Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FongWan
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 10-09 19:10

FongWan

The Stormrider ...

Topicstarter
  • [b][me]Het Nokia 6290 topic - Deel 1 *[/me][/b]

Afbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/limietz/GoT/Nokia6290/Nokia6290header.jpg

Introductie ...

Welkom bij het Nokia 6290 ervaringen topic. Deze smartphone clamshell van Nokia wordt verwacht in het 1e kwartaal van 2007 en zal waarschijnlijk hoge ogen gooien als de prijsindicatie van rond de € 300,- klopt. Omdat ik zelf wel geinteresseerd ben in een smartphone en deze iets kleiner is en waarschijnlijk goedkoper wordt dan de N73 waar ik ook naar aan het kijken ben dacht ik dat dit modelletje wel een topic verdient.

Indeling

Kenmerken
Specificaties
Foto's
Links
Overig
Zoeken & Vorige delen
Disclaimer

Kenmerken
  • Eenvoudige configuratie van e-mail- en operatorinstellingen via de toepassing Welcome
  • Snelle toegang tot belangrijke functies met de Quick Covertoetsen
  • Controleer je rekening, betaal facturen of lees het laatste nieuws via een snelle 3G-internetverbinding
  • Verstuur en ontvang veilige e-mails met bijlagen
  • Bekijk de persoon met wie je praat tijdens videogesprekken in 2 richtingen
  • Ontspan je en geniet van de music player met stereogeluidskwaliteit
  • Maak schitterende foto's met de geïntegreerde 2 megapixelcamera met geïntegreerde flash
  • Tot 1 GB uitbreidbaar geheugen: om muziek, foto's enz. op te slaan

Specificaties

Besturingssysteem* Symbian OS 9.1
* Soort: Series 60 Third Edition Developer Platform 3.0
Werkfrequentie* Quad-band GSM/EDGE-dekking op vijf continenten (850/900/1800/1900)
* WCDMA 2100
Formaat* Volume: 88 cc
* Gewicht: 115 g
* Afmetingen: 94 x 50 x 20.8 mm
Scherm* Hoofdscherm: TFT-scherm van 2,2" met ondersteuning voor maximum 16 miljoen kleuren (320 x 240 pixels)
* Extern coverscherm: TFT-scherm van 1,36" met ondersteuning voor maximum 262.000 kleuren (128 x 160 pixels)
Gebruikersinterface* Actieve stand-by
* Toetsenbord: 4-richtingstoets, selectietoets, twee functietoetsen, toets Verzenden en toets Beëindigen, volumetoetsen aan de zijkant
Imaging* 2 megapixelcamera met geïntegreerde flash
* Digitale zoom (4x)
* Tweede camera (CIF+) voor videogesprekken
* Videorecorder & -speler
* Videoconferenties in 2 richtingen (videogesprekken)
Messaging* MMS 1.2 om multimediaberichten (berichten tot 300 kB) samen te stellen, te ontvangen, te bewerken en te versturen
* Push e-mail met speciale toets en ondersteuning voor bijlagen (PDF, PPT, Word en Excel)
* Audio Messaging (AMS) - een snelle en eenvoudige manier om een spraak- of geluidsclip te versturen via MMS
Multimedia* Music player die MP3, MP4 en eAAC+ ondersteunt
* Stereoluidsprekers met 3D-geluid
* Videostreaming (3GPP)
* Video-uitwisseling in realtime
* FM-stereoradio met Visual Radio
Geheugenfuncties* 50 MB geheugen
* Uitbreidbaar geheugen: hot-swap microSD-kaart tot 1 GB
Toepassingen* Java™ MIDP 2.0-games en -toepassingen
Connectiviteit* Infrarood bitsnelheid tot 115 kbits per seconde
* Bluetooth versie 2.0 (inclusief de profielen SIM Access, Headset en Handsfree)
* Gegevenssynchronisatie tussen toestellen, lokaal en op afstand OTA, met SyncML (agenda, takenlijst, contactenlijst)
* PC-synchronisatie met Nokia PC Suite en USB- & Bluetooth-connectiviteit
* Mini-USB poort
Browsing* HTML-browser
* Java MIDP 2.0
* Intelligente inhoudsdownload met OMA Digital Rights Management 1.2 en OMA DRM 2.0
Data Transfer* GPRS Multislot klasse 32
* EGPRS Multislot klasse 32
* WCDMA (3GPP release99)
* SAIC
Persoonlijk informatiebeheer (PIM)* Agenda, takenlijst, notities
* Contacten
Spraakfuncties* Push to talk met speciale toets
* Uitgebreide spraakgestuurde nummerkeuze met functie tekst-naar-spraak
* Spraakopdrachten en spraakopname
Digitale diensten* 3D-, MP3- en AAC-beltonen, True Tones en MIDI-tonen (tot 64 stemmen)
Overige kenmerken* Skins (achtergronden, pictogrammen en kleuren)
* Flight mode

Foto's

Komen nog ...

Nuttige links

Pricewatch Tweakers.net
Pricewatch voor alle Nokia's

Nokia NL site:
Nokia 6290
Nokia 6290 features
Nokia 6290 accessoires

Reviews & Previews:
All about symbian Nokia 6290 preview
Letsgodigital
Mobileburn

Overige links:
Nieuwemobiel
GSMarena

Overig

Wordt nog aangevuld.

Zoeken in dit topic & vorige delen

Om iets makkelijk op te zoeken in dit topic en niet alle tig pagina's te hoeven doorzoeken doe het volgende, als je
/?limit=999

achter de thread-url zet krijg je alle posts te zien in dit huidige deel. Vervolgens met Ctrl-F zoeken of scrollen.

Deel 1Alle posts van deel 1

Disclaimer & Updates

Alle info die ik hier heb gebruikt is afkomstig van de sites die hierboven vermeld staan en info die ik van jullie mede-tweakers heb. Alle plaatjes worden zelf gehost dus als je ze wilt gebruiken vraag het even in verband met traffic. Tevens ben ik niet verantwoordelijk voor de info die hier verwerkt staat, mocht er iets niet kloppen ben ik bereikbaar via het e-mail adres in mijn profile.

Bij deze wil ik iedereen bedanken die bijgedragen heeft aan de info in deze topic.
Veel plezier in dit topic. Enjoy. :*).

• 05-01-2007 Opening deel 1.
Topic opgesteld door FongWan

| Fuji X-T1, 10-24, 18-55, 35 f2, 56 f1.2 | Surface Pro 2017 | Nintendo Switch | Apple iPad 2021 | Samsung Watch 6 Classic 47mm | Google Pixel 9 Pro XL |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ginz
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 04-09 12:30

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Leuk toestel, ter vervanging van mijn 6131. Compact en toch UMTS. Kan ik eindelijk eens hoge snelheden met mijn T-Mobile PIT halen, zonder dat ik een groot toestel daarvoor nodig heb.

"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yotta
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 04-09 15:58

Yotta

0110101001111010

Geheugenfuncties * 50 MB geheugen
* Uitbreidbaar geheugen: hot-swap microSD-kaart tot 1 GB
Weet je dit zeker?
De 6131 kan micro SD 2 GB aan, zelfs ultra II. _/-\o_
Eigen ervaring ;)

0110101001111010

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ginz
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 04-09 12:30

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Ja, dat moet deze ook wel aankunnen hóór... Maar, dit zijn de geteste specs van Nokia. Mogelijk kan er zelfs 4GB in. Maar, aangezien die volgens mij nog niet bestaat, is dat een beetje moeilijk testen.

"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BellySM
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 10-09 19:36
Damn! |:( Heb ik net de net uitgekomen Nokia 7390 aangeschaft. Deze zijn zowel in specs als in prijs bijna gelijk aan elkaar, alleen is de 7390 gebaseerd op S40 en de 6290 op Series 60. Ik kan dus niet op de 7390 maar wel op de 6290 navigatiesoftware als TomTom en Route66 draaien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FongWan

FongWan

The Stormrider ...

Topicstarter
Wat betreft de geheugenkaartjes, tja ik denk ik ook wel dat tot 4GB erin kan. Maar aangezien we op dit moment nog op max 2GB zitten en deze officieel niet worden ondersteunt volgens de Nokia website heb ik dat er maar in gezet.Zodra er ervaringen zijn en dergelijke zullen deze natuurlijk in de opening worden opgenomen.
BellySM schreef op zondag 07 januari 2007 @ 21:52:
Damn! |:( Heb ik net de net uitgekomen Nokia 7390 aangeschaft. Deze zijn zowel in specs als in prijs bijna gelijk aan elkaar, alleen is de 7390 gebaseerd op S40 en de 6290 op Series 60. Ik kan dus niet op de 7390 maar wel op de 6290 navigatiesoftware als TomTom en Route66 draaien.
Ik weet niet of het daadwerkelijk rond de € 300,- gaat worden, die prijsindicatie heb ik ook maar van de preview die op allaboutsymbian geschreven is. Maar ik hoop dat het inderdaad niet meer dan € 350,- gaat kosten want dan wordt dit zeker mijn opvolger van mijn bijna 3 jaar oude 6230.

Hij is net zo groot als de 6131 en ik vind dat nog een prettig formaatje voor een smartphone.

| Fuji X-T1, 10-24, 18-55, 35 f2, 56 f1.2 | Surface Pro 2017 | Nintendo Switch | Apple iPad 2021 | Samsung Watch 6 Classic 47mm | Google Pixel 9 Pro XL |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsuru
  • Registratie: November 2001
  • Niet online

Tsuru

Sim Warrior

Persoonlijk ben ik heel erg geïnteresseerd in het broertje van de 6290: De N76 die ook voor Q1 dit jaar gepland staat. Het is eigenlijk precies dezelfde telefoon als de 6290 met dezelfde specificaties, maar dan in een platter en strakker jasje en een kleinere accu. :)

http://www.mobile-review.com/review/nokia-n76-en.shtml

Misschien een idee voor een uitbreiding op dit topic?

Bally Jerry pranged his kite right in the how's your father. Hairy Blighter dicky-birdied, feathered back on his sammy, took a waspy, flipped over on his Betty Harper's and caught his can in the bertie!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gisteren eindelijk het toestel binnen (Black, simlockvrij).
Via een Nederlands bedrijf, echter met een Duitse gebruiksaanwijzing. (€ 310 incl)
Via Nokia Nederland geen NL gebruiksaanwijzing te downloaden (type staat niet in de lijst), maar via Nokia.com -> instruction manuals -> dutch is hij gewoon te downloaden.
Toestel bevalt mij tot dusver voor 100%!
Ligt goed in de hand, display lekker groot; fantastisch stereo geluid uit de speakertjes (ongelooflijk!).
Ik heb hiervoor een K750I (met 800I software) gehad, dus ik moet wel wennen aan de menu structuur van Nokia.
Hoe flightmode werkt ben ik nog niet uit.
Werkt prima op mijn carkit (CK3200 Parrot).
Foto-verhouding (lengte*breedte) is anders dan SE, dus de foto's (voor visitekaartjes/contacten) zijn er iets vervrongen uit. Maar foto's die gemaakt zijn met de 6290 hebben wel de juiste verhouding.
PC Suite van Nokia vind ikzelf iets minder werken dan de mooie programma's van SE, dus als iemand nog een tip heeft voor wat beters, dan hoor ik het graag.
Zal een Bluetooth GPS onvtanger kopen en koppelen aan de telefoon; eens kijken hoe dat werkt (en anders TOMTOM erop zetten, die zijn genoeg te vinden op het net ;)
Vragen over dit toestel?
Ik lees het wel!

Grtz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ha, flightmode ook gevonden (profielen -> offline).
Overigens heb ik er een Micro SD van 2 Gb in gedaan en ook deze werkt prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TomTom erop gezet, Bluetooth GPS muisje gekocht en werkt prima!
Ik zou het niet zo snel in de auto gebruiken (ik heb een echte, vaste nav), maar het is leuk voor "erbij".
Anderen al ervaring met de Nokia6290?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FongWan

FongWan

The Stormrider ...

Topicstarter
Bij welke winkel heb je hem gehaald dan? Ik zie de 6290 namelijk nog helemaal niet in de pricewatch staan en ook niet bij de verschillende inet shops, 310 eurie is een mooie prijs.

Kan je misschien een review schrijven, ik ben met name geinteresseerd in:

- standby en spreektijd
- gebruiksgemak, ben toch de oude series 40 gewend (gebruik op dit moment nog een 6230) en vraag me af hoe symbian is
- degelijkheid van het klepje
- snelheid & responsiveness (is dat wel een goed woord :?) van het toestel als je door de menu's en functies gaat bladeren
- geluidskwaliteit van de headset en handsfree

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FongWan

FongWan

The Stormrider ...

Topicstarter
Tsuru schreef op woensdag 17 januari 2007 @ 22:05:
Persoonlijk ben ik heel erg geïnteresseerd in het broertje van de 6290: De N76 die ook voor Q1 dit jaar gepland staat. Het is eigenlijk precies dezelfde telefoon als de 6290 met dezelfde specificaties, maar dan in een platter en strakker jasje en een kleinere accu. :)

http://www.mobile-review.com/review/nokia-n76-en.shtml

Misschien een idee voor een uitbreiding op dit topic?
zal ernaar kijken als ik tijd heb om de N76 toe te voegen in de opening.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zal zsm een review schrijven.
Overigens heb ik het toestel gekocht via gsmpage.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bittenhero
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 27-08 09:18
Verwijderd schreef op dinsdag 01 mei 2007 @ 10:41:
Ik zal zsm een review schrijven.
Overigens heb ik het toestel gekocht via gsmpage.nl
ik zie op gsmpage.nl alleen de blauwe versie staan. Maar goed ik heb persoonlijk liever de lichtblauwe, ik las ergens dat de zwarte zon softtouch achterkant heeft en daar hou ik niet van O-)
hoe is de constructie van het toestel? (speling tussen onderdelen ofzo, kraakjes)

edit: ik heb zojuist een blauwe 6290 besteld bij Redcoon

[ Voor 23% gewijzigd door bittenhero op 03-05-2007 23:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een zwarte via gsmpage gekocht.
De achterkant heeft inderdaad iets rubberachtigs.
De speling vh klepje: Zit er niet in (zal nog wel komen....).
De toetsen bedienen zich uitermate goed.
Kraakjes: nog niks van gehoord.
Ik kreeg overigens bij spraak (het voorlezen van je sms berichten) geen Nederlandse stem.
Maar ff gegoogeled en op een Nokia site was NL (Ingrid) gewoon te downloaden.

Het geluid is via de meegeleverde headphone is redelijk,
Echter met goede oordopjes is het geluid subliem.

Het handsfree gedeelte is hard genoeg om geen carkit te hoeven hebben (ik heb echter wel een ck3200 Parrot carkit).

Ik zal eerdaags een uitgebreide review schrijven maar ben echt heel erg blij met dit toestel.
Ik ontdek iedere dag iets nieuws!
En er is ook ontzettend veel proggies te downloaden voor Symbian.
Het is naar mijn mening de meest uitgebreide clamshell toestel die er te koop is (en zeker voor het geld).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Maar komt deze nou wel gewoon uit in de benelux, of is dat nog steeds onbekend

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tja, je ziet ze bij Belcompany etc nog niet liggen (ook niet bij "wordt verwacht").
Op de Nederlandse site van Nokia staat hij ook niet.
Maar wat maakt het uit; koop hem en je heb tenminste iets unieks!!!
gsmpage.nl of redcoon.nl heeft ze gewoon (en gsmpage.nl heeft ze op vrd; andere kleur gewoon ff een email sturen naar ze).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dus gsmpage is betrouwbaar. Hoelang heb jij op de 6290 moeten wachten nadat je hem bestelt had.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FongWan

FongWan

The Stormrider ...

Topicstarter
Verwijderd schreef op donderdag 10 mei 2007 @ 12:42:
Maar komt deze nou wel gewoon uit in de benelux, of is dat nog steeds onbekend
tja ik gok dat het in mei juni wel moet gaan gebeuren ... I hope. Want de N76 staat namelijk wel op nokia.nl en dat is gewoon een N serie versie van de 6290 om ff heel kort door de bocht te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

FongWan schreef op donderdag 10 mei 2007 @ 23:40:
[...]

tja ik gok dat het in mei juni wel moet gaan gebeuren ... I hope. Want de N76 staat namelijk wel op nokia.nl en dat is gewoon een N serie versie van de 6290 om ff heel kort door de bocht te zijn.
Ik heb na mijn bestelmail (dus niet via de website maar per "contactmail" een zwarte besteld en de volgende dag had ik hem onder rembours (€310 incl alles) in huis.
Koeries is GLS Transport.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bittenhero
ik heb m nu ook in huis, gekocht op Redcoon en bezorgt onder rembours door Selektvracht. €312,45.
ik heb nu alleen wel wat moeite met het internet instellen zodat dat via UMTS werkt. Ik heb een Vodafone abo dus dat zou goed moeten werken en dat heeft t op een eerdere gsm van mij ook gedaan (Sony Ericsson w900i) dus ik ga morgen maar eens langs bij een Vodafone winkeltje in de stad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bittenhero
xerxes3600 is het bij jou ook zo dat als je de telefoon dicht hebt dat het klepje niet helemaal recht zit? Bij mij wijkt ie ongeveer een mm af naar rechts, opzich geen probleem maar ik stoor me er wel aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Neen, die van mij sluit helemaal recht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bigs
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Ik wil eigenlijk mijn Orange abonnement verlengen met dit toestel, maar heb nog geen winkel kunnen vinden die dit biedt. Ik kan natuurlijk wel m'n Orange abonnement met Sim-only en los ergens de telefoon kopen, maar ik vind het makkelijker om het in een keer te doen. Iemand toevallig een tip voor een betrouwbare winkel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FongWan

FongWan

The Stormrider ...

Topicstarter
ik zou zeggen lees de posts hierboven en neem een een kijkje hier:
http://tweakers.net/shopsurvey

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb een nokia 6290 gekocht maar het lukt niet om TomTom 5.2 erop te draaien als ik het op mijn micro sd zet , ziet de telefoon het niet als een softwareprogramma maar als losse mappen op de sd kaart wie heeft er goeie raad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FongWan

FongWan

The Stormrider ...

Topicstarter
Wat voor versie van TomTom 5.2 heb je? De PDA versie of de Mobile versie? Want bij TomTom 5.x maakt dat namelijk wel uit. PDA versie werkt bij mijn weten niet op Symbian toestellen en heb je de Mobile versie nodig.

Vanaf TomTom 6 is er maar een versie als ik het goed heb. Dus die zou als het goed is moeten werken op Symbian en Widows Mobile. Ik zou zeggen kijk ff op de TomTom website voor meer info.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb TT6 erop staan (voor symbian) en die werkt echt prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pl0p
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 16-08 10:14
FongWan schreef op donderdag 10 mei 2007 @ 23:40:
[...]

Volgens mij is dit toestel met een T-Mobile abo te krijgen bij 2call.nl. Bij een relax150 van 2 jaar is ie gratis. En je kunt zelfs internetten van je belminuten (als je zoals ik nooit belt). Alleen vraag ik me af of je dan niet dubbel betaald (volgens de tarieven: Internetten en mailen zonder internet-bundel. Je betaalt voor internet in volume per MB € 2,38. Je betaalt voor internet in tijd per minuut € 0,24).

Alleen jammer dat er geen wifi op zit, dan zou het helemaal een fantastisch toestel zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FongWan

FongWan

The Stormrider ...

Topicstarter
yep, zat ook echt heel erg te twijfelen maar heb vorige week de knoop doorgehakt en heb de Nokia 6300 gehaald. Ben er zeer blij mee en denk dat ik wel de juiste keuze heb gemaakt.

Heb een HTC Tytn met een 2e nummer van t-mobile met PIT voor mijn extra zaken zoals mail etc. Dus de 6300 is gewoon zeer fijn als bel telefoon. Al schrok ik zonet wel ff toen ik het topic van de Nokia 6500 classic zag. Die ziet er ook wel erg goed uit, vooral de zwarte versie maar als ik kijk naar de specs dan valt het ook wel mee.

Maar goed, de 6290 blijft gewoon een goede prijs/functionalitei verhouding hebben voor een smartphone. Het is dat ik er niet meer op wilde en kon wachten. Mijn 6230 is begon inene kuren te krijgen en ik heb mijn phone gewoon nodig om te bellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• olson
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 21:38
Nog weinig reviews van dit toestel.
Ook nog niet echt te vinden in de webshops.
Vreemd is dat dit toestel allang op de markt had moeten zijn.1st q. 2007...

Kan iemand een mooie review posten?

[ Voor 24% gewijzigd door olson op 29-06-2007 19:20 ]

Compjoeters... hu?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• olson
ik heb nog wat vragen:

- kan je met de usb kabel de accu laden?
- kan je met de 3 front knoppen per ongeluk bellen?
- snelheid toestel?

Compjoeters... hu?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je kan niet je accu laden dmv je usb kabel
Met de drie knoppen kan je wel per ongeluk je muziekspeler aanzetten, maar niet terugbellen.
En de snelheid van het toestel is zeer goed te noemen.
Niet te vergelijken met mijn oude K750I van SE.

Wat ik wel heb gehad is dat hij een paar keer is vastgeslagen als je de handelingen wat te snel wilt doen (bijvoorbeeld teveel/snel op "terug" drukken).
Dan schakelt het toestel zich uit, start direct weer op met het beginscherm (de twee handen) zonder je pincode in te typen en is dan weer klaar voor gebruik.
Dat heb ik nu 4 maal gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aparoksha
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 18-11-2023
De links naar de Nokia site aan het begin van de draad geven 'Not Found'.
Search op de site zelf naar 6290 geeft alleen support pagina.
Iemand enig idee wat de status is van de 6290?
Op europe.nokia.com wel normaal als product te vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb sinds kort stof achter het front-displayglas.
Weet iemand hoe je de 6290 kan openmaken (eventueel foto's), zonder dat het front (glas) beschadigd?

• olson
Uiteindelijk toch deze gsm kocht! en zeer tevreden.
Loop alleen tegen een probleem aan:

Het is me nu al 2x gebeurd dat de multi media key (ruit icoon) niet meer reageert.
Telefoon uit en weer aan.... gaat ie weer! Buggie?

Compjoeters... hu?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• buffy1966
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 05-09 15:09
In een review van de nokia 6290 staat:
"The 6290 is relatively tricky to open with one hand as there's no spring-loaded mechanism, but closing it is much easier."

Moet je deze dan echt helemaal open vouwen ipv dat deze vanzelf open klapt als je deze wat opent?

Als er een nieuwe versie van S60 verschijnt, kan je die er dan ook opzetten of ben je genoodzaakt om met die oudere te blijven verder werken?
Pagina: 1