| ||||||||||||||||||||||||||||||||||||
![]() | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Introductie ... | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Welkom bij het Nokia 6290 ervaringen topic. Deze smartphone clamshell van Nokia wordt verwacht in het 1e kwartaal van 2007 en zal waarschijnlijk hoge ogen gooien als de prijsindicatie van rond de € 300,- klopt. Omdat ik zelf wel geinteresseerd ben in een smartphone en deze iets kleiner is en waarschijnlijk goedkoper wordt dan de N73 waar ik ook naar aan het kijken ben dacht ik dat dit modelletje wel een topic verdient. | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Indeling | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||
• Kenmerken • Specificaties • Foto's • Links • Overig • Zoeken & Vorige delen • Disclaimer | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Kenmerken | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Specificaties | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Foto's | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Komen nog ... | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Nuttige links | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Pricewatch Tweakers.net Pricewatch voor alle Nokia's Nokia NL site: Nokia 6290 Nokia 6290 features Nokia 6290 accessoires Reviews & Previews: All about symbian Nokia 6290 preview Letsgodigital Mobileburn Overige links: Nieuwemobiel GSMarena | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Overig | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Wordt nog aangevuld. | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Zoeken in dit topic & vorige delen | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Om iets makkelijk op te zoeken in dit topic en niet alle tig pagina's te hoeven doorzoeken doe het volgende, als je /?limit=999 achter de thread-url zet krijg je alle posts te zien in dit huidige deel. Vervolgens met Ctrl-F zoeken of scrollen.
Disclaimer & Updates | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Alle info die ik hier heb gebruikt is afkomstig van de sites die hierboven vermeld staan en info die ik van jullie mede-tweakers heb. Alle plaatjes worden zelf gehost dus als je ze wilt gebruiken vraag het even in verband met traffic. Tevens ben ik niet verantwoordelijk voor de info die hier verwerkt staat, mocht er iets niet kloppen ben ik bereikbaar via het e-mail adres in mijn profile. Bij deze wil ik iedereen bedanken die bijgedragen heeft aan de info in deze topic. Veel plezier in dit topic. Enjoy.
Topic opgesteld door FongWan |
| Fuji X-T1, 10-24, 18-55, 35 f2, 56 f1.2 | Surface Pro 2017 | Nintendo Switch | Apple iPad 2021 | Samsung Watch 6 Classic 47mm | Google Pixel 9 Pro XL |