Ick ben zoekende...

. Ik ben bezig met een vervanging van mijn ondertussen 5-jaar oude computer, en wil hem deze keer zelf in elkaar zetten. Qua intern ben ik er nog niet helemaal uit, maar ik denk om circa 7 a 800 euri uit te geven totaal (ex monitor, die heb ik al

). Moet wel de spellen van tegenwoordig fatsoenlijk kunnen draaien.
Maar ja, kast. De kast die ik nu heb is verder wel goed maar... hij is saai en (imho) luidruchtig. Ik zoek een kast van rond de €100 (incl voeding), die sowieso minder lawaai maakt dan die ik nu heb. Hij moet voldoende kunnen koelen voor een moderne (dual / quad?) core processor + videokaart, terwijl hij niet op een optimale plek staat (onderin m'n kast, achterkant daarvan is wel helemaal open maar daar is maar ~10-15 cm ruimte, ik weet niet hoe het zit met airflow daar). En hij moet niet al te saai zijn

. De Poseidon die in de startpost staat lijkt me wel leuk, maar dan moet ik ook op zoek naar een voeding en als ik al niet bekend ben op de kastenmarkt ben ik al helemaal niet thuis op de voedingsmarkt

.
Ergo, ik zoek advies... Een stille maar propere kast van rond de 100 euri, inclusief voeding.