Dat klopt.quote:
Je reserveerd een televisie en pas achteraf ga je kijken of het een goede televisie isquote:
aex351 wijzigde dit bericht 06-05-2007 22:13 (54%)
< dit stukje webruimte is te huur >
GoT Index » LCD, Plasma, Projectie & Recording » [LCD TV] Samsung LCD TV's ( alle series ) Deel 6
Pagina's: 1 2 3 4 ... 11 12 13 14 15 16 17 18 19 ... 41 42 43 44 last
[Nieuw Topic]Dat klopt.quote:TranceSetter schreef op zondag 06 mei 2007 @ 21:55:
maar 16:9 hoeft dus geen full-hd te zijn, dat is gewoon puur afhankelijk van het aantal pixels
Je reserveerd een televisie en pas achteraf ga je kijken of het een goede televisie isquote:edward007 schreef op zondag 06 mei 2007 @ 20:55:
Hallo Tweakers,
Ik heb bij de mediamarkt de samsung LE40M86BDX/XEC gereserveerd.
Deze komt over een paar weken. Kan iemand vertellen of dit een goede tv is? Ik betaal er 1749 euro voor.
(Ik ben een leek op TV gebied)
Groeten
aex351 wijzigde dit bericht 06-05-2007 22:13 (54%)
< dit stukje webruimte is te huur >
Ik heb ook niet gezegd dat 16:9 per definitie full-hd is. Ik heb alleen gezegd dat 1920x1080, dus full-hd, per definitie 16:9 is.quote:TranceSetter schreef op zondag 06 mei 2007 @ 21:55:
maar 16:9 hoeft dus geen full-hd te zijn, dat is gewoon puur afhankelijk van het aantal pixels
zeer goede prijs....ben bij MM in Maastricht geweest en daar was de LE40M86 ¤2199 en ze wilden er nog geen euro vanaf doen omdat het een nieuw model was...quote:edward007 schreef op zondag 06 mei 2007 @ 20:55:
Hallo Tweakers,
Deze komt over een paar weken. Kan iemand vertellen of dit een goede tv is? Ik betaal er 1749 euro voor.
Groeten
Starks223 wijzigde dit bericht 06-05-2007 23:07 (5%)
Welke Mediamarkt ben je geweest voor die samsung LE40M86BDX/XEC ???quote:edward007 schreef op zondag 06 mei 2007 @ 20:55:
Hallo Tweakers,
Groeten
-
De ht-x30 is volgens mij nagenoeg hetzelfde als de ht-tx35, maar dan met kleine speakers i.p.v. speakerzuilen. Wat betreft de optical in, die zit er volgens mij niet op. Ik heb dit weekend weinig tijd gehad om er mee te spelen dus dat zal in de loop van deze week gebeuren. Ik ga in ieder geval vandaag een HDMI kabel halen zodat ik hem kan aansluiten op mijn LE37R82b. Dan ook eens checken hoe dat Anynet® van Samsung werkt. Geluid is overigens erg goed! Heb het even getest met een Band of Brothers dvd'tje.quote:Trammelant schreef op zaterdag 05 mei 2007 @ 07:29:
[...]
Ga door....![]()
Zit optical in op toch ? En is het dezelfde als de ht tx35 maar dan met kleine speakertjes ?
Helemaal juist, je ziet het stof veel beter. Dus haal je er wat vaker een doekje eroverheen. Kun je zelfs ook als voordeel zien, anders verdwijnt het allemaal weer in het apparaat, wat de levensduur beperkt.quote:jobvr schreef op zondag 06 mei 2007 @ 10:10:
[...]
Ik vind het glimmende uiteindelijk ook wel aardig, maar ik kan me ook goed voorstellen dat mensen het mindermooi vinden, zeker als je hele bestaande audio/video set, al in het mat is uitgevoerd. en een heel groot argument tegen het glimmende uiterlijk is STOF dat zie je er namenlijk 10.000x beter op dan op een mat zwarte TV
Server PC, Internet PC,Flaptop,GamePC
niet....quote:GeeMoney schreef op maandag 07 mei 2007 @ 16:00:
Ik heb even een kleine twijfel...
Is de LE40M86 nou wel of niet 100Hz ??
Bedankt!quote:
Server PC, Internet PC,Flaptop,GamePC
Nouja, omdat ik dus m'n mediacenter er op aan ga sluiten, komt alle input voor de tv vanuit de computer. Dus moet de bekabeling wel goed zijn. Ik ben gewoon opzoek naar de beste oplossing, als VGA de beste oplossing is, voor het beste en scherpste beeld, dan neem ik dat.quote:ParadoXygen schreef op maandag 07 mei 2007 @ 19:22:
Wat is er in Godsnaam mis met een simpele VGA aansluiting? Waarom doet men zo moeilijk over DVI en HMDI van computer naar TV, terwijl VGA priiiimaa beeld geeft..?
Amen. De meeste mensen zien het verschil waarschijnlijk niet eens, ALS het al beeld zonder problemen geeft....quote:ParadoXygen schreef op maandag 07 mei 2007 @ 19:22:
Wat is er in Godsnaam mis met een simpele VGA aansluiting? Waarom doet men zo moeilijk over DVI en HMDI van computer naar TV, terwijl VGA priiiimaa beeld geeft..?
Jammer dat je je keuze van zo'n minor detail laat afhangen. Je weet wel dat 100Hz bij LCD's van Samsung héél iets anders is dan 100Hz bij elke CRT tv neem ik aan ? Ik zou het er niet eens bij willen hebben eigenlijk... ik weet zeker dat ik het toch niet zou gebruiken.quote:GeeMoney schreef op maandag 07 mei 2007 @ 16:34:
[...]
Bedankt!
Toch een gemiste kans, verder heeft het scherm namelijk alles wat ik zoek.
HD op alle ingangen, HDMI 1.3 en 40" is een mooi maatje afwerking is gelikt en specificaties zijn verder prima.
Courage wijzigde dit bericht 07-05-2007 19:30 (9%)
Oke, ik heb het even vergeleken, mischien geeft VGA inderdaad wel beter beeld. Maar het is inderdaad niet echt merkbaar. Maar ik dat dacht, DVI/HDMI is digitaal signaal, dus betere kwaliteit en scherpte.quote:Courage schreef op maandag 07 mei 2007 @ 19:28:
Amen. De meeste mensen zien het verschil waarschijnlijk niet eens, ALS het al beeld zonder problemen geeft....
Simpel : je pakt een goed dikke VGA kabel (VGA <--> VGA), vergulde connectoren vergeet je (die hebben pas zin als je ook vergulde aansluitingen hebt), kies de lengte die je nodig hebt en kopen maar.quote:Sparky34 schreef op maandag 07 mei 2007 @ 19:31:
[...]
Oke, ik heb het even vergeleken, mischien geeft VGA inderdaad wel beter beeld. Maar het is inderdaad niet echt merkbaar. Maar ik dat dacht, DVI/HDMI is digitaal signaal, dus betere kwaliteit en scherpte.
Maar de VGA aansluiting heeft dus zo te zien wel betere scherpstelling, en opties voor scherpstelling, dus dan moet ik deze maar houden. Maar nogmaals, welke kabel neem ik dan voor de verbinding, van die drie hierboven genoemde opties?

Courage wijzigde dit bericht 07-05-2007 19:58 (16%)
volgens mij moet je je niet blind staren op die 100hz want zo geweldig is dat niet heb ik gelezen....quote:GeeMoney schreef op maandag 07 mei 2007 @ 16:34:
[...]
Bedankt!
Toch een gemiste kans, verder heeft het scherm namelijk alles wat ik zoek.
HD op alle ingangen, HDMI 1.3 en 40" is een mooi maatje afwerking is gelikt en specificaties zijn verder prima.
Oke, m'n vraag is nog niet helemaal beantwoord, want inprincipe hebben alle drie de opties een vga aansluiting aan het einde, en alle drie zijn ze vrij dik, maar dit zijn dus de drie opties:quote:Courage schreef op maandag 07 mei 2007 @ 19:51:
Simpel : je pakt een goed dikke VGA kabel (VGA <--> VGA), vergulde connectoren vergeet je (die hebben pas zin als je ook vergulde aansluitingen hebt), kies de lengte die je nodig hebt en kopen maar.Gegarandeerd succes !
merk Bandrigde zegt me helemaal niets, let dus gewoon op de dikte.
edit :
Wat je dus NIET moet hebben is dit :
[afbeelding]
maar bijvoorbeeld dit :
[afbeelding]
Helaas, het signaal gaat analoog door de kabel. Een DVI uitgang heeft genoeg pootjes, om een analoog en digitaal signaal te verzenden. Bij een DVI->VGA kabel, zitten vanaf de DVI stekker alleen de analoge pootjes aangesloten. Deze optie is dus precies hetzelfde als de VGA monitor kabel.quote:Sparky34 schreef op maandag 07 mei 2007 @ 20:11:
[...]
- DVI to VGA Monitor Cable (Digitaal signaal tot aan de vga stekker, dus zo min mogelijk verlies)
[....]
Learn from the mistake of others. You won't live long enough to make them all yourself
Hmm, ik heb dus gewoon een VGA-kabel van 10 meter gehaald bij MediaMarkt, van het merk Vivanco voor 39,99 euro. En geloof me: als ik het uit moet drukken is het gewoon DVD tot HD-kwaliteit.quote:Sparky34 schreef op maandag 07 mei 2007 @ 20:11:
[...]
Oke, m'n vraag is nog niet helemaal beantwoord, want inprincipe hebben alle drie de opties een vga aansluiting aan het einde, en alle drie zijn ze vrij dik, maar dit zijn dus de drie opties:
- VGA Monitor Cable (Goede kwaliteit, dikke kabel, maar wel 'normale' doeleinden)
- DVI to VGA Monitor Cable (Digitaal signaal tot aan de vga stekker, dus zo min mogelijk verlies)
- High Definition VGA Monitor Cable (met gouden connectoren) (Goede geleiding, dikke kabel, met twee VGA connectors)
Dus ik moet dan kiezen tussen deze drie, opzich maakt de prijs niet echt uit. Uit jouw verhaal kan ik opmaken dat ik het best voor de laatste optie kan kiezen. Maar ik denk zelf dan optie 2 misschien ook wel een goede oplossing is, omdat het digitaal signaal is tot aan de VGA connector, dus heel weinig verlies.
Maar nogmaals ik heb er niet zoveel verstand van, dus daarom vraag ik het aan jullie.
Apple iMac 20" 2,4 Ghz 4GB RAM :: Mac OS X 10.5 :: Nokia N73 Music Edition :: iPod nano 3G Black 8GB :: Samsung LE32R82B :: Samsung DCB-9401R
Dat is jammer dan, net een LE46M86 gehaald; had die fiets mooi voor m'n ritjes TUDelft - station kunnen gebruiken...quote:edward007 schreef op maandag 07 mei 2007 @ 21:21:
Beste Tweakers,
Ik heb de TV voor 1749 bij de media markt in den haag gereserveerd. Hij komt wel pas over een paar weken. Ik kan ook vertellen dat je vanaf 15 mei bij elke tv groter dan 40 " van samsung een johnny loco fiets krijgt twv 399.
Groeten,
Je kan altijd nog proberen of ze bij de zaak waar je hem gekocht hebt een deal willen maken om een latere datum op de bon te zetten.quote:InsjaHH schreef op maandag 07 mei 2007 @ 21:40:
[...]
Dat is jammer dan, net een LE46M86 gehaald; had die fiets mooi voor m'n ritjes TUDelft - station kunnen gebruiken...
Stom, maar ach, nu kan ik wel genieten van de TV. Als iemand die fiets kwijt wil
.
Learn from the mistake of others. You won't live long enough to make them all yourself
Dit topic is gesloten. ![]()
GoT Index » LCD, Plasma, Projectie & Recording » [LCD TV] Samsung LCD TV's ( alle series ) Deel 6
Pagina's: 1 2 3 4 ... 11 12 13 14 15 16 17 18 19 ... 41 42 43 44 last
© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Asclepius
© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Asclepius