Samsung LE32R81B | Sony PlayStation 3 | Nintendo Wii | iPod 5G 30GB | Kodak M753 | Ibanez SA120 | Roland Cube 15 | SSB: B FC: 2363-7066-5359 | Wii FC: 1636-0215-4125-2752 | PSN ID: Rmonn
[LCD TV] Samsung LCD TV's ( alle series ) Deel 6
Pagina: 1 2 3 4 ... 14 15 16 17 18 19 20 21 22 ... 41 42 43 44 last
Nieuw TopicBen sinds gisteren de trotse eigenaar van een LE-32R82B. Nu merk ik bij het aanzetten van het toestel dat er gedurende 30 sec. witte flikkerende pixeltjes verspreid over het beeld voorkomen. Het valt niet geweldig hard op, maar het is er wel. Na die 30 sec. stopt het geflikker, en is het beeld gewoon perfect.
Iemand een idee hoe dit komt? Is dit normaal bij het aanzetten, hoort dit bij het "opwarmen" ofzo?
Iemand een idee hoe dit komt? Is dit normaal bij het aanzetten, hoort dit bij het "opwarmen" ofzo?
And I find it kind of funny
I find it kind of sad
The dreams in which I'm dying
are the best I've ever had.
Ik vroeg mij af wat het verschil is tussen de LE32R81B en de LE32S81B, ik zag ze gisteren naast elkaar staan waarbij de S iets helderder eruit zag al heeft hij 1 HDMI poort minder maar verder word ik er niet echt wijzer van, kan iemand mij misschien hierbij helpen?
Reg. datum: 06 mei 2007
Nou ik ben weer terug van de winkel.
TV word zo bezorgd. Had nog wel een decoder nodig, ben voor een samsung met 160 gb disk gegaan
TV word zo bezorgd. Had nog wel een decoder nodig, ben voor een samsung met 160 gb disk gegaan
www.samsung.nlquote:jorisandkaylas schreef op zaterdag 12 mei 2007 @ 13:45:
Ik vroeg mij af wat het verschil is tussen de LE32R81B en de LE32S81B, ik zag ze gisteren naast elkaar staan waarbij de S iets helderder eruit zag al heeft hij 1 HDMI poort minder maar verder word ik er niet echt wijzer van, kan iemand mij misschien hierbij helpen?
Ook de "echte" contrastwaardes zijn toch maar fabrieksopgave. als je echt gaat meten blijkt er weinig van te kloppen. Ik zou er dus niet teveel belang aan hechten.quote:CaptainCharisma schreef op zaterdag 12 mei 2007 @ 11:16:
Op de russische website van Samsung(waar je volgens de TS de échte contrastwaarden kan vinden) zie ik ook alleen maar de dynamische contrastwaarden? Weet iemand waar je makkelijk de echte ratio's kan vinden?
Tja, vergelijk maar :quote:jorisandkaylas schreef op zaterdag 12 mei 2007 @ 13:45:
http://www.samsung.com/nl...b.asp?page=Specifications
http://www.samsung.com/nl/products/tv/lcdtv/le32s81b.asp
De R heeft oa. een hoger contrastwaarde, en de modellen verschillen qua uiterlijk nogal van elkaar. Ik zou zelf voor de R gaan (heb ik ook, ouder model weliswaar).
Dat de S helderder beeld gaf is gewoon een instellingsverschil of signaalverschil in de winkel.
Courage wijzigde dit bericht 12-05-2007 15:26 (6%)
Reg. datum: 05 mei 2007
Reg. datum: 05 mei 2007
Heb vannochtend de LE26R81B bij Plasma-discounter.nl besteld voor 599¤ 
Met alle verzendkosten shit enzo erbij 622
Vind het een zeer mooie prijs voor dit toestel
Met alle verzendkosten shit enzo erbij 622
Vind het een zeer mooie prijs voor dit toestel
Reg. datum: 07 november 2006
Reg. datum: 07 november 2006
Is ie wel aangesloten op een geaard stopcontact?quote:tutterke schreef op zaterdag 12 mei 2007 @ 13:03:
Ben sinds gisteren de trotse eigenaar van een LE-32R82B. Nu merk ik bij het aanzetten van het toestel dat er gedurende 30 sec. witte flikkerende pixeltjes verspreid over het beeld voorkomen. Het valt niet geweldig hard op, maar het is er wel. Na die 30 sec. stopt het geflikker, en is het beeld gewoon perfect.
Hmm, hier zit 'ie gewoon in een geaard verlengsnoer, wat in een niet-geaard stopcontact gaat en heb nergens last van?quote:17maart schreef op zaterdag 12 mei 2007 @ 18:58:
[...]
Is ie wel aangesloten op een geaard stopcontact?
Apple iMac 20" 2,4 Ghz 4GB RAM :: Mac OS X 10.5 :: Nokia N73 Music Edition :: iPod nano 3G Black 8GB :: Samsung LE32R82B :: Samsung DCB-9401R
Reg. datum: 14 april 2007
Reg. datum: 14 april 2007
verdorie , ik zou een review schrijven maar ben te druk aan het spelen met mn tv 'tje,
wat ik wel moet zeggen is dat die PIP ook bij mij niet werkt, maar ik zal de posts nog een keer doornemen. voor de rest moet ik weer zeggen: wat een geweldig beeld man,
(le37r81)
FMB!!!, ik heb dus het zelfde probleem als jij: er gebeurd helemaal niets.
mensen, het maakt toch niet uit wat voor kaart ik heb in mn laptop?
gewoon een simpel sis kaartje van 64 shared.
wat ik wel moet zeggen is dat die PIP ook bij mij niet werkt, maar ik zal de posts nog een keer doornemen. voor de rest moet ik weer zeggen: wat een geweldig beeld man,
(le37r81)
Marc187 wijzigde dit bericht 12-05-2007 19:54 (26%)
Kan iemand me ff helpen. Ik krijg de TV niet aangesloten op mn decoder.. Als ik hem aansluit lukt het wel maar de decoder werkt zegmaar niet.. als ik hem uit doe doet ie het nog gewoon. Ik kom ook niet in het menu terwijl zowel de tv als menu van samsung zijn.
Wat doe ik fout?
Wat doe ik fout?
Uhm... ik heb de Samsung LE32R82B.
Nu heb ik begrepen dat het EPG on-board heeft. Ik heb een digitale tuner van Casema, ook een Samsung, kan ik dan alleen EPG via die tuner kijken, of kan ik ook via mijn tv EPG kijken? Dus d.m.v. EPG van mijn TV?
Nu heb ik begrepen dat het EPG on-board heeft. Ik heb een digitale tuner van Casema, ook een Samsung, kan ik dan alleen EPG via die tuner kijken, of kan ik ook via mijn tv EPG kijken? Dus d.m.v. EPG van mijn TV?
Apple iMac 20" 2,4 Ghz 4GB RAM :: Mac OS X 10.5 :: Nokia N73 Music Edition :: iPod nano 3G Black 8GB :: Samsung LE32R82B :: Samsung DCB-9401R
Reg. datum: 28 januari 2002
Reg. datum: 28 januari 2002
Voor een D-Sub signaal lijtk het me niet dat de videokaart uitmaakt... dat zou op mijn oude S3 kaartje met 2 MB nog moeten werken. :-)quote:Marc187 schreef op zaterdag 12 mei 2007 @ 19:33:
Het lijkt er inderdaad op dat mijn Samsung D-Sub aansluiting DOA is, maandaag maar even bellen!
Joo,
Ik heb vandaag een nieuwe Samsung TV gehaald, en omdat ik digitale TV wil de samsung dcb p850r ook gekocht.
Nu krijg ik de decoder niet werkend.. als ik de coax kabel er in doe, en de kabel die naar de TV moet in de tv doe, dan pakt ie gewoon het analoge signaal. Ook als ik de decoder uit doe werkt ie nog gewoon, uberhaupt een signaal dat er iets niet klopt.
Ik heb trouwens casema..
Is er iemand die me kan helpen?
Ik heb vandaag een nieuwe Samsung TV gehaald, en omdat ik digitale TV wil de samsung dcb p850r ook gekocht.
Nu krijg ik de decoder niet werkend.. als ik de coax kabel er in doe, en de kabel die naar de TV moet in de tv doe, dan pakt ie gewoon het analoge signaal. Ook als ik de decoder uit doe werkt ie nog gewoon, uberhaupt een signaal dat er iets niet klopt.
Ik heb trouwens casema..
Reg. datum: 07 oktober 2003
Reg. datum: 07 oktober 2003
Helaas, ik denk dat je gebonden blijft aan de EPG van je ontvanger (en dus niet je TV). Aangezien de tv natuurlijk niet het digitale signaal doorkrijgt, kan deze ook niet de EPG "opbouwen".quote:THE_BASE schreef op zaterdag 12 mei 2007 @ 20:54:
Uhm... ik heb de Samsung LE32R82B.
Hier zit ik ook met mijn EPG van de H360R, maar die ziet er nagenoeg bijna 't zelfde uit als op de 46M86.
meer info over gratis fiets actie bij Samsung 40" full hd of groter
http://www.samsung.com/nl/actie/index.html
internetaankopen zijn uitgesloten van deze actie (staat in voorwaarden)
Reg. datum: 04 november 2001
Reg. datum: 04 november 2001
met uitzondering van door samsung goedgekeurde dealersquote:Tinman schreef op zaterdag 12 mei 2007 @ 22:39:
meer info over gratis fiets actie bij Samsung 40" full hd of groter
o.a.
alternate.nl
bobshop.nl
plasma-discounter.nl
en nog een stuk of 30
Reg. datum: 14 augustus 2004
Reg. datum: 14 augustus 2004
Wellicht komt het omdat je 'm analoog hebt aangesloten? De decoder moet je via scart of component, mits dat eropzit, aansluiten. De analoge kabel wordt gewoon doorgelust, daar heb je niets aan.quote:edward007 schreef op zaterdag 12 mei 2007 @ 21:31:
Joo,
Ik heb trouwens casema..
I'm as straight as the line that you sniff up your nose...
100 Hz blijft toch echt de koning. 
@ Stevedge, ik was er al achter gekomen ja, maar toch bedankt.
Wel jammer dat de afstandsbediening van de TV zelf bijna niets meer aan hebt. En dat je altijd naa het ext. 1 kanaal moet gaan.
Wel jammer dat de afstandsbediening van de TV zelf bijna niets meer aan hebt. En dat je altijd naa het ext. 1 kanaal moet gaan.
Stevige oneliner, ik geloof er ook nog helemaal niets van. Ik geloof best dat het in bepaalde situaties mooi is, maar in de meeste ook helemaal niet.quote:
Ten tijde van schrijven was dat niet het geval. Maar dat is ook 5 delen terugquote:CaptainCharisma schreef op zaterdag 12 mei 2007 @ 11:16:
Op de russische website van Samsung(waar je volgens de TS de échte contrastwaarden kan vinden) zie ik ook alleen maar de dynamische contrastwaarden? Weet iemand waar je makkelijk de echte ratio's kan vinden?
< dit stukje webruimte is te huur >
Pagina: 1 2 3 4 ... 14 15 16 17 18 19 20 21 22 ... 41 42 43 44 last
Dit topic is gesloten.