ziet er imho niet uit. Bij een witte en zwarte achtergrond valt het niet zo op, bij die grijze wel.
[ Voor 5% gewijzigd door Worldwide op 05-06-2007 14:24 ]
echt, bij mn contractverlenging staat op de bon letterlijk 189 euries en idd wel met een lock.Jesse schreef op maandag 04 juni 2007 @ 18:38:
[...]
Incl gratis sim-lock van T-Mobile.Als die prijs al waar zou zijn.
ik zit te twijfelen tussen de n73 en de 6300.
de n73 is groter qua afmetingen en het menu is traag. verder uitgebreid door de symbian software.
ik zit nog met een paar vragen :
1.wat is eigenlijk de maximale film resolutie van de 6300 ? ik lees een paar reacties dat de resolutie hopeloos laag is en daardoor onduidelijk.
en hoe lang gaat de accu mee ? heb nu (nog) een 6230i en die bevalt me goed. de accu kan 5 dagen mee inclusief bellen (tot toestel waarschuwt voor lege accu).
wat (voor onzin) heeft t-mobile er in de 6300 gestopt (op de simlock na dan ) ? ook dat rare wit/roze achtergrond met blokjes ?
Best klein, licht toestel wat er ook gewoon netjes en afgewerkt uit ziet,
en het toetsenbord tiept ook best wel ideaal..
Wat de batterijduur betreft.. ik kan opzich best wel 4 dagen ermee sms'en en bellen,
savonds gaat hij wel gewoon uit, en bluetooth staat ook meestal uit (behalve met de sensor app
Verwijderd
Ik geloof nooit dat je hem daarvoor kunt kopen. Dat is dan echt veruit het goedkoopste van alle (web)winkels...Spinvis schreef op dinsdag 05 juni 2007 @ 19:29:
[...]
echt, bij mn contractverlenging staat op de bon letterlijk 189 euries en idd wel met een lock.
Verwijderd
Hier heb ik al een voorbeeld van een 6300 filmpje (vergeleken met het sublieme 6233 filmpje) geplaatst. De film van de 6300 ziet er dus helaas niet uit...versace1 schreef op dinsdag 05 juni 2007 @ 21:21:
wil binnen korte tijd een nieuwe toestel bestellen i.v.m. abbo verlenging. (t-mobile)
ik zit te twijfelen tussen de n73 en de 6300.
de n73 is groter qua afmetingen en het menu is traag. verder uitgebreid door de symbian software.
ik zit nog met een paar vragen :
1.wat is eigenlijk de maximale film resolutie van de 6300 ? ik lees een paar reacties dat de resolutie hopeloos laag is en daardoor onduidelijk.
en hoe lang gaat de accu mee ? heb nu (nog) een 6230i en die bevalt me goed. de accu kan 5 dagen mee inclusief bellen (tot toestel waarschuwt voor lege accu).
wat (voor onzin) heeft t-mobile er in de 6300 gestopt (op de simlock na dan ) ? ook dat rare wit/roze achtergrond met blokjes ?
Verwijderd schreef op maandag 28 mei 2007 @ 10:33:
[...]
Die voorbeeldfimpjes van de 6233 op mobile-review.com zijn anders behoorlijk goed. Dit itt tot de 6300 waar je niet eens kan zien wat er opgenomen wordt...
hier:
6300:
http://www.mobile-review....a/6300/video/video008.3gp
6233:
http://www.mobile-review....a/6233/video/video006.3gp
...
Wat ook handig is, is dat als je iets wilt versturen via Bluetooth (bijv. een foto), hij Bluetooth dan automatisch aanzet. Als de foto verzonden is zet ie Bluetooth weer uit. Lekker energiezuinigKaspers schreef op dinsdag 05 juni 2007 @ 22:01:
Als ik mocht kiezen, zou ik wederom voor de 6300 gaan.
Best klein, licht toestel wat er ook gewoon netjes en afgewerkt uit ziet,
en het toetsenbord tiept ook best wel ideaal..
Wat de batterijduur betreft.. ik kan opzich best wel 4 dagen ermee sms'en en bellen,
savonds gaat hij wel gewoon uit, en bluetooth staat ook meestal uit (behalve met de sensor app(best leuk bedacht trouwens)).
Ok, wat jij wilt, ga ff langs en vraag het!Verwijderd schreef op dinsdag 05 juni 2007 @ 22:04:
[...]
Ik geloof nooit dat je hem daarvoor kunt kopen. Dat is dan echt veruit het goedkoopste van alle (web)winkels...
Verwijderd
Jazeker een prachtige onderkant!johan12 schreef op dinsdag 05 juni 2007 @ 11:22:
prachtig afgewerkte onderkant??, toen zag ik deze:
http://www.nokia6500series.com/
Verwijderd
Heb veel gebeld vandaag. Kan inderdaad een probleem met een weerstand zijn (nog niet echt bevestigd gekregen). Nu ben ik niet echt technisch, maar is het dan zo dat deze weerstand te veel weerstand krijgt na een kwartier? Ik snap niet helemaal waarom de weerstand eerst perfect werkt om er vervolgens de brui aan te geven...
Verder, Nokia meldde dat een oplossing voor het probleem voorhanden is (nou ja, aldus de zoveelste helpdesk medewerkster....). Daarvoor zou ik naar een steunpunt moeten dus weer met Arnhem gebeld (Gami Telecom). Gek steunpunt. Ze zeiden geen enkele verantwoordelijkheid te willen dragen, niet te willen repararen en bovendien waren ze in het algemeen bijzonder onvriendelijk.
Bij Vodafone wilden ze ook nergens iets van weten (ondanks mijn zakelijke abo van meer dan tien jaar oud) maar in de Vodafone winkel (Vijzelstraat) te Arnhem trof ik eindelijk begripsvolle medewerkers. Ik kreeg het telefoonnummer van de manager. Ik ben bang dat ook dit niet zo veel zal opleveren maar in elk geval scheelt het een hoop als je eens serieus wordt genomen.
Want feit blijft dat Nokia gewoon een telefoon heeft verkocht die niet doet wat de reclame belooft. Ze zouden de kopers van de mislukte batch tegemoet moeten komen. Toch?
Doe niet zo moelijk, laat je toestel opsturen, wacht een paar weken en het probleem is opgelost.
-
Inderdaad. Er kan altijd iets mislopen met een product, daarvoor dient de garantie nu eenmaal.Ginz schreef op woensdag 06 juni 2007 @ 01:11:
Ja, daarom repareren ze `m gratis onder de garantie...
Doe niet zo moelijk, laat je toestel opsturen, wacht een paar weken en het probleem is opgelost.
Laat ze eerst zelf het probleem opsporen en oplossen, daarna komt er ongetwijfeld een oplossing.
Jammer genoeg kost dit natuurlijk een beetje tijd en ondervind je als consument daar natuurlijk hinder van. Dat zul je nooit kunnen voorkomen en moeten aanvaarden.
Vind trouwens dat dit toestel best wel gespaard blijft van problemen trouwens, als je gaat vergelijken met sommige voorgangers...
ik heb t precies t zelfde. ook aangeduwd. en hoorde klik (duwde niet hard)Verwijderd schreef op dinsdag 22 mei 2007 @ 13:02:
[...]
Er moet dus niets meer zichtbaar zijn van het metalen pennetje tussen de telefoon en het zwarte kunststof deel van de laadplug dat je vaspakt?
.....................FF wachten............
Gelukt!?! Nu duidelijke klik en nog slechts 0.75 mm van het pennetje zichtbaar. Hier kan ik wel mee leven.
Bedankt.
nu dus lijkt het plugje van de telefoon stuk naar achter te zitten
kutzooi heb m nog geen uur binnen.
nu dus 3 opties:
terug brengen;
voorzichtig ermee doen;
zelf openschroeven en connectortje terug klikken (optie?)`
Volgens mij is de laatste optie t snelst. het is gewoon een losconnectortje die je terug vast moet kunnen klikken in telefoon frame.
Heeft iemand een link oid naar een handleiding om de telefoon te openen? ff hobbyen dus
[ Voor 18% gewijzigd door AseranO op 06-06-2007 12:25 ]
-
Verwijderd
Onmogelijk. Het toestel wordt zakelijk gebruikt en moet bereikbaar blijven.Ik zal een nieuwe moeten kopen en deze na reparatie op marktplaats zetten.Ginz schreef op woensdag 06 juni 2007 @ 01:11:
Ja, daarom repareren ze `m gratis onder de garantie...
En een ander steunpunt dan die in Arnhem zoeken.
Verwijderd
Twee weken gelden mijn Mobiel 20 abo van KPN verlengd met gratis Nokia 6300.AseranO schreef op dinsdag 05 juni 2007 @ 11:29:
Ik heb mijn 6300 besteld via kpn.com icm abbo. Morgen word ie op me werk hier afgeleverd.
Alleen zeer waarschijnlijk is hij simlocked. Dat zeiden ze ook over de telefoon. Nu zie ik heb nog niet staan in de sim-unlock code aanvraag pagina van kpn.
iemand ervaring met deze telefoon en kpn mobiel?
verder heb ik nu de samsung e900, maar nu wil dan straks al me agenda items en tel. nummer naar de 6300 zetten via de comp oid. iemand daar ervaring mee?
Direct na het bestellen was ik bang dat de telefoon branded zou zijn en dat ie vol zou zitten met KPN logo's e.d. Na een telefoontje zei de KS dat de telefoon niet branded was maar wel simlocked, maar wat blijkt, mijn orange prepaidkaartje werkt er ook in. Telefoon is heel mooi alleen navigatietoets naar onderen gaat zwaar (bekende klacht, gaat dit nog over of moet ik naar een NSP?)
Maar goed, na lang zoeken op GetJar.com heb ik inmiddels een goeie gevonden, deze kost wel E 3.70 maar die anderen vond ik niks. Ik heb de full-version nog niet binnen, als ie binnen is, en er is interesse voor, zal ik e.e.a. even posten.
Klopt mijn was dus ook niet simlocked, mn telfort kaart werkte er ook in.Verwijderd schreef op woensdag 06 juni 2007 @ 12:49:
[...]
Twee weken gelden mijn Mobiel 20 abo van KPN verlengd met gratis Nokia 6300.
Direct na het bestellen was ik bang dat de telefoon branded zou zijn en dat ie vol zou zitten met KPN logo's e.d. Na een telefoontje zei de KS dat de telefoon niet branded was maar wel simlocked, maar wat blijkt, mijn orange prepaidkaartje werkt er ook in. Telefoon is heel mooi alleen navigatietoets naar onderen gaat zwaar (bekende klacht, gaat dit nog over of moet ik naar een NSP?)
Maar de doos is alweer ingepakt.... ik stuur hem terug. omdat de trilfuctie ook niet of nauwelijks werkt. als ie het wel doet maakt ie hard en raar geluid. en omdat de oplaad connector los zit.
Het snelste volgens hun was om het hele pakket terug te sturen en nummerbehoud te annuleren.
Volgende week kan ik hem opnieuw bestellen
Je kan wel zeggen dat ik baal
-
Doe dat maar niet.rinkel schreef op woensdag 06 juni 2007 @ 13:06:
Wat ik mis is de wallet functie.. waarom hebben ze die er nou uit gehaald..??
Maar goed, na lang zoeken op GetJar.com heb ik inmiddels een goeie gevonden, deze kost wel E 3.70 maar die anderen vond ik niks. Ik heb de full-version nog niet binnen, als ie binnen is, en er is interesse voor, zal ik e.e.a. even posten.

Edit@Rinkel hieronder: Daar heb ik natuurlijk niets op tegen.
[ Voor 26% gewijzigd door Jesse op 06-06-2007 15:22 ]
Ik wou wat schermprintjes maken en hier neerzetten... Als daar nog interesse voor is zal ik dit doen als het progje binnen is. Ik heb nu de demo versie en deze werkt grandioos.Jesse schreef op woensdag 06 juni 2007 @ 14:00:
[...]
Doe dat maar niet.(Behalve een linkje naar de productpagina op GetJar.com dan, die je nu al zou kunnen posten.)
In iedergeval is dit het progje:Watchman
Dit gaat niet over, ik heb een nieuwe gekregen voor dat probleem. Volgens een grote gsm vergelijkingssite hadden alle eerste toestellen dat probleem.Verwijderd schreef op woensdag 06 juni 2007 @ 12:49:
[...]
Twee weken gelden mijn Mobiel 20 abo van KPN verlengd met gratis Nokia 6300.
Aangezien jouw telefoon zo belangrijk is, moet je gewoon even je reservetelefoon gaan gebruiken.Verwijderd schreef op woensdag 06 juni 2007 @ 12:40:
[...]
Onmogelijk. Het toestel wordt zakelijk gebruikt en moet bereikbaar blijven.Ik zal een nieuwe moeten kopen en deze na reparatie op marktplaats zetten.
En een ander steunpunt dan die in Arnhem zoeken.
Die heb je natuurlijk al ergens in de kast liggen, voor het geval je een toestel kwijt raakt, kapot valt, vloeistofschade oploopt of er iets ander mee gebeurd wat jouw eigen schuld is.
En over 'onmogelijk'... Ken je 'Mission Impossible'?
-
GoeieGinz schreef op woensdag 06 juni 2007 @ 15:27:
[...]
Aangezien jouw telefoon zo belangrijk is, moet je gewoon even je reservetelefoon gaan gebruiken.
Die heb je natuurlijk al ergens in de kast liggen, voor het geval je een toestel kwijt raakt, kapot valt, vloeistofschade oploopt of er iets ander mee gebeurd wat jouw eigen schuld is.
En over 'onmogelijk'... Ken je 'Mission Impossible'?
Verwijderd
Bij mij was het probleem met het knopje naar beneden na een paar dagen weg..bear87 schreef op woensdag 06 juni 2007 @ 15:05:
[...]
Dit gaat niet over, ik heb een nieuwe gekregen voor dat probleem. Volgens een grote gsm vergelijkingssite hadden alle eerste toestellen dat probleem.
Het werkt nu perfect :-)
Verwijderd
Dat we een nieuwe moesten had helaas te maken met een verloren toestel. Erg vervelend als de nieuwe dan mankementen blijkt te hebben. En bijzonder vervelend te merken hoe Nokia hier toch traag op reageert.Ginz schreef op woensdag 06 juni 2007 @ 15:27:
[...]
Aangezien jouw telefoon zo belangrijk is, moet je gewoon even je reservetelefoon gaan gebruiken.
Dat valt me sowieso op. Nokia reageert nauwelijks, het Nokia steunpunt reageert vijandig en Vodafone wast haar handen in onschuld. Ons bedrijf gaat toch anders om met klagende klanten. Maar goed....
Een extra onkostenpost dus van zo'n 200 Euro. Met dank aan (sorry fans) Nokia.
eind goed al goed.AseranO schreef op woensdag 06 juni 2007 @ 13:55:
[...]
Klopt mijn was dus ook niet simlocked, mn telfort kaart werkte er ook in.
Maar de doos is alweer ingepakt.... ik stuur hem terug. omdat de trilfuctie ook niet of nauwelijks werkt. als ie het wel doet maakt ie hard en raar geluid. en omdat de oplaad connector los zit.
Het snelste volgens hun was om het hele pakket terug te sturen en nummerbehoud te annuleren.
Volgende week kan ik hem opnieuw bestellen
Je kan wel zeggen dat ik baal
Gister gebeld met een vriend me die werkt bij t for telecom.
heb on the fly bij hem zelfde besteld. "het system"liet het toe.
dus heb m weer.
een tip: wees voorzichting met het doordrukken van je oplaadstekkertje;) zwak puntje heb ik gemerkt.
nu maar even firmware updaten. heb versie 04.71. hele oude geloof ik blijkt dus de nieuwste te zijn.
Maar weet iemand hoe ik de menu indeling kan veranderen? kan het nergens vinden in de telefoon.
ik heb bij het hoofdmenu alle items onder elkaar ipv overzichtelijk min 9 icoontje op een scherm.
En die blauwe lampje... knipperen die alleen met oproep/sms? buiten dat doen ze het niet.
[ Voor 13% gewijzigd door AseranO op 07-06-2007 08:57 ]
-
Mooi. We did itBlaasijzer schreef op vrijdag 01 juni 2007 @ 21:31:
[...]
@ yohan en de rest gelukt dit bericht is met de 6300 geplaatst.
Verwijderd
1. Ga naar het menuAseranO schreef op donderdag 07 juni 2007 @ 08:35:
[...]
eind goed al goed.
Gister gebeld met een vriend me die werkt bij t for telecom.
heb on the fly bij hem zelfde besteld. "het system"liet het toe.
dus heb m weer.
een tip: wees voorzichting met het doordrukken van je oplaadstekkertje;) zwak puntje heb ik gemerkt.
nu maar even firmware updaten. heb versie 04.71. hele oude geloof ik blijkt dus de nieuwste te zijn.
Maar weet iemand hoe ik de menu indeling kan veranderen? kan het nergens vinden in de telefoon.
ik heb bij het hoofdmenu alle items onder elkaar ipv overzichtelijk min 9 icoontje op een scherm.
En die blauwe lampje... knipperen die alleen met oproep/sms? buiten dat doen ze het niet.
2. links onder in beeld staat "opties" , klik daarop dmv het bijbehorende toetsje
3. Hoofdmenuweergave, stel het hier in
4. Klaar!
aaah mucho graciasbear87 schreef op donderdag 07 juni 2007 @ 09:55:
[...]
1. Ga naar het menu
2. links onder in beeld staat "opties" , klik daarop dmv het bijbehorende toetsje
3. Hoofdmenuweergave, stel het hier in
4. Klaar!
-
Verwijderd
Misschien een rare vraag, maar als ik bij mijn oude toestel een sms typte, telde het toestel netjes terug vanaf 160 tekens. De 6300 telt terug vanaf 1000 tekens. Kan ik dit ergens wijzigen?
volgens mij niet. dat is omdat de telefoon tegenwoordig meerdere aan 1 gesloten berichten kan versturen. mn oude e900 telde netjes 1/12 etcVerwijderd schreef op donderdag 07 juni 2007 @ 10:56:
Gisteren de Nokia 6300 binnen gekregen (Hi-abo). Ziet er erg mooi uit, al is het wel erg wennen in vergelijking met mijn oude toestel (Nokia 6610). Dit weekend ff de software updaten en een geheugenkaartje kopen en dan kan ik vol aan de slag...![]()
Misschien een rare vraag, maar als ik bij mijn oude toestel een sms typte, telde het toestel netjes terug vanaf 160 tekens. De 6300 telt terug vanaf 1000 tekens. Kan ik dit ergens wijzigen?
ik zie dat deze dat ook aangeeft 1000/1 etc
[ Voor 3% gewijzigd door AseranO op 07-06-2007 11:10 ]
-
batterij test?Yohan schreef op donderdag 10 mei 2007 @ 14:11:
Grappig dat de blauwe ledjes gaan branden als je kort op de 'aan-uit'-knop drukt (als het toestel uit staat).
-
Ik heb de handleiding gelezen en die zegt niets over dat de kaart eerst geformatteerd dient te worden o.i.d.
Als ik in het foto menu de fotos op mijn geheugenkaart wil opslaan, geeft hij de melding: geheugenkaart verwijderd.
als ik hem opnieuw opstart doet ie het wel weer.
is dit het reeds besproken probleem of doe ik iets verkeerd?
ik heb via pixmania besteld. wat zal ik doen? terug naar hen sturen of aanspraak maken op de garantie?
Jammer dat ze die toestellen toch blijven sturen..
Je kunt gebruik maken van de omruil / geld terug regelingen, of contact opnemen met Nokia..
Ik ben zojuist even langs een Nokia Service Center gegaan en ze hebben (Voor de zekerheid) de software opnieuw geinstalleerd.
Dit heeft niet geholpen. HIj had wel van het probleem gehoord, nog geen telefoon gezien die het had en wist ook niet of en hoe hij dit moest repareren. Hij adviseerde het product terug te sturen naar de webwinkel.
nog een vraagje over het terugsturen. Ik heb besteld bij Pixmania.nl. Ik moet nu zelf de kosten dragen voor het terugsturen van het product. Of niet? Ik wil eigenlijk gewoon de verkoop ontbinden (gebruik maken van de 'bedenktijd' van internetverkopen) en ergens anders deze telefoon kopen. Anders krijg ik praktisch dezelfde en heb ik het probleem weer!
Nou heeft Pixmania het volgende in de algemene voorwaarden staan: [http://www.pixmania.nl/nl/nl/voorwaarden.html#cgv_11]
"Pixmania biedt u een termijn van 7 werkdagen waarin u een product waarover u niet tevreden bent naar ons terug kunt sturen. Deze termijn begint op de dag na ontvangst van het product door of namens de consument.Het terugsturen van een bestelling is voor kosten en risico van de Gebruiker, behalve als het product niet conform is."
Dit is duidelijk: gewoon voor eigen kosten opsturen dus. Maar nu dit:
"Alle verkochte producten vallen onder:
- de wettelijke conformiteitsgarantie;
- de wettelijke garantie tegen verborgen gebreken;
- de constructeurgarantie waarvan de duur en toepassing verschilt per product en per merk.
De kosten voor het terugsturen van een product zijn voor de klant. Echter, als een artikel teruggestuurd wordt in het kader van de garantie van conformiteit, dan worden de verzendkosten aan de klant terugbetaald."
Nu heb ik gezocht op google over die conformiteitsgarantie maar ik kan niets vinden dat dit een beetje helder uitlegt. Weet iemand wat de conformiteitsgarantie is?
Verwijderd
De oplossing staat er al: BEHALVE ALS HET PRODUCT NIET CONFORM IS. Dat klopt toch? Het produkt is toch niet conform??? Het is misschien wel de juiste telefoon, maar hij is niet 100% en dus zou jij nooit voor de extra verzendkosten moeten opdraaien!guus2 schreef op donderdag 07 juni 2007 @ 18:20:
Nou heeft Pixmania het volgende in de algemene voorwaarden staan: [http://www.pixmania.nl/nl/nl/voorwaarden.html#cgv_11]
"Pixmania biedt u een termijn van 7 werkdagen waarin u een product waarover u niet tevreden bent naar ons terug kunt sturen. Deze termijn begint op de dag na ontvangst van het product door of namens de consument.Het terugsturen van een bestelling is voor kosten en risico van de Gebruiker, behalve als het product niet conform is."
[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 07-06-2007 22:35 ]
toch?
Verwijderd
Wie hebben ook het volgende probleem:
Als je iemand belt waarvan het toestel over gaat, hoor ik de eerste paar keer van overgaan een kraak in de speaker.
Nokia erkend dit probleem niet, wel hebben zij een mail gestuurd naar nokia finland. Er is mij beloofd met 3dagen terug te bellen.
Ben dus erg benieuwd.
Wat betreft het conformiteit verhaal, conformiteit is een breed begrip en je zou het kunnen omschrijven als "waaraan zou product X moeten voldoen" of simpeler gezegd "is het helemaal in orde" oftewel is het product conform wat je in alle redelijkheid had mogen verwachten. Werkt alles.guus2 schreef op donderdag 07 juni 2007 @ 23:03:
ik denk dat ze met conform bedoelen dat je het verkeerde produkt krijgt. Zeg maar een koelkast ipv een telefoon
toch?
Bijvoorbeeld een telefoon waarvan de geheugenkaart het niet doet, voldoet niet aan wat je in alle redelijkheid van een telefoon mag verwachten, dus je lijkt inderdaad onder die regeling te vallen.
Ook ik heb dit 'probleem'. Alsof de speaker net iets te hard staat waardoor hij gaat kraken. Maar als de persoon opneemt is de volume en het geluid prima.Verwijderd schreef op donderdag 07 juni 2007 @ 23:16:
probleem met de speaker.
Wie hebben ook het volgende probleem:
Als je iemand belt waarvan het toestel over gaat, hoor ik de eerste paar keer van overgaan een kraak in de speaker.
Nokia erkend dit probleem niet, wel hebben zij een mail gestuurd naar nokia finland. Er is mij beloofd met 3dagen terug te bellen.
Ben dus erg benieuwd.
Ach, klein mankement voor zo'n goeie telefoon. Ik heb er eigenlijk geen last van.
Ik heb dit ook gemerkt. schoonheids foutje wat mij betreft en ik stoor me er niet aan.energizer23 schreef op vrijdag 08 juni 2007 @ 01:04:
[...]
Ook ik heb dit 'probleem'. Alsof de speaker net iets te hard staat waardoor hij gaat kraken. Maar als de persoon opneemt is de volume en het geluid prima.
Ach, klein mankement voor zo'n goeie telefoon. Ik heb er eigenlijk geen last van.
wat betreft geheugen kaart, die van mij werk in ieder geval goed.
Ik was trouwens verrast door het kwaliteitsgeluid dat uit de speaker komt voor geluiden/muziek. mooi vol geluid voor zover dat mogelijk is. heel anders dan de samsung e900, daar kwam me toch een flauw, schel geluid uit.
ik ben zeer tevreden ermee.
offtopic:
alleen heb er weer niks aan. telfort ligt eruit sinds gister

volgens medewerker in heel t land door de overgang naar kpn
kan iemand dit bevestigen?
-
[ Voor 20% gewijzigd door AseranO op 08-06-2007 10:42 ]
-
Maar da's behoorlijk offtopic hier.
[ Voor 79% gewijzigd door Jesse op 08-06-2007 11:21 ]
-
Nu is natuurlijk het probleem dat de prijzen een stuk hoger liggen.
De eerste prijs die ik heb gezien (bij een Nokia Service Point) was €280.
ook de phonehouse verkoopt ze voor 280.
dixons €289
ik denk dus niet dat het gaat lukken om bij een winkelketen een beetje leuke prijs te gaan vinden. ik heb ook op pricewatch gekeken naar winkels waar ik 'm in amsterdam kan ophalen. nog niets gevonden.
mocht iemand een adresje hebben dan houd ik me aanbevolen!
Verwijderd
Heb dit ook, maar stoorde me er eerlijk gezegd niet zo aan :$!energizer23 schreef op vrijdag 08 juni 2007 @ 01:04:
[...]
Ook ik heb dit 'probleem'. Alsof de speaker net iets te hard staat waardoor hij gaat kraken. Maar als de persoon opneemt is de volume en het geluid prima.
Ik denk erover een telefoon + abbonement met onbeperkt internet aan te schaffen. Als eerst viel mijn oog op een Nokia N73 of SE K800i met een T-mobile abbonement. Echter is de 6300 veel aantrekkelijker geprijsd.
GSMweb: één jarig contract KPN 25 euro p.m. + eenmalig 80 euro voor telefoon. (20 euro bundel + onbeperkt internet) Mocht iemand een nog scherpere prijs weten hoor ik dat graag
Ik twijfel echter nog een beetje, ik hoor heel gemengde reacties. De ene is uitermate positief, de ander wordt van het kastje naar de muur gestuurd met een defect aan de kaartlezer of oplaad aansluiting.
Natuurlijk is het zo dat je in topics vooral de negatieve berichten hoort omdat het een beetje nutteloos is om te posten dat je telefoon in orde is. Daarom is mijn vraag ook, klopt het dat het aantal mensen met problemen relatief laag is?
Verder nog een tweetal vraagjes (sorry, ben te lui om er echt goed naar te zoeken):
- Weet iemand uit zijn hoofd nog een leuke IRC client voor de 6300?
- Weet iemand uit zijn hoofd nog een leuke IM client (liefst met jabber)?
Zo ja, kun je het gerust de hele dag aan laten op je 6300 zonder je accu 'kurkdroog te zuipen'?
www.gsm-shop.nlguus2 schreef op vrijdag 08 juni 2007 @ 17:24:
Nu ik mijn eerste nokia 6300 reeds heb opgestuurd naar de webwinkel wil ik eigenlijk de tweede in een gewone winkel kopen. Dan kan ik tenminste voor de aankoop even checken of die telefoon niet ook problemen heeft met de geheugenkaart.
Nu is natuurlijk het probleem dat de prijzen een stuk hoger liggen.
De eerste prijs die ik heb gezien (bij een Nokia Service Point) was €280.
ook de phonehouse verkoopt ze voor 280.
dixons €289
ik denk dus niet dat het gaat lukken om bij een winkelketen een beetje leuke prijs te gaan vinden. ik heb ook op pricewatch gekeken naar winkels waar ik 'm in amsterdam kan ophalen. nog niets gevonden.
Is een keten van winkels, zitten echt overal, ik heb hem daar 3 weken geleden gekocht voor 273. Scheelt toch weer
Ik zou de n73 of k800i nooit kopen als je de extra functies niet gebruikt. Ze zijn hierdoor veel dikker ( lees : echt lomp dik ) hebben een traag OS en zijn kwa prijs veel en veel duurder(n73). Als je het gaat gebruiken oke, maar als je ook een simpelere telefoon overweegt, ga je die extra dingen dan gebruiken?Larsie schreef op vrijdag 08 juni 2007 @ 17:54:
Hmmm...
Ik denk erover een telefoon + abbonement met onbeperkt internet aan te schaffen. Als eerst viel mijn oog op een Nokia N73 of SE K800i met een T-mobile abbonement. Echter is de 6300 veel aantrekkelijker geprijsd.
GSMweb: één jarig contract KPN 25 euro p.m. + eenmalig 80 euro voor telefoon. (20 euro bundel + onbeperkt internet) Mocht iemand een nog scherpere prijs weten hoor ik dat graag
Ik twijfel echter nog een beetje, ik hoor heel gemengde reacties. De ene is uitermate positief, de ander wordt van het kastje naar de muur gestuurd met een defect aan de kaartlezer of oplaad aansluiting.
Komt nog bij dat bv de N73 een scherm heeft met minder keuren dan de 6300, hij trager is dus, dik, veel duurder, en ook nog eens volledig uit plastic bestaat. Vind het dan ook een vrij hoge prijs daarvoor
En natuurlijk worden hier vooral de problemen gepost. Ik heb de mijne nu drie weken en ben supertevreden. En ja, dat geheugenkaart probleem zit waarschijnlijk in een hele batch toestellen en als je morgen een toestel koopt is de kans enorm dat je het probleem hebt natuurlijk. Dus eigenlijk moet je het in de winkel testen of even wachten op de volgende partij, het is nu een bekend probleem dus doe er je voordeel mee, TEST of WACHT
Langs geweest en gechecked. Het klopt, t-mobile 6300 voor €189,70 met lock. Er staat ook t-mobile zut op, maar dat valt allemaal te deleten. Enige wat over blijft is de simlock, en een subtiel t-mobile logo op de achterkant.Verwijderd schreef op dinsdag 05 juni 2007 @ 22:04:
[...]
Ik geloof nooit dat je hem daarvoor kunt kopen. Dat is dan echt veruit het goedkoopste van alle (web)winkels...
Als je zelf al zegt dat je te lui bent voel ik me ook niet echt geroepen om het voor je uit te zoeken (en ik gebruik geen IM op mijn 6300), maar hier staat vast wel iets fantastisch tussen.Larsie schreef op vrijdag 08 juni 2007 @ 17:54:
Verder nog een tweetal vraagjes (sorry, ben te lui om er echt goed naar te zoeken):
- Weet iemand uit zijn hoofd nog een leuke IRC client voor de 6300?
- Weet iemand uit zijn hoofd nog een leuke IM client (liefst met jabber)?
Zo ja, kun je het gerust de hele dag aan laten op je 6300 zonder je accu 'kurkdroog te zuipen'?
Mooi uitzoek werkWorldwide schreef op vrijdag 08 juni 2007 @ 19:13:
[...]
Langs geweest en gechecked. Het klopt, t-mobile 6300 voor €189,70 met lock. Er staat ook t-mobile zut op, maar dat valt allemaal te deleten. Enige wat over blijft is de simlock, en een subtiel t-mobile logo op de achterkant.
Echt flink goedkoop dan moet ik zeggen, al vind ik branded telefoons in het algemeen niet zo prettig. Heb alleen tmobile branded gehad in het verleden, dat zit wel echt vol met zooi. Logo erop is ook zonde vind ik..en de simlock ..tja
Nou, voor die paar tientjes wil ik em wel simlock + logo + zooi vrij
Maar toegegeven, erg goedkoop is het wel
Verwijderd
Ik woon ook in Amsterdam, maar ik heb 'm bij 2call besteld, en gewoon aangegeven dat ik het toestel wilde ophalen. Dat kon in Den Haag... Dus op een zaterdag effe naar Den Haag gereden (ben ik ook weer 's in die k.tstad geweest!), en daar de 6300 opgehaald voor EUR 238.00. Toen ik 'm haalde was er nog geen sprake van het probleem met de geheugenkaart (en gelukkig doet mijn 6300 alles perfect, ook de knopjes), maar ik neem aan dat de jongens daar in die winkel er geen problemen mee hebben als jij het toestel eerst wil testen of 'ie het geheugenkaart probleem heeft of niet... Scheelt je toch weer 42 euro met andere winkelketens minus je reiskosten Amsterdam-Den Haag-Amsterdam (misschien ken je iemand met een auto van de zaak?)...guus2 schreef op vrijdag 08 juni 2007 @ 17:24:
Edit: 2call rekent ook nog EUR 7.00 handlingskosten, dus totaal EUR 245.00. Blijft er nog steeds EUR 35.00 over...
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 08-06-2007 22:10 ]
-Applicaties stonden op de bijgeleverde 128 mb kaart. Ik heb ze eerst naar het telefoongeheugen verplaatst, daarna de 2 gb kaart er in gestopt en toen naar de nieuwe kaart verplaatst. Dit omdat ik via de windows verkenner de applicaties niet gekopieerd kreeg.Ik ben er überhaupt nog niet achter hoe een gedownloade applicatie van de ene naar de andere geheugenkaart te kopieren. Verplaatsen gaat dus wel, via het foongeheugen, maar kopieren lukt me niet. Ik vraag me dan ook af of het besturingssysteem een soort registry heeft waarin je applicaties worden geregistreerd. Wat gebeurt er als ik terug ga naar de fabrieksinstellingen? Ben ik dan m'n mooie biljart programma kwijt?
-Ik mis de mogelijkheid om de helderheid van het scherm aan te passen.
-Telefoongesprekken via bluetooth zijn soms krakerig, ook als de foon heel dichtbij de headset of carkit is. Ik had gelezen dat je dan de stemhelderheid op niet actief moet instellen en dat heb ik vanmiddag gedaan. Daarna is het niet meer gebeurd, maar het is nog te vroeg om vast te stellen dat het probleem daarmee opgelost is.
-Het is me nog niet gelukt om een bestand als bijlage met een mail te sturen. Wel als mms, maar ik wil ze via gprs als mail versturen omdat ik dan gewoon voor 10 euro een gprs bundel neem, dan kan ik alle andere opa's en oma's hier onbeperkt foto's van de wekelijkse biljartmiddag sturen.
-Een paar keer is me dit overkomen: Foon ging, en nog voordat ik opnam ging het beeldscherm meetrillen met die zg gsm zoemtoontjes die je wel eens door de speakers van de radio hoort als je er te dicht bij zit. De achtergrondverlichting haperde toen ook enigzins. Na een halve minuut bellen ging het over, maar het zag er niet goed uit. Ik wilde kijken of het display misschien los zit dus heb geprobeerd het toestel open te schroeven. Ik had het frontje er bijna af, maar bovenaan zat het zo vast dat ik niet verder durfde en heb hem maar weer dichtgeschroefd. Ik ken mezelf een beetje en te vaak gaat het op zo'n moment fout en daarvoor vind ik deze foon te mooi.
-Stroomgebruik is redelijk, maar niet om over naar huis te schrijven. Ik maak nogal lange tochten met m'n rollator en bel erg veel met Toos van hierboven. Met 2 uur bellen per dag moet ik toch elke dag wel opladen.
Nou dat was het zo'n beetje. Voor de rest doet alles het en ben ik er heel tevreden mee.
Hartelijke groeten,
een oude man.
Als je beeldscherm raar doet als je gebeld wordt dan zou ik er zeker even mee terug gaan. Ik neem aan dat je bij de bingo ook wel een factuur hebt gekregen voor de garantie
[ Voor 54% gewijzigd door Booster op 09-06-2007 00:11 ]
Gekocht bij Dixons Helmond dit ivm de mogelijkheid tot extra verzekering ivm diefstal en dergelijke, en als er iets mee is, dat ik snel terug kan (is maar 2 km hier van daan dus).
De 128mb van nokia nu in gebruik voor het HTC TyTN met TomTom6, de standaard 1gb van HTC TyTN zit er in voor opslag... (verwissel de 1gb voor 128mb als ik TomTom6 nodig heb).
* V&A Advertenties * Systemen: Inventaris
Dit topic is gesloten.