Gathering of Tweakers

Quicksearch
Ik ben dit spelletje ook wat aan het proberren. Ik zit dus in Class 4 - groep 29

Nu schijnt het een voordeel te zijn als je met iemand een team vormt, dus heeft iemand nog een plekje? :P

Ik heb trouwens net op een circuit getest voor m'n aerodynamica pakket, en nu zijn die 3 onderdelen dus iets beter geworden. Reserve-onderdelen had ik echter al gekocht, dus dat was niet zo slim? Ik snap ook niet waar ik de revisies voor kan gebruiken van de motor bijvoorbeeld. Waarom zou ik daarmee willen wachten? Ik kan het alleen niet vinden :P

Blijven de resultaten van de test eigenlijk behouden zodat ik ze later nog eens terug kan zien al zou ik dat willen? Zo ja, waar kan ik dat vinden? :p

Getah wijzigde dit bericht 28-04-2007 19:37 (57%)

quote:
Getah schreef op zaterdag 28 april 2007 @ 19:24:
Ik ben dit spelletje ook wat aan het proberren. Ik zit dus in Class 4 - groep 29

Nu schijnt het een voordeel te zijn als je met iemand een team vormt, dus heeft iemand nog een plekje? :P
Ik weet niet 100% zeker waar het is, maar als je naar Office of Info Center gaat, zie je ergens een kopje met Create/Join team. Daar kun je zien welke teams nog geen teamgenoot hebben, en kan je hen een aanbod doen.
quote:
Ik heb trouwens net op een circuit getest voor m'n aerodynamica pakket, en nu zijn die 3 onderdelen dus iets beter geworden. Reserve-onderdelen had ik echter al gekocht, dus dat was niet zo slim? Ik snap ook niet waar ik de revisies voor kan gebruiken van de motor bijvoorbeeld. Waarom zou ik daarmee willen wachten? Ik kan het alleen niet vinden :P

Blijven de resultaten van de test eigenlijk behouden zodat ik ze later nog eens terug kan zien al zou ik dat willen? Zo ja, waar kan ik dat vinden? :p
Zou het niet beter zijn geweest om je eerst even in te lezen dan? Nu heb je wellicht al geld over de balk gegooit. Op het moment dat jij aero test doet, worden drie onderdelen verbetert, wat zowel effect heeft op je reserve onderdelen, als op je prototype en wat al op je wagen zit. Het maakt dus niet veel uit.

Waarom je zou wachten met je revisions? Lijkt me duidelijk, hoe meer je (de respectievelijke test) test en rijdt, hoe beter je motor/gearbox/banden worden. Je zult dus goed om moeten springen met je 2/3 revisions, en niet alle drie na de eerste 4 races al gebruikt hebben bijvoorbeeld ;)
Resultaten blijven niet behouden, ze worden bij elkaar opgeteld, tot je een revision doorvoert.

Joss wijzigde dit bericht 28-04-2007 19:41 (54%)

F1Time - Reggie Biemans (CLASS 1) | Hattrick - FC Strijen (VI.523)

quote:
Getah schreef op zaterdag 28 april 2007 @ 19:24:

Je kan mij (Black Sheep Racing) een offer doen :)

Elwood: What kind of music do you usually have here?
Claire: Oh, we got both kinds. We got country *and* western.
My minicity

quote:
Joss schreef op zaterdag 28 april 2007 @ 19:38:
[...]

Ik weet niet 100% zeker waar het is, maar als je naar Office of Info Center gaat, zie je ergens een kopje met Create/Join team. Daar kun je zien welke teams nog geen teamgenoot hebben, en kan je hen een aanbod doen.

[...]

Zou het niet beter zijn geweest om je eerst even in te lezen dan? Nu heb je wellicht al geld over de balk gegooit. Op het moment dat jij aero test doet, worden drie onderdelen verbetert, wat zowel effect heeft op je reserve onderdelen, als op je prototype en wat al op je wagen zit. Het maakt dus niet veel uit.

Waarom je zou wachten met je revisions? Lijkt me duidelijk, hoe meer je (de respectievelijke test) test en rijdt, hoe beter je motor/gearbox/banden worden. Je zult dus goed om moeten springen met je 2/3 revisions, en niet alle drie na de eerste 4 races al gebruikt hebben bijvoorbeeld ;)
Resultaten blijven niet behouden, ze worden bij elkaar opgeteld, tot je een revision doorvoert.
Dus zolang ik geen revision gebruik wordt m'n auto niet beter dan die nu is? Dan kun je dus beter héééél lang wachten :p
quote:
Marzman schreef op zaterdag 28 april 2007 @ 19:44:
[...]

Je kan mij (Black Sheep Racing) een offer doen :)
Oh ok, gedaan :P

quote:
En geaccepteerd :)

My minicity

Joss, zou je die namen even uit je quote kunnen filteren.
Ik denk dat de meeste mensen niet door hadden, dat game echte naam publiek maakt en ik denk dat sommige nu al gelijk namen aangepast hebben.

quote:
bangkirai schreef op zaterdag 28 april 2007 @ 21:30:
Joss, zou je die namen even uit je quote kunnen filteren.
Ik denk dat de meeste mensen niet door hadden, dat game echte naam publiek maakt en ik denk dat sommige nu al gelijk namen aangepast hebben.
Uit mijn quote? Of uit de startpost? Ik heb alleen maar namen neergezet van mensen die die hier in het topic vermeld hebben, dus ik denk niet dat die er moeite mee hebben.

Graag wil ik je ook even wijzen op dit bericht, op F1Time:
quote:
Fake Names
By Jon Payton 2007-03-20 22:10:45
It has come to our attention that a number of players are using fake names, often switching to a fake name after their account has been activated. When you signed up you agreed that personal details submitted are correct. Please ensure that this remains the case throughout the time you are playing F1time. You all have about a week to correct this before action will be taken.
Als je je naam aanpast, wordt dit automatisch doorgespeeld naar de GM's, die je daarna hiervoor kunnen verwijderen.

Joss wijzigde dit bericht 28-04-2007 21:44 (39%)

Tja, dan gaan ze spelers verliezen.

Er is een verschil tussen, echte info geven voor admin doeleinden of zoals zij het doen, het ongewenst publiekelijk toegangelijk maken.

En, ja ik heb er wel moeite mee, wist namelijk niet, dat de echte info publiekelijk zou worden gemaakt.

bangkirai wijzigde dit bericht 28-04-2007 21:57 (23%)

quote:
bangkirai schreef op zaterdag 28 april 2007 @ 21:56:
Tja, dan gaan ze spelers verliezen.

Er is een verschil tussen, echte info geven voor admin doeleinden of zoals zij het doen, het ongewenst publiekelijk toegangelijk maken.

En, ja ik heb er wel moeite mee, wist namelijk niet, dat de echte info publiekelijk zou worden gemaakt.
Daar zijn policy's voor, compleet je eigen schuld dus.
http://www.f1time.com/privacy_policy.php
http://www.f1time.com/member_rules.php

Joss wijzigde dit bericht 28-04-2007 22:02 (3%)

Dan nog, graag verzoek om die namen lijst op tweakers hier aan te passen.

En yup, ik heb al unsubscribe mail gestuurd naar die gasten, zoals in start email uitgelegd werdt.
Jammer, dat ze geen systeem hebben met nickname.
Beetje raar, dat ze wel een user naam willen.....
Je zou denken, dat de usernaam dan gebruikt zou worden.

Eigen schuld yup, dus zit het nu op te ruimen.
Graag vriendelijk verzoek om even mee te werken en je quote aan te passen.

bangkirai wijzigde dit bericht 28-04-2007 22:08 (72%)

quote:
bangkirai schreef op zaterdag 28 april 2007 @ 22:06:
Dan nog, graag verzoek om die namen lijst op tweakers hier aan te passen.
Ik vind het eigenlijk wel handig, maar ik denk niet dat het een probleem is om jouw naam uit de startpost te halen. Uit privacyoverwegingen zou het inderdaad beter zijn als ze werken met nicknames en dat je je echte naam kan verbergen in het spel (zoals in Hattrick), maar dat is nu eenmaal niet het geval. Misschien een optie om er een topic over te starten op het forum van f1time.com (ik denk dat het daar meer nut heeft als hier ;) )

My minicity

quote:
Marzman schreef op zaterdag 28 april 2007 @ 22:10:
[...]

Ik vind het eigenlijk wel handig, maar ik denk niet dat het een probleem is om jouw naam uit de startpost te halen.
Zijn naam staat niet in de startpost, daar staan alleen de namen van mensen die hun naam in dit topic vermeld hebben.

Nou nee, want de info staat hier nu ook gepost.
Ik ben al ge-unsubscribe als dat gedeelte tenminste goed werkt.

Maar ja, kwestie van eigen schuld en geen spelletjes joinen als je net duffe kop hebt :D
Eerst even weer de privacy policies weer lezen, maar was al tijd geleden, dat ik een online spelletje wou proberen.
Jammer, lijkt mooi spel, maar vind het beetje onzin, dat ze real name etc gebruiken, zonder het zeer duidelijk aan te geven, ik ging er van uit, dat de username degene zou zijn, die openbaar was en de rest voor admin stuff.

Tja, harde les :D
Nouja, hopelijk werkt jos ook even mee en dan is het weer opgeruimt.
Mijn naam staat hier wel gequote, zou ik graag even opgeruimt zien staan.
Degenen die geen bezwaar hebben, zullen hun namen hier wel posten, als ze contact willen hebben met made tweakers/gotters als je dat verzoekt.
Niet nodig om maar gelijk alle namen van nieuwelingen in f1time hier op tweakers te quoten en dan vragen, hey wat is je nick hier....

bangkirai wijzigde dit bericht 28-04-2007 22:16 (21%)

bedankt jos!

Veel plezier trouwens met spel, ziet er zeer goed uit, maar ik wacht wel totdat ze een nickname game maken.

quote:
bangkirai schreef op zaterdag 28 april 2007 @ 22:17:
bedankt jos!

Veel plezier trouwens met spel, ziet er zeer goed uit, maar ik wacht wel totdat ze een nickname game maken.
Als je de policy vantevoren had gelezen, had je nog een nepnaam op kunnen geven. Dat wordt nu heel lastig natuurlijk, tenzij je even een ander IPtje neemt :P

Ik was alweer vergeten van die vraag, sorry daarvoor, achteraf niet goed geweest.

Nu weer back on topic.
Mijn Q was dramatisch :| Sta 0.3s voor mensen waar ik normaal een seconde vanaf sta... Kan me niet voorstellen dat het aan mij ligt, zit bijna aan mn max. qua setup/dqp. Dus of Kyalami is een circuit waar alles dicht op elkaar zit, of de concurrentie heeft wat extra's gevonden :9

Ik heb me paar dagen geleden ook aangemeld. Uiteraard ook de klassieke beginnersfouten gemaakt en toen pas dit topic goed doorgelezen ....

Ik zit in Class 4 Group 29. naam ingame is Nanno Marcinga

http://www.f1time.com/ Class 4 / Group 29 nick: Nanno Marcinga

Hoe kom ik er achter wat het benzineverbruik is? Of moet je maar wat gaan gokken met die liters? :?

Powered
by
Angelina Jolie, Xbox 360, Arsenal, TUI Nederland, XFX 8800GTX

quote:
Angeloonie schreef op zondag 29 april 2007 @ 22:37:
Hoe kom ik er achter wat het benzineverbruik is? Of moet je maar wat gaan gokken met die liters? :?
Joss in "Het F1Time (Online Formule1 Management) ..."

f1time C2G2
Reg. datum: 16 april 2004

Ik zit voor komende race een beetje met een twijfelgeval voor de banden. De weersverwachting zegt dat er 3mm regen gaat vallen en de laatste paar minuten 6mm. Moet je bij 3mm al overstappen op intermediates of kan je dan gewoon op droogweerbanden doorrijden?

quote:
Sempy schreef op maandag 30 april 2007 @ 10:16:
Ik zit voor komende race een beetje met een twijfelgeval voor de banden. De weersverwachting zegt dat er 3mm regen gaat vallen en de laatste paar minuten 6mm. Moet je bij 3mm al overstappen op intermediates of kan je dan gewoon op droogweerbanden doorrijden?
Daar zit ik ook over te twijfelen. Bij 1 mm ben je sneller op droogweerbanden, daar ben ik in mijn qualificatie al achter gekomen. Na 20 minuten 3 mm, na 1.27u 6mm.

In het forum van F1time staat dat je er trial en error achter moet komen door te testen met de banden als je de kans krijgt. Valt ook wat voor te zeggen :)

My minicity

Mijn bevindingen (ik speel ook pas 1 seizoen mee) is dat vanaf 4/5mm de intermediates sneller zijn. Daarvoor de droogweer nog, alleen ik weet helaas ook nog niet hoeveel deze banden slijten als er een laagje water aanwezig is, als het goed is minder, dacht ik :X

Mijn race wordt trouwens verreden in 34 tot 37 graden, dus ik zal een 3 stop moeten doen op mediums.

Joss wijzigde dit bericht 30-04-2007 11:05 (16%)

Huub Huub, Barbatruc!

ik heb me ook maar eens aangemeld.

alleen waarom is die guide er nog niet in 't nederlands :X
hier zit namelijk het levende bewijs dat je zonder engels te kunnen toch vwo kunt doen :X

"Die große Frage, die ich trotz meines dreißigjährigen Studiums der weiblichen Seele nicht zu beantworten vermag, lautet: ´Was will eine Frau?´" - Sigmund Freud

quote:
Mjah, dan snap ik het nog niet :P

Ik begin de race met 50L, hoe ver kom ik daar mee op Turkije? Is bij 1 pitstop 80L en daarna nog 50L genoeg voor 58 ronden?

Powered
by
Angelina Jolie, Xbox 360, Arsenal, TUI Nederland, XFX 8800GTX

Huub Huub, Barbatruc!

zo zit in C4 G32. gelieve mij in de Start post te zetten dat ik alleen ene 'mark' ben :+
snap d'r tot nu toe nog maar weinig van maargoed, zal wel kijken :P

overigens net als erik (Traguardo) F1competitie gedaan alleen de uitdaging was weg in klasse 3 (of was 't nu 2?) verder ook Batracer gedaan (samen met hem nog in een team gezeten en kampioen geworden). alleen vind ik het hier erg vervelend dat het engels is.

GoldenSample wijzigde dit bericht 30-04-2007 15:11 (9%)

"Die große Frage, die ich trotz meines dreißigjährigen Studiums der weiblichen Seele nicht zu beantworten vermag, lautet: ´Was will eine Frau?´" - Sigmund Freud

quote:
GoldenSample schreef op maandag 30 april 2007 @ 14:55:
alleen vind ik het hier erg vervelend dat het engels is.
Mja, daar kan ik je helaas niet bij helpen. De rules is iets wat niet in de vertaal-tool zit :X Bovendien zou het ook een hels karwei zijn, voor die 5 mensen die Nederlands hebben ingesteld als taal.

Mocht je specifieke vragen hebben, stel ze gerust.
quote:
Angeloonie schreef op maandag 30 april 2007 @ 14:49:
Mjah, dan snap ik het nog niet :P

Ik begin de race met 50L, hoe ver kom ik daar mee op Turkije? Is bij 1 pitstop 80L en daarna nog 50L genoeg voor 58 ronden?
Ik geef het zowaar op een presenteerblaadje en je snapt het nog niet? Volgensmij maak je geen gebruik van de tips (http://www.f1time.com/images/icons/help.png) noch heb je de guide/rules gelezen, is het wel?

In ieder geval, hoe je achter het verbruik kan komen (ik kan je dat niet vertellen, ieder circuit is anders, iedere motor heeft een ander verbruik, je setup verandert het verbruik etc etc). Eerst doe je natuurlijk gewoon je practice, vervolgens ga je naar warmup, daar start je met 70 liter in je tank en stel je 12 laps in. Je coureur rijdt dan 12 ronden achter elkaar. Vervolgens druk je op de +jes (http://www.f1time.com/images/icons/showhide.png) naast de laps om achter het verbruik in die ronde te komen. Om vervolgens een accuraat verbruik te krijgen, moet je de techniek gebruiken die ik dus eerder heb verteld hier.

In het algemeen wordt gezegd dat je met 280 liter iedere race uit kan rijden. Meeste races liggen tussen de 230 en 260 liter, maar daar moet je nooit vanuit gaan, altijd in de warmup je 12 ronden gebruiken voor het brandstofverbruik.

Joss wijzigde dit bericht 30-04-2007 16:16 (7%)

Dit topic is gesloten.

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Astraeus

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Astraeus

[RSS][XML]

Update Tracker

Active Topics
Active Topics
Frontpage Nieuws
Frontpage Nieuws