Dat stukje over Slayer klinkt wel goed. Ben erg benieuwdquote:2 June 2008 - Behind the Scenes - June Next
Instead of beginning with a starter or main course, we will skip straight to desert this June! If that pun doesn't kill you, the beasties just might in Smoking Kills, our brand new desert quest. At the start, it won't seem too dangerous: a red-headed citizen of Pollnivneach has lost her sister down a well and wants you to retrieve her. Explore the depths, however, and you'll find yourself in situations more uncomfortable than sand between your toes.
Aside from a touch of trap-dodging and cat whispering, Smoking Kills demands the best of seasoned slayers, who will need to use their resources in innovative new ways to survive. Those who manage it will find their Slayer skill improved, with extra gear, a new Slayer Master and some pretty special rewards that will raise their Slayer game.
So, we've had the sun and the sand - now fer the sea, me hearties! Rabid Jack has been pretty quiet recently, seemingly taking a holiday from his nefarious ways. That would be the perfect opportunity to gather information on the old sea dog, but the pirates of the great seas won't say a word. Instead they will point you towards The Rock - the only prison in RuneScape where it's harder to get in than out...
This, the second of our quests this month, will have you punishing your liver with Braindeath's 'rum', finding imaginative uses for a seagull and getting up-close and personal with 50% Luke's wooden leg! It's all in a day's work for an intrepid would-be pirate who's used to Rocking Out once in a while.
At the end of the month, there will be a break of a couple of weeks with no game updates. These two weeks are hugely important to us, as they allow us to prepare for the major graphical improvement in early July. It's one of the most complex releases we've ever attempted, so we need the extra time to get it ready and make sure the launch goes smoothly.
You can read more about this update in our Image of the Future and Image of the Not-So-Distant-Future newsposts, along with our Development Diary - A New Look RuneScape. The second Development Diary on the subject will be released later this month.
Reg. datum: 13 augustus 2006
Na 1 keer het gelezen te hebben was het wel genoegquote:RoD schreef op maandag 02 juni 2008 @ 17:10:
[...]
Dat stukje over Slayer klinkt wel goed. Ben erg benieuwdEn dat de nieuwe graphics begin juli komen valt me erg mee! Nog maar een maandje dus.
Dat slayer gedoe klinkt idd erg aardig, want daar zijn imho al lang niet echt grote updates ofzo voor geweest (toen met dark beast etc was afaik de laatste grote). Die quests: daar doe ik toch niet aan
Mijn CRT bak is een gravitaire anomalie!
Reg. datum: 16 december 2005
Kan niet wachten op de nieuwe quests, ik vind dat altijd wel leuk om te doen.
En slayer updates zijn altijd leuk, hopelijk komt er een slayer master bij voor de wat hogere levels.
En slayer updates zijn altijd leuk, hopelijk komt er een slayer master bij voor de wat hogere levels.
Erg mag inderdaad wel een slayer master met hoge reqs komen. Lvl 100 en 50 slayer is gewoon veel te laag om als "top" te hebben. Daarnaast hoop ik op wat leuke slay-gear zodat de skill wat makkelijker wordt. Natuurlijk moet het niet te makkelijk worden, aangezien het een moeilijke skill behoort te zijn, maar elke keer burthorpen omdat je kuttasks krijgt is een beetje vervelend. Ik hoop eigenlijk op dingen zoals een abyssal task van 500 ofzo. Lekker campen 
Zal wel niet, overigens.
Zal wel niet, overigens.
Dat zou idd wel aardig zijn, dat je nu ipv 250 (?) kills als max, iets van 2k kills als max kan krijgenquote:RoD schreef op dinsdag 03 juni 2008 @ 19:07:
Erg mag inderdaad wel een slayer master met hoge reqs komen. Lvl 100 en 50 slayer is gewoon veel te laag om als "top" te hebben. Daarnaast hoop ik op wat leuke slay-gear zodat de skill wat makkelijker wordt. Natuurlijk moet het niet te makkelijk worden, aangezien het een moeilijke skill behoort te zijn, maar elke keer burthorpen omdat je kuttasks krijgt is een beetje vervelend. Ik hoop eigenlijk op dingen zoals een abyssal task van 500 ofzo. Lekker campen
Zal wel niet, overigens.
Volgens mij is 198 nu de max. 2k kills is trouwens wel erg veel
Maar in ieder geval zouden updates die het leven van een slayer wat gemakkelijker maken wel welkom zijn.
199 heb ik volgens mij ook eens gehad.
2k dagganoths is overigens helemaal niet erg, die taken mogen wel in 10k+ hoeveelheden komen.
2k dagganoths is overigens helemaal niet erg, die taken mogen wel in 10k+ hoeveelheden komen.
Het moet natuurlijk wel een beetje realistisch blijven. Als je met zulke enorme tasks bezig gaat tank je gigantisch veel xp. Het moet wel een beetje een uitdaging blijven. Bovendien hebben veel mensen geen zin om een week lang dezelfde monsters af te slachten.
Ja dat het iets met het lvl van de monsters te maken heeft ofzo. Of de drops/max hit. 2k is miss wat veel, maar dat maakt het ook weer moeilijker, dat je uithoudingsvermogen nodig hebtquote:RoD schreef op dinsdag 03 juni 2008 @ 22:34:
Het moet natuurlijk wel een beetje realistisch blijven. Als je met zulke enorme tasks bezig gaat tank je gigantisch veel xp. Het moet wel een beetje een uitdaging blijven. Bovendien hebben veel mensen geen zin om een week lang dezelfde monsters af te slachten.
quote:Someone new has moved to Pollnivneach and, by some twist of fate, they are not called Ali! This strange new neighbour is called Sumona, and she has lost something very valuable in the depths of the Pollnivneach well. Mighty rewards are on offer for anyone willing to return what she has misplaced.
Meanwhile, eery wails and vile stenches seem to be pervading the streets. This may be unlucky for the Pollnivneach tourist trade, but at least there is something in it for adventurous types. In fact, they may be turned to one's advantage when dealing with the mixed bag of unpleasantness beneath Pollnivneach...
With potentially epic, if unspecified, Slayer rewards on offer, this is a venture best-suited to those who risk their lives for curiosity. Let's hope that curiosity is better for them than it is for cats.
Summary
Where to start Smoking Kills:
Talk to Sumona in Pollnivneach
Requirements to complete Smoking Kills:
Level 25 Crafting
Level 35 Slayer
Level 85 Combat
The Restless Ghost
Icthlarin's Little Helper
Access to:
Two new dungeons to explore
An expansion to the Slayer skill
A new Slayer Master and some new Slayer gear
In other news...
We have introduced two new worlds for those who prefer to chat, or be chatted to, with Quick Chat. The worlds are 160 and 161. Conventional chat may not be used on these worlds - they are for Quick Chat users only.
Quick Chat users can now chat to their friends on FunOrb, and vice versa. Simply select a friend from your Friends List and then choose what you want to say from the 'General' and/or 'Inter-game' menus within Quick Chat.
We have made efforts to stop the strange 'dancing' effect that occurs when fighting monsters on the same square as you. You should find that, instead of moving from side to side, you find a more suitable position to attack the monster from.
Dragon square shields have been updated, thanks to observant players who noted that its two halves wouldn't make a square!
RoD gefeliciteerd met 99 smithing! En wat ga je nu doen? 
Slayer quest was leuk om te doen.
Nu kan je al je slayer gear combineren.
Earmuffs, facemask, nosepeg, black mask en spiny helm als ik me niet vergis is nu te combineren in 1 item.
Ideaal voor abberant spectres enzo.
Ook is er een of ander puntensysteem waarmee je je punten bij slayer master kan inwisselen voor nieuwe dingen die je kan leren of voor slayer xp.
Nu kan je al je slayer gear combineren.
Ook is er een of ander puntensysteem waarmee je je punten bij slayer master kan inwisselen voor nieuwe dingen die je kan leren of voor slayer xp.
Er staat nu nog maar weinig op de planning. Ben eerst een beetje aan het slayeren. Gaat ook vrij aardig moet ik zeggen. Bijna lvl 92 en m'n eerste dark bow gevondenquote:wimjongil schreef op vrijdag 06 juni 2008 @ 07:47:
RoD gefeliciteerd met 99 smithing! En wat ga je nu doen?
Die slayer helmet ziet er ook erg gaaf uit. Daarnaast is het wel fijn dat je 4 tasks kan blokkeren. Ideaalquote:Franko P. schreef op donderdag 12 juni 2008 @ 11:05:
Slayer quest was leuk om te doen.
Nu kan je al je slayer gear combineren.Earmuffs, facemask, nosepeg, black mask en spiny helm als ik me niet vergis is nu te combineren in 1 item.
Ja, idd fijn, daar ben ik al lekker punten voor aan het sparenquote:RoD schreef op donderdag 12 juni 2008 @ 11:10:
Die slayer helmet ziet er ook erg gaaf uit. Daarnaast is het wel fijn dat je 4 tasks kan blokkeren. Ideaal
Warped terrorbirds zeker, maar waarom mithrils en steels? Mithrils heb ik nog nooit als task gehad, maar steels vind ik meestal wel leuk om te doen.quote:Ik denk dat ik voor scabarites, warped terrorbirds, mithril- en steel dragons ga.
It isn't the software that's free, it's you.
Mithrils krijg je maar 4-8 van per task, ofzo, dus de moeite niet waard. Daarnaast zijn ze tergend traag om te killen en je hebt er een hoop supplies voor nodig. Daar heb ik geen zin in. Steels omdat er maar weinig van zijn en je constant door irons aangevallen wordt.
Op het moment is er een server crash en lijkt het erop dat we een rollback gaan krijgen. Het schijnt dat het een rollback van ~24 uur wordt
Nog mensen die hier last van hebben ondervonden? Ik ben hier niet zo blij mee.
Edit:
Edit:
Hmm, zoiets komt toch niet vaak voor. Hopelijk heeft dit geen schadelijke gevolgen.quote:RuneScape Server Problems
Telstra, one of our service providers, is currently experiencing technical difficulties. As a result, you will not be able to access the RuneScape game and a number of our website features. We apologise for any inconvenience caused, and we are assured our service provider is working hard to rectify this fault.
RoD wijzigde dit bericht 13-06-2008 19:07 (50%)
Addict
Ik dacht eigenlijk dat het die graphics update was
Maar gelukkig bestaan er naast RS ook andere dingen 
http://www.runescape.com/...ry/diary08/screenshot.jpg
Kijk! Dat gaat ergens heen
Ziet er erg aardig uit, en zo zie je ook meteen hoe de fullscreen mode gaat werken. Ik hoop dat een beetje alle reso's worden ondersteund, want je hebt niet voor niets 1600*1200 he
Het ziet er ook niet heel anders uit, dat vind ik wel fijn, het ziet er alleen wat gedetailleerder uit, zelfs een beetje in de richting van ROSE imho.
Kijk! Dat gaat ergens heen
Reg. datum: 04 februari 2004
Ik vind het er best gaaf uit zien..
Maar inderdaad wat winjongil ook al aankaart; het typische Runescape-gevoel dat je bij het spelen/de graphics van Runescape hebt, gaat niet verloren bij de nieuwe Grahpics
Maar inderdaad wat winjongil ook al aankaart; het typische Runescape-gevoel dat je bij het spelen/de graphics van Runescape hebt, gaat niet verloren bij de nieuwe Grahpics
Ik vraag me nog wel een beetje af of ik wel fullscreen wil. Nu kan ik mooi RS'en en GoT/IRC er naast hebben op een 22"... Straks niet meer. Kan natuurlijk ook m'n laptop er naast zetten
Maar het kleine simpele RS-schermpje heeft wel iets.
Je plaatje doet het overigens niet, maar hij is wel in de development diary te zien
Ziet er wel echt geweldig uit ja.
Je plaatje doet het overigens niet, maar hij is wel in de development diary te zien
Ziet er best vet uit, ben alleen bang dat m'n Celeron D 3.2ghz er behoorlijk moeite mee krijgt als ik meerdere dingen tegelijk doe. Ook ben ik wel benieuwd naar World 1-achtige situaties.
Iemand een G11/G15 pootje polssteun over? PM Me plz!
Is het de enige optie dan, om fullscreen te spelen?quote:RoD schreef op maandag 16 juni 2008 @ 20:15:
Ik vraag me nog wel een beetje af of ik wel fullscreen wil. Nu kan ik mooi RS'en en GoT/IRC er naast hebben op een 22"... Straks niet meer. Kan natuurlijk ook m'n laptop er naast zettenMaar het kleine simpele RS-schermpje heeft wel iets.
Je plaatje doet het overigens niet, maar hij is wel in de development diary te zienZiet er wel echt geweldig uit ja.
@Enfer: je kan het nog steeds gewoon op low- en high-detail spelen in een klein scherm.
Ik weet trouwens ook niet of ik wel fullscreen wil gaan spelen, want zo is het heerlijk met runescape naast msn, xfire, wmp en firefox. Lekker een beetje mensen spammen terwijl je aan het vissen/andere saaie dingen aan het doen bent
Ik weet trouwens ook niet of ik wel fullscreen wil gaan spelen, want zo is het heerlijk met runescape naast msn, xfire, wmp en firefox. Lekker een beetje mensen spammen terwijl je aan het vissen/andere saaie dingen aan het doen bent
Super update gewoon
Gaat volgens mij veel mensen (nieuwe) naar RS aantrekken.
http://not2secure4u.myminicity.com E6750 - 2GB - Geforce 8800GT 512mb RAM
Ik denk dat je ook wel andere resoluties kunt kiezen bij de nieuwe graphics. Maar fullscreen zou natuurlijk wel het mooist zijn 
Pagina: 1 2 3 4 ... 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 last
Dit topic is gesloten.