quote:
Help!!!! schreef op donderdag 24 mei 2007 @ 10:47:
In reactie op die POV ray benchmark:
Ik hoop nog steeds dat de Phenom zich gaat waarmaken en net zo snel / sneller is dan de Pennryn. Native Quadcore vind ik gewoon mooiere techniek dan aanelkaar geplakte cores en ik support AMD graag.
Mocht de nieuwe Phenom zodirekt gewoon duidelijk minder zijn dan de Pennryn dan ga ik toch echt voor de Intel. Zit al een hele tijd mijn upgrade plannen uit te stellen in afwachting van de Phenom die nu ipv rond juli pas ergens in Q4 komt waarschijnlijk. Ben een beetje klaar met al dat uitstel en gedoe bij AMD (ook de R600).
PS: ik zie ook alweer gebeuren dat straks de Phenom er is maar dat er weer geen geschikte mobo's zijn en/of dat de AMD chipset niet helemaal lekker werkt.
Sry voor het doemdenken maar wil de spulletjes NU, kan er niet meer tegen

Ja maar de AMD komt in Q4 de intel in
07 08 Q1 en als ik het goed heb komt de opvolger van de Barcelona ( Shanghai ) in weer in Q2-Q3 van
07 08 dus dan blijf je wachten
Ik blijf gewoon AMD. Ik moet geen intel

En ik druf te wedden dat je in games het verschil toch niet merkt. Daar is een VGA kaart de bottelnek en of je nou 200-300 FPS hebt boeit echt niet. Misschien merk je het wel bij supreme commander of zo want die trekt wel waar aan de CPU. Maar in BV HL2 had ik op 2000 MHz 116.9 FPS en op 2800 MHz 119.6. Whoowhoo wat een verschil

quote:
Dat is een goede vraag. 55 Graden kunnen die dingen makkelijk hebben. Ik denk dat dit de aanbevole temp is. Dat haal je ook makkelijk met een boxed cooler.
Ik hoop dat ik deze week snel 2x DFi Infinity CFX3200 binnen krijg. Kan ik drie AM2 systemen maken 2x 5600+ 1x 4800+.
De CPU licht al op mijn bureau te wachten