Het Nokia 6300 topic - deel 2 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 6 ... 13 Laatste
Acties:
  • 143.371 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rinkel
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 19:56
Na wat dagelijks gepruts met de foon, wat ik natuurlijk op mn oude minder deed, vind ik dat de batterij maar weinig voorstelt. na 2 dagen is ie toch echt leeg. Nu heb ik de stoute schoenen aangetrokken en een bl-5c batterij gehaald. Het vijlen viel reuze mee, alleen waar de batterij onder een deel van de tele geschoven moet worden moet een klein stukje worden afgevijld...
Nu ben ik zeer benieuwd naar de tijd die deze batt mee gaat...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

rinkel schreef op zaterdag 09 juni 2007 @ 19:35:
Na wat dagelijks gepruts met de foon, wat ik natuurlijk op mn oude minder deed, vind ik dat de batterij maar weinig voorstelt. na 2 dagen is ie toch echt leeg. Nu heb ik de stoute schoenen aangetrokken en een bl-5c batterij gehaald. Het vijlen viel reuze mee, alleen waar de batterij onder een deel van de tele geschoven moet worden moet een klein stukje worden afgevijld...
Nu ben ik zeer benieuwd naar de tijd die deze batt mee gaat...
Laat ons weten hoeveel extra tijd je met deze batterij hebt, ik ben zeer benieuwd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• regmaster
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online
Iemand ervaring met afspeel problemen? Ik heb mijn 6300 nu al een paar weken en tot nu toe tevreden.
Wat ik de laatste tijd wel vaker meemaak is dat de muziekspeler vaak geen geluid geeft, dan zie je wel dat ie afspeelt maar ik hoor niets, niet over de speaker maar ook niet via BT.
Als ik hem dan uitzet en weer aan doe dan word iedere keer de muziekbibliotheek bijgewerkt. Het vreemde is dat er niets bij te werken valt want er is niets gewijzigd. Daarna heb ik wel weer geluid. Erg vreemd. Geheugenkaart (2GB) lijkt prima in orde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaspers
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 09:59
En als je de files gewoon zelf opzoekt bij 'gallery' en dan afspeelt ?
Zo doe ik het namenlijk altijd, heb je wat sneller het juiste nummer.. (alleen geen playlist :P).

[ Voor 8% gewijzigd door Kaspers op 11-06-2007 08:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• the old man
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 03-08-2020
was gister op de zwarte markt in Beverwijk en daar wordt bij verschillende kraampjes de nokia 6300 voor 185 euro (nieuw in doos met garantie) aangeboden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Joehoe. Net een nieuwe 6300 teruggekregen nadat de eerste die ik vorige week maandag ontving het bekende probleem met de memorycard had. En guess what? Ook deze nieuwe herkent na vijf minuten zijn eigen geheugenkaart niet meer. Fantastisch. Dus maar weer terug, weer een week zonder telefoon... Dit is m'n eerste Nokia. Kan tot nu toe niet zeggen dat ik er blij mee ben.... Moet ik nu maar net zo lang telefoons blijven ruilen tot ik per ongeluk er eentje heb die wél goed is? Ik hoop dat ik dat nog red binnen mijn contractperiode.

Zucht...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yohan
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 28-08 21:01
the old man schreef op maandag 11 juni 2007 @ 08:11:
was gister op de zwarte markt in Beverwijk en daar wordt bij verschillende kraampjes de nokia 6300 voor 185 euro (nieuw in doos met garantie) aangeboden.
Met een bonnetje van Achmed K. Oopje?

"I'm not a cynic. I get up every morning hoping to find an honest man." - [Jack McCoy, Law & Order]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bear87
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 05-02 22:41
the old man schreef op maandag 11 juni 2007 @ 08:11:
Ik heb daar in totaal 2 Nokia telefoons gekocht in het verleden en met beiden geen enkel probleem gehad. Garantie gaat toch via Nokia zelf? Voor die prijs helemaal gunstig..Waarschijnlijk zijn het nog Duitse of Engelse toestellen ook dus geen gezeur met geheugenkaartjes ;)

Nee, positief tov kopen op de Zwarte Markt!

De enige keer dat mij iets verkocht is wat niet de afspraak was was notabene via een grote webshop ipv daar 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben ik erg verwend als ik verwacht dat als ik een stroombehoevend apparaat aansluit via USB, dit automagisch gebeurd?

Nu moet ik er meteen bijzeggen dat ik de laatste firmware volgens mij nog niet heb geinstalleerd, maar ik had eigenlijk verwacht dat dit een default functie zou zijn.
Wellicht doe ik iets fout en kan een van u me uit de brand helpen:

Is het mogelijk om de 6300 via de USB kabel op te laden? Zou me weer wat tasruimte besparen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yohan
Verwijderd schreef op maandag 11 juni 2007 @ 11:52:
Is het mogelijk om de 6300 via de USB kabel op te laden? Zou me weer wat tasruimte besparen...
Neen, er staan op eBay wel speciale USB-oplaadkabeltjes voor de 6300 :)

"I'm not a cynic. I get up every morning hoping to find an honest man." - [Jack McCoy, Law & Order]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet niet of het effect gaat hebben, maar alles is beter dan niets. Tot dusver lijkt het probleem met de geheugenkaart bij deze telefoon veel voor te komen. Echter, een oplossing lijkt niet voorhanden. Ook is niet bekend of het een hard- of softwareprobleem betreft. En vanuit Nokia blijft het stil...

Mocht je dus hetzelfde probleem hebben (geheugenkaart verdwijnt na vijf minuten spontaan en keert niet of slechts sporadisch weer terug), laat het dan weten op het supportforum van Nokia.

link vind je hier

Wie weet helpt het.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ginz
  • Laatst online: 04-09 12:30

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Verwijderd schreef op maandag 11 juni 2007 @ 16:09:
Weet niet of het effect gaat hebben, maar alles is beter dan niets. Tot dusver lijkt het probleem met de geheugenkaart bij deze telefoon veel voor te komen. Echter, een oplossing lijkt niet voorhanden. Ook is niet bekend of het een hard- of softwareprobleem betreft. En vanuit Nokia blijft het stil...
Ahum....

Volgens mij heb ik al een tijd geleden gepost dat er een officieel bericht van Nokia is uitgegeven, waarin vermeld staat dat als je geheugenkaart problemen heb, dat je een een weerstand mis in je toestel..

Te ondernemen actie: Je toestel door je leverancier naar Nokia laten sturen of naar een NSP. Er zijn een paar NSP's die het moeten kunnen, maar de meeste moeten `m ook gewoon doorsturen.

"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exterazzo
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 21:01

Exterazzo

Qeasy

Vandaag mijn telefoon omgeruild bij The Phone House, prima service. Ik was meteen terug gegaan toen het toestel het niet deed, maar het toestel dat ze om wilde ruilen had hetzelfde probleem.

Nadat ze nieuwe toestellen binnen hadden gehad, mij gebeld en zonder problemen omruilen, ze vonden het zelf ook geen stijl om hem op te laten sturen voor reparatie. Ze vonden dit een gevalletje DOA omdat het probleem al aanwezig was op de dag van aankoop.

Nieuwe 6300 en hij staat nu al uren aan en hij herkent mijn geheugenkaart nog steeds :) Lijkt me dat het dus goed gaat deze keer :D

Audentia

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand die een NSP weet die het toestel (geheugenkaart probleem) ter plekke kan en wil repareren?

En of wanneer de grote Nokia 6300 omruil actie van start gaat:-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GoEV6
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 19:16
Een klein vraagje, heb net de 6300 binnen.
Hoe stel ik in dat op de 'desktop' te zien is hoeveel gemiste oproepen er zijn en sms berichten enz.?
Hierboven staan dan bijvoorbeeld 5 snelkoppelingen naar progs.

Mijn 'desktop' is nu helemaal leeg............

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaspers
Active Standby even aanpassen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GoEV6
Kaspers schreef op dinsdag 12 juni 2007 @ 17:23:
Active Standby even aanpassen.
Dank je! Kon dit zo snel niet vinden.
Alles werkt super dus ik ben er blij mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ScSi
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 08-09 22:42

ScSi

Belg.

Wat moet je daarvoor selecteren dan? Ik zie enkel 'algemene aanduidingen' maar die geeft niet weer wat jasperj aanhaalt..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

welke versie heb je dan jasper? ik heb hem sinds gister binnen en ik heb ook een probleem met de geheugenkaart.
mocht ik een nieuwe krijgen dan kan ik de serienummers vergelijken zie je

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GoEV6
ScSi schreef op dinsdag 12 juni 2007 @ 18:00:
Wat moet je daarvoor selecteren dan? Ik zie enkel 'algemene aanduidingen' maar die geeft niet weer wat jasperj aanhaalt..
Ik heb gewoon Active Standby aangezet (dit is te vinden bij weergave-instellingen). Toen werkte het geen wat ik bedoelde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GoEV6
Verwijderd schreef op dinsdag 12 juni 2007 @ 18:09:
welke versie heb je dan jasper? ik heb hem sinds gister binnen en ik heb ook een probleem met de geheugenkaart.
mocht ik een nieuwe krijgen dan kan ik de serienummers vergelijken zie je
Type RM-217
Model 6300

Of bedoel je dit niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

GoEV6 schreef op dinsdag 12 juni 2007 @ 19:32:
[...]

Type RM-217
Model 6300

Of bedoel je dit niet?
V 04.71
28-02-07
RM-217

^bij mij werkt de geheugenkaart dus niet zoals het zou moeten

instellingen>telefoon>Telefoonupdates>detail huidige software
waar het RM nr voor staat weet ik ook niet, maar dan krijg je de software versie.

op het witte stikkertje achter de batterij staat ook nog een IC en FCC ID maar ik weet ook niet waar dat voor staat, iemand anders? :?

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 12-06-2007 20:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GoEV6
Verwijderd schreef op dinsdag 12 juni 2007 @ 20:12:
[...]

V 04.71
28-02-07
RM-217

^bij mij werkt de geheugenkaart dus niet zoals het zou moeten

instellingen>telefoon>Telefoonupdates>detail huidige software
waar het RM nr voor staat weet ik ook niet, maar dan krijg je de software versie.

op het witte stikkertje achter de batterij staat ook nog een IC en FCC ID maar ik weet ook niet waar dat voor staat, iemand anders? :?
Ik heb precies dezelfde versie als jij hebt. Wat werkt er dan niet? Kan je de geheugenlkaart niet benaderen?

Ik heb al wat mp3tjes erop gezet en die kan ik gewoon afspelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FongWan
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 10-09 19:10

FongWan

The Stormrider ...

euhh dat is gewoon de firmware versie .... geheugenkaart probleem is hardwarematig en dan heb je niet echt veel aan een firmware versie die je met de code *#0000# krijgt.

het is een bepaalde serie/batch die fout is en dan gaat het om het imei nummer, die kan je vinden door *#-06# in te toetsen of door op je doos te kijken.

| Fuji X-T1, 10-24, 18-55, 35 f2, 56 f1.2 | Surface Pro 2017 | Nintendo Switch | Apple iPad 2021 | Samsung Watch 6 Classic 47mm | Google Pixel 9 Pro XL |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zzzimon
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Ik heb vanmiddag mijn 6300 ontvangen, met een 2 jarig KPN 20 abbonnement, wat een prachtig apparaat, eigenlijk nog mooier dan verwacht! De eerste paar uurtjes nog geen problemen met de geheugenkaart gelukkig, helaas wel met iets anders: De PC Suite wilt niet installeren. Zodra ik hem opstart krijg ik deze foutmelding: De wizard voor hardware-installatie is geopend. U moet de wizard sluiten (annuleren) voordat u verdergaat. klik op OK nadat u de wizard hebt gesloten of klik op Annuleren als u deze installatie wilt annuleren. Het rare is dat er niks van een 2e wizard is geopend, en ook de PC Suite van de website werkte niet, opnieuw opstarten veranderd ook niks. Ik wil m'n 6300 zo graag laten synchroniseren met outlook, wat nu?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

FongWan schreef op dinsdag 12 juni 2007 @ 21:13:
euhh dat is gewoon de firmware versie .... geheugenkaart probleem is hardwarematig en dan heb je niet echt veel aan een firmware versie die je met de code *#0000# krijgt.

het is een bepaalde serie/batch die fout is en dan gaat het om het imei nummer, die kan je vinden door *#-06# in te toetsen of door op je doos te kijken.
ok tnx fongwan, dan zal ik daar naar kijken als ik een andere zou krijgen, jammer dat ik het nu zo druk heb....

ja jasper bij mij ook geheugenkaart problemen, ook met het originele kaartje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FongWan

FongWan

The Stormrider ...

no problem, btw het is misschien ook handig om erbij te vermelden in welk land je 6300 is gemaakt.

mijne komt uit hongarije en heeft in ieder geval geen problemen met mijn 2GB Ultra II kaartje.

| Fuji X-T1, 10-24, 18-55, 35 f2, 56 f1.2 | Surface Pro 2017 | Nintendo Switch | Apple iPad 2021 | Samsung Watch 6 Classic 47mm | Google Pixel 9 Pro XL |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb er nu twee binnen gehad met hetzelfde geheugenkaart probleem. Beiden V 04.71, 28-02-07,
RM-217. En allebei geproduceerd in Hongarije.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bear87
FongWan schreef op woensdag 13 juni 2007 @ 00:58:
no problem, btw het is misschien ook handig om erbij te vermelden in welk land je 6300 is gemaakt.

mijne komt uit hongarije en heeft in ieder geval geen problemen met mijn 2GB Ultra II kaartje.
Komen ze niet allemaal uit Hongarije?

Vermeld anders even de taal van het boekje dat je erbij kreeg, dus heb je er eentje bedoeld voor Nl met een Nl boekje, of was je boekje Duits/Engels/Frans ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe kan ik de dingen die op het meegeleverde geheugenkaartje staan kopieeren naar een 2 GB kaartje. In windows lukt het niet, allemaal beveiligd. Alleen lezen uitzetten lukt ook niet.. raar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• the old man
Verwijderd schreef op woensdag 13 juni 2007 @ 10:28:
Hoe kan ik de dingen die op het meegeleverde geheugenkaartje staan kopieeren naar een 2 GB kaartje. In windows lukt het niet, allemaal beveiligd. Alleen lezen uitzetten lukt ook niet.. raar?
Op 8 juni heb ik dit gepost:

-Applicaties stonden op de bijgeleverde 128 mb kaart. Ik heb ze eerst naar het telefoongeheugen verplaatst, daarna de 2 gb kaart er in gestopt en toen naar de nieuwe kaart verplaatst. Dit omdat ik via de windows verkenner de applicaties niet gekopieerd kreeg.Ik ben er überhaupt nog niet achter hoe een gedownloade applicatie van de ene naar de andere geheugenkaart te kopieren. Verplaatsen gaat dus wel, via het foongeheugen, maar kopieren lukt me niet. Ik vraag me dan ook af of het besturingssysteem een soort registry heeft waarin je applicaties worden geregistreerd. Wat gebeurt er als ik terug ga naar de fabrieksinstellingen? Ben ik dan m'n mooie biljart programma kwijt?

Daar staat dus het antwoord op je vraag. Misschien toch handig om eerst even door alle vorige posts te bladeren. Dus: eerst van je geheugenkaart naar het telefoongeheugen kopieren en dan van het telefoongeheugen naar je nieuwe kaart.

[ Voor 3% gewijzigd door the old man op 13-06-2007 11:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FongWan

FongWan

The Stormrider ...

of pcsuite te gebruiken (bestandbeheer) om alles op je pc en dan naar je nieuwe kaart. werkt ook gewoon.

niet alle batches komen uit hongarije, je hebt ze namelijk ook uit china, taiwan, norway etc etc etc.
Maar mijne is gewoon een Nederlandse, dus geen grijze import uit duitsland of zo, heb gewoon een nederlanse handleiding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rst77
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 22-05-2024

rst77

mega-frotter :o)

Ik kon het in de search niet vinden, maar weet iemand of je de agendapunten / takenlijst ook op het "bureaublad" kunt krijgen? Zoiets als in onderstaande screenshot van de N70.

Afbeeldingslocatie: http://www.casualtek.com/uploads/Screenshot0031.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GoEV6
rst77 schreef op donderdag 14 juni 2007 @ 17:11:
Ik kon het in de search niet vinden, maar weet iemand of je de agendapunten / takenlijst ook op het "bureaublad" kunt krijgen? Zoiets als in onderstaande screenshot van de N70.

[afbeelding]
Als je een paar berichten naar boven kijkt zie je dat ik dezelfde vraag heb gesteld twee dagen geleden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• [Edwin]
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 10-09 17:54
ga naar instellingen => weergave => instellingen standby-modus => actief standby aanzetten ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zzzimon
  • Niet online
Probleem met installatie van PC Suite is gelukt, een wat oudere versie geinstalleerd. Over vraag hierboven, agenda is mij inderdaad gelukt, ontzettend handig, maar het is me tot nu toe niet gelukt de takenlijst eronder te zetten, dit is niet mogelijk ben ik bang?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ScSi

ScSi

Belg.

Je kan zowel agendapunten tonen als notities en je kan de volgorder ervan zelf bepalen.. De rest staat in de manual lijkt me?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaspers
Of in het menu :).
Als je gewoon de opties even uitprobeerd, ben je er imo snel genoeg achter hoe het in elkaar zit..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jesse
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 07:51
ScSi schreef op donderdag 14 juni 2007 @ 20:10:
Je kan zowel agendapunten tonen als notities en je kan de volgorder ervan zelf bepalen.. De rest staat in de manual lijkt me?
Juist en als iemand vind hoe je de takenlijst ook kan weergegeven en hoe je meer dan 2 agendapunten kan tonen dan houd ik me aanbevolen.
Die handleiding erbij is overigens beroerd beknopt. Er staat van alles genoemd, maar niets in details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Goedemorgen

Kan je in je nokia 6300 een mini sd kaartje plaatsen met wifi in de kaart???

Groet Timitiz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jesse
Verwijderd schreef op vrijdag 15 juni 2007 @ 09:02:
Er past micro sd in.

offtopic:
Je hoeft btw niet bij elke post ons de groeten te doen. Zie Algemene gedragsregels (Netiquette)

[ Voor 30% gewijzigd door Jesse op 15-06-2007 09:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dat weet ik, maar kan ik dan de wifi funties gebruiken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaspers
Nee, gaat volgens mij niet lukken..
Is de telefoon niet op voorbereid afaik.

[ Voor 116% gewijzigd door Kaspers op 15-06-2007 09:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ginz

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Naja, er bestaan al geen MicroSD kaartjes met WiFi.

Stel dat ze wel bestaan, dan zal je telefoon SDIO moeten ondersteunen en dat doet zowel S40 als S60 (de besturingssystemen van Nokia's) niet.

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

is er iemand die er verstand van heeft?
de kaartjes bestaan natuurlijk wel, nu nog iemand die veel van nokia afweet!

http://www.expansys.be/p.aspx?i=140798

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ScSi

ScSi

Belg.

Kijk eens boven je?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

de persoon boven zegt: Naja, er bestaan al geen MicroSD kaartjes met WiFi.

die bestaan wel degelijk, dus daar kan ik niet vanuit gaan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jesse
Verwijderd schreef op vrijdag 15 juni 2007 @ 11:37:
is er iemand die er verstand van heeft?
de kaartjes bestaan natuurlijk wel, nu nog iemand die veel van nokia afweet!

http://www.expansys.be/p.aspx?i=140798
Dat artikel bestaat dus nog praktisch niet 8)7, maar het antwoord staat op diezelfde pagina. Zie ook http://www.spectec.com.tw/sdw823.htm

offtopic:
Tenslotte wil ik je toch aanraden om met iets meer respect dan bewoordingen als 'is er iemand die er verstand van heeft?' over de mensen die je hier met goede bedoelingen proberen te helpen te praten, en zelf wat meer inzet te tonen.
Daarnaast is het behoorlijk kortzichtig om iemand op grond van één theoretisch foutje compleet af te schrijven qua mogelijke kennis van zaken.

[ Voor 69% gewijzigd door Jesse op 15-06-2007 12:14 . Reden: post voor verduidelijking overhoop gegooid ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 15 juni 2007 @ 09:02:
Goedemorgen

Groet Timitiz
Ten eerste: Je eigen react schoppen binnen no time is een n-o-go op GoT

2de: Micro SD met WiFi bestaat maar net als iemand anders zei; Ik denk niet dat die in de huidige generatie telefoons passen

3de; ZELF zoeken....

4de; Bel anders eens naar een een Nokia Service Centrum voor meer info als je die niet voa de Nokia site kunt vinden.

5de; GoT is géén Helpdesk waar je "a la minute" je antwoord gepresenteerd krijgt.

Dit is geen troll of flame; ik heb ook wel eens deze reactie gehad..... leermomentje dus. Succes!

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 15-06-2007 12:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mijn vervolg op het geheugenkaartje

Ik heb mijn gsm opgestuurd, uiterlijk binnen 14 dagen terug... :'(
Na wat rond mailen en bellen kwam ik uit bij een bussines center van KPN (ik heb HI abo) in Goes uit. Op de frontdesk wisten ze er niets van maar op een andere afdeling hadden ze ook al gehoord van die weerstand, (met een beetje hulp vanuit mijn kant). Dus nu heb ik hem opgestuurd, hopen dat het volgende keer goed is. O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rooie60
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 24-05 16:25
Heb de 6300 vandaag binnengekregenmbesteld bij mobileplaza,ik zie alleen geen kabel in de doos??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zzzimon
  • Niet online
rooie60 schreef op vrijdag 15 juni 2007 @ 17:25:
Heb de 6300 vandaag binnengekregenmbesteld bij mobileplaza,ik zie alleen geen kabel in de doos??
Klopt, deze krijg je er niet bij. Gelukkig is het geen speciale en dure nokia kabel die je nodig hebt, maar een kabel die voor meerdere apparaten wordt gebruikt, volgens mij is dit er een.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bear87
rooie60 schreef op vrijdag 15 juni 2007 @ 17:25:
Nee, die hoort er ook niet in :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rooie60
bear87 schreef op vrijdag 15 juni 2007 @ 17:45:
[...]

Nee, die hoort er ook niet in :+
Hoe moet ik dan een softwareupdate doen? gisteren met de 5300 nog met de kabel gedaan??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hallo, zoals al meermaals hier gepost is de batterij van de 6300 alles behalve goed te noemen. Maar wat ik vreemd en storend vind is dat wanneer je pakweg een kwartier belt de telefoon echt warm begint te worden. Zijn er nog mensen die dit hebben, het zou toch niet mogen...?
mvg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zzzimon schreef op vrijdag 15 juni 2007 @ 17:42:
[...]

Klopt, deze krijg je er niet bij. Gelukkig is het geen speciale en dure nokia kabel die je nodig hebt, maar een kabel die voor meerdere apparaten wordt gebruikt, volgens mij is dit er een.
Nee, dat klopt niet, dat is een gewone USB kabel, en de 6300 heeft een mini-USB kabel nodig... Als je toevallig een digitale camera van Sony hebt (of wellicht een ander merk), dan heb je een goede kans dat je al een mini-USB kabel in huis hebt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 15 juni 2007 @ 18:33:
hallo, zoals al meermaals hier gepost is de batterij van de 6300 alles behalve goed te noemen. Maar wat ik vreemd en storend vind is dat wanneer je pakweg een kwartier belt de telefoon echt warm begint te worden. Zijn er nog mensen die dit hebben, het zou toch niet mogen...?
mvg
Mijn 6300 blijft koel/cool!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb de 6300 nu al een aantal weken in gebruik als opvolger van 6230i. Uit 1 ding kom ik niet, hoopt dat iemand me verder kan helpen.

Ik wil dat het licht van het display van mijn 6300 in de carkit blijft branden.

Ik heb een CK 7 w met universele houder van Nokia. Het toestel wordt opgeladen via de accu van de auto. Ik heb een apart profiel gemaakt voor in de auto maar kan daar niet instellen dat het licht blijft branden.

Wie kan me verder helpen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zzzimon
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 15 juni 2007 @ 23:12:
Heb de 6300 nu al een aantal weken in gebruik als opvolger van 6230i. Uit 1 ding kom ik niet, hoopt dat iemand me verder kan helpen.

Ik wil dat het licht van het display van mijn 6300 in de carkit blijft branden.

Ik heb een CK 7 w met universele houder van Nokia. Het toestel wordt opgeladen via de accu van de auto. Ik heb een apart profiel gemaakt voor in de auto maar kan daar niet instellen dat het licht blijft branden.

Wie kan me verder helpen?
Laad je 6300 hier ook in op? In dat geval kan je bij instellingen, toebehoren en vervolgens lader instellen dat de verlichting aan blijft zodra hij in een lader zit. Over de mini kabel, oke dan zat ik fout, maar hij zal in ieder geval bij veel computerzaken te koop zijn, en je krijgt ze bij veel apparaten erbij. (camera's, grafische rekenmachines..)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaspers
Iets met accesoire opties ?
Kan het niet voor je nakijken, toestel ligt niet in de buurt..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rooie60
Ik had ook steeds ballonnetje onderin balk met 'nieuwe hardware' van de drivers,kon ook heel moeilijk iets via BT op de 6300 zetten,moest wel 3 x proberen.

Ik heb de nokia software updater weggehaald en de drivers bij software,nu werkt de BT weer snel en als normaal.

Heb de nieuwste pc suite geinstalleerd ,dit is dus het enige wat ik geinstalleerd heb,maar snap dus nog steeds niet hoe ik zonder kabel een software update moet doen?(heb 04.71 en dat is de nieuwste) heb heel deel 1 net uitgelezen en niemand die zegt dat er geen kabel bijzit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zzzimon schreef op zaterdag 16 juni 2007 @ 00:06:
[...]

Laad je 6300 hier ook in op? In dat geval kan je bij instellingen, toebehoren en vervolgens lader instellen dat de verlichting aan blijft zodra hij in een lader zit.
Ja perfect! Dat werkt. Alleen nu brandt ie ook als ik thuis aan het laden ben! Vroeger kon je dat bij alle accesoires instellen!

Heeft Nokia dit vergeten of kijken we allemaal verkeerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daniëlpunt
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online

daniëlpunt

monkey's gone to heaven

Oeps, mijn 6300 is pas uit mijn broekzak gevallen, en het klepje viel er af. Maar toen is ook mijn geheugenkaartje er uit gevallen kwam ik net achter. :{

Nou is dat niet zo erg, alleen was het ergens midden op straat en zal nu wel weg zijn (of anders verregent.) Dan maar een 2gb kaartje kopen en een broek met diepere broekzakken :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spinvis
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 02-03 10:52

Spinvis

NICE!

Ginz schreef op vrijdag 15 juni 2007 @ 09:42:
Naja, er bestaan al geen MicroSD kaartjes met WiFi.

Stel dat ze wel bestaan, dan zal je telefoon SDIO moeten ondersteunen en dat doet zowel S40 als S60 (de besturingssystemen van Nokia's) niet.
Volgens mij heeft de N95 ook S60 en die heeft wél wifi!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bear87
super-muffin schreef op zaterdag 16 juni 2007 @ 19:30:
Oeps, mijn 6300 is pas uit mijn broekzak gevallen, en het klepje viel er af. Maar toen is ook mijn geheugenkaartje er uit gevallen kwam ik net achter. :{

Nou is dat niet zo erg, alleen was het ergens midden op straat en zal nu wel weg zijn (of anders verregent.) Dan maar een 2gb kaartje kopen en een broek met diepere broekzakken :+
Au, dat is schrikken!

Hoe ziet hij eruit na die val, helemaal niks aan de hand verder?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ginz

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Spinvis schreef op zaterdag 16 juni 2007 @ 19:41:
[...]

Volgens mij heeft de N95 ook S60 en die heeft wél wifi!
Dat bedoel ik niet..

Als je gebruik wil maken van een (Micro)SD kaartje met WiFi, dan moet je telefoon SDIO ondersteunen, wat het mogelijk maakt om verbinding met maken met de WiFi interface op het kaartje.

Maar, aangezien zowel S40 als S60 volgens mij geen SDIO ondersteunen, denk ik dat dit niet gaat werken.

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sick Nick
  • Laatst online: 14:25

Sick Nick

Drop the top!

Al zou de software het kunnen, waar wil je op een microSD kaartje een wifi chip kwijt? En waar laat je de antenne? Dat gaat niet echt werken lijkt me, de gewone wifi SD kaartjes hebben ook een flinke bult eraan hangen die uit het toestel moet steken. Er zijn wel modellen die slechts een paar mm uitsteken maar dan heb je wel de breedte van het SD kaartje nodig. Iets wat met een mircoSD nooit gaat lukken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FongWan

FongWan

The Stormrider ...

Lijkt mij ook, koop dan een toestel waar je wifi al in hebt zou ik zeggen ...

offtopic:
Nick man hoe gaat het? Druk bezig met de scriptie? En hoe is het met swaptor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ginz

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Sick Nick schreef op zondag 17 juni 2007 @ 17:42:
Al zou de software het kunnen, waar wil je op een microSD kaartje een wifi chip kwijt? En waar laat je de antenne? Dat gaat niet echt werken lijkt me, de gewone wifi SD kaartjes hebben ook een flinke bult eraan hangen die uit het toestel moet steken. Er zijn wel modellen die slechts een paar mm uitsteken maar dan heb je wel de breedte van het SD kaartje nodig. Iets wat met een mircoSD nooit gaat lukken.
Als je paar post naar boven lees, dan zie je daar dat ik er ook vanuit ging dat die niet bestaan, al is het alleen al dat een gemiddelde WiFi antenne groter is dan een MicroSD kaartje..

Toch liet de user, waarop ik reageerde een link zien met een MicroSD kaartje met WiFi (althans, hij moet nog uitkomen).

Dus....

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sick Nick schreef op zondag 17 juni 2007 @ 17:42:
Op de site van de fabrikant waar vraagsteller het over heeft (www.spectec.com) staat het volgende:

Key Specifications:
Network Standard Support IEEE 802.11b/g
Network Architectures Infrastructure, Ad-Hoc
Data Rates: < 802.11g: 6, 9, 12, 18, 24, 36, 48, 54 Mbps
< 802.11b: 1, 2, 5.5, 11 Mbps
Modulation Techniques BPSK, QPSK, 16QAM, 64QAM, CCK, OFDM, DSSS
Receiver Sensitivity < 802.11g: 73-91 dBm
< 802.11b: 89-97 dBm
Power Consumption Receive: 188 mA avg
Supply Voltage I/O: 3.0 - 3.6 VDC
Operating Temperature 0 °C to +70 °C; <95% humidity
Host Interface SDIO
OS Support Microsoft Windows CE 4.X-5.X
Package 23.3 x 11 x 0.7 mm

M.a.w.: het kaartje bestaat dus al wel, maar is alleen geschikt voor Windows telefoons... Op de 6300 gaat het dus echt niet werken.
Bovendien is het kaartje niet geschikt als geheugenkaart, dus als je veel files op je telefoon wilt opslaan moet je constant wisselen tussen je geheugenkaart en de WiFi kaart.
Dan zou ik inderdaad liever een toestel kopen met ingebouwde WiFi :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spinvis
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 02-03 10:52

Spinvis

NICE!

Ginz schreef op zondag 17 juni 2007 @ 17:37:
[...]

Dat bedoel ik niet..

Als je gebruik wil maken van een (Micro)SD kaartje met WiFi, dan moet je telefoon SDIO ondersteunen, wat het mogelijk maakt om verbinding met maken met de WiFi interface op het kaartje.

Maar, aangezien zowel S40 als S60 volgens mij geen SDIO ondersteunen, denk ik dat dit niet gaat werken.
Zullen we anders een topic openen voor de micro sd met Wifi kaartjes? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• johan12
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 17:30
Mijn nokia 6300 is het volgens mij aan het begeven..
Ik heb het volgende probleem:
Als ik mijn telefoon wil opladen dan doe ik het kabeltje in de telefoon, deze loopt dan vast en geeft vervolgens een zwart scherm en de beide blauwe ledjes aan de zijkanten branden continu. Ik moet dan de batterij eruit en weer erin doen. De telefoon weer aanzetten en opnieuw de lader erin doen. Soms herhaalt dit zich wel 3 keer achter elkaar.

Meer mensen met dit euvel, en hebben zij een oplossing?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blacksnak
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 07-07-2024
geen idee
hebben zij een oplossing?
ja, RMA ;)

Zou het toestel gewoon terug binnenleveren bij winkel of opsturen naar fabrikant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

johan12 schreef op maandag 18 juni 2007 @ 12:47:
Mijn nokia 6300 is het volgens mij aan het begeven..
Ik heb het volgende probleem:
Als ik mijn telefoon wil opladen dan doe ik het kabeltje in de telefoon, deze loopt dan vast en geeft vervolgens een zwart scherm en de beide blauwe ledjes aan de zijkanten branden continu. Ik moet dan de batterij eruit en weer erin doen. De telefoon weer aanzetten en opnieuw de lader erin doen. Soms herhaalt dit zich wel 3 keer achter elkaar.

Meer mensen met dit euvel, en hebben zij een oplossing?
Ergens terug staat in dit topic iemand die meldde dat het stekkertje om je foon op te laden wat brak zou zijn. Niet te hard erin drukken anders zou ie van de printplaat af kunnne breken.
De lader gaat er niet helemaal in, dus niet doordrukken.......

Misschien is dat wat er is gebeurt waardoor je dit probleem krijgt.

Diegene die dat overkwam heeft iirc wel een nieuwe (garantie) gekregen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rinkel
  • Laatst online: 19:56
Verwijderd schreef op zaterdag 09 juni 2007 @ 19:38:
[...]

Laat ons weten hoeveel extra tijd je met deze batterij hebt, ik ben zeer benieuwd!
Met de bl-5c doe ik nu 3,5 dag op een batterij, daarbij gebruik ik geen bluetooth en/of gprs..
(donderdagavond opgeladen, vanochtend -maandag- leeg)
Vind het nog steeds niet echt super, al is het beter dan de 2,5 dag met de originele batterij. Het scheelt nu dus 1 a 1,5 extra dag.

Al met al een prima telefoon, maar het batterijgebruik vind ik ronduit slecht. Laten we hopen dat het nog iets beter wordt.

Een ander nadeel is dat mijn vorige telefoon in mijn carkit paste, en dan dus opgeladen werd. Deze gaat via BT en verbruikt dan alleen maar extra, wordt dan dus niet opgeladen.

[ Voor 12% gewijzigd door rinkel op 18-06-2007 14:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• regmaster
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online
mvg
Heb ik ook last van, maar dat komt volgens mij ook door de geleidende metalen behuizing. En omdat de telefoon dun is ontwikkeld ie sneller meer warmte.
Maar ik gebruik tegenwoordig steeds meer een BT oortje. Vind ik iets veiliger dan zo'n heet stuk metaal aan mijn oor. Volgens mij kan deze telefoon niet koel blijven mede door het design.
Ik heb het met meerdere telefoons meegemaakt die een grotendeels metalen behuizing hadden, dus het is geen specifiek Nokia probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heb er geen last van ook niet naar drie kwartier gebeld te hebben.... dus het heeft niks te maken met het disign..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

rinkel schreef op maandag 18 juni 2007 @ 14:43:
[...]

Met de bl-5c doe ik nu 3,5 dag op een batterij, daarbij gebruik ik geen bluetooth en/of gprs..
(donderdagavond opgeladen, vanochtend -maandag- leeg)
Vind het nog steeds niet echt super, al is het beter dan de 2,5 dag met de originele batterij. Het scheelt nu dus 1 a 1,5 extra dag.

Al met al een prima telefoon, maar het batterijgebruik vind ik ronduit slecht. Laten we hopen dat het nog iets beter wordt.

Een ander nadeel is dat mijn vorige telefoon in mijn carkit paste, en dan dus opgeladen werd. Deze gaat via BT en verbruikt dan alleen maar extra, wordt dan dus niet opgeladen.
Hmm, dat scheelt dan toch wel, hoewel ik zelf al 3,5 dag met de originele batterij haal... Ach, zo'n batterijtje zal me de kop niet kosten, ik moest het ook maar eens proberen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jesse
Verwijderd schreef op maandag 18 juni 2007 @ 18:21:
heb er geen last van ook niet naar drie kwartier gebeld te hebben.... dus het heeft niks te maken met het disign..
Ik heb ook geen last van hitte na lang bellen. Kan het niet zijn dat die warmte gewoon jou lichaamswarmte is nadat je em drie kwartier tegen je oor hebt aangedrukt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mvg
Heb hetzelfde probleem. Belt niet echt prettig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AseranO
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 10-12-2020
Verwijderd schreef op maandag 18 juni 2007 @ 13:51:
[...]

Ergens terug staat in dit topic iemand die meldde dat het stekkertje om je foon op te laden wat brak zou zijn. Niet te hard erin drukken anders zou ie van de printplaat af kunnne breken.
De lader gaat er niet helemaal in, dus niet doordrukken.......

Misschien is dat wat er is gebeurt waardoor je dit probleem krijgt.

Diegene die dat overkwam heeft iirc wel een nieuwe (garantie) gekregen....
ja dat was ik. klopt idd. als ie te ver door gedrukt word zit ie als het ware los op je printplaat en dan maakt ie kortsluiting door de speling die er dan in zit. ga even terug naar een nokia winkel. volgens mij moet dat in no time weer gemaakt kunnen worden. ik had hem overigens via kpn terug kunnen sturen.

[ Voor 3% gewijzigd door AseranO op 19-06-2007 11:58 ]

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jesse schreef op vrijdag 15 juni 2007 @ 08:59:
[...]

Juist en als iemand vind hoe je de takenlijst ook kan weergegeven en hoe je meer dan 2 agendapunten kan tonen dan houd ik me aanbevolen.
Die handleiding erbij is overigens beroerd beknopt. Er staat van alles genoemd, maar niets in details.
nou dat wil ik ook wel weten eigenlijk. Beetje jammer dat niet de gehele dag weergegeven wordt. Je doet het met twee agendapuntjes trouwens al beter dan mij, hier laat ie alleen de eerst volgende zien :|

Of heb je het dan over agenda en apart ook nog de notities weergeven?? 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hey, heeft iemand enig idee hoe je SMS berichten over kan zetten? Via de PC Suite 6.8 is het mij prima gelukt om het adresboek van een 6230 (via bluetooth) over te zetten naar de 6300 (via usb verbonden). Dit werkt via de backup functie. De SMS'jes van de 6230 worden niet gebackupt of teruggezet met deze backup functie van PC Suite. Het enigste wat ik kan doen is ze op de PC opslaan als .vmg bestand ind e phone browser. Maar dit kan ik via de phone browser niet importeren.

Met een oudere versie van PC Suite kan ik de sms'jes wel backuppen naar een .nfb bestand, maar deze kan ik niet importeren met PC Suite 6.8

Okay, is nu al gelukt. Ik kon ze niet naar de inbox slepen, maar wel naar een eigen map.

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 20-06-2007 00:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 19 juni 2007 @ 16:50:
Je doet het met twee agendapuntjes trouwens al beter dan mij, hier laat ie alleen de eerst volgende zien :|
Als je de agenda op de derde positie (van bovenaf gerekend) zet in 'Active Standby', dan krijg je 2 agendapunten te zien. De derde positie is namelijk wat groter dan de andere posities, maar dan staan je agendapunten weer zo in het midden van je display! En gaat je mooie achtergrondje verloren...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb nu een paar dagen een nokia 6300 en hij is echt super!

Ik zoek echter iets wat ik (nog) nergens heb gezien.

Ik zoe eigenlijk een tasje zoals dat standaard bij de LG chocolat geleverd wordt, dus niet zon "afgeknipte sok".

wie kan me helpen want ik wil m natuurlijk heel lang heel mooi houden.

dank u

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 20 juni 2007 @ 15:53:
Ik heb nu een paar dagen een nokia 6300 en hij is echt super!

Ik zoek echter iets wat ik (nog) nergens heb gezien.

Ik zoe eigenlijk een tasje zoals dat standaard bij de LG chocolat geleverd wordt, dus niet zon "afgeknipte sok".

wie kan me helpen want ik wil m natuurlijk heel lang heel mooi houden.

dank u
ff 'hoes' intypen bij zoeken in dit topic

KLIK

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 20-06-2007 16:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Die had gezien idd... maar ik bedoel eigenlijk een hoesje van dun stof zoals bij de LG chocolat maar thnx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ook ik heb mijn stoute schoenen aangetrokken en ben dus lekker gaan vijlen op een nieuwe bl 5c.

Toen ik klaar was kwam ik tot de ontdekking dat er een koperdraadje met groene achtergrond zichbaar is :O

Voor die, die ook de stoute schoenen hebben aangetrokken is dit vage draadje ook zichtbaar voor hen? zou dit geen problems c.q gevaren moeten opleveren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yohan
Vandaag versie 5.0 eropgezet. Iemand verschillen met 4.71 kunnen ontdekken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spixo
  • Registratie: Augustus 2004
  • Nu online
Yohan schreef op donderdag 21 juni 2007 @ 13:46:
Vandaag versie 5.0 eropgezet. Iemand verschillen met 4.71 kunnen ontdekken?
Ik heb ook zojuist mijn firmware geupdate naar 5.00. Echter ook nog geen verschillen kunnen ontdekken.

Toevallig iemand met een changelog beschikbaar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• the old man
vraagje, als je je firmware upgrade, ben je dan de java games die je er op gezet hebt kwijt?

Dank al vast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spixo
  • Registratie: Augustus 2004
  • Nu online
the old man schreef op donderdag 21 juni 2007 @ 16:08:
vraagje, als je je firmware upgrade, ben je dan de java games die je er op gezet hebt kwijt?

Dank al vast.
Bij mij stond alles er nog op na de update. Eventueel kopieer je de bestanden die je wilt bewaren even naar je geheugenkaartje en haal je die eruit voor de update.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 19 juni 2007 @ 22:51:
[...]

Als je de agenda op de derde positie (van bovenaf gerekend) zet in 'Active Standby', dan krijg je 2 agendapunten te zien. De derde positie is namelijk wat groter dan de andere posities, maar dan staan je agendapunten weer zo in het midden van je display! En gaat je mooie achtergrondje verloren...
Inderdaad is dat iets minder esthetisch.. misschien dat er in de toekomst een update komt waarin ze wel meerdere agendaitems laten zien!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daniëlpunt
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online

daniëlpunt

monkey's gone to heaven

bear87 schreef op zondag 17 juni 2007 @ 13:16:
[...]

Au, dat is schrikken!

Hoe ziet hij eruit na die val, helemaal niks aan de hand verder?
Nog goed hoor, een heel klein krasje en hij doet het nog prima. :)

Heb trouwens ook net die update geïnstalleerd, nog niks geks ontdekt, behalve dat ik mijn sneltoetsen + actief standby opnieuw moest instellen. Misschien is de accuduur erg verbeterd, maar dat kan ik niet zo zeggen :P

En ik kwam er achter dat mijn screenprotector er af is gegaan :? :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yohan
super-muffin schreef op donderdag 21 juni 2007 @ 17:03:
En ik kwam er achter dat mijn screenprotector er af is gegaan :? :X
Klopt, da's een bug in de nieuwe software :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaasijzer
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 11-12-2024
Yohan schreef op donderdag 21 juni 2007 @ 17:32:
[...]

Klopt, da's een bug in de nieuwe software :P
Al een changelog bekend? anders laat ik 4..71 lekker staan :P

nieuwe pc samenstellen = leuk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Booster
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 25-08 16:15

Booster

Superuser

Topicstarter
Sorry jongens, ik heb het echt heel druk dus niet zoveel tijd om de topicstart te updaten. Ik hoop dat ik dit weekend echt wat tijd uit kan trekken voor dat soort dingen :)

Interessant dat er nieuwe firmware is overigens :) Als iemand de letterlijke changelog ergens heeft (ook van oudere firmware versies) dan houd ik me aanbevolen ;)

The cake is a lie | The Borealis awaits...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik kan de nieuwe firmware op de nokia site nergens vinden?

hoe komen jullie daar aan?:D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Updaten kan toch via de Nokia Suite.. even de update downloaden op nokia.nl.

weet iemand trouwens ook of je kunt updaten via bluetooth?
Pagina: 1 ... 6 ... 13 Laatste

Dit topic is gesloten.